Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Ik vind de brawl doorgaans ook niet leuk inderdaad. Speel hem altijd alleen voor het pakje. Hooguit 2 keer per jaar vind ik hem zo leuk dat ik daarna door speel.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grote probleem van de Brawl is in mijn ogen hetzelfde als het grote probleem met de meta. Alles speelt zichzelf. Je hebt bij de Brawl totaal geen invloed op wat er gaat gebeuren want alles is toch random. Tel daarbij op dat het ook nog eens een half uur kan duren en je hebt gewoon een saaie Brawl.

De meta in wild is ook het opstapelen van smorc paladin na smorc paladin. De laatste 17 potjes wild (over de afgelopen 2 weken) heb ik 15 keer tegen smorc paladin gespeeld..... Net als bij de Brawl zijn dit ook potjes die zichzelf 100% spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik heb echt al twee weken geen 60g-quests gekregen. Allen afgelopen week een keer een watch&learn, maar verder alleen mar 50g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Out of curiosity, hebben jullie soms ook last van dat als je een "Charge" minion speelt hem niet kan selecteren om er mee aan te vallen?
Ik heb het een paar keer gehad met Doomguard en Argent Commander, met "Rush" minions nog niet,

Tijdelijke fix is om Hearthstone te sluiten via taakbeheer en dan reconnecten, waar je soms helaas te laat mee bent QQ

*EDIT*
Hmm, na wat zoekwerk hebben er ook andere er last van, sommige comments dateren van 2 jaar terug. Blijkbaar nog steeds niet gefixed door Blizz.
Waar gaat al het geld naar toe?

[ Voor 20% gewijzigd door An1mA op 13-05-2018 17:16 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Mooi. Rank 5 weer gehaald. Nu in Standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Van het weekend redelijk veel Wild gespeeld en nog altijd héél leuk.

Ik speel zelf Cubelock want dat deck is echt bizar sterk in Wild.
Van Rank 18 naar 13 ben ik voornamelijk tegen gekomen

Aggro Paladin
ToggWaggle Druid, Jade Druid
1x Giant Warlock, Control Warlock, Cubelock, Zoo
Veel Rogue decks, Kingsbane, Miracle, Aggro
Veel Priest, voornamelijk Spiteful en een enkele Big Priest en Quest Priest
Even Shamen, Shudderwock Shaman, Jade Shaman
Rush Warrior
Secret Hunter en een enkele Reno Hunter

Bijna geen Mage vreemd genoeg. Dus qua variatie viel het erg mee.
Klimmen op de ladder gaat nu wel lastiger. Als ik op Turn 5 geen Voidlord of Mal'Ganis heb dan verlies ik het meestal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

https://playhearthstone.com/en-us/blog/21758133

Naga Sea Witch – Will cost 8 mana. (Up from 5)

Spiteful Summoner – Will cost 7 mana. (Up from 6)

Dark Pact – Will restore 4 Health. (Down from 8)

Possessed Lackey – Will cost 6 mana. (Up from 5 )

Call to Arms – Will cost 5 mana. (Up from 4)

The Caverns Below – The quest reward, Crystal Core, will read: For the rest of the game, your minions are 4/4. (Down from 5/5)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Call to Arms kan echt enorm verkeerd uitpakken...deck thinning voor Odd Paladin.

Dark Pact change lost de 'pop-the-cube' niet op...gemiste kans.

Summoner en Lackey maken de cheat minder erg, beetje de vraag of de turn later echt een verschil gaat maken.

Quest Rogue is waarschijnlijk wel dood zo. Wel jammer dat ze 'em niet op een interessante manier hebben kunnen fixen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:41:
Die Call to Arms kan echt enorm verkeerd uitpakken...deck thinning voor Odd Paladin.

Summoner en Lackey maken de cheat minder erg, beetje de vraag of de turn later echt een verschil gaat maken.

Quest Rogue is waarschijnlijk wel dood zo. Wel jammer dat ze 'em niet op een interessante manier hebben kunnen fixen.
Zoveel sterke 1 drops runned odd paladin toch niet?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Zarhrezz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:41:

Call to arms op 5 is prima; 3 1-drops voor 5 mana is prima te handelen in odd paladin.

Dark pact deed 2 dingen; survivability en combo activator. Ik ben blij dat ze voor combo activator hebben gekozen.

Gecombineerd met de nerf op lackey (want dat is je voornaamste target; want je wil demons cheaten voor je cube) maakt het Cube lock een stuk minder reliable.

1 beurt extra voor lackey en spiteful zijn prima. Bedenk ook dat je hierdoor 1 kans extra hebt minimum om je targets te rapen. Zeker warlock omdat je veel kaarten raapt.. geen demon in je deck = nutteloze deathrattle.. of geen minion van je spiteful

En quest rogue.. is nog steeds wel potentieel viable.. een eindeloze stroom 4/4 is nog steeds best goed. Maar het heeft wat meer antwoorden. De taunts die we nu hebben zijn effectiever want je killt Tar creepers niet met 1 minion en primordial drake maakt ze nu zelfs dood. Zal wel weer van de radar verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:43:
Zoveel sterke 1 drops runned odd paladin toch niet?
De drops zijn niet heel sterk nee, maar 3 kaarten minder in deck is meer kans op Level Up! etc...de win-condition kaarten voor turn 5+.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:35:
[...]

De drops zijn niet heel sterk nee, maar 3 kaarten minder in deck is meer kans op Level Up! etc...de win-condition kaarten voor turn 5+.
Maar hij heeft wel een hele turn 5 verspeeld aan 3 1 drops en zo lang je dan kan traden en zijn board redelijk schoonhouden moet het geen probleem zijn.

Ik denk wel dat Odd Paladin 1 van de winnaars is van deze ban ronde en verder is het jammer dat Spiteful maar zo’n lichte nerf heeft gehad.
De rest vind ik aardig oké en ben dan ook benieuwd welke decks we straks weer wat meer gaan zien.

Ik hoop overigens wel dat er ook nog eens gekeken gaat worden waarom er zoveel goede neutrale minions gespeeld worden en maar zo weinig class cards.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik denk niet dat odd paladin call to arms gaat spelen, zij worden niet geraakt, maar vind ik dan ook minder vervelend deck om tegen te spelen dan even paladin.

Ben niet zo blij met de spiteful en quest rogue nerf, wat icemotion zegt, eindelose stroom aan 4/4s is nog steeds absurd en spiteful heeft slechts 1 beurt later de mogelijkheid tot 16/16 aan stats op the board te gooien. Oh well, we wachten het af.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kasai schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:48:

Ben niet zo blij met de spiteful en quest rogue nerf, wat icemotion zegt, eindelose stroom aan 4/4s is nog steeds absurd en spiteful heeft slechts 1 beurt later de mogelijkheid tot 16/16 aan stats op the board te gooien. Oh well, we wachten het af.
Zoals anderen al hebben gezegd, bonemare heeft ook +1 mana gekregen en die zagen we ook nooit meer terug. Eerst maar eens zien wat dit met Spiteful gaat doen.

Net als met Quest Rogue hoeft het maar een procent aan winrate te verliezen voordat je het deck zelden terug ziet.

Ik denk zelf dat decks zoals Quest Warrior, Tempo Mage, Taunt Druid, Control Priest, Spell Hunter vaker gaan zien. Ik betwijfel of er meer variatie in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:41:
Ik betwijfel of er meer variatie in komt.
Zolang er statistieken van win rates op internet staan kun je variatie vergeten. De grote meute doet cut / paste van de top 1 en daar stopt het met variëren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Xanthian schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Zoals anderen al hebben gezegd, bonemare heeft ook +1 mana gekregen en die zagen we ook nooit meer terug. Eerst maar eens zien wat dit met Spiteful gaat doen.

Net als met Quest Rogue hoeft het maar een procent aan winrate te verliezen voordat je het deck zelden terug ziet.

Ik denk zelf dat decks zoals Quest Warrior, Tempo Mage, Taunt Druid, Control Priest, Spell Hunter vaker gaan zien. Ik betwijfel of er meer variatie in komt.
Is ook zo, maar toch je kan nog steeds absurd high rollen, bonemore was 'slechts' 9/9 aan stats erbij, terwijl spitefull minimaal 12/12 is, met kans op 16/16. We gaan het zien :)

Daar heb je wel een punt, meta wordt wat langzamer, dus hopelijk gaan we inderdaad wat meer variatie in decks zien, ik ga in ieder geval weer mijn tempo/rush warrior afstoffen :9~

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
iemand een tip voor de solo Rushmore? man man man ik kom die laatste niet door!
Iemand tips voor de extra dingen die ik kan krijgen? double hp? extra damage met mn hounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:46:
Iemand tips voor de extra dingen die ik kan krijgen? double hp? extra damage met mn hounds?
Extra damage op hounds is heel sterk. Ik had daarnaast geloof ik caltrops. Elke 4 body drop is dan direct kapot te rushen en table houden lukt dan doorgaans wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
ik ga altijd voor first aids zodat ge deftig kunt valuetraden, double hp niet gebruikt alvast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:07:
ik ga altijd voor first aids zodat ge deftig kunt valuetraden, double hp niet gebruikt alvast
_O- _O- _O-

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:54:
[...]

Zolang er statistieken van win rates op internet staan kun je variatie vergeten. De grote meute doet cut / paste van de top 1 en daar stopt het met variëren.
Je krijgt gewoon weer het volgende degenerate deck wat:

1. Face is the place smorc als beste doet of
2. Oneindig veel removal speelt tot je een value cheat combo toe kan passen die de tegenstander nooit tegen kan houden.

Een paar kaarten nerfen houdt helaas geen game design principe tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

beebie121 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:46:
Attack en health is altijd goed op je houds. Verder grote beasts nemen om late game te winnen. Ik heb maar liefst 105x :/ gedaan over Rushmore....kan geen hound meer zien. Terwijl ik Tess en die Warrior in 1 a 2 runs had. Nu Toki nog, maar heb ff geen zin meer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
nou ik heb hem gister gehaald op rushmore. op het einde had hij 3 van die 6/3 dingen die een kaart drawt en die minion weer in de deck stopt. Toen ik mn laatste kaart pakte zette hij niks meer op het bord! Dat moet wel een bug zijn maar goed ik heb hem toen gehaald.
Ik vond die hond die +1/+1 krijgt van elke beast die dood gaat echt super handig!!

Nu de tinker nog doen. nog niet heel veel gedaan maar die is volgens mij echt lastig!
is daarbij +3 spellpower nog een leuke toevoeging?

toch vind ik het hele singleplayer gebeuren enorm leuk! mogen ze van mij best wat meer van doen. En ja ja ik weet het, het is eigenlijk een mp game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Nitai schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Attack en health is altijd goed op je houds. Verder grote beasts nemen om late game te winnen. Ik heb maar liefst 105x :/ gedaan over Rushmore....kan geen hound meer zien. Terwijl ik Tess en die Warrior in 1 a 2 runs had. Nu Toki nog, maar heb ff geen zin meer.
Ik had Rushmore in 2x en juist voor Tess een run of 40 nodig xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cannoneer en Rushmore in 1x, Tess ergens tussen de 5 en de 10...Tori wil ik eigenlijk niet meer over nadenken, waarschijnlijk 25+...YMMV.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:41
Vraag me toch af of ik dan zoveel geluk had bij de nieuwe dungeonruns.. alles in maximaal een paar keer gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:11:
Vraag me toch af of ik dan zoveel geluk had bij de nieuwe dungeonruns.. alles in maximaal een paar keer gehaald
Je hebt gewoon skills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Was het maar waar :'). Lees veel problemen met Toki. Die twee keer spel cast in combinatie met de hoorn die alles +1/+1 geeft en terug je deck in gaat was ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:13:
Was het maar waar :'). Lees veel problemen met Toki. Die twee keer spel cast in combinatie met de hoorn die alles +1/+1 geeft en terug je deck in gaat was ijzersterk.
Die combo is inderdaad erg sterk...maar dan moet je 'em wel kunnen kiezen. Double-cast is goed...als je enemy-only spells krijgt. De hoorn is goed als je goede minion packages krijgt aangeboden...etc. De Toki packages in combinatie met de artifacts zijn in mijn beleving het meest RNG van het stel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

22 mei komen de balance changes, vrij vlot.

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:44:
22 mei komen de balance changes, vrij vlot.
Op zich wel oke, maar het had van mij ook 4 maanden geleden mogen gebeuren. Je speelt nu al meerdere expansions op een rij tegen exact dezelfde decks die overduidelijk profiteren van bad game design.

Volgens mij heb ik de afgelopen 4-5 maanden amper tegen 50% van de classes in HS gespeeld. Als het iets anders is dan een warlock of paladin dan ben ik gewoon in shock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Dit is trouwens de enige brawl die ik altijd leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 20 mei 2018 @ 06:26:
Dit is trouwens de enige brawl die ik altijd leuk vind.
Tja, snel is het in ieder geval wel...2x Radiant Elemental / 6x Mind Blast is genoeg dus langer dan turn 4 zal de gemiddelde partij niet duren. Verder is de skill-cap van 2-card decks lekker laag en cut / paste van internet is ook snel gedaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:53
druid weapon met starfall heeft je tegenstander tot T4 ;) (tenzij je alleen maar wapens/starfalls pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lol ik kom een spiteful quest druid tegen, over bullshit decks gesproken...

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Het bestaat nog wel. Potjes van 35 beurten. 33 minuten.

https://hsreplay.net/replay/p3aYPa6pUnioAxrCYyzTci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat gaan jullie spelen na de patch?

Ik zat zelf te denken aan Even Shaman en Odd Warrior (geen quest)
Daarvoor moet ik wel nog Darius en Shodderwock craften. Met de nerf kan ik waarschijnlijk mijn Rogue Quest disenchanten en dan zou ik in totaal genoeg dust moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Rush Warrior en hopelijk nog control priest.

Ik ben bang dat Murloc Paladin heel sterk blijft.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat toch gewoon weer Odd Paladin worden wat de klok slaat? Een paar weken terug was het Odd Paladin wat de klok sloeg, toen kwam Even Paladin op als alternatief en die heeft de laatste tijd de overhand. Die hapt een nerf, dus iedereen terug naar Odd Paladin...voorspelbaar toch?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:51:
Het gaat toch gewoon weer Odd Paladin worden wat de klok slaat? Een paar weken terug was het Odd Paladin wat de klok sloeg, toen kwam Even Paladin op als alternatief en die heeft de laatste tijd de overhand. Die hapt een nerf, dus iedereen terug naar Odd Paladin...voorspelbaar toch?
Ik denk murloc paladin.

Odd paladin heb ik minste moeite mee, ja ze genereren makkelijk dudes, maar ze hebben geen tarim en lightfused Stegodon, blessing of kings, concecration etc.

Enige waar je om heen moet spelen is level up.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:51:
Paladin blijft ongetwijfeld populair, maar of het nu het beste deck is... weet ik niet.
Aggro blijft sowieso populair totdat ze iets gaan aanpassen aan het gold en ranking systeem

Cubelock en Quest Rogue zorgden ervoor dat veel decks niet viable zijn. Nu die generfd zijn bestaan er meer mogeljikheden voor andere decks, zoals Even Shaman, Shudderwock Shamen (geen OTK), Warrior.

Ik verwacht dat je nog steeds veel paladin gaat ziet omdat die nog steeds een hoge winrate en snelle potjes oplevert. Hopelijk gaan we nu ook meer andere decks zien van Shaman, Warrior en Priest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
Kasai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Ik denk murloc paladin.

Odd paladin heb ik minste moeite mee, ja ze genereren makkelijk dudes, maar ze hebben geen tarim en lightfused Stegodon, blessing of kings, concecration etc.

Stonehill defender tho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:56:
Ik denk murloc paladin.

Murloc Paladin is inderdaad altijd wel een ding geweest.

Level Up! is in principe de finisher (turn 5). Als er begin turn 5 nog 3+ dudes liggen, is het doorgaans al voorbij. Blessing of Might, Veteran, Unidentified weapon, etc. zijn er nog gewoon en daar komt de early turn damage vandaan. Even Paladin is wat dat betreft meer midrange dan Odd Paladin.

Mijn ervaring met Odd Paladin is dat turn 1-2 AoE clears cruciaal zijn...als je dan de tafel niet onder controle hebt, is het turn 4-5 wel gedaan. Tegen Odd Paladin heb je iets zwaardere AoE nodig (3 damage bij voorkeur) maar je hebt tot turn 4-5 om 'em te pakken. Zonder Call to Arms wordt de noodzaak hiervoor minder en grote kans dat zonder Call het hele deck niet meer competitive is.

Overigens is Stonehill (zoals al opgemerkt) interessant in het deck wegens hoge kans op Lightbringer of Tarin. Zelf heb ik er voor de gein Liam en DK Uther ingestopt. Niet de standaard hyper-aggro maar wat meer mid-range potential.

Waar ik wel bang voor ben is dat Odd Hunter in de plaats van Even Paladin komt. Even Paladin is nog wel interactive / board control. Odd Hunter...not so much.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik sta nu 10-1 met Hadronox Druid. Ik snap niet waarom dat deck niet populairder is, het is zo ontzettend sterk. Na de nerfs zal het nog sterker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Grotman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:23:
Ik sta nu 10-1 met Hadronox Druid. Ik snap niet waarom dat deck niet populairder is, het is zo ontzettend sterk. Na de nerfs zal het nog sterker zijn.
Je hoeft maar een sheep, frog of een raptor te krijgen en je deck is kapot. Als het werkt, ja dan is het best sterk. Maar de reden zal zijn dat het deck erg langzaam is, zoals veel control en fatigue decks. Snelle decks zijn altijd top tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nitai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Je hoeft maar een sheep, frog of een raptor te krijgen en je deck is kapot. Als het werkt, ja dan is het best sterk. Maar de reden zal zijn dat het deck erg langzaam is, zoals veel control en fatigue decks. Snelle decks zijn altijd top tier.
Daarom heb je naturalize, ik kill hem altijd direct zelf als het gevaar van een transform bestaat. Daarna terug toveren en direct cuben.
Maar het is inderdaad traag, elk potje duurt minimaal 20 minuten.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 22-05-2018 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Grotman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Daarom heb je naturalize, ik kill hem altijd direct zelf als het gevaar van een transform bestaat. Daarna terug toveren en direct cuben.
Maar het is inderdaad traag, elk potje duurt minimaal 20 minuten.
Je hoeft hem niet te sheepen of froggen. Willekeurig andere minion ( vooral early game) en je krijgt een sheep of frog uit je summon i.p.v. hadronox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Nitai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Je hoeft hem niet te sheepen of froggen. Willekeurig andere minion ( vooral early game) en je krijgt een sheep of frog uit je summon i.p.v. hadronox.
Exactly; Frog en Sheep zijn beasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nitai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Oh op die manier, dat kan ja, maar dat gebeurt amper tot nooit in deze meta. En dan nog heb je gewoon de kans dat je Hadronox terug krijgt. Ik vind het op dit moment echt een supersterk deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:27
Ik heb ook Taunt Druid ook een tijdje geprobeerd maar mij overkwam het toch echt vaak dat ik een counter tegenkwam (Polymorph, hex, zelfs cornered sentry)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in control matches tegen een Priest komt kun je ook zaken als Mass Dispel, Mind Control en Psychic Scream verwachten. In de huidige meta doet Priest het best aardig met Duskbreaker en Spirit Lash tegen aggro en bovenstaande kaarten voor control matches.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
louzy82 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:15:
Ik heb ook Taunt Druid ook een tijdje geprobeerd maar mij overkwam het toch echt vaak dat ik een counter tegenkwam (Polymorph, hex, zelfs cornered sentry)
Misschien heb ik geluk dan.
Ik kom vooral Paladin, Warlock en Priest tegen momenteel. Warrior letterlijk nooit, Mage is een uitzondering en dan runnen ze lang niet altijd polymorph, Shaman zie je heel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met cubelock en Spiteful varianten in de meta, heb ik Polymorph altijd wel in m'n Mage deck. Elemental Mage is ook wel aardig...minion-heavy dus wel aardig tegen de aggro decks en door Jaina wel sterk in langere games.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Grotman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:29:
[...]

Misschien heb ik geluk dan.
Ik kom vooral Paladin, Warlock en Priest tegen momenteel. Warrior letterlijk nooit, Mage is een uitzondering en dan runnen ze lang niet altijd polymorph, Shaman zie je heel soms.
Even Paladin is gewoon heel lastig van te winnen vind ik.
Silver Sword alleen maak het een vrij lastige match up. Ze krijgen zoveel grote minions waar je niks aan kan doen.

Aan de wall of taunts hebben ze ook genoeg oplossingen met Equality, Tarim, Val'Anir, etc, etc.
Je enigste hoop is om snel Hadronox te krijgen en die spelen, maar dan nog loop je tegen silence aan wat het effect beperkt.

Mage en Priest is een eitje omdat je zoveel armor kan krijgen waar ze niks aan kunnen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• louzy82
Gisteren eindelijk Monster hunt completed, ik moest Houndmaster nog en gisteren dus eindelijk gelukt.
Hagatha in de eerste poging gehaald. Ik dacht veelal te lezen dat deze zo moeilijk was?

Uiteindelijk:
Tess - 1e run
Darius - 1e run
Toki - 3e run
Houndmaster - 7e run ofzo
Hagatha - 1e run

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

louzy82 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:19:
Gisteren eindelijk Monster hunt completed, ik moest Houndmaster nog en gisteren dus eindelijk gelukt.
Hagatha in de eerste poging gehaald. Ik dacht veelal te lezen dat deze zo moeilijk was?

Uiteindelijk:
Tess - 1e run
Darius - 1e run
Toki - 3e run
Houndmaster - 7e run ofzo
Hagatha - 1e run
Toki heb ik 114x over gedaan. Lawl, ik had bijna gewonnen eergisteren, maar viel in slaap, ik schrok wakker en ik had 8hp over. Ik was zo boos.....

Vandaag dan eindelijk gehaald en Hagatha in 1x gehaald met Toki en Tess daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Even Shaman speelt lekker. Ik farm paladins op dit moment met het deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel net 2 potten op rank 4 tegen een Secret Hunter en Tempo Mage en die speelden zo verschrikkelijk slecht dat ik direct al geen zin heb om nog meer te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Grotman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Oh op die manier, dat kan ja, maar dat gebeurt amper tot nooit in deze meta. En dan nog heb je gewoon de kans dat je Hadronox terug krijgt. Ik vind het op dit moment echt een supersterk deck.
Mijn ervaring ook. Leuk deck en niet vaak een counter van poly of hex. Ik leg het alleen af als ik in het begin alleen hoge pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Nitai schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:39:
[...]

Toki heb ik 114x over gedaan. Lawl, ik had bijna gewonnen eergisteren, maar viel in slaap, ik schrok wakker en ik had 8hp over. Ik was zo boos.....

Vandaag dan eindelijk gehaald en Hagatha in 1x gehaald met Toki en Tess daarna.
Zo, 114x? Dat is wel wat vaak. Ik had ook met Toki de meeste moeite, maar ik had aan het eind iets van 60 bosses verslagen met Toki voor ik de eindbaas versloeg.

Voor Hagatha had ik 2 pogingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

BramSd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:07:
[...]

Zo, 114x? Dat is wel wat vaak. Ik had ook met Toki de meeste moeite, maar ik had aan het eind iets van 60 bosses verslagen met Toki voor ik de eindbaas versloeg.

Voor Hagatha had ik 2 pogingen nodig.
RNG en ik zijn geen vrienden. Elke keer stranden bij de 7e of Toki zelf vanwege carddraw of slechte treasure/card buckets. Heb ook gewoon vaak geconcede hoor bij de 4e boss als een kansloos deck/treasures had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Nitai schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:14:
[...]

RNG en ik zijn geen vrienden. Elke keer stranden bij de 7e of Toki zelf vanwege carddraw of slechte treasure/card buckets. Heb ook gewoon vaak geconcede hoor bij de 4e boss als een kansloos deck/treasures had.
Ik heb met toki gewonnen met een deck waarvan ik dacht dat het kansloos was... Je had moeten volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

BobbyDgtl schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Ik heb met toki gewonnen met een deck waarvan ik dacht dat het kansloos was... Je had moeten volhouden :)
Dank je, daar heb ik wat aan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:48
dankzij de nieuwe nerfs van de cards zit ik nu op 6150 dust :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik kan NSW gewoon niet dusten puur omdat hij uit een Adventure komt en dat zal dan betekenen ik deze niet meer compleet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
je kan ze toch gewoon weer maken als je ze nodig hebt? :)

[ Voor 65% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2018 14:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Kol Nedra schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:35:
je kan ze toch gewoon weer maken als je ze nodig hebt? :)
Tuurlijk wel. Ik heb die Naga's gewoon gedust; ik speel ze toch niet en als ik per se mijn collectie compleet wil hebben ooit craft ik ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb ze ook gewoon gedust, maar ik snap het wel een beetje. De rest van de kaarten die een nerf hebben gehad kan je gewoon weer uit een pack halen, maar de Naga's niet.

Maar gezien het epics zijn vind ik 800 dust toch net eventjes iets fijner.. zoveel Wild speel ik niet en zolang ik Classic nog niet in de buurt van compleet heb maakt het me weinig uit.

Legendaries uit de adventures hebben wel een soort protected status in mn collectie tho. Net als mn golden Ragnaros en Sylvanas die ik heb gemaakt bij de eerste Hall of Fame actie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Vanochtend Golden Duskfallen Aviana gekregen.
Die bewaar ik maar even als ik een speciale legendary wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
WTF? Is er werkelijk niemand aan het spelen dat ik tegen een legend speler moet?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wWYLIso.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Lijkt een bug, had ik laatst ook al op rank 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:29:
WTF? Is er werkelijk niemand aan het spelen dat ik tegen een legend speler moet?
[afbeelding]
Je bent zelf een legend speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik heb zojuist 3 keer tegen dezelfde speler gespeeld op low rank. Is er misschien iets mis met de matchmaking of spelen er gewoon weinig mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:39:
Nou, ik heb zojuist 3 keer tegen dezelfde speler gespeeld op low rank. Is er misschien iets mis met de matchmaking of spelen er gewoon weinig mensen?
All of the above. Voor een groot deel is naar 15 spelen nu teveel effort, dus wordt er minder gespeeld en hangt het overgrote deel op rank 20. Zodra je rank 19+ gaat queuen, wordt het dus een kleine pool waar je tegen matcht. Rank 5 vs legend lijkt me wel een bug.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of dat je tegen Legend spelers moet heeft alles te maken dat die speler heel veel verliest en dus steeds tegen spelers van een lagere rank moet.
Ik heb 1 keer gezien dat er iemand tegen rank 20 spelers moest omdat hij steeds verloor.

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 27-05-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is ook wel een erge dumpster legend he. 15k. Zo bijzonder is dat niet.
Er zijn door het nieuwe laddersysteem veeeeeeel meer legendary spelers bijgekomen. Die poul is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Is mage de nieuwe standaard of heb ik gewoon pech? Kom tegen mage, mage, mage, mage, mage -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:00:
Is mage de nieuwe standaard of heb ik gewoon pech? Kom tegen mage, mage, mage, mage, mage -_-
Laatste 54 games (alle games dit seizoen) 3 keer tegen mage gespeeld..... ik merk het iig niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:00:
Niet echt, geloof ik.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NhBUXaf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mijn ontzettend nutteloze golden legendary Tinkmaster Overspark komt ineens redelijk van pas in mijn odd paladin deck. Zolang ik de enige ben met een minion op het board, wat vaak voor komt, gooi ik turn 3 Tinkmaster en met regelmaat komt er een 5/5 devilsaur uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik heb tot een jaar of 2 geleden best wat uurtjes en euro's in HS zitten, maar nooit echt heel goed geworden ofzo hoor ;) Is het het nu nog waard om weer in te stappen, of loop ik lichtjaren achter op moderne decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik moet wel zeggen dat even een snel potje Hearthstone er niet meer bij is :P
Ik ben het afgelopen weekend al 2x Quest Priest 1x Recuit Warrior en een Taunt Druid tegen gekomen en als je dan zelf ook control speelt duren de potjes lang.
PeevdTee schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:56:
Ik heb tot een jaar of 2 geleden best wat uurtjes en euro's in HS zitten, maar nooit echt heel goed geworden ofzo hoor ;) Is het het nu nog waard om weer in te stappen, of loop ik lichtjaren achter op moderne decks?
De classic set is nog steeds zeer viable en dit is normaal gesproken het beste moment omdat de standaard set nu het kleinst is.

https://www.vicioussyndic...kings-data-reaper-report/

Hier kun je zien hoe de verschillende decks het doen en ook kun je dan kijken welke kaarten je nodig hebt.

Je zou evt. ook nog je oude kaarten kunnen dusten om wat nieuwe kaaren te maken die allemaal zeker nog een maand of 11 speel;baar zijn in standaard.

[ Voor 62% gewijzigd door beuker19 op 03-06-2018 11:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:59:
Nou ik moet wel zeggen dat even een snel potje Hearthstone er niet meer bij is :P
Ik ben het afgelopen weekend al 2x Quest Priest 1x Recuit Warrior en een Taunt Druid tegen gekomen en als je dan zelf ook control speelt duren de potjes lang.
Haha, is het een keer niet voor turn 6 voorbij door de aggro, is het weer niet goed :D Momenteel lijkt de meta ook wel lekker toch? Veel variatie.

[ Voor 6% gewijzigd door mosselmossel op 03-06-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34

porn*

...take on the world!

mosselmossel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Haha, is het een keer niet voor turn 6 voorbij door de aggro, is het weer niet goed :D Momenteel lijkt de meta ook wel lekker toch? Veel variatie.
Precies mijn idee! Ik speel dan wel erg casual, maar heb het gros van de expansions meegemaakt en heb het idee dat veel meer classes, met ook nog eens meerdere decks vaak, behoorlijk presteren. Persoonlijk vind ik Ww een van de meer balanced expansions.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

PeevdTee schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:56:
Als je wilt netdecken dan moet je er toch wel een smak Euros tegenaan gooien.
Of je moet veel oude kaarten discenchanten en combineren met dust wat je nog hebt.

Dat laatse is de methode die ik toepas elke expansion. Het nadeel is dat je libraby dan wel elke expansion enorm slinkt. Ik speel enkel nog standard dus dat maakt me weinig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dhrax schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:55:
[...]

Als je wilt netdecken dan moet je er toch wel een smak Euros tegenaan gooien.
Of je moet veel oude kaarten discenchanten en combineren met dust wat je nog hebt.

Dat laatse is de methode die ik toepas elke expansion. Het nadeel is dat je libraby dan wel elke expansion enorm slinkt. Ik speel enkel nog standard dus dat maakt me weinig uit :)
Ben je F2P dan?

Ik koop /pre-order alle expansions en adventures maar ik dust niks behalve golden kaarten op speelbare legendary's na.
Wel kan ik elk tier 1 en 2 deck spelen (wild en standaard) en heb altijd wel een buffer van zeg maar 9k dust en craft soms zelfs wel eens een wat slechtere legendary voor bepaalde decks(Aviana, Zola, Prince Taldaran) en ook hou ik de slechte legendary's die ik uit een pakje trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

beuker19 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Ben je F2P dan?

Ik koop /pre-order alle expansions en adventures maar ik dust niks behalve golden kaarten op speelbare legendary's na.
Wel kan ik elk tier 1 en 2 deck spelen (wild en standaard) en heb altijd wel een buffer van zeg maar 9k dust en craft soms zelfs wel eens een wat slechtere legendary voor bepaalde decks(Aviana, Zola, Prince Taldaran) en ook hou ik de slechte legendary's die ik uit een pakje trek.
Ik heb er in het begin jaar (2014) enkele honderden euro's tegen aan gegooid. De laatste jaren heb ik er geen cent meer aan uitgegeven en dat ben ik ook niet van plan ooit nog te doen. Daarnaast speel ik maar enkele potjes per week. Als ik speel, dan wil ik wel competitief zijn. Om leuke decks te blijven craften dan ontkom ik niet aan mass disenchanting om genoeg dust te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Patch 11.2: https://playhearthstone.com/en-us/blog/21802981

Taverns of Time Special Event
  • Toki has tangled the timelines! Experience chronological chaos as alternate realities collide in the Tavern!
  • Draft 28 special cards unique to the Arena.
  • Special Taverns of Time Daily Quests award both gold AND dust.
  • Taverns of Time begins June 11 and lasts through July 2.
Get in Here Bundle
  • PILE ON the packs at a special price. Unlike previous bundles, this one can be purchased any number of times!
  • This bundle includes two each of Classic, The Witchwood, Kobolds & Catacombs, Knights of the Frozen Throne, and Journey to Un’Goro packs, for a total of 10 packs.
Free Pack Day
  • Log in on June 13 to claim a free Golden Classic Pack, filled with golden Hearthstone cards!
Game Mechanics Updates
  • Continued updates to game event timing to make card interactions more intuitive. Read our previous Game Mechanics Updates blog for more insight!
  • Counterspell beats whenever and after triggers.
  • Summon and Play triggers are now evaluated using their in-hand stats before they are affected by board modifiers and their Battlecry.
  • Ex. Playing Faceless Manipulator targeting a 5-attack minion will no longer advance Jungle Giants. It will be considered a 3/3.
  • Minions that enter the battlefield without being played from hand will have any (Whenever or After) summon triggers evaluated before board modifiers are applied.
  • Ex. If Azure Drake is pulled onto the battlefield adjacent to Dire Wolf Alpha it will no longer advance Jungle Giants.
  • Choose One minions that Transform now consider their transformation effects before entering play.
  • Ex. Playing Shellshifter and selecting the 5/3 option will count as a 5-attack minion and advance Jungle Giants.
Arena Updates
  • Added several new pick “buckets” for non-Legendary cards and two for Legendary cards.
  • The new buckets are halfway in power between the existing buckets, and they’re intended to create more varied choices when drafting an Arena deck.
  • The very strongest and very weakest cards do not appear in these new buckets, so those cards will appear as picks about half as frequently as they did previously.
Evil Twin Greetings
  • When players with the same hero (except Death Knights) greet each other, new emotes will play!
Bug Fixes and Gameplay Improvements
  • Logging in after a new season begins will now correctly display only the latest season results.
  • Kingsbane that has been transformed into a different legendary by Prince Liam will no longer retain buffs.
  • As Kingsbane is not destroyed when its Deathrattle triggers, Rummaging Kobold will no longer retrieve it.
  • Spellbender will no longer trigger Rat Trap or Hidden Wisdom when it triggers.
  • Rat Trap no longer triggers when your board is full.
  • Voodoo Doll and other Deathrattles now correctly trigger during a Defile.
  • Shadow Reflection now appears correctly when transformed into a spell.
  • A Zombeast crafted out of Vicious Scalehide and Exploding Bloatbat will no longer trigger its Deathrattle animation when it’s played.
  • Tess Greymane will now replay hero cards with her Battlecry.
  • Tess Greymane’s Battlecry is now limited to 30 cards, and will stop if she is silenced, killed, transformed, leaves the battlefield, or if any hero dies.
  • Lynessa Sunsorrow’s Battlecry is now limited to 30 cards and casts the buffs in a random order.
  • Lynessa Sunsorrow’s Battlecry will now include the effects of Choose One cards.
  • Leyline Manipulator now correctly reduces the cost of cards created by Golden Kobold.
  • Effigy triggered by killing Molten Giant now properly summons a new Molten Giant.
  • Night Prowler now has yellow glow in hand when no minions are in the battlefield.
  • King Togwaggle will now swap decks without burning cards if both decks were over 30 cards.
  • Transform effects such as Thrall, Deathseer will no longer activate summon triggers like Starving Buzzard and Blubber Baron.
Monster Hunt
  • Shaw's Shank now correctly counts minions that have taken damage equal to their unbuffed Health.
  • Alternate Timeline no longer resets Infinite Toki’s Health to full when played by a player.
  • Frostmourne will now correctly summon minions that it destroyed before using Toki’s Temporal Loop Hero Power when its Deathrattle triggers.
  • Pillage the Fallen treasure now triggers when Sword of Justice expends its last durability.

[ Voor 30% gewijzigd door hifigamefreak op 05-06-2018 22:18 . Reden: Bug fixes en Monster Hunt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schijnt dus gewoon te zijn dat Tess en de Druid quest generfed zijn onder het mom van ''bug fixes'' dat is in mijn ogen een zeer slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Get in Here Bundle
PILE ON the packs at a special price. Unlike previous bundles, this one can be purchased any number of times!
This bundle includes two each of Classic, The Witchwood, Kobolds & Catacombs, Knights of the Frozen Throne, and Journey to Un’Goro packs, for a total of 10 packs.
€7.99 8)7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

0,16 EUR per kaart is toch heel schappelijk :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Thank you for your feedback regarding our recent update. We saw a lot of feedback regarding the recent change to Tess Greymane and are currently discussing this change further. We will provide an update once we have more information to share.
https://twitter.com/PlayH...tatus/1004444709027119104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Tess heeft een Yogg-achtige nerf gekregen (bij silence of dood stopt het circus) maar ze noemen het geen nerf maar Bugfix, en dus geen dust refund.

De nerf van Jungle giants snap ik niet. Daar had toch echt niemand problemen mee?
Of zou dat echt een gevalletje, inconsistenties aanpakken zijn?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:24:
Tess heeft een Yogg-achtige nerf gekregen (bij silence of dood stopt het circus) maar ze noemen het geen nerf maar Bugfix, en dus geen dust refund.

De nerf van Jungle giants snap ik niet. Daar had toch echt niemand problemen mee?
Beide een gevalletje inconsistenties aanpakken. Het is ook niet alsof dit nou issues waren waar meer dan 1-2% van de spelers mee te maken had.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:55
Net mijn snelste brawl ooit gewonnen, ik pak mage, start met een Toki, shatter en valet. Turn 1 Toki veranderd naar 1 cost, ik speel Toki, Krijg Dr Boom Andere speler veranderd Toki's attack naar 1, mijn 2de turn Dr Boom veranderd in 1 cost. Ik speel Dr Boom, Tegenstander Concede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Net weer met Toki gewonnen, inmiddels 4x al.
Sommige combo's zijn OP.

Net ook met twee keer Double Time.
Ik gebruik Gentleman's Top Hat op een minion. Dankzij twee Double Times wordt de spell 3x gecast.

Volgende beurt Molten Reflection, wat ook 3x wordt gecast op de Minion met Top Hat.
Dan heb je dus 3 minion, met 3 Deathrattles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net op Rank 20 in Wild begonnen met spelen dit seizoen. Ben nu Rank 15 met 2 sterren.

- Zonder te verliezen.
- Ieder potje tegen een vomit en smorc deck gespeeld.
- Heb in totaal 13 damage gedaan aan al mijn tegenstanders samen (quest staat op 13/65 damage).

Gewoon een kwestie van de vomit en smorc overleven en ze conceden wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

louzy82 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:24:

Nerf wordt gerevert.
xelfer schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:42:
Net op Rank 20 in Wild begonnen met spelen dit seizoen. Ben nu Rank 15 met 2 sterren.

- Zonder te verliezen.
- Ieder potje tegen een vomit en smorc deck gespeeld.
- Heb in totaal 13 damage gedaan aan al mijn tegenstanders samen (quest staat op 13/65 damage).

Gewoon een kwestie van de vomit en smorc overleven en ze conceden wel :).
Wat speel je zelf?

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.