[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.155 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik denk dat de meeste dat al wel door hadden door het te checken op coinmarketcap of iets dergelijks. Helaas zie ik weinig meerwaarde van dit soort reacties. het is een beetje alsof je zegt dat het nu buiten bewolkt is of dat het 22 maart is..

[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 22-03-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:51
Ik zit net voor de daling in USDT. Kan nu ICX met 10 winst terug kopen. Maar ik denk dat ik de gok neem en nog even wacht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
nemesis2212 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:33:
[...]

ik denk dat de meeste dat al wel door hadden...helaas zie ik weinig meerwaarde van dit soort reacties. het is een beetje alsof je zegt dat het nu buiten bewolkt is of dat het 22 maart is..
Nee die 5048304888 andere reacties in dit topic dragen iets bij? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Maf, gisteren beweerde iedereen nog dat we vrijdag naar 10k gingen en nu is het weer 'we dalen nog steeds'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
C6DL schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Nee die 5048304888 andere reacties in dit topic dragen iets bij? 8)7
veel slow chat, af en toe best interessante informatie. Maar als mensen the obvious gaan roepen...tja dan is het weinig nuttig.

[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 22-03-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
nemesis2212 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:33:
[...]

ik denk dat de meeste dat al wel door hadden...helaas zie ik weinig meerwaarde van dit soort reacties. het is een beetje alsof je zegt dat het nu buiten bewolkt is of dat het 22 maart is..
Nou ik niet. Als ik druk aan het werk ben en mijn Delta app niet open heb, zijn dit soort opmerkingen wel nuttig als je het forum volgt. Kan je nog op tijd handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
zwembroek schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Nou ik niet. Als ik druk aan het werk ben en mijn Delta app niet open heb, zijn dit soort opmerkingen wel nuttig als je het forum volgt. Kan je nog op tijd handelen.
Als jij druk zou zijn op werk vraag ik mij af hoe je dan wel tijd vindt om op het forum te kijken en niet je delta app te openen... :9. ik neem aan dat je dan ook geen tijd hebt om te gaan 'handelen' tijdens werk.

[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 22-03-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Gvd alle winst van ICX weg nu. Tja moet ik nu niet verkopen met verlies. Holden maar.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
nemesis2212 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Als jij druk zou zijn op werk vraag ik mij af hoe je dan wel tijd vindt om op het forum te kijken en niet je delta app te openen... :9
Meerdere beeldschermen. Eentje voor dit topic . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Japan’s securities regulator is planning to warn Binance, one of the world’s largest cryptocurrency exchanges, to stop operating in the country without a license, a person familiar with the matter said.
https://www.bloomberg.com...-to-face-warning-in-japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joris_desc
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-06 16:43
[09:30:34 UTC] BitMEX XBTUSD 10,000,000 contracts market SOLD at 8,769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nog even over die 10k deze week... :+

Moet ie toch echt de andere kant op. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:11
spietie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:38:
Gvd alle winst van ICX weg nu. Tja moet ik nu niet verkopen met verlies. Holden maar.
Afbeeldingslocatie: https://steemit-production-imageproxy-thumbnail.s3.amazonaws.com/U5dt3jkrgqPtDwYW2d7U4iTq5ELwCcR_1680x8400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
En een mooi fomo berichtje van het AD:

https://www.ad.nl/economi...en-flinke-winst~ac3981fc/

Kunnen de mensen hier in het topic zich vinden in het gemiddeld behaalde rendement van 165%? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo toch nog even 37 stuks Neblio gehaald, lagere supply dan btc en ath was al 60 dollar plus project ziet er goed uit, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
spietie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:38:
Jonge, komt goed met Icon! Als je zo laat in stapt dan moet je dat doen met het oog voor de lange termijn. En we krijgen 25 maart nog en token swap dus relax man.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
sjukke schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:10:

Kunnen de mensen zich hier in het topic zich vinden in het gemiddeld behaalde rendement van 165%? :+
Slechts één op de drie staat in de min met zijn investering.
_O-

"Slechts 2 op de 3 mensen logen over hun portfolio."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Journalisten zouden ook massaal in crypto moeten zitten, krijg je nog meer fomo berichten.

