Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:17
Rhapsody schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:55:
[...]
heb ik ook geprobeerd. Een aantal uur ging het inderdaad goed. Maar vannacht is ergens de verbinding verbroken. Het lijkt goed te gaan totdat de verbinding eenmaal verbroken is. Vanavond ga ik een harde reset proberen.
Dit heb ik ook geprobeerd, heeft helaas niet geholpen.. schijnt toch echt een bug te zijn in 8.1. In 8.0 werkte alles nog prima!

Heb het ook aangekaart op het Nokia forum:
https://community.phones....ussions/topics/7000022239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Hoe doe je zo'n hard reset?
Ik had het al geprobeerd door device uit te schakelen, en daarna power en volume up ingedrukt te houden, maar dit lijkt niets uit te halen.

[ Voor 72% gewijzigd door Jeffrey87 op 16-04-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
LeStef schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:16:
Camera app is nog steeds crappy. Ik gebruik de google cam.
Welke versie gebruik jij? De nieuwste APK van https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/camera/ crasht onmiddellijk op mijn toestel.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lionman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08-2023
Weet iemand het standaard wachtwoord om de ontwikkelaars opties te activeren?
Instellingen>systeem>over de telefoon>build-nummer (paar keer op klikken)
Heb al 0000 / 00000 / 1234 / 12345 en mijn eigen beveiligingswachtwoord geprobeerd zonder succes..

Wil namelijk de back softkey aan de rechterkant zetten.
https://forum.xda-develop...tons-recent-apps-t3777021

EDIT: Al gelukt, was toch mijn eigen beveiliginswachtwoord.. :+

[ Voor 8% gewijzigd door lionman op 16-04-2018 13:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M-67
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-06-2019
XWB schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:58:
[...]

Welke versie gebruik jij? De nieuwste APK van https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/camera/ crasht onmiddellijk op mijn toestel.
Ik heb ook de Google Camera en die via XDA Developers gedownload : https://www.xda-developer...-mode-lens-blur-4k-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Heeft de nokia 7 plus een blauwlicht filter? met autoamtisch tijdinstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
2e vraag van mij is hoeveel beter is de google Camera dan de Nokia Camera app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
M-67 schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:07:
[...]

Ik heb ook de Google Camera en die via XDA Developers gedownload : https://www.xda-developer...-mode-lens-blur-4k-video/
Klopt is dag en nacht verschil met de Nokia app. Ik snap eigenlijk niet hoe ze het voor mekaar krijgen en er vooral weinig aan het doen om die te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:59

uFx

M-67 schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:07:
[...]

Volgens mij is er nog geen versie die beide camera's kan gebruiken? Daarmee bedoel ik de zoom-camera.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Craigory schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:13:
2e vraag van mij is hoeveel beter is de google Camera dan de Nokia Camera app?
Da's kwestie van uitproberen, toch?

Ik heb de Google Camera app via de link van @M-67 inmiddels geïnstalleerd en zal het de komende dagen wel ondervinden :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
uFx schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:16:
[...]

Volgens mij is er nog geen versie die beide camera's kan gebruiken? Daarmee bedoel ik de zoom-camera.
Dat viel mij ook al op. Zolang dat er nog niet is gebruik alleen de standaard app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:59

uFx

erwindew schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:33:
[...]

Dat viel mij ook al op. Zolang dat er nog niet is gebruik alleen de standaard app.
Komt vast nog wel :) Voor de LG G6 (die een extra wide angle camera heeft) is er ook al eentje van.

Maar helemaal niet gebruiken zou ik afraden: de resultaten met de Google Cam app zijn er veel beter dan die van de standaard camera app van Nokia.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:46:
Hoe doe je zo'n hard reset?
Ik had het al geprobeerd door device uit te schakelen, en daarna power en volume up ingedrukt te houden, maar dit lijkt niets uit te halen.
How to Hard Reset Nokia 7 plus via Recovery Mode
First make sure the battery Nokia 7 plus was sufficient
Turn off Nokia 7 plus
After that, plug the charger cable
Press and hold the Volume Up button + Power key (If it is Android logo appears on the touchscreen display, immediately off the Power button key only, while the fingers still pressing the Volume Up button until it goes into recovery mode)
Now select "wipe data/factory reset" by using the volume buttons for navigation and confirmation with the power key
Next confirm by selecting Yes (Wait for the process to return the Nokia 7 plus to factory settings some time)
If you have finished select "Reboot system now" to restart or booting
The first Boot Process usually takes approximately 5 minutes

Net zolang beide knoppen indrukken tot het Android logo verschijnt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lionman
Nou ik laat die buttonswitch maar voor wat het is, krijg het niet voor elkaar.
Krijg de 7 plus niet geconnect met ADB dus als ik in de ADB folder met Windows powershell een opdracht intyp gebeurt er ook niks. Zal wel wennen die backbutton aan de linkerkant..

Net die GCam mod ook geinstalleerd om eens te testen. Vind opzich de standaard camera app goede foto's maken maar merk toch wel dat foto's snel bewogen zijn door het gemis van OIS.
(Drink veel koffie op een dag en rook ook dus wel eens last van wat shaky hands.. :P )

Welk toestel moet je selecteren als je bij de instellingen in GCam HDR+ wil aanzetten?
En veranderd dan de resolutie van de selfie/frontcam ook want die staat standaard op 4MP zie ik..?

@Craigory Antwoord op je 1e vraag: De 7+ heeft geen blauwlichtfilter, wel een nachtverlichting die je kan instellen op tijd en intensiteit. Hier staat bij als note: "Met nachtverlichting krijgt je scherm een oranje tint. Zo kun je het scherm beter zien bij weinig licht en val je makkelijker in slaap"
Ik heb dit zelf overigens uitstaan, vind de normale modus niet storend/fel bij nacht door de goede automatische helderheids regeling van het scherm. Denk dat dit bij AMOLED schermen meer invloed heeft, merkte op mijn S6 wel dat dit een stuk fijner was bij weinig licht/nacht.

[ Voor 28% gewijzigd door lionman op 16-04-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Laatst online: 28-08 11:29
Craigory schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:12:
Heeft de nokia 7 plus een blauwlicht filter? met autoamtisch tijdinstelling
Ja is aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CabbageW
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05 19:55
Heb sinds een paar dagen ook een Nokia 7+. In principe tevreden maar ik ben nog lang niet langs alle mogelijkheden geweest.
Twee storende ervaringen:
- bij het opstarten (van AndroidOne) gaat het Nokia scherm gepaard met een harde,irritante toon. Is die te vermijden?
- ik kan hem niet pairen met myVolvo. Ik zie in het forum dat er Bluetooth problemen zouden met 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
Met welke camera is deze s7 plus te vergelijken s4 s5 s6 s7 s8, want ik momenteel een s4 en een s6 is die slechter of beter dan voorgaande genoemde modellen? en presteert de camera beter dan de nokia 8 ?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
XWB schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:18:
[...]

Da's kwestie van uitproberen, toch?

Ik heb de Google Camera app via de link van @M-67 inmiddels geïnstalleerd en zal het de komende dagen wel ondervinden :p
Heb het gevoel dat deze camera software aanzienlijk beter foto's maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
CabbageW schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:34:

- ik kan hem niet pairen met myVolvo. Ik zie in het forum dat er Bluetooth problemen zouden met 8.1.
Mijn bluetooth probleem is opgelost na een factory reset. Maar je kan eerst eens de tip van @karimski proberen : Voor je gaat resetten..
Probeer eens via: settings >systeem>opties voor resetten> wifi, mobiel, bluetooth de boel te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
M-67 schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:44:
[...]

Mijn bluetooth probleem is opgelost na een factory reset. Maar je kan eerst eens de tip van @karimski proberen : Voor je gaat resetten..
Probeer eens via: settings >systeem>opties voor resetten> wifi, mobiel, bluetooth de boel te resetten.
Bij mij werkt de verbinding met mijn vivosmart hr+ sinds vanochtend weer goed. Verbinding hersteld zich gewoon als mij. Telefoon weer in de buurt is van mijn horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbem1944
  • Laatst online: 02-03 12:27
Ik heb mijn 7 + nu bijna twee weken en heb twee ervaringen waar ook twee vragen bij horen

1. bij gebruik van een sd kaart kan ik die alleen als draagbaar apparaat formatteren en instellen, niet als intern geheugen. Nu dacht ik dat Android one redelijk de Android van Google was waar je vanaf Android versie 6 een SD kaart als intern geheugen kunt instellen. Wijkt Nokia hier net als Samsung e.a. af of is er toch een mogelijkeheid de sd kaart als intern geheugen in te stellen?

2. mijn tweede ervaring, die eigenlijk nog lastiger is, is dat ik in de telefoon geen enkele USB stick kan gebruiken. Ik krijg steeds de mededeling dat NTFS, HPFS en exFat niet ondersteund worden, Mij Samsug s5 die van 2015 stamt heeft hier geen enkel probleem mee (met exFat tenminste). exFat is ook de standaard formatwijze van Windows 10 voor usb sticks. Nu moet ik het volgende doen. Alle bestanden van de stick overzetten naar de pc, vervolgens de USB stick formatteren met de telefoon (Fat?) en dan de bestanden weer proberen terug te zetten naar de stick. Proberen zeg ik, want zo gauw je de met de Nokia geformatteerde stick in een Windows pc steekt, geeft windows een foutmelding dat de USB stick niet goed is en hersteld moet worden. Nu is het zo dat als je je daar niets van aantrekt je de bestanden wel weer terug krijgt op fe stick maar het is niet een fraaie en wel omslachtige methode.
Heeft iemand anders dit ook al ervaren en er misschien een oplossing voor?

Na nog wat proberen een aanvulling: USB sticks van t/m 32 Gb worden wel gelezen, 64 en 128 GB moeten eerst door de telefoon geformatteerd worden.

[ Voor 4% gewijzigd door benbem1944 op 16-04-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsscheper
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-02-2020
LeStef schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:15:
[...]

Klopt is dag en nacht verschil met de Nokia app. Ik snap eigenlijk niet hoe ze het voor mekaar krijgen en er vooral weinig aan het doen om die te verbeteren.
Werkt met de nieuwste GCAM de HDR+ ook op de Nokia 7+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
nilsscheper schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:21:
[...]

Werkt met de nieuwste GCAM de HDR+ ook op de Nokia 7+?
Bij mij werkt HDR+ in de GCAM app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-67 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:55:
[...]

Welke gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:04
Rhapsody schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:55:
[...]
heb ik ook geprobeerd. Een aantal uur ging het inderdaad goed. Maar vannacht is ergens de verbinding verbroken. Het lijkt goed te gaan totdat de verbinding eenmaal verbroken is. Vanavond ga ik een harde reset proberen.
Probeer eens een ander Bluetooth AVRCP versie bij de ontwikkelaar opties. Ik zelf gebruik 1.6 met de Nokia 5.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbem1944 schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:44:
Ik heb mijn 7 + nu bijna twee weken en heb twee ervaringen waar ook twee vragen bij horen

1. bij gebruik van een sd kaart kan ik die alleen als draagbaar apparaat formatteren en instellen, niet als intern geheugen. Nu dacht ik dat Android one redelijk de Android van Google was waar je vanaf Android versie 6 een SD kaart als intern geheugen kunt instellen. Wijkt Nokia hier net als Samsung e.a. af of is er toch een mogelijkeheid de sd kaart als intern geheugen in te stellen?
Je zou dit eens kunnen proberen.
https://forum.xda-develop...card-to-internal-t3583875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_otten
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-09 16:02
Ontbreekt bij jullie ook de optie "face recognition" in het Smart Lock menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:17
Wietsee. schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:23:
[...]

Probeer eens een ander Bluetooth AVRCP versie bij de ontwikkelaar opties. Ik zelf gebruik 1.6 met de Nokia 5.
Hoe kom ik bij deze opties? ;-) Ik zit ook nog steeds met een Bluetooth probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:10

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

rene_otten schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:16:
Ontbreekt bij jullie ook de optie "face recognition" in het Smart Lock menu?
Voor zover ik gelezen heb werkte die wel op Android 8.0 maar sinds de update naar 8.1 ontbreekt de optie. Zelf geen ervaring mee (ik kreeg de update naar 8.1 binnen de eerste keer dat ik mijn telefoon aanzette) maar ook bij mij ontbreekt de functie op 8.1 ja.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_otten
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-09 16:02
SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:29:
[...]

Voor zover ik gelezen heb werkte die wel op Android 8.0 maar sinds de update naar 8.1 ontbreekt de optie. Zelf geen ervaring mee (ik kreeg de update naar 8.1 binnen de eerste keer dat ik mijn telefoon aanzette) maar ook bij mij ontbreekt de functie op 8.1 ja.
Thanks! Was handig als telefoon op bureau ligt, dan hoef je niet te ontgrendelen door code of vingerafdruk. Maar dan hoef ik nu niet langer te zoeken of ze die functie ergens anders verstopt hadden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kris_vh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 18:00
Ik kan bij Android 8.1 de optie niet terugvinden om uit te schakelen dat nieuwe apps automatisch worden toegevoegd op het home screen.
Vroeger was dit een optie van de Play Store zelf. Maar deze lijkt nu verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsscheper
M-67 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:55:
[...]

Ook met de dubbele camera? Verder een beetje tevreden over de kwaliteit van de foto's? (zowel de Nokia camera app als GCAM) Overweeg de telefoon vandaag aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
Support level override = ZSL
Supported HW Level Bakc camera = Full
Supported HW Level Front Camera = Full

Config Camera = Necus6 HDR+ AUTO
Calculation HDR+ imagereader Image Count = Nexus6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Ik twijfel tussen de aanschaf van een Nokia 7+ en een 8. Iemand die wellicht beide toestellen heeft gehad en een duidelijke voorkeur heeft? Ik neig naar de 8 vanwege de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:04
Sonny7 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:06:
[...]

Hoe kom ik bij deze opties? ;-) Ik zit ook nog steeds met een Bluetooth probleem...
Ga naar 'About phone', klik 7x op de optie 'build number' vervolgens verschijnen deze ontwikkelopties onder het 'system' gedeelte.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-67 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:40:
[...]

Support level override = ZSL
Supported HW Level Bakc camera = Full
Supported HW Level Front Camera = Full

Config Camera = Necus6 HDR+ AUTO
Calculation HDR+ imagereader Image Count = Nexus6P
Heb je nog een keer de link?
Ik kijk er overheen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boostie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:17:
Ik twijfel tussen de aanschaf van een Nokia 7+ en een 8. Iemand die wellicht beide toestellen heeft gehad en een duidelijke voorkeur heeft? Ik neig naar de 8 vanwege de prestaties.
Prestaties van de 7 Plus vind ik perfect.
Mooi scherm, lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Heb nu al een aantal keer met het mooie weer in de zon gezeten, maar anders dan in de Tweakers review heb ik geen problemen met het aflezen van het scherm in de zon :)

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d.bakker84 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:15:
[...]

Heb nu al een aantal keer met het mooie weer in de zon gezeten, maar anders dan in de Tweakers review heb ik geen problemen met het aflezen van het scherm in de zon :)
Ik heb de vandaag nog een keer bekeken, inderdaad... Perfect te zien. Voor mij is het gewoon een mooie keuze geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

d.bakker84 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:15:
[...]

Inderdaad, ik kan me ook totaal niet vinden in die kritiek en de accuduur is ook hartstikke goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
Waar kan ik de google camera app het beste dowloaden en welke versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Craigory Zoals eerder gepost door @M-67 is de APK te vinden op https://forum.xda-develop...p=75073844&postcount=1912

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:27:
[...]

Heb je nog een keer de link?
Ik kijk er overheen ben ik bang
https://www.xda-developer...-mode-lens-blur-4k-video/

[ Voor 6% gewijzigd door M-67 op 17-04-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel, merk je echt heel veel verschil?
De foto's vind ik er al niet verkeerd uitzien, dus ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
boostie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:17:
Hey,

Ik ben overgestapt van de Nokia 8 naar de 7 plus.
Mijn motivatie was meer cosmetisch + de batterij.

De 8 is ook een uitstekende phone en batterij gaat ook lekker lang mee, maar ik vind de 7 plus gewoon mooier ogen en sjah de batterij eh,het is een zaligheid.
Wat de snelheid betreft moet je niet veel mee inzitten, ik merk geen enkel verschil, die zullen er wel zijn maar merk je helemaal niets van tijdens de dagelijkse taken.
Je kan de snelheid een beetje vergelijken met een Snapdragon 821 maar stukken zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:11
Sinds gisteravond ook in het bezit van een Nokia 7 Plus.

Eerste indruk:

Mooi scherm
Groot!!!!
snel (voor mn gevoel sneller als mn oude LG G6)

verder nog niet echt getest.
Voor nu lijkt het een goede aankoop.
Kom maar op met die maandelijkse updates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:19:
[...]

Ik heb de afgelopen 2 dagen een beetje zitten experimenteren met die Google Cam, maar ik zie echt geen fundamenteel verschil tussen deze en die van Nokia. Ik vind de Nokia-camera best mooie beelden maken. Ook de slomo-functie werkt heel tof (https://photos.app.goo.gl/Bd3CYk1QXea2NJwq2).

Kan iemand een foto-vergelijking maken om het verschil duidelijk te maken? Ik heb het geprobeerd, maar zag gewoon te weinig verschil.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vervangt die google cam de Nokia camera software of kun je ze naast elkaar gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb nog wel issues met mijn Fitbit Blaze. Krijg geen notificaties meer door. Heeft altijd prima gewerkt maar op mijn Nokia 7+ krijg ik het niet aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
kris_vh schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:58:
Ik kan bij Android 8.1 de optie niet terugvinden om uit te schakelen dat nieuwe apps automatisch worden toegevoegd op het home screen.
Vroeger was dit een optie van de Play Store zelf. Maar deze lijkt nu verdwenen.
Kom de instelling toevallig net tegen. Settings>Google>Search>helemaal onderaan>Add icon to Home screen.

Beetje een vage plek voor deze instelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inge Janse schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:24:
[...]

Ik heb de afgelopen 2 dagen een beetje zitten experimenteren met die Google Cam, maar ik zie echt geen fundamenteel verschil tussen deze en die van Nokia. Ik vind de Nokia-camera best mooie beelden maken. Ook de slomo-functie werkt heel tof (https://photos.app.goo.gl/Bd3CYk1QXea2NJwq2).

Kan iemand een foto-vergelijking maken om het verschil duidelijk te maken? Ik heb het geprobeerd, maar zag gewoon te weinig verschil.
Ik ben het met je eens, vooral de effecten met de pro instelling, dit met de diepte werking vind ik zelf er goed uitzien, de instellingen werken handig.

Soms denk ik wel eens dat er gedacht wordt dat het een spiegelreflex foto kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
flitjes schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:40:
Ik heb nog wel issues met mijn Fitbit Blaze. Krijg geen notificaties meer door. Heeft altijd prima gewerkt maar op mijn Nokia 7+ krijg ik het niet aan de gang...
Ik kan mijn charge 2 connecten en die geeft alles mooi door naar de Nokia maar inderdaad, op mijn fitbit zelf kan ik notifications niet op zetten. Via de fitbit app wel. Dus komt er geen notification door.
Ik ga eens piepen op het forum van fitbit want misschien ligt het aan hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
  • Laatst online: 15-10-2024
LeStef schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:05:
[...]

Ik kan mijn charge 2 connecten en die geeft alles mooi door naar de Nokia maar inderdaad, op mijn fitbit zelf kan ik notifications niet op zetten. Via de fitbit app wel. Dus komt er geen notification door.
Ik ga eens piepen op het forum van fitbit want misschien ligt het aan hen.
Ja precies dat. Syncen werkt prima. Alleen noficiaties niet. De test notificatie komt wel binnen de eerste paar keer dat ik het test en daarna werkt het niet meer na een unlock.

Ik heb al meedere dingen gechecked: battery service manager om na te gaan of hij fitbit afschiet als het scherm locked.
Notification access al meerdere malen gereset
App al meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Fitbit ook al meerdere malen gereboot tijdens reinstall pogingen
Geswitched naar BT classic, werken de notificaties ook niet.

Ik krijg ergens het idee dat de fitbit app niet de juiste rechten of niet naar de juiste notification service luistert. Ook mis ik de notification dat fitibt notifications foward in de notification bar. Meen te herinneren dat dit voorheen er altijd stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-67
agoNITE schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:50:
[...]

Kom de instelling toevallig net tegen. Settings>Google>Search>helemaal onderaan>Add icon to Home screen.

Ik heb die instelling niet staan in Settings > Google > Search.

Ik zie het volgende: https://photos.app.goo.gl/io8NtWaHPOEHAaxV2
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:19:
[...]

veel verschil zie ik niet, enkel dat HDR in sommige gevallen beter is in de Google Cam dan de Nokia Cam.

[ Voor 29% gewijzigd door M-67 op 18-04-2018 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:35:
Vervangt die google cam de Nokia camera software of kun je ze naast elkaar gebruiken?
Beide worden naast elkaar gebruikt, de Google Cam is gewoonweg een extra app.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:03:
[...]

Ik ben het met je eens, vooral de effecten met de pro instelling, dit met de diepte werking vind ik zelf er goed uitzien, de instellingen werken handig.

Soms denk ik wel eens dat er gedacht wordt dat het een spiegelreflex foto kan worden.
Vind de image processing bij lowlight toch echt beter bij de Google cam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Net ontvangen:

Beste mijnheer, beste mevrouw David,

Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw deelnameaanvraag voor de voornoemde actie.

De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie.
Wij danken u voor uw deelname.

Met vriendelijke groeten,

Het GLOBAL Action team

De actie loopt tot en met de 30e, dus dit gaat dus nog wel even duren...

[ Voor 4% gewijzigd door d.bakker84 op 18-04-2018 11:24 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_vh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 18:00
[...]

Ik zie deze optie niet.
Hier een screenshot van wat ik zie: https://photos.app.goo.gl/lvkSCEh52bA7a2xJ2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ik heb nu LDAC aangezet via dev menu, of pakt mn Sony 1000XM2 dat automatisch? Ik zie het nergens voorbij komen bij de gewone properties of het aanstaat, alleen DSEE.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lionman
kris_vh schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:26:
[...]

Ik zie deze optie niet.
Hier een screenshot van wat ik zie: https://photos.app.goo.gl/lvkSCEh52bA7a2xJ2
Gewoon de (prime) Nova Launcher er op knallen! :)
Dan kan je dat sowieso instellen. Bevalt mij echt goed!
Telefoon voelt echt supersnel aan nu doordat ik in Nova alle animaties heb ingesteld op "sneller dan het licht" en bij de ontwikkelaarsopties de animaties versneld heb naar 0.5 ipv de standaard 1.0.
Je kan bij Nova ook gelijk meer apps op 1 scherm zetten wat ik zelf prettig vind.
Gebruik altijd maar 1 homescherm met wat mapjes voor een snelle toegang tot je veelgebruikte apps.
Heb ook een knop nu om naar alle apps te gaan ipv dat je die ziet door je omhoog te swipen.
Ben niet zo'n swipefan.. En heb nou ook gewoon weer een getal bij inkomende berichten ipv die stippen.
Qua batterijverbruik merk ik totaal geen verschil. Aanrader dus..! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1p
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-09 06:15

j1p

Ik heb afgelopen weekend de chromecast ontvangen, in een doosje van de Mediamarkt waar ik de 7 Plus ook besteld heb. Kreeg echter zondag hetzelfde mailtje als @d.bakker84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWa
  • Laatst online: 16-06-2024
j1p schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:55:
Ik heb afgelopen weekend de chromecast ontvangen, in een doosje van de Mediamarkt waar ik de 7 Plus ook besteld heb. Kreeg echter zondag hetzelfde mailtje als @d.bakker84.
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Ik heb ook zojuist dat mailtje ontvangen. Ben benieuwd wanneer de Chromecast op de mat ligt. En verders ben ik nog steeds tevreden met de Nokia. Ik ben vooral erg content met het snelle opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

Ik vind de telefoon tot nu toe ook heel goed bevallen. Mooi scherm, zeer snel in gebruik, 6 inch is best goed te doen en went snel (wat helpt is dat de telefoon zo smal is), snel opladen is te gek, OS is superstabiel (ook in het contact met Chromecasts en bluetooth-apparaten) én ik zit na 32 uur sinds de laatste laadbeurt nog op 47%. Toegegeven, veel doe ik er niet mee, maar toch. Dit is een oldschool relax-vibe die ik niet meer ken sinds mijn, jawel, Nokia N95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Enige puntje tot nu toe is dat ik grotere broekzakken moet hebben, het ding steekt uit :')

Wat me opviel is dat ie echt mega snel oplaadt met de meegeleverde stroomadapter en usb-c kabel, binnen een uur van 35% naar 100% :o

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Chiron schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:16:
Enige puntje tot nu toe is dat ik grotere broekzakken moet hebben, het ding steekt uit :')

Wat me opviel is dat ie echt mega snel oplaadt met de meegeleverde stroomadapter en usb-c kabel, binnen een uur van 35% naar 100% :o
Daarvoor moet ik inderdaad echt even in een winkel gaan kijken, ik fiets veel dus de telefoon moet niet te lang zijn :+ heb nu tijdelijk een nokia 5 welke gewoon goed is qua formaat.,ben wel beetje bang dat de 7+ wat te groot is.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb vrij diepe zakken en daar past de 7+ prima in, maar op de fiets blijft het onhandig ja. Je voelt dat ding zitten en het belemmert je om hard door te trappen :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ach die koelkast :P
Hem hem thuis nog liggen, 3x zo dik als een 7+ 8)7 .
Inmiddels 5 telefoons verder en ook heel erg tevreden met mijn 7+. Van de week niet veel nodig gehad maar met een Screen time van 1h30 dik 6 dagen met de accu gedaan _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Hebben meer mensen dat aan de achterkant letters missen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ujyHOd0l.jpg

Het viel me ineens op dat echt specifieke letters missen. De rest is niet vervaagd ofzo.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 22:20

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Hier zijn alle letters aanwezig. Maar ik heb hem sinds vanmiddag, dus nog nul slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
amas schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:55:
[afbeelding]

Het viel me ineens op dat echt specifieke letters missen. De rest is niet vervaagd ofzo.
Jep, mis ook letters al vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ik heb meteen het meegeleverde hoesje erop gedaan, dus ik mis nog niks. Maar ik begin me wel te ergeren aan de randen van dat hoesj. Er zit een soort scherpe dubbele richel in die niet lekker vasthoudt, dus wellicht ga ik ook 'naked' als ik geen fijnere case kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:32:
Ik heb meteen het meegeleverde hoesje erop gedaan, dus ik mis nog niks. Maar ik begin me wel te ergeren aan de randen van dat hoesj. Er zit een soort scherpe dubbele richel in die niet lekker vasthoudt, dus wellicht ga ik ook 'naked' als ik geen fijnere case kan vinden.
https://www.gsmpunt.nl/ho...7-plus-transparant-hoesje

Deze zit prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbem1944
  • Laatst online: 02-03 12:27
Chrisitan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:27:
[...]

Jep, mis ook letters al vanaf het begin.
Mis ook letters, maar vind dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Komen die randen hoger dan het scherm? Ik vind de originele erg prettig omdat de randen niet hoger liggen dan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Nog meer mensen waarbij Strava niet fatsoenlijk werkt? Wanneer ik een rit opneem crasht de app steeds na een ongeveer een uur... De notificatie waar je kan zien dat ie aan het opnemen is, is niet meer zichtbaar en ik moet de app ook opnieuw starten om bij de app te kunnen.... Wanneer ik dan de app heb geopend ben ik ook mijn opgenomen rit kwijt. Ik heb Strava al toegevoegd aan de lijst van apps die niet worden 'gebatterij optimaliseerd' en ook de zwarte lijst met activiteiten op de achtergrond is ook uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeStef schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:14:
[...]

Komen die randen hoger dan het scherm? Ik vind de originele erg prettig omdat de randen niet hoger liggen dan het scherm.
Ik denk één millimeter, voordeel van deze vind ik dat rond de camera ook een kleine opstaande rand van ongeveer één millimeter is, dus ligt de telefoon niet op de camera

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

Erg prettig touwens van AndroidOne is dat al die standaard Google-apps afwezig zijn, of zelfs verwijderd kunnen worden. Dat lukte zelfs op mijn geroote LG G4 niet. Dus géén Google+, Fit, Duo, Hangouts, Kiosk, Music, Play etc. meer als je ze niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsscheper
[...]

Bij mij zie ik niet een dergelijke optie... Heb ook de Nederlandse taal ingesteld ipv Engels, maar zou geen verschil mogen maken?! Iemand die me verder kan helpen?

Daarnaast nog een dringende vraag: ik wil graag de nav keys onderin omdraaien (ben Samsung gewend), is dit mogelijk via instellingen (zo ja, waar dan?) of dient dit via een app te gebeuren? (Suggestie?)

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Is het iemand gelukt om face unlock werkend te krijgen met 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

Neco75 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:28:
Is het iemand gelukt om face unlock werkend te krijgen met 8.1?
Zou onder Smart Lock moeten zitten. Ik zie hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Ragger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:40:
[...]

Zou onder Smart Lock moeten zitten. Ik zie hem niet.
Daar staat het ook niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-08 21:30
amas schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:55:
[afbeelding]

Heb hetzelfde, maar het rare is dat ik mijn hoesje er tot nu toe altijd omheen gehad heb...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

rick.b schreef op donderdag 19 april 2018 @ 04:42:
[...]

Heb hetzelfde, maar het rare is dat ik mijn hoesje er tot nu toe altijd omheen gehad heb...
Precies hetzelfde hier, qua verdwijnende letters. Ik vermoed dat het not a bug but a feature is, want die teksten zijn natuurlijk spuuglelijk. Door ze er initieel op te zetten, maar op een manier die verdwijnt/vervaagt, voldoe je mogelijk én aan de wet én maak je je toestel mooier.

(de sony xperia z5 compact deed dit nog slimmer, door al die onzin op een plastic film te zetten die je - naast de sd-kaart - uit het toestel kon trekken, dus daar zag je er helemaal niks van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
nilsscheper schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:22:
[...]

Bij mij zie ik niet een dergelijke optie... Heb ook de Nederlandse taal ingesteld ipv Engels, maar zou geen verschil mogen maken?! Iemand die me verder kan helpen?

Daarnaast nog een dringende vraag: ik wil graag de nav keys onderin omdraaien (ben Samsung gewend), is dit mogelijk via instellingen (zo ja, waar dan?) of dient dit via een app te gebeuren? (Suggestie?)

Bedankt! :)
Ik kwam de instelling op mijn Nexus 6 tegen, ging er van uit dat de instelling op andere toestellen in hetzelfde menu zou zitten. Blijkbaar is dit toch niet het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanaerde
  • Laatst online: 02-06 13:49
Faabjan schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:06:
[...]

Nee, ik had alleen een mailtje gekregen met goede ontvangst deelnameaanvraag. En in dat mailtje stond vervolgens dat je kopie van aankoopbewijs moest sturen.
Daarna heb ik niks meer vernomen.
Heb je lang moeten wachten op de eerste bevestiging van de deelnameaanvraag? Na een half uur nog niets ontvangen, en ik kan hen niet contacteren als ik geen inschrijvingsreferentie heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvanaerde schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:19:
[...]

Heb je lang moeten wachten op de eerste bevestiging van de deelnameaanvraag? Na een half uur nog niets ontvangen, en ik kan hen niet contacteren als ik geen inschrijvingsreferentie heb 8)7
Eerste 2 mails (bevestiging inschrijving en bevestiging copie factuur) had ik binnen 5 minuten na inschrijving zaterdag. De laatste (daadwerkelijk bevestiging van deelname) pas op woensdag.

De 2 vervolg mails kwamen bij mij in de spam terecht, opzich apart want de eerste niet, terwijl afzender bij alle 3 de mails hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
bvanaerde schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:19:
[...]

Heb je hem al binnen? Het eerste mailtje kreeg ik meteen zonder problemen. Alleen het volgende mailtje dat ze alles gaan uitzoeken duurde ruim 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanaerde
  • Laatst online: 02-06 13:49
Faabjan schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:35:
[...]

Heb je hem al binnen? Het eerste mailtje kreeg ik meteen zonder problemen. Alleen het volgende mailtje dat ze alles gaan uitzoeken duurde ruim 2 weken.
Nog steeds geen enkele mail ontvangen, intussen al 2x de aanvraag gedaan.
Coolblue kan me niet verderhelpen (ze hebben geen contactpersoon), straks Nokia eens gaan lastigvallen.

Zou je me de afzender van deze mails kunnen bezorgen?

Kleine update:
  • Coolblue gecontacteerd. Zij verwijzen me door naar Nokia, aangezien zij degene zijn die de actie organiseert
  • Nokia gecontacteerd via chat. Zij kunnen me enkel helpen met problemen over mijn GSM. De persoon leek niet echt op de hoogte van de actie.
  • In de algemene voorwaarden van myactions.eu staat dat A&C systems de actie verzorgt. Via hun site ac-systems.be het telefoonnummer gevonden. Zij beweren dat hun IT dienst enkel de site heeft gemaakt, maar dat ze niet de personen zijn die de actie beheren. Ze konden me enkel het email adres info at myactions.eu en help at myactions.eu doorspelen.
Heel verdacht allemaal... ik vind het al vervelend dat ik daar mijn persoonsgegevens & aankoopbewijs heb achtergelaten.

[ Voor 48% gewijzigd door bvanaerde op 19-04-2018 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin Snoek
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb sinds gisteren ook de Nokia 7 plus in huis en ben er heel tevreden mee. Ik heb ook de Galaxy S8 plus en kan hem daarom mooi vergelijken met de Nokia. De Nokia 7+ voelt in gebruik bijna net zo snel als mijn S8+. De accuduur van de Nokia is echt geweldig. Waar de S8+ na een dag weer aan het infuus moet, gaat de Nokia nog een dag langer mee. Hij gaat voor je gevoel maar door. De camera van de Nokia vind ik zelf ook erg goed. Mooie scherpe kleurrijke foto's. De S8+ foto's zijn net iets schoner en gedetailleerder. Maar in mijn ogen zijn de verschillen minimaal. Ik zou prima kunnen leven met de Nokia camera

Waar de S8+ wel beter in is, is het oled-scherm. Dan zie je echt de kleuren eruit springen en krijg je echt diepte in het beeld. Het is meer een 3D beeld om te zien bij de S8+. Het Lcd-scherm van de Nokia oogt dan vlakker in het beeld en ik mis dan een beetje het contrast van de S8+. Maar het beeld van de Nokia is wel mooi scherp en prettig om naar te kijken. Ik heb de Nokia gekocht om naast de S8+ een telefoon te hebben met stock android. Zeg maar, gewoon omdat het kan.😁
Ik kijk graag uit naar de Galaxy S10+ en blijf toch wel een Samsung fanboy, maar ik vind het mooi om te zien dat je voor 400 Euro eigenlijk een uitstekende telefoon kunt kopen.Als Nokia in de opvolger nou nog even een Oled-scherm plaatst, dan is hij voor mij helemaal af. Nokia heeft er in ieder geval een fanboy bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Edwin Snoek schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:17:
Ik kijk graag uit naar de Galaxy S10+ en blijf toch wel een Samsung fanboy, maar ik vind het mooi om te zien dat je voor 400 Euro eigenlijk een uitstekende telefoon kunt kopen.Als Nokia in de opvolger nou nog even een Oled-scherm plaatst, dan is hij voor mij helemaal af. Nokia heeft er in ieder geval een fanboy bij.
Of je haalt de Nokia 8 Sirocco, die heeft een OLED scherm en zit zit qua prijs aan wat de S8+ een jaar geleden heeft gekost.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
bvanaerde schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:59:
[...]

Nog steeds geen enkele mail ontvangen, intussen al 2x de aanvraag gedaan.
Coolblue kan me niet verderhelpen (ze hebben geen contactpersoon), straks Nokia eens gaan lastigvallen.

Zou je me de afzender van deze mails kunnen bezorgen?

Kleine update:....
Misschien hebben ze problemen met de website/server. Is natuurlijk ook een amateuristisch ogend gebeuren dus zou best kunnen. Of je kan even een ander e-mailadres proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Misschien dat ik een faulty device heb...maar soms na het unlocken reageert mijn notification bar niet op swipe down...meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisitan
karimski schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:51:
Misschien dat ik een faulty device heb...maar soms na het unlocken reageert mijn notification bar niet op swipe down...meer mensen hier last van?
Ja toevallig 2 keer gehad, wellicht niet toevallig dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 14:27
Faabjan schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:23:
[...]

Misschien hebben ze problemen met de website/server. Is natuurlijk ook een amateuristisch ogend gebeuren dus zou best kunnen. Of je kan even een ander e-mailadres proberen?
Ik heb ook alles netjes ingevuld etc en later pas ...sinds eergisteren een tweede mail terug ...(heb de telefoon nu drie weken morgen)

Beste mijnheer, beste mevrouw Ben,

Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw deelnameaanvraag voor de voornoemde actie.

De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie.
Wij danken u voor uw deelname.

Met vriendelijke groeten,

Het GLOBAL Action team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Zo die accu is echt Master!

Woensdagmorgen om 07:00 uir de lader gehaald.
Vanmorgen om 05:30 weer aan de lader gelegd met nog 9% over.
Screen on time weet ik niet precies maar ergens rond de 6 a 6.5 uur.

Maar...Ik had voor mijn vorige telefoon (LG G6) een aantal Quickcharge 3 snelladers gekocht.
Deze werken niet op mijn Nokia?
Hij laad wel maar niet snelladen
Iemand enig idee hoe dat kan?
Is het een andere ''versie'' van snelladen ofzo?

En weet iemand of het mogelijk is om de iconen aan te passen?
Ze hebben nu alle vormen en ik wil ze graag 1 vorm.
Standaard staat deze al op rond maar de helft blijft gewoon een andere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RvD86 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 07:51:
Zo die accu is echt Master!

Woensdagmorgen om 07:00 uir de lader gehaald.
Vanmorgen om 05:30 weer aan de lader gelegd met nog 9% over.
Screen on time weet ik niet precies maar ergens rond de 6 a 6.5 uur.

Maar...Ik had voor mijn vorige telefoon (LG G6) een aantal Quickcharge 3 snelladers gekocht.
Deze werken niet op mijn Nokia?
Hij laad wel maar niet snelladen
Iemand enig idee hoe dat kan?
Is het een andere ''versie'' van snelladen ofzo?

En weet iemand of het mogelijk is om de iconen aan te passen?
Ze hebben nu alle vormen en ik wil ze graag 1 vorm.
Standaard staat deze al op rond maar de helft blijft gewoon een andere vorm.
Geen idee welke versie van quick charge de 7+ heeft maar ik heb een backwards compatible snellader in de auto en die werkt gewoon (pricewatch: Ewent EW1352 2-Poorts USB Autolader 5A met Quick Charge 3.0. De eerste paar seconden staat er "charging" in het scherm, dan verandert dat naar "quick charging" en nog iets later komt er een voorspelling bij te staan hoe lang het nog gaat duren tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De 7+ doet Quick Charge 3.0. Heb net mijn Aukey CC-T7 ontvangen, benieuwd of dat een beetje fatsoenlijk gaat werken in de auto.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:49:
[...]

De eerste paar seconden staat er "charging" in het scherm, dan verandert dat naar "quick charging" en nog iets later komt er een voorspelling bij te staan hoe lang het nog gaat duren tot 100%.
Klopt, Dit was bij mn LG ook altijd het geval.
En komt bij de originele lader van Nokia ook te staan.
Helaas bij de andere niet.
XWB schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:11:
De 7+ doet Quick Charge 3.0.
Maar dan weet ik dat (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jamietel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 12:25
Chiron schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:36:
Ik heb nu LDAC aangezet via dev menu, of pakt mn Sony 1000XM2 dat automatisch? Ik zie het nergens voorbij komen bij de gewone properties of het aanstaat, alleen DSEE.
De Nokia 7 plus ondersteund dus geen LDAC!

Bij mijn oude toestel (een LG Nexus 5X) krijg je als optie in Bluetooth setting "HD audio: LDAC". Voor de 7+ is dit "HD audio: AAC". Ik heb zelf ook een 1000XM2. Dit vond ik vreemd aangezien ik altijd dacht dat LDAC als licentie in Android 8.0 zat. Via de support page van Nokia hebben zij bevestiging dat de 7+ geen LDAC ondersteund. Er werd wel aangegeven dat ze de mening van klanten belangrijk vinden en het neerleggen bij development.
Pagina: 1 ... 7 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires