World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
pricewatch: Nokia 7 Plus Zwart
Gedeeld afzien is half afzien, zeg maar.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Bezorging via Mediamarkt (Dynalogic) via Trunkrs koeriers verwacht vandaag om 18.20uur.
[ Voor 23% gewijzigd door ger213 op 06-04-2018 17:07 ]
Bij aankomsttijd staat er bij mij overigens nog 'invalid date'.
Hier hetzelfde. Volgens mij proberen ze de pre orders nog vandaag te leveren.berend95 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:12:
Ah daar is dat dus van. Ik kreeg ook zojuist een mailtje van Trunkrs maar er staat nergens bij dat het van MM is, had er ook nooit van gehoord.
Hier hetzelfde, een mail van Trunkrs in de spambox. Tracking geeft ook invalid date. Status geeft wel aan onderweg.berend95 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:12:
Via de geautomatiseerde chatfunctie krijg ik volgend antwoord op de vraag of het pakketje vandaag bezorgd wordt. "Ik moet nog gesorteerd worden. Ik geef je een update zodra ik weet hoe laat ik er ongeveer ben!"
[ Voor 26% gewijzigd door MrvdB op 06-04-2018 17:21 ]
Zou top zijn! Morgen had ik hem waarschijnlijk gemist namelijk.ThijsWa schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:18:
[...]
Hier hetzelfde. Volgens mij proberen ze de pre orders nog vandaag te leveren.
Edit: het legendarische tijdstip van aankomst is INVALID DATE. Da's mijn favoriete moment.
[ Voor 19% gewijzigd door Inge Janse op 06-04-2018 17:28 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Hier ook. Eerste, enige en laatste keer dat ik iets bij de MediaMarkt bestel. Wat een vaag gedoe allemaal.Inge Janse schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:27:
Mijn bot weet nog niet hoe laat hij aankomt. Ik vind dit trouwens een heel gekke dienst. Nergens info over welk pakket het is. En de chatbot is echt heel gek. Hij wil niet eens privé met me gaan
Edit: het legendarische tijdstip van aankomst is INVALID DATE. Da's mijn favoriete moment.

Zou overigens wel top zijn als ze vanavond nog geleverd worden.
Inderdaad, er staat nergens een verwijzing van MM of van Dynalogic dat Trunkrs het komt bezorgen. Ik laat mij graag verrassen!Zertaxka schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:39:
Vreemd dat je via je MM account een Dynalogic link krijgt die niet werkt en dan vervolgens een anoniem mailtje van Trunkrs met een vage chatbot link die je nog niet verder helpt![]()
Zou overigens wel top zijn als ze vanavond nog geleverd worden.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb Trunkrs even gevraagd en ze konden me de tijd geven en bevestigen dat het van de Mediamarkt komtAchterkant schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:43:
[...]
Inderdaad, er staat nergens een verwijzing van MM of van Dynalogic dat Trunkrs het komt bezorgen. Ik laat mij graag verrassen!
Jouw gesprek lukt beter dan het mijne.Grutty schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:54:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb Trunkrs even gevraagd en ze konden me de tijd geven en bevestigen dat het van de Mediamarkt komt
Kun je een grap vertellen?
Nee, momenteel niet. Er ligt hier wel een heel knap pakketje naast mij in de bus. Misschien waag ik het er wel op. Ben jij verliefd?
Wat heeft mijn pakketje aan?
Ik moet nog gesorteerd worden. Ik geef je een update zodra ik weet hoe laat ik er ongeveer ben!
AANKOMSTTIJD
22:15
18:40

Nu maar hopen dat het klopt. Afleveradres is namelijk op mijn werk, en ik wil ooit een keer naar huis

En dan stond ie nog op reserveer nu een exemplaar gisterenmiddag?bouncy schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:28:
[...]
Gisteren rond 12 uur en kreeg dezelfde avond een bevestiging dat hij verstuurd was en zojuist dat ik hem kan ophalen. Ik heb de zwarte versie.
En? Bezorgen ze sharp?Inge Janse schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:12:
AANKOMSTTIJD
18:40
![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het klopt. Afleveradres is namelijk op mijn werk, en ik wil ooit een keer naar huis
Nu wel succes?!Inge Janse schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:41:
18.48 is het geworden! (als in, theoretisch)
Als het maar geen half uur word. Dan krijg je ditInge Janse schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:41:
18.48 is het geworden! (als in, theoretisch)
http://www.dumpert.nl/med...df7/je_bent_te_laat_.html

Verwijderd
Klein autootje moest enkel een krabbel zetten meer niet..
Edit: foto bijgevoegd.
Zijn allebei 2 zwarte die ik heb besteld.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2018 18:59 ]
Is die andere toevallig een witte Nokia?Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:55:
Hier is er één bezorgd net (van de twee), vreemde is dat ik die de 24ste had besteld en die eerste bestellin was de 21ste.
Klein autootje moest enkel een krabbel zetten meer niet..

Status blijft 18.48. Hopelijk iets met file.

Na Dynalogic en Trunkrs wordt het dus geleverd door "Red je Pakketje"

gaat nu het doosje vol verwachting open maken
Verwijderd
Red je pakketje, man wat woest om die naam 😠
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2018 21:52 ]
Ze mogen die dienst echter wel wat verbeteren zoals anderen al zeiden. Dit is ook zo slecht van die chatbot:
Waar kom je vandaan?
Ik kom van de webshop waar jij mij besteld hebt. Je weet wel.. %webshop%.
Nu maar eens uitzoeken hoe ik mijn contacten over kan zetten vanuit wp10..
Indien je thuis bent wel. Bij mij kwam de bezorger trouwens 25 minuten vóór de verwachte bezorgtijd.RiGo86 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:23:
Die van mij is al ruim een half uur te laat... Je zou toch denken dat iedereen startklaar zit om naar de deur te rennen?
Mocht u allen de hint niet begrijpen, zie de tekst onder mijn profielfoto.
Hier kennen we geen Dynalogic (die komt hier niet), Trunkrs of ''Red je Pakketje''.
Nee. In Den Helder wordt bij de boot alles overgeladen naar Texelse vervoerders, dus ben benieuwd of ik 'm dan morgen heb.
In het mailtje staat: “Om er zeker van te zijn dat u morgen ook weer uw pakketje kunt volgen, krijgt u morgenmiddag opnieuw een track-and-trace link toegestuurd"
Betekent dit dat ze ergens morgenavond weer komen? Ik hoop het, want dan ben ik er wel.
Volgens mij is het een avondkoeriersdienst.berend95 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:52:
Ik heb hem gemist helaas, was niet thuis.
In het mailtje staat: “Om er zeker van te zijn dat u morgen ook weer uw pakketje kunt volgen, krijgt u morgenmiddag opnieuw een track-and-trace link toegestuurd"
Betekent dit dat ze ergens morgenavond weer komen? Ik hoop het, want dan ben ik er wel.
Ah oke, mooi zo.Achterkant schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:56:
[...]
Volgens mij is het een avondkoeriersdienst.
19.19 was het zover! Alles is goed! Hoera!Inge Janse schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:01:
[...]
![]()
![]()
![]()
Status blijft 18.48. Hopelijk iets met file.
[ Voor 107% gewijzigd door Isane op 07-04-2018 07:32 ]

Verwijderd
Track en Tracé van Dynalogic klopt niet hebben ze uitbesteed naar een andere koeriersdienst als spoed.
Geen mail niets gehad er is een case aangemaakt, gelukkig met PayPal betaald.
Wacht nog tot dinsdag anders geld retour.
Het wordt waarschijnlijk maandag.berend95 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:33:
Bezorgt Trunkrs ook op zaterdag of kan ik hem pas maandag verwachten?
In hun mail etc. staat eerstvolgende werkdag.
Ik heb vandaag toch het formulier ingevuld, want ik snap er niks van. Better safe than sorry, zeg maar. Ben heel benieuwd of ik hem ook krijg als ik niets had ingevuld.WiseDise schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:07:
[...]
Ah, okay. Dan heb ik dat gemist.
Over de Chromecast heb ik ook nog contact gehad trouwens. MM gaf aan dat deze nagestuurd ging worden, en er verder geen extra actie (lees: actiepagina o.i.d.) invullen nodig was van mijn kant. Dus.
Staat wel haaks op de andere leveranciers.
(überhaupt is de logica ver te zoeken als Mediamarkt verwijst naar een website voor de actievoorwaarden, en die website vervolgens zegt dat je jezelf moet registreren om de chromecast te krijgen; de cynicus in mijn mompelt iets over kosten drukken door obscure methodes te hanteren)
Verwijderd
Ik wil hem eigenlijk eerst even bekijken (grootte, gewicht, etc) voor ik hem koop maar bij zowel Belsimpel als Mediamarkt lijken ze niet te weten of en zo ja wanneer hij in de winkel te zien gaat zijn, al is het maar alleen als showmodel.
dat zegt coolbue maar de lokale telefoon winkel hier zegt dat ze deze week binnen komen .XWB schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:42:
Volgens Coolblue klantenservice zou het nog "enkele weken" duren alsvorens het toestel fysiek in de winkel komt te liggen.
hmm
"If I had known then what I know now" [Pearl Jam]
wat raar, er stond vanmiddag al bij: Op voorraad: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huisgeneraldusty schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:30:
Net de zwarte besteld bij BelSimpel. Zou volgens de site 2-4 dagen duren. Ik ben benieuwd...
Mijn vervangende toestel van Belsimpel is inmiddels ook 'binnen' en gereserveerd al wacht het nog op een onleverbare 'gratis Chromecast' die ik weer moest inleveren.mellowpimp schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:42:
[...]
wat raar, er stond vanmiddag al bij: Op voorraad: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis

Kortom, er was vandaag voorraad en is meteen al weer uitverkocht.
[ Voor 10% gewijzigd door SebasFM op 09-04-2018 20:31 . Reden: typo ]
Hij staat nog steeds op voorraad, maar goed dat zegt niks, die van mij was ook op voorraad bij bol.com en toen toch delayed naar 11 aprilSebasFM schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:30:
[...]
Mijn vervangende toestel van Belsimpel is inmiddels ook 'binnen' en gereserveerd al wacht het nog op een onleverbare 'gratis Chromecast' die ik weer moest inleveren.
Kortom, er was vandaag voorraad en is meteen al weer uitverkocht.

Ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar ik had ook niets gehoord dus ik heb Trunkrs even gemaild en ik kan hem vanavond verwachten, over een uur ongeveer. Door een fout is er geen nieuwe track & trace verzonden. Als je je oude track&trace bekijkt, zie je een tijdsindicatie.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:11:
Zal red je pakketje vandaag nog komen nog niets vernomen
Edit: Drie kwartier later is hij dan eindelijk binnen!
[ Voor 13% gewijzigd door berend95 op 09-04-2018 22:20 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mijn Nokia 7 Plus gisteren besteld ook via mobiel.nl echter na het veranderen van White naar Black vanwege de onbekende levertijd maar nu staat hier eind week 16 bij. Wanneer heb jij hem besteld?Chiron schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:00:
Gisteravond laat mail met een trackingcode van mobiel.nl, hij wordt vanmiddag bezorgdik had de tweede batch, dus deze komt iets eerder dan verwacht (aanvankelijk pas eind week 15).
30 maart, gewoon de zwarteGJO7354 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:52:
[...]
Mijn Nokia 7 Plus gisteren besteld ook via mobiel.nl echter na het veranderen van White naar Black vanwege de onbekende levertijd maar nu staat hier eind week 16 bij. Wanneer heb jij hem besteld?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit was voor mij ook de reden om hem bij mobiel.nl te bestellen. Bij belsimpel was het toestel 60 euro duurder.Chiron schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:11:
[...]
30 maart, gewoon de zwarteIk was helaas net een dag te laat om bij de eerste batch te zitten bij mobiel.nl, maar hij was daar icm mijn abonnementverlenging wel goedkoper dan bij belsimpel. (288 euro).
Geen idee in welke batch ik zit. Dat wordt dus even afwachten
De order status van mijn bestelling (belsimpel) is inmiddels 'Bezig met inpakken'. Ik hoop dat dat betekend dat ik morgen een pakketje mag verwachtenmellowpimp schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:42:
[...]
wat raar, er stond vanmiddag al bij: Op voorraad: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis
"If I had known then what I know now" [Pearl Jam]
Moet je die nog ergens aanvragen met behulp van je bonnetje of serienummer of krijg je die vanzelf nog nagestuurd?
Volgens de voorwaarden op de website van MM, als je doorklikt op de chromecast actie, gaat dat via deze site: https://myactions.eu/action.php?lang=nokia67-nlBelisarius schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:39:
Hoe zit het eigenlijk met die chromecast als je besteld hebt via mediamarkt?
Moet je die nog ergens aanvragen met behulp van je bonnetje of serienummer of krijg je die vanzelf nog nagestuurd?
Ja dat klopt.BlueWaffle schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:59:
Op de mm website staat dat de witte pas eind mei verkrijgbaar is? Klopt dit? Want dan kan ik net zo goed de zwarte bestellen (huidige mobiel is aan het sterven daarom).
Hier ook:berend95 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:42:
Zojuist een mail van Mediamarkt ontvangen dat ik de Chromecast nog voor het weekend binnenkrijg!
Beste klant,
Onlangs heb je de Nokia 7 plus ontvangen en je hebt de Chromecast nog van ons tegoed.
De Chromecast kan je nog voor het weekend verwachten.
Alvast veel streamplezier!
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Vind het wel vreemd, want ik dacht dat het via Myactions zou lopen. Ik heb althans dat formulier ook ingevuld. Of moest dat sowieso om het vervolgens via MM te ontvangen...? Mja, als ik er maar eentje ontvang.
[ Voor 18% gewijzigd door ThijsWa op 11-04-2018 14:25 ]
Verwijderd
Ik had het nog even nagevraagd bij Bol, daar zeiden ze dat hij de eerste week van mei beschikbaar is, dat scheelt weer een paar weken.
Verwijderd
Hetzelfde hier. Ook nog niets gehoord. Ik denk dat dit gewoon teringtraag gaat.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:49:
Ik heb nu al twee keer de chromecast aan gevraagd maar ik krijg helaas de bevestigingsmail niet binnen. Zijn er meer die daar laat van hebben? Ik wil me chromecast eigenlijk niet mis lopen... Spam en ongewenste mail heb ik al gecheckt.
Waarschijnlijk niet.SebasFM schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:52:
De replacement 7plus laat bij Belsimpel nog even op zich wachten. Nieuwe lading wordt pas 11 april verwacht. De Chromecast moest ik ook weer inleveren, dus ik ben benieuwd of ik deze ook weer opnieuw krijg meegeleverd.
Ik had in eerste instantie op 6 maart besteld bij Belsimpel met een abonnement erbij. Maar een dag voor levering kreeg ik een email dat het betreffende abonnement niet beschikbaar meer was.
Ik moest daarom een nieuwe bestelling doen, en die van 6 maart werd geannuleerd.
In de nieuwe bestelling stond de Chromecast niet vermeld, en werd ook niet meegeleverd.
Ik heb hem via de actiepagina van Nokia geclaimd, en dat was 2 weken geleden. Tot op heden niets meer gehoord.
Dus ik vind het ook wel lang duren.
Red Essential 2 jaar €18
- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 6000 MB data
Nokia 7 Plus Black Toestelbundel: € 14
Totaal maandelijkse kosten: €32
In totaal betaal ik zo 24 x €14 = €336 voor het toestel. Geen slechte deal lijkt me.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik zou contact opnemen met Belsimpel en vragen hoe dat zit Chromecast is een Actie van Nokia die zou je moeten krijgen van Belsimpel en niet van MMBuffalo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:01:
[...]
Waarschijnlijk niet.
Ik had in eerste instantie op 6 maart besteld bij Belsimpel met een abonnement erbij. Maar een dag voor levering kreeg ik een email dat het betreffende abonnement niet beschikbaar meer was.
Ik moest daarom een nieuwe bestelling doen, en die van 6 maart werd geannuleerd.
In de nieuwe bestelling stond de Chromecast niet vermeld, en werd ook niet meegeleverd.
Ik heb hem via de actiepagina van Nokia geclaimd, en dat was 2 weken geleden. Tot op heden niets meer gehoord.
Uiteindelijk kreeg mijn vervangend toestel toch weer de Chromecast meegeleverd.Buffalo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:01:
[...]
Waarschijnlijk niet.
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Ik heb ook niet besteld bij MM, dus dat gaat goed.MrOsman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:04:
[...]
Ik zou contact opnemen met Belsimpel en vragen hoe dat zit Chromecast is een Actie van Nokia die zou je moeten krijgen van Belsimpel en niet van MM
Ik heb zowel Belsimpel als de Nokia actie partner een mail gestuurd. Van beide nog geen antwoord.
De actiepartner vanmorgen al, maar helaas dus nog geen reactie.
Idem. Hij's binnen!matt1991 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:50:
Same Chromecast binnen van mediamarkt
En hier ook!
En ze leefden nog lang en gelukkig

[ Voor 90% gewijzigd door Simon Verhoeven op 14-04-2018 11:31 ]
Heb dus ook via de actiepagina van Nokia geclaimed. Tot opheden ook nog niks gehoord. Had op z'n minst een reply verwacht van myactions op mijn vraag.
We gaan het wel zien.
Buffalo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:01:
[...]
Waarschijnlijk niet.
Probleem is dat ik nu wel een vierde tv moet gaan kopen....
[ Voor 87% gewijzigd door rens-br op 16-04-2018 10:21 ]
Hoe heb ik het gedaan: Ik heb bij Tele2 een Sim Only Unlimited abonnement met de optie tot maandelijks opzeggen. Nu mijn abonnement "verlengd" met hetzelfde abonnement waarbij ik de telefoon met korting kon aanschaffen.
Hij is alleen niet op voorraad.. Als het goed is moet op de volgende site binnenkort een update met de levertijd komen: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Verwijderd
Wij bevestigen u hierbij dat wij uw aanvraag tot deelname aan en inschrijving voor de bovenvermelde actie goed hebben ontvangen.
We hebben de gegevens die u ons heeft doorgestuurd nagekeken en zoals in onze algemene en bijzondere voorwaarden voor de bovenvermelde actie staat, kunnen wij uw aanvraag niet positief behandelen omdat de gegevens onvolledig of onjuist zijn.
Gelieve hieronder de gegevens te vinden die u moet verbeteren of aanvullen:
dubbel n°52197
Om uw aanvraag te kunnen afronden, vragen wij u vriendelijk om ons de nodige wijzigingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van deze e-mail door te sturen.
Wij herinneren u eraan dat een onvolledige aanvraag niet wordt behandeld en dat uw deelname automatisch zal worden geannuleerd.
Inge Janse schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:40:
[...]
Hetzelfde hier. Ook nog niets gehoord. Ik denk dat dit gewoon teringtraag gaat.
Ik had een vergelijkbaar bericht maar dan met de melding dat ik de aankoopdatum niet had ingevuld. Bullshit want dat had ik wel (alles 2x gecontroleerd). Ik ben naarVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:14:
Ik kreeg onderdstaan de mail...iemand enig idee wat ik nu moet doen? wat het is wat ik nog moet invullen??
Wij bevestigen u hierbij dat wij uw aanvraag tot deelname aan en inschrijving voor de bovenvermelde actie goed hebben ontvangen.
We hebben de gegevens die u ons heeft doorgestuurd nagekeken en zoals in onze algemene en bijzondere voorwaarden voor de bovenvermelde actie staat, kunnen wij uw aanvraag niet positief behandelen omdat de gegevens onvolledig of onjuist zijn.
Gelieve hieronder de gegevens te vinden die u moet verbeteren of aanvullen:
dubbel n°52197
Om uw aanvraag te kunnen afronden, vragen wij u vriendelijk om ons de nodige wijzigingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van deze e-mail door te sturen.
Wij herinneren u eraan dat een onvolledige aanvraag niet wordt behandeld en dat uw deelname automatisch zal worden geannuleerd.
[...]
https://myactions.eu/home.php?lang=nlcontact
gegaan en heb daar met het referentienummer uit de mail nogmaals de aankoopdatum ingevuld. Hopelijk komt het nou goed. Ik denk dat je datzelfde formulier kunt gebruiken om te vragen wat ze bedoelen.
XBox Series X: BloodyB2121
Verwijderd
Geachte Mevrouw/Heer,
Bedankt voor uw email.
Wij hebben uw aanvraag alsook upload goed ontvangen, waarvoor dank!
Ik kan u bevestigen dat wij hiervoor geen schrijven meer nodig achten om uw aanvraag te kunnen behandelen.
Wij hopen u te hebben verder geholpen met uw vraag.
Aarzel niet om ons te contacteren bij eventuele verdere vragen of opmerkingen.
Nog een zeer aangename dag gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Bien à vous,
Het MyActions Team
L'équipe MyActions
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:12:
[...]
Ik had een vergelijkbaar bericht maar dan met de melding dat ik de aankoopdatum niet had ingevuld. Bullshit want dat had ik wel (alles 2x gecontroleerd). Ik ben naar
https://myactions.eu/home.php?lang=nlcontact
gegaan en heb daar met het referentienummer uit de mail nogmaals de aankoopdatum ingevuld. Hopelijk komt het nou goed. Ik denk dat je datzelfde formulier kunt gebruiken om te vragen wat ze bedoelen.
Vanwege de talrijke inzendingen loopt de verwerking enige vertraging op, waarvoor onze oprechte excuses.
Er kunnen tot ongeveer 60 dagen verstrijken na afloop van de actie voordat u uw actieproduct ontvangt op het gekozen adres.
Nou ja, boeie, ik zie die Chromecast als extraatje. Ik had de 7+ ook wel gekocht zonder gratis Chromecast.
Fanaleds.com
Dat heeft m'n vriendin ook. Ben erg benieuwd naar hun reactie...!Bose321 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:37:
Ik wilde even kijken hoe mijn witte 7+ ervoor stond bij MediaMarkt, maar daar zie ik nu niet eens meer een datum staan op de website. Staat ook niet leverbaar bij. Heb ze een bericht gestuurd, ben benieuwd hoe dat zit... Duurt wel erg lang zo.