Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:55

HMC

Pluviophile

Stefan22 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:24:
Xiaomi zou het zichzelf een stuk makkelijker maken met updates als ze niet zo ongelooflijk veel toestellen uitbrengen. Er lijkt elke dag wel weer een nieuwe bij te komen.
Mwah. Velen hebben natuurlijk dezelfde SoC. :D

Betaalde Kremlin-troll

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
HMC schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:33:
[...]

Mwah. Velen hebben natuurlijk dezelfde SoC. :D
Klopt, maar alsnog lijkt het me niet makkelijk want er zitten wel andere verschillen in waardoor het een en ander nog getest moet worden bijvoorbeeld. Het werkt overigens wel goed voor ze, zoveel toestellen uitbrengen, want ze verkopen erg goed.

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:55

HMC

Pluviophile

Gelijk heb je. Krijg nu trouwens net weer nieuwe update binnen.
10.3.5.0. August Security Patch. Increased system security.

Betaalde Kremlin-troll

• chrisholstege
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:26
Ik heb sinds een paar weken problemen met GPS ontvangst. Maps, Waze en Strava locatie blijven allemaal na enkele minuten hangen, om dan weer even weer goed bereik te hebben waarna het na enkele minuten weer weg valt. Mijn hardlooprondje is door de weilanden en dan heb ik het probleem ook, het heeft dus niet met bebouwing te maken.
Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen?
Maps cache heb ik al geleegd.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True