[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.201 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
drijfhout schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:24:
[...]

Begin er droge ogen van te krijgen, je tip lijkt niet te werken :p
Ja als iedereen het doet werkt het niet :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Hoe gaat het minen van etn bij jou? Ik heb nu na 20 minuten in een andere pool met 150H/s 0.02 etn binnen, dat lijkt me ook een wat betere waarde dan die van de oude pool...
Naar welk adres mine jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het adres van mijn wallet? Why? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Het adres van mijn wallet? Why? :?
Ik bedoel je wallet van je mobile miner?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Om als eerste maar een stap in de goede richting te zetten heb ik zojuist een offer van groot formaat gemaakt om het slowchat topic weer wat op de rails te krijgen.

R.I.P cryptosletje.

Ik hoop dat iedereen mijn persoonlijke en zeer complexe keuze kan respecteren. Ik denk toch dat usernames zoals dat bij een paar mensen de spreekwoordelijke druppel heeft doen overlopen als zijnde een dieptepunt in de geschiedenis van dit topic. Met de mentale uitdagingen van het geshill en gebash een nieuwkomer met de naam cryptosletje zien verschijnen is denk ik voor sommige mensen moeilijk te verstouwen geweest.

Ik ben nu woke als fuck op representativiteit.

Laten we hopen dat oude tijden herleven en de TA en al die shizzle zijn weg terug vind naar de onherroepelijke bron.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:57
Ik heb 3 dagen geleden de eerste keer in mijn crypto carriere risico's genomen (buiten al die keren dat ik LTC heb bijgekocht omdat ik dacht dat het echt niet meer lager kon) en 25% van mijn LTC verkocht voor 126 euro per stuk om wat lager weer in te kopen. Want ja er is elke dag gegarandeerd de 4/5 uur dip en we gingen gegarandeerd naar 6000 euro per btc enzo.

Een halve dag later stond het stevig boven de 140, voor mij mag hij nog 1 keer naar 126 of lager gaan, dan mag de maanracket wel eens vertrekken. Ik denk dat mijn glazen bol kapot is, misschien met het fiat dat ik nu heb staan van mijn LTC eens investeren in een nieuwe.

Ik blijf het wel een leuk spelletje vinden, blind begonnen ergens eind december, na een maand zowat de helft van mijn initiele inzet kwijt, redelijk goed bijgekocht op 'ok' prijzen, op de piek van februari zat er al bijna een gratis reis(je) in en nu zit ik weet op 86% van m'n inzet.

En ondertussen amuseer ik me dagelijks met het lezen van dit topic. Hier is vaak meer drama te beleven dan in de gemiddelde aflevering van 'sturm der liebe'. Als ik al die tijd gespendeerd had aan 2 nieuwe games per maand, dan had ik waarschijnlijk meer verlies geleden. En dan was er 0% kans geweest dat het meer zou opbrengen. Als ik dat gewild had, had ik wel vennetjes gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-10 15:57
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:41:
Beste allemaal,

Om als eerste maar een stap in de goede richting te zetten heb ik zojuist een offer van groot formaat gemaakt om het slowchat topic weer wat op de rails te krijgen.

R.I.P cryptosletje.

Ik hoop dat iedereen mijn persoonlijke en zeer complexe keuze kan respecteren. Ik denk toch dat usernames zoals dat bij een paar mensen de spreekwoordelijke druppel heeft doen overlopen als zijnde een dieptepunt in de geschiedenis van dit topic. Met de mentale uitdagingen van het geshill en gebash een nieuwkomer met de naam cryptosletje zien verschijnen is denk ik voor sommige mensen moeilijk te verstouwen geweest.

Laten we hopen dat oude tijden herleven en de TA en al die shizzle zijn weg terug vind naar de onherroepelijke bron.
Jaapio! Roepnaam: Yeahbrio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:40:
[...]

Ik bedoel je wallet van je mobile miner?
Volgens mij heb ik maar 1 wallet? Alles gaat iig daar naar toe.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

drijfhout schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:24:
[...]

Begin er droge ogen van te krijgen, je tip lijkt niet te werken :p
Hij ging ff in seconden van 8500 naar 8600 en dacht dat ie het weer in zijn bol kreeg. Maar was helaas een korte stuip.

Maar ik denk nog steeds dat ie niet verder naar beneden gaat, ik zie nog steeds ruimte voor een flinke piek vandaag en dat we vanavond wederom boven de 9k staan, dan is het afwachten wat er vannacht gaat gebeuren.

Maar het blijft gut feeling bij mij. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe altijd geluk heb gehad met het traden op basis van gevoel. ;) Must run out of luck at some point though.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:30:
[...]

Nee idd en het aantal shares is ook belachelijk hoog volgens mij. Heb nu even een andere pool (spacepools) ingesteld, kijken wat die gaat doen. :)

Edit: zit er nog iemand in govert eigenlijk?
Ik. :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:41:
Beste allemaal,

R.I.P cryptosletje.

*Pinkt een traantje weg*

The end of an era... :'(

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:45:
[...]

Hij ging ff in seconden van 8500 naar 8600 en dacht dat ie het weer in zijn bol kreeg. Maar was helaas een korte stuip.

Maar ik denk nog steeds dat ie niet verder naar beneden gaat, ik zie nog steeds ruimte voor een flinke piek vandaag en dat we vanavond wederom boven de 9k staan, dan is het afwachten wat er vannacht gaat gebeuren.

Maar het blijft gut feeling bij mij. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe altijd geluk heb gehad met het traden op basis van gevoel. ;) Must run out of luck at some point though.
Jij bent de crypto karmakoning dus ik ga blindelings op je darmen af en blijf hodlen. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:44:
[...]

Volgens mij heb ik maar 1 wallet? Alles gaat iig daar naar toe.
Van m'n pc nog steeds niks binnen.
Cpu-mining.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:48:
[...]

Van m'n pc nog steeds niks binnen.
Cpu-mining.
Moet je even de pool opzoeken en daar je adres plakken, dan kun je zien wat je tot nu hebt. Ook daar is de minimale pay out 10 etn. Gezien mijn nogal tegenvallende resultaten is het het wellicht waard even te checken zodat je niet voor jan l#l staat te minen. :P

Edit: ik sta nu na ruim 2 uur op 0,17 etn. Het gaat iig sneller dan bij die andere pool maar alsnog gaat het mobiel dus sneller. Beetje zonde van de tijd dus. Laat hem nog wel even doorlopen maar op dit tempo ga ik met dik 100H/s dus maar op 1,5~2 per dag uitkomen...

[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 22-03-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Moet je even de pool opzoeken en daar je adres plakken, dan kun je zien wat je tot nu hebt. Ook daar is de minimale pay out 10 etn. Gezien mijn nogal tegenvallende resultaten is het het wellicht waard even te checken zodat je niet voor jan l#l staat te minen. :P
Ga ik doen, bedankt. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

http://bitcoinist.com/bitcoin-price-japan-binance-threat/

Was een fud dip dus en meteen ontkracht blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
AtlAntA schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:48:
[...]

Jij bent de crypto karmakoning dus ik ga blindelings op je darmen af en blijf hodlen. :p
Ik ben karmakeizer crypto en ik zeg: alle BTC naar .oisyn overmaken: 1oisyn15YtQ6uiqQFkvjSRGEP7pCsuAXx

:Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

.oisyn schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Ik ben karmakeizer crypto en ik zeg: alle BTC naar .oisyn overmaken: 1oisyn15YtQ6uiqQFkvjSRGEP7pCsuAXx

Kan je die badge bij mij niet aan Jaapio geven (hij wil 'm ook niet :P) verwijderen? :P Ik vind die dingen nogal onzinnig en het feit dat ik er een krijg bevestigd dat. :)

Ik heb overigens zojuist al mijn btc naar je overgemaakt voor de moeite. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 22-03-2018 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:58:
[...]

Kan je die badge bij mij niet aan Jaapio geven? :P Ik vind die dingen nogal onzinnig en het feit dat ik er een krijg bevestigd dat. :)

Ik heb overigens zojuist al mijn btc naar je overgemaakt voor de moeite. :P
Ik zou vereerd zijn maar zo'n badge komt tevens met een vorm van verantwoordelijkheid die ik nooit zou kunnen dragen.

Ik zou deze gelegenheid dan ook vol willen aangrijpen om vriendelijk te bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Scam! Zolang je niks aan je 'guts' voelt claim ik een scam! ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
[...]

Wooww, ik heb net 0.5BTC overgemaakt en 5 BTC teruggekregen. Bedankt!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tja wat kan ik zeggen... Zo ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:48
Al met al weer een saaie dag. Weer uit USDT gegaan en ICX terug gekocht. +6 extra, niet heel spannend. Ik sluit af, morgen weer een dag....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

somfortiwan schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:41:
1 - Ik heb 3 dagen geleden de eerste keer in mijn crypto carriere risico's genomen (buiten al die keren dat ik LTC heb bijgekocht omdat ik dacht dat het echt niet meer lager kon) en 25% van mijn LTC verkocht voor 126 euro per stuk om wat lager weer in te kopen. Want ja er is elke dag gegarandeerd de 4/5 uur dip en we gingen gegarandeerd naar 6000 euro per btc enzo.

Een halve dag later stond het stevig boven de 140, voor mij mag hij nog 1 keer naar 126 of lager gaan, dan mag de maanracket wel eens vertrekken. Ik denk dat mijn glazen bol kapot is, misschien met het fiat dat ik nu heb staan van mijn LTC eens investeren in een nieuwe.

2- Ik blijf het wel een leuk spelletje vinden,---->, na een maand zowat de helft van mijn initiele inzet kwijt, redelijk goed bijgekocht op 'ok' prijzen, op de piek van februari zat er al bijna een gratis reis(je) in en nu zit ik weet op 86% van m'n inzet.

En ondertussen amuseer ik me dagelijks met het lezen van dit topic. Hier is vaak meer drama te beleven dan in de gemiddelde aflevering van 'sturm der liebe'. Als ik al die tijd gespendeerd had aan 2 nieuwe games per maand, dan had ik waarschijnlijk meer verlies geleden. En dan was er 0% kans geweest dat het meer zou opbrengen. Als ik dat gewild had, had ik wel vennetjes gekocht.
1 - tamelijk dom want de high price is momenteel rond de €200 voor LTC, dat had je gewoon kunnen opzoeken op basis van koersen over afgelopen 3 maanden

2 - kei lache ... bij iedere offerte waar ik geld achteraan sta te gooien trek ik ook een fles open.

3 - Meer inlezen en minder handelen met dingen waar je klaarblijkelijk (vooralsnog) totaal geen verstand van heb. Op €126 verkopen met de hoop op lager met LTC is echt way-way ... en dan ook way veel te naïef zijn. 8)7

4, ik schrijf het heel erg bot .. dan weet ik, maar ik lees hier vooral veel gebrek aan kennis, door niets te doen had je een uitstekende uitgangspositie, zeker als je met de top 10 munten speelt dan is een hodl een prima strategie. Ik wil je met klem aanraden de markt eerst met een hodl een maand of 3 /4 te volgen, blijven inlezen, van ico's en andere onzin af te blijven, en daarna eens voorzichtig een kleine winst proberen te realiseren. Je bent je op dit moment niet bewust van de pieken en dalen denk ik. Geld verliezen is nu nog "leuk" zo lees ik het, maar dat gaat knap vervelen kan ik je vertellen. ;)

In crypto land wensen we elkaar niet het beste, maar wel wens ik je de mooiste Lambo ... take it easy, dit is zonder van je investeringen zo. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
TRX airdrop, wow. 80 hele TRONS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie 't kleine niet eert... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Waar krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Laat die 80 TRX een euro per stuk worden, mooi verdiend!

