Nou ik laat die buttonswitch maar voor wat het is, krijg het niet voor elkaar.
Krijg de 7 plus niet geconnect met ADB dus als ik in de ADB folder met Windows powershell een opdracht intyp gebeurt er ook niks. Zal wel wennen die backbutton aan de linkerkant..
Net die GCam mod ook geinstalleerd om eens te testen. Vind opzich de standaard camera app goede foto's maken maar merk toch wel dat foto's snel bewogen zijn door het gemis van OIS.
(Drink veel koffie op een dag en rook ook dus wel eens last van wat shaky hands..

)
Welk toestel moet je selecteren als je bij de instellingen in GCam HDR+ wil aanzetten?
En veranderd dan de resolutie van de selfie/frontcam ook want die staat standaard op 4MP zie ik..?
@
Craigory Antwoord op je 1e vraag: De 7+ heeft geen blauwlichtfilter, wel een nachtverlichting die je kan instellen op tijd en intensiteit. Hier staat bij als note: "Met nachtverlichting krijgt je scherm een oranje tint. Zo kun je het scherm beter zien bij weinig licht en val je makkelijker in slaap"
Ik heb dit zelf overigens uitstaan, vind de normale modus niet storend/fel bij nacht door de goede automatische helderheids regeling van het scherm. Denk dat dit bij AMOLED schermen meer invloed heeft, merkte op mijn S6 wel dat dit een stuk fijner was bij weinig licht/nacht.
[
Voor 28% gewijzigd door
lionman op 16-04-2018 14:48
]