beuker19 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 00:39:
Predje en Tomski1986
Wat spelen jullie zelf ?
Hebben jullie eigen cijfers waaruit blijkt dat jullie zoveel Paladins en Warlocks tegen komen?
Wat zijn jullie ideeën om het misschien beter te maken ?
Hebben jullie zelf wat onderzoek gedaan naar decks die misschien favoriet tegen deze 2 decks zijn?
Waarom al de haat op iedereen die nu het populairste meta deck speelt ?
Ik vind Odd Paladin, Spiteful Summoner decks en Cubelock ook vervelend maar je weet dat ze nu sterk zijn en veel gespeeld geworden dus kun je het toch maar beter het beste er van maken of gewoon niet spelen.
Het lastige is ook dat nerfs niet altijd het probleem oplossen want dat de recente veranderingen was de meta nog slechter als ervoor.
Het enige waar ik mij wel een beetje druk om maak is dat er zo weinig Witchwood kaarten gespeeld worden in de huidige meta en daar is natuurlijk alleen Blizzard verantwoordelijk voor en daar kunnen wij net zo goed niks aan doen.
Ja, je kunt altijd de meest imba decks counteren (dan kom je ze ook niet meer tegen)..
Met een counterdeck heb je iets meer kans, maar verlies je nog vaak genoeg. (zelfs met 100% counter.. zo imba zijn T1 decks gewoon).
Daarnaast is het totaal niet fun (dit is al sinds dag 1 van HS aan de hand btw).
Het is niet fun en interactieve..
Facehunter was in zijn T1 dagen niet leuk... Freezemage niet, Midrange shaman niet, patron warrior niet, pirate warrior niet..
De meeste laffe T1 decks waar je 90% van de tijd tegen moet spelen en van a tot z voorspelbaar zijn (en waar je niets tegen kunt doen). Elke meta speel je weer tegen max 3 verschillende te sterke decks.
Elk potje HS zou anders moeten voelen..
Momenteel als ik inlog en speel is het simpelweg 20 min REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY..
TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE..
Boardclear nummer 3, 4, 5.. en weer REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY, REPORTING FOR DUTY..
TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE, TO BATTLE..
Of yess... ohhhh yesss you'll serve me nooowwwww, etc.
Totaal niets anders, totaal zaai, totaal 0 skill.. dus ik ben elke dag al weer heel snel klaar met HS.
Mij ook prima.. helaas dat er zoveel leuke opties zijn.. maar het spel uiteindelijk door de spelers om zeep geholpen wordt.
En dan ook nog BM'en met je T1 netdeck.. I'm out..