Sttaks eens checken of ik iets heb gehad, ze staan bij mij op binance.

[ Voor 40% gewijzigd door Schuey op 22-03-2018 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Schuey schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:56:
Laat die 80 TRX een euro per stuk worden, mooi verdiend!

Sttaks eens checken of ik iets heb gehad, ze staan bij mij op binance.
Ik heb in ieder geval geen distribution history op binance m.b.t. TRX...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Ok, je wordt naar huobipro.com re-directed en een aantal comments zeggen dat dat een scamsite is. Dus gaarne deze post deleten, s.v.p.

Zucht.. als je er huobi.pro van maakt geeft hij wel exact hetzelfde aan als de huobipro.com URL dus ik weet het even niet meer nu. Gebruik huobi zelf niet dus ik weet niet of huobipro.com legit is. MAAR maak er huobi.pro van en je komt toch door voor de airdrop van TRX.

[ Voor 177% gewijzigd door Greymore1 op 22-03-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
En doe die andere 2 ook gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dank, zo even rustig handsfree doen :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Bijzonder laag volume zo op de donderdagavond volgens mij, of niet? Meestal zit GDAX nu wel rond de 30k BTC in de afgelopen 24 uur, nu slechts 16k.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Richh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:22:
Bijzonder laag volume zo op de donderdagavond volgens mij, of niet? Meestal zit GDAX nu wel rond de 30k BTC in de afgelopen 24 uur, nu slechts 16k.
Ja was mij aan de euro zijde van gdax ook al opgevallen. Zit er toch een fikse weekend dip aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

AtlAntA schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:26:
[...]

Ja was mij aan de euro zijde van gdax ook al opgevallen. Zit er toch een fikse weekend dip aan te komen?
op binance wordt er ook weinig gehandeld in BTC nu....

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETN trading competition NOW on Ku coin!
Running 22/03/2018 22:00:00-29/03/2018 23:59:59 UTC
We are pleased to announce Ku coins trading competition-@Kucoincom will rank traders 1-100 in terms of total ETN volume traded on your account during the competition period, trade to win a share of the 1,000,000 ETN giveaway. Head over to their website and social media for more info! https://www.kucoin.com/#/rank/ETN

De reden waarom ETN het opeens best goed doet. Gaat wat sneller dan "minen" met je android! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:45:
ETN trading competition NOW on Ku coin!
Running 22/03/2018 22:00:00-29/03/2018 23:59:59 UTC
We are pleased to announce Ku coins trading competition-@Kucoincom will rank traders 1-100 in terms of total ETN volume traded on your account during the competition period, trade to win a share of the 1,000,000 ETN giveaway. Head over to their website and social media for more info! https://www.kucoin.com/#/rank/ETN

De reden waarom ETN het opeens best goed doet. Gaat wat sneller dan "minen" met je android! :+
Hmm, wacht ook nog steeds op die 'free btc' die je ging krijgen als je hun berichten retweette...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap! Iemand een idee wat er met reddcoin is gebeurd? Klom zo mooi naar de cent toe en ineens compleet ingekelderd... Volume ook nog maar een 4e deel van vanochtend...

What happend man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt maar een hele korte mini-opleving te zijn geweest. Maar die +4% viel wel op tussen al die minnetjes :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zoals altijd: Do Your Own Homework, ik ben geen financieel adviseur, hooguit een hobbyist, blabla ...

Op de onderstaande website staat er een mooie prijs en trendanalyse van Ethereum. Er zit een steunlijn vlak boven de $420 dollar. Ik ga wat centen klaarzetten voor een volgende bullrun.

ethereum_price_bull_market_2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
"Your current rank is 211
(9796.55 ETN)" dit gaat dus niks worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Guus Leeuwis schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:39:
Zoals altijd: Do Your Own Homework, ik ben geen financieel adviseur, hooguit een hobbyist, blabla ...

Op de onderstaande website staat er een mooie prijs en trendanalyse van Ethereum. Er zit een steunlijn vlak boven de $420 dollar. Ik ga wat centen klaarzetten voor een volgende bullrun.

[afbeelding]
wij van wc eend ?
tja gebaseerd op wat ?
wat mij betreft is en blijft het glazen bol werk

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik heb nog zon $100 dollar staan die momenteel staat te verstoffen.

Tips voor coins met kortstondige winst bijv. Ivm announcements? ADA en REQ hebben volgens mij wel wat staan. Iemand nog andere tips waar ik naar zou moeten kijken? GVT, NANO, AION?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golfgti5
RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:55:

Tips voor coins met kortstondige winst bijv. Ivm announcements? ADA en REQ hebben volgens mij wel wat staan. Iemand nog andere tips waar ik naar zou moeten kijken? GVT, NANO, AION?
Neblio wellicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57

ICX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Geen beeld bij die coin. Maar zit een flinke downtrend in? Geen upcoming events?
Zit ik al ruim in, wellicht wel gewoon voor dat bedrag max coins halen en een sell order klaarzetten...

[ Voor 32% gewijzigd door RickvN op 22-03-2018 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GVT komt 1 april met de alpha launch van het trading platform.

Wat dit met de koers gaat doen is en blijft giswerk. Echter staat hij nu relatief laag, dus je zou er een gokje op kunnen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:04:
[...]

Geen beeld bij die coin. Maar zit een flinke downtrend in? Geen upcoming events?

[...]
Binnenkort API release

YouTube: Bigger than Bitcoin?! - Could This Coin Be Bigger than BTC? - Neblio...

[ Voor 32% gewijzigd door golfgti5 op 22-03-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Arg, wil weer van mijn goverts af maar het voelt een beetje als vissen met een dikke ketting met sleepoog, niemand wil ze hebben. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 22-03-2018 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:07:
[...]

GVT komt 1 april met de alpha launch van het trading platform.
1 april... Misschien hebben die Russen wel humor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:13:
[...]

1 april... Misschien hebben die Russen wel humor.
:') laten we hopen van niet. GVT op 1 april gekelderd naar $0.005 en het dev. kantoor alleen nog 2 lege flessen wodka te vinden...

Hey hey heeey... Hey hey heeey... Wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:13:
Arg, wil weer van mijn goverts af maar het voelt een beetje als vissen met een dikke ketting met sleepoog, niemand wil ze hebben. ;(
Als je er echt gek van wordt die GVT in je portfolio mag je ze altijd naar mij sturen.

Zo ben ik dan ook wel weer. Nooit te beroerd om een medetweaker een helpende hand toe te reiken zonder enige vorm van eigenbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:16:
[...]

:') laten we hopen van niet. GVT op 1 april gekelderd naar $0.005 en het dev. kantoor alleen nog 2 lege flessen wodka te vinden...

Hey hey heeey... Hey hey heeey... Wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa
zou een mooi koop momentje zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:22:
[...]

zou een mooi koop momentje zijn *O*
Zo kun je het ook zien ja. Maar als dat scenario waarheid wordt flikker ik al mijn crypto in de blockchain versnipperaar en ga ik wel snoekbaars stropen voor wat centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zeker de moeite waard,die baars
maar als je , zoals ik , van het water gehaald word moet er weer geld bij -O-

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2018 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:24:
[...]

Zo kun je het ook zien ja. Maar als dat scenario waarheid wordt flikker ik al mijn crypto in de blockchain versnipperaar en ga ik wel snoekbaars stropen voor wat centjes.
Godallemachtig wat is die nieuwe nickname wennen van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Godallemachtig wat is die nieuwe nickname wennen van jou :)
_O- ik heb een week bedenktijd. Wordt er zelf ook fucking depressief van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:28:
[...]

new kid on the block

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Maak er dan SliptoCretje van, dat maakt de overgang voor ons allen wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo zeg das een drop

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

fijne wedstrijd allemaal :(

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Zullen we crypto zo langzamerhand maar weer is dood gaan verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

voor de jaapios wel ja

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de drop van reddcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:46
tias86 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:33:
:-) Ik probeer de laatste tijd gewoon minder en minder mijn portfolio te bekijken. Is toch niet de moeite nu...Vrienden van me stuurden met gisteren ook dat er een geweldige stijgingen aan de gang was. Wat ze niet lijken te beseffen is dat ze vrijwel allemaal nog -50 in het rood staan. Dit jaar hebben we af en toe eens een stijging....Dagen erna valt alles opnieuw in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik weet nog die tijden dat ik RDD coin verkocht voor 0,15 cent. Besef hoever de gehele markt is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hoogtepunt van de dag .. Ledger pakken, LTC verplaatsen en weer is een week wachten. F* boring markt deze week zeg. :O

Volgens mij heeft de euro deze week meer bewogen dan alle crypto bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:36:
Ik weet nog die tijden dat ik RDD coin verkocht voor 0,15 cent. Besef hoever de gehele markt is gezakt.
de trend voor 2018 zal zijn 50% coins is useless

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tias86 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:33:
Komt wel weer goed hoor, het kost alleen wat tijd. Kijk naar de drop van 2014 en waar we nu staan. Grote stijgingen geven grote dalingen. Waar een aandeel misschien 5% per jaar doet gaat het met crypto soms met 5% per dag en 500% per jaar, daar horen nou eenmaal ook grote dalingen bij. Alles gaat echt wel weer flink omhoog alleen moet de correctie eerst volledig voorbij zijn en blijkbaar zijn we daar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:35:
[...]

:-) Ik probeer de laatste tijd gewoon minder en minder mijn portfolio te bekijken. Is toch niet de moeite nu...Vrienden van me stuurden met gisteren ook dat er een geweldige stijgingen aan de gang was. Wat ze niet lijken te beseffen is dat ze vrijwel allemaal nog -50 in het rood staan. Dit jaar hebben we af en toe eens een stijging....Dagen erna valt alles opnieuw in elkaar
Af en toe zie ik een groene glinstering in een bult rood, tussen de spinnenwebben en de opvliegende motten door.

Ik krijg instant braakneigingen als ik m'n portfolio open.

Zelfs de achterstallige klusjes aan het huis beginnen aantrekkelijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:37:
[...]

de trend voor 2018 zal zijn 50% coins is useless
idd nu moet je goed kijken waar je in investeert. Ik weet nog, het maakte gewoon geen kloot uit waar je je geld inpleurde. Stellar, ripple, nem, enigma etc........... Allemaal 100% haha, waren heerlijke tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:46
PilatuS schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Komt wel weer goed hoor, het kost alleen wat tijd. Kijk naar de drop van 2014 en waar we nu staan. Grote stijgingen geven grote dalingen. Waar een aandeel misschien 5% per jaar doet gaat het met crypto soms met 5% per dag en 500% per jaar, daar horen nou eenmaal ook grote dalingen bij. Alles gaat echt wel weer flink omhoog alleen moet de correctie eerst volledig voorbij zijn en blijkbaar zijn we daar nog niet.
Je kan ook interpreteren dat december gewoon uitzonderlijk was...Tijden die misschien niet meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Rebbelx schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Ik denk dat minder kijken inderdaad ook de beste oplossing is. Ik kijk nu eigenlijk zelden nog naar de koersen (hoeft ook niet met het live koersverslag wat hier regelmatig wordt gegeven :+ ), ik zit er voor de lange termijn in. Ik krijg het idee dat sommige mensen 24/7 de koersen in de gaten houden zonder dat ze actief treden, daar zie ik zelf het nut niet van in en volgens mij word je er alleen maar zenuwachtig van tijdens dalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:38:
[...]

totaal mee eens,
maar mijn grote vraag is en blijft wie of wat veroorzaakt dit........ whales...
zo ja, dan is deze markt voorlopig kansloos mits er regulering is

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De FOMO was wel heel groot in december, de media riep over de niet te stoppen goudmijn: iedereen dropte hun geld er maar in. Denk niet dat we ooit nog zo'n gigantische overload gaan krijgen eerlijk gezegd, veel mensen zullen denk ik redelijk afgeschrikt zijn na de grote verliezen die ze daarna hebben gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 22-03-2018 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Maak er dan SliptoCretje van, dat maakt de overgang voor ons allen wat makkelijker.
Of Bokito, lekker stoer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rebbelx schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Je kan ook interpreteren dat december gewoon uitzonderlijk was...Tijden die misschien niet meer terugkomen.
Bitcoin heeft in het verleden al vaker zulke stijgingen laten zien en is na iedere crash weer herstelt en heeft iedere keer weer een nieuwe ATH gedaan. Ook zeiden er bij iedere keer dat dit gebeurde mensen dat de bubbel nu echt gebarsten was en het einde verhaal was. Dus ja, misschien is het zo, maar het verleden zegt van niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaha gister en eergister toen bitcoin lekker ging was iedereen helemaal hyper en enthousiast, nu zakt ie weer en meteen twijfel aan de markt in zijn geheel en 50% alts gaan weg, nooit meer bullruns... :')

Goddamn dudes verman jezelf, geef jezelf een bitchslap en ga weer staand pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen verleden in crypto ,zit er sinds de kerst in
mijn gevoel is dus ,naar alleen maar zakken dat het nu best aardig gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het probleem is ook niet vertrouwen in herstel, maar ... ik ben zo zachtjes aan wel door me geld heen, en de bereidheid om nog bij te stoppen is inmiddels ook weg. We zijn nu een trein die te lang op z'n perron blijft staan ... overvol, maar we wachten nog even 20 minuten tot iedereen aan boord is.

Ofwel ... iedereen die wil, is nu ook wel ingestapt. Tijd voor grote golven, het hoeft niet eens continu naar boven, maar in ieder geval beweging en leven in de brouwerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
PilatuS schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:44:
[...]

Bitcoin heeft in het verleden al vaker zulke stijgingen laten zien en is na iedere crash weer herstelt en heeft iedere keer weer een nieuwe ATH gedaan. Ook zeiden er bij iedere keer dat dit gebeurde mensen dat de bubbel nu echt gebarsten was en het einde verhaal was. Dus ja, misschien is het zo, maar het verleden zegt van niet.
Inderdaad, en zelfs al gaat het niet in hetzelfde tempo als afgelopen december lijkt me dat nog altijd prima. In december zijn er verschillende coins met 500% of meer gestegen, dat zie ik zelf voorlopig niet gebeuren, maar dat betekent niet dat je niet alsnog een behoorlijke ROI kan behalen met crypto, zeker als je het vergelijkt met andere financiële markten.
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:47:
Het probleem is ook niet vertrouwen in herstel, maar ... ik ben zo zachtjes aan wel door me geld heen, en de bereidheid om nog bij te stoppen is inmiddels ook weg. We zijn nu een trein die te lang op z'n perron blijft staan ... overvol, maar we wachten nog even 20 minuten tot iedereen aan boord is.

Ofwel ... iedereen die wil, is nu ook wel ingestapt. Tijd voor grote golven, het hoeft niet eens continu naar boven, maar in ieder geval beweging en leven in de brouwerij.
Maar dit herken ik dus totaal niet. Ten opzichte van de low van eerder deze week was bitcoin met 24% gestegen. Nu is er dan weer een terugval, maar volgens mij zit het alsnog rond de 15%. Dat vind ik toch behoorlijke fluctuaties.

[ Voor 33% gewijzigd door Bmfd op 22-03-2018 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:42:
De FOMO was wel heel groot in december, de media riep over de niet te stoppen goudmijn: iedereen dropte hun geld er maar in. Denk niet dat we ooit nog zo'n gigantische overload gaan krijgen eerlijk gezegd, veel mensen zullen denk ik redelijk afgeschrikt zijn na de grote verliezen die ze daarna hebben gemaakt.
Tuurlijk wel, wacht maar tot de markt weer aantrekt. De hebzucht komt vanzelf terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bmfd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:47:
[...]

Inderdaad, en zelfs al gaat het niet in hetzelfde tempo als afgelopen december lijkt me dat nog altijd prima. In december zijn er verschillende coins met 500% of meer gestegen, dat zie ik zelf voorlopig niet gebeuren, maar dat betekent niet dat je niet alsnog een behoorlijke ROI kan behalen met crypto, zeker als je het vergelijkt met andere financiële markten.
Als je in December begonnen bent ziet het er allemaal niet zo leuk uit nu. Zit er zelf sinds 2016 in en kijk al er al wat langer na. Heb het allemaal al wel eerder gezien. Ik vind de koers waar we nu zitten eigenlijk nog best flink hoog. Mogelijk gaan we nog flink lager, maar als zeg 7k het laagste is wat BTC vanaf nu nog gaat dan zie ik de 30k wel gebeuren dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Tuurlijk wel, wacht maar tot de markt weer aantrekt. De hebzucht komt vanzelf terug.
Eens. Gewoon pure goudkoorts. Dat blijft terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nog steeds ruim in de plus ,ook al ben ik december begonnen
zal wel beginners luck wezen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:49:
[...]

klopt, in 2019 begint alles opnieuw. Treinkaartje voor btc kost dan 2200 dollar.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 11:17
Iemand een idee wat het effect in crypto is van Trumps importheffingen van 60 miljard tegen China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinny1 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:53:
Iemand een idee wat het effect in crypto is van Trumps importheffingen van 60 miljard tegen China?
goed..traden via blockchain,dan ontloop je die heffing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Niets :P
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:52:
ik sta nog steeds ruim in de plus ,ook al ben ik december begonnen
zal wel beginners luck wezen d:)b
In December is BTC van 12k naar 20k naar 12k gegaan. Een paar dagen eerder of later scheelt nogal. Iedereen die op 20k is ingestapt is de sjaak.

[ Voor 45% gewijzigd door PilatuS op 22-03-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk die 35% daling in RDD.

Basterds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:54:
[...]

Niets :P

[...]

In December is BTC van 12k naar 20k naar 12k gegaan. Een paar dagen eerder of later scheelt nogal. Iedereen die op 20k is ingestapt is de sjaak.
toen ik instapte was btc al aan het dalen ,maar daar had ik geen verstand van
wist niet dat alts dan ook mee gingen
en dat deed het ook niet , ik begon met ripple die bleef maar stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik vind de koers van btc ook aan de hoge kant kijk waar dat ding in november stond, lijkt mij een veel beter referentie kader dan de ath. (voor de ath buyers ander verhaal) Ik snap daarom ook niet dat iedereen zo paniekerig reageert op de btc koers. 4a5k zou een soort van gezondere koers zijn naar mij idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al mijn coins staan groen ,aleen neo net niet
en casinocoin vandaag ook in de min ,maar dat is voor de lange termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:04:
al mijn coins staan groen ,aleen neo net niet
en casinocoin vandaag ook in de min ,maar dat is voor de lange termijn
Nou mag fun weer even, zit nog met een kleine bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:15:
[...]

Nou mag fun weer even, zit nog met een kleine bag.
duimen dan.. (y)
van mij mag alles omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:37:
Hoogtepunt van de dag .. Ledger pakken, LTC verplaatsen en weer is een week wachten. F* boring markt deze week zeg. :O

Volgens mij heeft de euro deze week meer bewogen dan alle crypto bij elkaar.
Mijn schoonmoeder beweegt nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah ik lees in een telegram groep day bitthumb iconx kwalificeert als de koreaanse ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-10 18:35
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:22:
Hah ik lees in een telegram groep day bitthumb iconx kwalificeert als de koreaanse ETH
Oke goed verhaal. Is echt al veel vaker gezegd. Net zoals NEO, de chinese ETH.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Pagina: 1 ... 8 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!