[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 175 Laatste
Acties:
  • 469.341 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:30:
Kwestie van geluk ... het is altijd 50/50, vertel je hebt ook even als het niet werkt? TA"s zijn de grootste bullshit die er is. :)
Kom eens met argumenten, in plaats van altijd datzelfde stopzinnetje ;)
Durf te wedden dat 80% niet eens weet wat TA allemaal inhoudt. Beetje alsof je zegt dat Ajax een bende losers zijn terwijl je zelf nog nooit een voetbalwedstrijd hebt gezien...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:35:
[...]

Kom eens met argumenten, in plaats van altijd datzelfde stopzinnetje ;)
Durf te wedden dat 80% niet eens weet wat TA allemaal inhoudt. Beetje alsof je zegt dat Ajax een bende losers zijn terwijl je zelf nog nooit een voetbalwedstrijd hebt gezien...
Omdat 95% van de TA"s er simpelweg altijd naast zit en nog nooit een bullrun heeft kunnen voorspellen. kom zelf eens met een TA analyse die tot 3 keer toe het juiste voorspelde zou ik zeggen. En ik heb niets met voetbal dus ik snap je stopzinnetje niet. Maak gewoon zelf waar aan hand van analyses dat het waardevol is. Een beetje domweg speculeren op koers kan ik zelf ook wel ... 50/50 kans dat ik het goed heb. Ik zie derhalve ook graag jou bron.

Ik denk dat je gewoon uit je nek zit te lullen en nu wat willekeurige analyses gaat tonen die toevalligerwijs je punt onderbouwen, dus pak er eens 3 van iemand die het tot 3 keer toe op rij juist had. :) Maak het nog gekker, en zorg er voor dat jou bron de recente bullrun voorspelde, dan maak je je geloofwaardig ..tot die tijd, allemaal bullshit die TA's. Niemand weet wat er morgen gebeurt, geen TA jij niet, ik niet en niemand niet. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik doe alleen aan PA project analyse. Potentie, goed concept, team, levensvatbaar? Prijs laag? Kopen en klaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:44:
Omdat 95% van de TA"s er simpelweg altijd naast zit en nog nooit een bullrun heeft kunnen voorspellen. kom zelf eens met een TA analyse die tot 3 keer toe het juiste voorspelde zou ik zeggen.
Neen, je draait nu de rollen om. Jij zegt dat het onzin is, dus jij mag aantonen waarom. Dat 90% van de TA'ers er heel vaak naastzitten is omdat dat geen echte TA'ers zijn, gewoon amateurs die proberen aan TA te doen of - erger - shillers die onder het mom van TA hun coin proberen te shillen. Zo zitter er heel erg veel op bvb Tradingview.
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:44:En ik heb niets met voetbal dus ik snap je stopzinnetje niet. Maak gewoon zelf waar aan hand van analyses dat het waardevol is. Een beetje domweg speculeren op koers kan ik zelf ook wel ... 50/50 kans dat ik het goed heb. Ik zie derhalve ook graag jou bron.
Je hoeft niks van voetbal te kennen om de vergelijking te snappen, lijkt me. Enige inspanning is toch niet te veel gevraagd als je dingen als "onzin" wegzet?
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:44:Ik denk dat je gewoon uit je nek zit te lullen en nu wat willekeurige analyses gaat tonen die toevalligerwijs je punt onderbouwen, dus pak er eens 3 van iemand die het tot 3 keer toe op rij juist had. :) Maak het nog gekker, en zorg er voor dat jou bron de recente bullrun voorspelde, dan maak je je geloofwaardig ..tot die tijd, allemaal bullshit die TA's. Niemand weet wat er morgen gebeurt, geen TA jij niet, ik niet en niemand niet. ;w
Ik ga niks onderbouwen. Ik hoef niemand te overtuigen. Gebruik jij geen TA? Mij goed, doe zo verder. Maar laat ons wel serieus blijven en het geen onzin noemen. Tenzij jij met argumenten komt waarom het onzin zou zijn. Tot dusver heb ik die nog niet gezien. Dat TA er dikwijls ook eens nazit is nog geen argument om te stellen dat het onzin is. Meer nog, als TA er 51% van de keren opzit, dan is het al geen onzin meer. Daarenboven is TA geen lampje dat gaat branden als er een bullrun zit aan te komen. TA kan niet in de toekomst kijken. Maar het kan wel wat zeggen over NU. En daar kom je best al een heel eind mee. Maar als jij dat potentieel wil negeren, mij niet gelaten.
tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:48:
Ik doe alleen aan PA project analyse. Potentie, goed concept, team, levensvatbaar? Prijs laag? Kopen en klaar
Als holder lijkt mij dat een prachtige techniek. Perfect werkbaar. Ik ben echter te ongeduldig om coins lang vast te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 11-05-2018 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Dat is jammer want Neo lijkt mij een goede hold coin met potentie op flink hogere koers en gas beuren elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

