HMD presenteert de Nokia 7 Plus. Dat toestel heeft een metalen behuizing en een 6"-lcd met een 18:9-verhouding en een resolutie van 2160x1080 pixels. Het nieuwe model heeft twee camera's en dit keer zit er voor de tweede camera een lens met een langer brandpunt, zodat 2x 'optische zoom' mogelijk is. In het midrange toestel zit een Snapdragon 660-soc, 4GB ram en 64GB opslagruimte. Vanaf april komt het toestel beschikbaar voor een adviesprijs van 399 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Nokia 7 plus gekocht, goede vervanger voor mn lumia 640 xl
gekocht? waar en hoe? het is pas in april te koopIsane schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:12:
Nokia 7 plus gekocht, goede vervanger voor mn lumia 640 xl
Ik bedoel daarmee een pre order geplaatst bij belsimpel (inclusief gratis chromecast)MrOsman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:49:
[...]
gekocht? waar en hoe? het is pas in april te koop
Inderdaad een mooie deal! Hopelijk is de voorraad Chromecasts er nog op 20 maart. Dan kan ik mijn abonnement verlengen (met als pre-order van het toestel). In combinatie met abonnement betaal je bij Belsimpel nog maar €328,- voor het toestel. Dus het loont niet om hem nu al te bestellen voor de Chromecast alleen.Isane schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:50:
[...]
Ik bedoel daarmee een pre order geplaatst bij belsimpel (inclusief gratis chromecast)
Ook hier net een pre order gedaan bij bel simpel
. die 4 weken kan ik nog wel overleven.
Inmiddels ook als placeholder op Coolblue.
https://www.coolblue.nl/product/806022/nokia-7-zwart.html
https://www.coolblue.nl/product/806022/nokia-7-zwart.html
Staat een typo in de openingspost: Scherm 5" Full-HD(2160 x 1080), 18:9 LCD-scherm, GG3
Zou 6" moeten zijn
Zou 6" moeten zijn
Netjesjamietel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:25:
[...]
Inderdaad een mooie deal! Hopelijk is de voorraad Chromecasts er nog op 20 maart. Dan kan ik mijn abonnement verlengen (met als pre-order van het toestel). In combinatie met abonnement betaal je bij Belsimpel nog maar €328,- voor het toestel. Dus het loont niet om hem nu al te bestellen voor de Chromecast alleen.
Ik had m eerst zonder chromecast besteld, later zag ik dat er een chromecast bij zat
Ik verwacht dat deze chromecast er bij zit pricewatch: Google Chromecast (2015) Zwart
Nu 4 weekjes wachten.
Ben benieuwd of ik kan wennen aan Android
Welk besturingssysteem gebruik jij op dit moment? Kom zelf van een iPhone 6 en heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar Apple producten gebruiktIsane schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Netjes!
Ik had m eerst zonder chromecast besteld, later zag ik dat er een chromecast bij zat
Ik verwacht dat deze chromecast er bij zit pricewatch: Google Chromecast (2015) Zwart
Nu 4 weekjes wachten.
Ben benieuwd of ik kan wennen aan Android

Ik kom van Windows 10 af (Windows Phone) ik ga de live titles etc wel heel erg missen. Ik mis helaas nu wel enkele appsJeffreyDG schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Welk besturingssysteem gebruik jij op dit moment? Kom zelf van een iPhone 6 en heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar Apple producten gebruiktDe Nokia 7+ is wel echt een mega mooi toestel en ik twijfel dan ook heel erg over Android...
Hier het zelfde verhaal. Ik heb altijd een fobie op Android gehad. Maar met Android One ben ik wel om.Isane schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:57:
[...]
Ik kom van Windows 10 af (Windows Phone) ik ga de live titles etc wel heel erg missen. Ik mis helaas nu wel enkele apps
Ik ga ook straks (mid mei) waarschijnlijk van een Lumia naar deze Nokia.
Schijnt dat win10 launcher in ieder geval de tiles op je scherm tovert, volgens de google strore zijn de live tiles ook aanwezig.
Gebruikt iemand deze launcher en kan wat ervaringen delen? (mogelijk in een ander topic tegen de vervuiling).
Schijnt dat win10 launcher in ieder geval de tiles op je scherm tovert, volgens de google strore zijn de live tiles ook aanwezig.
Gebruikt iemand deze launcher en kan wat ervaringen delen? (mogelijk in een ander topic tegen de vervuiling).
De Nokia 7+ heeft nu ook een placeholder op Mediamarkt met de vermelding "Online verkrijgbaar vanaf 6-4-18":
http://www.mediamarkt.nl/...b-2018-zwart-1562783.html
Ik heb een Lumia 950XL en door het wegvallen van steeds meer apps heb ik eind vorig jaar een Nokia 5 gekocht om mezelf weer aan Android te laten wennen, ik ben er wel achter dat die Nokia 5 qua specs niet voldoende voor mij is, zeker niet qua camera.
Toen de eerste geruchten begonnen over een Nokia 7+ was ik meteen al geïnteresseerd en ben er na de officiele aankondiging ben ik er zeker van dat dit mijn volgende toestel wordt.
Toen de eerste geruchten begonnen over een Nokia 7+ was ik meteen al geïnteresseerd en ben er na de officiele aankondiging ben ik er zeker van dat dit mijn volgende toestel wordt.
Ook besteld, bij Mobiel.nl. Bij de door mij gekozen combinatie was het toestel 28 Euro goedkoper dan bij Belsimpel en krijg ik 30 Euro terug vanwege vriendenvoordeel 
(Die Chromecast koop ik dan zelf wel ...)
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Net ook de Nokia 7+ met de Chrome Cast besteld bel Bel simpel. ben benieuwd of ik aan android kan wennen, zit nu al weer 2 jaar op de Lumia 650
en daarvoor de lumia 535 en daarvoor de lumia 520
[ Voor 16% gewijzigd door Dutch013 op 02-03-2018 22:42 ]
Zojuist ook even op Mobiel.nl gekeken. In combinatie met een abonnement nog maar €284,- voor het toestel. Wordt zo echt een bang for a buck!PinokkioTV schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:23:
Ook besteld, bij Mobiel.nl. Bij de door mij gekozen combinatie was het toestel 28 Euro goedkoper dan bij Belsimpel en krijg ik 30 Euro terug vanwege vriendenvoordeel
Levering van Belsimpel staat nu op 6 weken.
Wellicht dat mensen die hem al besteld/gepre-ordered hebben hem over 4 weken krijgen en mensen die hem vanaf nu bestellen er 6 weken op moeten wachten?Isane schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:00:
Levering van Belsimpel staat nu op 6 weken.
Dat hoop ik dan maar inderdaad. Ik heb ook geen bericht van Belsimpel gekregen. Bij de orderstatus staat leverdatum: onbekend...SebasFM schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:56:
[...]
Wellicht dat mensen die hem al besteld/gepre-ordered hebben hem over 4 weken krijgen en mensen die hem vanaf nu bestellen er 6 weken op moeten wachten?
Was waarschijnlijk gewoon een placeholder die initiele 4 weken. Coolblue heeft bijvoorbeeld ook nog geen verwachte leverdatum.
Hoop niet dat het zoals met de Nokis 6 van vorig jaar gaat.
Die wilde ik begin vorig jaar eigenlijk kopen, maar omdat dat toestel steeds vooruit geschoven werd heb ik er maar vanaf gezien.
Gisteren heb ik de Nokia 7+ ge-pre-ordered i.c.m. een abonnement bij Belsimpel. Er stond 6 weken levertijd, hoop dus dat het ook zo blijft.
Die wilde ik begin vorig jaar eigenlijk kopen, maar omdat dat toestel steeds vooruit geschoven werd heb ik er maar vanaf gezien.
Gisteren heb ik de Nokia 7+ ge-pre-ordered i.c.m. een abonnement bij Belsimpel. Er stond 6 weken levertijd, hoop dus dat het ook zo blijft.
Gaat je abonnement dan wel pas in als de telefoon ook geleverd wordt? Met andere woorden heb je straks een abonnement maar een half jaar geen (nieuwe) telefoon?Buffalo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:33:
Hoop niet dat het zoals met de Nokis 6 van vorig jaar gaat.
Goede vraag. Zal Belsimpel eens vragen.pelt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Gaat je abonnement dan wel pas in als de telefoon ook geleverd wordt? Met andere woorden heb je straks een abonnement maar een half jaar geen (nieuwe) telefoon?
Ik heb nu een maandelijkse opzegbaar abonnement bij Tele2. Ik weet niet wat nu de eerst volgende datum van overstappen is. Maar als het een maand is, zit je al een eind naar de release van de 7+ denk ik.
Bij de Duitse Amazon is hij verkrijgbaar vanaf 1 april: https://www.amazon.de/Nokia-Hauptkamera-Frontkamera-Aluminiumgeh%C3%A4use-Displayschutzfolie-Schwarz-Kupfer/dp/B07B6DMZN6/
En bij Mediamarkt staat de leverdatum al een tijdje op 6 april: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_nokia-7-64gb-2018-zwart-1562783.html
Hebben mensen die elders een pre-order geplaatst hebben al bericht gehad over de verwachte leverdatum?
En bij Mediamarkt staat de leverdatum al een tijdje op 6 april: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_nokia-7-64gb-2018-zwart-1562783.html
Hebben mensen die elders een pre-order geplaatst hebben al bericht gehad over de verwachte leverdatum?
Ik gok dat dit placeholders zijn. Op de Italiaanse Amazon heeft hem op 30 april staan.berend95 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:36:
Bij de Duitse Amazon is hij verkrijgbaar vanaf 1 april: https://www.amazon.de/Nokia-Hauptkamera-Frontkamera-Aluminiumgeh%C3%A4use-Displayschutzfolie-Schwarz-Kupfer/dp/B07B6DMZN6/
https://www.amazon.it/Nok...-protettore/dp/B07B6DMZN6
[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 11-03-2018 22:06 ]
Bij Belsimpel is de levertijd al van 4 weken naar 7 weken gegaan, staat nu op 6 weken. Dus 30 April zal wel eens kunnen kloppen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ook bij amazon.de is de geschatte leverdatum naar 12 april verschoven.
Jammer! Ga rond die tijd naar Thailand en had heel erg gehoopt dat ik dan een nieuwe telefoon mee kon nemen met leuke apps. (Nu een nutteloze Lumia 640 nog)
Fanaleds.com
Op GSMwijzer is de levertijd aangepast van "verwacht april" naar "verwacht eind maart". Dat zijn goede berichten!
HTC touch HD>HTC magic>HTC Desire>Nokia L800>Sony xperia S>HTC 8X>Nokia L920>Nokia L925>Motorola Moto X Bamboo>Nokia L930>Lumia 950XL>iPhone 6S>Galaxy s7>Nokia 7 plus>Google Pixel 2>Samsung Galaxy s20 5G>iPhone 12> iPhone 14 pro
Ik dacht, laat ik Nokia eens vragen via twitter en ik kreeg het volgende antwoord:
"Hi there, the Nokia 7 plus will be available in a choice of two colour blends, Black/Copper and White/Copper, and will go on sale from early April and will retail for a global average retail price of €399, excluding taxes and subsidies."
"Hi there, the Nokia 7 plus will be available in a choice of two colour blends, Black/Copper and White/Copper, and will go on sale from early April and will retail for a global average retail price of €399, excluding taxes and subsidies."
Early april zegt ook niks. We wachten rustig afiswelgoed schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:37:
Ik dacht, laat ik Nokia eens vragen via twitter en ik kreeg het volgende antwoord:
Anoniem: 688532
Ik heb zojuist de 7 plus gekocht via mobiel.nl. In combinatie met een hollandsnieuwe 5000 mb 4G abbonnement á 15 euro per maand kost het toestel zelf maar 316 euro! Een gouden deal als je het mij vraagt. Verwachte leverdatum eind maart, dus ik ben benieuwd.
Ik heb de 7 plus ook besteld, bij mobiel.nl icm een T-Mobile abonnement van € 10,- per maand (ik heb ook nog een sim van de zaak, die doe ik er ook bij, vandaar dit geringe privé abonnement) was hij € 307,-
Ik heb de witte besteld, lijkt een beetje op de "Panda" Pixel 2 XL. Nu was mij wel al opgevallen dat de zwarte versie staat op levering "eind maart", en dat de witte versie staat op "levering onbekend". De link die hierboven genoemd wordt naar de Duitse Amazon geeft wat verontrustend nieuws... de zwarte versie staat op 12 april maar de witte versie op 4 juni!?!
Ik hoop toch dat dat een fout is en ik niet echt tot 4 juni hoef te wachten op de witte versie....
Ik heb de witte besteld, lijkt een beetje op de "Panda" Pixel 2 XL. Nu was mij wel al opgevallen dat de zwarte versie staat op levering "eind maart", en dat de witte versie staat op "levering onbekend". De link die hierboven genoemd wordt naar de Duitse Amazon geeft wat verontrustend nieuws... de zwarte versie staat op 12 april maar de witte versie op 4 juni!?!
Ik hoop toch dat dat een fout is en ik niet echt tot 4 juni hoef te wachten op de witte versie....
[ Voor 10% gewijzigd door Theratron op 20-03-2018 12:14 ]
Bij Belsimpel is de te verwachtte levertijd verkort naar 3 weken voor zowel de witte als de zwarte. Dus het zal wel meevallen denk ik.
Ik hoop het!SebasFM schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:52:
Bij Belsimpel is de te verwachtte levertijd verkort naar 3 weken voor zowel de witte als de zwarte. Dus het zal wel meevallen denk ik.
Bol geeft week 15 aan, 12 april valt in die week.
Bij Mediamarkt hebben ze vandaag een actie waar je 15% korting krijgt op de 7+, leuke actie
http://www.mediamarkt.nl/...b-2018-zwart-1562783.htmlMrHiddeV schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:41:
Bij Mediamarkt hebben ze vandaag een actie waar je 15% korting krijgt op de 7+, leuke actie
60 euro korting.
Ik ga eens bellen of belsimpel wil meegaan.
Op de Belgische mediamarkt staat de 7+ nog steeds niet op spijtig genoeg.
Mooie prijs, ga hem maar bestellen. Weet hier iemand of je hem vooraf betaald bij de Mediamarkt of bij levering?Isane schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 06:28:
[...]
60 euro korting.
Ik ga eens bellen of belsimpel wil meegaan.
Anoniem: 34124
Op die vraag krijg je zo het antwoord als je hem gaat bestellenkarimski schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:55:
[...]
Mooie prijs, ga hem maar bestellen. Weet hier iemand of je hem vooraf betaald bij de Mediamarkt of bij levering?
Super goede prijs. Heb hem besteld voor 340 euro. Eens kijken of dit een goede opvolger is voor mijn iPhone 6S.
Dank voor de tip!
Dank voor de tip!
[ Voor 8% gewijzigd door Bard1982 op 21-03-2018 10:17 . Reden: toevoeging ]
Bedankt voor de tip! Heb hem ook besteldMrHiddeV schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:41:
Moet bij Mediamarkt vooruit betalen...heb ik weinig zin in.
Ook maar gebruik gemaakt van de aanbieding. Dan kunnen we nu gaan aftellen. Ik zie op MediaMarkt 6-4 aangegeven als beschikbaarheid. Nu maar hopen dat die datum klopt.
En de chromecast erbij zit. Zie je niet terug in de bestellingpowadha schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:53:
Ook maar gebruik gemaakt van de aanbieding. Dan kunnen we nu gaan aftellen. Ik zie op MediaMarkt 6-4 aangegeven als beschikbaarheid. Nu maar hopen dat die datum klopt.
Ik heb zojuist ook mijn bestelling bij belsimpel geannuleerd en bij de MM besteld. Ik heb nog aangegeven bij belsimpel dat ik hem wilde annuleren omdat er vandaag €60 korting is bij de MM. Daar reageerden ze verder helemaal niet. Ik kreeg meteen netjes een annuleringsmail.
Inderdaad bedankt voor de tip! Heb hem nu toch ook maar pre-ordered. Scheelt bijna €60,- en je krijgt er ook nog eens een Chromecast bij twv €40. Staat inderdaad niet in de bestelling, maar bij navraag via mail wel bevestiging gehad dat ie wordt meegeleverd. Goeie deal. Moet idd wel vooruit betalen.MrHiddeV schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:41:
Ook besteld bij de MediaMarkt, belsimpel wou niet meegaan. Graag of niet
Niet ons probleem natuurlijk, maar maakt MediaMarkt hier überhaupt nog wel winst op?
Niet ons probleem natuurlijk, maar maakt MediaMarkt hier überhaupt nog wel winst op?
[ Voor 37% gewijzigd door Isane op 21-03-2018 18:33 ]
Ja de marges zijn ruimIsane schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:57:
Ook besteld bij de MediaMarkt, belsimpel wou niet meegaan. Graag of niet
Ook besteld bij Mediamarkt. Belsimpel wilde niet meegaan ondanks dat ze beweren de goedkoopste te zijn.
1 dag niet dit draadje bekijken en meteen weer 60 euro duurder uit.
Even afwachten of er ergens anders nog een leuke aanbieding komt dus (en dagelijks even dit draadje checken)

Even afwachten of er ergens anders nog een leuke aanbieding komt dus (en dagelijks even dit draadje checken)
same hereKadeddy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:56:
1 dag niet dit draadje bekijken en meteen weer 60 euro duurder uit.![]()

De telefoon is natuurlijk niet 60 euro duurder geworden, maar gisteren was ie 60 euro goedkoper.
Het lijkt erop dat je de Chromecast niet van de winkel 'krijgt', maar via Nokia zelf:
https://myactions.eu/action.php?lang=nokia67-nl
Het lijkt erop dat je de Chromecast niet van de winkel 'krijgt', maar via Nokia zelf:
Zou dit ook voor de Bel Simpel actie gelden? Anders zou ik 2x een Chromecast kunnen bemachtigen.pelt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:41:
De telefoon is natuurlijk niet 60 euro duurder geworden, maar gisteren was ie 60 euro goedkoper.
Ik heb hem trouwens i.c.m. een Telfort abonnement aangeschaft. Ik hoefde nog 264 euro bij te betalen.
Niet slecht denk ik.
Als je de registratielink aan klikt kan je alleen registreren als je in België of Luxemburg woont. Mogelijk krijgen deze landen de Chromecast niet direct meegeleverd bij de levering van de telefoon?pelt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:41:
Raar. De link wordt gedeeld op Coolblue product pagina.
https://www.coolblue.nl/p...2/nokia-7-plus-zwart.html
https://www.coolblue.nl/p...2/nokia-7-plus-zwart.html
[ Voor 37% gewijzigd door pelt op 22-03-2018 15:18 ]
OK, als je de bijzondere voorwaarden leest, komt er meer duidelijkheid:
Artikel 2 - Geschenkproduct
Het Geschenkproduct dat wordt toegekend in het kader van de Actie is één Google Chromecast, dit tot een maximum van 2000 aanvragen / producten. Naar goeddunken van de Dienstverlener kan dit product vervangen worden door een gelijkaardig product. Echter bij uitputting van de voorraad, behoud de dienstverlener het recht de New Nokia 6 & 7 Plus Chromecast 2018 actie hierdoor onmiddellijk te beëindigen.
Artikel 3 - Deelnemende producten
De Deelnemende Producten zijn de volgende:
- (New - 2018) Nokia 6
- Nokia 7 Plus
Deze actie is zolang de voorraad strekt geldig voor aankopen gedaan in deelnemende Winkels in België & Nederland die zich bevoorraden bij de Dienstverlener.
Artikel 5 - Actieperiode
De Actie is geldig voor de Deelnemende Producten die gekocht worden tussen 22/03/2018 en 30/04/2018 (datum van aankoop vermeld op het aankoopbewijs geldt als bewijs) in een Deelnemende Winkel in België & Nederland.
[ Voor 13% gewijzigd door SebasFM op 22-03-2018 15:49 ]
Dan kijk je ook (geen) TV, reclame kwam heel vaak langs van MM met die 15% korting op alle Nokia smartphones.
Heb niet eens een tv, waarschijnlijk had ik een tv ook met korting kunnen kopuh.Anoniem: 34124 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:06:
[...]
Dan kijk je ook (geen) TV, reclame kwam heel vaak langs van MM met die 15% korting op alle Nokia smartphones.
Ok Ok, ik moet 60 euro meer betalen dan had gehoevenpelt schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:41:
...
heb wel een tv, maar kijk nauwelijks nederlandse tv....
[ Voor 8% gewijzigd door Kadeddy op 22-03-2018 22:44 ]
Beetje jammer dat ie niet te koop was bij mm met abbo dan was het pas echt het mooie korting geweest
. Via Belsimpel met abbo 300 als mm dat ook had en daar nog eens 15% over
.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Coolblue verwacht hem op 4 april...was dit als zo of is hij vervroegd?
Zojuist een bestelling bij Mobiel.nl inclusief een abonnement bij T-Mobile gedaan en nog maar €284,- voor het toestel hoeven te betalen!
Op Mobiel.nl staat de levertijd op eind maart verwacht. Dus wie weet volgende week al.
Op Mobiel.nl staat de levertijd op eind maart verwacht. Dus wie weet volgende week al.
Nokia heeft alleen aangegeven early aprilkarimski schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:00:
Coolblue verwacht hem op 4 april...was dit als zo of is hij vervroegd?
Met wat voor abonnement als ik vragen mag? Betaal je dan meer voor je abonnement dan een sim-only of krijg je echt €115 korting op de telefoon?jamietel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:35:
Zojuist een bestelling bij Mobiel.nl inclusief een abonnement bij T-Mobile gedaan en nog maar €284,- voor het toestel hoeven te betalen!
https://www.mobiel.nl/sma...2429%7Chc24-0_0%7Cpv-3597ThijsWa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:
Met wat voor abonnement als ik vragen mag? Betaal je dan meer voor je abonnement dan een sim-only of krijg je echt €115 korting op de telefoon?
€17,50 per maand minimaal

Neem aan Youfone/Simpel/etc. Abonnement en koop het toestel los en je bent goedkoper uit
Het kan ook anders. Bij T-Mobile. In mijn geval op mobiel.nl: verlenging, 12 maanden, abonnementsvorm "basis", bundel 500 MB en 150 minuten, dan is het toestel € 307,- en betaal je € 10,- per maand.Zertaxka schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:32:
[...]
https://www.mobiel.nl/sma...2429%7Chc24-0_0%7Cpv-3597
€17,50 per maand minimaal. Dus nee het is gewoon een sigaar uit eigen doos.
Neem aan Youfone/Simpel/etc. Abonnement en koop het toestel los en je bent goedkoper uit
Voor mij meer dan genoeg omdat er twee simkaarten in het toestel komen, deze is privé om bereikbaar te zijn voor vrienden en familie en om mijn nummer te behouden. De andere simkaart, van werk, wordt gebruikt voor data en als werktelefoon en heeft alles onbeperkt.
Moet je wel een ander T-Mobile abonnement op je adres hebben anders betaal je €12,50 per maand ipv €10,- (en+ €15,- aansluitkosten als je een nieuw abonnement afsluit)Theratron schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:09:
Het kan ook anders. Bij T-Mobile. In mijn geval op mobiel.nl: verlenging, 12 maanden, abonnementsvorm "basis", bundel 500 MB en 150 minuten, dan is het toestel € 307,- en betaal je € 10,- per maand.
Voor mij meer dan genoeg omdat er twee simkaarten in het toestel komen, deze is privé om bereikbaar te zijn voor vrienden en familie en om mijn nummer te behouden. De andere simkaart, van werk, wordt gebruikt voor data en als werktelefoon en heeft alles onbeperkt.
Maar als je met 500MB en 150 minuten uitkomt is dat een optie ja.
Voor mij zou 2 jaar verlengen, Vodafone start L a 13 per maand (wat mijn huidige abbonementsvorm is) betekenen dat ik 300 moet bijbetalen. Voor mij was de 15% actie (helaas) dus weinig zinvol, behalve dat ik dan een maandelijks opzegbaar abbonement zou houden.
UiteraardThijsWa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:18:
[...]
Met wat voor abonnement als ik vragen mag? Betaal je dan meer voor je abonnement dan een sim-only of krijg je echt €115 korting op de telefoon?
Ik heb een verlenging voor T-Mobile voor 2 jaar. Dit betreft een GO abonnement met 5GB data. Ik heb nog een T-Mobile op het adres. Hiervoor betaald ik €17,50 p.m.
Zie ook:
https://www.mobiel.nl/sma...4478%7Chc24-0_0%7Cpv-3654
Ben ik nou dan zo gek? Als je sim-only besteld op t-mobile.nl kom ik op dezelfde maandelijkse bedragen uit. Dus volgens mij heb ik dus echt het toestel voor €115 goedkoper.
Voor de mensen zonder TV
en andere gegadigden:
Ik zag zojuist een reclame van de MediaMarkt dat de merken-dagdeals van deze week komend weekend op herhaling gaan. Het Nokia logo stond er tussen, dus misschien een mogelijkheid de 7+ alsnog voor 340 euro te scoren...
Ik zag zojuist een reclame van de MediaMarkt dat de merken-dagdeals van deze week komend weekend op herhaling gaan. Het Nokia logo stond er tussen, dus misschien een mogelijkheid de 7+ alsnog voor 340 euro te scoren...
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Als ik een nieuw toestel nodig zou hebben was dat echt een no brainer geweest, nette prijs voor wat je krijgt.Maestro schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:44:
Voor de mensen zonder TVen andere gegadigden:
Hoop dat de actie voor de Nokia terug komt.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-03-2018 19:01 ]
Nou nee je bent niet €115,- goedkoper uit.jamietel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:39:
Uiteraard
Ik heb een verlenging voor T-Mobile voor 2 jaar. Dit betreft een GO abonnement met 5GB data. Ik heb nog een T-Mobile op het adres. Hiervoor betaald ik €17,50 p.m.
Zie ook:
Ben ik nou dan zo gek? Als je sim-only besteld op t-mobile.nl kom ik op dezelfde maandelijkse bedragen uit. Dus volgens mij heb ik dus echt het toestel voor €115 goedkoper.
T-Mobile : 24 x €17,50 = €420 + €284 = € 704,-
Youfone : 24 x €11,50 = €276 + €14,95 + (losse telefoon) € 399 = €689,95
Simpel : 24 x €10,- + €20 + €399 = €659
Je bent dus €14,05 duurder uit dan een Youfone abonnement en een losse Nokia 7 Plus.
En bij Simpel ben je zelfs € 45,- goedkoper uit qua abonnement en los toestel.
-edit-
En als de Nokia 7 Plus inderdaad weer in de aanbieding komt bij de MM dan ben je nog eens €60,- goedkoper uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Zertaxka op 23-03-2018 19:33 ]
Morgen!!!dutchnltweaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:00:
[...]
Als ik een nieuw toestel nodig zou hebben was dat echt een no brainer geweest, nette prijs voor wat je krijgt.
Hoop dat de actie voor de Nokia terug komt.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/merkenmarkt.html
Morgen: alle dagdeals van afgelopen week!
Pfff, heb een s7 edge die nog perfect werkt etc... maar die Nokia 7+ is zo mooiRobbyTown schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:35:
[...]
Morgen!!!
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/merkenmarkt.html
Morgen: alle dagdeals van afgelopen week!
Maar ja om zomaar geld uit te geven terwijl mij huidige niks mankeert vind ik ook zonde... Volgende telefoon wordt wel een Nokia.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-03-2018 19:51 ]
In mediamrkt België weerom niets: zelfs niet te bestellen voor de volledige prijs 
Pfff, iemand bereid deze te bestellen morgen aan de actieprijs in nl mediamarkt en door te zenden naar België?
Pfff, iemand bereid deze te bestellen morgen aan de actieprijs in nl mediamarkt en door te zenden naar België?
Ik wil het wel voor je doen als je mij vooruitbetaald geen probleem heb er zelf al een besteld.lucky58 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:07:
In mediamrkt België weerom niets: zelfs niet te bestellen voor de volledige prijs
PM me even anders
Hmmm...morgen weer 15% korting.....dan morgen toch maar pre-order plaatsen.
Ik vind het verschil miniem over 2 jaar verspreid. Dan zou ik liever voor T-mobile kiezen.Zertaxka schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:28:
[...]
Nou nee je bent niet €115,- goedkoper uit.
T-Mobile : 24 x €17,50 = €420 + €284 = € 704,-
Youfone : 24 x €11,50 = €276 + €14,95 + (losse telefoon) € 399 = €689,95
Simpel : 24 x €10,- + €20 + €399 = €659
Je bent dus €14,05 duurder uit dan een Youfone abonnement en een losse Nokia 7 Plus.
En bij Simpel ben je zelfs € 45,- goedkoper uit qua abonnement en los toestel.
-edit-
En als de Nokia 7 Plus inderdaad weer in de aanbieding komt bij de MM dan ben je nog eens €60,- goedkoper uit.
€74 en €105 lager ten opzichte van T-Mobile als morgen de Nokia 7 Plus bij de MM in de aanbieding is.Fenomeno24 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:44:
Ik vind het verschil miniem over 2 jaar verspreid. Dan zou ik liever voor T-mobile kiezen.
Waarom zou je dan in godsnaam nog voor de T-Mobile "aanbieding" kiezen ..

T-mobile is qua dekking en snelheid een stuk beter. Daar heb ik het geld wel voor over. 105/24 = 4,40 per maand extra, niet zo spannend voor mij.Zertaxka schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:51:
[...]
€74 en €105 lager ten opzichte van T-Mobile als morgen de Nokia 7 Plus bij de MM in de aanbieding is.
Waarom zou je dan in godsnaam nog voor de T-Mobile "aanbieding" kiezen ..
Je weet dat Youfone het KPN netwerk gebruikt en Simpel het T-Mobile netwerk ?!Fenomeno24 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 00:06:
T-mobile is qua dekking en snelheid een stuk beter. Daar heb ik het geld wel voor over. 105/24 = 4,40 per maand extra, niet zo spannend voor mij.
Simpel knijpt alleen de snelheid tot 75mb/s maar of dat dan die €4,38 waard is om naar T-Mobile te gaan.
In de praktijk zal je er weinig van merken.
Jep vind ik het wel waardZertaxka schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 00:12:
[...]
Je weet dat Youfone het KPN netwerk gebruikt en Simpel het T-Mobile netwerk ?!
Simpel knijpt alleen de snelheid tot 75mb/s maar of dat dan die €4,38 waard is om naar T-Mobile te gaan.
In de praktijk zal je er weinig van merken.
Bedankt voor je toelichting. Op dit moment zit ik ook bij T-Mobile. Bevalt wel goed, behalve de kosten, die kunnen lager denk ik.jamietel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Uiteraard
Zie ook:
Linksom of rechtsom zal een provider ergens aan moeten verdienen. Als ik het uitreken dan zou ik bijvoorbeeld met een 2-jarig Simpel abonnement met 5Gb data + onbeperkt bellen/SMSen uitkomen op 24 x €10 = €240 + €340 voor de telefoon = €580 (en daar krijg ik dan nog een gratis Chromecast bij van €40).
Hoe dan ook zijn er dus voor ieders budget verschillende combinaties mogelijk denk ik maar.
Ik ben sinds mijn eerste smartphone abonnee bij T-Mobile en hier wil ik ook graag abonnee blijven. Aangezien T-Mobile de Nokia 7+ niet levert zou de optie een los toestel met sim-only van T-mobile zijn: €17,50 * 24 + €399 = €819 zijn. Omdat ik deze combi via Mobiel.nl heb bestelt i.p.v. separaat, scheelt mij dit €115 totaal.ThijsWa schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 09:53:
[...]
Bedankt voor je toelichting. Op dit moment zit ik ook bij T-Mobile. Bevalt wel goed, behalve de kosten, die kunnen lager denk ik.
Linksom of rechtsom zal een provider ergens aan moeten verdienen. Als ik het uitreken dan zou ik bijvoorbeeld met een 2-jarig Simpel abonnement met 5Gb data + onbeperkt bellen/SMSen uitkomen op 24 x €10 = €240 + €340 voor de telefoon = €580 (en daar krijg ik dan nog een gratis Chromecast bij van €40).
Hoe dan ook zijn er dus voor ieders budget verschillende combinaties mogelijk denk ik maar.
Ik ben er wel mee eens dat het uiteindelijk goedkoper kan als ik naar Simpel zou gaan, dan blijf ik hetzelfde netwerk behouden. Maar zoals aangegeven, blijf ik liever bij T-Mobile.
Kan ik begrijpen. Ik ga het ook nog even overwegen. Misschien komt T-Mobile nog met een aanbieding voor me.jamietel schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:02:
[...]
Ik ben sinds mijn eerste smartphone abonnee bij T-Mobile en hier wil ik ook graag abonnee blijven. Aangezien T-Mobile de Nokia 7+ niet levert zou de optie een los toestel met sim-only van T-mobile zijn: €17,50 * 24 + €399 = €819 zijn. Omdat ik deze combi via Mobiel.nl heb bestelt i.p.v. separaat, scheelt mij dit €115 totaal.
Ik ben er wel mee eens dat het uiteindelijk goedkoper kan als ik naar Simpel zou gaan, dan blijf ik hetzelfde netwerk behouden. Maar zoals aangegeven, blijf ik liever bij T-Mobile.
Met dank aan de diverse personen die melden dat de mediamarkt actie vandaag op herhaling is, de Nokia 7+ besteld.
Idem hier. Ik ben nog een beetje bang voor de grootte, maar met deze korting + chromecast kan ik me hier geen buil aan vallen, ook als ik hem noodgedwongen snel weer doorverkoop.TWKterry schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:45:
Met dank aan de diverse personen die melden dat de mediamarkt actie vandaag op herhaling is, de Nokia 7+ besteld.
Plus: geen grotere pret dan voorpret, dus nu lekker dagen aftellen
Dank voor alle tips!
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Hier ook net via Mediamarkt gepreorderd in het wit. Blijft een gok zonder hem te hebben gezien.
Ook ik heb hem besteld, met Sim only bij simpel. In eerste instantie wilde ik Vodafone verlengen. Met mijn huidige contract zou ik dan, bij 2 jaar, 300 bijbetalen. Nu 330 (cashback 2,5 %) + aansluitkosten van 20 euro. Besparing van enkele euro’s per maand en een uitgebreider abbonement. Ik ben tevreden. Hoezo Chromecast trouwens?
Edit: Aha! Niet eens gezien dat je bij de MM ook een Chromecast kreeg. Leuk extraatje.
Edit: Aha! Niet eens gezien dat je bij de MM ook een Chromecast kreeg. Leuk extraatje.
[ Voor 11% gewijzigd door rda op 24-03-2018 19:38 ]
5 April als het goed is leverbaar dan wordt die door MM vrijdag 6 April geleverd, leuk aftellen
Van de week de balen ervan dat ik net te laat was voor die 15%, nu in de herkansing toch gedaan. Benieuwd, eerste keer dat ik gelijk bij de release een phone koop. Benieuwd.
En zelfs een uur eerder. Vannacht de klok een uurtje naar vorenAnoniem: 34124 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:42:
5 April als het goed is leverbaar dan wordt die door MM vrijdag 6 April geleverd, leuk aftellen