Tarim is een probleem in combinatie met Greymane / Call to Arms omdat je 'em zo makkelijk op een bord vol low-stat minions gooit. Hij zit er al even in en vooralsnog geen issue geweest. Wat mij betreft juist wel een goede kaart tegen bv. cubelock.
Call to Arms is wellicht wat te sterk maar 'em 5 mana maken lost het huidige probleem niet op (want Baku) tenzij Level Up! 6 mana wordt. Beide in een Baku of Greymane zou OP worden.
Baku Paladin is inderdaad een issue, zeker met kaarten als Level Up! In plaats van 2 1/1's zou een enkele 2/1 als upgrade hero power al een hoop oplossen.
Spiteful een cap van 6 ofzo geven zou helpen, alternatief de drop zelf stat-nerfen; als je een 1/1 met een RNG high-mana drop krijgt wordt het al een stuk onaantrekkelijker.
Lackey is wat mij betreft niet echt een heel groot probleem; uiteindelijk wordt er een 2-card combo gebruikt (6 mana) om een 5-drop zonder discard of een 9-drop op tafel te krijgen. De enige reden dat dit echt een probleem is, is cube + Dark Pact erachteraan. De suggestie van Silence op Dark Pack is een interessante omdat daarmee het probleem met cubelock opgelost wordt terwijl het een sterke heal krijgt met potentieel andere leuke combo's (de 2/2 skeleton die als BC een 5/5 voor jou summont maar als DR een 5/5 voor je opponent).
Gul'Dan is sterk, maar niet problematisch behalve dan dat er planbaar 2-4 Doomguards terug kunnen komen. Fix Doomguard en het is ok. Door de berg 1/3's is meerdere Voidlords terug laten komen al erg RNG. Voidlord -> cube betekent doorgaans al 3 Voidlords, 9 1/3's in de pool van demons die terug kunnen komen.
Doomguard Rush in plaats van Charge, problem solved.
Quest Rogue is moeilijk om goed te spelen en zwak tegen aggro, maar inderdaad non-interactive dus in de core is de quest niet leuk. Ik zie eigenlijk geen opties om daar echt wat aan te doen, niet heel anders dan quest Mage eigenlijk.
Eindelijk de cardback voor de Hunt binnen...poging 1 strandde snel, poging 2 nauwelijks spannend...maar goed, was te verwachten met de double-cast 1-st spell terwijl je Call of the Wild kan gaan cyclen met discount Tess hero power. Toen ook Freezing Trap in de pool kwam was het wel beslist.
Veruit de meeste tijd is bij mij in Toki gaan zitten...echt een berg runs die ergens op de eerste 4 bosses mislukten. De nemesis bij de 2e poging nadat ik de eerste keer de RNG tegen me had (geen enkele van de 4+ AoE clears getrokken). De run waarmee ik het gehaald heb was spell damage +3 en de double-cast op een hoop 'enemy only' spell packages; ik had geloof ik 4 Sindra's Breaths, 3 Cinderstorms, een Flame cannon en daarnaast 2x de legendary die 3x Magic Missile als deathrattle geeft naast 2x Ragnaros. Nemesis heeft eigenlijk nooit een minion op het board gehad om d'r hero power op te gebruiken. Ik vond het wel met marge de meest inconsistente en daardoor frustrerende van de 4...maar wel veruit de leukste nemesis wat betreft chats en mechanics.
[
Voor 21% gewijzigd door
Zarhrezz op 07-05-2018 22:08
]