drusloos schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:43:
20% omlaag in 3 dagen met mijn complete portfolio. Eindelijk na 4 maanden zat ik bijna op mijn inleg, aaaaaaand it’s gone

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
drusloos schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:43:
20% omlaag in 3 dagen met mijn complete portfolio. Eindelijk na 4 maanden zat ik bijna op mijn inleg, aaaaaaand it’s gone
Hahaha ja je hebt natuurlijk momenten dat je er veel mee bezig bent (vooral in hectische periodes: flinke dalingen, flinke stijgingen), maar soms heb ik gewoon tijden dat ik niet kijk en dan denk: Ohja, hoe staat het met mijn portfolio?RickvN schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:55:
[...]
Wie is er hier van het forum geen 20u mee bezig? In vakantie en weekenden kijk ik er meer naar, maar sommigen zijn er hier wel 2-3u p.d. mee bezig denk ik zo
ggj87 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:59:
Ik heb het niet helemaal gezien, maar volgens mij zijn dit allemaal mensen die er vroeg bij waren, geen slimme handelaren.
Wat ik zo nu heb gezien klopt mijn eerdere vermoedenPelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:02:
[...]
Geluk en geen werk zijn volgens mij de belangrijkste factoren
Zero.
Er zijn weet ik veel hoeveel mensen die niets anders doen dan met aandelen bezig zijn. Dat zijn meestal slimme mensen die de mensheid ook vooruit zouden kunnen helpen door iets met hun verstand te doen wat nuttig is. Die mensen zitten ook jaren lang naar lijntjes te kijken en daarmee bakken met geld te verdienen. Als je het over nutteloos hebt. Dan is hetzelfde met crypto natuurlijk niet zo vreemd.Tominatie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:51:
Hoe kan je nou 20 uur met crypto's bezig zijn, daar wordt je niet oud mee denk ik. Zoveel leukere dingen in het leven
Lijkt me echt een goeie gast! Mooi wat hij voor elkaar heeft gekregen en op welke manier ooklighting_ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:05:
Die gast die met 90 btc zijn huis kocht (1 mln) lijkt mij echt een ontwikkelaar. Maar ben met de meeste eens dat het in deze docu rare lui zijn.
Ja dat is wel een goede gozer iddlighting_ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:05:
Die gast die met 90 btc zijn huis kocht (1 mln) lijkt mij echt een ontwikkelaar. Maar ben met de meeste eens dat het in deze docu rare lui zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Sunri5e op 10-05-2018 21:13 ]
ah, ze staan er al een tijdje op zie ik. morgen een nieuwe wallet maken en daar alles heen sturen. Dan een ETNX wallet aanmaken met die oude private key en dat was het volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:06:
[...]
Ja de transacties duren lang. Die asic miners spammen het netwerk lekker vol met micro transacties. Die van mij deed er 3 uren over van moment van verzenden naar voltooide transactie.
Ik doelde meer op dat je ETN coins niet meer op de paperwallet staan op op het moment dat je ETNX wilt gaan claimen met deze wallet.
Waarom precies weet ik niet, dit wordt geadviseerd op de website van Electronero zelf.
En graag gedaan.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Je quote gaat voor de helft wel op. Als je dollar tekens in je ogen hebt, dan kom je er niet nee. Rust bewaren en vertrouwen zijn key in deze wereld. Een early adaptor is niet slim of dom, maar vooral kalm en gaat op zijn doel af, en neemt ook zijn verliezen als hij er naast zat. Vroege instappers die nu succes hebben mag je onder een groep scharen die standvastig zijn geweest. Dat heeft wellicht niet eens wat te maken met slim of minder slim zijn.Pelox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:01:
[...]
[...]
Wat ik zo nu heb gezien klopt mijn eerdere vermoeden
Ja, dit kan echt niet hoor......BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:18:
Die dude met zijn bodyguard is meme materiaal.
Geen enkele.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:22:
Leuk dat mensen er rijk mee zijn geworden, maar ik ben het nog niet en hoop dat te worden met 1 van de volgende projecten:
1. NEX (nu nog een ICO)
2. VeChain (zal nog enorm gaan groeien)
3. aXpire (wat meer risicovol, maar marketing komt eraan)
Welke 3 zouden jullie het geld op inzetten en waarom?
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 10-05-2018 21:32 ]
Shutdown is de broer van Facedown?
PSN: Oldzkoel
Houdt het niveau van het programma op pijl, gelukkig.mprkooij schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:32:
Die man met die (lange)baard is geeeeeeniaaaaal!
Idd. De rest is echt tenenkrommend.mprkooij schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:32:
Die man met die (lange)baard is geeeeeeniaaaaal!
Early adapters gingen niet voor de winst maar hadden een andere redenTurbo-Puppy schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:16:
[...]
Je quote gaat voor de helft wel op. Als je dollar tekens in je ogen hebt, dan kom je er niet nee. Rust bewaren en vertrouwen zijn key in deze wereld. Een early adaptor is niet slim of dom, maar vooral kalm en gaat op zijn doel af, en neemt ook zijn verliezen als hij er naast zat. Vroege instappers die nu succes hebben mag je onder een groep scharen die standvastig zijn geweest. Dat heeft wellicht niet eens wat te maken met slim of minder slim zijn.
Verwijderd
Heb de zoekfunctie moeten gebruiken, maar nee, Facedown ken ik niet en zeker geen broer van me
Zit je wel in Ven?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:36:
[...]
Heb de zoekfunctie moeten gebruiken, maar nee, Facedown ken ik niet en zeker geen broer van me
Verwijderd
Ik vond het vooral een te gladde knaap. Heel smerig.mprkooij schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:42:
Wat een lekker gevoel, die Robin loopt gewoon ff naar de dealer toeKon ik dat maar, op het moment van 300 dollar 700 gemaakt, meer niet
Toen ging mij fomo alarm wel eventjes af inderdaadBrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:
"Onze opa's hadden een pensioen en wij hebben cryptocurrency". Dat vond ik wel een mooie. En het zou maar zo kunnen dat hij daarin gelijk krijgt.
Zero.
Dat vond ik ook een goede uitspraak.BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:
"Onze opa's hadden een pensioen en wij hebben cryptocurrency". Dat vond ik wel een mooie. En het zou maar zo kunnen dat hij daarin gelijk krijgt.
Klopt, een zelfverrijkende industrie, op kosten van werkende mensen die meestal geen keuze hebben en verplicht mee moeten doen.BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 10-05-2018 21:57 ]
Ja, en ook nog een onhoudbaar stelsel volgens mij maar de tijd zal het leren. Ik had liever een deel van mijn pensioenbijdrage in crypto gestopt (hoe riskant dat ook mag zijn).RaptorXS schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:46:
[...]
Klopt, een zelfverrijkende industrie, op kosten van werkende mensen die meestal geen keuze hebben en verplicht mee moeten doen.
Maar ja, dat is een ander onderwerp
Ik vond er niet veel bijzonders aan.. niks nieuws voor iedereen hier denk ik.H92! schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:22:
Bitcoin naar de maan! En terug. (behalve vandaag dan...) Zo op NPO 3 te zien...
https://www.npo3.nl/bitco...g/10-05-2018/POW_03859099
De docu die ze nu uitzenden vind ik vele malen interessanterRmNL90 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:56:
[...]
Ik vond er niet veel bijzonders aan.. niks nieuws voor iedereen hier denk ik.
Je bedoelt of er nog iets anders is dan een stop-limit? Je hebt alleen nog een market order of limit order maar verder is er niks volgens mij. Wat had je in gedachten?Vibravis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:06:
Misschien een stomme vraag maar ik stel deze toch maar,
Ik ben nu een tijdje bezig op Binance. Begin het steeds beter te begrijpen. Vandaag een paar mooie ritjes gemaakt met SNM. Maar nu zit ik met de volgende vraag,
Ik ben tevreden met kleine winsten dus ik maak gebruik van een stop limit. Ik neem vaak genoegen met een paar procent winst en dit stel ik dan ook in.
Nu wil ik dit eigenlijk ook andersom gebruiken alleen voor zover ik kan zien kun je maar 1 trigger instellen.
Klopt dit? Of is er een andere manier om het systeem automatisch een order te laten plaatsen als een munt onder een bepaalde waarde zakt?
Nou ik zou eigenlijk een boven en onder grens willen aangeven zodat ik nooit helemaal op mijn muil ga als ik lig te slapenBrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:10:
[...]
Je bedoelt of er nog iets anders is dan een stop-limit? Je hebt alleen nog een market order of limit order maar verder is er niks volgens mij. Wat had je in gedachten?
Daar is een stop-limit toch voor? Maar waarschijnlijk begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt.Vibravis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Nou ik zou eigenlijk een boven en onder grens willen aangeven zodat ik nooit helemaal op mijn muil ga als ik lig te slapen
Bugs in je brain?BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Daar is een stop-limit toch voor? Maar waarschijnlijk begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt.
Eca en Colx zwaar in het groen, had ze nooit moeten verkopen.hazecase schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:22:
Rood, alles rood fckers
Misschien gebruik ik de stop limit verkeerd maar ik gebruik het nu om munten te verkopen als mijn doel is bereikt. Ik koop munten voor bedrag x, stel ik de stop limit in 3% hoger. Dat is voor mij voldoende winst.BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Daar is een stop-limit toch voor? Maar waarschijnlijk begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt.
Nooit met verlies verkopen.Vibravis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:27:
[...]
Misschien gebruik ik de stop limit verkeerd maar ik gebruik het nu om munten te verkopen als mijn doel is bereikt. Ik koop munten voor bedrag x, stel ik de stop limit in 3% hoger. Dat is voor mij voldoende winst.
Nu wil ik ook mijn verlies per munt beperken. Dat zou ik ook met een stop limit kunnen doen maar als je eenmaal een stop limit hebt ingesteld is je balans 0 dus dan kun je het niet nog een keer gebruiken.
Eigenlijk zou ik het als volgt willen gebruiken:
Munt gekocht voor: 3600
Verkoop bij: 3750 en Verkoop bij: 3500
Misschien niet heel duidelijk uitgelegd maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel
Ja, dat kan natuurlijk niet. Je kunt niet uit het niks meer geld creeren. Athans niet zonder dat er ergens inflatie ontstaat (als je iedereen een miljoen geeft, wie haalt dan nog het vuilnis op?).BrainBugs schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:
Ok helder, gaan we dat eens proberen.
De dag is nog niet voorbij.Pelox schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:35:
Wat een ellende deze dag.. Ik dacht dat het een groene dag zou worden..
Heb je gelijk in, maar om gelijk met verlies te verkopen vind ik ook zo maar wat.xileS schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:41:
Nou, soms kan je erg lang wachten tot je met een bepaalde munt weer groen staat. Lijkt mij verkopen met verlies en verder gaan met een coin met meer potentie een betere investering. Of je wilt duizenden coins aan gaan houden en maar telkens meer geld in willen stoppen ;p.
Nouja, ik denk dat het er ook een beetje aan ligt of je er feeling voor hebt. Er zijn genoeg mensen die continu van hypecoin naar hypecoin springen, telkens te laat zijn, vervolgens op verlies komen te staan en dan maar verkopen. Dan schiet het natuurlijk niet op.Specy schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:45:
In het begin verkocht ik niet met verlies en haalde daardoor juist soms grote verliezen. Sinds ik wel met verlies verkoop gaat het echt veel beter.
Eindelijk iemand die het snapt.Bmfd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:46:
[...]
Nouja, ik denk dat het er ook een beetje aan ligt of je er feeling voor hebt. Er zijn genoeg mensen die continu van hypecoin naar hypecoin springen, telkens te laat zijn, vervolgens op verlies komen te staan en dan maar verkopen. Dan schiet het natuurlijk niet op.
Je moet uiteraard niet alles met verlies verkopen ;p, maar om ergens een stoploss te zetten bij aanschaf kan vaak geen verkeerde idee zijn.Ton Hasselt schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:45:
[...]
Heb je gelijk in, maar om gelijk met verlies te verkopen vind ik ook zo maar wat.
In juni is alles het dubbele waard.xileS schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Je moet uiteraard niet alles met verlies verkopen ;p, maar om ergens een stoploss te zetten bij aanschaf kan vaak geen verkeerde idee zijn.
Ik ben sinds pas een beetje met s/l'sen aan het spelen, gaat niet super goed ofzo. Vaak snel fomo, nadat verkocht is ;p. Maar ben ze wel van plan te blijven gebruiken, maar dan niet op alle munten. Je kan je winsten mee veilig stellen, of je verliezen beperken.
We moeten de weg omhoog weer gaan vinden. Als je het op de lange termijn bekijkt zitten we nog steeds in de correctie. Dat we nu de 10k niet gehaalt hebben geeft dat wel aan. De boel heeft gewoon nog geen zin om echt omhoog gaan te gaan naar een nieuwe ATH. Dat alles het dubbele waard zal worden twijfel ik niet aan, maar of dit al in Juni zal zijn denk ik niet.
Verwijderd
Gewoon op zoek gaan naar plaatsen waar hele kleine volume verhandelt worden in de hoop een kapote bot tegen te komen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:59:
Ben all-in op WTC gegaan weer. Veel stabielere munteenheid dan de rest van die kleine, waardeloze tokens die iedere dag een compleet ander beeld geven.
Kutbots ook. Ieder moment bij de kleinste wijziging gelijk sell opdrachten gaande.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Niet te koop op de exchanges waar ik op zit, dus voorruit ;p. Uiteraard hoop ik dat je gelijk hebt, als alles verdubbeld maakt het helemaal niet uit wat we kopen. We worden allemaal rijk!
Verwijderd
Lijkt me stug.Kain_niaK schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:00:
[...]
Gewoon op zoek gaan naar plaatsen waar hele kleine volume verhandelt worden in de hoop een kapote bot tegen te komen.
YouTube: I met with Jason, a crypto day trader from Red Deer, Canada who made...Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:03:
[...]
Lijkt me stug.
Ik ben ooit begonnen met minen, daar 150$ uit gehaald, nu op 300$. Opzich niet verkeerd; en het traden bevalt best leuk. Soms mis je de boot, maar omdat ik vaak snachts werk kan ik mooi inspringen op de nachtelijke uren. Mooi klein minitabje met daarin constant de satoshi gaande.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hier bijna 300 van die achterlijke dingen, maar uitbetalen ho maar..Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:06:
@Verwijderd zojuist zijn mijn 210 pending etn binnengekomen en nog even snel naar de paper wallet gestuurd, lijkt er op dat ik net op tijd ben als de tx tenminste opschiet.
Moet je ze naar een paper wallet sturen?Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:06:
@Verwijderd zojuist zijn mijn 210 pending etn binnengekomen en nog even snel naar de paper wallet gestuurd, lijkt er op dat ik net op tijd ben als de tx tenminste opschiet.
De fork is opgeschoven naar het eind van de maand.Flagg schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:06:
Whale.ggj87 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:47:
Ik heb ook al mijn ETN binnen. Ben weer 4 euro minder arm
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd
Niet dat je er iets aan mist...MacorgaZ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:50:
He, die bitcoin-docu die op NPO3 was is nu direct alleen maar terug te kijken via NPO Plus
Wat een belachelijk iets, het is toch gewoon met publiek geld betaald
[ Voor 4% gewijzigd door hazecase op 11-05-2018 00:02 ]
Gratis geld, jonguh!tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:00:
haha heerlijk, dat iedereen zich aan het druk maken is over die gratis etnetjes
PSN ID: Svennie-NL
Moet dat?Svennie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:07:
Heb mijn ETN'tjes ook naar een paper wallet gestuurd, gratis muntjes is altijd mooi
voor de hard fork die er aan zit te komen wel, ze maken een snapshot en daarvoor moeten de muntjes in een paper of sw wallet staan, @Verwijderd heeft het eerder uitgelegd
PSN ID: Svennie-NL
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kwestie van geluk ... het is altijd 50/50, vertel je hebt ook even als het niet werkt? TA"s zijn de grootste bullshit die er is.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:25:
@Specy, nog steeds benieuwd naar jouw uitleg waarom TA onzin is. Voor mij werkt het alleszins voorlopig voortreffelijk
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq