Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 19:00

ralfbosz

xm create bosz -c

Trestry schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:22:
Inmiddels al meer dan 3 weken geleden mijn 7 plus bij Tele2 besteld. Volgens de website is hij al 5 dagen op voorraad. Iemand hier al contact gehad met Tele2?
Mijn bestelling geannuleerd en (helaas is die goede deal alweer voorbij) bij de MM een P20 gehaald. Was het wachten beu. De P20 was nu wel 100 euro duurder dan de Nokia 7 plus, maar ben er erg blij mee :)

rm -r *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:01
Mijn bestel ervaring bij Tele2
Ik heb de Nokia 7+ eerst op 7-6-2018 besteld, met 1 week levertijd, na 2 weken stond de levertijd op 2 weken.
Gebeld ja het kan nog 2 weken duren. Dus de bestelling geannuleerd.
Een dag later stond er dat het toestel op voorraad was, dus opnieuw besteld
Krijg bericht dat de verlenging is verwerkt alleen het toestel is helaas niet op voorraad, gelijk gebeld met Tele2; ja u krijgt morgen of uiterlijk maandag bericht om een afspraak te maken. Op de maandag stond nog steeds op de site nu besteld volgende dag in huis. Op dinsdag weer gebeld ja meneer de levertijd staat nu op 3 dagen (en nu nog steeds). Dus ik vroeg hoe zit het dan met dat kl#@$ voorraadsysteem van jullie.
Ze zetten toestellen op voorraad van het aantal toestellen die ze verwachten, worden ze niet geleverd of een lager aantal dan krijg je dit soort gedoe. Dat voorraad systeem is dus echt een wassen neus.
Gelukkig voor maandelijks opzegbaar gekozen. Zeg dus ook gelijk op zodra ik het toestel heb.
Zo vaak tegenstrijdige info gehad nu met deze bestelling maar ook in verleden met andere vragen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 16:31
Ik heb ook bij Tele2 besteld op 12-6-2018, nog niets gehoord wanneer het wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-07 19:35
Gister (laatste dag van de actie bij Tele2) nog even boven de buy knop gehangen toen er "voor 23:59 besteld, volgende dag in huis" stond. Maar toen ik het 's avonds thuis nog een keer probeerde stond er al weer "3 dagen levertijd".

Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik niet wil wachten. (en eigenlijk nog geen nieuw toestel nodig heb...)

Nu ik hier de verhalen boven me zie ben ik blij toe. Ik wacht wel weer op de volgende aanbieding/telefoon om over te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-05 18:23
En inmiddels staat de levertijd weer op 1 week. Erg vreemd allemaal. Ik blijf nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 16:31
tonytang schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:20:
Ik heb ook bij Tele2 besteld op 12-6-2018, nog niets gehoord wanneer het wordt geleverd.
Net bericht van Tele2 gekregen om een bezorging afspraak te maken, wachttijd viel toch mee met ruim 2 weken :), op website stond 3 weken levertijd toen ik op 12-6-2018 had besteld..

[ Voor 6% gewijzigd door tonytang op 28-06-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 10:03

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik krijg die van mij op maandag..... irritante verjaardagen van familieleden ook altijd..... geen zaterdag of zondag voor mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:01
Afgelopen donderdag kreeg ik bericht van Tele2 alleen konden ze de telefoon pas vanaf 2 juli leveren. De tijdvakken zijn ook telkens 5 uur. 08:00/14:00 09:00/15:00 enz.
Dan maar waren tot aanstaande zaterdag.
Dat kan er ook nog wel bij. 🙁

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Moeten die Chromecasts nog gemaakt worden? Heb nog steeds niks ontvangen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 10:03

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Eindelijk is hij binnen! nu het grote inrichten...... 1e indrukken zijn goed. Lekker snel en de overdracht van mijn oude telefoon naar de nieuwe ging ook goed.... Weet alleen niet of ik het siliconenhoesje erbij houd. Hij is wel erg glad zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-07 09:46
Nokia 7+ kost nu €379 bij Belsimpel. Verlengen/nieuw abonnement afsluiten doe ik niet aan, blijf lekker bij Sim Only maandelijks opzegbaar.

Is die €379 het waard, of gaat de prijs de komende weken nog verder omlaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De prijs fluctueert een beetje, vorige maand was de 7+ zelf voor € 369 verkrijgbaar. Door schaarste was de prijs weer wat gestegen. Maar € 379 is een nette prijs, maar wat die de komende weken gaat doen is alleen maar gokken. Ik zou het toestel gewoon halen. Eenmaal gekocht ben je de aanschafprijs toch snel vergeten :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:20
Je kunt ook kijken of iemand op V&A een 7+ te koop heeft staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Tweedehands 347 euro bij Coolblue:

https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/560782

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 21:38
Zijn er op dit moment nog mensen die wachten op hun Chromecast? Zoals bekend wacht ik sinds 26 maart.
Belsimpel zegt nu contact met Nokia op te nemen om e.e.a. helder te krijgen.
Mailtjes naar Myactions levert geen reactie terug meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Buffalo schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:05:
Zijn er op dit moment nog mensen die wachten op hun Chromecast? Zoals bekend wacht ik sinds 26 maart.
Ik wacht al sinds begin maart, veel heen en weer gemaild met MyActions. Laatste mail is van 12 juni, waarin staat dat de Chromecast binnen 30 dagen na afloop actie wordt verstuurd. Ik ga het wel zien en anders steken ze hem maar in hun r**t. Ben er behoorlijk klaar mee.

Onbegrijpelijke club, dat MyActions. Niet mee te communiceren. Ik begrijp niet dat welk bedrijf dan ook hier zaken mee doet, funest voor de klantbeleving.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Laatst online: 24-06 15:04
Buffalo schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:05:
Ja ik wacht ook nog steeds op de Chromecast. Ook eind maart ingeschreven ervoor. Wel frappant dat sommige er al één bij kregen tijdens de koop van de Nokia. En later kregen ze er ook nog één opgestuurd. En wij hebben nog helemaal niks 8)7
Ik was net van plan om myactions nog te mailen, maar ik weet niet of dat veel zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik begreep dat sommige mensen zelf twee Chromecasts van MyActions hebben ontvangen 8)7

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Tja, logistiek lijkt me dit niet een erg sterke partner ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw2010
  • Laatst online: 28-03 16:50
Voor mensen die, net als ik, in het grensgebied met Duitsland wonen: ik heb de Nokia 7 plus als bundel met de Google Home Mini online besteld bij Saturn voor € 389,-. (https://www.saturn.de/de/...ia-7-plus-ds-2394618.html)

Als bezorgadres het adres van de Saturn winkel in Aachen opgegeven, tevens gekozen voor betaling bij ophaling. Na 3 dagen wachten deze bundel op kunnen halen. Wellicht interessant voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Heb zo te zien dus wel een deal gekregen bij Tele2. Klantenservice is wel echt gigantisch slecht, die medewerkers spreken elkaar constant tegen en niemand kan wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_loco_avs
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-06 21:11
Ik ga deze vanavond bestellen. Amazon Prime Day Deal! 329 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

el_loco_avs schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:53:
Ik ga deze vanavond bestellen. Amazon Prime Day Deal! 329 euro
Voor 299 krijg je de Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-07 19:35
De Tele2 actie is weer terug. Bij het goedkoopste abonnement dat maandelijks opzegbaar is ben je in totaal €286,70 kwijt. Incl. aansluitkosten en de eerste maand van je abbo.

Had vorige keer wel het idee dat mensen hier niet heel erg te spreken waren over de klantenservice bij de tele2 webshop. Maar het kan ook dat dat vooral levertijd-gerelateerd was toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 17:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Heeft iemand nog hoop op het ontvangen van de gratis Chromecast? 🤐

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-07 22:20
d.bakker84 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:29:
Ik heb hem al lang gekregen

• Stalensnuitje
  • Laatst online: 12-07 18:40
MaffeMaarten schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:29:
De Tele2 actie is weer terug. Bij het goedkoopste abonnement dat maandelijks opzegbaar is ben je in totaal €286,70 kwijt. Incl. aansluitkosten en de eerste maand van je abbo.

Had vorige keer wel het idee dat mensen hier niet heel erg te spreken waren over de klantenservice bij de tele2 webshop. Maar het kan ook dat dat vooral levertijd-gerelateerd was toen.
Hij staat nu op €312,- maar bij de specificaties staat "geen dual-sim"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-04 07:52
d.bakker84 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:29:
GSMwijzer heeft voor mij contact gelegd met Myaction, heb hem nu sinds een week binnen :)

Volgens Myaction was de eind mei al verstuur, echter had ik hem nooit ontvangen.

Wel fijn dat het nu is opgelost. Misschien werkt contact opnemen met de verkoper voor jou ook

HTC touch HD>HTC magic>HTC Desire>Nokia L800>Sony xperia S>HTC 8X>Nokia L920>Nokia L925>Motorola Moto X Bamboo>Nokia L930>Lumia 950XL>iPhone 6S>Galaxy s7>Nokia 7 plus>Google Pixel 2>Samsung Galaxy s20 5G>iPhone 12> iPhone 14 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 15:45
Nokia 7+ vorige week bij MediaMarkt besteld. Ben benieuwd of ik een goede versie of nog een oude batch-versie met Novatek display ontvang.

Overigens, MediaMarkt adverteert met €50 cashback actie. Maar na m'n aankoop-bon ingediend te hebben krijg ik doodleuk van die cashback partij te horen dat MediaMarkt niet onder de voorwaarden valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:59
Haay schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:08:
...
Overigens, MediaMarkt adverteert met €50 cashback actie. Maar na m'n aankoop-bon ingediend te hebben krijg ik doodleuk van die cashback partij te horen dat MediaMarkt niet onder de voorwaarden valt!
Dan zou ik met die mededeling even naar Mediamarkt terug gaan. Is erg misleidend. Ik kan overigens op de site van de cashback partij nergens een lijst met deelnemende winkels vinden. En gewoon mailen gaat ook niet als je geen refentienummer hebt. Krijg een vreemde indruk van deze cashback partij.

[ Voor 10% gewijzigd door coenox op 18-09-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-07 11:05
Vandaag 15% op alle Nokia smartphones (met Android One dus) en ook 50 Euro cashback op bijvoorbeeld de Nokia 7+. Die komt na cashback op 263!

https://www.mediamarkt.nl...al-sim-zwart-1562783.html

product: Nokia 7 Plus

Edit: myactions (de cashback-provider) is wel een kansloze club die op het moment van schrijven nergens een lijst van Deelnemende Winkels heeft gepubliceerd.

[ Voor 20% gewijzigd door S0epkip op 18-09-2018 11:56 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-07 14:54
Dat is wel erg goedkoop! Is er een manier om te checken wat voor scherm erin zit?

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-07 22:32
Heeft iemand hier met succes het formulier voor de cashback kunnen invullen? Ik krijg de melding "Upload Fail: File not uploaded!" bij het uploaden van mijn factuur.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Trestry schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:16:
Heeft iemand hier met succes het formulier voor de cashback kunnen invullen? Ik krijg de melding "Upload Fail: File not uploaded!" bij het uploaden van mijn factuur.
Toevallig met bosch ook zn probleem gehad. Foto iets kleiner (in L*B formaat niet in MB's) gemaakt toen lukte het wel

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Nokia 7+ vorige week bij MediaMarkt besteld. Ben benieuwd of ik een goede versie of nog een oude batch-versie met Novatek display ontvang.

Hoe is dit afgelopen? Wel een leuke deal zo, maar geen zin in gezeik achteraf... Mediamarkt adverteert nog steeds met cashbackactie.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Schijnbaar zijn de nieuwe toestellen juist allemaal Novatek.

Ben wel benieuwd of je nog wat gehoord hebt van de cashback actie, myactions staat nou niet niet echt als betrouwbaar te boek (Chromecast actie in mijn geval).

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zertaxka schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:17:
Ben wel benieuwd of je nog wat gehoord hebt van de cashback actie, myactions staat nou niet niet echt als betrouwbaar te boek (Chromecast actie in mijn geval).
Ik had die cashback ingediend met een screenshot van mijn bestelbevestiging van de MediaMarkt email. Blijkbaar was dat niet het formaat dat ze wilden hebben. Nadat het afgewezen was kreeg ik bij de verzendbevestiging ook een aankoopbon in PDF formaat. Vervolgens heb ik een nieuwe cashback aanvraag gedaan met die aankoopbon in PDF als bijlage. Die is wel goedgekeurd.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:26:
Ik had die cashback ingediend met een screenshot van mijn bestelbevestiging van de MediaMarkt email. Blijkbaar was dat niet het formaat dat ze wilden hebben. Nadat het afgewezen was kreeg ik bij de verzendbevestiging ook een aankoopbon in PDF formaat. Vervolgens heb ik een nieuwe cashback aanvraag gedaan met die aankoopbon in PDF als bijlage. Die is wel goedgekeurd.
Mooi dat het dan toch nog goed gekomen is.
Heb je de 7+ al binnen (al dan niet met Novatek scherm :P ) en zo ja bevalt ie ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Zertaxka schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:45:
Mooi dat het dan toch nog goed gekomen is.
Heb je de 7+ al binnen (al dan niet met Novatek scherm :P ) en zo ja bevalt ie ?
Ja, vorige week ontvangen. Zwart, met Novatek scherm. Afgelopen zaterdag naar MediaMarkt gegaan en geprobeerd hem om te wisselen voor een witte. Dat had wat voeten in de aarde, maar de dame die me hielp bij de service balie was erg behulpzaam en uiteindelijk was het mogelijk. Maar ... de witte versie bleek bij thuiskomst ook een Novatek scherm te hebben. Ach, nou ja... Scherm is niet vergeeld ofzo. Op zich prima LCD scherm. Mooi scherp, mooie telefoon. :)

• PinokkioTV
PinokkioTV schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Ik wacht al sinds begin maart, veel heen en weer gemaild met MyActions. Laatste mail is van 12 juni, waarin staat dat de Chromecast binnen 30 dagen na afloop actie wordt verstuurd. Ik ga het wel zien en anders steken ze hem maar in hun r**t. Ben er behoorlijk klaar mee.

Onbegrijpelijke club, dat MyActions. Niet mee te communiceren. Ik begrijp niet dat welk bedrijf dan ook hier zaken mee doet, funest voor de klantbeleving.
Tegen alle verwachtingen in is mijn Chromecast van MyActions vandaag alsnog bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:49

Steef

GoT's Most Eaten

Belsimpel.nl heeft hem momenteel voor 345 euro en een 50 euro cashback (tot 31-10) actie via myactions:

https://www.belsimpel.nl/nokia-7-plus

Zelf heb ik die cashback aangemeld en heb ik inmiddels bevestiging dat mijn inschrijving en aanvraag voor de cashback is goedgekeurd (na +/- 3 werkdagen), zal updaten als het geld ook daadwerkelijk terug is.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:49

Steef

GoT's Most Eaten

ThaRabbit schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:54:
Belsimpel.nl heeft hem momenteel voor 345 euro en een 50 euro cashback (tot 31-10) actie via myactions:

https://www.belsimpel.nl/nokia-7-plus

Zelf heb ik die cashback aangemeld en heb ik inmiddels bevestiging dat mijn inschrijving en aanvraag voor de cashback is goedgekeurd (na +/- 3 werkdagen), zal updaten als het geld ook daadwerkelijk terug is.
Cashback is op 12-10 inderdaad uitgekeerd, aldus de webste. Op 16-10 daadwerkelijk bijgeschreven. MyActions en belsimpel gaat dus prima O+

[ Voor 8% gewijzigd door Steef op 16-10-2018 16:32 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reintdeboer
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-06 10:33
Ik heb nu driemaal deze telefoon besteld. Eerst bij Belsimpel, toen Mediamarkt vervolgens bol.com. .Hij is echt perfect op een ding na. Allemaal hadden ze een scherm waarvan de helderheid niet lager ging dan 20%. Daaronder veranderde er simpelweg niks aan de helderheid. Reparatie poging haalde bij de eerste niks uit en beschadigde hem zelfs.. Weet iemand of er een webwinkel is die nog toestellen verkoopt zonder Novatek scherm? Want daar lijkt het probleem te zitten.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Laatst online: 09:37
Zijn hier mensen die hem hebben gekocht tijdens de cashback actie.

Termijn voor terugbetaling is al lang verlopen, maar heb nog niets ontvangen. Ook al meerdere malen contact proberen te zoeken met myactions.eu (degene die het afhandeld voor nokia).

maar krijg simpelweg geen respons...

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 20:23
Speeddragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:15:

Termijn voor terugbetaling is al lang verlopen, maar heb nog niets ontvangen. Ook al meerdere malen contact proberen te zoeken met myactions.eu (degene die het afhandeld voor nokia).

Ik heb geen contact op hoeven nemen, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik heb wel de cashback gehad. Was denk ik redelijk vroeg bij de cashback-actie en had het geld enkele weken later op mijn rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1127585

Speeddragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:15:

Wat vreemd dat dit zo lang duurt. Heb je wel een tracking link ontvangen?
Twee weken terug had ik ook de cashback actie proberen te regelen, maar er zat denk ik een fout in hun systeem. Je kon de aankoopbon niet uploaden (en het dus niet afronden). Uiteindelijk is het een paar dagen later wel gelukt en heb ik nu een bevestiging gekregen dat de cashback is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Laatst online: 09:37
@Anoniem: 1127585

dit is de laatste mail die ik gehad heb van myactions:

Uw referentie: 227 - 742xx

Beste mijnheer, beste mevrouw xxxxx,

Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw deelnameaanvraag voor de voornoemde actie.

De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie.
Wij danken u voor uw deelname.

Met vriendelijke groeten,

Het GLOBAL Action team

Verder geen tracking link ontvangen.

EDIT:
Voor de grap nog eens de 7 plus aangemeld onder een nieuwe referentie, ontvang ik wel een trackingslink.

Heb ik de eerste mail die ik ontving van hun (terwijl ik een bevestiging van de ontvangst van mijn factuur al had ontvangen), nog eens geopend en nog een x geupload. Nu ontvang ik wel een trackingslink voor de oude referentie.

Nu loopt die cashback dus 2 keer, handig

Goed geregeld.....

Stuur nog wel een brief met uitleg en nogmaals de factuur. erachteraan.

[ Voor 34% gewijzigd door Speeddragon op 06-11-2018 17:10 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 23:01
Vandaag bij iBood voor €199,-... Hele nette prijs voor één fijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:34
digiben schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:57:
Kijk ik bij bel simpel etc zijn ze ook blij voor die ca 175"€ die je er nu voor moet betalen :)
Ben meteen gaan kijken, dat is wel heel laag.
Zie alleen zwart 317 en wit 269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:12

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hij is vandaag weer bij iBood te koop voor €199,95, mooie prijs voor dit toestel.

[ Voor 41% gewijzigd door TTLCrazy op 20-05-2019 15:32 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
erikjong schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:40:
[...]

Ben meteen gaan kijken, dat is wel heel laag.
Zie alleen zwart 317 en wit 269
Daar zou ik toch liever de 8.1+ voor nemen,weer net iets beter en sneller etc.
Maar mocht je de 7 plus willen vind je we je hem wel voor 200 en of iets minder.
Ik heb hem volgens mij al toen zo voor 300 gekocht.
Moet je alleen abo verlengen en of nieuwe nemen.. voor zeg maar 6 a 10€ per maand reken je 180euro af.
En of soms ibood etc.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste