[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 175 Laatste
Acties:
  • 469.241 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ben het niet vaak met @A87 eens, maar de manier waarop deze listing is verlopen is nogal dubieus. Of Binance er een rol in heeft gespeeld weet ik niet, maar het lijkt er sterk op dat met deze listing op behoorlijke schaal is gemanipuleerd.
Check al die gedupeerden op Reddit, vol mensen die duizenden zijn verloren. Of kwijt zijn door BUG/downserver. Gruwelijke scam.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 11:09

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ben het niet vaak met @A87 eens, maar de manier waarop deze listing is verlopen is nogal dubieus. Of Binance er een rol in heeft gespeeld weet ik niet, maar het lijkt er sterk op dat met deze listing op behoorlijke schaal is gemanipuleerd.
Wel of niet, je blijft minimaal 1 week weg vanaf een munt bij een nieuwe listing.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 20:16
Danster schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:56:
Maar even wat extra gestort op kraken. Wel een leuk koop momentje zo. Blijf het zonnig inzien :)
Same here, maar ik blijf wel aan het bijstorten zo.. Ik verwacht dat BTC nu een paar dagen rond $8800 blijft schommelen net als op de heenweg van 20 tot 24 april. Hopenlijk hebben de alts dan even een beetje tijd om te herstellen... Daarna? Zie glazen bol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 10:43
Dit zou weleens kunnen worden wat men noemt "A @Pilatus-moment in time".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:50
A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:54:
En ik vertouw Binance ook ff niet meer na dat Bytecoin schandaal, ALLES van Binance gehaald voor een tijdelijke break. Zie het al voor me dat ze worden '''gehackt'' :+
Zelfde hier, heb al mn BNB verkocht. Bij nader inzien vind ik het allemaal iets te shady hoe een exchange vanuit het niets binnen een paar maand op 1 kan komen, ze naar bananenrepublieken als Malta gaan en nu dit met Bytecoin.

Byebye BNB, en mn aandeel in NEO / OMG verdubbeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

FrankGuthrie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:07:
[...]

Wel of niet, je blijft minimaal 1 week weg vanaf een munt bij een nieuwe listing.
https://www.reddit.com/r/...histicated_pump_and_dump/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-06 21:10
Mogelijke reden wat de daling veroorzaakt is dat een grote Koreaanse exchange verdacht wordt van fraude

http://news.cryptoofkorea...upbit-suspected-of-fraud/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Jeuzes wat een massa slachting weer dit. Daar gaat mijn PF.

Komende dagen maar weer met 1 oog schuin een beetje naar Bitcoin alleen kijken.

En wat dice gooien op yobit :')

The blood is in the streets yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1041883

Gaan alweer omhoog joh, alles is oversold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Anoniem: 1041883 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:15:
Gaan alweer omhoog joh, alles is oversold.
Ik gok het erop, even 100 eu in TRX gestopt. Kijken wat ie doet oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mogen de aluhoedjes ook posten hier? Nu is Bytecoin weer een scamcoin. Don’t get me wrong ik heb helemaal niks met Bytecoin. Heb er geen rooie cent in. Maar ik begrijp niet dat er als maar mensen zijn die Bytecoin en zelfs Binance wegzetten als een scam op basis van aannames die ze weer elders op reddit of twitter hebben gelezen. Geen feiten nee gewoon overnemen wat anderen in pure woede en frustratie posten op internet. En dat dan als waarheid verkondigen. Zonder een greintje bewijs. Ja nee dan begrijp je waarom deze markt zo volatiel is toch?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 09:58

xos

Wouter schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:11:
Ik kreeg zojuist een telefoontje van mijn bank (ASN).

Ze hadden mijn transacties geanalyseerd en wilden me hier wat vragen over stellen. Het bleek om BTC-gerelateerde transacties te gaan.

Ze wilden weten:

- Waarom ik BTC had gekocht
- Of ik dit vaker had gedaan, zo ja met hoeveel geld, wanneer en waarom
- Of ik dit van plan was vaker te gaan doen
- Hoe ik aan het geld was gekomen om BTC te kopen
- Welke cryptovaluta ik in bezit heb

Ik heb geantwoord dat ik inderdaad BTC heb gekocht en verkocht en verder heb ik geen details gegeven.
Ze wilden daarnaast dat ik ze volledige openheid van cryptovaluta in mijn eigendom zou geven d.m.v. transactielogs- en documentatie.

Op de vraag 'en als ik dat niet doe?' antwoorden ze dat ze dan genoodzaakt zouden zijn de klantrelatie te heroverwegen.

Ok... weet iemand nog een fatsoenlijke bank die me zelf laat beslissen hoe ik m'n geld besteed?
Wouter, ik kreeg zojuist een aangetekende brief met een vergelijkbare strekking van de SNS Bank. Beide labels van de volksbank. Kan je aangeven wat je hiermee hebt gedaan? Bij mij gaat het overigens nog een stuk verder met rechtstreeks vragen naar IB aangifte, wat voor werk ik doe en of ik alles wel netjes heb aangegeven. Ga nu uitzoeken of ik wettelijk verplicht om deze informatie te verstekken (lijkt me niet) maar het zou fijn zijn als je kan vertellen hoe het bij jou is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Met dit ochtend dipje toch weer 150zil extra kunnen binnenharken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:13:
Jeuzes wat een massa slachting weer dit. Daar gaat mijn PF.

Komende dagen maar weer met 1 oog schuin een beetje naar Bitcoin alleen kijken.

En wat dice gooien op yobit :')

The blood is in the streets yo.
Fuck het kijken. Bier drinken met je maten. Spelletje speulen misschien, paar kopjes stuk schieten online en Delta ff niet aanraken haha

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:56
xos schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:16:
[...]

Wouter, ik kreeg zojuist een aangetekende brief met een vergelijkbare strekking van de SNS Bank. Beide labels van de volksbank. Kan je aangeven wat je hiermee hebt gedaan? Bij mij gaat het overigens nog een stuk verder met rechtstreeks vragen naar IB aangifte, wat voor werk ik doe en of ik alles wel netjes heb aangegeven. Ga nu uitzoeken of ik wettelijk verplicht om deze informatie te verstekken (lijkt me niet) maar het zou fijn zijn als je kan vertellen hoe het bij jou is gegaan.
WWAAAATT!! Volgens mij kan dit echt niet, je hoeft er in ieder geval geen antwoord op te geven.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Door de papier versnipperaar met die zooi, wat jij prive uitspookt moet je zelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

[...]

Ging dat om € 15k+? Volgens mij zijn banken bij wet verplicht om ‘verdachte transacties’ te melden, o.a. ter bestrijding van witwassen en terrorisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:18:
[...]

Fuck het kijken. Bier drinken met je maten. Spelletje speulen misschien, paar kopjes stuk schieten online en Delta ff niet aanraken haha
Die hard hodlen met bier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 14:58
DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:16:
Mogen de aluhoedjes ook posten hier? Nu is Bytecoin weer een scamcoin. Don’t get me wrong ik heb helemaal niks met Bytecoin. Heb er geen rooie cent in. Maar ik begrijp niet dat er als maar mensen zijn die Bytecoin en zelfs Binance wegzetten als een scam op basis van aannames die ze weer elders op reddit of twitter hebben gelezen. Geen feiten nee gewoon overnemen wat anderen in pure woede en frustratie posten op internet. En dat dan als waarheid verkondigen. Zonder een greintje bewijs. Ja nee dan begrijp je waarom deze markt zo volatiel is toch?
Doel je hiermee ook op mij? Ik verkondig het nergens als feit, ik zeg alleen dat het me niet zou verbazen als er op grote schaal gemanipuleerd is bij deze listing.

Tuurlijk, we kunnen iedere keer ons hoofd wegdraaien zodra er zaken gebeuren waar je je vraagtekens bij kunt zetten, maar of we daar nou veel mee opschieten. Het lijkt me beter om kritisch naar zaken te kijken en dan kom je tot de conclusie dat deze listing op een aparte manier is verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat een domme banken zeg. Gelijk overstappen naar een andere bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:21:
[...]

Doel je hiermee ook op mij? Ik verkondig het nergens als feit, ik zeg alleen dat het me niet zou verbazen als er op grote schaal gemanipuleerd is bij deze listing.

Tuurlijk, we kunnen iedere keer ons hoofd wegdraaien zodra er zaken gebeuren waar je je vraagtekens bij kunt zetten, maar of we daar nou veel mee opschieten. Het lijkt me beter om kritisch naar zaken te kijken en dan kom je tot de conclusie dat deze listing op een aparte manier is verlopen.
Ik noem geen namen. Gewoon in het algemeen. Tuurlijk moet je kritisch naar het geheel kijken. Nergens zeg ik dat je dat niet moet doen. Maar hier worden bedrijven en munten gewoon zonder een grijntje bewijs weggezet als scam. Dat is niet 'kritisch'. Dat is gewoon dom een paar boze mensen na lullen die ergens iets roepen.

Kan het een scam zijn? Oh ja zeker. Kom dan met bewijzen ipv dom iets te roepen. Daar heb je echt helemaal niets aan. Het kan ook gewoon een fout zijn geweest zoals ze zelf ook aangeven. Voor mensen die daardoor niet hebben kunnen verkopen op de piek is dat heel lullig. Maar om dan gelijk iets een scam te noemen dat is gewoon blinde woede en frustratie. Heeft niemand iets aan. Dus kritiek prima, maar kom dan met een onderlegd statement ipv maar wat te roepen. Dat heeft niks met kritiek te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/h01rYy/Screenshot_2018_05_11_10_24_32.jpg

Pfoe je verwacht het niet. Had ik toch ff terug moeten gaan naar USDT of BTC.

Lekker bezig livecoinwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Laatst online: 27-01-2023
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/#charts

Icon doet ook even een klein herstel *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik kreeg bijna hartaanval door livecoinwatch

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 20:16
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:27:
[afbeelding]

Pfoe je verwacht het niet. Had ik toch ff terug moeten gaan naar USDT of BTC.

Lekker bezig livecoinwatch.
En gelijk door naar echte $, USDT had ook ATH.. 8)7
Instant Millionaire!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:50
bie100 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:35:
[...]

tja het enige probleem is als BTC zakt zakt de rest mee
En als btc stijgt dan stijgt de rest mee. Toch wel raar dat als de bitcoin zakt het meteen de zondebok is maar als de bitcoin stijgt en het neemt de rest mee dan komt het ineens door goeie ico's, whitepapers, partnerships etcetera. Beetje oogkleppen politiek lijkt het wel.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:18:
[...]

WWAAAATT!! Volgens mij kan dit echt niet, je hoeft er in ieder geval geen antwoord op te geven.
Je hoeft er geen antwoord op te geven maar de bank hoeft jou ook niet als klant aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:27:
[...]

Ik noem geen namen. Gewoon in het algemeen. Tuurlijk moet je kritisch naar het geheel kijken. Nergens zeg ik dat je dat niet moet doen. Maar hier worden bedrijven en munten gewoon zonder een grijntje bewijs weggezet als scam. Dat is niet 'kritisch'. Dat is gewoon dom een paar boze mensen na lullen die ergens iets roepen.

Kan het een scam zijn? Oh ja zeker. Kom dan met bewijzen ipv dom iets te roepen. Daar heb je echt helemaal niets aan. Het kan ook gewoon een fout zijn geweest zoals ze zelf ook aangeven. Voor mensen die daardoor niet hebben kunnen verkopen op de piek is dat heel lullig. Maar om dan gelijk iets een scam te noemen dat is gewoon blinde woede en frustratie. Heeft niemand iets aan. Dus kritiek prima, maar kom dan met een onderlegd statement ipv maar wat te roepen. Dat heeft niks met kritiek te maken.
Jij geeft ook maar een mening zonder enige onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

@tias86 - nog een mening over het feit dat zowel KuCoin als OKEx de listing van GET hebben gecancelled? Deze listings waren wel beloofd namelijk....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Anoniem: 604938 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Je hoeft er geen antwoord op te geven maar de bank hoeft jou ook niet als klant aan te houden.
Nee klopt, dan lekker naar een andere bank

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:30:
[...]

En als btc stijgt dan stijgt de rest mee. Toch wel raar dat als de bitcoin zakt het meteen de zondebok is maar als de bitcoin stijgt en het neemt de rest mee dan komt het ineens door goeie ico's, whitepapers, partnerships etcetera. Beetje oogkleppen politiek lijkt het wel.
Bitcoin is de ondergaande zon aan de horizon gebouwd van shitcoins.

Zo bekijk ik het altijd maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:32:
@tias86 - nog een mening over het feit dat zowel KuCoin als OKEx de listing van GET hebben gecancelled? Deze listings waren wel beloofd namelijk....
Kucoin en OKEx hebben op het laaste moment zelf gecanceld, wat moet ik daarvan vinden? Maar ik heb dat hele gebeuren niet op de voet gevolgd aangezien ik in die tijd nog niet op telegram zat en dus niet in de GET chat. Jammer ingeval. Maar heeft er wel voor gezord dat ik goedkoop kon inkopen afgelopen tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 11-05-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Bitcoin is de ondergaande zon aan de horizon gebouwd van shitcoins.

Zo bekijk ik het altijd maar.
Daarom wacht ik tot bitcoin 2x-3x meer waard is, in de tussentijd zijn mijn altcoins in verhouding meer waard en kan ik weer traden met winst, terwijl ik tussendoor winst maak.

Ben ff helemaal klaar met bitcoins en traden.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Jij geeft ook maar een mening zonder enige onderbouwing.
Ah, een jij-bak. Weten we gelijk weer even op wat voor niveau we hier praten. Kun je helemaal niets mee. Gaan we ook helemaal niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Kucoin en OKEx hebben op het laaste moment zelf gecanceld, wat moet ik daarvan vinden? Maar ik heb dat hele gebeuren niet op de voet gevolgd aangezien ik in die tijd nog niet op telegram zat en dus niet in de GET chat. Jammer ingeval. Maar heeft er wel voor gezord dat ik goedkoop kon inkopen afgelopen tijd.
GET komt net als XVG zijn beloftes niet na :o, misschien toch maar registeren op DDEX....

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 11-05-2018 10:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:39:
[...]

GET komt net als XVG zijn beloftes niet na :o
Mooie toekomst in het verschiet dus. Tenminste, als je uitgaat van de in het verleden behaalde resultaten.

Nu nog even een blockchain hack en hype en moon lijkt gegarandeerd voor GET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:39:
[...]

GET komt net als XVG zijn beloftes niet na :o, misschien toch maar registeren op DDEX....
Alleen hoef je jezelf niet te registreren op Ddex, because its decentralized you know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:50
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:21:
[...]

Ging dat om € 15k+? Volgens mij zijn banken bij wet verplicht om ‘verdachte transacties’ te melden, o.a. ter bestrijding van witwassen en terrorisme.
denk ook niet dat het om een paar honderd gaat waarom anders die brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kucoin heeft trouwens vaker dit soort geintjes geflikt. Ze zouden HTML ook listen, en die hebben ze ook gecanceld op het laatste moment.

Volgens mij liggen dit soort loze beloftes meer aan deze exchanges dan de currencies zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Net toch ff mijn PF geopend. Had ik beter niet kunnen doen. Het stof vloog me om de oren en er vlogen nog wat motten uit.

Her en der nog een restje creperende blockchain.

Gaat lekker. Aan het werk dan maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Had een afspraak bij de huisarts vandaag, daarna even op een bankje in de zon gezeten.. had ik beter niet kunnen doen dan had ik mijn PF wat kunnen redden... Wat een timing weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:27:
[...]

Hoe verwacht jij zoiets te bewijzen? Kan jij het tegendeel bewijzen dan, dat alles 100% in orde is?
Anyways, aangezien ik nergens het woord 'scam' heb gebruikt, ga ik er vanuit dat je hiermee niet op mij doelt.

Ik denk dat de voornaamste vraag is of de netwerkcongestie bewust gecreëerd is, of dat het netwerk echt overbelast werd door een onverwachte spike in transacties. Doordat de exchanges alle withdrawals annuleerden, viel de prijs erg gemakkelijk te pompen. Naar mijn idee had Binance toen het traden stop moeten zetten, want een stijging van 1000% is niet in stand te houden en je wéét dat er heel veel mensen geld op gaan verliezen.

Maar een veel makkelijkere oplossing: waarom zorgt Binance er niet voor dat je na een listing eerst een dag de tijd hebt om je muntjes op de exchange te zetten, om vervolgens na een dag pas het traden te laten beginnen? Ik weet dat Huobi, de nummer 3 exchange qua volume, het op deze manier doet en naar mijn idee is dat proces een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Floep €300 uit de pf verdampt... Prachtig, er weer even aan herinnerd dat 't een volatiele markt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:45:
Kucoin heeft trouwens vaker dit soort geintjes geflikt. Ze zouden HTML ook listen, en die hebben ze ook gecanceld op het laatste moment.

Volgens mij liggen dit soort loze beloftes meer aan deze exchanges dan de currencies zelf.
Ga je GET nou vergelijken met HTML? -O- *doet verkooporder inschieten*

Ik denk inderdaad dat dit weinig met de currency zelf te maken heeft. Veel exchanges zijn in het eerste kwartaal zwaar overbelast geweest en toen zijn er meerdere listings die niet echt een prioriteit waren (geen gehypte ICO of veelbelovende munt die gegarandeerd veel volume oplevert) geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Chris.nl schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:55:
Floep €300 uit de pf verdampt... Prachtig, er weer even aan herinnerd dat 't een volatiele markt is.
Ik hou het wel bij procenten.. anders begin ik te huilen ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Alleen hoef je jezelf niet te registreren op Ddex, because its decentralized you know
Nice... nou, wees gerust shillmaster. Vanavond stop ik 1000 eurootjes in GET!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xos

xos

[...]

Net gebeld met de compliance afdeling om uitleg. Er zit 1 kink in de kabel, ik heb in het verleden voor deze bank gewerkt en sinds 1 mei doe ik weer werkzaamheden voor ze. Dat konden ze zien en derhalve had deze brief in mijn geval nooit verstuurd mogen worden. Korte versie, ik ben recent al door een test geweest en heb daarin zaken moeten verklaren om werkzaamheden te kunen uitvoeren voor ze. Dit behoort met mijn interne opdrachtvertrekker besproken te worden. Geen idee waarom dat met hem besproken moet worden aangezien het hem niks aan gaat maar ik verwacht geen problemen.

Ben je nu een klant zonder een dergelijke band ligt het lastiger. Heb dat ook nagevraagd mocht iemand in een soortgelijke situatie komen. Ze mogen om deze informatie vragen, dat staat ook in de algemene voorwaardes die je ondertekend hebt. Op de vraag of ik ook verplicht ben om ze te leveren (want dat antwoorde ze namelijk op slinkse wijze niet) werd een beetje ontwijkend gereageerd. Uiteindelijk komt het erop neer dat je mag weigeren maar de bank beroept zich dan op de wft en wwft en heeft daarmee naar eigen zeggen voldoende gronden om je rekening op te zeggen. Eens dat gebeurd is heb je een serieus probleem aangezien het aanvragen van een rekening bij een andere bank ook zeer moeilijk wordt.

Voor mensen in deze situatie die niet dit soort concrete informatie willen verstrekken kan het interessant zijn om te bespreken of dit ook op een andere manier kan. Bv via verklaringen zoals "Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen" of goed gedrag. Als dat soort partijen verklaren dat het allemaal wel snor zit lijkt het mij vreemd dat de bank dat zelf nog wil bevestigen door inzage in brongegevens te willen. Dit persoon met wie ik gesproken heb kon dit niet bevestigen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:56:
[...]

Ik hou het wel bij procenten.. anders begin ik te huilen ;(
Ik heb op blockfolio standaard op hide balances staan, veel relaxter inderdaad alleen de % tjes.
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Nice... nou, wees gerust shillmaster. Vanavond stop ik 1000 eurootjes in GET!
Gefeliciteerd! Dan ga je vanavond een zeer goede maar tevens behoorlijk risicovolle en speculatieve investering doen!

[ Voor 36% gewijzigd door tias86 op 11-05-2018 11:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik moet overigens lachen om mensen die hier naar aanleiding van die post over verzoek om informatie van een bank posten: "OMG Niets geven, wat je zelluf doet is privé en gaat een bank niet aan". Mensen wel eens de Algemene Bankvoorwaarden doorgelezen? ;)
. U bent zorgvuldig tegenover ons en houdt zo goed mogelijk rekening met onze belangen.
U werkt eraan mee dat wij onze dienstverlening correct kunnen uitvoeren en aan onze
verplichtingen kunnen voldoen. Hiermee bedoelen wij niet alleen onze verplichtingen
tegenover u, maar bijvoorbeeld ook verplichtingen die wij in verband met onze dienstverlening
aan u hebben tegenover toezichthouders of fiscale of andere (nationale,
internationale of supranationale) autoriteiten. U geeft ons, als wij daarom vragen, de
informatie en documentatie die wij daarvoor nodig hebben. Als het u duidelijk moet
zijn dat wij die informatie of documentatie nodig hebben, geeft u die uit uzelf.
U mag onze diensten of producten alleen gebruiken waarvoor ze zijn bedoeld en
hiervan geen misbruik (laten) maken. Denkt u bij misbruik bijvoorbeeld aan strafbare
feiten of activiteiten die schadelijk zijn voor ons of onze reputatie of die de werking en
betrouwbaarheid van het financiële stelsel kunnen schaden.
@tias86 - ik zie crypto uberhaupt als gokken :P

[ Voor 71% gewijzigd door hmr op 11-05-2018 11:05 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
xos schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Net gebeld met de compliance afdeling om uitleg. Er zit 1 kink in de kabel, ik heb in het verleden voor deze bank gewerkt en sinds 1 mei doe ik weer werkzaamheden voor ze. Dat konden ze zien en derhalve had deze brief in mijn geval nooit verstuurd mogen worden. Korte versie, ik ben recent al door een test geweest en heb daarin zaken moeten verklaren om werkzaamheden te kunen uitvoeren voor ze. Dit behoort met mijn interne opdrachtvertrekker besproken te worden. Geen idee waarom dat met hem besproken moet worden aangezien het hem niks aan gaat maar ik verwacht geen problemen.

Ben je nu een klant zonder een dergelijke band ligt het lastiger. Heb dat ook nagevraagd mocht iemand in een soortgelijke situatie komen. Ze mogen om deze informatie vragen, dat staat ook in de algemene voorwaardes die je ondertekend hebt. Op de vraag of ik ook verplicht ben om ze te leveren (want dat antwoorde ze namelijk op slinkse wijze niet) werd een beetje ontwijkend gereageerd. Uiteindelijk komt het erop neer dat je mag weigeren maar de bank beroept zich dan op de wft en wwft en heeft daarmee naar eigen zeggen voldoende gronden om je rekening op te zeggen. Eens dat gebeurd is heb je een serieus probleem aangezien het aanvragen van een rekening bij een andere bank ook zeer moeilijk wordt.

Voor mensen in deze situatie die niet dit soort concrete informatie willen verstrekken kan het interessant zijn om te bespreken of dit ook op een andere manier kan. Bv via verklaringen zoals "Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen" of goed gedrag. Als dat soort partijen verklaren dat het allemaal wel snor zit lijkt het mij vreemd dat de bank dat zelf nog wil bevestigen door inzage in brongegevens te willen. Dit persoon met wie ik gesproken heb kon dit niet bevestigen trouwens.
Bedankt voor deze nuttige informatie. Ik heb nu ongeveer 3k in crypto zitten en de Rabobank heeft mij nog niks gevraagd. Fwiw.

Edit : dit zijn trouwens wel de 'praktijken' waardoor ik niet zoveel vertrouwen in banken heb. Het komt een beetje over als:"euh, u mag doen met ons - kuch- uw geld wat u wil maar als het ons niet past dan sturen we wel even een dreigbrief."

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:52:
[...]

Prima, laten we het erop houden dat een en ander behoorlijk afhankelijk is van instapmoment, en je moet het gevoel hebben om de markt een beetje te kunnen timen. Als je dus in en uitstapt. En wat hier ik grotendeels lees dat mensen achter de feiten aanlopen, paar uitzonderingen daar gelaten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WC9esPd.mp4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor deze nuttige informatie. Ik heb nu ongeveer 3k in crypto zitten en de Rabobank heeft mij nog niks gevraagd. Fwiw.

Edit : dit zijn trouwens wel de 'praktijken' waardoor ik niet zoveel vertrouwen in banken heb. Het komt een beetje over als:"euh, u mag doen met ons - kuch- uw geld wat u wil maar als het ons niet past dan sturen we wel even een dreigbrief."
Niet te snel een alu-hoedje opdoen... Banken worden zeer streng gereguleerd in Nederland en moeten voldoen aan veel vereisten op grond van o.a. de Wft, de Wwft en andere wetgeving. Zij kunnen niet anders. Het is dan ook geen dreigbrief, maar een verzoek om informatie. Als jij dingen doet die niet strijdig zijn met de wetgeving, dan is er in principe geen vuiltje aan de lucht..... Laten we het in godsnaam niet erger maken dan het is...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Niet te snel een alu-hoedje opdoen... Banken worden zeer streng gereguleerd in Nederland en moeten voldoen aan veel vereisten op grond van o.a. de Wft, de Wwft en andere wetgeving. Zij kunnen niet anders. Het is dan ook geen dreigbrief, maar een verzoek om informatie. Als jij dingen doet die niet strijdig zijn met de wetgeving, dan is er in principe geen vuiltje aan de lucht..... Laten we het in godsnaam niet erger maken dan het is...
Nee ok maar als ze zeggen dat als je geen verdere informatie wilt geven behalve dat je crypto hebt en men zegt dat ze dan eventueel de klanten relatie willen overzien zie ik toch als dreigende taal.

Als ik bijvoorbeeld voor 10k aan koper op marktplaats koop in afwachting van een stijgende koper prijs dan krijg ik ook niet zo'n brief toch?

Misschien heb ik wel wat een aluhoedje op maar ik vind het toch wat raar en ongewenst dat je blijkbaar niet - helemaal- zelf mag weten wat je met je geld doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1041883

AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Nee ok maar als ze zeggen dat als je geen verdere informatie wilt geven behalve dat je crypto hebt en men zegt dat ze dan eventueel de klanten relatie willen overzien zie ik toch als dreigende taal.

Als ik bijvoorbeeld voor 10k aan koper op marktplaats koop in afwachting van een stijgende koper prijs dan krijg ik ook niet zo'n brief toch?

Misschien heb ik wel wat een aluhoedje op maar ik vind het toch wat raar en ongewenst dat je blijkbaar niet - helemaal- zelf mag weten wat je met je geld doet.
Liberland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Dit. Banken (en advocaten, trustkantoren, fiscalisten, notarissen, verzekeraars etc) hebben zeer strenge regelgeving en als ze daar niet aan voldoen zijn in ergste geval hun licentie kwijt, worden ze geschrapt en plegen ze economische delicten met boetes en reputatieschade waardoor ze praktisch out of business zijn. Elke bank binnen de EU heeft dit en het hoort bij de wereld met transparantiemaatregelen waar we nu in leven.

Gewoon meewerken, het is gedoe, maar voor de bank al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:15:
[...]

3k is ook totaal niet interessant lijkt mij. Denk dat het pas een ding wordt als je 10k en hoger in 1 keer inlegt danwel eruit haalt. Dan pas gaat er een vlaggetje omhoog bij de diverse systemen

En banken moeten gewoon de overheid ondersteunen in dat er geen belastingontwijking plaats vindt. Je mag dus prima dergelijke transacties doen, maar er wel transparant over zijn. En zolang jij netjes belasting betaald is er niks aan het handje

[ Voor 15% gewijzigd door Blik1984 op 11-05-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
Schuey schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:23:
...zou wel typisch zijn als hij nu doorzakt tot mijn vorige order die ik maar gecancelled had omdat ik die te brutaal vond vandaag!
Af en toe...............,.,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Heb wel grotere transacties gedaan en nog niets gehoord van mijn bank... Op de een of andere manier was er bij jou sprake van een ongebruikelijke transactie die is opgemerkt en waar men nu, om wat voor (naari ik aanneem) wettelijke reden dan ook, opheldering over wilt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Blik1984 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:29:
[...]

3k is ook totaal niet interessant lijkt mij. Denk dat het pas een ding wordt als je 10k en hoger in 1 keer inlegt danwel eruit haalt. Dan pas gaat er een vlaggetje omhoog bij de diverse systemen

En banken moeten gewoon de overheid ondersteunen in dat er geen belastingontwijking plaats vindt. Je mag dus prima dergelijke transacties doen, maar er wel transparant over zijn. En zolang jij netjes belasting betaald is er niks aan het handje
Ik vind 3k anders spannend genoeg. ;).

Verder snap ik je punt. Toch blijf ik het niet eens met de in mijn ogen dreigende brief.
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Heb wel grotere transacties gedaan en nog niets gehoord van mijn bank... Op de een of andere manier was er bij jou sprake van een ongebruikelijke transactie die is opgemerkt en waar men nu, om wat voor (naari ik aanneem) wettelijke reden dan ook, opheldering over wilt.
Ik denk dat je ietwat verkeerd gelezen hebt. Ik heb zelf niet zo'n brief gekregen. Ik ventileer slechts mijn mening over het feit dat een andere forum gebruiker wel zo'n brief heeft gekregen. Om welke bedragen dit gaat staat er niet bij en hoeft ook niet per se relevant te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
misschien toch te vroeg ingestapt net in RLC en gaan we nog verder dalen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:50
AtlAntA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Ik vind 3k anders spannend genoeg. ;).

Verder snap ik je punt. Toch blijf ik het niet eens met de in mijn ogen dreigende brief.
3k is ook spannend genoeg maar niet voor een bank denk ik, geloof ook niet dat ze iedereen een brief sturen die er voor een paar honderd of 3k erin zit dan wordt dat een dagtaak voor die gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:03:
Ik moet overigens lachen om mensen die hier naar aanleiding van die post over verzoek om informatie van een bank posten: "OMG Niets geven, wat je zelluf doet is privé en gaat een bank niet aan". Mensen wel eens de Algemene Bankvoorwaarden doorgelezen? ;)

[...]

@tias86 - ik zie crypto uberhaupt als gokken :P
Dat is wel een erg makkelijke houding. Er is ook nog zoiets als privacy. Als de lokale kroeg je een document laat tekenen met dergelijke voorwaardes en daarna vraagt om je IB verklaring als je iets bestelt vinden we het allemaal achterlijk en zal het snel leeg worden daar. Alle banken afaik hebben dit in hun voorwaardes staan en zonder bankrekening overleven in Nederland is een uitdaging als je normaal wilt deelnemen aan de samenleving. Dus je wordt in de praktijk gedwongen om dergelijke voorwaardes te accepteren. Maar die gaan niet boven wetgeving en de medewerker die ik heb gesproken gaf aan dat ze je niet juridisch kunnen dwingen. Wel het leven zuur maken zodat je min of meer nog steeds gedwongen wordt.

Waar het ze simpelweg om te doen is dat ze geen platform bieden aan malafide praktijken. Dat is prima maar volgens mij is dat ook anders aan te tonen dan je bank volledige inzage in je financiele huishouden te geven. Dat heeft de belastingdienst al en die kunnen daarvoor een verklaring afleggen. Maar die optie wordt niet genoemd in de brief die ik heb ontvangen. Ze vragen trouwens niet alleen om harde getallen maar ook meta informatie zoals relaties met andere mensen of zelfs om geldstromen die dit jaar gaan plaats vinden. Met concrete cijfers en onderbouwingen. Compleet misplaatst en alleen maar bedoelt om zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat ze je ten alle tijden ermee om de oren kunnen slaan. Daarnaast wordt geen tekst en uitleg gegeven waar ze deze informatie voor gaan gebruiken behalve dat ze een onderzoek willen doen. Klinkt een beetje als een dokter die vraagt welke geslachtziektjes je hebt gehad als je er bent voor een ingegroeide teennagel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

Eerst hemelvaart dag,nu hemeldaal dag????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

@AtlAntA - ooow ok, dacht dat je ook zo'n brief had gekregen. Kennelijk is er bij die persoon dus een ongebruikelijke transactie geweest... Shit happens.

De bank monitort dit... Ik was maar wat blij dat de bank dit deed toen er in een dag 2,5k van mijn rekening werd getrokken omdat ik gescammed was op Bali ..

@xos - voordat we verder gaan discussiëren over dit soort praktijken, ben je enigszins onderlegd op het gebied van financiële wetgeving en privacy wetgeving? Zo niet, geen probleem, maar dan wordt het meer een onderbuik discussie i.p.v. inhoudelijk. :9

[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 11-05-2018 11:42 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 08:09
Iemand de Bitcoin ATM Map weleens gezien? https://coinatmradar.com/
Zo zou de Shell in Enschede een ATM bevatten om bijvoorbeeld Litecoin te kopen? Iemand die het al geprobeerd heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
bie100 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:37:
[...]

3k is ook spannend genoeg maar niet voor een bank denk ik, geloof ook niet dat ze iedereen een brief sturen die er voor een paar honderd of 3k erin zit dan wordt dat een dagtaak voor die gasten
Nee, zal inderdaad om een x bedrag in 1 keer zijn of om een vast bedrag per maand naar een bepaald rekeningnummer wat ze al ergens in een systeem genoteerd hebben.

Of te wel, verschillende rekeningen gebruiken en random storten via verschillende exchanges >:)

ps. het is nu wel leuk geweest btc.. omhoog met die handel! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-05-2018 11:42 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Laagste total marketcap in ruim 2 weken tijd vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We bloeden leeg -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Ah, een jij-bak. Weten we gelijk weer even op wat voor niveau we hier praten. Kun je helemaal niets mee. Gaan we ook helemaal niets mee doen.
jij hebt zelf ook 0% bewijs geleverd. begrijpend lezen is moeilijk?

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 16:29
PIVX gaat anders nog wel lekker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Het gaat naar de kloten,einde crypto,de bubbel barst,piramide spel
fraude,verdampen.

Zo,hebben we dat al vast gehad
Kunnen we nu weer omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
kezzman schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:40:
Iemand de Bitcoin ATM Map weleens gezien? https://coinatmradar.com/
Zo zou de Shell in Enschede een ATM bevatten om bijvoorbeeld Litecoin te kopen? Iemand die het al geprobeerd heeft ;)
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar aangezien je bij zulke ATM’s al gauw +10% meer dan de daadwerkelijke koers betaald, ben ik het ook niet van plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:40:
@AtlAntA - ooow ok, dacht dat je ook zo'n brief had gekregen. Kennelijk is er bij die persoon dus een ongebruikelijke transactie geweest... Shit happens.

De bank monitort dit... Ik was maar wat blij dat de bank dit deed toen er in een dag 2,5k van mijn rekening werd getrokken omdat ik gescammed was op Bali ..

@xos - voordat we verder gaan discussiëren over dit soort praktijken, ben je enigszins onderlegd op het gebied van financiële wetgeving en privacy wetgeving? Zo niet, geen probleem, maar dan wordt het meer een onderbuik discussie i.p.v. inhoudelijk. :9
Ja in jouw geval op Bali kan ik me goed voorstellen dat je er maar wat blij mee was. Zo heeft elke munt 2 zijden natuurlijk. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
We zitten een beetje in niemandsland volgens mij.. of we dalen verder naar de 8k of we gaan weer richting 9k.. ik gooi even een muntje op!

....Kop!... je mag zelf invullen wat dat betekent

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:45:
We zitten een beetje in niemandsland volgens mij.. of we dalen verder naar de 8k of we gaan weer richting 9k.. ik gooi even een muntje op!

....Kop!... je mag zelf invullen wat dat betekent
Om schietziek van te worden eindelijk al die rare maanden voorbij en dan krijg je nog een traktatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

het weekend komt eraan dus een standaard weekend dip op een dip...............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
sourcecode schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:47:
het weekend komt eraan dus een standaard weekend dip op een dip...............
Voor veel mensen een lang weekend dus dan automatische een 5 dubbele dip? en volgend weekend weer?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
cursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:36:
misschien toch te vroeg ingestapt net in RLC en gaan we nog verder dalen :-(
Dat is jammer. Verspreid je inzet en koop bij in de dips. Als je gelooft in de tech.
V2 is om de hoek en wordt gepresenteerd op de blockshow in Berlijn.
Ben HODLer en koop nog steeds bij in de dips. :9
Alleen deze dip is voor mij persoonlijk niet te zwaar, de 2de markt is een over verkochte hype markt waar je altijd moet oppassen. Of V2 een impact heeft op de prijs ligt aan deze markt.
Maar hoe meer ik de markt leer kennen is dit een schaapjes markt met weinig DYOR.
We maken de zelfde fout bij de DOTCOM bubbel. We zullen zien, van mij mag het alle kanten op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik vind traden leuk maar dit is niet te doen zo! je koopt 6 vreschillende coins verdient geld.. boem fut en winst weg

[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:50:
Ik vind traden leuk maar dit is niet te doen zo! je koopt 6 vreschillende coins verdient geld.. boem fut en winst weg
zie het als een strandbal,hoe verder je hem onder water drukt
hoe harder komt hij omhoog

MOOONNNNNNNNNNNNNNN...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:51:
[...]

MOOONNNNNNNNNNNNNNN...
of hij klapt.. :/

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:51:
[...]

MOOONNNNNNNNNNNNNNN...
Dat is het probleem, je wilt geld verdienen door traden, en dan blijkt dat HODLE 2x effectiever is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:50:
Je zou bijna denken dat het geen gegarandeerde manier van geld verdienen is....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
beter een basketbal gebruiken..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

het spijt mij voor dit betreurende bericht
ttps://www.youtube.com/watch?v=BkX2NAKFM5Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2X2WHxbl-yw]
A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:54:
[...]

het spijt mij voor dit betreurende bericht
ttps://www.youtube.com/watch?v=BkX2NAKFM5Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
De eerste markt blijfven instellingen en bedrijven die het verdienmodel maken, de 2 de markt de crypto investeerder blijft maar swingen op hype munten en als de regulering ingaat zal alle copy paste projecten onder de bodem verdwijnen. Ik investeer liever €1,- goed dan dat ik swing trad op een lucht kasteel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb nog steeds vertrouwen erin, John McAfee had gezegd dat we 1 miljoen gaan halen!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jorisdeket schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:57:
De eerste markt blijfven instellingen en bedrijven die het verdienmodel maken, de 2 de markt de crypto investeerder blijft maar swingen op hype munten en als de regulering ingaat zal alle copy paste projecten onder de bodem verdwijnen. Ik investeer liever €1,- goed dan dat ik swing trad op een lucht kasteel.
Als je toch wil praten over goede inversteringen dan begrijp ik niet wat je hier doet
Onroerend goed en dat soort zaken
Daar moet je zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:05
Wat een gezeik afgelopen maanden. Bull markt? Dacht het niet, over de gehele linie is het maximaal een rode beer. Overigens welke fud is er nou weer gaande??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Iets over upbit las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:59:
[...]

Als je toch wil praten over goede inversteringen dan begrijp ik niet wat je hier doet
Onroerend goed en dat soort zaken
Daar moet je zijn
ok :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Kan van alles zijn. Upbit fraude, Mount Gox curator die 8200 BTC dumpt, inkoopmoment voor Consensus, blauwe auto reed voorbij, who knows...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Het is die blauwe auto idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mijn lucht kasteel(ZIL)klimt weer lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:40:

Ik heb 8 jaar lang in de financiele wereld gewerkt en sinds kort weer. Onder andere op de afdeling de technische voorzieningen implementeerde over het monitoren van financiele transcaties. Als je scam van 2.5k bij een bank is geweest waarvoor ik heb gewerkt is er een kans dat een de regels alarm heeft geslagen die ik of 1 van mijn directe collega's ooit eens heeft geimplementeerd :w.

In het begin van mijn carriere heb ik nota bene zelf nog meegeholpen om informatie uit systemen te destilleren en te interpreteren tbv fraudeonderzoeken omdat juristen wel de juridische kant snappen maar niet de feitelijke data begrepen. Daarnaast heb ik een toenmalige bank regelmatig vertegenwoordigd bij het ministerie van justitie en veiligheid en gesproken met mensen van interpol in het kader van fraudezaken. Ik ben geen jurist en geef eerlijk toe dat ik er weinig vanaf weet maar ik durf wel te zeggen dat ik meer ervaring met fraude in de financiele wereld heb dan de gemiddelde Nederlander.

Je voorbeeld over die 2.5k scam is een ander verhaal en wordt bij banken (althans degene waarvoor ik heb gewerkt) in beginsel door compleet andere afdelingen afgehandeld dan de afdeling die mij deze brief heeft gestuurd. Aangezien je een beetje uit de hoogte overkomt blijkt uit je relaas niet echt dat je zelf concrete ervaring hebt met dit soort zaken behalve een keer slachtoffer geweest te zijn bij een scam. Het klinkt nu als "ik heb niks te verbergen dus ze mogen alles van me weten". Bij dit soort onderzoeken wordt er altijd gevraagd om zoveel mogelijk informatie waarbij het helemaal niet duidelijk is of het nodig is om een onderzoek te doen. Hoe meer hoe beter zodat ze je ermee om de oren kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:43:
[...]

jij hebt zelf ook 0% bewijs geleverd. begrijpend lezen is moeilijk?
Ik hoef ook helemaal geen bewijs te leveren. Ik zeg alleen dat het dom is om aannames en uit de lucht gegrepen shit te posten. That's all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:05

cryptore

TP1-08112029

Gaat hier ook lekker met m,n pf , 3 mei alles terug gebracht naar -3% , nu zijn we een dikke week verder ..... -36% , goed bezig dus , maar blijf het een leuk spelletje vinden dat crypto , ze krijgen me niet weg , ha,ha
Pagina: 1 ... 174 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!