Week 22 is al meer dan ik te horen heb gekregen dus. Ze zijn inderdaad niet heel goed in het informeren van hun klanten.Het vervelende is dat wij bijzonder weinig toestellen binnen gekregen hebben en daarom nog druk bezig zijn met het uitleveren.
edit: Ik had nog even gevraagd naar de Chromecast bij de witte telefoon (aangezien de actie 15 mei afloopt).
Ze zeggen zelf al dat de telefoon pas eind mei geleverd kan worden, dus eigenlijk komt het er op neer dat als je de witte hebt besteld dat je geen Chromecast krijgt omdat de actie dan afgelopen is.Mocht je pas na 15 mei het toestel ontvangen dan is dit inderdaad niet meer mogelijk. In dat geval zou je kunnen kiezen voor de zwarte uitvoering van het toestel.

edit2: Wat een topbedrijf dat MediaMarkt. Misschien maar even ergens anders bestellen...
Wat een slechte service zeg. Slim om die korting te geven voor de actie van de Chromecast geldt. Stond verder ook nergens, dus dat is erg geniepig weer.Ik heb nog even goed gekeken naar je bestelling, maar jij hebt jouw pre-order geplaatst op 21 maart, terwijl de actie geldt voor pre-orders/aankopen tussen 22 maart t/m 30 april en zolang de voorraad strekt. Dit staat ook in de algemende voorwaarden van de actie.
[ Voor 73% gewijzigd door Bose321 op 25-04-2018 12:06 ]
Fanaleds.com