Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:07
Het vervelende is dat wij bijzonder weinig toestellen binnen gekregen hebben en daarom nog druk bezig zijn met het uitleveren.
Week 22 is al meer dan ik te horen heb gekregen dus. Ze zijn inderdaad niet heel goed in het informeren van hun klanten.

edit: Ik had nog even gevraagd naar de Chromecast bij de witte telefoon (aangezien de actie 15 mei afloopt).
Mocht je pas na 15 mei het toestel ontvangen dan is dit inderdaad niet meer mogelijk. In dat geval zou je kunnen kiezen voor de zwarte uitvoering van het toestel.
Ze zeggen zelf al dat de telefoon pas eind mei geleverd kan worden, dus eigenlijk komt het er op neer dat als je de witte hebt besteld dat je geen Chromecast krijgt omdat de actie dan afgelopen is. 8)7 |:(

edit2: Wat een topbedrijf dat MediaMarkt. Misschien maar even ergens anders bestellen...
Ik heb nog even goed gekeken naar je bestelling, maar jij hebt jouw pre-order geplaatst op 21 maart, terwijl de actie geldt voor pre-orders/aankopen tussen 22 maart t/m 30 april en zolang de voorraad strekt. Dit staat ook in de algemende voorwaarden van de actie.
Wat een slechte service zeg. Slim om die korting te geven voor de actie van de Chromecast geldt. Stond verder ook nergens, dus dat is erg geniepig weer.

[ Voor 73% gewijzigd door Bose321 op 25-04-2018 12:06 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Volgende keer gewoon bij Coolblue bestellen nooit gezeik 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Al mensen die bericht hebben over de Chromecast via de Nokia actie pagina?

Communicatie loopt ook niet erg vlot met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nope, nog steeds geen bericht ontvangen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
S0epkip schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:37:
Ik heb me ook aangemeld voor de Chromecast, zag alleen wel op de myaction site dat er "0 toestellen beschikbaar zijn" ?? :? We wachten het maar ff af....
Ook in het "[Nokia 6.1 (2018)] Levertijden & Prijzen" zijn er nu mensen die hetzelfde melden. Had hier in 1 van de Nokia 7+ topics al eens het gerucht gehoord dat er maar 2000 Chromecasts beschikbaar waren.
Ik zou eens naar de website waar jij je 7+ besteld hebt gaan en kijken naar de voorwaarden die voor deze actie gelden. Als het lijkt alsof je er gegarandeerd een Chromecast bij krijgt, zou ik contact opnemen met de verkoper. Kijken wat die voor je kan doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Buffalo schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:21:
Al mensen die bericht hebben over de Chromecast via de Nokia actie pagina?

Communicatie loopt ook niet erg vlot met hun.
XWB schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:34:
Nope, nog steeds geen bericht ontvangen.
Duurt misschien wat langer maar wij hebben in ieder geval nog reactie gehad. Diegene die nu hun Chromecast willen claimen krijgen de melding dat er 0 beschikbaar zijn (zie de Nokia 6.1 (2018) en 7+ topics).

Heb de mijne bij de MM besteld en die hebben de Chromecast zelf uitgeleverd, zou me niks verbazen als er binnen een aantal weken weer een Chromecast via Nokia zelf binnen komt.
Dus ben het wel met je eens dat de communicatie belabberd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Zertaxka schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:03:
[...]

Ook in het "[Nokia 6.1 (2018)] Levertijden & Prijzen" zijn er nu mensen die hetzelfde melden. Had hier in 1 van de Nokia 7+ topics al eens het gerucht gehoord dat er maar 2000 Chromecasts beschikbaar waren.
Ik zou eens naar de website waar jij je 7+ besteld hebt gaan en kijken naar de voorwaarden die voor deze actie gelden. Als het lijkt alsof je er gegarandeerd een Chromecast bij krijgt, zou ik contact opnemen met de verkoper. Kijken wat die voor je kan doen.
Op de site van myactions.eu staat dat er maar 2000 chromecasts zijn.
https://myactions.eu/home...nlterms&action=nokia67-nl

Maar bij bijvoorbeeld belsimplel staat er niet bij dat het er maar 2000 zijn, maar wel dat nokia de actie uitvoert.

https://www.belsimpel.nl/...064c562d56d2999b27a9ace61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
menzo schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:12:
Op de site van myactions.eu staat dat er maar 2000 chromecasts zijn.
https://myactions.eu/home...nlterms&action=nokia67-nl

Maar bij bijvoorbeeld belsimplel staat er niet bij dat het er maar 2000 zijn, maar wel dat nokia de actie uitvoert.

Ja zat net even snel de voorwaarden op de sites van de verkopers door te spitten. Allemaal verwijzen ze je naar de actie pagina, behalve CoolBlue. Dus alleen als je bij daar besteld hebt valt er misschien nog iets klagen om een Chromecast los te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik was van plan de telefoon vandaag te kopen. Ik ga dat denk ik ook gewoon doen, en later nog eens klagen over de chromecast. Maar ik vind het geen dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:44
Zertaxka schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:03:
[...]

Nergens stond/staat op=op bij Belsimpel, website of voorwaarden. Dus ik wil hem wel hebben, ja (of korting).

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
S0epkip schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:00:
Nergens stond/staat op=op bij Belsimpel, website of voorwaarden. Dus ik wil hem wel hebben, ja (of korting).
Op Belsimpel staat toch echt wel duidelijk een verwijzing naar de actievoorwaarden, en die linkt weer door naar een PDF bestand met de voorwaarden die naar de uiteindelijk Actie pagina linkt waar toch duidelijk weer de voorwaarden staan. Er zijn dus maar 2000 Chromecasts beschikbaar geweest (zie laatste link) en die zijn vergeven. Dus helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Zertaxka schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:55:
[...]

Op Belsimpel staat toch echt wel duidelijk een verwijzing naar de actievoorwaarden,
Eens.
en die linkt weer door naar een PDF bestand met de voorwaarden
Ook eens.
die naar de uiteindelijk Actie pagina linkt
Er staat, zoals je al linkt:
Nokia 7 Plus actie Bij de Nokia 7 Plus krijg je nu een Google Chromecast t.w.v. €39,- cadeau. We leggen je hier uit hoe je je Google Chromecast claimt en aan welke voorwaarden je moet voldoen. Hoe krijg ik het actieproduct? 1. Bestel je Nokia 7 Plus bij Belsimpel tijdens de actie periode 2. Ga nadat je de Nokia 7 Plus hebt ontvangen naar: https://myactions.eu/action.php? lang=nokia67-nl en volg hier de instructies 3. Nokia zorgt ervoor dat je je Google Chromecast ontvangt Duur van de actie De actie duurt van 22 maart 2018 t/m 30 april 2018 en aanmelding is mogelijk t/m 15 mei 2018.
Hier word geen enkel voorbehoud of op=op genoemd.
waar toch duidelijk weer de voorwaarden staan.
Nee, er staat dat ik instructies moet volgen op die pagina (gegevens invullen).
Er zijn dus maar 2000 Chromecasts beschikbaar geweest (zie laatste link) en die zijn vergeven. Dus helaas pindakaas.
Nergens is er een voorbehoud aan de voorraad gegeven danwel een op=op vermelding. Helaas voor de winkelier dus in dit geval.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
waar toch duidelijk weer de voorwaarden staan.
S0epkip schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:56:
Nee, er staat dat ik instructies moet volgen op die pagina (gegevens invullen).
Uit de gelinkte voorwaarden :
Artikel 2 - Geschenkproduct

Het Geschenkproduct dat wordt toegekend in het kader van de Actie is één Google Chromecast, dit tot een maximum van 2000 aanvragen / producten. Naar goeddunken van de Dienstverlener kan dit product vervangen worden door een gelijkaardig product. Echter bij uitputting van de voorraad, behoud de dienstverlener het recht de New Nokia 6 & 7 Plus Chromecast 2018 actie hierdoor onmiddellijk te beëindigen.
Het zit redelijk verstopt en je moet inderdaad even doorklikken/zoeken maar het staat er toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Zertaxka schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:45:
Het zit redelijk verstopt en je moet inderdaad even doorklikken/zoeken maar het staat er toch echt.
Maar het gaat er om dat in de voorwaarden op de site Belsimpel (waar je koopt) niet staat dat je ook nog aan de voorwaarden van die actiepagina moet voldoen, enkel dat je daar je je gegevens moet invullen...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
d.bakker84 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:51:
Maar het gaat er om dat in de voorwaarden op de site Belsimpel (waar je koopt) niet staat dat je ook nog aan de voorwaarden van die actiepagina moet voldoen, enkel dat je daar je je gegevens moet invullen...
geeft https://i.imgur.com/6UwCJpx.jpg .
Ben het met je eens dat het niet echt duidelijk op de site van Belsimpel staat. Maar op de actiepagina staat het wel duidelijk. Je kan proberen om alsnog een Chromecast bij belsimpel te claimen maar ik vrees dat je bot gaat vangen. Er staat duidelijk dat Nokia over de Chromecast gaat, dus lijkt het mij dat je onder de aktie pagina voorwaarden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Klopt, ik denk ook dat het lastig wordt. Ze hadden het best wat duidelijker mogen melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Je kon het formulier nog gewoon invullen. Ik kijk wel of ik een reactie krijg met dat de chromecasts op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik had het formulier op 11 april ingevuld en nooit reactie gehad. Een week later nog eens gedaan, ook geen reactie. Op de website staat verder geen e-mailadres waarmee je contact kan opnemen, alleen een contactformulier waarvan je weet dat het in /dev/null terecht komt.

De telefoon was net beschikbaar, had toch wel verwacht bij de eerste 2000 te zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb tot drie keer toe een mail gehad dat de aanschafdatum onjuist was en ik dit moest aanpassen. Dus steeds een nieuwe aanvraag gedaan. Ik ben benieuwd, ik heb mijn Nokia 7+ Sinds 29 maart, dat was toch redelijk in het begin ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

d.bakker84 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:51:
[...]

Dat magische moment dat een aanschaf bij Mediamarkt een betere keuze blijkt te zijn dan bij een alternatief :+

(ik dacht, slechter dan bij Mediamarkt kan de communicatie niet verlopen, maar nee, die leverden tenminste alles gewoon uit, bij Belsimpel doen ze naast aan chaos ook aan deceptie, da's zowaar nog een niveau lager van de hel)

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb de vraag over de Chromecasts maar eens op Twitter voorgelegd aan Belsimpel: https://goo.gl/XFUPLa. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ik heb de Nokia 7+ sinds 24 april en toen ook het formulier van MyActions ingevuld. En terwijl ik dit topic doorneem krijg ik de bevestiging dat de Chromecast binnen 30 dagen na afloop van de actie opgestuurd wordt. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik kreeg zonet een onbegrijpelijke e-mail van MyActions:
Wij bevestigen u hierbij dat wij uw aanvraag tot deelname aan en inschrijving voor de bovenvermelde actie goed hebben ontvangen.

We hebben de gegevens die u ons heeft doorgestuurd nagekeken en zoals in onze algemene en bijzondere voorwaarden voor de bovenvermelde actie staat, kunnen wij uw aanvraag niet positief behandelen omdat de gegevens onvolledig of onjuist zijn.

Gelieve hieronder de gegevens te vinden die u moet verbeteren of aanvullen:

dubbel n°<nr>\r\n
Wut? En dat kwam van een no-reply adres, dus ik kan niet eens vragen wat dit betekent :')

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

TexMex schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:22:
Ik heb de vraag over de Chromecasts maar eens op Twitter voorgelegd aan Belsimpel: https://goo.gl/XFUPLa. Ben benieuwd!
En al een reactie op je PB gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
Ik kreeg net deze van MyActions:
Uw referentie: 195 - xxxxx

Beste mijnheer, beste mevrouw,

Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw deelnameaanvraag voor de voornoemde actie.

De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie.
Wij danken u voor uw deelname.

Met vriendelijke groeten,

Het GLOBAL Action team

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Weinig actie rond de Chromecasts volgens mij?
Ik ga nog maar eens contact zoeken met Myactions en Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb inmiddels, na bijna een maand en driemaal proberen, eindelijk positief bericht van MyActions :p
De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie.
Wij danken u voor uw deelname.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
XWB schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:13:
Ik heb inmiddels, na bijna een maand en driemaal proberen, eindelijk positief bericht van MyActions :p
Actie loopt tot 15 mei toch ? Ondanks dat ze alle 2000 al vergeven zijn kan het dus tot 15 juni duren voordat je hem binnen krijgt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

Ik heb de witte binnen. Inmiddels echter een andere telefoon gekocht, dus ik probeer hem eerst te verkopen voor ik hem terugstuur.

Geen V&A

[ Voor 25% gewijzigd door The Wizard op 12-05-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Hier helaas nog steeds niks. Belsimpel zegt gewoon dat het via Myacions loopt en nog even af te wachten. Kortom ik word van het (Chrome)kastje naar de muur gestuurd.

Myactions reageert helemaal niet op mijn email. Ik begin behoorlijk pissig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buffalo schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:51:
Hier helaas nog steeds niks. Belsimpel zegt gewoon dat het via Myacions loopt en nog even af te wachten. Kortom ik word van het (Chrome)kastje naar de muur gestuurd.

Myactions reageert helemaal niet op mijn email. Ik begin behoorlijk pissig te worden.
Ik heb ook geen antwoord gehad op een verzoek tot meer informatie. Het gebrek aan communicatie vanuit MyActions is inderdaad storend. Waarom zou je als fabrikant met zo'n brakke partij zaken doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomdeaardappel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-08 15:10
Ook ik wacht nog steeds op de chromecast, heb vorige week ook al mail gestuurd naar myactions, maar ook nog steeds geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
Na 3 jaar is mijn Moto X (2014) kapot gegaan. Nu ook voor de Nokia 7 + gekozen welke ik bij Vodafone voor slechts 240€ kon krijgen (i.c.m. het zelfde abonnement dat ik eigenlijk al had). Na wat speurwerk vroeg ik mij af wat eigenlijk het voordeel is van de losse koop van een telefoon, zover ik kon vinden betaal je gewoon meer in de winkel. Het enige nadeel is natuurlijk dat je een jaar of langer bij 1 provider verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
nerz101 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:07:
Na 3 jaar is mijn Moto X (2014) kapot gegaan. Nu ook voor de Nokia 7 + gekozen welke ik bij Vodafone voor slechts 240€ kon krijgen (i.c.m. het zelfde abonnement dat ik eigenlijk al had). Na wat speurwerk vroeg ik mij af wat eigenlijk het voordeel is van de losse koop van een telefoon, zover ik kon vinden betaal je gewoon meer in de winkel. Het enige nadeel is natuurlijk dat je een jaar of langer bij 1 provider verbonden bent.
Vergelijk eens met een sim-only met dezelfde bundelgrootte, is het dan nog steeds zo voordelig?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat is makkelijk uit te rekenen. Wat betaal je aan abonnementskosten, hoeveel belminuten heb je en wat is je datalimiet?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
S0epkip schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Vergelijk eens met een sim-only met dezelfde bundelgrootte, is het dan nog steeds zo voordelig?
Ja, 1 jaar Start L kost in beide gevallen €14 per maand, sim-only of met de Nokia 7+ (eenmalig €240 voor de telefoon)
Dus voor mij een prima deal, aangezien ik niet van plan was een andere provider te zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door nerz101 op 20-05-2018 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Hopelijk vanavond mijn Nokia binnen. Adieu S7. Zin in!

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij Tele2 hebben ze dezelfde aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Je betaalt waarschijnlijk extra voor je Vodafone abonnement. Daardoor zit er een toestelsubsidie op de telefoon, waarna je vervolgens weer 1 of 2 jaar vast zit aan je provider :)

Tele2 is de enige provider in Nederland bij wie dit serieus voordelig kan worden; gezien zij maandelijks opzegbare abonnementen aanbieden waar vaak wel de toestelsubsidie van toepassing is. Sowieso is Tele2 op zoek naar kwantiteit; veel klanten (je moet ergens het nieuwe netwerk mee financieren), waar andere providers vooral zoeken naar meer winst per klant (VF/T-Mob/KPN hebben alledrie meer dan 3 miljoen gebruikers, Tele2 heeft er inmiddels 1,5 miljoen).
nerz101 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:09:
Ja, 1 jaar Start L kost in beide gevallen €14 per maand, sim-only of met de Nokia 7+ (eenmalig €240 voor de telefoon)
Dus voor mij een prima deal, aangezien ik niet van plan was een andere provider te zoeken.
Er vanuitgaande dat je Ziggo-klant bent: 2GB data en 150 belminuten voor 14 euro per maand. Ter vergelijking: bij Simpel en Youfone heb je 2GB en 100 belminuten voor €7,50 per maand.
Ook wie verknocht is aan het Vodafone netwerk kan bij Hollandsnieuwe 2500 units (mb/bel/sms) voor €10 per maand krijgen).

€4 x 24 maanden = 96 euro, een Nokia 7+ heb je voor €320 al thuis. https://www.amazon.it/gp/product/B07B6DMZN6
Dus wat is het voordeel van een los toestel kopen? €14 :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-08 13:00
Bij Tele2 kom ik op het volgende:

Toestelprijs 275,-
Per maand 9,- ( 2GB data ) + 2,- ( maandelijks opzegbaar ) = 11,-

Opzeggen direct na aanmelding: totale kosten 286,-

Lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aurera
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
Ondertussen heb ik via Myactions ook nog steeds geen bericht gehad over de Chromecast. Via o.a. de Kamer van Koophandel ben ik erachter gekomen dat A&C Systems B.V. achter Myactions zit. Op de website is gewoon een telefoonnummer van hun te vinden. Via de telefoon werd wel aangegeven dat alles wat via Myactions verloopt via het webformulier moet, en dat ze niet telefonisch ondersteunen. Máár, als je even stoom wilt afblazen, kan dat natuurlijk prima ;)

A&C Systems bv
Hogeweg 39h
5301 LJ Zaltbommel
T. +31 418 57 50 50
K.v.k. 17085679

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het webformulier :') Da's basically een synoniem voor zwart gat.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

mdouble schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:57:
Bij Tele2 kom ik op het volgende:

Toestelprijs 275,-
Hmm, 22-5 verlengd bij Tele2 en Toestelprijs was 312,-. Grrr, 1 dag voor de tijdelijke actie dus... Maar eens even een contact zoeken haha. En ik zie nu dat het toestel voor 240 te krijgen is zelfs.

En als ze moeilijk doen de 14 dagen retour gebruiken pfff...

Thanks overigens.

Update;
Ze wilden wel proberen mee te werken, maar dan moet ik het toestel retour sturen en hopen dat ik voor de 19e akkoord van ze heb om de bestelling te annuleren en dan ook een nieuwe bestellen. Met een op=op actie zoals deze ga ik dat risico niet nemen.

Jammerdebammer.

[ Voor 30% gewijzigd door Jivebunny op 24-05-2018 13:20 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetrouve
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 12:42
Zag ook de Tele2 aanbieding.

Zit er echt geen addertje onder het gras? Simlock ofzo (of bestaat dat niet meer 8)7 , heb al 20 jaar dezelfde (voor mij zeer voordelige) provider ;) )

En hoe zit het met garantie op het toestel, kan je daar dan gewoon weer mee bij tele2 terecht?

[ Voor 22% gewijzigd door jetrouve op 27-05-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

jetrouve schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:03:
Zit er echt geen addertje onder het gras? Simlock ofzo (of bestaat dat niet meer 8)7 , heb al 20 jaar dezelfde (voor mij zeer voordelige) provider ;) )

En hoe zit het met garantie op het toestel, kan je daar dan gewoon weer mee bij tele2 terecht?
Ik heb geen addertjes gevonden, behalve dan dat ik een dag te vroeg was haha. Vond het soiweso al een mooie om 312 ipv 385 te betalen.

Ik heb het toestel nu een aantal dagen en 8 uur screen on time is gewoontjes. Heerlijk, komende van een Samsung S7.

Je zou even kunnen kijken of de netwerkdekking degelijk is in jouw omgeving. Tele2 heeft niet de hoogste dekking, maar verder is het prima als ze dekking hebben. Geen klachten na 2 jaar. Heb wel lekker de maandelijks opzegbare variant genomen, omdat ik niet weet of ik nog naar KPN ga ivm combo voordeel vanwege internet etc, wat ik van hun heb (Onsnet gaat over naar kpn helaas).

Garantie gaat volgens mij gewoon via hen ja. Moet zeggen dat ik dat stukje niet heb uitgeplozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetrouve
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 12:42
Ja, dat was pech voor je idd!