Ethisch niet helemaal verantwoord.. maar alles voor de groene candles he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Kunnen de mensen zich hier in het topic zich vinden in het gemiddeld behaalde rendement van 165%? :+
Lol nee. Als hodler sinds 2013 is mijn rendement een héél stuk hoger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Nog niet, uiteindelijk wel.
ggj87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:15:
"Slechts 2 op de 3 mensen logen over hun portfolio."
Zoiets dacht ik ook... Of dat manlief tegen vrouwlief blijft liegen "We staan flink in de +" waarna vrouwlief meedoet aan het onderzoek.
Luuk schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:19:
[...]

Lol nee. Als hodler sinds 2013 is mijn rendement een héél stuk hoger :+
Ah... Of het is een gemiddelde natuurlijk...

iets anders
@Flagg die XRP die ik van je had overgenomen stinkt nog een beetje. Heb je zelf nog weten te vermeerderen of blijf je er nog even uit?

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 22-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

Kunnen de mensen hier in het topic zich vinden in het gemiddeld behaalde rendement van 165%? :+
Het is eerder 65% verlies :+ .
Maar niet geschoten is altijd mis, you win some you lose some.

En mijn tijd komt nog wel (houd ik mijzelf voor...)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Nog niet, uiteindelijk wel.
[...]

Zoiets dacht ik ook... Of dat manlief tegen vrouwlief blijft liegen "We staan flink in de +" waarna vrouwlief meedoet aan het onderzoek.

iets anders
@Flagg die XRP die ik van je had overgenomen stinkt nog een beetje. Heb je zelf nog weten te vermeerderen of blijf je er nog even uit?
Haha had een klein beetje verkocht op .5750€ ik vermoed dat ik ze straks wel weer van je wil terugkopen. :P

Xrp is echt een lange termijn gok. Voor de rest volgt ie btc zo'n beetje al blijft ie wel achter.

Blijft overigens wel grappig, een anderhalve partnership laat ieder andere coin vliegen en de 100+ echte partnerships en daadwerkelijke klanten van ripple Inc? Meh, who cares. :P

Blijft gokken he. :)

PS mijn Honor 8 doet 42 h/s en de 51als max al gezien :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 22-03-2018 12:36 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze mij in dat onderzoek hadden betrokken, had ik het gemiddeld behaalde rendement een mooi eind naar beneden geschopt 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:36:
[...]

Als ze mij in dat onderzoek hadden betrokken, had ik het gemiddeld behaalde rendement een mooi eind naar beneden geschopt 😂
Het maakt niet uit welk onderzoek, jij haalt het gemiddelde sowieso naar beneden. :*)

:> ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:32:
[...]

Haha had een klein beetje verkocht op .5750€ ik vermoed dat ik ze straks wel weer van je wil terugkopen. :P

Xrp is echt een lange termijn gok. Voor de rest volgt ie btc zo'n beetje al blijft ie wel achter.

Blijft overigens wel grappig, een anderhalve partnership laat ieder andere coin vliegen en de 100+ echte partnerships en daadwerkelijke klanten van ripple Inc? Meh, who cares. :P

Blijft gokken he. :)
Klopt, volgens mij blijft het ook gokken... 'k Dacht me ervan bewust te zijn dat het een piramidespel is, toen ik instapte. Voor sommigen is de opmerking 'piramidespel' misschien vloeken in de kerk, want: "Je kent de technische kant erachter niet, en je moet kijken waar potentie in zit bla"... Maar ook met een beetje kennis van de achtergrond (je moet in nodes gaan zitten dan genereer je X en met token Y betaal je transfers voor coin Z) blijft het imo vooralsnog een (mooi verpakt) piramidespel.

Maar goed ik geloof ook in XRP voor de lange termijn, al lijkt die termijn wel steeds langer te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:22:
[...]
Je moet elke actie kunnen traceren. Indien er een uitbetaling is gedaan moet je dat zo terug kunnen vinden in je transactie geschiedenis op litebit. Sowieso met elke verplaatsing van de munten. Als er een door jou onbekende uitbetaling is gedaan dan zijn er probleempjes. Als het gaat om een verplaatsing naar een andere reddcoin wallet:

Even kijken met je reddcoin litebit wallet adres in de blockchain explorer van reddcoin: https://live.reddcoin.com/

Zou een fluitje van een cent moeten zijn om te achterhalen wat ermee gebeurd is.

Succes en ik hoop dat je de muntjes terugvind.
bedankt voor je antwoord, dat geld ook voor @Pelox & @powercoaster

kreeg net antwoord op mijn ticket: ik ga me diep zitten schamen in een hoekje, de munten staan gewoon in mijn wallet, ik keek op de verkeerde plaats, ik keek op de site bij mijn PF, je moet bij mijn wallets zijn |:( |:(

Mijn muntjes zijn er nog dat is het belangrijkste. Als je bij transactie kijkt en doorklikt op het wallet adres staat er:
Total Received 12180.267966 RDD
Total Sent 12180.267966 RDD
Final Balance 0 RDD

Dat gecombineerd met dat mijn PF 0 aangaf was waar ik van schrok. Het is weer opgelost _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:39:
[...]

Het maakt niet uit welk onderzoek, jij haalt het gemiddelde sowieso naar beneden. :*)

:> ;)
Hahaha klopt. Geen niveau te hoog voor mij, alles kan naar beneden. Zo heeft iedereen hier zijn talenten _/-\o_ :Y

In sommige onderzoeken zou ik wel behoorlijk boven het gemiddelde uitkomen overigens. Ik laat het aan je creativiteit over welke dat zouden zijn :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:47:
[...]

bedankt voor je antwoord, dat geld ook voor @Pelox & @powercoaster

kreeg net antwoord op mijn ticket: ik ga me diep zitten schamen in een hoekje, de munten staan gewoon in mijn wallet, ik keek op de verkeerde plaats, ik keek op de site bij mijn PF, je moet bij mijn wallets zijn |:( |:(

Mijn muntjes zijn er nog dat is het belangrijkste. Als je bij transactie kijkt en doorklikt op het wallet adres staat er:
Total Received 12180.267966 RDD
Total Sent 12180.267966 RDD
Final Balance 0 RDD

Dat gecombineerd met dat mijn PF 0 aangaf was waar ik van schrok. Het is weer opgelost _/-\o_
Zolang je ze maar terug hebt daar gaat het om (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Klopt, volgens mij blijft het ook gokken... 'k Dacht me ervan bewust te zijn dat het een piramidespel is, toen ik instapte. Voor sommigen is de opmerking 'piramidespel' misschien vloeken in de kerk, want: "Je kent de technische kant erachter niet, en je moet kijken waar potentie in zit bla"... Maar ook met een beetje kennis van de achtergrond (je moet in nodes gaan zitten dan genereer je X en met token Y betaal je transfers voor coin Z) blijft het imo vooralsnog een (mooi verpakt) piramidespel.

Maar goed ik geloof ook in XRP voor de lange termijn, al lijkt die termijn wel steeds langer te worden.
Ik heb de termijn op 5 jaar gezet, als het dan niet een flinke stap heeft gemaakt stap ik eruit.

De overige alts gooi ik er tzt (lees: klein winstje) er sowieso uit, totdat ze stoppen met btc blind volgen that is. Tot die tijd meer xrp vergaren als hoofddoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Wordt de boel nu omlaag getrokken om harder op te kunnen veren of zakken we echt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
ggj87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:56:
Wordt de boel nu omlaag getrokken om harder op te kunnen veren of zakken we echt?
Wat voor een antwoord verwacht je hier nou op? Dit kan toch niemand weten? Daarnaast staan we nog altijd ~15% hoger dan de low van een week geleden, dus een kleine terugval hoeft niet direct alarmerend te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb de termijn op 5 jaar gezet, als het dan niet een flinke stap heeft gemaakt stap ik eruit.

De overige alts gooi ik er tzt (lees: klein winstje) er sowieso uit, totdat ze stoppen met btc blind volgen that is. Tot die tijd meer xrp vergaren als hoofddoel. :)
De coins die ik al heb, blijf ik vasthouden. 'k Ben voornemens nog een paar 100 euro in alts als bijvoorbeeld NCASH of IOST (tips zijn welkom!) te stoppen. Daar zit een flinke hefboom op wanneer ze naar bijvoorbeeld 30 of 40 cent schieten. Je weet maar nooit wanneer het weer 'n december als '17 wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Het is een soort katapult idd. Nog even een keer goed aantrekken en dan gaat het keihard de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:10
CyBeRSPiN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Het is een soort katapult idd. Nog even een keer goed aantrekken en dan gaat het keihard de lucht in.
Tenzij het elastiek breekt, natuurlijk :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/leKfKoDz9xSSS6aEUaklvCSt/full.gif
Maare waar ben je het nou precies mee eens dan?

[ Voor 54% gewijzigd door tias86 op 22-03-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Nou goed we zullen het zien.

Volgens mij wordt je hashrate bij ETN vergroot als je hem even niet hebt gebruikt cq als je verbinding weg is gevallen. Ik had net weer op stop gedrukt en daarna weer op start en zit nu weer op 43 H/s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
ggj87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:24:

Volgens mij wordt je hashrate bij ETN vergroot als je hem even niet hebt gebruikt cq als je verbinding weg is gevallen. Ik had net weer op stop gedrukt en daarna weer op start en zit nu weer op 43 H/s.
bij mij wisselt het ook. Wat ik een paar keer per dag heb is dat ik niet meer mag minen, dan wordt ik naar een site gestuurd waar ik moet zeggen in welk land ik zit, op het werk/studieplek/thuis en of ik op de wifi/mobiele data zit, daarna kan ik weer minen.

Toch al weer 20 etn, lambo tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
ICX is weer aan het moonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Svennie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:36:
[...]

bij mij wisselt het ook. Wat ik een paar keer per dag heb is dat ik niet meer mag minen, dan wordt ik naar een site gestuurd waar ik moet zeggen in welk land ik zit, op het werk/studieplek/thuis en of ik op de wifi/mobiele data zit, daarna kan ik weer minen.

Toch al weer 20 etn, lambo tijd :9
Dat opgeven van de locatie heb ik ook erg vaak. Jammer dat je moet blijven controleren of de app wel doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ggj87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:24:

Wat voor telefoon heb jij dan wel zeg, ik haal maar 20-22 H/s met mn Mi5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:42:
[...]

Ik zit nu op 47 h/s met een Honor 8. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:42:
[...]

Een Samsung S6 edge. Het ligt er denk ik aan dat de verbinding verbroken is geweest en ze je dan tijdelijk een hogere hashrate geven denk ik. Ik heb hem ook tussen 12-17 gehad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ggj87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:45:
[...]

Een Samsung S6 edge. Het ligt er denk ik aan dat de verbinding verbroken is geweest en ze je dan tijdelijk een hogere hashrate geven denk ik. Ik heb hem ook tussen 12-17 gehad hoor.
Nop, toen ik vanochtend keek was hij uit doordat ik geen internet meer had, maar nog steeds maar 21 H/s daarna. Vanmiddag had ik opeens ff maar 4 H/s...

Overigens haal ik 14 als ik mn power saver aan heb, moet m ook nog op performance mode zetten wil ik die 21 halen. Vraag me echt af waar het fout gaat want naar mijn weten is een Mi5 toch wel een stukje sneller dan een Honor 8 of S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Dennis
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Nop, toen ik vanochtend keek was hij uit doordat ik geen internet meer had, maar nog steeds maar 21 H/s daarna. Vanmiddag had ik opeens ff maar 4 H/s...

Overigens haal ik 14 als ik mn power saver aan heb, moet m ook nog op performance mode zetten wil ik die 21 halen. Vraag me echt af waar het fout gaat want naar mijn weten is een Mi5 toch wel een stukje sneller dan een Honor 8 of S6.
Ik heb een s8 en had 47 H/S helaas een update gedaan naar Android Oreo en zit nu nog maar op 20 H/S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Meneer Dennis schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Ik heb een s8 en had 47 H/S helaas een update gedaan naar Android Oreo en zit nu nog maar op 20 H/S
Vreemd dat dat zoveel scheelt. Zal dan ook wel wat te maken hebben met dat ik LineageOS draai. Eens kijken of er misschien wat tooltjes zijn om het op te krikken (al dan niet met root access).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Hoe vergaat het de 'gewone' etn miners? Gisteravond aangezet weer en zit nu op een whopping 0,18 etn verschil met gemiddeld 120H/s... Dat schiet dus echt totaal niet op.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:43
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:10:
Hoe vergaat het de 'gewone' etn miners? Gisteravond aangezet weer en zit nu op een whopping 0,18 etn verschil met gemiddeld 120H/s... Dat schiet dus echt totaal niet op.
Is de difficulty omhoog gegaan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:54:
[...]

Vreemd dat dat zoveel scheelt. Zal dan ook wel wat te maken hebben met dat ik LineageOS draai. Eens kijken of er misschien wat tooltjes zijn om het op te krikken (al dan niet met root access).
Zou er niet teveel tijd insteken want het is redelijke onzin die h/s. Net stond ik op 19, tig keer stop/start en ik sta weer op 42..

Zou er niet teveel waarde aan hechten iig. Maar heb wel al 3 etn sinds gisteren 22:30 .. woehoe... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Zou er niet teveel tijd insteken want het is redelijke onzin die h/s. Net stond ik op 19, tig keer stop/start en ik sta weer op 42..

Zou er niet teveel waarde aan hechten iig. Maar heb wel al 3 etn sinds gisteren 22:30 .. woehoe... :')
ik 0.74 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Dennis
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Voor de update naar Oreo zat ik op 9 ETN per dag nu nog maar circa 3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Is de difficulty omhoog gegaan?
Ook en er worden bijna geen blokken gevonden. Volgens mij zit ik niet in de goede pool. Dit zijn de stats: https://easyhash.io/electroneum/blocks

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Ik sinds gisteravond (16 uur geleden) 2.22 etn met gem zo'n 29H/s

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:43
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Ook en er worden bijna geen blokken gevonden. Volgens mij zit ik niet in de goede pool. Dit zijn de stats: https://easyhash.io/electroneum/blocks
Laatste block is 14 uur geleden. Daar klopt iets niet zou zeggen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Ah, is dat de reden dat de prijs zo keldert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Laatste block is 14 uur geleden. Daar klopt iets niet zou zeggen.
Nee idd en het aantal shares is ook belachelijk hoog volgens mij. Heb nu even een andere pool (spacepools) ingesteld, kijken wat die gaat doen. :)

Edit: zit er nog iemand in govert eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 22-03-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 10 uur ben ik precies 144 uur bezig en zit nu op 19.89 ETN. Met een mobieltje die tussen de 13 en 17 H/s pakt. Pak er dus iets meer als 2,5 per dag.

Overigens stampt het bij mij aan 1 stuk door, nooit uitschakeling of opnieuw hoeven starten die app. Ook al ga ik van wifi naar 4g naar andere wifi maakt allemaal niets uit.

Ik zit mijn pensioen op Aruba al te visualiseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:38:
Vanavond 10 uur ben ik precies 144 uur bezig en zit nu op 19.89 ETN. Met een mobieltje die tussen de 13 en 17 H/s pakt. Pak er dus iets meer als 2,5 per dag.

Overigens stampt het bij mij aan 1 stuk door, nooit uitschakeling of opnieuw hoeven starten die app. Ook al ga ik van wifi naar 4g naar andere wifi maakt allemaal niets uit.

Een volledige 6 cent per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Dat mobieltje slijt nu wel iets sneller.... maar ja, integrale kosten kijken we niet naar ;-)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:40:
[...]

Een volledige 6 cent per dag :)
Dat haalt mijn portfolio zo weer uit de rode cijfers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
armageddon_2k1 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:41:
Dat mobieltje slijt nu wel iets sneller.... maar ja, integrale kosten kijken we niet naar ;-)
Het is niet echt minen. Het is gewoon een app van ETN die kijkt hoeveel hashes je telefoon zou aan kunnen en aan de hand daarvan ETN uitkeert. Je telefoon wordt niet eens warm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:41:
Nog 1270 dagen en ik heb mijn mobieltje er alweer uit.

Bijna te mooi om waar te zijn dit. Wat is de 'catch' ga je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:38:

Tja ik heb snachts mn internet uit dus die tijd verlies ik sowieso. Mn nachtrust vind ik belangrijker dan die paar ETN (zeg ik nu, over 5 jaar als iedere ETN 100 euro waard is zit ik vast te huilen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nou gaat weer lekker, ben benieuwd hoever deze daling gaat rijken. Onder 8k again? Iedergeval USDT is voor nu even de veilige haven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Tja ik heb snachts mn internet uit dus die tijd verlies ik sowieso. Mn nachtrust vind ik belangrijker dan die paar ETN (zeg ik nu, over 5 jaar als iedere ETN 100 euro waard is zit ik vast te huilen :+ )
Haha zover zal het niet komen denk ik met ETN. Maar stel dat ze 30 cent gaan doen ofzo dan is het op zich al leuk.

Maar hoezo heb je last van je internet als je slaapt als ik vragen mag? Ik zie de connectie niet en nu ben ik nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dead cat bounce?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
_O- _O- _O-

Internet... connectie... ja leuk!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:52:
[...]

Haha zover zal het niet komen denk ik met ETN. Maar stel dat ze 30 cent gaan doen ofzo dan is het op zich al leuk.

Maar hoezo heb je last van je internet als je slaapt als ik vragen mag? Ik zie de connectie niet en nu ben ik nieuwsgierig...
Berichten die binnen komen van allerlei apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Naar beneden??? Cat Falling Down dan??? En je weet het met katten, komen altijd op hun pootjes terecht 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

“First we shake them out then we tire them out “

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Elke donderdag hetzelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
We gingen gisteren de hele tijd omhoog, vandaag weer omlaag. Om 10k morgen te halen moet er heel wat gebeuren. Zo'n sterke stijging kan maar duurt nornaal langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First we shake them out then we tire them out .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:58:
Elke donderdag hetzelfde verhaal
Dondernaarbenedendag.

Als je het zo bekijkt heb ik grote hoop voor maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Dondernaarbenedendag.

Als je het zo bekijkt heb ik grote hoop voor maandag.
Als dat nou eens standaard zo was werd iedereen rijk *O* woensdagavond voor de dump in fiat, en maandagochtend na iedere dip in crypto voor de stijging...Ride the waves!

Was het maar zo'n feest... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Dakillerbean schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:03:
[...]

Als dat nou eens standaard zo was werd iedereen rijk *O* woensdagavond voor de dump in fiat, en maandagochtend na iedere dip in crypto voor de stijging...Ride the waves!

Was het maar zo'n feest... 8)
Hoe gaat het minen van etn bij jou? Ik heb nu na 20 minuten in een andere pool met 150H/s 0.02 etn binnen, dat lijkt me ook een wat betere waarde dan die van de oude pool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Hoe gaat het minen van etn bij jou? Ik heb nu na 20 minuten in een andere pool met 150H/s 0.02 etn binnen, dat lijkt me ook een wat betere waarde dan die van de oude pool...
Nog geen tijd gehad om er naar te kijken... Wellicht vanavond eens even spieken. Gisterenavond toch geen zin meer om mijn laptop open te klappen en me er in te verdiepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Waarom word dat hele 'mining' zaken niet in de mining topic besproken?

Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:55:
[...]
Berichten die binnen komen van allerlei apps.
ik heb "niet storen" aanstaan als ik slaap, dan krijg ik enkel geluid van oproepen (en niks anders, kan je instellen) van mijn favorieten, de rest komt er niet door, die zie ik in de ochtend wel weer. En mijn alarm komt door gelukkig, anders sliep ik nu nog :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:10

GaMbiNo

1337

wehave schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Ik denk dat je daar nogal uitgelachen wordt met je ETN mobiele "mining rig". :D
Uiteindelijk is dit ook niet echt mijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
GaMbiNo schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat je daar nogal uitgelachen wordt met je ETN mobiele "mining rig". :D
Uiteindelijk is dit ook niet echt mijnen.
nee maar hier is het erg irritant , vind ik dan.

hoef echt niet te weten wat elke persoon binnen haalt en met welke mobiel dat gebeurt.

[ Voor 13% gewijzigd door wehave op 22-03-2018 15:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Leuk, btc nog lager, daar gaan mijn ambities om cryptogoeroe extraordinaire te worden. Be-dankt!

Ff ontslag mailtje intrekken. :P

Op AliExpress zijn de bitcoins trouwens aanzienlijk goedkoper en een stuk tastbaarder. :)

Bijna een paar kopen om te kijken of iemand er irl eentje wil kopen voor 7000€. :+

[ Voor 40% gewijzigd door Flagg op 22-03-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bmfd op 22-03-2018 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:21:
Leuk, btc nog lager, daar gaan mijn ambities om cryptogoeroe extraordinaire te worden. Be-dankt!

Ff ontslag mailtje intrekken. :P

Op AliExpress zijn de bitcoins trouwens aanzienlijk goedkoper en een stuk tastbaarder. :)

Bijna een paar kopen om te kijken of iemand er irl eentje wil kopen voor 7000€. :+
Zojuist besteld 8)

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wehave schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Waarom wordt handel niet in het handelstopic besproken?

[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waarom wordt deze discussie niet in het feedback topic gehouden? :+
Feedback op het cryptocurrency forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Waarom wordt deze discussie niet in het feedback topic gehouden? :+
Feedback op het cryptocurrency forum
:+

Wat ik wel frappant vindt is dat blijkbaar 20 mensen vinden dat hier iets moet veranderen, maar ik nog geen enkele feedbackpost heb gezien over wát er dan moet veranderen ;)

.edit: oh wacht @Richh heeft gepost. Nou ja, mijn punt blijft staan, ík had het niet gezien :+

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 22-03-2018 15:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Volgens mij zit er ergens een diepere existentiële laag in die vraag...

Hmmm. *Scratches head*

Maar ik begrijp dat in het handelstopic geen handel besproken wordt? Kunnen ze beter hier komen en het daar ontopic houden. :P

I'll get my coat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

.oisyn schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Wat ik wel frappant vindt is dat blijkbaar 20 mensen vinden dat hier iets moet veranderen, maar ik nog geen enkele feedbackpost heb gezien over wát er dan moet veranderen ;)
Ik heb ook geklikt op dat er iets moet veranderen, juist omdat 'iets' ongespecificeerd is. Het kan altijd beter, dus ja verandering is prima.

Minder troll-posts is mijn optionele bijdrage aan wat 'iets' mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Tsja, roepen is altijd makkelijk maar daadwerkelijk een oplossing aandragen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

.edit: oh wacht @Richh heeft gepost. Nou ja, mijn punt blijft staan, ík had het niet gezien :+
Ze doen een Wildersje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

De crypto ook, willen jullie meer of minder USD voor je BTC? Minder, minder, minder.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:29

DJT

Aardig gevecht rond de 8500, werd net even een buy-wall van 130btc geplaatst en een minuut later weer weg gehaald.

De wall heeft wel gewerkt en hij ging weer een stukje omhoog, vervolgens verschijnen er een paar >10btc sell orders. Da's vast dezelfde persoon die graag nog voor >8500 zijn btc wilde verkopen. :)

[ Voor 46% gewijzigd door DJT op 22-03-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik dacht gisteren, weet je wat? Ik ga eens in eth. Vanmorgen sell order gezet op €465 maar niet op place sell order geklikt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:10
DJT schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:50:
Aardig gevecht rond de 8500, werd net even een buy-wall van 130btc geplaatst en een minuut later weer weg gehaald.

De wall heeft wel gewerkt en hij ging weer een stukje omhoog, vervolgens verschijnen er een paar >10btc sell orders. Da's vast dezelfde persoon die graag nog voor >8500 zijn btc wilde verkopen. :)
Wordt ook hoog tijd dat die spoofers worden aangepakt. In andere markten is het verboden, maar in de crypto hebben ze alle vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:45:
[...]

De crypto ook, willen jullie meer of minder USD voor je BTC? Minder, minder, minder.... -O-
Ok, dan gaan we dat regelen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Ok, dan gaan we dat regelen! :Y
Helaas wel ja. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, for now

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ff 3x met je ogen knipperen en we staan op 9k. :)

Scratch that, leek er even op dat ie wakker werd..:)

[ Voor 36% gewijzigd door Flagg op 22-03-2018 16:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:21:
Ff 3x met je ogen knipperen en we staan op 9k. :)

Scratch that, leek er even op dat ie wakker werd..:)
Begin er droge ogen van te krijgen, je tip lijkt niet te werken :p
Pagina: 1 ... 7 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!