[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.201 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tias86 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:02:
Ik vind de koers van btc ook aan de hoge kant kijk waar dat ding in november stond, lijkt mij een veel beter referentie kader dan de ath. (voor de ath buyers ander verhaal) Ik snap daarom ook niet dat iedereen zo paniekerig reageert op de btc koers. 4a5k zou een soort van gezondere koers zijn naar mij idee
Als je kijkt naar een stabiele stijging over de afgelopen 2 jaar zou 7k een normale koers zijn. Die hele pump naar 20k staat er dan los van.

Ben wel benieuwd naar de komende weken en maanden. Misschien is een val naar 5k of lager precies wat we nodig hebben om weer op een normale manier omhoog te gaan. Waar we nu zitten kan het echt alle kanten op, maar ik twijfel er aan of we de weg naar 15k kunnen vinden met waar we nu staan. Mogelijk gaan we wel die kant op, maar dan moet er weer een extreme daling komen. Even terug naar 5k en dan weer omhoog zou beter zijn voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:22:
Hah ik lees in een telegram groep day bitthumb iconx kwalificeert als de koreaanse ETH
Laat ze het nog even flink pumpen naar de 25'ste toe dan verkoop ik de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:22:
[...]

Mijn schoonmoeder beweegt nog meer.
Had eigenlijk wel zo'n spoiler verwacht met;
spoiler:
... en die al 14 jaar zo dood als een pier
:')

Goed, deze oude meneer gaat maar eens een aflevering Barbie en Kees kijken ... 2 jaar terug een nieuwe tv gekocht, volgens mij de eerste keer dat ik zowaar eens wat ga kijken.

*Twijfelt nog tussen een oude James Bond film of Louis Teroux. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:28:
[...]

spoiler:

Goed, deze oude meneer gaat maar eens een aflevering Barbie en Kees kijken ... 2 jaar terug een nieuwe tv gekocht, volgens mij de eerste keer dat ik zowaar eens wat ga kijken.

Wolf of wall street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:

Barbie en Kees? ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The great short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Take the money and run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Show me the moneeeyyyy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

spoiler:

Deze oude meneer? :? Hoe oud ben je dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Django un(block)chained by Quentin Tarantino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
tias86 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:34:
A bit of coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
tias86 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:34:
FOMO metal jacket

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete klassieker is toch echt Pump fiction!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:12:
Mijn favoriete klassieker is toch echt Pump fiction!
Ik ga nog even luisteren naar New Kids on the Blockchain. ;(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Potential partnership?

Het begint nu ernstige vormen aan te nemen... :D

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik blijf het toch apart vinden hoe snel een koers op zo een bericht gereageerd. Alsof iedereen startklaar zit op inkopen...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Potential partnership?

Die potential partnerships zijn net het griepvirus, het kan ineens alles in zijn greep houden en volgende maand is het allemaal weer over en zijn we het alweer vergeten. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Potential partnership?

Non-nieuws ... zolang het geen partnership met BMW is doe je tegenwoordig niet meer mee. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:19:
Ik blijf het toch apart vinden hoe snel een koers op zo een bericht gereageerd. Alsof iedereen startklaar zit op inkopen...
Gaat er iemand daadwerkelijk kopen naar aanleiding van dat?!?

Dan is de markt nog amateuristischer dan ik dacht. Volgens mij moet ik alle logica overboord gooien en meerennen achter alle flutberichtjes aan. :o

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Dan is de markt nog amateuristischer dan ik dacht. Volgens mij moet ik alle logica overboord gooien en meerennen achter alle flutberichtjes aan. :o
Ik zou er nooit achteraan rennen want dan is het meestal al weer te laat. Valt geloof ik vaker geld mee te verliezen dan te winnen, echte P&D.

LEVENSGEVAARLIJK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:29
:F

Serieus? Hoe is dit niet een red flag of op z'n minst "opmerkelijk"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
The Redman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Volgens mij is hun account weer gehacked of is het niet het officiële account. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

The Redman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Die laatste zin ook... Echt bizar, ik zou eerder denken dat ze een laatste pump willen om vervolgens zelf te cashen en te verdwijnen.

En dan staat XVG volgende week op 250$. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Volgens mij is hun account weer gehacked of is het niet het officiële account. :D
Dit is idd het meest waarschijnlijk. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Flagg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Geen idee, ik hoop het niet ‘potential partnership’, serieus...
Maar ik zag ineens een fors groene candlestick na veel vlakte. Dus stond er echt even van te kijken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:32:
[...]

Geen idee, ik hoop het niet ‘potential partnership’, serieus...
Maar ik zag ineens een fors groene candlestick na veel vlakte. Dus stond er echt even van te kijken.
8,4 procent gestegen in het afgelopen uur. Trieste bedoeling :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zat nog te denken bij 390 sat “nee te groot risico en hoe triest ben jk”.
Had een makkelijke 10% winst kunnen zijn. Maar ik waag me niet aan zulke ongein.

Zojuist wel buy orders gezet op NEBL en REQ.
Wellicht toch maar ICX’s bijkopen voor komende week van resterend btc in PF nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Morgen XVG te koop voor minder dan $0,01 ...en zelfs dan moet je er met een grote boog omheen lopen wat mij betreft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:57
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:31:
[...]

1 - tamelijk dom want de high price is momenteel rond de €200 voor LTC, dat had je gewoon kunnen opzoeken op basis van koersen over afgelopen 3 maanden

2 - kei lache ... bij iedere offerte waar ik geld achteraan sta te gooien trek ik ook een fles open.

3 - Meer inlezen en minder handelen met dingen waar je klaarblijkelijk (vooralsnog) totaal geen verstand van heb. Op €126 verkopen met de hoop op lager met LTC is echt way-way ... en dan ook way veel te naïef zijn. 8)7

4, ik schrijf het heel erg bot .. dan weet ik, maar ik lees hier vooral veel gebrek aan kennis, door niets te doen had je een uitstekende uitgangspositie, zeker als je met de top 10 munten speelt dan is een hodl een prima strategie. Ik wil je met klem aanraden de markt eerst met een hodl een maand of 3 /4 te volgen, blijven inlezen, van ico's en andere onzin af te blijven, en daarna eens voorzichtig een kleine winst proberen te realiseren. Je bent je op dit moment niet bewust van de pieken en dalen denk ik. Geld verliezen is nu nog "leuk" zo lees ik het, maar dat gaat knap vervelen kan ik je vertellen. ;)

In crypto land wensen we elkaar niet het beste, maar wel wens ik je de mooiste Lambo ... take it easy, dit is zonder van je investeringen zo. :Y
Komop puppy, gaan we nu echt weer ruzie maken?

1 ik weet dat dat een gok was, de gok is tegengevallen. Ik zit nog altijd op een gemiddelde prijs van minder dan 160 euro voor een mooi aantal muntjes. De wereld draait nog steeds en buiten wat potentiële winst is er niks verloren. Slechte gok, op dit moment kan ik voor 5 euro per munt duurder terug kopen dus helemaal geen ramp. Als ik mijn vriendin en mijn visa afrekening mag geloven, dan doe ik elke maand wel dommere aankopen. (ja die 2 nieuwe games per maand koop ik ook nog, maar wie heeft et tijd om te gamen als een slowchat elke dag 30 pagina's vermaak produceert?)

2 geen idee waar je het over hebt

3 je mag me blijven dom en naïef noemen, maar dan ga ik je er aan blijven herinneren dat je met al je wijsheid, inzicht en ervaring gegarandeerd had dat we richting de 220 gingen rond LitePay. Wel, misschien moet je zelf nog wat lezen voordat je neerkijkt op andere mensen en doet alsof er in het crypto wereldje zekerheden zijn.

4 je schrijft het inderdaad bot, maar 3 posts later moet je dan als een Turbo pussy toegeven dat je geld op is. Vorige keer was ik nog beleefd en zei ik dat we nog LTC vriendjes moesten blijven, maar je arrogantie begint me wel stilaan de keel uit te hangen.

Ik deel gewoon hier wat ik gedaan heb, ik geef eerlijk toe dat het een slechte gok was, net zoals bijkopen op 175,150, 140, 110 en 95 gokken waren, die wel positief hebben uitgedraaid. You win some, you lose some. Ik besef goed genoeg dat dit gokken is, dat is net onderdeel van de fun. Mijn buikgevoel was gewoon slecht bij Btc, had niets met mijn geloof in LTC te maken. En natuurlijk kan je altijd zeggen dat verwachten dat een munt daalt als die al een paar dagen daalt dom is, maar ALS (daar is het vieze woord) ik het een dag eerder geprobeerd had, dan was het wel gewoon ok geweest, ook al was dat toen ook al na veel rode dagen.

En ja, ik heb er een mooi bedrag in zitten, maar die 25% die ik met verlies verkocht heb, heb ik vandaag met werken gewoon terugverdiend,risicoloos. Als ik nu de LTC terugkoop aan de huidige koers, dan was het echte verlies al terugverdiend op de tijd dat ik op mijn werk mijn vorige post schreef. Het is nu gewoon mijn weinig onderbouwde keuze dat ik het even niet doe, niet zoals bij jou omdat mijn centjes op zijn.

Ik laat mij fiat gewoon staan met een buy order 'ver' onder de 126, 1 zotte dag met wat FUD nieuws en het kan weer zover zijn. En als we binnen 3-4 maand toch verdubbeld zijn zonder tussentijdse dip, dan vloek ik eens, haal ik mijn fiat er af en ga ik met mijn geliefde er een weekendje mee ontspannen in een mooi hotel. En dan zal ik daar wel gaan beseffen daar wel beseffen dat de andere 75% mijn komende 5 vakanties kan betalen :-)

Neem het dus misschien zelf een beetje minder serieus, voor je zelf bekend komt te staan als de FaceDown van de LTC. Je hoeft me dus echt geen geluk of Lambo te wensen, daarvoor staan mijn sell orders te realistisch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ah, volgens mij daalt het non-nieuws al in bij de vergeboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:37:
Zat nog te denken bij 390 sat “nee te groot risico en hoe triest ben jk”.
Had een makkelijke 10% winst kunnen zijn. Maar ik waag me niet aan zulke ongein.
Ze geven nog wel 1000 eth weg! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
ik heb het al binnen 10 eth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Altijd genieten als een ze een aankondiging aankondigen... Getuigt van zelfvertrouwen.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Holy fuck man, dat jij gewoon de gok hebt genomen om een hele eth over te maken naar ze. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Ze geven nog wel 1000 eth weg! :+
Ik zag het. Met die actie heb ik wel meegedaan. 15 ETH ontvangen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

somfortiwan schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:39:
[...]

Komop puppy, gaan we nu echt weer ruzie maken?

Lang verhaal ...
Nee, dat gaan we zeker niet doen. :N

En je post kan ik in grote lijnen ook wel delen, alleen mijn standpunt betreft prijs blijft staan.
Op €126 verkopen ... met een prijszekerheid van ergens rond de €200 op de hodl vind ik echt het geluk tot het uiterste beproeven, zeer zeker in een markt die op dat moment al 3 dagen groen stond. ;)

We houden er over op ... onze meningen zijn enigszins verdeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
RickvN schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:44:
[...]

Ik zag het. Met die actie heb ik wel meegedaan. 15 ETH ontvangen, bedankt :)
100 gestuurd, 1000 ontvangen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:56:
[...]

100 gestuurd, 1000 ontvangen. *O*
Check je balans nog eens? Het maximum was 5 versturen en 50 terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:57:
[...]

Check je balans nog eens? Het maximum was 5 versturen en 50 terug. :+
20 accounts. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
1000 minus die 10 van tias, 35 van rick, die van de rest van de wereld en die 5 van mij.... Weet niet hoor. Check het nog eens? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:03:
[...]

1000 minus die 10 van tias, 35 van rick, die van de rest van de wereld en die 5 van mij.... Weet niet hoor. Check het nog eens? :P
Oh...ik had per ongeluk Ven gestuurd. :$
100 Ven gestuurd, 1000 satoshi gekregen, niet gek toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 22-03-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Ragt aardig door. Gekkenhuis na zo'n bericht toch.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is deze...

Paar procentjes meegepakt op XVG.snel weer verkocht want obvious fake news, maar misschien toch niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Laatst online: 04-10 10:57
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:46:
[...]

Nee, dat gaan we zeker niet doen. :N

En je post kan ik in grote lijnen ook wel delen, alleen mijn standpunt betreft prijs blijft staan.
Op €126 verkopen ... met een prijszekerheid van ergens rond de €200 op de hodl vind ik echt het geluk tot het uiterste beproeven, zeer zeker in een markt die op dat moment al 3 dagen groen stond. ;)

We houden er over op ... onze meningen zijn enigszins verdeeld. :)
Maar nu doe je het weer... Er zijn geen zekerheden, dit is een gok spelletje en ik deed een berekende gok want mijn gevoel was op dat moment echt wel dat er een daling was en dat btc nog wel eventjes dieper had kunnen gaan.

Als (hier gaan we weer) de namiddag dip van 3 à 5 procent er gewoon geweest was, dan waren er gradueel 5 buy orders afgegaan die me in totaal ongeveer 2% winst hadden kunnen opleveren in ltc aantal. Geen massa winst, maar ik moet ook niet zeggen dat het een drama is en ik nu 25% verlies heb.

Ik heb 25% verkocht op een prijs die gemiddeld 84% waard was van wat ik er voor betaald had. Dat is verlies, maar jij garandeert dat we de 200 halen, dan is het gewoon minder winst.

Oftewel betekent het dat ik met het overige geld langer zal moeten hodl'en om mijn beoogde winst te behalen.

Of het zakt vannacht tot onder mijn buy orders en ik moet minder lang wachten om mijn doel te halen wanneer de racket richting de maan vertrekt volgende week.

Of het zakt en gaat nooit meer omhoog.

Ik hoop nog altijd op optie 2,want daar zitten we nog maar 5-10 euro vanaf, ik verwacht optie 1, maar optie 3 is altijd iets waar je rekening mee moet houden, ook al is die kans op korte termijn zeeeeer klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Verge is ondertussen al 18% gestegen in het afgelopen uur. Misschien dat ik maar eens wat fiat op een exchange ga zetten en het vervolgens alleen inzet nadat zulke announcements zijn gemaakt, valt vaak toch redelijk gemakkelijk minimaal een paar procent op te pakken, mits je er op tijd bij bent.

Ik moet trouwens wel lachen om de subreddit van Verge. Daar wordt gespeculeerd dat het om Facebook, Amazon of Microsoft zou gaan, als je daar in gelooft mis je echt iedere vorm van realiteit. Zulke bedrijven hebben ook echt de donaties nodig waar nu om wordt gevraagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:18

DJT

Verge gaat lekker door ja, even een korte hickup nu maar dat was maar kortstondig. Ben benieuwd hoe ver hij komt vannacht. Ik ben op 420 nog ingestapt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Was er snel bij met die tweet hier te plaatsen. Zat net op twitter te kijken toen ik hem na 15 seconden zag. Gelijk maar even met de jongens gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
DJT schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:19:
Verge gaat lekker door ja, even een korte hickup nu maar dat was maar kortstondig. Ben benieuwd hoe ver hij komt vannacht. Ik ben op 420 nog ingestapt. :)
Nice...

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:48
Zal zo wel weer dalen dat verge

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Op tijd uitstappen mensen, of het nieuws nu waar is of niet gaat er iets niet helemaal goed bij verge. ;w

Pak wat winst nu het kan en vergeet het zo snel mogelijk daarna. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

Uitgestapt op 470. Nu even afwachten of dit een normale ABC correctie is, zo ja dan is de volgende wave langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 18:10
Het komt allemaal goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort snelle reacties is waarom ik hier voornamelijk eigenlijk zit! d:)b

Afgezien van de gezelligheid natuurlijk :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
- referral spam -

[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 23-03-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
0,6 ETH? Gevalletje te mooi om waar te zijn?

Zo nee, wat moet ik doen? Ik wil wel even 300 pleuro pakken.

[ Voor 49% gewijzigd door Richh op 23-03-2018 00:09 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Richh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Klik de link, rest is simpel. Het botje aanspreken nadat je alles hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
- quote dan ook niet -

[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 23-03-2018 12:28 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Greymore1 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:05:
[...]

Klik de link, rest is simpel. Het botje aanspreken nadat je alles hebt ingevuld.
Ah, kwestie van wie de meeste mensen linkt. Daar zal ik toch tekort mee schieten :+
Greymore1 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:10:
[...]

10 miljoen tokens gelijkmatig verdeeld over iedereen die meedoet (ref krijgen meer natuurlijk).
1000 ETH, stel dat er 10.000 mensen mee doen waarvan 200 mensen echt tientallen hebben aangedragen, dan blijft er voor mij misschien eens een tientje aan tokens over. Kan leuk de moeite waard zijn, maar het is mij m'n persoonsgegevens niet waard :P

[ Voor 45% gewijzigd door Richh op 23-03-2018 00:12 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Richh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:04:
[...]

10 miljoen tokens gelijkmatig verdeeld over iedereen die meedoet (ref krijgen meer natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nog cryptomanen hier die de nacht doorhalen i.v.m. de start van het F1 seizoen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:10:
Nog cryptomanen hier die de nacht doorhalen i.v.m. de start van het F1 seizoen? :)
Ik ga zo hard neer. Ouwe vent aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Nacht doorhalen: ja
F1-interesse: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Richh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:09:
[...]

Ah, kwestie van wie de meeste mensen linkt. Daar zal ik toch tekort mee schieten :+

[...]

1000 ETH, stel dat er 10.000 mensen mee doen waarvan 200 mensen echt tientallen hebben aangedragen, dan blijft er voor mij misschien eens een tientje aan tokens over. Kan leuk de moeite waard zijn, maar het is mij m'n persoonsgegevens niet waard :P
Je bedoelt je land van herkomst en je email adres? Zullen ze niet zo veel mee kunnen. krijgen misschien tussen de 100-150 tokens. Het is toch iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:16:
[...]
Nacht doorhalen: ja
F1-interesse: nee
Zit jij zo diep in de crypto of laat je werk dat toe? Zag volgens mij al vaker voorbij komen dat jij hamsteractiviteiten vertoont. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:18:Zit jij zo diep in de crypto of laat je werk dat toe? Zag volgens mij al vaker voorbij komen dat jij hamsteractiviteiten vertoont. ;)
Jammer genoeg moet ik negatief antwoorden op beide vragen. Gezondheidsproblemen houden mij momenteel thuis van het werk. Ook weinig zicht op verandering jammer genoeg. Last van mijn circadiaanse klok, waardoor ik om de 14 dagen van dagmens naar nachtdier verander. Momenteel zit ik weer in de 'nachtfase', dat wil zeggen ontwaken om 18u en gaan slapen rond 9u. Binnen tien dagen is mijn dagindeling dan juist andersom, met ontwaken rond 9u en gaan slapen rond 23u.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Niet-24-uurs-slaap-waakritme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:00

koelebobes

Wen BTC €100K

Crypts schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:30:
Op tijd uitstappen mensen, of het nieuws nu waar is of niet gaat er iets niet helemaal goed bij verge. ;w

Pak wat winst nu het kan en vergeet het zo snel mogelijk daarna. :P
Wat gaat er niet helemaal goed dan >?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
BTC weer onder de $8600. Razend benieuwd wat er morgen en dit weekend gebeurt. Ik zie ons potentieel nog stevig zakken eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
En daar gaat de $8400. Dit ziet er niet zo fris uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11
TomTorquay schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 03:22:
En daar gaat de $8400. Dit ziet er niet zo fris uit...
Mijn schuld weer... Delta alert voor vannacht ingesteld op 8500 en 8000 just 2 be sure... Ben er alleen niet wakker van geworden :+

Alts zakken (nog) niet even hard mee. PF staat stukken hoger als de vorige keer rond deze koers van BTC. Iets meer vertrouwen in de markt dan??? Of men is weer alts aan het inslaan ten koste van BTC? Straks maar even beter bekijken... Eerst koffie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer heel wat ongein gemist in mijn slaap.

Ik heb me kapot gelachen om al die reacties onder dat twitterbericht van Verge. Man man man zouden daar echt nog mensen intrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Wanchain gelist op binance.... 🎑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 06:10:
Zo, weer heel wat ongein gemist in mijn slaap.

Ik heb me kapot gelachen om al die reacties onder dat twitterbericht van Verge. Man man man zouden daar echt nog mensen intrappen?
Op het hoogtepunt deed XVG +25% ongeveer, dus daar heb je je antwoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:21:
[...]

Op het hoogtepunt deed XVG +25% ongeveer, dus daar heb je je antwoord 8)7
Haha ja. Schijnt dus wel een officiële crowdfund van Verge te zijn, vaag is het allemaal zeker.

Ik doelde voornamelijk op de zeer aantrekkelijke ethereum weggeef acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

ICX gelist op Bithumb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RideWithUz schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 06:21:
Wanchain gelist op binance.... 🎑
Yes las t, enige verwachtingen? Is nu rond de 4,25dollar...ga hem vanmoddag halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:32:
[...]

Haha ja. Schijnt dus wel een officiële crowdfund van Verge te zijn, vaag is het allemaal zeker.

Ik doelde voornamelijk op de zeer aantrekkelijke ethereum weggeef acties.
Oooh zo, t is nog vroeg! Tot half 1 ofzo Verge lopen volgen maar inderdaad! Sommigen steken wel goed in elkaar met echt honderden reacties dat het echt werkt en een heel ovezicht erbij van alle transacties. Je zou het bijna overwegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:44:
[...]

Oooh zo, t is nog vroeg! Tot half 1 ofzo Verge lopen volgen maar inderdaad! Sommigen steken wel goed in elkaar met echt honderden reacties dat het echt werkt en een heel ovezicht erbij van alle transacties. Je zou het bijna overwegen :D
Ja met 0 volgers en zelf volgende. Geloof het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:44:
[...]

Bijna idd :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

This is a rare situation where the comment asking for 5 ETH and promising 50 ETH in return is a lesser bullshit than the genuine account's tweet.
Saddest part is those vergins seem to be slurping up that kool-aid. Poor bastards
Prachtige reddit reacties ook op het Verge nieuws. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:57:
This is a rare situation where the comment asking for 5 ETH and promising 50 ETH in return is a lesser bullshit than the genuine account's tweet.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemorgen en :
Belangrijkste punten:

De koers ondervindt support op $8.650 door EMA-50.
Daarnaast is er een sterke steunlijn op $7.860.
Koersschommelingen worden kleiner, een grote uitbraak ligt in het verschiet.
Belangrijke weerstandslijn bevindt zich op $9.500.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...obbert-rustig-verder.aspx
:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Dat lijkt wel een weerbericht :X

"Vandaag overwegend bearish met koersen tussen de $7500 en $8000. Volgende week kans op een bullrun met koersen mogelijk tot $9500. Het mooncijfer is een 7."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Een klein beetje gedateerd, niet? Dit bericht dateert van gisterenmiddag 12u, toen we nog rustig op $9000 zaten. Ze vertelt eigenlijk ook niet echt heel veel. En sowieso, als mensen beginnen met 'grote uitbraak in het verschiet': ;w

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 23-03-2018 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Wow, ICX staat opeens nog hoger. Blij dat ik er nog een aantal heb aangeschaft gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57
Wat zal WAN gaan doen. Lijkt net gelist op binance. Kruipt steady omhoog. Tot nu toe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Greymore1 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:27:
Wow, ICX staat opeens nog hoger. Blij dat ik er nog een aantal heb aangeschaft gisteren.
BTC gaat ook weer langzaam aan omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:35:
Wat zal WAN gaan doen. Lijkt net gelist op binance. Kruipt steady omhoog. Tot nu toe dan.
Ik denk dat ie steady omhoog gaat kruipen. Tot nu toe dan. Waarschijnlijk omdat hij net gelist is op binance.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 14-10 17:10
Wie zal het zeggen? https://wanchain.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Staat nu op X14/X15 ten opzichte van de ICO-prijs. Ook al is de ICO al een half jaar geleden afgelopen, deze koers vind ik het zelf niet waard in de huidige markt. Anderzijds is dit ook het bedrag wat de afgelopen weken OTC werd betaald, dus het kan best dat die verder niet meer gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Ben ik de enige die het vreemd vind dat Verge zijn eigen currency probeert te verkrijgen door middel van een crowd fund? Wat gaan ze daar dan mee doen om het project verder van de financieren? Verkopen toch? Dus een grote dump op de markets?

Ikke niet snappe

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-10 10:40
hmr schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:51:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat Verge zijn eigen currency probeert te verkrijgen door middel van een crowd fund? Wat gaan ze daar dan mee doen om het project verder van de financieren? Verkopen toch? Dus een grote dump op de markets?

Ikke niet snappe
Je bent niet de enige, ik snap er ook niks van namelijk.
Lijkt me ook geen gezonde samenwerking als je een bedrijf moet betalen om gebruik te laten maken van jouw currency...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023

Ikke niet snappe
Vind t ook vaag maar iets in mij zegt dat het mogelijk toch een interessante move wordt, oa samenwerking met pornhub wordt genoemd, niet alleen mijn favo website maar denk ook een passende partner voor het anonieme karakter van verge. De crowdfund is wat bijzonder idd, maar het lijkt me ook een raar moment voor Verge om nu uit te stappen en er vandoor te gaan, juist terwijl de markt wat aan lijkt te trekken. Ik ben benieuwd maandag :) Verge is tot nu toe mijn grootste verdiener ooit geweest, en het kriebelt wel om er weer eens een paar van aan te schaffen tegen de huidige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

pires101 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Vind t ook vaag maar iets in mij zegt dat het mogelijk toch een interessante move wordt, oa samenwerking met pornhub wordt genoemd, niet alleen mijn favo website maar denk ook een passende partner voor het anonieme karakter van verge. De crowdfund is wat bijzonder idd, maar het lijkt me ook een raar moment voor Verge om nu uit te stappen en er vandoor te gaan, juist terwijl de markt wat aan lijkt te trekken. Ik ben benieuwd maandag :) Verge is tot nu toe mijn grootste verdiener ooit geweest, en het kriebelt wel om er weer eens een paar van aan te schaffen tegen de huidige prijs.
Verge heb ik 4000% op gepakt en verkocht, toch mijn eerste liefde in cryptoland ;). Sta sindsdien wel -70% op mijn herinvestering ... dus onze relatie is toch wat minder nu :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
hmr schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:56:
[...]

Verge heb ik 4000% op gepakt en verkocht, toch mijn eerste liefde in cryptoland ;). Sta sindsdien wel -70% op mijn herinvestering ... dus onze relatie is toch wat minder nu :P
haha ja hier ongeveer hetzelfde verhaal...nog eens zo'n ritje spreekt mij op zich wel aan haha :*)
wat to do, wat to do...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd

Ikke niet snappe
Ik zag deze theorie op Reddit voorbij komen
After discussion with the dev and a few mods in the official Telegram group, here's what we currently know.

There's a company that leads their industry, by far. They're integrating crypto into their system. The company is asking for a large amount of coins. Other cryptos have offered 8-10 figure amounts. However they're giving Verge a chance. They like Verge the most and ultimately want to use them. If Verge can come up with 75m xvg, it is GUARANTEED that the partnership will be sealed. If the amount is not reached, Verge will not get the partnership. As to why, not sure as there's been NDA's signed and not much info is being released. The bottom line is if the goal isn't reached by the 26th, we won't reap the reward.
Sorry, maar ik vind het enigszins belachelijk dat de deadline al binnen 3 dagen is. Het komt allemaal zo onprofessioneel en gehaast over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke niet snappe
Ik zou niet weten wat voor goeds hieruit voort kan komen. Als je op deze manier een partnership moet verwerven zit je als project op een zeer verkeerde route. Laat ik maar niet beginnen op de manier hoe ze de crowdfunding presenteren. De grootste mysterieuze partnership in crypto ooit die niet doorgaat als ze de deadline niet halen? Hebben ze daar gewoon een 7 jarig kereltje als hoofd P.R.?

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een crowdfunding moet doen omdat je nooit een ICO of mining fase hebt gehad en daardoor financiële fundering mist voor verdere ontwikkeling. Denk dat je serieuze achterban daar een stuk stabieler op reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57
Bmfd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Staat nu op X14/X15 ten opzichte van de ICO-prijs. Ook al is de ICO al een half jaar geleden afgelopen, deze koers vind ik het zelf niet waard in de huidige markt. Anderzijds is dit ook het bedrag wat de afgelopen weken OTC werd betaald, dus het kan best dat die verder niet meer gaat dalen.
Ben al 2 keer nat gegaan op munten die net op Binance stonden. Meestal vrij snel weer verkocht met een klein verlies..
Ik sla dit risico ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Zouden ze bij xvg nu ook al voor BMW gaan, word nog druk in die startup garage daar.

[ Voor 34% gewijzigd door tias86 op 23-03-2018 10:07 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!