Ik noem geen namen. Gewoon in het algemeen. Tuurlijk moet je kritisch naar het geheel kijken. Nergens zeg ik dat je dat niet moet doen. Maar hier worden bedrijven en munten gewoon zonder een grijntje bewijs weggezet als scam. Dat is niet 'kritisch'. Dat is gewoon dom een paar boze mensen na lullen die ergens iets roepen.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:21:
[...]
Doel je hiermee ook op mij? Ik verkondig het nergens als feit, ik zeg alleen dat het me niet zou verbazen als er op grote schaal gemanipuleerd is bij deze listing.
Tuurlijk, we kunnen iedere keer ons hoofd wegdraaien zodra er zaken gebeuren waar je je vraagtekens bij kunt zetten, maar of we daar nou veel mee opschieten. Het lijkt me beter om kritisch naar zaken te kijken en dan kom je tot de conclusie dat deze listing op een aparte manier is verlopen.
Kan het een scam zijn? Oh ja zeker. Kom dan met bewijzen ipv dom iets te roepen. Daar heb je echt helemaal niets aan. Het kan ook gewoon een fout zijn geweest zoals ze zelf ook aangeven. Voor mensen die daardoor niet hebben kunnen verkopen op de piek is dat heel lullig. Maar om dan gelijk iets een scam te noemen dat is gewoon blinde woede en frustratie. Heeft niemand iets aan. Dus kritiek prima, maar kom dan met een onderlegd statement ipv maar wat te roepen. Dat heeft niks met kritiek te maken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel