Is de camera app beter met de update?
Verwijderd
Deze gebruik ik nu,Faabjan schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:17:
[...]
Ik kon mij al niet voorstellen dat ik iets fout heb gedaan. Welke screen protector heb je nu?
Ook hier word 8.1 nu geïnstalleerd
https://www.knaldeals.com...stuks-transparant-1112203
Als er één goed sluitende tempered glass Protector uitkomt stap ik misschien weer over, maar eigenlijk zit deze perfect.
Het scherm heeft een beetje een ronding aan de zijkant vandaar dat de randen niet helemaal afsluiten met een tempered volgens mij.
De camera app is iets anders nu.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 13:27 ]
Hier nu net de update geinstalleerd. De camera app is wel verbeterd qua functionaliteit. Maar heb de kwaliteit nog niet kunnen testen. De telefoon lijkt overal sneller op te reageren. De update ziet er in iedergeval super uit
Hopelijk hebben ze de kwaliteit aangepakt, bij de Nokia 8 heb ik google cam gebruikt omdat de kwaliteit van de foto's via de nokia app om te huilen waren
Heb ook net de upgrade naar 8.1 & update Google Security Patch 2018-04 gekregen
Is nog volop bezig, dus nog niet kunnen testen
Is nog volop bezig, dus nog niet kunnen testen
[ Voor 23% gewijzigd door M-67 op 11-04-2018 14:13 ]
Hier ook de update 8.1 binnen en alles werkt net weer iets lekkerder 👍
Zoals ik lees met ontkoppelen vinger ...dat het lang duurt (ook niet met 8.0), hier geen last mee binnen seconde .
Vind het toestel super voor de prijs en werking ....nu zo door gaan Nokia
Zoals ik lees met ontkoppelen vinger ...dat het lang duurt (ook niet met 8.0), hier geen last mee binnen seconde .
Vind het toestel super voor de prijs en werking ....nu zo door gaan Nokia
In Instellingen | Systeem is sinds de 8.1 update ook een Gebaren/Gestures optie te vinden. Best handig.
Verder lijkt het unlocken sneller te gaan (ik merkte ook vertraging), maar dit kan in theorie ook door de herstart gebeurd zijn.
Verder lijkt het unlocken sneller te gaan (ik merkte ook vertraging), maar dit kan in theorie ook door de herstart gebeurd zijn.
Update binnen en geïnstalleerd, ben benieuwd
Update binnen, hopelijk zijn alle bugs opgelost een verder een fijn toestel.
Batterij is velen malen beter dan de nexus 6p
Batterij is velen malen beter dan de nexus 6p
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Goed.. eindelijk binnen, aangezet, zit er iets van stof onder het glas linksonder in beeld, daar word ik niet blij van. Gezien het een gelamineerd verlijmd scherm is moet het een productiefout zijn.. dus hop terug in het plastic folietje weer de doos in.
Net met mobiel.nl gebeld, en ik krijg een mail met instructies om de boel weer terug te sturen
Net met mobiel.nl gebeld, en ik krijg een mail met instructies om de boel weer terug te sturen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bij meer mensen na de update de gezichtsherkenning niet meer beschikbaar? Bij mij stond die ingesteld maar het werkt niet meer, de hele functie is verdwenen.
Even self-quote: na de 8.1 update is het een heel stuk snelleruFx schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:40:
Merken jullie trouwens ook dat het unlocken van de telefoon erg traag is? Of dat nu via de powerbutton gaat of via de vingerafdrukscanner; het duurt bij mij altijd minimaal 2 seconden voordat er beeld is. Vergeleken andere telefoons is dat nogal traag. Hopelijk wordt dat nog met een update opgelost
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
Man dat is balen! Hopelijk snel weer een nieuwe zonder problemen.Chiron schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:49:
Goed.. eindelijk binnen, aangezet, zit er iets van stof onder het glas linksonder in beeld, daar word ik niet blij van. Gezien het een gelamineerd verlijmd scherm is moet het een productiefout zijn.. dus hop terug in het plastic folietje weer de doos in.
Functie is inderdaad weg zie ik nu. Voice Match lijkt er voor in de plaats, of was die er al?Chrisitan schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:16:
Bij meer mensen na de update de gezichtsherkenning niet meer beschikbaar? Bij mij stond die ingesteld maar het werkt niet meer, de hele functie is verdwenen.
Hopelijk duurt het niet al te lang inderdaad..Faabjan schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:17:
[...]
Man dat is balen! Hopelijk snel weer een nieuwe zonder problemen.
[...]
Foto van het puntje:

Opzich is het heeel klein maar als je het eenmaal weet blijf je ernaar kijken
Voor de rest waren mijn (korte) indrukken wel positief, mooi toestel, grootte en gewicht wordt wel ff wennen (kom van een iphone SE) maar ik word wel blij van dat grote scherm.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Deze functie was er al in 8.1Functie is inderdaad weg zie ik nu. Voice Match lijkt er voor in de plaats, of was die er al?
Ik had trouwens ook gehoopt dat met 8.1 double tap to sleep zou worden toegevoegd, deze ben ik helaas nog niet tegen gekomen.
Ik heb de telefoon gisteren in ontvangst mogen nemen.
als vervanging van mijn U11(scherm defect)
De 1e indrukken zijn posistief, lekker snel mooi scherm, mooi design vooral met dat koper en hij vloelt lekker stevig aan,
Heb maar direct 8.1 erop gezet.
De camera vandaag ook maar een beetje uittesten
als vervanging van mijn U11(scherm defect)
De 1e indrukken zijn posistief, lekker snel mooi scherm, mooi design vooral met dat koper en hij vloelt lekker stevig aan,
Heb maar direct 8.1 erop gezet.
De camera vandaag ook maar een beetje uittesten
Sinds de update naar Android 8.1 lijkt bluetooth instabiel te zijn. Mijn headset verliest om de 10 seconden de verbinding. Soms gaat het een tijdje goed, maar begint de muziek enorm te haperen met connectieverlies als gevolg.
Zijn er meer met deze klacht?
Zijn er meer met deze klacht?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hier ook problemen met bluetooth na de 8.1 update. Krijg met geen mogelijkheid mijn Garmin vivosmart HR+ gekoppeld.
Verwijderd
Ik had problemen met wifi , nu een hard reset gedaan.karimski schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:10:
Hier ook problemen met bluetooth na de 8.1 update. Krijg met geen mogelijkheid mijn Garmin vivosmart HR+ gekoppeld.
WiFi is nu beter als eerst
De nieuwe camera app lijkt op beter te werken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 10:19 ]
Hier geen connectie issues met bluetooth met zowel mijn smartwatch als mijn headset.
Bij openen QuickSettings-menu (drop down) en op het vergrendelscherm lijkt het alsof de nachtverlichting aan staat, soort oranje gloed. Nog iemand die ervaring, of ligt het aan mijn instellingen?
Dat klinkt als Nachtverlichting. Wat zegt het icon van nacht verlichting dan? Dus QuickSettings-menu en naar links swipen. Daar staat je nachtverlichting.rene_otten schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:16:
Bij openen QuickSettings-menu (drop down) en op het vergrendelscherm lijkt het alsof de nachtverlichting aan staat, soort oranje gloed. Nog iemand die ervaring, of ligt het aan mijn instellingen?
Die is niet ingeschakeld.... Rest van de schermen merk ik geen verschil. Viel me gewoon operwindew schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:23:
[...]
Dat klinkt als Nachtverlichting. Wat zegt het icon van nacht verlichting dan? Dus QuickSettings-menu en naar links swipen. Daar staat je nachtverlichting.
Verder is volgens mij de optie "Vertrouwd Gezicht" in de SmartLock-opties verdwenen. Of hebben ze die op een andere plek toegevoegd?
Het antwoord kan je letterlijk in deze thread terugvinden inclusief vele voorbeeldfoto's van mede Tweakers (inclusief die van mijzelf)Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:25:
Hoe is de camera? Ik hoor her en der dat de camera nogal gaar is, klopt dit?
[ Voor 4% gewijzigd door SebasFM op 12-04-2018 12:05 ]
Hier niet...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:49:
Heeft iemand al terugkoppeling gekregen van MyActions?
XBox Series X: BloodyB2121
Nee, ik had alleen een mailtje gekregen met goede ontvangst deelnameaanvraag. En in dat mailtje stond vervolgens dat je kopie van aankoopbewijs moest sturen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:49:
Daarna heb ik niks meer vernomen.
Ik heb ze wel gemaild, want het duurde mij te lang. Ze reageerde na een week op de mail, dat de upload goed was ontvangen. En dat ze de gegevens gaan controleren en mij op de hoogte houden.
Ofwel, het duurt gewoon erg lang, maar uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen.
Sinds gisteren mijn Nokia 7 plus binnen.
Geen problemen ondervonden, zalig toestel.
Als ik eerlijk mag zijn merk ik geen snelheids verschil vergeleken met mijn Nokia 8. Enfin toch niet voor mijn dagelijks gebruik: surfen, banking, mails etc...
Wat de fingerscanner betreft ondervind ik ook geen vertraging, mijn Nokia 8 had dat wel dus is dit een vooruitgang.
Geen problemen ondervonden, zalig toestel.
Als ik eerlijk mag zijn merk ik geen snelheids verschil vergeleken met mijn Nokia 8. Enfin toch niet voor mijn dagelijks gebruik: surfen, banking, mails etc...
Wat de fingerscanner betreft ondervind ik ook geen vertraging, mijn Nokia 8 had dat wel dus is dit een vooruitgang.
Ben je op zoek naar een manier om het scherm uit te zetten zonder op een knop te hoeven drukken? Via de software interface dus? Want dan kan ik je "Screen Lock (one touch to lock screen)" uit de Play store aanbevelen.Chrisitan schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:42:
Ik had trouwens ook gehoopt dat met 8.1 double tap to sleep zou worden toegevoegd, deze ben ik helaas nog niet tegen gekomen.
Je moet dan even aanvinken in de instellingen dat je wel wilt unlocken met een vingerafdrukscanner ("Fix fingerprint unlock"). Zelf heb ik op mijn Galaxy S8+ ook ingesteld dat hij een geluidje maakt als hij het scherm uitzet en het icoon aangepast via Nova launcher, maar het werkt perfect. Gewoon midden in het dock een icoontje waarmee je de telefoon kan locken, ideaal.
Hmm moet ik even naar kijken.Theratron schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:55:
[...]
Ben je op zoek naar een manier om het scherm uit te zetten zonder op een knop te hoeven drukken? Via de software interface dus? Want dan kan ik je "Screen Lock (one touch to lock screen)" uit de Play store aanbevelen.
Je moet dan even aanvinken in de instellingen dat je wel wilt unlocken met een vingerafdrukscanner ("Fix fingerprint unlock"). Zelf heb ik op mijn Galaxy S8+ ook ingesteld dat hij een geluidje maakt als hij het scherm uitzet en het icoon aangepast via Nova launcher, maar het werkt perfect. Gewoon midden in het dock een icoontje waarmee je de telefoon kan locken, ideaal.
bedoelde dit: https://nokiapoweruser.co...lock-feature-oreo-update/
In 8.0 kwam ik het wel tegen in de instellingen maar kon het niet activeren, nu ben ik het helemaal kwijt.
Verwijderd
Dank je welFaabjan schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:06:
[...]
Nee, ik had alleen een mailtje gekregen met goede ontvangst deelnameaanvraag. En in dat mailtje stond vervolgens dat je kopie van aankoopbewijs moest sturen.
Daarna heb ik niks meer vernomen.
Ik heb ze wel gemaild, want het duurde mij te lang. Ze reageerde na een week op de mail, dat de upload goed was ontvangen. En dat ze de gegevens gaan controleren en mij op de hoogte houden.
Ofwel, het duurt gewoon erg lang, maar uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen.
Accu doet het een stuk beter op 8.1 update.
Zit nu op 3 uur SOT met nog 56% te gaan.
Vraagje, dit is mijn eerste Android telefoon ever (kom van Windows 10 Mobile) en vroeg me af of het aan mij ligt of dat het niet door de telefoon ondersteund wordt maar ik kan niet vanuit standby het toestel bedienen door OK Google te roepen. Werkt alleen als telefoonscherm aan staat.
Say OK Google any time staat aan, evenals unlock with voice match. Heb voice model al opnieuw getrained. Mis ik nu iets of?? ben niet zo gewend aan android dus wie weet mis ik nog een instelling. Toestel staat trouwens op English (us) ingesteld qua taal.
Say OK Google any time staat aan, evenals unlock with voice match. Heb voice model al opnieuw getrained. Mis ik nu iets of?? ben niet zo gewend aan android dus wie weet mis ik nog een instelling. Toestel staat trouwens op English (us) ingesteld qua taal.
Opnieuw pairen lukte wel, maar sindsdien geen connectie meer kunnen maken inderdaad...karimski schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:10:
bij mij idem dito helaas.Rhapsody schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:53:
[...]
Opnieuw pairen lukte wel, maar sindsdien geen connectie meer kunnen maken inderdaad...
Edit: heb de bluetooth koppeling op mijn telefoon verwijderd en de telefoon opnieuw laten zoeken naar mijn Garmin vivosmart....so far so good...
[ Voor 24% gewijzigd door karimski op 12-04-2018 17:27 ]
Ja, ik merk hetzelfde. Accu lijkt bij mij nu ook beter te gaan. Zit nu op 28% over, na 30 uur en 1.33 SOT. Spotify vraagt bij mij het meest, die stond 4 uur aan (en die downloadt ook muziek).karimski schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:45:
Accu doet het een stuk beter op 8.1 update.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Weet iemand of wifi-bellen (Vo-Wifi) werkt op de Nokia 7 plus?
Ik zit via bedrijf bij Vodafone zakelijk. Thuis heb ik uitermate belabberde dekking. Vodafone zegt "ga maar wifi bellen". Maar op mijn Nexus 5X kan ik die optie nergens aanzetten; die is blijkbaar niet geschikt voor wifi-bellen (althans niet via Vodafone NL).
Ik wil graag over op de Nokia 7 plus, maar dan zou het wel fijn zijn als ik daarmee kan wifi-bellen.
N.B. voor wie het zich afvraagt: optie voor wifi-bellen zou te vinden moeten zijn of via algemene instellingen (en dan zoeken op wifi calling), of via de instellingen van de telefoon-app.
Dank!
Ik zit via bedrijf bij Vodafone zakelijk. Thuis heb ik uitermate belabberde dekking. Vodafone zegt "ga maar wifi bellen". Maar op mijn Nexus 5X kan ik die optie nergens aanzetten; die is blijkbaar niet geschikt voor wifi-bellen (althans niet via Vodafone NL).
Ik wil graag over op de Nokia 7 plus, maar dan zou het wel fijn zijn als ik daarmee kan wifi-bellen.
N.B. voor wie het zich afvraagt: optie voor wifi-bellen zou te vinden moeten zijn of via algemene instellingen (en dan zoeken op wifi calling), of via de instellingen van de telefoon-app.
Dank!
Op mijn Nexus 5x kun je het hier vinden: Google app -> Settings -> Phone -> Unlock with voice matchExpecho schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:48:
Vraagje, dit is mijn eerste Android telefoon ever (kom van Windows 10 Mobile) en vroeg me af of het aan mij ligt of dat het niet door de telefoon ondersteund wordt maar ik kan niet vanuit standby het toestel bedienen door OK Google te roepen. Werkt alleen als telefoonscherm aan staat.
C:\>Signature.bat
Ik heb hier even naar gekeken, en kan hier spijtig genoeg iets van terugvinden. Het is niet met de search functie in de settings app terug te vinden, en ook in de advanced wifi preferences staat Wifi calling niet vermeld.glaswerk schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:01:
Weet iemand of wifi-bellen (Vo-Wifi) werkt op de Nokia 7 plus?
Dank!
Ik lees wel vermeldingen dat deze optie mogelijk enkel zichtbaar is als de provider het ondersteunt, en dat doet die van mij niet.
Als ik in de dialer *#*#4636#*#* bel zie ik wel de optie staan, maar deze is gedisabled.
Screenshot: https://i.imgur.com/Vml5pf8.png
Iemand met een provider die het ondersteunt moet eens proberen denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Ives op 12-04-2018 19:52 ]
Snapt iemand hoe die screen on-functie werkt? Ik probeer de logica te begrijpen, maar ik krijg het niet rond. Als ik mijn telefoon oppak, komt er soms een overzicht met meldingen, en soms niet. Wat triggert de weergave ervan, en in welke gevallen blijft het scherm zwart?
Denk niet dat het kan, volgens Vodafone worden de Nokia's niet ondersteund.Ives schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:45:
[...]
Ik heb hier even naar gekeken, en kan hier spijtig genoeg iets van terugvinden. Het is niet met de search functie in de settings app terug te vinden, en ook in de advanced wifi preferences staat Wifi calling niet vermeld.
Ik lees wel vermeldingen dat deze optie mogelijk enkel zichtbaar is als de provider het ondersteunt, en dat doet die van mij niet.
Als ik in de dialer *#*#4636#*#* bel zie ik wel de optie staan, maar deze is gedisabled.
Screenshot: https://i.imgur.com/Vml5pf8.png
Iemand met een provider die het ondersteunt moet eens proberen denk ik.
https://forum.vodafone.nl...-VoLTE-VoWiFi/td-p/274646
Hier ook sinds 5 dagen een Nokia 7+. Ben afkomstig van een Lumia 950XL. De eerste week werkte mijn Garmin Fenix 3 HR prima met deze telefoon (sync, notificaties, smart Lock etc.) Echter na de 8.1 update krijg ik mijn Garmin wel gekoppeld en gesynchroniseerd, maar nadat de verbinding een keer is verbroken krijg ik mijn horloge met geen mogelijkheid meer gekoppeld via Garmin Connect. Het icoontje blijft grijs... Ook repairen gaat niet. Ik krijg het horloge niet verwijderd uit het Android bluetooth menu. Iemand meer problemen en wellicht al een mogelijke oplossing? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en gespeeld met apparaat verwijderen en opnieuw koppelen, in verschillende volgordes, maar geen heeft het gewenste effect helaas..
Bij een Moto G4 Plus dit ook eens gehad en op kunnen lossen door de app-voorkeuren te herstellen (via Instellingen > Apps > 3-punten menu. Misschien staat het in de instellingen van een Nokia 7 plus ergens anders.Sonny7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:19:
Hier ook sinds 5 dagen een Nokia 7+. Ben afkomstig van een Lumia 950XL. De eerste week werkte mijn Garmin Fenix 3 HR prima met deze telefoon (sync, notificaties, smart Lock etc.) Echter na de 8.1 update krijg ik mijn Garmin wel gekoppeld en gesynchroniseerd, maar nadat de verbinding een keer is verbroken krijg ik mijn horloge met geen mogelijkheid meer gekoppeld via Garmin Connect. Het icoontje blijft grijs... Ook repairen gaat niet. Ik krijg het horloge niet verwijderd uit het Android bluetooth menu. Iemand meer problemen en wellicht al een mogelijke oplossing? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en gespeeld met apparaat verwijderen en opnieuw koppelen, in verschillende volgordes, maar geen heeft het gewenste effect helaas..
NopeVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:49:
Bluetooth en Sony headset werken hier prima samen na de 8.1 update. Wellicht kan je de verbonden apparaten volledig verwijderen, en daarna opnieuw pairen?karimski schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:10:
Ik heb hetzelfde, het werkt enkel als je screen aanstaat.Expecho schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:48:
Is er een manier om het apparaat volledig te verwijderen? Als ik via het Bluetooth menu vraag om het apparaat te 'vergeten' dan blijft deze gewoon in de lijst staan. Heel vreemd.XWB schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:22:
[...]
Bluetooth en Sony headset werken hier prima samen na de 8.1 update. Wellicht kan je de verbonden apparaten volledig verwijderen, en daarna opnieuw pairen?
Ok, dan lijkt het me een hardware limitatie (?)M-67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:51:
[...]
Ik heb hetzelfde, het werkt enkel als je screen aanstaat.
Verwijderd
goedenmorgen weet iemand hoe je de kleur van de tien puntjes moet veranderen
als nu naar bellen gaat is ie rood druk je erop kan je een nummer bellel en als je bellen gaan is bij mijn ijn schermrood....is dit in te stellen
als nu naar bellen gaat is ie rood druk je erop kan je een nummer bellel en als je bellen gaan is bij mijn ijn schermrood....is dit in te stellen
Ik zou je graag helpen, maar ik heb geen idee wat je bedoelt...Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:04:
Naar mijn idee niet, dit is standaard zo met de google dailer.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:04:
Bluetooth op telefoon uit en weer aanzetten...daarna heel snel het apparaat verwijderen anders krijg je hem niet weg. Volgens mij een bug in 8.1 bluetooth.Sonny7 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:48:
[...]
Is er een manier om het apparaat volledig te verwijderen? Als ik via het Bluetooth menu vraag om het apparaat te 'vergeten' dan blijft deze gewoon in de lijst staan. Heel vreemd.
Gister bij MM de 7+ (net binnen) gekocht ter vervanging van mijn Galaxy S6.
1e indruk.. Oeps toch wel groot.. Maar mooi toestel en de grootte zal vast snel wennen.
Via de Google app en WiFi apps overgezet, (wijzigt zich vanzelf bij 1e keer aanzetten) nadien 8.1 upgrade geïnstalleerd en contacten overgezet via de app MCBack up - My contacts.
Maar mooi toestel dus! Mooi helder, scherp en aanraakgevoelig scherm, camera maakt prima plaatjes, scherp, focus gaat snel en qua kleuren een stuk meer natuurgetrouw in vergelijking met de S6.
De 2x zoom lijkt wel een beetje onzin, had liever een extra groothoek lens hiervoor gehad zoals LG.
Vingerprint werkt sneller dan mijn S6 (wel even wennen aan de achterkant) Maar unlockt gewoon gelijk.
Batterij is een verademing na mijn S6, out of the box op 95% en na installeren van 79 apps, update naar 8.1 en wat "spelen" en instellen nog geen 10% er af! Zit nu op 49% na 5u/6m SOT.
Heb Chrome vervangen voor de "Samsung Internet Browser" omdat ik die gewend ben, en fijn vind zeker i.c.m. "Adblock Plus voor Samsung Internet".
Mis wel een themestore om al die gekleurde app-icoontjes te vervangen door wat meer zwart/witte zeg maar.. Maarja stock Android natuurlijk.. Heb ook geen zin er gelijk de Nova launcher op te zetten.
Hoop dat Spigen nog met TPU hoesjes komt. Aanbod is nog erg beperkt, alleen een paar non-brand(?) gezien op GSMpunt.
Weet iemand hoe je bij Whatsapp die stip van een nieuw bericht krijgt bij mensen of groepen die je gedempt hebt? Nu moet ik Whatsapp openen om te zien of ik dan een bericht heb gekregen.
Bij de S6 kreeg je daar wel een getal bij het icoontje zodat je kon zien of je een nieuw bericht van een gedempt persoon of groep had gekregen. (zonder verdere notificatie met de inhoud)
1e indruk.. Oeps toch wel groot.. Maar mooi toestel en de grootte zal vast snel wennen.
Via de Google app en WiFi apps overgezet, (wijzigt zich vanzelf bij 1e keer aanzetten) nadien 8.1 upgrade geïnstalleerd en contacten overgezet via de app MCBack up - My contacts.
Maar mooi toestel dus! Mooi helder, scherp en aanraakgevoelig scherm, camera maakt prima plaatjes, scherp, focus gaat snel en qua kleuren een stuk meer natuurgetrouw in vergelijking met de S6.
De 2x zoom lijkt wel een beetje onzin, had liever een extra groothoek lens hiervoor gehad zoals LG.
Vingerprint werkt sneller dan mijn S6 (wel even wennen aan de achterkant) Maar unlockt gewoon gelijk.
Batterij is een verademing na mijn S6, out of the box op 95% en na installeren van 79 apps, update naar 8.1 en wat "spelen" en instellen nog geen 10% er af! Zit nu op 49% na 5u/6m SOT.
Heb Chrome vervangen voor de "Samsung Internet Browser" omdat ik die gewend ben, en fijn vind zeker i.c.m. "Adblock Plus voor Samsung Internet".
Mis wel een themestore om al die gekleurde app-icoontjes te vervangen door wat meer zwart/witte zeg maar.. Maarja stock Android natuurlijk.. Heb ook geen zin er gelijk de Nova launcher op te zetten.
Hoop dat Spigen nog met TPU hoesjes komt. Aanbod is nog erg beperkt, alleen een paar non-brand(?) gezien op GSMpunt.
Weet iemand hoe je bij Whatsapp die stip van een nieuw bericht krijgt bij mensen of groepen die je gedempt hebt? Nu moet ik Whatsapp openen om te zien of ik dan een bericht heb gekregen.
Bij de S6 kreeg je daar wel een getal bij het icoontje zodat je kon zien of je een nieuw bericht van een gedempt persoon of groep had gekregen. (zonder verdere notificatie met de inhoud)
Voor zover ik weet kan stock Android dat niet, daarvoor zal je op zoek moeten gaan naar een app die dat wel kan.lionman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:33:
Ik heb wel een stip (zonder getal).lionman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:33:
Settings --> apps en meldingen --> meldingen --> Meldingsstipjes toestaan
@XWB Die 'stip' is een feature die vanaf Android 8 standaard ingebouwd zit.lionman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:33:
Sommige fabrikanten (HTC, Samsung, Huawei bijv.) hebben het al ingebouwd in hun eigen software, daarom had @lionman het op zijn Samsung ook. Je kan helaas maar weinig aanpassen eraan, wil je dat wel zal je toch over moeten stappen op Nova Launcher.
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 13-04-2018 11:51 ]
Klopt, maar dat bedoelde ik nietrens-br schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:48:
[...]
@XWB Die 'stip' is een feature die vanaf Android 8 standaard ingebouwd zit.
Geprobeerd en werkt helaas ook niet. Heeft hetzelfde effect als de app verwijderen en opnieuw installeren. Het lukt me om mijn horloge opnieuw te koppelen, maar na een tijdje valt de verbinding weer weg.pevas schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:28:
[...]
Bij een Moto G4 Plus dit ook eens gehad en op kunnen lossen door de app-voorkeuren te herstellen (via Instellingen > Apps > 3-punten menu. Misschien staat het in de instellingen van een Nokia 7 plus ergens anders.
Thanks dat werkt inderdaad. Helaas is het alsnog niet gelukt om een stabiele verbinding tussen mijn horloge en de telefoon te krijgen na de 8.1 update. Koppelen gaat prima, maar de telefoon vraagt ook niet meer om het apparaat aan smart lock toe te voegen (dit deed hij wel onder 8.0) Na een tijdje zijn de telefoon en het horloge niet meer met elkaar verbonden, en krijg ik ze ook niet meer met elkaar verbonden, terwijl ze daarvoor wel gekoppeld waren.karimski schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:34:
[...]
Bluetooth op telefoon uit en weer aanzetten...daarna heel snel het apparaat verwijderen anders krijg je hem niet weg. Volgens mij een bug in 8.1 bluetooth.
Ik vermoed dat ik straks toch moet gaan resetten... of iemand nog andere suggesties?
Ik zou gewoon resetten, op een gegeven moment is het gewoon klaar met prutsen
Maak van je telefoon ff een backup naar je Google account, dan heb je data en apps weer snel terug gezet.
@ reacties over de stipjes hierboven, dank, verhelderend.
@d.bakker84 Meldingsstipjes toestaan stond al aan en kreeg ik ook wel te zien bij berichten van niet gedempte personen/groepen.
Misschien dan toch maar overwegen de (toch al eens aangeschafte Prime) Nova Launcher te installeren.
Ik zit hier tenslotte ook op Tweakers..
@d.bakker84 Meldingsstipjes toestaan stond al aan en kreeg ik ook wel te zien bij berichten van niet gedempte personen/groepen.
Misschien dan toch maar overwegen de (toch al eens aangeschafte Prime) Nova Launcher te installeren.
Ik zit hier tenslotte ook op Tweakers..
Op zich is er wat voor te zeggen om in geval van gedempte mensen geen stip te laten zien. Anders ga je stiekem alsnog WhatApp openen 
Het enige wat ik zou willen aanpassen is een rode i.p.v. groene stip. Dat groen valt niet erg op, en al helemaal niet op het WhatApp icon.
Het enige wat ik zou willen aanpassen is een rode i.p.v. groene stip. Dat groen valt niet erg op, en al helemaal niet op het WhatApp icon.
Verwijderd
Als je een donkere achtergrond kiest, dan veranderd het Google menu ook in een donkere kleur.XWB schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:25:
Op zich is er wat voor te zeggen om in geval van gedempte mensen geen stip te laten zien. Anders ga je stiekem alsnog WhatApp openen
Dan zie je de groene stip beter.
Goed punt! Gedaan en back-up terug gezet, na het koppelen van horloge telefoon leek alles goed te gaan. Ik kreeg ook de melding om het apparaat toe te voegen aan Smart Lock, echter kan hij het apparaat nog steeds niet toevoegen, ik krijg nog steeds de melding:XWB schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:15:
Ik zou gewoon resetten, op een gegeven moment is het gewoon klaar met prutsenMaak van je telefoon ff een backup naar je Google account, dan heb je data en apps weer snel terug gezet.
Kan apparaat niet toevoegen
Zorg dat het Bluetooth-apparaat fenix 3 HR is ingeschakeld en dichtbij genoeg staat om verbinding te maken met dit apparaat.
Mijn horloge geeft aan gewoon verbonden te zijn met de telefoon.. Ik vrees dat dit een bug in het systeem is, aangezien alles wel vlekkeloos werkte op 8.0
Instellingen menu in Android geeft aan bij Bluetooth:
Niet verbonden
Terwijl Garmin Connect aangeeft dat het horloge verbonden is. Ik geef het op.. hopelijk is er snel een update beschikbaar!
[ Voor 10% gewijzigd door Sonny7 op 13-04-2018 14:24 ]
Wellicht kan je je issue ook op een (officieel) Nokia support forum aankaarten. Of ergens bij Nokia support droppen. Als er meerdere mensen met hetzelfde probleem zijn krijgt dit misschien een hogere prioriteit.
Vandaag pakje van de Mediamarkt ontvangen met de Chromecast.
Herkennen meer mensen dit probleem : Als ik in de auto tomtom aan heb valt continu het gps singaal weg ik heb dit gemonitord met de app gps test.
Het probleem zit hem in de fastcharge als ik aan het opladen ben met een fastcharge auto lader valt gps steeds weg als ik mijn oplader vervang voor een standaard auto lader gaat het goed.
Reeds ook binnen getest met de standaard 230volt fastcarge lader zodra ik deze inplug valt na enkele seconden het gps singaal weer weg ook weer gemonitord met gps test.
Als ik een standaard 230v lader gebruik gaat het weer goed.
Zouden jullie dit ook kunnen testen ik ben benieuwd naar jullie resultaten.
Mijn conclusie is slechte gps fix ofwel helemaal niets terwijl de fastcharge aktief aan het laden is.
Het probleem zit hem in de fastcharge als ik aan het opladen ben met een fastcharge auto lader valt gps steeds weg als ik mijn oplader vervang voor een standaard auto lader gaat het goed.
Reeds ook binnen getest met de standaard 230volt fastcarge lader zodra ik deze inplug valt na enkele seconden het gps singaal weer weg ook weer gemonitord met gps test.
Mijn conclusie is slechte gps fix ofwel helemaal niets terwijl de fastcharge aktief aan het laden is.
Ik begrijp dat de 7 Plus EIS (stabilisatie) heeft? Is dit ook bij 4k of alleen bij 1080p, of beide. En heeft iemand al de Nokia 6 (2018) getest op LTE snelheid? Deze heeft namelijk een lage categorie, maar ga je dat in de praktijk merken (Tele2 4G). Ik twijfel tussen deze Nokia's. Ik speel GEEN games. Inzoomen met camera doe ik niet. YouTube is voornamelijk nog 16:9 dus dan doe je het voor een rijtje extra apps. Of mis ik iets.
Ik heb nu een Samsung S7.
[ Voor 3% gewijzigd door remcode op 13-04-2018 21:12 ]
@remcode De 7 Plus camera's hebben geen optische beeldstabilisatie.
BTW, voor de Nokia 6 kan je terecht in [Nokia 6 (2018)] Ervaringen & Discussie
[ Voor 59% gewijzigd door XWB op 13-04-2018 21:51 ]
Op de Nokia 7+ is het mogelijk om de Youtube filmpjes heel iets in te zoomen waardoor deze van het hele scherm gebruikt maakt. Ziet er zeer goed uit, uit mijn ervaring valt er niet iets weg wat storend zou kunnen zijn. Verder is het lange scherm handig bij verschillende apps/webpagina's, er is dan simpelweg veel meer te zien.remcode schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:11:
Ik begrijp dat de 7 Plus EIS (stabilisatie) heeft? Is dit ook bij 4k of alleen bij 1080p, of beide. En heeft iemand al de Nokia 6 (2018) getest op LTE snelheid? Deze heeft namelijk een lage categorie, maar ga je dat in de praktijk merken (Tele2 4G). Ik twijfel tussen deze Nokia's. Ik speel GEEN games. Inzoomen met camera doe ik niet. YouTube is voornamelijk nog 16:9 dus dan doe je het voor een rijtje extra apps. Of mis ik iets.
Zeer onder de indruk van de accu. 100% opgeladen en nu met 67% 2.48uur sot
( kan helaas geen screenshot plaatsen)
Ik kom van een Galaxy S8, hier had ik ongeveer 1.5 sot rond deze percentage. En merk ook geen noemenswaardige verschil in snelheid. Enige wat ik zou willen veranderen is de volgorde van de onscreen buttons, weet iemand of dit mogelijk is?
Ik kom van een Galaxy S8, hier had ik ongeveer 1.5 sot rond deze percentage. En merk ook geen noemenswaardige verschil in snelheid. Enige wat ik zou willen veranderen is de volgorde van de onscreen buttons, weet iemand of dit mogelijk is?
[ Voor 5% gewijzigd door Neco75 op 14-04-2018 07:44 ]
Wel bij mij is het zo na de 8.1 upgrade met April security patch, dat wanneer ik mijn telefoon via Bluetooth verbind met de auto computer, dat hij na een 5-tal minuten aangeeft 'geen providernaam' en dat hij enkel muziek als Bluetooth optie heeft, dus ik kan niet meer bellen, noch gebeld worden in de wagen.saphaas schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:09:
Herkennen meer mensen dit probleem : Als ik in de auto tomtom aan heb valt continu het gps singaal weg ik heb dit gemonitord met de app gps test.
Naar de garage gegaan, en daar hebben ze de computer volledig nagekeken, die is in 100% in orde.
dan met een ander toestel geprobeerd ( Nexus 6P met Android 8.1 & april security patch) en geen enkel probleem, die blijft verbonden met de belfunctie.
Volgens mij een Bluetooth bug met de 8.1 versie, hopelijk snel een oplossing hiervoor, want dit is heel vervelend.
Ik ben sinds gistermiddag ook de gelukkige eigenaar van een 7+
Komend van een Honor 6+ is dit meteen mijn eerste ervaring met Android 8. Tot nu toe is mijn ervaring met de 7+ 100% positief. Het toestel voelt echt snel, heeft een prachtig scherm waarvan ik geen problemen vwb leefbaarheid in volle zon verwacht, de setup ging sneller en eenvoudiger dan ik van oude toestellen gewend was en ik kreeg meteen een update binnen naar Android 8.1 Het is na de Huawei-schil op mijn oude unit wel even wennen waar wat zit een ik ben nog druk aan het customizen maar dat komt wel goed. Batterijduur is tot nu toe opvallend goed. Tof ook dat er een beschermhoesje is bijgevoegd (dat overigens fraai oplicht als je de zaklampfunctie gebruikt).
Als ik al een minpuntje moet noemen is het de afwezigheid van een notificatie-LED maar dat went vast ook snel genoeg.
Heb nog wel een vraagje. Ik heb de taal van mijn toestel op Engels staan (heb een hekel aan een mix van Engelstalige en Nederlandstalige apps en interfaces, vaak zijn de vertalingen waardeloos enzo... Bij computers idem) en kan dan wel Nederlandse toetsenborden / spellingscontrole toevoegen. Maar de"Ok Google" assistant blijft dan Engels. Kan daar ook Nederland als tweede taal worden toegevoegd en zo ja, hoe?
Als ik al een minpuntje moet noemen is het de afwezigheid van een notificatie-LED maar dat went vast ook snel genoeg.
Heb nog wel een vraagje. Ik heb de taal van mijn toestel op Engels staan (heb een hekel aan een mix van Engelstalige en Nederlandstalige apps en interfaces, vaak zijn de vertalingen waardeloos enzo... Bij computers idem) en kan dan wel Nederlandse toetsenborden / spellingscontrole toevoegen. Maar de"Ok Google" assistant blijft dan Engels. Kan daar ook Nederland als tweede taal worden toegevoegd en zo ja, hoe?
[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-04-2018 09:42 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ok, dus voor Nederlandse assistant zou het hele toestel in het Nederlands moeten? Of is die er sowieso niet?Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:39:
Nee dat kan niet
Verwijderd
Volgens mij is de nog niet in het Nederlands, het komt er wel aan.SnoeiKoei schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:41:
[...]
Ok, dus voor Nederlandse assistant zou het hele toestel in het Nederlands moeten? Of is die er sowieso niet?
https://www.androidplanet...istant-release-nederland/
Top. Zou mooi zijn als de assistant zelf de taal kon herkennen maar dat wordt m vast niet, voorlopig.
Optisch niet, dat weet ik maar softwarematig (EIS) Zo nee, dan is dit filmpje met stabilisator gefilmd, want het is wel erg stabiel. Het ging mij verder om de vergelijking met de 6 (2018), maar bedankt.
YouTube: NOKIA 7 PLUS recording
XWB schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:47:
@remcode De 7 Plus camera's hebben geen optische beeldstabilisatie.
[ Voor 11% gewijzigd door remcode op 14-04-2018 20:36 ]
In de review staat dit : De Nokia 7 Plus heeft geen standaard uiterlijk en dat kunnen we waarderen, al is het daardoor ook vrij smaakgevoelig denken wij. Vermoedelijk zal niet iedereen het koperkleurige metaal kunnen waarderen, ook omdat het in bepaalde lichtomstandigheden een roze gloed heeft, op zowel de witte als de zwarte versie. Het toestel heeft volgens de fabrikant een waterdichtheidscertificering van ip52, waarmee het 'drupdicht' moet zijn: niet bepaald waterdicht dus. Fijn is dat de smartphone een 3,5mm-uitgang heeft.
Mijn vraag is kan iemand verifiëren waar staat dat de nokia 7 plus de ip52 rating heeft? ik kan het zelf niet vinden namelijk?
Mijn vraag is kan iemand verifiëren waar staat dat de nokia 7 plus de ip52 rating heeft? ik kan het zelf niet vinden namelijk?
https://twitter.com/Nokiamobile/status/838710282994216960
Craigory schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:49:
In de review staat dit : De Nokia 7 Plus heeft geen standaard uiterlijk en dat kunnen we waarderen, al is het daardoor ook vrij smaakgevoelig denken wij. Vermoedelijk zal niet iedereen het koperkleurige metaal kunnen waarderen, ook omdat het in bepaalde lichtomstandigheden een roze gloed heeft, op zowel de witte als de zwarte versie. Het toestel heeft volgens de fabrikant een waterdichtheidscertificering van ip52, waarmee het 'drupdicht' moet zijn: niet bepaald waterdicht dus. Fijn is dat de smartphone een 3,5mm-uitgang heeft.
Camera app is nog steeds crappy. Ik gebruik de google cam.
Ik heb sinds een aantal dagen een Nokia 7+ in bezit, maar ervaar alleen maar wifi problemen.
Het toestel maakt verbinding met een wifi netwerk, vervolgens is de verbinding slechts 15 seconden stabiel, waarna de snelheid enorm inzakt in het toestel terugschakelt op 4G.
Dit probleem heb ik met een Connectbox van Ziggo en een Experiabox van KPN, dit op 2 verschillende locaties.
Inmiddels is het toestel weer retour naar Belsimpel.
Het toestel maakt verbinding met een wifi netwerk, vervolgens is de verbinding slechts 15 seconden stabiel, waarna de snelheid enorm inzakt in het toestel terugschakelt op 4G.
Dit probleem heb ik met een Connectbox van Ziggo en een Experiabox van KPN, dit op 2 verschillende locaties.
retour voor een nieuwe of geen nokia meer?Jeffrey87 schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:58:
Ik heb sinds een aantal dagen een Nokia 7+ in bezit, maar ervaar alleen maar wifi problemen.
Ik twijfel nog, zijn hier mensen die een Nokia 7+ werkend hebben in combinatie met een Connectbox?
Ik heb UPC / Ziggo hier en geen problemen met de wifi. Wel heb ik standaard 4g uitstaan thuis. Dus dat kan het ook zijn.
Hier een Ziggo Connect Box en de 7+ werkt iig uitstekend op de 5 Ghz frequentie.
Single strengt: excellent
Frequency: 5 Ghz
Link speed: 433 Mbps
Nog geen uitval meegemaakt.
Is het niet zo dat het toestel 4G automatisch uitzet zodra die verbonden is met een WiFi netwerk?Kadeddy schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:27:
Ik heb UPC / Ziggo hier en geen problemen met de wifi. Wel heb ik standaard 4g uitstaan thuis. Dus dat kan het ook zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door XWB op 15-04-2018 21:47 ]
Verwijderd
Nee 4G blijft gewoon aan, maar het maakt geen verbinding.XWB schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:44:
Hier een Ziggo Connect Box en de 7+ werkt iig uitstekend op de 5 Ghz frequentie.
[...]
Is het niet zo dat het toestel 4G automatisch uitzet zodra die verbonden is met een WiFi netwerk?
Voor diegene met Bluetooth of WiFi problemen.
Ik heb mijn telefoon via een hard reset opnieuw ingesteld.
Dus niet via de Factory reset.
Ik ondervind nu geen problemen meer met WiFi en Bluetooth.
Ook niet met de connectbox
Bij mij werkt Google assistent opeens in het Nederlands! Wat schattig. De homeknop is aangepast en de functie staat geactiveerd. Heel benieuwd of en hoe het werkt.
Edit: oh, sorry, ik zit in een beta-programma via Local Guides, vandaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Inge Janse op 16-04-2018 08:14 ]
Vanavond ook maar een hard reset uitvoeren... Bij mij nog steeds bluetooth issues.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 07:15:
[...]
Nee 4G blijft gewoon aan, maar het maakt geen verbinding.
Voor diegene met Bluetooth of WiFi problemen.
Ik heb mijn telefoon via een hard reset opnieuw ingesteld.
Dus niet via de Factory reset.
Ik ondervind nu geen problemen meer met WiFi en Bluetooth.
Ook niet met de connectbox
https://forum.xda-develop...post76224428#post76224428uFx schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:27:
Heeft er iemand een Google Cam werkende gekregen die Portrait en HDR ondersteund?
karimski schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:29:
Ik vind tot nu toe de accu tegenvallen. Haal bij mijn oneplus 5 toch wel 5 a 6 uur SOT met een accu van
3300mah. Dat moet ik met de 3800mah van de Nokia nog zien te halen.
Ik zat gisterenavond op 6% accu met 5u 4m SOT. Had de telefoon donderdagavond opgeladen.d.bakker84 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:40:
[...]
Ik heb afgelopen weekend de telefoon gebruikt voor navigatie zonder hem aan de oplader te leggen om eens te kijken wat de accu deed. Twee uur navigeren met google maps kostte me 20% accu (van 89% naar 69%). Geen idee of dit heel goed is, maar als je die lijn door trekt moet je toch bijna 10 uur kunnen halen?
Toch fijn om slechts één keer in de drie dagen te hoeven opladen

De grotere accu lijkt vooral van meerwaarde wanneer de telefoon idle is. Wil je er meer uithalen zal je toch echt een telefoon met OLED scherm moeten halen.

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 03-05-2018 22:16 ]
Voor je gaat resetten..Rhapsody schreef op maandag 16 april 2018 @ 07:54:
[...]
Vanavond ook maar een hard reset uitvoeren... Bij mij nog steeds bluetooth issues.
Probeer eens via: settings >systeem>opties voor resetten> wifi, mobiel, bluetooth de boel te resetten.
Twee uur geleden uitgevoerd en daarna soepel verbinding met mijn Garmin verkregen. Heb nu al 2 uur verbinding zonder problemen.
ik heb een probleem met next lock screen.
ik kom van een Windows toestel en ik wil gewoon een lockscreen waar ik ook me agenda enzo op kan zien ,
ik heb bijna spijt dat ik ben overgestapt op android wat een rommelige bedoeling tov Windows mobile .
maar goed ik heb dus lock screen geinstaleerd. werkt op zich prima in eerste instantie.
nu moet ik dus de google lockscreen uit zetten en kan ik via next lock screen netjes inloggen via pin en vingerafdruk.
nu ga ik een authenticator instaleren en voeg ik een code toe die ik via mijn telefoon wil laten afhandelen , dan zegt de authenticator dat er een scherm beveiliging moet zijn om deze functie te laten werken.
dus ik kijk in de settings en ondanks dat de next lock screen aanstaat geeft het systeem zelf aan dat er geen schermbeveiliging is .???
nu met de google screen lock aan krijg ik dus die te zien en als ik verder ga zie je heel snel de next lockscreen voorbij komen en gaat die door naar android.
wat is het nut van third party lock screens als dat gewoon niet werkt ?? hoe los ik dit op want de standaard lock screen is gewoon niet wat ik wil.
ik kom van een Windows toestel en ik wil gewoon een lockscreen waar ik ook me agenda enzo op kan zien ,
ik heb bijna spijt dat ik ben overgestapt op android wat een rommelige bedoeling tov Windows mobile .
maar goed ik heb dus lock screen geinstaleerd. werkt op zich prima in eerste instantie.
nu moet ik dus de google lockscreen uit zetten en kan ik via next lock screen netjes inloggen via pin en vingerafdruk.
nu ga ik een authenticator instaleren en voeg ik een code toe die ik via mijn telefoon wil laten afhandelen , dan zegt de authenticator dat er een scherm beveiliging moet zijn om deze functie te laten werken.
dus ik kijk in de settings en ondanks dat de next lock screen aanstaat geeft het systeem zelf aan dat er geen schermbeveiliging is .???
nu met de google screen lock aan krijg ik dus die te zien en als ik verder ga zie je heel snel de next lockscreen voorbij komen en gaat die door naar android.
wat is het nut van third party lock screens als dat gewoon niet werkt ?? hoe los ik dit op want de standaard lock screen is gewoon niet wat ik wil.
hmm
Bij mij ook. Ik weet alleen nog niet wat ik er mee moet gaan doenInge Janse schreef op maandag 16 april 2018 @ 07:17:
Bij mij werkt Google assistent opeens in het Nederlands! Wat schattig. De homeknop is aangepast en de functie staat geactiveerd. Heel benieuwd of en hoe het werkt.
heb ik ook geprobeerd. Een aantal uur ging het inderdaad goed. Maar vannacht is ergens de verbinding verbroken. Het lijkt goed te gaan totdat de verbinding eenmaal verbroken is. Vanavond ga ik een harde reset proberen.karimski schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:27:
[...]
Voor je gaat resetten..
Probeer eens via: settings >systeem>opties voor resetten> wifi, mobiel, bluetooth de boel te resetten.
Twee uur geleden uitgevoerd en daarna soepel verbinding met mijn Garmin verkregen. Heb nu al 2 uur verbinding zonder problemen.
Verwijderd
Ik kon voor de reset maar moeizaam met WiFi contact maken, na de reset heb ik daar geen last meer van.Rhapsody schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:55:
[...]
heb ik ook geprobeerd. Een aantal uur ging het inderdaad goed. Maar vannacht is ergens de verbinding verbroken. Het lijkt goed te gaan totdat de verbinding eenmaal verbroken is. Vanavond ga ik een harde reset proberen.
Hoop dat het voor jou ook werkt
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires