Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:31:
[...]
1 - tamelijk dom want de high price is momenteel rond de €200 voor LTC, dat had je gewoon kunnen opzoeken op basis van koersen over afgelopen 3 maanden
2 - kei lache ... bij iedere offerte waar ik geld achteraan sta te gooien trek ik ook een fles open.
3 - Meer inlezen en minder handelen met dingen waar je klaarblijkelijk (vooralsnog) totaal geen verstand van heb. Op €126 verkopen met de hoop op lager met LTC is echt way-way ... en dan ook way veel te naïef zijn.
4, ik schrijf het heel erg bot .. dan weet ik, maar ik lees hier vooral veel gebrek aan kennis, door niets te doen had je een uitstekende uitgangspositie, zeker als je met de top 10 munten speelt dan is een hodl een prima strategie. Ik wil je met klem aanraden de markt eerst met een hodl een maand of 3 /4 te volgen, blijven inlezen, van ico's en andere onzin af te blijven, en daarna eens voorzichtig een kleine winst proberen te realiseren. Je bent je op dit moment niet bewust van de pieken en dalen denk ik. Geld verliezen is nu nog "leuk" zo lees ik het, maar dat gaat knap vervelen kan ik je vertellen.
In crypto land wensen we elkaar niet het beste, maar wel wens ik je de mooiste Lambo ... take it easy, dit is zonder van je investeringen zo.

Komop puppy, gaan we nu echt weer ruzie maken?
1 ik weet dat dat een gok was, de gok is tegengevallen. Ik zit nog altijd op een gemiddelde prijs van minder dan 160 euro voor een mooi aantal muntjes. De wereld draait nog steeds en buiten wat potentiële winst is er niks verloren. Slechte gok, op dit moment kan ik voor 5 euro per munt duurder terug kopen dus helemaal geen ramp. Als ik mijn vriendin en mijn visa afrekening mag geloven, dan doe ik elke maand wel dommere aankopen. (ja die 2 nieuwe games per maand koop ik ook nog, maar wie heeft et tijd om te gamen als een slowchat elke dag 30 pagina's vermaak produceert?)
2 geen idee waar je het over hebt
3 je mag me blijven dom en naïef noemen, maar dan ga ik je er aan blijven herinneren dat je met al je wijsheid, inzicht en ervaring gegarandeerd had dat we richting de 220 gingen rond LitePay. Wel, misschien moet je zelf nog wat lezen voordat je neerkijkt op andere mensen en doet alsof er in het crypto wereldje zekerheden zijn.
4 je schrijft het inderdaad bot, maar 3 posts later moet je dan als een Turbo pussy toegeven dat je geld op is. Vorige keer was ik nog beleefd en zei ik dat we nog LTC vriendjes moesten blijven, maar je arrogantie begint me wel stilaan de keel uit te hangen.
Ik deel gewoon hier wat ik gedaan heb, ik geef eerlijk toe dat het een slechte gok was, net zoals bijkopen op 175,150, 140, 110 en 95 gokken waren, die wel positief hebben uitgedraaid. You win some, you lose some. Ik besef goed genoeg dat dit gokken is, dat is net onderdeel van de fun. Mijn buikgevoel was gewoon slecht bij Btc, had niets met mijn geloof in LTC te maken. En natuurlijk kan je altijd zeggen dat verwachten dat een munt daalt als die al een paar dagen daalt dom is, maar ALS (daar is het vieze woord) ik het een dag eerder geprobeerd had, dan was het wel gewoon ok geweest, ook al was dat toen ook al na veel rode dagen.
En ja, ik heb er een mooi bedrag in zitten, maar die 25% die ik met verlies verkocht heb, heb ik vandaag met werken gewoon terugverdiend,risicoloos. Als ik nu de LTC terugkoop aan de huidige koers, dan was het echte verlies al terugverdiend op de tijd dat ik op mijn werk mijn vorige post schreef. Het is nu gewoon mijn weinig onderbouwde keuze dat ik het even niet doe, niet zoals bij jou omdat mijn centjes op zijn.
Ik laat mij fiat gewoon staan met een buy order 'ver' onder de 126, 1 zotte dag met wat FUD nieuws en het kan weer zover zijn. En als we binnen 3-4 maand toch verdubbeld zijn zonder tussentijdse dip, dan vloek ik eens, haal ik mijn fiat er af en ga ik met mijn geliefde er een weekendje mee ontspannen in een mooi hotel. En dan zal ik daar wel gaan beseffen daar wel beseffen dat de andere 75% mijn komende 5 vakanties kan betalen :-)
Neem het dus misschien zelf een beetje minder serieus, voor je zelf bekend komt te staan als de FaceDown van de LTC. Je hoeft me dus echt geen geluk of Lambo te wensen, daarvoor staan mijn sell orders te realistisch ingesteld.