:7 De broer van facedown?
Dat lijkt me stug, het is hem zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
En we zitten onder de $9000...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-06 14:58
TA is een moment opname. En op basis van patronen probeert TA een verwachting te extrapoleren die inzicht geeft in een mogelijke trend ontwikkeling.

Het is geen voorspelling, als dat zo was zaten we allemaal bij @dakillerbean op de camping.

TA en FA en marktsentiment geven een indruk waarop je kan traden.

Vergeet niet, de middelen zijn niet heilig, maar het doel wel!

Happy trading iedereen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Zojuist weer ingestapt, NEO onder de $70. Wat een koopje!
Voorbije week door handig in- en uitstappen mijn aandeel NEO met 25% kunnen vergroten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:46
Hola. En we zitten in de 8800-regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
$8850 als voorlopig dieptepunt.
-12% voor BTC op een paar dagen. Bloedbad onder een aantal alts zal nog steviger zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Yup ik heb in BTC nu hetzelfde als een week geleden :( (ook omdat er wat dingen foutgegaan zijn, anders had ik wel wat hoger gestaan nu - maar niet heel veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Je zal tijdens de run naar $10.000 maar vertrouwen opgedaan hebben en ingestapt zijn rond $9700 :/

Ben nu ook heel, heel benieuwd wat er hierna gebeurt. Een bounce lijkt mij eigenlijk vrijwel zeker. $8800-8900 is een vrij stevige support. Maar wat er daarna gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
De alts lopen op dit moment volgens mij keihard leeg. Da's meestal ook een slecht teken voor BTC - mensen verkopen hun alts voor BTC (alts dalen) en vervolgens de BTC zelf (BTC daalt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Naar mijn bescheiden mening staan we de komende dagen voor een belangrijke beslissing: verderdoen met de bullmarket, of terugkeren naar de bears.

TA-haters sluiten nu best even de ogen.

Zolang we in grote lijnen boven het dagelijks 55EMA blijven (roze lijn), dan is er weinig aan de hand en komt die $10.000 wel weer snel in zicht. Zakken we er echter onder door (pak 'm beet een candle die onder de $8500 sluit), dan zie ik ons terugkeren naar de $6k.

Afbeeldingslocatie: https://weerwoord.be/uploads/5af4e594a24e0.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 02:40:
Naar mijn bescheiden mening staan we de komende dagen voor een belangrijke beslissing: verderdoen met de bullmarket, of terugkeren naar de bears.

Zolang we in grote lijnen boven het dagelijks 55EMA blijven (roze lijn), dan is er weinig aan de hand en komt die $10.000 wel weer snel in zicht. Zakken we er echter onder door (pak 'm beet een candle die onder de $8500 sluit), dan zie ik ons terugkeren naar de $6k.

[afbeelding]
Dus het kan vriezen of dooien haal ik eruit.

Plaats dan wel een beetje een goede TA, dit is echt onzin imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:06:
@Anoniem: 1032405 zojuist zijn mijn 210 pending etn binnengekomen en nog even snel naar de paper wallet gestuurd, lijkt er op dat ik net op tijd ben als de tx tenminste opschiet. :)
Ik weet het niet zeker maar volgens mij ben je ruim op tijd. We zitten nog niet eens op block 280.000, volgens de electroneum blockchain explorer. En dit zegt de Electronero website:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/mDtz3y/Screenshot_2018_05_11_06_26_24.jpg

Het lijkt erop dat het nog wel even duurt. Blijkbaar was de countdown op de website vanwege de release van het testnet.

Dat wordt dus ETN stacken op mn paperwallet. Heb mn eerste 12 stuks alweer pending :')

Mooi kansloze hobby dit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Iemand enig idee waarom Siacoin (SC) flink aan het dalen is? Normaal gesproken aardig stabiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

deppenboks schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:15:
Iemand enig idee waarom Siacoin (SC) flink aan het dalen is? Normaal gesproken aardig stabiel
Omdat het gewoon vieze dikke kut met peren is momenteel en de complete markt zinkt als een baksteen in een emmer bedorven slootwater. Kijk maar naar Bitcoin met zijn 'ik val even ruim 800 dollar terug hoor tot volgende week' gedrag. Kutzooi. Bagger. Kansloos. Gatver de gatver damme. Blech :r

Kan het mishebben natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Goedemorgen☕

De gemoederen bezighouden met BTC, is niet aan mij besteed. Segwit, lighting netwerk, block grote, sidechain en schaalbaarheid,
schaalbaarheid is niet alleen een probleem voor BTC voor heel de markt.
Neem daar veiligheid en transactie kosten bij en je hebt de blockchain problemen van vandaag en ieder project is haastig op zoek naar een oplossing. Deze overhypte en onverkochte markt is een spiegel van de maatschappij en mensheid. Wil niet zeggen dat BTC de 10k niet meer kan bereiken, want ik geloof wel dat er (domme) mensen proberen de markt te domineren. Of BTC zijn zaken op rij krijgt is een goede vraag en we moeten dit afwachten. De voorsprong die BTC had en de marktcap is groot vergeleken met de alts markt. Ik hoop dat mensen zich beseffen dat het andere tijden zijn en mis gelopen kansen moeten relativeren.

Het beste is in mij ogen: kies een categorie (protocol, platform, currency, supply chain, computing, gaming, ads etc etc)
Lees over de concurrentie die zich met het zelfde bezighouden. DYOR
En koop wanneer het bloed door de straten loopt en wees geduldig.
Hoe het makkelijk voor je zelf en kies max 2 à 3 projecten.

Trading en maak er een full time baan van en handel op meldingen, snelle informatie en listing exchanges.

Succes😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:22:
[...]

Omdat het gewoon vieze dikke kut met peren is momenteel en de complete markt zinkt als een baksteen in een emmer bedorven slootwater. Kijk maar naar Bitcoin met zijn 'ik val even ruim 800 dollar terug hoor tot volgende week' gedrag. Kutzooi. Bagger. Kansloos. Gatver de gatver damme. Blech :r

Morge Jaap. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
O-)

[ Voor 99% gewijzigd door jorisdeket op 11-05-2018 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mooi dat we nog even omlaag gingen (altijd weer die yanks die er mee beginnen). :'(
Ach nu kunnen we iig de standaard maandag drop skippen en met de consensus komende week weer een nieuwe ATH bouwen :> >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:22
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/056/itsover1000.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bytecoin is een scam!! Ik zei het toch al een lange tijd geleden (wannabe bitcoin troep) en iedereen meteen boos .. BAM !! _/-\o_ En kijk eens wat er gebeurd! Allemaal huilen met die 100 1000en verliezen, niemand post het maar die zitten hier vast.

''The devs paid the listing fee and then transfered THEIR OWN coins to Binance after which the network was disabled. This allowed them to massively pump the price while preventing anyone else from getting their coins onto Binance and adding sell pressure.
This is some dead shitcoin from 2014. No reason for this to get listed or for anyone to buy it other than to take advantage of a pump and dump. And this was the biggest PnD in the history of crypto.
Just go to the website and look at the names of the team members
they have fake pictures with people literally named "Seven Doorknobs", and "System92".
This is an ABSOLUTE SCAMCOIN/SHITCOIN
Binance has trashed their reputation listing this for a couple million dollars (when they already make that in a few days on fees. How greedy can you be.)''
:X

Tja, het woord bytecoin dat klinkt al meteen als een ik wil bitcoin zijn :+
met een hoop RED FLAGS zoals ''gebrekkelijk;; info op hun site!.

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 07:57 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:25:
Ook hier 270 ETN bijgeschreven. Is al onderweg naar Kucoin, die Electronero-fork interesseert me niet.
Is ETN sturen dan weer open bij Kucoin? Bij mijn weten is dat nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
RLC to the moon!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:11
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:44:
[...]

Omdat 95% van de TA"s er simpelweg altijd naast zit en nog nooit een bullrun heeft kunnen voorspellen. kom zelf eens met een TA analyse die tot 3 keer toe het juiste voorspelde zou ik zeggen. En ik heb niets met voetbal dus ik snap je stopzinnetje niet. Maak gewoon zelf waar aan hand van analyses dat het waardevol is. Een beetje domweg speculeren op koers kan ik zelf ook wel ... 50/50 kans dat ik het goed heb. Ik zie derhalve ook graag jou bron.

Ik denk dat je gewoon uit je nek zit te lullen en nu wat willekeurige analyses gaat tonen die toevalligerwijs je punt onderbouwen, dus pak er eens 3 van iemand die het tot 3 keer toe op rij juist had. :) Maak het nog gekker, en zorg er voor dat jou bron de recente bullrun voorspelde, dan maak je je geloofwaardig ..tot die tijd, allemaal bullshit die TA's. Niemand weet wat er morgen gebeurt, geen TA jij niet, ik niet en niemand niet. ;w
Als je denkt dat je met TA alles kunt voorspellen dan heb je jezelf gewoonweg niet goed ingelezen en vorm je een mening op aannames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:22:
[...]

Je zit goed! :P

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Laatst online: 27-01-2023
:/ Twijfels twijfels, nu inkopen op de bounce, of wachten op een eventuele verdere drop om dan in te kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hier ook twijfels, gisteravond met alleen de waarde van ZIL naar fiat gegaan (eindelijk een goede keuze :)), ik kan nu opnieuw instappen en heb dan +-3.000 ZIL extra, maar het gaat om een aanzienlijk bedrag en als het verder daalt, dan gaat het hard met waardeverlies. Gisteren tijdens de eerste BTC dip verdampte er bijv. ongeveer 400 Dollar in een paar seconden.

Wat zouden jullie doen?

Edit: Nu al 4.000, oeh, erg aantrekkelijk, gedaan :) Ff duimen...

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 11-05-2018 08:45 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:53
iemand nog NAV coins kopen? ze zijn schoon en nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Laatst online: 27-01-2023
Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:36:
Hier ook twijfels, gisteravond met alleen de waarde van ZIL naar fiat gegaan (eindelijk een goede keuze :)), ik kan nu opnieuw instappen en heb dan +-3.000 ZIL extra, maar het gaat om een aanzienlijk bedrag en als het verder daalt, dan gaat het hard met waardeverlies. Gisteren tijdens de eerste BTC dip verdampte er bijv. ongeveer 400 Dollar in een paar seconden.

Wat zouden jullie doen?

Edit: Nu al 4.000, oeh, erg aantrekkelijk, gedaan :) Ff duimen...
Ik hoop met je mee! (ikzelf ben nog niet ingestapt met mijn extra budget).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

niels0123456 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:49:
[...]
Ik hoop met je mee! (ikzelf ben nog niet ingestapt met mijn extra budget).
En uitgestapt op 1958 sats, probeer het later vandaag misschien opnieuw, 0.025 BTC pleitte. Wie niet waagt, wie niet wint zullen we maar zeggen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:50
Pff alles zakt echt met een duikvlucht bij mij. Had ik maar alles omgezet naar btc op binance. Ga je ineens van 1.124 btc naar 0,9136btc in 2 dagen. Nieuwe dip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 02:40:

[afbeelding]
Blijkbaar was het van mij een week terug domme vraag of een terugkeer naar de 6k een optie was??? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wederom een goed instapmoment voor ZIL nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:03:
[...]

Blijkbaar was het van mij een week terug domme vraag of een terugkeer naar de 6k een optie was??? 8)
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
[...]

Alles is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:04:
Wederom een goed instapmoment voor ZIL nu!
Nu is het jouw beurt, dan kijk ik toe. Op dit moment kan ik al weer iets meer kopen dan toen ik zojuist instapte, wat dat betreft is mijn verlies al weer verdwenen.

Edit: Oeh, groene candles, fomo, gewoon negeren :)

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 11-05-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Holy shit, market cap kakt laatste uur ineens zwaar in, extreme panic sells overal..
Super manipulatie van een nieuw level ofso?? Manipulatie niveau over 9000!

Net nog voor 100 euro extra gekocht nu iedereen dumpt _/-\o_ HODL weekje langer :+

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 21:56
weer te laat om nu nog een paar bags te verkopen.. of blijven we weer zakken..wat is dit toch irritant

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:08:
Holy shit, market cap kakt laatste uur ineens zwaar in, extreme panic sells overal..
Super manipulatie van een nieuw level ofso?? Manipulatie niveau over 9000!

Net nog voor 100 euro extra gekocht nu iedereen dumpt _/-\o_ HODL weekje langer :+
mijn gemoedstoestand kakt ook in gelukkig bijna weekend d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DIT IS ER NU GAANDE FUCK!
YouTube: He bought? (NU)
YouTube: He sold? (volgende week)

hahahahaha

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:06:
@Anoniem: 1032405 zojuist zijn mijn 210 pending etn binnengekomen en nog even snel naar de paper wallet gestuurd, lijkt er op dat ik net op tijd ben als de tx tenminste opschiet. :)
Om hier nog ff op terug te komen:

Ik heb het even nagevraagd in de telegram groep van Electronero en het klopt idd dat de snapshot pas plaatsvind bij block 307.000

Dat is pas eind tegen het van de maand. Dus iedereen die mee wil doen laat je ETN op je paperwallet of desktop wallet tot de snapshot heeft plaatsgevonden.

De countdown op de Electronero website was voor publieke testnet, dat inmiddels is gelanceerd.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iGGdfd/IMG_20180511_090856.jpg

Dus tot block 307.000 lekker stacken op die desktop of paper wallets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Waarschijnlijk lees ik er compleet overheen, maar hoe haal je de ETN coins weer af vanaf je paper wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
why die daling. geld zien verdampen is stom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

nemesis2212 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:21:
why die daling. geld zien verdampen is stom haha
YouTube: The Pink Fields

Dit dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niet verwacht dat we nog weer zo’n dip zouden mee maken eigenlijk bah!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 20:25
[...]

Ja klopt.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ik ben er toch voor een deel uitgestapt.. wat een k-zooi

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Zodra we weer een groene dag hebben is alles weer vergeten lol

Hold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

WOW, EOs is helemala naar 15 dollar gekakt :P LOL. Dat is echt NEXT level

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:26:
Nou nog $14,98 er af en EOS vertegenwoordigt een waarde conform prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:26:
Blij dat ik ze gisteren verkocht heb ipv aan de Evolution airdrop mee te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Heerlijk deze markt, ik ga vandaag op vakantie en heb met mezelf afgesproken dat ik de komende twee weken alleen naar mijn portfolio ga kijken, niets ga veranderen. Ben benieuwd, begint in ieder geval met vuurwerk :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
en ik maar de hele tijd tegen mezelf zeggen......over 2 jaar lag ik hierom.... maar nu -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 194236

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:24:
Niet verwacht dat we nog weer zo’n dip zouden mee maken eigenlijk bah!
Ik ben geen pro, maar volgens mij zijn de verwachtingen veel te hoog. Als je kijkt naar de laatste maand BTC is er weinig aan de hand. Ik snap dat veel mensen hopen dat BTC een flinke bullrun maakt, en dat hoop ik uiteraard ook, maar lijkt me ook niet heel gezond. Als deze groei aanhoudt lijkt me dat beter en gezonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Anoniem: 194236 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Ik ben geen pro, maar volgens mij zijn de verwachtingen veel te hoog. Als je kijkt naar de laatste maand BTC is er weinig aan de hand. Ik snap dat veel mensen hopen dat BTC een flinke bullrun maakt, en dat hoop ik uiteraard ook, maar lijkt me ook niet heel gezond. Als deze groei aanhoudt lijkt me dat beter en gezonder.
tja het enige probleem is als BTC zakt zakt de rest mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:02
Wordt wel een beetje simpel van de paniekhazen hier. We zijn van $250B market cap naar $450B market cap gegaan zonder enige stap terug. Nu zitten we op $400B market cap, wat dus een logische correctie lijkt en dan gaan mensen direct panieken. *zucht*

(ik verkocht vorige week op $9300 en dan zeggen mensen: wat dom, blablabla. En ja, ik heb de stijging naar $10k gemist. Balen. Maar ik stap nu gewoon rond $8600 weer in en dan heb ik wel 8% meer voor mijn geld, oftewel: na zo'n gigantisch stijging komt een keer een correctie van pak-em-beet 15%, de vraag is wanneer en timing is dan moeilijk. Better safe then sorry.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zo te zien zit iedereen nu zon beetje in TETHER, gaat leuk worden als de Dollar ooit in elkaar klapt :D
Wow! tether 0,01 omhoog }:O vandaag

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Weak hands hier zeg.. dit is juist het moment om te hodl’en! Of bij te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 11-05-2018 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:37:
Dat noemen we tegenwoordig smart hands ipv weak hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

micmulder schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:18:
Waarschijnlijk lees ik er compleet overheen, maar hoe haal je de ETN coins weer af vanaf je paper wallet?
Je kunt met je mobile miner wallet bij ontvangen een optie kiezen: 'importeer ETN vanuit een offline portemonnee'. Heb dit zelf ook nog nooit geprobeerd maar lijkt erop dat je hem met deze optie probleemloos kunt leegtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194236

bie100 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:35:
[...]

tja het enige probleem is als BTC zakt zakt de rest mee
Ja dat is niet leuk, maar beter geleidelijke groei zoals nu, dan flinke pumps en flinke dumps. Dan gaan alts al helemaal dood en worden de verwachtingen nog hoger.

BTC groeit gewoon over de afgelopen maand. Als dat aanhoudt is dat prima. Ook met horten en stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ja die heb ik vaker gehoord.. nou ik heb tot nu toe altijd gehodl sinds november 2017, nooit verkocht enkel bijgekocht. Kwam me op -70% te staan. Vorige week eindelijk weer bijna quitte en nu weer -25% ik ben er nu dus wel voor een deel uitgestapt en hoop dat we nog verder zakken zodat ik ook eens wat kan bijsprokkelen zonder weer fiat erbij te moeten gooien. Had ik maar weak hands dan had ik nu meer overgehouden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Je kunt met je mobile miner wallet bij ontvangen een optie kiezen: 'importeer ETN vanuit een offline portemonnee'. Heb dit zelf ook nog nooit geprobeerd maar lijkt erop dat je hem met deze optie probleemloos kunt leegtrekken.
Ah thnx! zal het eens bekijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Gvt verkocht en omgezet naar ZIL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ik heb nu ALLES juist in ark ipv 50% BTC. Als alles de soep in loopt kan ik met gemak nog jaren lang HODLen.
De regel is dit. BTC 2x omhoog.. ARK 3-4x...

Ark is nu echt te laag, in verhouding dus.

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:37:
[...]

Dat noemen we tegenwoordig smart hands ipv weak hands.
Ik hold gewoon, heb laag ingekocht weet je wel. Blijft redelijk stabiel sterker nog paar weken geleden nog een paar duizend GET op $0,30 gekocht, sta nog op winst. En BPT ook relatief laag ingekocht,

Dus wie heeft hier de smart hands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
na het weekend gaat de zon gewoon weer schijnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
cursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:42:
[...]

na het weekend gaat de zon gewoon weer schijnen *O*
Hopelijk langer dan een week 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:42:
[...]

Ik hold gewoon, heb laag ingekocht weet je wel. Blijft redelijk stabiel sterker nog paar weken geleden nog een paar duizend GET op $0,30 gekocht, sta nog op winst. En BPT ook relatief laag ingekocht,

Ik ook nog zeer goed op GET, volume is toegenomen en verwacht nog wel meer mooie dingen. Laatste paar blogs waar niet inhoudelijk introducties van teamleden, dus binnenkort moet wel weer iets nieuws te melden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Rookert25 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Ik ook nog zeer goed op GET, volume is toegenomen en verwacht nog wel meer mooie dingen. Laatste paar blogs waar niet inhoudelijk introducties van teamleden, dus binnenkort moet wel weer iets nieuws te melden worden :)
Iets beter in de gaten houden ;) Development update:

https://blog.guts.tickets...lopment-team-bd6e0e2fce43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Ik denk dat we de bodem onderhand wel hebben bereikt. De 2h RSI staat op oversold, 4h ook. Komt wel weer goed. Denk ik.

Heb de afgelopen week wel weer wijze lessen geleerd: pak je winst! Nu nog mezelf eraan houden :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Wat extra ETH & BTC & KIN gekocht... alleen 2 dagen geleden rond de 9200 btc :|
Dacht eigenlijk dat we het ergste alweer hadden gehad, helaas niet. Door de 8700 heen zelfs nu :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:42:
[...]

Iedereen wint op groene dagen, een holder verliest zwaar op rode dagen, een weak/smart hand kent alleen lichtrode dagen (mits hij/zij er op tijd bij is natuurlijk), of zelfs groene dagen als de markt keldert. Ik ben gisteravond naar fiat uitgestapt en heb daarmee -7% op BTC en -17% op ZIL bespaard, oftewel kan ik nu inmiddels >5.000 extra ZIL terugkopen tov gisteravond. 5.000 x 0,16 = 800 Dollar. Als ZIL dan weer op de waarde van gisteravond staat, dan is die 800 Dollar +-975 Dollar waard. Dus door op tijd te verkopen en op tijd terug te kopen verdien ik misschien wel >950 Dollar tijdens een dip, terwijl jij maar weer moet hopen dat je je verlies goedmaakt.

Weak hands zijn mensen die op de sell market order knop drukken uit paniek. Men vergeet dat er ook slimme mensen zijn die het als tactiek gebruiken en die er behoorlijk wat rendement door maken. Wat mij betreft scheren we die niet over 1 kam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Graag wat advies. Heb nu nog steeds wat winst in bepaalde alt cons, andere verlies.

Best dat je je winst neemt en alles omzet na BTC? En dan later terug instappen? Kan natuurlijk stijgen ook maar meeste coins dalen samen met BTC.

Jammer dat je al je winst met de minuut ziet verdampen he.

Thnx

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik ook in de weakhands,laat nog maar ff door zakken nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:49:
[...]

Iedereen wint op groene dagen, een holder verliest zwaar op rode dagen, een weak/smart hand kent alleen lichtrode dagen (mits hij/zij er op tijd bij is natuurlijk), of zelfs groene dagen als de markt keldert. Ik ben gisteravond naar fiat uitgestapt en heb daarmee -7% op BTC en -17% op ZIL bespaart, oftewel kan ik nu inmiddels >5.000 extra ZIL terugkopen tov gisteravond. 5.000 x 0,16 = 800 Dollar. Als ZIL dan weer op de waarde van gisteravond staat, dan is die 800 Dollar +-975 Dollar waard. Dus door op tijd te verkopen en op tijd terug te kopen verdien ik misschien wel >950 Dollar tijdens een dip, terwijl jij maar weer moet hopen dat je je verlies goedmaakt.

Weak hands zijn mensen die op de sell market order knop drukken uit paniek. Men vergeet dat er ook slimme mensen zijn die het als tactiek gebruiken en die er behoorlijk wat rendement door maken. Wat mij betreft scheren we die niet over 1 kam.
Prima, laten we het erop houden dat een en ander behoorlijk afhankelijk is van instapmoment, en je moet het gevoel hebben om de markt een beetje te kunnen timen. Als je dus in en uitstapt. En wat hier ik grotendeels lees dat mensen achter de feiten aanlopen, paar uitzonderingen daar gelaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:52:
[...]

Prima, laten we het erop houden dat een en ander behoorlijk afhankelijk is van instapmoment, en je moet het gevoel hebben om de markt een beetje te kunnen timen. Als je dus in en uitstapt. En wat hier ik grotendeels lees dat mensen achter de feiten aanlopen, paar uitzonderingen daar gelaten.
Probleem is dat ik een baan en 2 kinderen heb waardoor ik voor 90% genoodzaakt ben om te holden. Vandaar dat ik ook altijd achter de feiten aan loop..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

En ik vertouw Binance ook ff niet meer na dat Bytecoin schandaal, ALLES van Binance gehaald voor een tijdelijke break. Zie het al voor me dat ze worden '''gehackt'' :+

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 11:09

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:54:
En ik vertouw Binance ook ff niet meer na dat Bytecoin schandaal, ALLES van Binance gehaald voor een tijdelijke break. Zie het al voor me dat ze worden '''gehackt'' :+
bytecoin schandaal???

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dat Binance er van heeft geprofiteerd met voorbedachte rade.
En een paar dagen later was er een grote Bytecoin washtrade gaande op Binance, hmmmmmmmm

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Dat Binance er van heeft geprofiteerd met voorbedachte rade.
Snap niet helemal wat je zegt?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Probleem is dat ik een baan en 2 kinderen heb waardoor ik voor 90% genoodzaakt ben om te holden. Vandaar dat ik ook altijd achter de feiten aan loop..
Dan moet je niet daytraden en op forums mee laten slepen door FOMO.
Lekker weg zetten en niet meer naar omkijken geeft veel minder stress als je er LT in zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Maar even wat extra gestort op kraken. Wel een leuk koop momentje zo. Blijf het zonnig inzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

FrankGuthrie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Snap niet helemal wat je zegt?
Prijs manipulatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:56:
Maar even wat extra gestort op kraken. Wel een leuk koop momentje zo. Blijf het zonnig inzien :)
Ik hoop voor je dat het er nog voor het weekend op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Dan moet je niet daytraden en op forums mee laten slepen door FOMO.
Lekker weg zetten en niet meer naar omkijken geeft veel minder stress als je er LT in zit.
Klopt, ik heb dan ook 90% op een ledger staan waardoor ik ook niets kan :) ik speel wanneer ik tijd heb met 10%

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ok, poging 2 van vandaag. 43k ZIL gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat gebeurt bij iedere coin...... Je moet er gewoon niet instappen bij een listing.... En niet zo snel piepen over schandalen..

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
*O* Zo weer ingekocht en 77 xlm extra! woohoo!!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:00:
*O* Zo weer ingekocht en 77 xlm extra! woohoo!!
gefeliciteerd man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:57:
Ok, poging 2 van vandaag. 43k ZIL gekocht :D
Lijkt erop dat je een mooie zet gedaan hebt. Ik heb geen zin in de stress rondom de daghandel, maar valt af en toe best wat te pakken op dit soort momenten! :)

ZIL gaat weer als een malle omhoog nu! :o

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 11-05-2018 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Dat in en uitstappen begint er wel steeds interessanter uit te zien moet ik zeggen, maar lijkt me zo een gedoe en je gevoel voor timing moet wel perfect zijn.
Komt ook dat ik in +20 coins zit in plaats van een paar.
Komt wel weer goed, zonder dalen geen pieken! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:12
FrankGuthrie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:58:
[...]

Dat gebeurt bij iedere coin...... Je moet er gewoon niet instappen bij een listing.... En niet zo snel piepen over schandalen..
Ik ben het niet vaak met @A87 eens, maar de manier waarop deze listing is verlopen is nogal dubieus. Of Binance er een rol in heeft gespeeld weet ik niet, maar het lijkt er sterk op dat met deze listing op behoorlijke schaal is gemanipuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:01:
[...]

Lijkt erop dat je een mooie zet gedaan hebt. Ik heb geen zin in de stress rondom de daghandel, maar valt af en toe best wat te pakken op dit soort momenten! :)

ZIL gaat weer als een malle omhoog nu! :o
En weer uitgestapt, misschien te vroeg, maar toch een perfect ritje geweest :D

Pagina: 1 ... 173 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!