Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:29
Mijn Monster hunt progress

Tess - in eerste run

Darius - in eerste run

Toki - in 2e run --> geluk gehad met 2 x Double time (cast your first spell of the turn again) , vooral met de reward van de mage quest werkt dat super. 3 extra beurten achter elkaar ;)

Houndmaster - eerste run gestrand bij final boss, vandaag nog een run proberen.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
louzy82 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:28:
Toki - in 2e run --> geluk gehad met 2 x Double time (cast your first spell of the turn again) , vooral met de reward van de mage quest werkt dat super. 3 extra beurten achter elkaar ;)
Haha dat is mijn ervaring ook. Ik was enorm aan het verliezen, toen kreeg ik 3 beurten achter elkaar en was het potje flink omgedraaid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Als Toki ben ik inderdaad ook nooit voor spelldamage gegaan. Wel een keer die "battlecry"geprobeerd dat ie spells 2 keer speelde, maar daar had ik alleen maar nadeel van, omdat hij mijn eigen board gingen fireballen etc :/.
Vol op control en value gespeeld. Board niet overcommitten en op de juiste momenten je hero power gebruiken.

Ben voor Quest mage gegaan wel trouwens. Best veel card generatie en spell generatie kaarten in de bucket.

[ Voor 14% gewijzigd door Sypheron op 01-05-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Je moet natuurlijk wel goed nadenken over welke spells je gebruikt als je 'Double time' hebt.

Dus vooral spells waarbij het zeker is dat ze damage doen aan enemies anders krijg je inderdaad ook een aantal van die spells op jezelf of je eigen minions.

- Arcane missiles
- Blizzard
- Cinderstorm
- Flamestrike
Etc.

2 of 3 x een blizzard is een mooie AOE ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Eens, maar dan wordt die passive ineens wel heel erg conditional, want zo'n spel moet je natuurlijk wel net op het goede moment in de hand hebben. Vind het een leuke passive, maar soms heb je gewoon direct damage in de hand die je wil gebruiken, en dan moet je het maar net twee keer van RNG zien te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Pyroblast erop en bidden tot RNG-sus ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met spell damage en double-cast kwam ik tot boss 7, eigenlijk best eenvoudig. Game 7 verloor ik simpelweg op het compleet niet trekken van AoE (er zaten meerdere Blizzards en Flamestrikes in m'n deck en ook een Arcane blast was genoeg geweest) en tegenstander bleef maar giants droppen...de 6e of 7e ofzo kreeg ik niet meer weggewerkt.

Juist de HP is sterk in een blast deck; Frost bolt op enemy minion en als de 2e friendly gaat HP gebruiken en iets non-RNG of enemy-only gooien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:51:
Met spell damage en double-cast kwam ik tot boss 7, eigenlijk best eenvoudig. Game 7 verloor ik simpelweg op het compleet niet trekken van AoE
Het is en blijft een RNG-fest he. Ik kreeg in mijn eerste Toki run die cast double spell en een Enter The Waygates. Toen kreeg ik bij de 2e, 3e en 4e boss geen spells of spell generation aangeboden in de 3 x 3 kaarten opties. _O-

Heb die modus alleen gespeeld om die stomme quests weg te werken, maar vind het vanwege het gigantische RNG gehalte niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik moest zeggen dat ik me in standard ranking eigenlijk nog steeds prima vermaak. Ik heb voor de eerste keer in tijden wel redelijk wat geld in de game gestopt (pre-order + 3x60packs). Maar daardoor heb ik zeer veel decks kunnen bouwen..

Ik heb moment compleet:
Cubelock
Zoo
Odd Zoo

Odd Paladin
Odd Paladin (maar dan met meer op buffs gericht).

Odd Face Hunter
Dire Hunter

Odd Rogue
Quest Rogue

Taunt Druid
Odd Taunt Druid
Token Druid
Quest Druid

Shudderwock Shaman

"Miracle" Priest
Control Priest ft. Mind Blast

En ik ben nu bezig met
Control Warrior en Odd Control Warrior compleet te krijgen.

Ik moet zeggen nu ik zo enorm veel decks tot mijn beschikking heb, dat ik het niet zo erg meer vind om vaak paladin tegen te komen. Ik weet precies wat ik van die paladin decks kan verwachten en het geeft me de kans om snel andere decks te leren :).

Persoonlijk heb ik heel veel plezier met de druid decks en quest rogue (alhoewel ik daar echt nog wel regelmatig misplays mee maak). Alleen de mage decks trekken me niet zo, vandaar dat ik daar ook nog niks van gemaakt heb.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:27:
Ik moest zeggen dat ik me in standard ranking eigenlijk nog steeds prima vermaak. Ik heb voor de eerste keer in tijden wel redelijk wat geld in de game gestopt (pre-order + 3x60packs). Maar daardoor heb ik zeer veel decks kunnen bouwen..

Ik heb moment compleet:
Cubelock
Zoo
Odd Zoo

Odd Paladin
Odd Paladin (maar dan met meer op buffs gericht).

Odd Face Hunter
Dire Hunter

Odd Rogue
Quest Rogue

Taunt Druid
Odd Taunt Druid
Token Druid
Quest Druid

Shudderwock Shaman

"Miracle" Priest
Control Priest ft. Mind Blast

En ik ben nu bezig met
Control Warrior en Odd Control Warrior compleet te krijgen.

Ik moet zeggen nu ik zo enorm veel decks tot mijn beschikking heb, dat ik het niet zo erg meer vind om vaak paladin tegen te komen. Ik weet precies wat ik van die paladin decks kan verwachten en het geeft me de kans om snel andere decks te leren :).

Persoonlijk heb ik heel veel plezier met de druid decks en quest rogue (alhoewel ik daar echt nog wel regelmatig misplays mee maak). Alleen de mage decks trekken me niet zo, vandaar dat ik daar ook nog niks van gemaakt heb.
Dat zou ik ook zeggen als ik net 200€ in de game heb gestopt :p

Ik kan ook elk deck wel spelen maar heel veel werkt gewoon niet of net niet goed genoeg.

Wat ik nog het ergste vind is dat er gewoon te veel 80/20 match ups zijn en dat ik gewoon kut.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
beuker19 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Dat zou ik ook zeggen als ik net 200€ in de game heb gestopt :p

Ik kan ook elk deck wel spelen maar heel veel werkt gewoon niet of net niet goed genoeg.

Wat ik nog het ergste vind is dat er gewoon te veel 80/20 match ups zijn en dat ik gewoon kut.
Ja dat was ook eigenlijk niet de bedoeling ;). Maarja, ik kon het missen. Maar doordat ik zelf nu genoeg van deck kan wisselen blijft het wel leuker. Vorige expansion had ik maar 2 decks.. En dan wordt het na 5 of 6 potjes toch wel redelijk snel saai.. Nu kan ik goed een paar uur achter elkaar spelen :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na reset op rank 22 twee games gespeeld...complete Shudderwok en complete quest Rogue. Als spelers met dat soort collecties al niet meer boven rank 18 komen, zijn de ladder changes echt niet goed geweest voor rank 15 tot 25.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Zarhrezz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:46:
Na reset op rank 22 twee games gespeeld...complete Shudderwok en complete quest Rogue. Als spelers met dat soort collecties al niet meer boven rank 18 komen, zijn de ladder changes echt niet goed geweest voor rank 15 tot 25.
Hoe compleet je collectie is zegt niks over skill (hoe eenvoudig hearthstone in de basis ook is..) en ook niks over activiteit.

Als je een paar maanden niet actief bent geweest omdat je de vorige meta echt helemaal zat was dan zak je flink op de ladder.

Ik ken ook mensen die een hele flinke collectie hebben omdat ze vroeger super actief waren met Hearthstone. Die spelen nu nog slechts 1 a 2 keer per week een potje.. 2 games is natuurlijk niet echt een basis voor echte statistieken.

[ Voor 16% gewijzigd door icemotion op 02-05-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:55:
Hoe compleet je collectie is zegt niks over skill (hoe eenvoudig hearthstone in de basis ook is..) en ook niks over activiteit.

Als je een paar maanden niet actief bent geweest omdat je de vorige meta echt helemaal zat was dan zak je flink op de ladder.

Ik ken ook mensen die een hele flinke collectie hebben omdat ze vroeger super actief waren met Hearthstone. Die spelen nu nog slechts 1 a 2 keer per week een potje.. 2 games is natuurlijk niet echt een basis voor echte statistieken.
True, maar sinds het nieuwe systeem er is valt het wel op. Jabber is nogal meme, dus die zal niet snel ranken, maar de Quest is gewoon een tier 1. Natuurlijk is 100% dure netdecks op een sample van 2 niet veelzeggend, maar vorige maand ging het ook al nergens over. Ik kwam voor de wijziging op rank 17-15 meer variatie en meer non-full netdeck tegen dan nu op rank 22-18. Dat geeft toch te denken.

Mijn vermoeden dat was de extra sterren nodig op ranks onder de 15 ervoor zouden zorgen dat veel meer mensen de moeite niet meer nemen om de 15 te halen. Wat ik eind vorige maand en nu zie, wordt dat vermoeden alleen maar sterker...en dat maakt ladder gewoon een stuk minder leuk, zeker voor beginners / casuals met een kleine collectie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet heel snel boos maar van deze Brawl dus echt wel :r
Gewoon 3 x verloren van een Druid die 3x op turn 6 zijn Summoner kon spelen en 3x kwam er een fucking Tyrantus uit.... dat is echt zo waardeloos en gewoon niet eerlijk meer.
Ik hoop echt dat ze nu eens snel met wat balans changes gaan komen want dit nog een heel jaar is voor mij echt een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:34:
Gewoon 3 x verloren van een Druid die 3x op turn 6 zijn Summoner kon spelen en 3x kwam er een fucking Tyrantus uit.... dat is echt zo waardeloos en gewoon niet eerlijk meer.
Ik hoop echt dat ze nu eens snel met wat balans changes gaan komen want dit nog een heel jaar is voor mij echt een no go.
Ik verloor net een potje omdat mijn 2 Knife Jugglers into Call To Arms geen enkele keer op de Mountain Giant (met 1 HP) van mijn tegenstander pingde. 8 hits op een rij 50/50 verloren. _O-

Blijkbaar had ik de Consecration moeten spelen ipv moeten gaan voor de 99,61% odds.

Achja, het is dat het een gratis runnetje is, anders had ik het ook niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Wanneer vond je de meta wel goed dan? Ik wil niet bashen ofzo maar zie elke meta berichten voorbij komen dat de meta waardeloos is. Dus ben eigenlijk benieuwd wanneer blizzard het wel 'goed' heeft gedaan.

Zelf kom ik niet al te veel paladins tegen dus vind het wel prima op de ladder. Heb het idee dat er ook best wat decks zijn die viable zijn nu: de vorige meta's was dit toch wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Bartske schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Wanneer vond je de meta wel goed dan? Ik wil niet bashen ofzo maar zie elke meta berichten voorbij komen dat de meta waardeloos is. Dus ben eigenlijk benieuwd wanneer blizzard het wel 'goed' heeft gedaan.

Zelf kom ik niet al te veel paladins tegen dus vind het wel prima op de ladder. Heb het idee dat er ook best wat decks zijn die viable zijn nu: de vorige meta's was dit toch wel anders.
Het probleem ligt bij de community.. het grootste deel daarvan wil gewoon snel, makkelijk en veel winnen.
Dat kan alleen maar met te sterke goedkope decks waarbij je niet veel kennis van de game (skill) nodig hebt.
Je moet gewoon minions kotsen en face gaan. Zo'n soort deck is altijd T1.. het gaat er maar om dat de tegenstander zo min mogelijk kan doen. Elke meta speelt het meer en deel van het plebs zo'n soort netdeck.

Blizzard voorziet hierin door zelden in te grijpen en goedkope kaarten teveel powercreep te geven.

Blijkbaar is het noodzakelijk, want anders alleen control.

Voor mij is de meta gewoon elke keer verzopen in 1 of 2 te sterke netdecks zonder variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Predje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:54:
[...]

Het probleem ligt bij de community.. het grootste deel daarvan wil gewoon snel, makkelijk en veel winnen.
Kut man, spelers die een potje willen winnen.

Wat een jankpost.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
mosselmossel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:05:
[...]

Kut man, spelers die een potje willen winnen.

Wat een jankpost.
De HS community is gewoon hetzelfde plebs als wat in WoW in een PUG epeeen DPS wil zijn...

In WoW had je in de battlegrounds ook de ene maand 100% warrior, de andere maand 100% shaman.. gewoon maar net welke class te sterk was.

Waarom zou je ook iets anders proberen... gewoon lekker allemaal vomit paladin spelen en een beetje afwisselen met pukelock. Lekker mindless ladder grinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Predje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:11:
[...]

De HS community is gewoon hetzelfde plebs als wat in WoW in een PUG epeeen DPS wil zijn...

In WoW had je in de battlegrounds ook de ene maand 100% warrior, de andere maand 100% shaman.. gewoon maar net welke class te sterk was.

Waarom zou je ook iets anders proberen... gewoon lekker allemaal vomit paladin spelen en een beetje afwisselen met pukelock. Lekker mindless ladder grinden.
Het is niet alleen Hearthstone, maar ook bij Gwent, Eternal, MTG: Arena, etc, etc.
Zolang het een competitive spelletje is zul je altijd zien dat de meeste spelers gewoon een T1 deck spelen. Want waarom zou je iets anders doen?

Daarnaast heeft Hearthstone ook last van aggro wat altijd populair is omdat die potjes lekker kort zijn en de rewards even goed zijn.

Ik hang zelf altijd tussen Rank 20 en 10 omdat ik veel control speel en niet super veel ranked. (Casual is 9 van de 10 keer leuker). Na 3 potjes Control ben je wel toe aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Xanthian schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Het is niet alleen Hearthstone, maar ook bij Gwent, Eternal, MTG: Arena, etc, etc.
Zolang het een competitive spelletje is zul je altijd zien dat de meeste spelers gewoon een T1 deck spelen. Want waarom zou je iets anders doen?

Daarnaast heeft Hearthstone ook last van aggro wat altijd populair is omdat die potjes lekker kort zijn en de rewards even goed zijn.

Ik hang zelf altijd tussen Rank 20 en 10 omdat ik veel control speel en niet super veel ranked. (Casual is 9 van de 10 keer leuker). Na 3 potjes Control ben je wel toe aan iets anders.
Yup.. daarom was ik na een hele enthousiaste start ook weer snel klaar met Gwent..

Daarom is het zo belangrijk dat er een class ban mogelijk wordt.
Dan kan ik in ieder geval mijn grootste ergernissen blocken en zelf plezier hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meta zie je overal, zelfs in co-op PvM. In spelen als dit is het net wat irritanter omdat het de diversiteit ondermijnt.

Pas als het niet meer om winnen gaat zal het netdecken afnemen. Als er dan nog een factor komt die een bonus geeft voor "afwijken van de standaard" zullen we echt diversiteit gaan zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zou graag een modus zien waar twee sets in zitten.

Dit kan dus alleen Classic + Kobolds zijn of Gnomes vs Goblins + Journey to Un"Guro
Laat dit elke week routeren en je hebt zo 20 verschillende combinaties van sets waardoor alles lekker divers blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:33
Ik vraag me af waarom het overgrote deel van de posts hier gezeur is over de meta en "te sterke decks" die je (te) vaak tegen komt (goh, hoe zou dat komen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Shmoozer schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:23:
Ik vraag me af waarom het overgrote deel van de posts hier gezeur is over de meta en "te sterke decks" die je (te) vaak tegen komt (goh, hoe zou dat komen)...
Dat zie je overal.. hier, op de hearthstone forums.. er is altijd wel iets te OP of iets anders..

Ik speel op dit moment voor mijn 500 rogue wins.. en daar heb ik 3 decks voor die het min of meer allemaal goed doen.. het zijn geen van allen autowins maar ik zit toch wel rond de 50% winrate. (Ik zit nog steeds in dezelfde rank als waar ik begon deze week.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grootste probleem is dat de meta bijna hetzelfde is als voor de rotatie.
Dat zegt gewoon heel veel over hoe sterk de laatste 2 uitbreidingen vorig jaar wel niet waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, er is weer een viable quest Rogue...ik vermaak me wel weer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Leuk die brawl. Oh kijk een cubelock. Oh hey een cubelock. Ah tof een cubelock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:30:
Dat zegt gewoon heel veel over hoe sterk de laatste 2 uitbreidingen vorig jaar wel niet waren
Dit + het feit dat 99% van de meta decks geen enkele vorm van skill vereisen om te spelen.

Maar goed, het feit dat veel streamers/youtubers videos maken over de problemen van de meta/game zegt genoeg denk ik.

Kibler:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tP6YLB1hFxk]

Kripp:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
beuker19 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:30:
Dit irriteert mij ook mateloos. Ik heb 120 pakjes van Witchwood geopend, maar waarom eigenlijk? Bijna niets wordt echt gespeeld...

Daarnaast zit ik altijd rond rank 5, dus echt experimenteren loont niet; iedereen speelt meta decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:32:
[...]

Dit irriteert mij ook mateloos. Ik heb 120 pakjes van Witchwood geopend, maar waarom eigenlijk? Bijna niets wordt echt gespeeld...

Daarnaast zit ik altijd rond rank 5, dus echt experimenteren loont niet; iedereen speelt meta decks.
Ik heb de preorder + gold geïnvesteerd in de game, waardoor ik nog veel kaarten mis. Toch kan ik ieder meta deck zo maken en heb ik niet het gevoel dat ik welke kaart dan ook mis...

Net overigens 8-3 gegaan in die gratis Brawl en 9 keer tegen Warlock gespeeld, 1 Hunter en 1 Even Paladin.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 03-05-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
xelfer schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:50:
[...]

Ik heb de preorder + gold geïnvesteerd in de game, waardoor ik nog veel kaarten mis. Toch kan ik ieder meta deck zo maken en heb ik niet het gevoel dat ik welke kaart dan ook mis...

Net overigens 8-3 gegaan in die gratis Brawl en 9 keer tegen Warlock gespeeld, 1 Hunter en 1 Even Paladin.
Ik heb KAC en KOFT volledig gemist. Daardoor weinig van die expansions. Met veel Witchwood hoopte ik alles bij te benen, maar de huidige meta decks heeft nauwelijks WW kaarten. Wel veel van KAC en KOFT. Daarom kan jij misschien elke meta deck maken; de decks zijn nauwelijks anders dan pre-Witchwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Jup, die summoner is te fucking broken, moet gewoon de game uit.
xelfer schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:14:
[...]

Dit + het feit dat 99% van de meta decks geen enkele vorm van skill vereisen om te spelen.

Maar goed, het feit dat veel streamers/youtubers videos maken over de problemen van de meta/game zegt genoeg denk ik.

Kibler:
[video]

Kripp:
[video]
Ik ben op zich wel blij dat de kaarten in witchwood niet te sterk zijn, maar probleem is dat we nog een jaar met een aantal OP kaarten van de expansions er voor moeten doen :(

Blizzard moet nu echt eens wat eerder gaan nerfen en niet power creepen met de volgende expansions, want anders komen we nooit die vicieuze cirkel uit.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou na 1 potje was ik wel weer klaar voor vanavond :P
Speel net tegen een Tempo Mage die op een leeg board gewoon schaamteloos Arcane Missiles speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:39:
[...]
maar de huidige meta decks heeft nauwelijks WW kaarten. Wel veel van KAC en KOFT. Daarom kan jij misschien elke meta deck maken; de decks zijn nauwelijks anders dan pre-Witchwood.
Jup. Ik heb die andere sets compleet. Van WW heb ik Genn, Baku en Godfrey gecraft en dan ben je grotendeels ook klaar....
Kasai schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:42:
[...]
Ik ben op zich wel blij dat de kaarten in witchwood niet te sterk zijn, maar probleem is dat we nog een jaar met een aantal OP kaarten van de expansions er voor moeten doen :(

Blizzard moet nu echt eens wat eerder gaan nerfen en niet power creepen met de volgende expansions, want anders komen we nooit die vicieuze cirkel uit.
De enige manier om de game nog te redden is om een gigantische berg kaarten (ik gok een stuk of 50) te nerfen of de classes volledig te redesignen.

Ze hebben met Naxxramas de game een gigantische powercreep gegeven en het is daarna eigenlijk alleen maar erger geworden. Al sinds GVG zijn er decks die turn 3-4 lethal kunnen produceren en het wordt er niet beter op naarmate er meer expansions bij komen.

[ Voor 50% gewijzigd door xelfer op 03-05-2018 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:57:
Leuk die brawl. Oh kijk een cubelock. Oh hey een cubelock. Ah tof een cubelock.
Oh, dan heb je er meer beurten van mogen genieten dan ik. De langste game bij mij was 6 turns zoolock, gevolgd door 4 turns odd-Paladin en 5 turns face-Mage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Aangezien Naga Seawitch ooit toch generfed gaat worden heb ik die maar even twee keer gecraft. Wonderbaarlijk had ik well alle 8 giants.

Met de Warlock HP spammen en op turn 5 4 giants neer knallen. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Speel nu voornamelijk arena maar tussendoor even het onderstaande deckje in elkaar gezet, werkt best goed tegen all die paladins en zoo decks. Zola is een flex kaart, misschien Lonely Champion werkt beter als er nog meer aggro decks komen. Die secrets dienen alleen als Dragon's Fury trigger en "verwarring" voor je tegenstander, daar valt nog veel mee te experimenteren (spellbender en anti spell zijn misschien betere tempo kaarten)

WW is zwak maar heeft wel unieke kaarten. Ben met velen hier eens dat vooral Warlocks en Spiteful Summoner een nerf verdienen. Waarschijnlijk zien we dan wel meer nieuwe decks komen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bBPcoDB.png

#
AAECAf0ECqIC0ALFBMbBAtPFAsbHAoLOApvTAsPqAp74AgreBewH68ICwsMCysMCyMcC1+ECt/ECzvICvfoCAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

[ Voor 12% gewijzigd door Mofkees op 04-05-2018 09:53 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mofkees schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:50:
Speel nu voornamelijk arena maar tussendoor even het onderstaande deckje in elkaar gezet, werkt best goed tegen all die paladins en zoo decks. Zola is een flex kaart, misschien Lonely Champion werkt beter als er nog meer aggro decks komen. Die secrets dienen alleen als Dragon's Fury trigger en "verwarring" voor je tegenstander, daar valt nog veel mee te experimenteren (spellbender en anti spell zijn misschien betere tempo kaarten)

WW is zwak maar heeft wel unieke kaarten. Ben met velen hier eens dat vooral Warlocks en Spiteful Summoner een nerf verdienen. Waarschijnlijk zien we dan wel meer nieuwe decks komen.

[afbeelding]

#
AAECAf0ECqIC0ALFBMbBAtPFAsbHAoLOApvTAsPqAp74AgreBewH68ICwsMCysMCyMcC1+ECt/ECzvICvfoCAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Ik ben niet zo'n fan van Odd mage omdat de upgraded hero power niet werkt met Frost Lich Jaina. En daarnaast is er naar mijn idee te weinig removal in en is het deck en te afhankelijk van minions.

Ik zou trouwens er een paar 1 mana minions er in doen en de secrets er uit halen. Het zijn naar mijn de de paar slechtste secrets die mage heeft. Counter Spell, Explosive Runes, Mirror Entity en Spellbinder zijn naar mijn idee beter. Vooral spellbinder is erg leuk als je tegen Paladin speelt, met name Even Paladin.

Ik speel zelf heel graag Big Spell Mage, niet dat het deck beter is want Big Spell mage heeft wel wat problemen met hyper aggresieve decks zoals Hunter en Rogue. Maar als FL Jaina eenmaal online is kan je haast niet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:25:
[...]

Ik ben niet zo'n fan van Odd mage omdat de upgraded hero power niet werkt met Frost Lich Jaina. En daarnaast is er naar mijn idee te weinig removal in en is het deck en te afhankelijk van minions.

Ik zou trouwens er een paar 1 mana minions er in doen en de secrets er uit halen. Het zijn naar mijn de de paar slechtste secrets die mage heeft. Counter Spell, Explosive Runes, Mirror Entity en Spellbinder zijn naar mijn idee beter. Vooral spellbinder is erg leuk als je tegen Paladin speelt, met name Even Paladin.

Ik speel zelf heel graag Big Spell Mage, niet dat het deck beter is want Big Spell mage heeft wel wat problemen met hyper aggresieve decks zoals Hunter en Rogue. Maar als FL Jaina eenmaal online is kan je haast niet verliezen.
Daarnaast is big spell mage ook gewoon een leuk deck om te spelen _/-\o_

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Zeker, ik speel een variant met Syndragosa i.p.v. Alexstrazza aangezien Alex mij zelden heeft gered van een loss. Daarnaast is Syndragosa leuker om te spelen door de RNG legendaries.

Hoewel het deck in het begin vrij brainless is, moet je later goed gaan nadenken wanneer en wlke removal je gebruikt. Meestal kan je het deck van de tegenstander toch wel inschatten waardoor je rekening kan houden met hun grote minions.

Ook Dragoncaller Alana vereist planning aangezien je die pas moet gebruiken als alle grote board clear al weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Gratis rondje Brawl: 10 wins met aggro mage: gouden common, pakje WW, 240 goud

Best prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:10:
De enige manier om de game nog te redden is om een gigantische berg kaarten (ik gok een stuk of 50) te nerfen of de classes volledig te redesignen.

Ze hebben met Naxxramas de game een gigantische powercreep gegeven en het is daarna eigenlijk alleen maar erger geworden. Al sinds GVG zijn er decks die turn 3-4 lethal kunnen produceren en het wordt er niet beter op naarmate er meer expansions bij komen.
Eens.

Volgens mij noemt Kibler in zijn voorbeeld quest rogue wat control rekt, bij mean streets was dat jade druid. Wel jammer, ik vind de meta wel beter dan bij mean streets, maar het wordt echt tijd, wat jij ook aangaf, om een gigantische berg kaarten aan te passen.
[...]

Geeft toch niet, tot je frost lich jaina kan spelen (of haar uberhaubt krijgt) heb je al die tijd een sterke hero power, frost lich jaina is wat mij betreft zo sterk dat de 1 damage minder hero power echt niet uitmaakt. Anders Clockwork Automaton toevoegen ;)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
[...]
Big spell mage + secret ideas
Vicarious schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Het probleem van Big Spell mage, vind ik, is juist dat die geen quality minions heeft. Je bent erg afhankelijk van Jaina, omdat het vrijwel je enige win conditie is. Voor de rotatie had je Fire Land Portal en Medivh, die flink tempo swing konden maken, maar nu dus niet meer.

De mage elemental minions zijn eigenlijk erg goed. Ik wil ook wel een normaal mage elemental deck proberen. De hero power van odd-mage is niet super, maar biedt wel een early game removal. Dire wolf, knife juggler e.d. kan je gewoon weg pingen. Die Cat is ook een super kaart. Het is natuurlijk wel jammer dat je geen water elemental en Pyro (en fireball/frostbolt/blizzard) kan spelen.

Het is geen probleem dat Baku niet werkt voor Jaina. Als je een x DK wordt, maakt die 1 damage niet echt veel uit, je zult altijd een mogelijkheid vinden water elemental te spawnen. Dat was een issue met big spell mage, b.v. tegen DK Guldan. Guldan hoefde op een leeg bord niks te spelen, omdat Jaina in dat deck zo passief is. In dit deck heb je veel goeie minions en er moet getrade worden. Dat maakt DK Jaina veel sterker.

Die ideeen over secrets zijn wel goed. Ben zelf altijd teveel value/control ingesteld. In dit deck is er al teveel value en misschien moeten de secrets meer tempo georienteerd zijn. Zoals gezegd dienen die hoofdzakelijk als Dragon's Fury target omdat ik anders te weinige spellen heb en dus ook te weinig bordclears. Het kan zijn door meer 1/3 mana minions te nemen, dit deck minder bord clear nodig heeft, maar dan heeft die Cat met zijn spell damage weer minder synergy :)

I.i.g. wilde ik gewoon iets non-meta uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minion-heavy elemental Mage is wel sterk. Ik zit in een hoop games de hele tijd op 5+ in-hand met een solide board. De drops zijn gewoon high-value en je kunt ver curven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit hier een potje met mijn meme deck te spelen en deze game vat de beroerde staat van HS goed samen:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/10ne1py.png

[ x ] Legendary cardback
[ x ] Golden paladin
[ x ] Rank 19
[ x ] Degenerate vomit & smorc deck

Achja, maar hopen dat mijn irl vrienden ooit weer zin krijgen in HS zodat ik nog wat leuke potjes kan spelen met mijn meme decks :). Zelfs op de allerlaagste ranks van HS is dat tegenwoordig niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Wat is Spiteful Druid toch een afschuwelijk deck om tegen te spelen als ze op beurt 6 en 7 beide spitefuls spelen. Leuk, die tavern brawl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:02:
Zelfs op de allerlaagste ranks van HS is dat tegenwoordig niet meer mogelijk.
Yup, lage ranks ladder is gewoon trash sinds dat alles 5 stars is. Jammer maar helaas.
TheProf82 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:21:
Wat is Spiteful Druid toch een afschuwelijk deck om tegen te spelen als ze op beurt 6 en 7 beide spitefuls spelen. Leuk, die tavern brawl...
Je hebt beurt 6 en 7 meegemaakt in brawl? Wow...zo lang duurde de games die ik 'mocht' spelen niet eens.

Vanavond na best een hoop vroeg gestrande pogingen met Tess de Hunt gehaald. 1-cost HP 2x per beurt + de 'cards that didn't start in your deck cost 1 less' is echt een sterke combo, zeker als je meerdere jade packages met de shuriken kan kiezen. Door die reduction kon ik ook de boss van die run clearen; hij dropte Fell reaver met z'n Kingsbane in deck en na m'n beurt had hij geen deck meer.

Tori gaat nog niet echt lekker, gewoon geen lekkere synergy opties gehad tot nu toe...heb je spell damage / double-cast 1st spell per turn, krijg je alleen minion packages. Heb je minion-support, krijg je spells, etc. Ah well, het heeft geen haast.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Hearthstone European play-offs zijn vandaag begonnen!

Iedereen lijkt quest rogue te bannen, logisch op zich, maar wel opvallend dat ze dan liever tegen cube lock spelen.

Voor de rest heeft bijna iedereen control priest meegenomen. Vanmorgen Tyler tegen Pokrovac priest mirror match up, erg leuke match om te zien.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:38:
[...]

Yup, lage ranks ladder is gewoon trash sinds dat alles 5 stars is. Jammer maar helaas.

[...]

Je hebt beurt 6 en 7 meegemaakt in brawl? Wow...zo lang duurde de games die ik 'mocht' spelen niet eens.
Nou, mijn brawl was geen feest; 0-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

TheProf82 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:45:
[...]

Nou, mijn brawl was geen feest; 0-3...
Wat speelde je?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:38:
[...]

Ja helaas. Op rank 23 is het zelfs degenerate tier 1 face smorc in standard. Casual is niet veel beter. Ik heb medelijden met nieuwe spelers die proberen een potje HS te spelen in ieder geval.

Ik heb mijn alt account maar weer geactiveerd om mijn quests tegen mijzelf te completen. Dat scheelt een hoop tijd en ellende.

Gisteren wel een gouden Toki en vandaag een Hagatha uit mijn f2p pakjes. *O*
Nu mis ik nog 4 rares en 3 legendaries uit Witchwood.......

[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 05-05-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Odd paladin; ik hoopte dat niemand zou verwachten dat die (vrij matige) deck zou worden gespeeld :-P. Eerste game een warrior met alleen maar AOE-removal (brawl, blood razor, reckless flurry, warpath), was een loss (nog vrij close). Tweede game een cubelock en derde game een mirror, ook vrij close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

TheProf82 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:41:
[...]

Odd paladin; ik hoopte dat niemand zou verwachten dat die (vrij matige) deck zou worden gespeeld :-P. Eerste game een warrior met alleen maar AOE-removal (brawl, blood razor, reckless flurry, warpath), was een loss (nog vrij close). Tweede game een cubelock en derde game een mirror, ook vrij close.
Pala is makkelijker te counteren dan Cube lock I guess, ik speel nu Control Warrior van de blizzard off meta spotlight. Deck vreet aggro.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Mofkees schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:31:
[...]
Odd mage verhaal..
...
Het werkt nog best goed ook :D

Met 60% win rate naar R4.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aYoigIT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ben 5-3 gegaan met control warrior, waarbij ik 2 potjes zo verschrikkelijk hard door rng werd genaaid :|

Wel 3 cube locks verslagen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Mofkees schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:09:
[...]

Het werkt nog best goed ook :D

Met 60% win rate naar R4.
[afbeelding]
Goede resulaten! Maar worthless without code natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door mosselmossel op 07-05-2018 06:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
mosselmossel schreef op maandag 7 mei 2018 @ 06:44:
[...]

Goede resulaten! Maar worthless without code natuurlijk :)
codes en screenshots zijn boven ergens te vinden hoor:)

#
#

De secrets zijn nu wat anders. - Frozen clone/Mana bind, + Spell bender/Explosive runes. Misschien kan man hier ook dat nieuwe Mage spell Cinderstorm nemen, omdat het beter synergizet tegen Paladin en met de Cat. Aan de andere kant is het deck nu alleen zwak tegen Locks (Shamen en Hunters ziet man toch niet :) ) en Cinderstorm doet daar weer heel weinig.

Ben ondertussen R3 en winrate is zelfs 63% geworden, heb nu de laatste 3 matchs tegen Locks gewonnen en daar sta ik 5-6 :D T4 Giant is gewoon erg klote, maar afgezien daarvan, kan man Locks ook outvalue'en.

[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 07-05-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Vond dit idee van Disguised Toast wel leuk als tournament idee voor ons.
Thinking about organizing a Hearthstone tournament where you play with your opponent’s decks.
Iemand reageerde met een leuke tip erbij:
We do that a lot during #firesidegatherings and it's cool. We found out that flipping a coin before each game to check if you swap or not decks is slightly funnier... ;)
Thread is hier te lezen:
https://twitter.com/DisguisedToast/status/993393986835431424

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
For Standard, what we generally do is look at all the high population, high win-rate, or potentially unfun cards and discuss changes to them so we’re ready when the time comes. We would not change all of these cards, but these are the cards we’ve discussed. Sunkeeper, Call to Arms, Baku Paladin Hero Power, Spiteful, Lackey, Gul’dan, Dark Pact, Librarian, Quest Rogue, and Doomguard. Again, we wouldn’t change every single one of those, but in the spirit of being open about what card changes we’ve been discussing/playtesting, those are it. I know a lot of you want to know the exact timeline for when a decision will be made, but reddit/twitter isn’t going to be the place where that is discussed, at least from individual developers. We'll continue having these discussions at work this week and the next time you hear more about a potential balance/design patch will likely be from an official channel.
Uit een reddit thread over Balance en Naga Sea witch; https://www.reddit.com/r/...itch_and_cheating_minion/

Cubelock en Spiteful en Paladin staan duidelijk op de radar, net als Quest rogue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
icemotion schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:24:
[...]

Uit een reddit thread over Balance en Naga Sea witch; https://www.reddit.com/r/...itch_and_cheating_minion/

Cubelock en Spiteful en Paladin staan duidelijk op de radar, net als Quest rogue..
Grappig dat Sunkeeper Tarim wordt genoemd. Hoewel het een sterke kaart is was het niet bij mij opgekomen om die kaart een mogelijke nerf te geven.

De rest lijkt mij vrij redelijk om naar te kijken. Ben ergens wel blij dat er aan Cube niks veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Sunkeeper - Zie ik geen reden toe om te veranderen
Call to Arms - Zeker sterk, mag best aangepakt worden
Baku Paladin Hero Power - Is die zo sterk?
Spiteful - Klote kaart, ik snap de design keuze ook niet. Mag van mij helemaal weg :p
Lackey - Sterker dan ik had verwacht toen ik hem voor het eerst zag
Gul'dan - Ik vind de Warlock DK niet zo'n probleem, het is meer dat hij bizar sterke demons heeft. Anders pas je hem aan dat die 3 random demons uit de game summont?
Dark Pact - Als je er een silence aan toe voegt is die al een stuk beter
Quest Rogue - Mag van mij compleet op de schop, totaal unfun om tegen te spelen
Doomguard - Verander gewoon alle Charge naar Rush

[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-05-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Piet_Piraat7 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:00:
Sunkeeper - Zie ik geen reden toe om te veranderen
Call to Arms - Zeker sterk, mag best aangepakt worden
Baku Paladin Hero Power - Is die zo sterk?
Spiteful - Klote kaart, ik snap de design keuze ook niet. Mag van mij helemaal weg :p
Lackey - Sterker dan ik had verwacht toen ik hem voor het eerst zag
Gul'dan - Ik vind de Warlock DK niet zo'n probleem, het is meer dat hij bizar sterke demons heeft. Anders pas je hem aan dat die 3 random demons uit de game summont?
Dark Pact - Als je er een silence aan toe voegt is die al een stuk beter
Quest Rogue - Mag van mij compleet op de schop, totaal unfun om tegen te spelen
Doomguard - Verander gewoon alle Charge naar Rush
Baku paladin hero power is best een beetje heel goed met alle buffs die paladin heeft.. constant 2 dudes blijven pompen is geen AoE tegen bestand..

Spiteful; IMHO in een vacuum geen super broken kaart. Het probleem is vooral dat er momenteel zoveel goede early game minions zijn waardoor je geen spells nodig hebt voor removal / draw dat het nadeel van een deck bouwen met alleen lategame spells er niet tegen opweegt.

Druid heeft geen 2drops meer nodig en kan (zeker met Keleseth) genoeg meekomen in de early game en voor priest is er de Hellfire on a stick. Juist door kaarten als Fire fly, glacial elemental kan je met minions genoeg stallen.. ipv dat je kaarten als Wrath en Swipe nodig hebt om het board van je tegenstander in check te houden..

Spiteful is een probleem omdat HS teveel minion centric is geworden, en dan met name door sterke minions in de early game.

Lackey is fine.. een 2/2 voor 5 mana is beroerd slecht, maar dat hij een goede demon op kan halen is tof.

Dark pact is IMHO het echte probleem van Cubelock, een stevige heal en enablen van Lackey's of Cube's deathrattle zorgt ervoor dat het deck werkt. Ik zou m demon-centric maken. Destroy a friendly demon and gain 8 life. Dan sluit ie meteen meer aan op Demon pact.

Doomguard: is al een sterke kaart sinds het begin van Hearthstone. Nu doordat hij eruit gecheat wordt, in Zoolock omdat je hand al leeg is voordat je m cast en daardoor een sterke finisher. Mijn voorstel zou zijn; Battlecry: Discard 2 cards. If you did, gain charge.

Quest rogue; Ja het is een combo-deck waar je weinig tegen kan doen behalve m snel dood kunnen maken. Is niet altijd fun, maar is lang niet zo oppressive als pre-nerf vorig jaar voor zover ik nu zie.

Als ik naar de hele meta kijk dan zie ik nog steeds best wel wat diversiteit qua decks en speelstijlen en is het grootste probleem dat Witchwood als expansion niet een heel grote impact heeft gemaakt.. Quest Rogue, Cubelock.. Paladin met heel veel dudes.. het zijn allemaal decks die we al een tijd lang zien of eerder gezien hebben.

Terwijl Warrior en zelfs Shaman al een tijd lang tweede viool aan het spelen zijn en qua meta weinig in te brengen. (Al is het op dit moment niet zo erg als ten tijde van Shamanstone eind 2016.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Xanthian schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:02:
[...]

Grappig dat Sunkeeper Tarim wordt genoemd. Hoewel het een sterke kaart is was het niet bij mij opgekomen om die kaart een mogelijke nerf te geven.
Ik vind dat zo een vervelende kaart, je bent als tegenstander constant bezig met boardclears omdat je anders alsnog de sjaak bent.Andere classes hebben ook dergelijke kaarten (bloodlust etc).maar die hebben alleen effect op je eigen minions.Sunkeeper maakt ook korte metten met de board van je tegenstander, en daar zit denk ik het OP gehalte in, neem je ook nog in overweging dat het een goedkope kaart is, dan helemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 07-05-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarim is een probleem in combinatie met Greymane / Call to Arms omdat je 'em zo makkelijk op een bord vol low-stat minions gooit. Hij zit er al even in en vooralsnog geen issue geweest. Wat mij betreft juist wel een goede kaart tegen bv. cubelock.

Call to Arms is wellicht wat te sterk maar 'em 5 mana maken lost het huidige probleem niet op (want Baku) tenzij Level Up! 6 mana wordt. Beide in een Baku of Greymane zou OP worden.

Baku Paladin is inderdaad een issue, zeker met kaarten als Level Up! In plaats van 2 1/1's zou een enkele 2/1 als upgrade hero power al een hoop oplossen.

Spiteful een cap van 6 ofzo geven zou helpen, alternatief de drop zelf stat-nerfen; als je een 1/1 met een RNG high-mana drop krijgt wordt het al een stuk onaantrekkelijker.

Lackey is wat mij betreft niet echt een heel groot probleem; uiteindelijk wordt er een 2-card combo gebruikt (6 mana) om een 5-drop zonder discard of een 9-drop op tafel te krijgen. De enige reden dat dit echt een probleem is, is cube + Dark Pact erachteraan. De suggestie van Silence op Dark Pack is een interessante omdat daarmee het probleem met cubelock opgelost wordt terwijl het een sterke heal krijgt met potentieel andere leuke combo's (de 2/2 skeleton die als BC een 5/5 voor jou summont maar als DR een 5/5 voor je opponent).

Gul'Dan is sterk, maar niet problematisch behalve dan dat er planbaar 2-4 Doomguards terug kunnen komen. Fix Doomguard en het is ok. Door de berg 1/3's is meerdere Voidlords terug laten komen al erg RNG. Voidlord -> cube betekent doorgaans al 3 Voidlords, 9 1/3's in de pool van demons die terug kunnen komen.

Doomguard Rush in plaats van Charge, problem solved.

Quest Rogue is moeilijk om goed te spelen en zwak tegen aggro, maar inderdaad non-interactive dus in de core is de quest niet leuk. Ik zie eigenlijk geen opties om daar echt wat aan te doen, niet heel anders dan quest Mage eigenlijk.

Eindelijk de cardback voor de Hunt binnen...poging 1 strandde snel, poging 2 nauwelijks spannend...maar goed, was te verwachten met de double-cast 1-st spell terwijl je Call of the Wild kan gaan cyclen met discount Tess hero power. Toen ook Freezing Trap in de pool kwam was het wel beslist.

Veruit de meeste tijd is bij mij in Toki gaan zitten...echt een berg runs die ergens op de eerste 4 bosses mislukten. De nemesis bij de 2e poging nadat ik de eerste keer de RNG tegen me had (geen enkele van de 4+ AoE clears getrokken). De run waarmee ik het gehaald heb was spell damage +3 en de double-cast op een hoop 'enemy only' spell packages; ik had geloof ik 4 Sindra's Breaths, 3 Cinderstorms, een Flame cannon en daarnaast 2x de legendary die 3x Magic Missile als deathrattle geeft naast 2x Ragnaros. Nemesis heeft eigenlijk nooit een minion op het board gehad om d'r hero power op te gebruiken. Ik vond het wel met marge de meest inconsistente en daardoor frustrerende van de 4...maar wel veruit de leukste nemesis wat betreft chats en mechanics.

[ Voor 21% gewijzigd door Zarhrezz op 07-05-2018 22:08 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even rank 20-19 wat games gespeeld...overgrote meerderheid aan Paladins (waarvan 90% Baku). M'n Priest deck is daar best goed tegen bestand en voor de grap heb ik er een Mindbreaker in gestopt. Zo grappig als je de mouse-over op de Hero Power ziet gaan en na een paar seconde naar de Mindbreaker en dan na een paar tellen concede.

Verder nog wat Druids en een loslopende Kingsbane Rogue. Tegen alles wel een goede kans, losses nooit ruim en met net wat andere draws had ik ze wel gewonnen. Nog niet de win rate die ik zou willen, maar niet onaardig voor control Priest in deze meta.

Het valt wel op dat je op rank 20-19 tegenwoordig dus vrijwel alleen tier 1 tegenkomt...vroeger begon dat pas richting rank 15.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Bij Quest Rogue is Sonya het probleem denk ik.
Het is niet alleen vrij makkelijk om met Sonya de Quest te halen, maar elke 1/1 die je terug krijgt van Sonya wordt meteen een 5/5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Soms als je RNG mee hebt voelt het wel prettig, en erg oneerlijk voor de tegenstander. Speel tegen een hadronox druid en ik ben shaman. Zijn spell die een beast resurrect zou eigenlijk alleen hadronox tot leven moeten weken weer, maar hij krijgt telkens een kikker terug van mijn hex spell :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:19:
Soms als je RNG mee hebt voelt het wel prettig, en erg oneerlijk voor de tegenstander. Speel tegen een hadronox druid en ik ben shaman. Zijn spell die een beast resurrect zou eigenlijk alleen hadronox tot leven moeten weken weer, maar hij krijgt telkens een kikker terug van mijn hex spell :')
Haha ja dat is mooi.

Als warrior kan je Cornered Sentry spelen en alle andere classes Tinkmaster.

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Mage heeft ook Polymorph.. het schaapje is ook een beast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:54

Thompson

Beeromaniac

Gewoon iets wat me opvalt, wel grappig hoe in de eerste dagen van The Witchwood werd geklaagd over hoe achterlijk sterk shudderwock is. Nu is ie inmiddels wel een klein beetje generfed, maar volgens mij zie je 'm nu amper meer en je hoort er ook niemand over?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Thompson schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:10:
Gewoon iets wat me opvalt, wel grappig hoe in de eerste dagen van The Witchwood werd geklaagd over hoe achterlijk sterk shudderwock is. Nu is ie inmiddels wel een klein beetje generfed, maar volgens mij zie je 'm nu amper meer en je hoort er ook niemand over?
Shudderwock was nooit erg sterk, misschien alleen de eerste paar dagen omdat iedereen toch wel vrij slome decks bouwt en dan is Shudderwock wel redelijk. Maar toen het duidelijk werdt dat het deck gewoon een lage winrate had en iedereen Cubelock, Spiteful Priest, Paladin ging spelen was het snel voorbij.

Het is net Quest Mage, daar hoor je ook niemand meer over (in wild)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Questrogue oplossen is simpel;
De buff is eenmalig op je hand en deck, niet permanent.
Dus na een bounce is je boar zijn buff kwijt.
Dan blijft het achterlijk sterk.. maar ga je niet dood door 10x een charge bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Net Toki weer gespeeld en weer gehaald.

2x Double Time. Dus als ik als eerste Unstable Portal speel dan kreeg ik 3 random minions, Dat kan zo sterk zijn.

Later de Quest gekregen samen met de speciale kaart 2x Prestine Compass Prestine Compass geeft je dus 9 kaarten van 0 mana. Dan heb je ook meteen de quest voltooid.

De quest geeft je dus een extra 3 beurten waarmee je gegarandeerd wint.
Verder had ik ook kaarten als Arcane Missiles, Blizzard, Greater Arcane Missile, Firelands Portal, The Lich King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik heb gisteren, na weet ik hoe vaak proberen, eindelijk ook Toki gehaald.. Uiteindelijk is het gelukt met een mech mage deck, waarbij ik erg veel geluk had bij het voorlaatste monster (Face collector).

Hij had een board vol minions en hij stond op 12 health ik had voor 10 dmg aan minions op het board liggen en nog iets van 5 health over. Hij was de beurt ervoor vol face gegaan en dmv een water elemental was mijn hero frozen. Mooi klote, want ik had dus nog een Blingtron in mijn hand klaar staan... De enige out die ik dus had was een cursed blade voor hem, en drie keer raden wat hij kreeg van mvp Blingtron.... *O*

Hagatha vond ik dan weer vrij eenvoudig. In de tweede poging makkelijk gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:59:
Bij Quest Rogue is Sonya het probleem denk ik.
Het is niet alleen vrij makkelijk om met Sonya de Quest te halen, maar elke 1/1 die je terug krijgt van Sonya wordt meteen een 5/5
Het probleem met Quest Rogue zit een stuk dieper, het probleem is dat de condition non-interactive play aanmoedigt. Je wil een gegeven minion X keer spelen. Er mogen er niet genoeg in je deck, dus je moet bouncen. In andere woorden: je wil er voor zorgen dat de gegeven minion na gespeeld te zijn weer terugkomt in je hand, zodat je tegenstander er geen interactie mee kan hebben. In de basis wil je als Quest Rogue helemaal niets op tafel hebben, totdat de quest complete is. Alles dat je op tafel legt / laat liggen heeft maar één doel en dat is quest completion. Sonya, Zola, Brewmasters...ze liggen alleen maar op tafel omdat je daardoor een andere minion voor quest kan spelen.

Het game plan is dus geen interactie, board empty. Dat is gewoon niet leuk. Quest Mage heeft precies hetzelfde probleem...niets doen op de tafel, stalling, quest complete -> OTK. Beide decks zijn best moeilijk om goed te spelen, maar het core concept is niet leuk voor de tegenstander. Shudderwock past ook in dat rijtje...de juiste BC's gooien wanneer ze langskomen, stalling, OTK.
Predje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:50:
Questrogue oplossen is simpel;
De buff is eenmalig op je hand en deck, niet permanent.
Dus na een bounce is je boar zijn buff kwijt.
Dan blijft het achterlijk sterk.. maar ga je niet dood door 10x een charge bounce.
Wat mij betreft een prima oplossing. Zo werkt The White Lady ook. Door het zo op te lossen zijn silence opties ook een goede counter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb qua monster hunt het meeste moeite gehad met de Tracker / Tess. Op een gegeven moment maar gewoon in boss 2 conceden als ik in de eerste bracket geen Jade / Trapper kaarten kon pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
In Wild Rank ik veel sneller, komt omdat ik daar regelmatig 3x achter elkaar win met Cubelock. (Absoluut mijn favoriete deck in wild)

In Standard blijf ik maar hangen tussen de rank 19 en 17. Het is echt héél apart dat je voornamelijk T1 decks tegenkomt op dat niveau. Ik had toch wel verwacht betere decks te vinden in de hogere ranks zoals vroeger.
Daarnaast heb ik ook het gevoel dat sommige games gewoon niet te winnen zijn of dat er teveel RNG nodig is.

Met 2x Call to Arms kan ik met Paladin héél makkelijk winnen, zonder 2x Call to Arms wordt het al een stuk lastiger omdat het tempo dan veel te laag ligt.

Als ik met Standard Cubelock tegen Taunt Druid, Odd Hunter, Control Priest speel dan is de kans gewoon héél groot dat ik verlies. Terwijl Paladins bijna gratis wins zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

icemotion schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:15:
Ik heb qua monster hunt het meeste moeite gehad met de Tracker / Tess. Op een gegeven moment maar gewoon in boss 2 conceden als ik in de eerste bracket geen Jade / Trapper kaarten kon pakken..
Ik heb Tess met 1 mana less/refresh hero power treasure gedaan met Holy Book. Enige waar ik 'gecheat' heb is bij die Echo boss en constant die 0-mana 1 damage card gespeeld. Als je geen spells speelt dan geeft je hero power in eerste instantie die 0-mana 1 damage card. Die kan je dan je eerste beurt constant spelen met echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik vind het wel jammer dat de balance changes pas eind mei komen, het is nu pas 9 mei :/

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:54

Thompson

Beeromaniac

Kasai schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:55:
Ik vind het wel jammer dat de balance changes pas eind mei komen, het is nu pas 9 mei :/
Er zijn toch juist net een paar changes doorgevoerd of heb ik iets gemist en zijn er al meer officieel aangekondigd?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Thompson schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:56:
[...]

Er zijn toch juist net een paar changes doorgevoerd of heb ik iets gemist en zijn er al meer officieel aangekondigd?
Alleen Shudderwock changes en iets voor Arena uit mijn hoofd.
De balance changes komen nog en het is ook niet bekend wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nitai schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Ik heb Tess met 1 mana less/refresh hero power treasure gedaan met Holy Book. Enige waar ik 'gecheat' heb is bij die Echo boss en constant die 0-mana 1 damage card gespeeld. Als je geen spells speelt dan geeft je hero power in eerste instantie die 0-mana 1 damage card. Die kan je dan je eerste beurt constant spelen met echo.
Die boss heb ik nooit gezien geloof ik. Ik ging vaak voor de jade package met 1 mana hero power en n andere treasure die goed paste.. als het even kon de dubbele health.

Jade shuriken telkens maar terughalen is gewoon insane value waar weinig bosses tegen bestand waren.. ik heb meerdere keren de laatste boss gehaald en die waren vaak erg close.. de laatste poging haalde ik z'n Kingsbane weg via n Fel reaver en toen was het easy sailing from there.

Hagatha had ik uiteindelijk in 2 tries

Nu nog een keer de dungeon run van Kobolds afmaken.. daar heb ik m pas met 1 class..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
icemotion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Nu nog een keer de dungeon run van Kobolds afmaken.. daar heb ik m pas met 1 class..
Haha, daar ben je nog wel even mee bezig.
Vooral Priest en Warrior is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dit is de meest trieste brawl die ik ooit heb gezien in de geschiedenis van HT.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Adamoland schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:47:
Jup. Mijn eerste potje was:

"Do you want to give your Egg Taunt Taunt Taunt Taunt Taunt Taunt or Taunt?"

Iedere beurt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adamoland schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:47:
Da's wat overdreven hoor...ja, RNG, maar niet van het niveau Praise be Yogg en 1-drop die een 10-cost spell eruit gooit op turn 1.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:36:
[...]

Da's wat overdreven hoor...ja, RNG, maar niet van het niveau Praise be Yogg en 1-drop die een 10-cost spell eruit gooit op turn 1.
Dit is 1 vd top quotes op reddit op het moment:
thelastprodigy 763 points 10 hours ago
After I got my reward I litteraly spent 20 minutes Quing and auto conceding to make sure some of us don't die of boredom

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

If you can't beat them.... :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K5KVd7HfB2R3DhoYfVFTwxp2/full.png

Wilde volgend seizoen niet veel spelen vanwege vakantie, dus ff naar Legend gepushed met Royy als mental support :+ Dan hoef ik alleen maar 5 potjes te spelen voor de cardback en ik drop dan toch boven rank 5.

In Wild, met Pally, wel wat eigen aanpassingen gedaan die bijzonder goed werkten. (Annoy-o-Tron en Nerubian Eggs).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F7mMwk6.png
code:
1
2
Deck code: 
AAEBAaToAgj0BYUQyRa5wQKIxwLJxwLh8ALN9AIL3APyBc8GrwfZB7EI9Q36DeoPkBD40gIA

Heb alleen maar op de iPad en iPhone gespeeld dus geen stats, niet dat dat boeiend is.

Wat overigens wel bizar was, gisterennacht was ik aan het spelen, krijg ik een bericht van een friend die ik al bijna een half jaar op m'n lijst heb staan. Hij ging even speccen, zegt hij: I wonder which cancer deck will win, glhf.

Defriend hij mij voordat ik nog iets kon zeggen.... what the hell! :+
[...]

Serieus, ik ben het eens met @Adamoland Dit is echt een slechte brawl, vreselijk in de uitvoering en langdradig. Ik ga al die moeite niet doen voor een pack.

[ Voor 42% gewijzigd door Nitai op 10-05-2018 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]

Dat wat je noemt is juist minder erg, want dan is het ook gauw afgelopen. Nu is het ook nog eens extra langdradig zonder enige vorm van meerwaarde.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik heb hem één keer gespeeld en ging toen bijna dood door saaiheid. Daarna ging ik dood doordat hij meer poppetjes had. Ik speel hem nog twee keer tegen mijn vrouw. Eén keer wint zei, één keer ik. Gegarandeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zeau hagatha is deaud.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
wat een slechte Brawl deze week damn,
nu 2 potjes verloren, en als 15 minuten bezig voor een standard pack :/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de reacties op de brawl wel grappig...als het om ladder gaat is iedereen aan het ranten over aggro, games die maar 5 turns duren, etc. en anders is het over cubelock omdat je dan 20 minuten bezig bent en toch verliest. Komt er een brawl voorbij die niet binnen 2-3 minuten te scoren is, is het commentaar "landradig, saai, verschrikkelijk, slechtste ooit". Serieus mensen, wat willen jullie nou?

Wellicht moet HS op de schop; meer een PvP systeem zoals in Destiny 2 waarbij een match in principe een fixed duration heeft en waar je binnen die tijd punten scoort. Geen gezeur meer over games die maar een paar beurten duren, geen gezeur meer over games die te lang duren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Zarhrezz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:14:
Ik vind de reacties op de brawl wel grappig...als het om ladder gaat is iedereen aan het ranten over aggro, games die maar 5 turns duren, etc. en anders is het over cubelock omdat je dan 20 minuten bezig bent en toch verliest. Komt er een brawl voorbij die niet binnen 2-3 minuten te scoren is, is het commentaar "landradig, saai, verschrikkelijk, slechtste ooit". Serieus mensen, wat willen jullie nou?

Wellicht moet HS op de schop; meer een PvP systeem zoals in Destiny 2 waarbij een match in principe een fixed duration heeft en waar je binnen die tijd punten scoort. Geen gezeur meer over games die maar een paar beurten duren, geen gezeur meer over games die te lang duren.
Het probleem naar mijn mening is niet het feit dat de match zo lang duurt maar wel dat elke ronde, je 1 random minion krijgt, compleet RNG.
Naarmate het aantal rondes toeneemt wordt de RNG nog erger.
Deze ochtend tegen een paladin. Die kreeg op turn 4 een 4/4 uit zijn ei en op turn 5 een 5/5 terwijl ik 2x een 1/3 bunny kreeg. Dan wordt het gewoon heel moeilijk om die game nog te winnen en is het frustrerend dat je al 10 minuten aan het spelen bent en gewoon de RNG volgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cyboria schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:03:
Het probleem naar mijn mening is niet het feit dat de match zo lang duurt maar wel dat elke ronde, je 1 random minion krijgt, compleet RNG.
Naarmate het aantal rondes toeneemt wordt de RNG nog erger.
Deze ochtend tegen een paladin. Die kreeg op turn 4 een 4/4 uit zijn ei en op turn 5 een 5/5 terwijl ik 2x een 1/3 bunny kreeg. Dan wordt het gewoon heel moeilijk om die game nog te winnen en is het frustrerend dat je al 10 minuten aan het spelen bent en gewoon de RNG volgt.
Brawls zijn heel vaak veel RNG, da's dus niets nieuws. De RNG bij deze is veel meer te sturen dan bij veel andere brawls. In die zin vind ik 'm niet zo erg. Ja, hij duurt langer dan bij veel andere brawls en dat is, als ik het zo hoor, waarom mensen 'em slecht vinden. Omdat het om een pakje gaat, willen mensen liever een 1-turn coin-flip brawl dan een game die langer dan een minuut duurt...iets wat uit den boze is als het om ladder gaat.

Het gaat kennelijk niet om het spelen van het spel, het gaat om zo snel mogelijk een free pack harken. Waar het op ladder kennelijk gaat om leuke games te kunnen spelen (waarbij het veel mensen niet eens gaat om winnen, als de game maar lang, leuk en interessant is), gaat dit in de brawls niet op, daar moet het snel en lekker belangrijk dat het niet leuk is. Ik snap die mindset gewoon niet.

In deze brawl is 66% van de decks gelijk, het verschil zit in 10 class cards. Wat er uit de eggs komt is RNG, in gelijke mate voor beide spelers. Het is dus veel meer level playing field dan op ladder waarbij de match-up in veel gevallen al de uitkomst bepaalt. Het is veel meer skill dan de volledige RNG deck brawls. Het is veel meer het spel spelen dan de 'pick 3 cards for your deck'-type brawls waarbij het 3-card netdeck waar je tegen komt bepaalt wie er wint.

Wat ik tussen de regels door lees als het om brawls gaat, willen mensen helemaal geen Hearthstone spelen, ze willen een gratis pack en hoe minder het spel spelen daarbij komt kijken, hoe beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:41
Het is niet zo moeilijk te snappen, hoor. Je hebt het intrinsieke doel van vermaak, en de externe beloning van het pakje. Smaken verschillen, maar ik hou zelf niet van RNG, dus ik ga alleen voor het pakje, En dan hoe sneller hoe beter natuurlijk. Deckbuilding brawls vind ik zelf wel leuk, dus die mogen gerust lang duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Wat ik tussen de regels door lees als het om brawls gaat, willen mensen helemaal geen Hearthstone spelen, ze willen een gratis pack en hoe minder het spel spelen daarbij komt kijken, hoe beter.
Ik heb geen packs nodig, alles van classic al compleet, maar het is vaak weer een teleurstelling dat de brawl gewoonweg niet leuk is. Het is altijd weer afwachten of er een leuke brawl komt ter afwisseling van ranking. Geef mij maar een deckbuilding brawl met leuke mechanics dan die premade decks met halfgare en geforceerde seizoenszooi. In WoW zijn dergelijke dingen leuk, maar in HS, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik zit juist wekelijks weer met smacht te wachten op een random brawl. De deckbuilding brawls vind ik verschrikkelijk. Daar zit ook iedereen weer binnen no time op te netdecken.
Hou juist vooral met de brawls van de random RNG. Kan er ook smakelijk om lachen als ik weer door een of andere vage combo volledig van de kaart wordt gespeeld. De random premade deck brawls en arena zijn de twee belangrijkste redenen dat ik nog HS speel. Met af en toe wat ranked games vooral om rewards binnen te halen aan het einde van het seizoen.
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.