Ik ben niet van plan bij tele2 te blijven trouwens, dat wordt dan kiezen voor de maand opzegtermijn, en na ontvangst opzeggen... Nog steeds stukken goedkoper dan hem los aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

jetrouve schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:35:
Ja, dat was pech voor je idd!

Ik ben niet van plan bij tele2 te blijven trouwens, dat wordt dan kiezen voor de maand opzegtermijn, en na ontvangst opzeggen... Nog steeds stukken goedkoper dan hem los aan te schaffen!
Heb ik ook gedaan. Ik betaal straks als ik opzeg 312 totaal voor het toestel. En als je die actie nu doet 240. Je kunt het ook ineens direct afrekenen natuurlijk. Geen boetes als je dat niet doet en opzegt na x maand. Dan betaal je het restant bij de afrekening.

Zeker chille deal.

Nu een kleine week het toestel en 8 uur Screen on Time, heerlijk. Ik mis niets op het moment tov mijn s7. Zelfs twee keer power indrukken is camera ondanks vergrendeling. Dat zijn van die handigheidjes die ik zou gaan missen, maar hoeft niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jivebunny schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Heb ik ook gedaan. Ik betaal straks als ik opzeg 312 totaal voor het toestel. En als je die actie nu doet 240. Je kunt het ook ineens direct afrekenen natuurlijk. Geen boetes als je dat niet doet en opzegt na x maand. Dan betaal je het restant bij de afrekening.

Zeker chille deal.

Nu een kleine week het toestel en 8 uur Screen on Time, heerlijk. Ik mis niets op het moment tov mijn s7. Zelfs twee keer power indrukken is camera ondanks vergrendeling. Dat zijn van die handigheidjes die ik zou gaan missen, maar hoeft niet dus.
Ik kom maar tot 275 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Toestel = 240 + 5,70 thuiskopieheffing, als je nog niet bij Tele2 zit: 30 aansluitkosten. Dus ja klopt, het zou 245,70 zijn. Althans ik reken die aansluitkosten niet mee nu voor mijzelf. Anders is het inderdaad 275,70 als je een nieuwe klant bent, maar die 30 euro erbij is voor het abonnement en niet voor het toestel. Maar praktisch gezien moet je inderdaad dan misschien met 275 rekenen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jivebunny op 28-05-2018 12:31 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs Drent
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-08 12:24
Ik heb gisteren 29 mei rond 22 uur ook besteld bij tele2, ik zat al bij tele2 dus een mooie deal voor 240 euro. Helaas kreeg ik wel een mail met daarin de melding dat ze maar beperkte voorraad hebben en dat het daarom dus langer kan duren voordat ik m'n toestel krijg.
Beste meneer ,

Je staat natuurlijk te popelen om volop te genieten van je nieuwe Tele2-abonnement met de Nokia 7+ Black 64GB. En gelijk heb je! Helaas is het toestel waar je voor gekozen hebt erg populair en hebben wij een beperkte hoeveelheid toestellen gekregen van de fabrikant. Hierdoor moet je langer op je toestel wachten.

Dit doen we nu
Wij bestellen de toestellen rechtstreeks bij de fabrikant. De toestellen die we binnenkrijgen, gaan eerst naar klanten die deze het langst geleden besteld hebben. Wanneer jij precies aan de beurt bent kunnen we je nu niet vertellen. Maar zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze bezorgpartner de Online Pakket Dienst (OPD). Zij maken dan een bezorgafspraak met je.

Ingangsdatum van je Tele2-abonnement
Heb je je abonnement verlengd? Of een nieuw abonnement besteld? Dan gaat deze pas in zodra je je Nokia 7+ Black 64GB ontvangen hebt. Vanaf dat moment betaal je ook je nieuwe abonnementskosten.
Toch jammer, op de site staat hier namelijk niks over een tekort aan de toestellen, hoop dat het wel door gaat voor 240 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 08:38
Ik heb afgelopen donderdag ook met betaling van 240 euro besteld bij Tele2. Ik kreeg ook dezelfde melding dat de levering later zou worden ivm het grote aantal bestellingen van de Nokia 7+. Een paar uur later het bericht dat ze toch de volgende dag langs zouden komen met mijn nieuwe toestel. En inderdaad, de volgende dag toch geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Zie ik nou iets over het hoofd of lijkt het alsof het toestel hier maar 180 euro kost als je het in één keer betaalt icm Red abonnement?

https://www.mobiel.nl/sma...t/vodafone/nonstop-2-jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Droefsnoet op 30-05-2018 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Droefsnoet schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:38:
Zie ik nou iets over het hoofd of lijkt het alsof het toestel hier maar 180 euro kost als je het in één keer betaalt icm Red abonnement?

Klopt.. maar dat is wel exclusief 825,- abonnementskosten waar je aan vast zit, natuurlijk. En de 5,69 thuiskopieheffing ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
evdakker schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Klopt.. maar dat is wel exclusief 825,- abonnementskosten waar je aan vast zit, natuurlijk. En de 5,69 thuiskopieheffing ;P.
Ja ok, maar een abonnement moet ik sowieso betalen, wil er wel mee kunnen bellen enzo natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Best wel een goede deal als je kan verlengen bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

Kan heel goed hoor, het truukje heet toestelsubsidie. Je betaalt stiekem gewoon per maand voor je 7+.
Bij Simpel heb je onbeperkt bellen + 5GB (ja 1gb minder...) voor 10 euro per maand. Je betaalt 24 keer 8 euro extra voor je Vodafone abonnement. Dat is ook gewoon 192 euro :P en dan valt de aanbieding best wel mee.
En dan laat ik de lock-in dat je Ziggo-abonnee moet blijven nog even buiten beschouwing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Vandaag 15% korting bij bol.com:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/ee6vhd/Screenshot_from_2018_05_30_17_12_58.png

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:49:
[...]

Kan heel goed hoor, het truukje heet toestelsubsidie. Je betaalt stiekem gewoon per maand voor je 7+.
Bij Simpel heb je onbeperkt bellen + 5GB (ja 1gb minder...) voor 10 euro per maand. Je betaalt 24 keer 8 euro extra voor je Vodafone abonnement. Dat is ook gewoon 192 euro :P en dan valt de aanbieding best wel mee.
En dan laat ik de lock-in dat je Ziggo-abonnee moet blijven nog even buiten beschouwing.
De toestelsubsidie zou in dit geval die 180/192 euro zijn. Het abonnement op zich, in dit geval 18 euro, is niet goedkoper als je het als sim only neemt.

Ik heb overigens wel eens gedacht om over te stappen naar Simpel, betaal nu het dubbele voor sim only met beperktere limieten, maar heb altijd het idee dat het te mooi klinkt die Simpel aanbieding. Er moet toch iets 'mis' zijn dat Vodafone en T-Mobile twee keer zo duur zijn als zo'n budget provider. Maar dat is een hele andere discussie :P

[ Voor 34% gewijzigd door Droefsnoet op 30-05-2018 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Droefsnoet schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:16:
[...]

De toestelsubsidie zou in dit geval die 180/192 euro zijn. Het abonnement op zich, in dit geval 18 euro, is niet goedkoper als je het als sim only neemt.
Dat klopt, maar je moet dan ook gewoon geen sim only nemen bij Vodafone :P Sowieso is Vodafone vrij duur. Tenzij je er een toestel bij neemt ;)
Ik heb overigens wel eens gedacht om over te stappen naar Simpel, betaal nu het dubbele voor sim only met beperktere limieten, maar heb altijd het idee dat het te mooi klinkt die Simpel aanbieding. Er moet toch iets 'mis' zijn dat Vodafone en T-Mobile twee keer zo duur zijn als zo'n budget provider. Maar dat is een hele andere discussie :P
Zoek het ervaringen topic eens op, tis prima daar :) T-Mobile heeft de laatste 3 jaar prijzen gewonnen voor het beste netwerk en Simpel zit daar op. Het netwerk is wel anders dan Vodafone, maar door de bank genomen is het goed en vaak zelfs sneller.
Een klein verschil is dat Simpel je geen unlimited 64kbit verbinding geeft als je door je MB's heen bent, maar verder is het een prima toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Jivebunny schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:26:
[...]

Toestel = 240 + 5,70 thuiskopieheffing, als je nog niet bij Tele2 zit: 30 aansluitkosten. Dus ja klopt, het zou 245,70 zijn. Althans ik reken die aansluitkosten niet mee nu voor mijzelf. Anders is het inderdaad 275,70 als je een nieuwe klant bent, maar die 30 euro erbij is voor het abonnement en niet voor het toestel. Maar praktisch gezien moet je inderdaad dan misschien met 275 rekenen.
Iemand de Tele2 actie al geprobeerd inclusief meteen in de eerste maand opzeggen? Geen addertjes tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

MaffeMaarten schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Iemand de Tele2 actie al geprobeerd inclusief meteen in de eerste maand opzeggen? Geen addertjes tegengekomen?
Ik heb nog niet opgezegd, maar dat zal wel nog wel een paar maanden duren. De enige adder die ik zo kan bedenken is dat bij opzegging ineens het restant in rekening wordt gebracht, maar als je dus direct afbetaald ben je daar eigenlijk al wel vanaf.

Maar wel goeie vraag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Als je eerder opzegt is dat inderdaad geen probleem. Je moet dan het eventuele restant van de € 240 betalen. Dat staat er ook gewoon bij hoor. Ik heb ook gewoon in 1 keer betaald. Morgen bezorging.

[ Voor 16% gewijzigd door Poster op 31-05-2018 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 12-09 21:08
Inmiddels heb ik deze week (eindelijk) mijn Chromecast ontvangen, besteld direct op de Coolblue releasedag. Pakketje kwam binnen via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Poster schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:22:
Als je eerder opzegt is dat inderdaad geen probleem. Je moet dan het eventuele restant van de € 240 betalen. Dat staat er ook gewoon bij hoor. Ik heb ook gewoon in 1 keer betaald. Morgen bezorging.
Ik zit nog steeds in twijfel-twijfel-cursor-boven-de-buy-knop modus. Ook omdat ik eigenlijk nog niet echt een nieuwe telefoon nodig heb. Maar de levertijd staat bij tele2 nu weer op 2 weken.

Nog maar even doortwijfelen...

2 weken is niet heel lang wachten, tegenover de meer dan €100,- die je ermee bespaard. Maar ik heb ook wel het idee dat de Bol.com korting, en deze korting, het wel waarschijnlijk maken dat dit toestel toch wel weer ergens anders met veel korting wordt aangeboden als deze actie weer afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

MaffeMaarten schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Ik zit nog steeds in twijfel-twijfel-cursor-boven-de-buy-knop modus. Ook omdat ik eigenlijk nog niet echt een nieuwe telefoon nodig heb. Maar de levertijd staat bij tele2 nu weer op 2 weken.

Nog maar even doortwijfelen...

2 weken is niet heel lang wachten, tegenover de meer dan €100,- die je ermee bespaard. Maar ik heb ook wel het idee dat de Bol.com korting, en deze korting, het wel waarschijnlijk maken dat dit toestel toch wel weer ergens anders met veel korting wordt aangeboden als deze actie weer afloopt.
Je hebt ook de Mi8(s) die binnenkort uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Brilsmurfffje schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:36:
[...]

Je hebt ook de Mi8(s) die binnenkort uitkomt
Bijvoorbeeld ja, nu heeft die volgens mij waarschijnlijk geen Andoid One, en dat was ook wel een grote pre voor mij. Maar de kans is groot dat er nog iets anders interresants uitkomt als ik het nog een paar maanden met mijn OnePlus X uitzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord
Iemand al een chromecast binnen gehad?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nog steeds niet ontvangen nee. Telefoon was op 11 april besteld, we zijn inmiddels maar twee maanden verder :')

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
Hier ook nog geen chromecast! Op 02-05 bevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:29
Chiron schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:00:
Iemand al een chromecast binnen gehad?
Volgens de actie email zou die voor 15 juni geleverd moeten worden.

Actie liep tot 15 mei.
Ben benieuwd maar denk niet dat ik hem nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Vorige week de 7 plus besteld bij Tele2 en na 7 dagen een mailtje met sorry, we weten niet wanneer ze komen.... Als je rechtstreeks bij Nokia besteld maak je mij niet wijs dat dat zometeen 2 weken moet gaan duren (of 3 zoals de website aangeeft). Mijn S6 begint kuren te vertonen dus ik baal er wel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Duncan_R schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:56:
Vorige week de 7 plus besteld bij Tele2 en na 7 dagen een mailtje met sorry, we weten niet wanneer ze komen.... Als je rechtstreeks bij Nokia besteld maak je mij niet wijs dat dat zometeen 2 weken moet gaan duren (of 3 zoals de website aangeeft). Mijn S6 begint kuren te vertonen dus ik baal er wel van
Ik heb zelf de bestelling geplaatst op 07-06-2018 de levertijd stond toen op 1 week.
Maandag zag ik dat er een levertijd van 3 weken is.
Hopelijk krijgen ze snel de toestellen binnen, geen zin om 3 weken te moeten wachten.

Toevoeging:
Nou vandaag dus ook dezelfde email van we weten niet wanneer we voorraad krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Megapaul op 14-06-2018 21:24 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Uiteindelijk niet gekozen voor Vodafone abonnement, maar voor de Tele 2 truc. Ik heb vanavond nog de Nokia 7+ white besteld. Was nog in een Tele 2 winkel in Tilburg, maar daar hadden ze het toestel niet meer. Voor 23:59 besteld, morgen in huis staat er op de site. Jammer genoeg kon ik om 23:26 geen bezorgtijden op vrijdag kiezen, vroegste was pas zaterdag middag. Aangezien ik dan Pokemon Go ga spelen, gekozen voor zondag ochtend leveren.

Ik ga proberen om meteen op te zeggen. Ik verwacht niet dat ik ook maar één maand hoef te betalen, dat zullen er waarschijnlijk minstens twee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBK2211
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06-2023
Iedereen met een bevestiging zou een Chromecast hebben moeten ontvangen van My Actions, degene die ik ken hebben niets ontvangen en op het contactformulier wordt niet gereageerd. Slechte zaak voor Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Gisterenavond mijn abbo bij Tele2 verlengt en vandaag wordt hij al (de zwarte) geleverd.
Via Belsimpel.
Daar was de telefoon zelfs nog 2 euro goedkoper dan bij Tele2 zelf, waar nog altijd 3 weken levertijd staat op de website.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:43

ralfbosz

xm create bosz -c

speedme schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 07:30:
Gisterenavond mijn abbo bij Tele2 verlengt en vandaag wordt hij al (de zwarte) geleverd.
Via Belsimpel.
Daar was de telefoon zelfs nog 2 euro goedkoper dan bij Tele2 zelf, waar nog altijd 3 weken levertijd staat op de website.
Belsimpel biedt geen maand-optie, alleen 2 jaar. Dus niet interessant als je abonnement nog doorloopt bij een andere provider tot 2020 (in februari net voor 2 jaar verlengd).

Telefoon 4 juni besteld, ook mailtje dat het wat langer duurt. Voorlopig maar met een Moto C werken (die was gratis bij verlengen, slim gezien ik anders met een bootloop Nexus 5x had gezeten).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
JBK2211 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 06:33:
Iedereen met een bevestiging zou een Chromecast hebben moeten ontvangen van My Actions, degene die ik ken hebben niets ontvangen en op het contactformulier wordt niet gereageerd. Slechte zaak voor Nokia.
Ik heb dus niets ontvangen maar wel een bevestiging. Heeft al iemand een klacht bij Nokia neergelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:50

SebasFM

BOFH

sjnoebel8 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:00:
[...]

Ik heb dus niets ontvangen maar wel een bevestiging. Heeft al iemand een klacht bij Nokia neergelegd?
Bij Nokia niet, wel bij MyActions. Op 18 april al de bevestiging gehad, maar nog niets vernomen.
Wellicht op Twitter of andere social media even melding maken. Kan voor het niet leveren de koop worden ontbonden? Dan zou daar eventueel mee 'gedreigd' kunnen worden. Niet dat ik dat wil, maar wie weet worden ze wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik vind het wel vreemd dat diverse site ineens de prijs verhoogd hebben naar 419,- euro. Dat is 20 euro boven de adviesprijs. Wat zou daar de reden van zijn. Beperkt aanbod? :/

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Toepus Opvallend ja. De zwarte 7+ lijkt voorlopig uitverkocht te zijn bij diverse winkels. Paar weken terug was deze uitvoering bij een tiental winkels op voorraad, maar op moment van schrijven zijn er alleen Azerty en Coolblue die onmiddellijk kan leveren. De witte uitvoering is echter wel ruim voorradig.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomdeaardappel
Hier ook via myactions en nog steeds geen Chrome Cast. Ook geen reactie van het myactions contactformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flebbel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
Heb contact opgenomen met Nokia via facebook, die zouden de status gaan opvragen bij myactions over de status van de levering van de Chrome Cast. Hopelijk laten ze snel wat horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomdeaardappel
Oke makkers, ik heb te vroeg geoordeeld. Ik heb toevallig mijn Chrome Cast net binnen. Aangevraagd via Myactions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
Ik kwam vandaag de Tele2-actie tegen en het lijkt me zoals anderen al hebben gezegd een erg mooi aanbod. Ik heb goed naar de voorwaarden zitten kijken, maar het lijkt inderdaad zo te zijn dat je het abonnement meteen kunt opzeggen. De enige voorwaarde is dat de minimale looptijd één maand is.

Helemaal handig is dat de telefoon twee simkaarten heeft, ik heb namelijk al een sim-only dienst die ik wil blijven gebruiken. Zo kun je toch nog gebruik maken van die maand data, neem ik aan.

Tenzij ik iets mis natuurlijk 8)7 maar anders ga ik 'm morgen (laatste dag van de actie) bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartned
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 17:50
Levertijd bij tele2 nu naar de 2 weken gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Hier ook nog altijd niks.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartned schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:07:
Levertijd bij tele2 nu naar de 2 weken gegaan.
Wit gewoon direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
JBK2211 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 06:33:
Ik heb op 31 mei een email gehad van myactions, dat ik de Chromecast in week 23 zou ontvangen. Maar wederom niks.
Ik heb op 26 maart aangemeld. :')
Myactions meerdere keren een email gestuurd, maar geen reactie meer.
Ook gisteren Belsimpel weer eens een email gestuurd, met het hele verhaal en laten merken dat ik het een vreemde gang van zaken vind. Maar ook van Belsimpel nog niks gehoord. Misschien dat zij er mee bezig zijn.

Toevallig heeft mijn collega gisteren en zaterdag 2 Chromecasts ontvangen. 1 van Mediamarkt en 1 van myactions.

Hoe moeilijk kun je een actie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-09 15:59
23 april heb ik mijn Nokia gekocht bij de Mediamarkt en dezelfde dag mij aangemeld bij MyActions. Vandaag mijn Chromecast mogen ontvangen. Eerlijk gezegd was ik hem al lang vergeten. Verder heb ik sinds het aanmelden ook niets meer van MyActions gehoord.

Verder verwacht ik dat alle andere Chromecasts nu ook wel aankomen bij de andere wachtenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chromecast zojuist ontvangen, 29 maart aangevraagd bij myactions, werd bezorgd met DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Zojuist kreeg ik mijn tweede! Chromecast n.a.v. deze actie. Nu via DHL. Ik had hem ook al via Mediamarkt gekregen meteen nadat ik de pre-order plaatste eind maart.

En we hebben toch echt nog geen zomerse temperaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flebbel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
Zojuist ook de chromecast ontvangen via DHL! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Komt ik thuis uit werk en wat staat er op de kast: een Chromecast :)

Het heeft gelukkig maar tweeënhalf maand geduurd :')

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 20-06-2018 22:00 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Chromecast vandaag ineens binnengekregen van MyActions.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord
Warempel, ook hier de chromecast binnen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
Tele2 maakt melding dat het zwarte model weer op voorraad is, dus iets meer dan een week eerder dan gedacht :). Ik heb zelf echter nog geen e-mail ontvangen over een leverafspraak, dus ik vermoed dat de nieuwe voorraad pas recentelijk beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

kreeg net de mail dat ze het nog niet wisten (voor de 3e keer) maar gelukkig bellen ze elke dag naar Nokia.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barin
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:02
Ook ik heb mijn Chromecast binnen gekregen. :9
Toen ik op de deadline aan de actie mee deed stond de teller op 0, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: in een pakketje van een of ander postorderbedrijf zat ie dan toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:49
Inmiddels al meer dan 3 weken geleden mijn 7 plus bij Tele2 besteld. Volgens de website is hij al 5 dagen op voorraad. Iemand hier al contact gehad met Tele2?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste