nothing stops this train
Reno mage + heel veel
Atlas#22744
Ben ook al druk aan het sparen, heb inmiddels 5k gold en 13.2k dust op de bank...Piet_Piraat7 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:03:
Ik heb al een tijdje geen packs meer gekocht en al het gold aan het opsparen. Een nieuwe uitbreiding zal vast wel ergens in augustus komen hoop ik
De Taverns of Time Special Event is overigens gestart, had vanmorgen twee(!) nieuwe quests, welke elk zowel dust als gold opleveren, waren makkelijk te completen (play 15 & 25 cards voor resprectievelijk 60 en 100 gold en dust). Is wel lekker sparen zo, maar wel zaak dus om je dailies af te werken of er hooguit 1 te laten staan, weet zo niet of die dubbele quest eenmalig was of dat dat elke dag gedurende dit event is.
[ Voor 30% gewijzigd door The_Big_Easy op 11-06-2018 11:58 ]
Edit: Mijn ontzettende faal in de nieuwe arena wordt wel beloond met Hagatha
[ Voor 24% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-06-2018 15:47 ]
ik ben super slecht normaal in Arena (en stiekem vind ik het samenstellen van een deck vaak leuker dan het spelen zelf) maar met deze extra kaarten wordt het toch leuk voor mij.
mogen ze best wat vaker doen zo
Atlas#22744
Ik eigenlijk ook wel. Heb gisteren een Mage arena deck gedraft en dat doet het tot dusver best aardig; sta nu 4-0 en ik ben in geen enkele game dusver onder de 20 health gekomenbeebie121 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:37:
ik vind die extra kaarten in de arena echt superleuk! Zo kan je best nog leuke arena potjes spelen.
ik ben super slecht normaal in Arena (en stiekem vind ik het samenstellen van een deck vaak leuker dan het spelen zelf) maar met deze extra kaarten wordt het toch leuk voor mij.
mogen ze best wat vaker doen zo
Bewaar je alle golden classic cards? Ik dust alle golden cards waar ik ook al non-golden van heb om de kosten voor dit spel nog wat in toom te houden, met mijn free golden pack van vandaag had ik weer 650 dust (3x common, rare en epic) en kom daarmee nu op 14.1k dust. Volgens mij zijn alle quests tijdens dit event ook minstens 60/60 of 100/100 (heb nog geen 50/50 quest gezien) dus dat helpt ook weer mooixelfer schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:37:
Nou, mijn gouden pakje was een deceptie. Het equivalent van 40 dust en alle kaarten had ik al 2 keer golden..... beetje jammer dit.
Jup, ik bewaar alle golden kaarten en dan disenchant ik de non-golden versies als ik er meer heb dan nodig. Om de kosten wat te beperken probeer ik zelden tot nooit kaarten te craften, tenzij ik ze echt nodig heb.The_Big_Easy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:52:
[...]
Bewaar je alle golden classic cards? Ik dust alle golden cards waar ik ook al non-golden van heb om de kosten voor dit spel nog wat in toom te houden, met mijn free golden pack van vandaag had ik weer 650 dust (3x common, rare en epic) en kom daarmee nu op 14.1k dust. Volgens mij zijn alle quests tijdens dit event ook minstens 60/60 of 100/100 (heb nog geen 50/50 quest gezien) dus dat helpt ook weer mooi.
Tsja, da's ook een manier om de kosten te beperkenxelfer schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Jup, ik bewaar alle golden kaarten en dan disenchant ik de non-golden versies als ik er meer heb dan nodig. Om de kosten wat te beperken probeer ik zelden tot nooit kaarten te craften, tenzij ik ze echt nodig heb.
### Even Shaman
# Class: Shaman
# Format: Standard
# Year of the Raven
#
# 2x (2) Dire Wolf Alpha
# 2x (2) Earthen Might
# 2x (2) Flametongue Totem
# 2x (2) Murkspark Eel
# 2x (2) Plated Beetle
# 2x (2) Vicious Scalehide
# 2x (4) Corpsetaker
# 1x (4) Cult Master
# 1x (4) Fire Plume Phoenix
# 2x (4) Hex
# 1x (4) Sandbinder
# 2x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (6) Argent Commander
# 2x (6) Fire Elemental
# 1x (6) Genn Greymane
# 1x (6) Grumble, Worldshaker
# 1x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (
#
AAECAaoICiCZAqsGrMIC88ICws4Cq+cCp+4CnvACzfQCCr0B/gXZB/AHm8sC6uYClugC9uwClO8CsPACAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Verder heb ik ook Rhok'delar nog niet voor een Spell Hunter deck, maar ik vraag me af of ik die niet zou kunnen vervangen door een Gladiator's Longbow of een Crushing Walls. Iemand hier ervaring met Spell Hunter, is Rhok'delar onmisbaar of zijn de genoemde alternatieven ook viable?
Nope, sowieso kijk ik nooit op die sites en speelThe_Big_Easy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Tsja, da's ook een manier om de kosten te beperkenJe zal dan alleen niet snel even een Legendary of wat epics craften om een bepaald deck wat je zag op hearthpwn of metastats.net te kunnen uitproberen,
Ik gewoon met mijn eigen neme decks. Op 2 legendaries na heb ik wel alle legendaries in de game. Epics mis ik er wel heel veel van.
Sowieso speel ik vrijwel alleen wild, waardoor het makkelijker is om de toffe meme/combo decks te spelen.
Ik kan bv geen vomit en smorc Paladin spelen of vomit murlocs omdat ik voor dat soort decks een aantal key kaarten mis, maar dat vind ik helemaal niet erg
Beide zijn prima alternatieven. Spell-Hunter is midrange en statistisch gezien trek je de Rhok dus vaak niet. Het is ook geen win condition. Je kan 'em ook niet op curve spelen als je zeker geen burn wil op next draw.The_Big_Easy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:35:
Verder heb ik ook Rhok'delar nog niet voor een Spell Hunter deck, maar ik vraag me af of ik die niet zou kunnen vervangen door een Gladiator's Longbow of een Crushing Walls. Iemand hier ervaring met Spell Hunter, is Rhok'delar onmisbaar of zijn de genoemde alternatieven ook viable?
Ik speelde met Rhok en 1 Crushing Walls. Als vervanging zou ik niet 2 Crushing spelen, daar is omheen te spelen. Longbow en Crushing is dan flexibeler.
Onmisbaar want het is zeker tegen Control zeer goed.The_Big_Easy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Tsja, da's ook een manier om de kosten te beperkenJe zal dan alleen niet snel even een Legendary of wat epics craften om een bepaald deck wat je zag op hearthpwn of metastats.net te kunnen uitproberen, zoals ik net nog heb gedaan, miste nog een paar epics voor een Mage deck en daarnaast had ik Hagatha the Witch nog niet en dit deck leek me ook wel leuk om te proberen:
### Even Shaman
# Year of the Raven
#
# 2x (2) Dire Wolf Alpha
# 2x (2) Earthen Might
# 2x (2) Murkspark Eel
# 2x (2) Plated Beetle
# 2x (2) Vicious Scalehide
# 2x (4) Corpsetaker
# 1x (4) Cult Master
# 1x (4) Fire Plume Phoenix
# 2x (4) Hex
# 1x (4) Sandbinder
# 1x (6) Argent Commander
# 2x (6) Fire Elemental
# 1x (6) Genn Greymane
# 1x (Al'Akir the Windlord
# 1x (Hagatha the Witch
# 1x (Kalimos, Primal Lord
# 1x (The Lich King
#
AAECAaoICiCZAqsGrMIC88ICws4Cq+cCp+4CnvACzfQCCr0B/gXZB/AHm8sC6uYClugC9uwClO8CsPACAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Zelf wil ik graag recruit Hunter spelen maar ik mis Houndmaster Shaw en King Krush en heb nog maar 10k dust maar ik twijfel nog behoorlijk.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Onmisbaar want het is zeker tegen Control zeer goed.
Ik ben overigens sowieso geen fan meer van kaarten in bepaalde deck vervangen voor iets wat er op lijkt want toch denk je dan te vaak als ik nu die kaart had waren mijn kansen een stuk groter.
Zelf wil ik graag recruit Hunter spelen maar ik mis Houndmaster Shaw en King Krush en heb nog maar 10k dust maar ik twijfel nog behoorlijk.
Hoe ziet recruit Hunter eruit? Ik ben wel benieuwd want ik heb dat deck nog nooit gezienbeuker19 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:58:
[...]
Er zijn verschillende versies uiteraard meestal is het een secrets pakket + big beastsxelfer schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:25:
[...]
Hoe ziet recruit Hunter eruit? Ik ben wel benieuwd want ik heb dat deck nog nooit gezien. Klinkt in ieder geval als een tof concept.
Recruiters:
- Kathrena Winterwisp: battlecry + deathrattle recruit a Beast
- Silver Vanguard: deathrattle recruit an 8 cost minion
- Seepeling Ooze: Copy deathrattle from a random minion in your deck
Te recruiten
- King Crush
- Charged Devilsaur (zonder battlecry kan hij wel enemy hero aanvallen)
- Lich King
Louzy#2475
### Recruit Hunter
# Class: Hunter
# Year of the Raven
#
# 2x (1) Candleshot
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Play Dead
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Gluttonous Ooze
# 1x (3) Lone Champion
# 2x (3) Stitched Tracker
# 2x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Flanking Strike
# 1x (4) Houndmaster Shaw
# 1x (4) Spellbreaker
# 2x (5) Witchwood Grizzly
# 1x (6) Deathstalker Rexxar
# 2x (6) Seeping Oozeling
# 1x (7) Silver Vanguard
# 2x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (9) King Krush
#
AAECAR8K8gX4CNPFAsLOAobTAtHTAufhApziArbqAoDzAgrGwgLrwgLKwwKbywKczQLTzQLd0gLh4wLt6gLy8QIA
#
Houndmaster Shaw is niet heel belangrijk (beetje a la Umbra), King Crush wel! Al heb ik vaak meer value met Charged Devilsaur en een Faceless (OTK)beuker19 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:58:
[...]
Onmisbaar want het is zeker tegen Control zeer goed.
Ik ben overigens sowieso geen fan meer van kaarten in bepaalde deck vervangen voor iets wat er op lijkt want toch denk je dan te vaak als ik nu die kaart had waren mijn kansen een stuk groter.
In Wild heb ik ook veel succes met recruit hunter. Rank 5 naar 2 in een avondje. Nu weer gedropt naar 4 omdat ik een Rogue Tess deck wilde uitproberen en Play Mode in Wild niet interessant is.
Keykaarten zijn met name:
Seeping Oozling
Stitched Tracker
Kathrina
Charged Devilsaur
King Krush
Play Dead
Faceless
Deathstalker Rexxar
Mijn Decklist lijkt op die van @The_Big_Easy Alleen Lone Champion er uit gehaald en vervangen voor Sneeds.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 13-06-2018 14:14 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Jij hebt een Wild Recruit Hunter, ik een Standard versie dus die Sneeds gaat hem bij mij niet worden. Wat zou je in mijn lijst vervangen voor een Faceless Manipulator?Nitai schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:11:
[...]
Houndmaster Shaw is niet heel belangrijk (beetje a la Umbra), King Crush wel! Al heb ik vaak meer value met Charged Devilsaur en een Faceless (OTK)
[...]
Mijn Decklist lijkt op die van @The_Big_Easy Alleen Lone Champion er uit gehaald en vervangen voor Sneeds.
Dit is mijn lijst in Wild, met name Candleshot samen met Hunters mark werkt erg goed. Heb er ook een MC Tech er in voor Big Priest.The_Big_Easy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:05:
[...]
Jij hebt een Wild Recruit Hunter, ik een Standard versie dus die Sneeds gaat hem bij mij niet worden. Wat zou je in mijn lijst vervangen voor een Faceless Manipulator?
### Biggie
# Format: Wild
#
# 1x (1) Candleshot
# 2x (1) Fire Fly
# 1x (1) Glacial Shard
# 2x (1) Hunter's Mark
# 2x (1) Play Dead
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Mind Control Tech
# 1x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Flanking Strike
# 1x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (4) Spellbreaker
# 1x (5) Faceless Manipulator
# 1x (5) Witchwood Grizzly
# 2x (6) Seeping Oozeling
# 1x (7) Gahz'rilla
# 1x (7) Silver Vanguard
# 2x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (9) King Krush
#
AAEBAR8QkwTeBfIF+AjhD6IQl8ECysMCm8sCws4ChtMC5+ECnOIC4eMCtuoC8vECB40BxsIC68ICnM0C080C3dIC7eoCAA==
#
Vervanging voor een Faceless? Denk dat je nu wel goed zit. In Wild is het echt puur value. Ook als je Control types tegen komt, kun je een taunt kopieren.
Je ziet in Standaard met name twee flavors. De ene zonder Lone Champion heeft vaak een extra Hunters mark of een Deadly Shot.
Deck:
### Shudderwock Shaman
# Year of the Raven
#
# 2x (1) Earth Shock
# 2x (1) Glacial Shard
# 1x (2) Prince Keleseth
# 2x (3) Acolyte of Pain
# 2x (3) Far Sight
# 1x (3) Gluttonous Ooze
# 2x (3) Healing Rain
# 2x (3) Lightning Storm
# 2x (3) Mana Tide Totem
# 1x (3) Mind Control Tech
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 2x (4) Hex
# 2x (4) Lifedrinker
# 1x (4) Sandbinder
# 2x (5) Volcano
# 1x (
# 1x (9) Shudderwock
#
AAECAaoICN4F08UCnOICq+cCw+oCp+4CnvAC7/cCC4EE9QT+Bf8Fsgb7DJfBAsfBApvLAvPnAu/xAgA=
# Find this deck on https://hsreplay.net/decks/sNwpCUvrTQuQfogqxuLlIb/
Een deck waarin 40% van je kaarten 6 mana of meer kost zal er helaas te vaak voor zorgen dat je draw dusdanig slecht is dat je in 50-75% van de eerste 5 turns geen goede play kan maken.
[ Voor 74% gewijzigd door xelfer op 13-06-2018 21:55 ]
Standard of Wild?Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:42:
Hm laatst tegen een recruit hunter gespeeld die goede kaarten had, maar het deck kwam niet sterk over. Wellicht lag het dan aan de speler. Had er geen moeite mee om tegen te spelen met mijn taunt druid.
In Standard speel ik Quest Priest met Benedictus, so much fun
Hee leuk statistiek spelletjexelfer schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:13:
Wel tof dat Hunter eindelijk iets van een control deck heeft waar toffe legendary minions in zitten. Heb de Wild versie net 5 potjes geprobeerd en ik pakte 5 keer op een rij de 8 drops back to back to back to back..... dus toen heb ik het deck maar weer weg gemikt. Is ongetwijfeld leuk deck op papier maar is aan mij niet besteed.
Een deck waarin 40% van je kaarten 6 mana of meer kost zal er helaas te vaak voor zorgen dat je draw dusdanig slecht is dat je in 50-75% van de eerste 5 turns geen goede play kan maken.
Met mijn (snelle) bereking is de kans hierop 0,000000000000005605408108422730
Ik ga er dan vanuit dat de serie die je uitlegt meteen begint in de pot wanneer je voor het eerst drawt.
Tot nu toe bevalt het deck en vooral Jaina goed.
Ik heb mindbreaker toegevoegd en die heeft zijn werk ook al in veel games verricht. (bijv. even palladin of een odd hunter die een aantal beurten lang hun heropower niet konden gebruiken
Louzy#2475
Frost Lich is super krachtig, de reden eigenlijk dat dit deck werkt.louzy82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:55:
Ik heb gisteren toch maar aan mezelf toegegeven en Frost Lich Jaina gecraft voor een Big spell mage deck.
Tot nu toe bevalt het deck en vooral Jaina goed.
Ik heb mindbreaker toegevoegd en die heeft zijn werk ook al in veel games verricht. (bijv. even palladin of een odd hunter die een aantal beurten lang hun heropower niet konden gebruiken![]()
)
Ik vind persoonlijk het nadeel van het deck dat wanneer je dit Frost Lich niet of laat vindt, het deck eigenlijk niks doet.
Jep, heel veel removal om het vol te houden tot je Frost Lich drawt en kunt spelen.smurfinmark schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:58:
[...]
Frost Lich is super krachtig, de reden eigenlijk dat dit deck werkt.
Ik vind persoonlijk het nadeel van het deck dat wanneer je dit Frost Lich niet of laat vindt, het deck eigenlijk niks doet.
+ arcane artificer voor armor
Ik heb rotten applebaum toegevoegd voor wat extra healing
Barron Geddon heb ik niet maar die heb ik tot nu toe ook nog niet gemist.
Ik heb Alexstrasza wel maar ze zit ook nog niet in mijn list, dat is denk ik een win-more / games korter te laten duren?
Louzy#2475
Alex is wel prima omdat deze ook op jezelf werkt, maar uiteraard veel minder belangrijk dan Frost Lich.louzy82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:02:
[...]
Jep, heel veel removal om het vol te houden tot je Frost Lich drawt en kunt spelen.
+ arcane artificer voor armor
Ik heb rotten applebaum toegevoegd voor wat extra healing
Barron Geddon heb ik niet maar die heb ik tot nu toe ook nog niet gemist.
Ik heb Alexstrasza wel maar ze zit ook nog niet in mijn list, dat is denk ik een win-more / games korter te laten duren?
Geddon is een elemental, wanneer je deze post Jaana speelt, is het doorgaans een grote swing, zeker tegen decks die veel minions spelen, de life gain is dan erg groot.
Battletag: Iigy#2192
Alex is een heel versatile kaart; ik heb er meerdere games tegen bijvoorbeeld Warlock mee kunnen winnen door hun lifegain van de DK hero power heen bijvoorbeeld.smurfinmark schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:05:
[...]
Alex is wel prima omdat deze ook op jezelf werkt, maar uiteraard veel minder belangrijk dan Frost Lich.
Geddon is een elemental, wanneer je deze post Jaana speelt, is het doorgaans een grote swing, zeker tegen decks die veel minions spelen, de life gain is dan erg groot.
Of gewoon je eigen leven weer op 15 zetten werkt ook prima.
Baron Geddon is gewoon een supergoede boardclear en idd killing in combinatie met Frost Lich.. de life gain is busted..
Het is meer irritatie dan plezier inderdaad. Tegen Cube Locks concede ik vrijwel direct omdat het tijdverspilling is en de kans op winst zeer minimaal is, of de mulligan en draw moet fantastisch zijn, maar dan nog is het vaak onbegonnen werk.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:50:
Het lijkt wel alsof potjes steeds sneller beslist zijn. Als je geen antwoord hebt in de eerste 3 beurten is het ook wel klaar. In beurt 4 speel ik al weer tegen een 9/7, 2/2 en 7/4. Zonde dat de lol er zo snel van af gaat.
Hiernaast is 'Mage' mij ook steeds meer aan het irriteren met al die secret en steal cards ...
Met elke expansion word de RNG bingo groter helaas.

huehuehue

[ Voor 22% gewijzigd door PCBaas op 20-06-2018 21:47 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Komt door de insane power creep en Blizzards voorliefde voor random kaarten met overpowered effecten.Dhrax schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Met welke kaart kan je andere kaarten 'stealen' dan?Dhrax schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Het is meer irritatie dan plezier inderdaad. Tegen Cube Locks concede ik vrijwel direct omdat het tijdverspilling is en de kans op winst zeer minimaal is, of de mulligan en draw moet fantastisch zijn, maar dan nog is het vaak onbegonnen werk.
Hiernaast is 'Mage' mij ook steeds meer aan het irriteren met al die secret en steal cards ...
Atlas#22744
Tijd om weer te stemmen, ken alleen niemand van de lijst behalve Dog dus mijn vraag is: voor wie stemmen jullie?
Altijd op de zesde uit het lijstje. Het is toch random.hifigamefreak schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:19:
https://playhearthstone.c...2018/choose-your-champion
Tijd om weer te stemmen, ken alleen niemand van de lijst behalve Dog dus mijn vraag is: voor wie stemmen jullie?
### Even Shammy
#
# 2x (2) Crackle
# 2x (2) Devolve
# 1x (2) Dire Wolf Alpha
# 2x (2) Haunted Creeper
# 2x (2) Jade Claws
# 2x (2) Maelstrom Portal
# 2x (2) Murkspark Eel
# 1x (2) Primalfin Totem
# 2x (2) Totem Golem
# 1x (4) Gormok the Impaler
# 2x (4) Draenei Totemcarver
# 2x (4) Jade Lightning
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (6) Aya Blackpaw
# 1x (6) Genn Greymane
# 2x (6) Thing from Below
# 2x (10) Sea Giant
AAEBAaoIBtkHkBCkFZS9ApHBAs30AgzTAfAH9Q3WD7IUtRT7qgKgtgKHvALRvAL2vQKU7wIA
Ik vind het jammer dat ze niet iets van profiles ofzo tonen van die personen die meedoen. Nu moet je op basis van een vage portretfoto en naam maar een keuze maken (en nee, ik ga echt niet googlen....heb wel wat beters te doen).hifigamefreak schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:19:
https://playhearthstone.c...2018/choose-your-champion
Het verschilt niet heel erg van de Even Shaman die op Wild al te vinden is (Gormok en Totemcarver zijn nieuw). En die is heel succesvol in Wild waar je veel control decks heb. Dus ja, is niet echt een meta breaker. Is gewoon een Tier 1 deck in Wild, zowel volgens HSreplay als die datacrawler van reddit (Wild HS).The_Big_Easy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:28:
Zag net dat Thijs maar even is gaan ranken in Wild aangezien hij de meta in Standard aardig gesetteld en voorspelbaar vond. Is rond 10:15 vanaf Rank 25 met Even Shaman gaan ladderen, staat nu met 30 - 0 (!) op Rank 14 met onderstaand deck. Ben benieuwd hoelang hij deze winstreak gaat volhouden...
[ Voor 39% gewijzigd door Nitai op 21-06-2018 13:46 ]
Dat zou kunnen, hij wilde eerst maar eens met een Tier 1 deck snel klimmen, pas daarna gaat hij nieuwe Wild decks uitproberen. Ik verbaasde me vooral over die win streak (die overigens vlak daarna gestopt is, zag net dat hij inmiddels 1 loss heeft)... Ben benieuwd of hij nog met echt nieuwe maar ook viable Wild decks gaat komen!Nitai schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:42:
[...]
Het verschilt niet heel erg van de Even Shaman die op Wild al te vinden is (Gormok en Totemcarver zijn nieuw). En die is heel succesvol in Wild waar je veel control decks heb. Dus ja, is niet echt een meta breaker. Is gewoon een Tier 1 deck in Wild, zowel volgens HSreplay als die datacrawler van reddit (Wild HS).
Thijs is wel een hele goede speler, qua viable decks vind ik Control ook erg goed. Hij is dit seizoen bijvoorbeeld top 4 legend in elke regio in Wild. Wel knap! Vorig seizoen heeft hij ook geranked in Standard, was hij ook binnen een paar dagen legend, maar hij vond het minder leuk zei hij.The_Big_Easy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:53:
[...]
Dat zou kunnen, hij wilde eerst maar eens met een Tier 1 deck snel klimmen, pas daarna gaat hij nieuwe Wild decks uitproberen. Ik verbaasde me vooral over die win streak (die overigens vlak daarna gestopt is, zag net dat hij inmiddels 1 loss heeft)... Ben benieuwd of hij nog met echt nieuwe maar ook viable Wild decks gaat komen!
Koning blijft wmb toch wel Dane. Een van de weinige streamers waar ik soms echt in een deuk lig. Hij is voor de verandering ook weer es top legend.
Ik moet zeggen met hoeveel effort het tegenwoordig is op de lower ranks, ik probeer het niet eens meer. Vorige maand was rank 19 de higest rank die ik gehaald heb, ik verwacht dat dat deze maand 21 wordt. Teveel moeite voor dat beetje dust.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:11:
wat is het ongelofelijk vertieft om nog maar 1 win te moeten voor je nieuwe rank 15/10/5 en precies dan tegen een deck moet wat ontzettend sterk is tegen de jouwe. Man man wat een gekut.
Wat een bizarre game.
21 turns..
https://hsreplay.net/replay/LEWY9umHeVSFdfHvjfhBYd
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
En dan een dikke lose streak er achter aan zodat je uiteindelijk na een uurtje spelen verder dan ooit verwijderd bent van lvl 10 😂. Heerlijk die rngPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:11:
wat is het ongelofelijk vertieft om nog maar 1 win te moeten voor je nieuwe rank 15/10/5 en precies dan tegen een deck moet wat ontzettend sterk is tegen de jouwe. Man man wat een gekut.
Ja ik kan de moeite ook niet meer opbrengen. Het is dat ik toevallig deze maand een paar flinke winstreaks heb in de spaarzame potjes die ik speel.Zarhrezz schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:52:
[...]
Ik moet zeggen met hoeveel effort het tegenwoordig is op de lower ranks, ik probeer het niet eens meer. Vorige maand was rank 19 de higest rank die ik gehaald heb, ik verwacht dat dat deze maand 21 wordt. Teveel moeite voor dat beetje dust.
Skill maakt te weinig het verschil normaal gesproken waardoor ladderen voor mij gewoon niet loont. Zeker niet als het maar een paar honderd dust 1 keer in de maand oplevert....
Is Hearthstone trouwens sterk in populariteit aan het verliezen? Ik speel nu op rank 14 voor de 5 keer in 7 potjes tegen dezelfde speler?!
[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 23-06-2018 21:59 ]
Ik denk dat het probleem de nieuwe ladder is, veel mensen zitten in legend.xelfer schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:57:
[...]
Ja ik kan de moeite ook niet meer opbrengen. Het is dat ik toevallig deze maand een paar flinke winstreaks heb in de spaarzame potjes die ik speel.
Skill maakt te weinig het verschil normaal gesproken waardoor ladderen voor mij gewoon niet loont. Zeker niet als het maar een paar honderd dust 1 keer in de maand oplevert....
Is Hearthstone trouwens sterk in populariteit aan het verliezen? Ik speel nu op rank 14 voor de 5 keer in 7 potjes tegen dezelfde speler?!
Atlas#22744
Gokkast?Piet_Piraat7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:02:
Het vreemde is dat dit spel mij bijna meer irritatie bezorgt dan echt lol. En toch blijf ik het spelen :\
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Simpel. Je bent gewoon verslaafd.Piet_Piraat7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:02:
Het vreemde is dat dit spel mij bijna meer irritatie bezorgt dan echt lol. En toch blijf ik het spelen :\
xelfer schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:57:
Ik denk dat met de nieuwe ladder er inderdaad een splitsing ontstaan is.Kasai schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:03:
Ik denk dat het probleem de nieuwe ladder is, veel mensen zitten in legend.
Aan de ene kant wordt het makkelijker om Legend te worden (veel minder stars nodig). Degenen die veel spelen, zijn dus naar de bovenkant van de rankings geschoven.
Aan de andere kant is het aantal stars nodig om naar rank 15 te komen flink hoger geworden. Verder is de reward niet super. Als je al langer speelt, zul je vrijwel alle rares wel hebben en een golden rare is dan niet meer dan wat extra dust. Dus meer effort voor hetzelfde resultaat en daarnaast meer terugval aan het eind van de maand. De motivatie om 15 te halen is voor veel mensen weg, met beetje daily quests doen kom je doorgaan niet veel verder dan rank 19-18 waardoor je terugvalt naar de 20-25 range waar losses niet uitmaken. Ik verwacht dat het overgrote deel van de casual spelers tegenwoordig niet hoger komt dan rank 18 en aan het eind van de maand zal een berg spelers op rank 20 zitten (lager kan niet, hoger is niet nuttig).
Wat betekent dit voor rank 15 -> 5? Tja, dat zul je dan aan die twee of drie spelers die daar zitten moeten vragen.
Heb ik jaren last van gehad.Piet_Piraat7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:02:
Op de 1 of andere manier ben ik recent genezen van deze ziekte.
Ik kan HS simpelweg niet langer dan 2 potjes spelen.. dan ben ik alles alweer spuugzat.
Volgens mij 3 weken geleden voor het laatst een potje gedaan..
Knap staaltje generaliserenZarhrezz schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:53:
[...]
[...]
Ik denk dat met de nieuwe ladder er inderdaad een splitsing ontstaan is.
Aan de ene kant wordt het makkelijker om Legend te worden (veel minder stars nodig). Degenen die veel spelen, zijn dus naar de bovenkant van de rankings geschoven.
Aan de andere kant is het aantal stars nodig om naar rank 15 te komen flink hoger geworden. Verder is de reward niet super. Als je al langer speelt, zul je vrijwel alle rares wel hebben en een golden rare is dan niet meer dan wat extra dust. Dus meer effort voor hetzelfde resultaat en daarnaast meer terugval aan het eind van de maand. De motivatie om 15 te halen is voor veel mensen weg, met beetje daily quests doen kom je doorgaan niet veel verder dan rank 19-18 waardoor je terugvalt naar de 20-25 range waar losses niet uitmaken. Ik verwacht dat het overgrote deel van de casual spelers tegenwoordig niet hoger komt dan rank 18 en aan het eind van de maand zal een berg spelers op rank 20 zitten (lager kan niet, hoger is niet nuttig).
Wat betekent dit voor rank 15 -> 5? Tja, dat zul je dan aan die twee of drie spelers die daar zitten moeten vragen.
Of het leuk is, ja dat is een andere discussie. Maar het is altijd zo geweest, of je rankt met een fundeck en verliest heel veel met het gevaar dat je erg omlaag gaat qua ranks (al heb je nu een max drop, dus dat hebben ze makkelijker gemaakt). Of je pakt een flavor of the meta en rankt naar een comfortabele rank en trekt je meme/fun decks weer uit de kast.
elk voordeel heb se nadeel
Generaliseren kun je leren en nivelleren is een feestje
De max drop is minder gemaakt voor rank 10+, maar juist harder voor ranks 14 en lager. Dat is waarom we volgens mij de huidige splitsing zien. Degenen die nooit erg hoog kwamen komen nu minder hoog (meer stars nodig om omhoog te gaan, meer omlaag aan het eind van de maand), degenen die hoog kwamen, komen nu hoger (minder stars nodig, minder drop aan het eind van de maand).De andere kant werkt natuurlijk net zo, als jij zo weinig speelt dat je het volgende seizoen weer 5 ranks dropt, dan kom je in de lagere ranks terecht. Als je een tier 1 deck pakt, ben je zo rank 15 of hoger. En daar heb je echt geen dure legs voor nodig.
Of het leuk is, ja dat is een andere discussie. Maar het is altijd zo geweest, of je rankt met een fundeck en verliest heel veel met het gevaar dat je erg omlaag gaat qua ranks (al heb je nu een max drop, dus dat hebben ze makkelijker gemaakt). Of je pakt een flavor of the meta en rankt naar een comfortabele rank en trekt je meme/fun decks weer uit de kast.
elk voordeel heb se nadeel
Voorheen was een tier 1 pakken om vanaf lage ranks te ranken effectief, maar toen zag je op rank 20-18 nauwelijks tier 1 decks (alleen op de eerste en laatste dagen van de maand). Nu is dat wel anders, de hele maand door kom je zelfs onder rank 20 nog tier 1 decks tegen en niet bepaald sporadisch. Resultaat is minder lange win streaks, dus meer games / tijd nodig om richting 15 te gaan, dus minder motivatie voor de minimale reward.
Voor de wijzigingen kon je nog redelijk makkelijk met een leuk self-crafted deck naar 15. Dat is er nu niet meer bij, zeker niet omdat je na rank 18-17 tegen alleen maar tier 1 komt te staan, doorgaans gespeeld door een speler die je al vaker tegen gekomen bent die dag. Dus meer moeite, minder fun...ik probeer het niet meer. Scheelt me wel weer een aantal uur per maand.
Een goede reden om naar 15 te gaan is dat de meta daar anders is en je meer ruimte hebt voor eigen creaties. Tussen 15 en 5 is er meer mogelijk dan tussen 15 en 20. Aangezien je maar 5 ranks zakt hoef je maar een keer naar rank 5 en zit je elke maand goed.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Vorige maand niet veel kunnen spelen en toen dus blijven steken op Rank 11, op één of andere manier zijn die drempels altijd lastig te halen, had deze maand dan ook veel moeite om voorbij 15 te komen, was van 16 eerst nog gezakt naar 17 en een paar sterren
En net wat hierboven al gepost is, vanaf Rank 16 kom je echt alleen nog maar tier 1 decks tegen dus winstreaks zijn zeldzaam... Mijn ervaring is dat op dit moment Hadronox Druid in elk geval rond Rank 12-10 nog het meest consistent is, ik zie gelukkig weinig Mages of Shamans die mijn Hadronox plays verstieren
Dit is wel mijn ervaring idd. De meeste mensen boeit het worden van welke rank dan ook niet meer, hierdoor zijn er nog maar weinig spelers over in de ranks 15-10 bijvoorbeeld.Zarhrezz schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:53:
[...]
[...]
Ik denk dat met de nieuwe ladder er inderdaad een splitsing ontstaan is.
En de mensen die het wel boeit zijn vaak al hoge rank aan het begin van het seizoen.
[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 26-06-2018 22:12 ]
Deze maand nog niet gelukt, maar ik zit close.. nog 1 win nodig.. maar ja dat was vanochtend ook zo en toen had ik een loss-streak met bad matchups te pakken..
Ken het gevoel, ben vorige maand voor de eerste keer rank 5 geworden en deze maand was het een stuk lastiger. Steeds als je op vijf sterren staat krijg je vervelende matchups (even shaman/tempo mage achum) maar vandaag toch bij de vierde poging gelukt.icemotion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:59:
Tja ik probeer het gewoon wel iedere maand. Maar ik zit dan ook in de rank 10-5 bracket t grootste deel van de maand en wil in ieder geval de rank 5 aantikken.
Deze maand nog niet gelukt, maar ik zit close.. nog 1 win nodig.. maar ja dat was vanochtend ook zo en toen had ik een loss-streak met bad matchups te pakken..
Vind de grind ook niet echt leuk nee maar blijf het wel proberen nu gezien de golden epic wel meerwaarde biedt.
Gisteren Hagatha en een Golden Malygos uit een pakje getrokken!
[ Voor 27% gewijzigd door louzy82 op 28-06-2018 10:20 ]
Louzy#2475
Gratz! Ik dacht dat deze naar Wild waslouzy82 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:33:
Gisteren Hagatha en een Golden Malygos uit een pakje getrokken!
![]()
![]()

Nee Classic Set,
Golden Epic is eigenlijk de eerste reward die voor een groot deel van de player base iets toevoegt en dat is nu gewoon het probleem; effort vs. reward. Rank 10 was altijd al een redelijk zinloze upgrade van de rank 15 reward en na de changes is de rank 15 reward gewoon niet interessant genoeg om moeite in te steken.hifigamefreak schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:12:
Vind de grind ook niet echt leuk nee maar blijf het wel proberen nu gezien de golden epic wel meerwaarde biedt.
Ik hoop dat Bliz de hele ladder nog eens goed tegen het licht houdt want nu is ladder naast niet echt leuk ook niet lonend. Wellicht win streaks sneller laten starten (een 2e win op rij ook al een extra star) of ergens een extra laagje bescherming tegen verlies van win streaks (i.p.v. meteen weg op een loss wellicht een bonus star minder op een win...in ieder geval iets om een enkele loss niet zo zwaar te laten wegen).
Zoals al aangehaald in het topic.
Het neemt teveel tijd in beslag om aan rank 15 te geraken.
Zeker omdat je (te) vaak tier 1 decks tegenkomt, waardoor de zin snel weg is.
En het brengt eigenlijk niet veel op.
Het zorgt er wel voor dat ik nu vooral met fun decks speel.
Raar maar waar is het genieten als je dan wint van een prefixed tier deck.
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik heb het uiteindelijk gered met Even Shaman, maar je moet inderdaad een beetje geluk hebben met je matchups.mosselmossel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:33:
Ik heb rank 5 voor deze maand opgegeven. Blijf maar rank 7, soms even 6, maar verder kom ik niet. Zelfs niet met odd pala.
Odd pala kan heel sterk zijn, maar dan moet je wel een goede draw hebben.. anders krijg je het al heel moeilijk tegen de stevigere decks die na turn 5-6 gaan stabiliseren. (Of je moet Tarims discoveren..)
Wat dat betreft is het wel een toffe meta nu in standard; er is geen deck echt top of the hill sterk..
Ik heb veel met Big spell mage gespeeld (omdat dat mn laatste golden portrait is die ik nog moet halen)
Tegen Taunt druids kon ik vaak winnen; genoeg removal en polymorph kan hun lategame plan compleet verzieken. Maar tegen Shudderwock shaman ben je met dat deck compleet kansloos. Even Warlock is een redelijke close matchup en Odd paladin win je over het algemeen als je boven de 5 mana komt en je je board clears kan gebruiken om zijn board vrij te houden..
Anyway.. succes aan iedereen die nog aan het ranken is voor betere rewards
Ik zal straks thuis eens kijken...je moet geloof ik 6 kaarten kiezen voor een deck? Quest voor vandaag is play 3 Dragons...1+1 = 80 gold / 80 dust toch?xelfer schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:32:
Is dit de allerslechtste brawl aller tijden? Of ligt het aan mij?
Ik heb mijn potje gewonnen zonder 1 van de 6 kaarten uit mijn deck te pakken. De rest van je deck bestaat uit schaakstukken...Zarhrezz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:17:
[...]
Ik zal straks thuis eens kijken...je moet geloof ik 6 kaarten kiezen voor een deck? Quest voor vandaag is play 3 Dragons...1+1 = 80 gold / 80 dust toch?
De eerste wel m'n 3 dragons, niet m'n pack want face-Mage pakte z'n damage...hij opende met Magic Missile, gedurende de game Frostbolt, Fireball en Pyro. Tja, 20 life hè?xelfer schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:55:
Ik heb mijn potje gewonnen zonder 1 van de 6 kaarten uit mijn deck te pakken. De rest van je deck bestaat uit schaakstukken...
Tweede game voor de grap met Hunter gedaan...een target op 1 life zetten is erg effectief en de 4-drop die je 1-drop minions poisonous geeft is vette win in deze brawl. Verder nog een Toxic Shot en Gladiator bow...rest weet ik eigenlijk niet meer, maar tegenstander gaf op toen ik verderop in de game de 4-drop + 3 pawns gooide voor een totale wipe van z'n best sterke board (2 queens, tower, bishop, knight en pawn).
Wel weer zo'n brawl waarbij je in de eerste uren na de launch nog wat kan experimenteren, de rest van het weekend zijn alle brawl decks wel geoptimaliseerd en is het gewoon een kwestie wie het eerste z'n key cards uit die pool van 6 trekt... Dat is ook de reden dat ik het bij brawls na 1 win wel best vind, in die zin zijn die echte rng brawls vaak leuker, die zijn tenminste elke keer weer anders.
https://www.hearthpwn.com...s-of-times-is-ending-soon
- Leave an Arena run up to get rewards for it and a ticket for a free entry. Play until you get 2 losses for maximum value.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Jammer... maar wel lekker kunnen sparen qua gold en dust. Vind het alleen gek dat er nog geen nieuwe expansion is aangekondigd. Inmiddels al in de 2e helft van het jaar en we hebben er pas één gehad. Had een expansion ergens augustus verwacht maar dan zou de aankondiging al wel geweest zijn.
Veel lol mee gebeuren de gekste dingen. Merk dat hij vooral veel heroes jat.
7 games 2x frostwhatever mage 1x Anduin 1x Scourge lord garrosh?
Erg grappig als je een fun deck wil spelen.
### Other Rogue
# Class: Rogue
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Cold Blood
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Hallucination
# 1x (2) Cheap Shot
# 1x (2) Pick Pocket
# 2x (2) Sap
# 2x (3) Blink Fox
# 1x (3) Fan of Knives
# 2x (3) SI:7 Agent
# 1x (3) Sonya Shadowdancer
# 1x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (4) Fal'dorei Strider
# 2x (4) Obsidian Shard
# 1x (5) Captain Greenskin
# 1x (5) Chief Inspector
# 1x (6) Kidnapper
# 1x (6) Vanish
# 1x (
#
AAECAaIHCsQBnwLIA5sFysMCz+ECse4C6/AC4vICt/UCCowC7QLNA90I/cEC68ICm8gC3NEC2+MCx/gCAA==
#

Volgens reddit zijn andere expansions inderdaad in Augustus gekomen maar dan ergens tussen begin en midden juli aangekondigd.Piet_Piraat7 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:49:
[...]
Jammer... maar wel lekker kunnen sparen qua gold en dust. Vind het alleen gek dat er nog geen nieuwe expansion is aangekondigd. Inmiddels al in de 2e helft van het jaar en we hebben er pas één gehad. Had een expansion ergens augustus verwacht maar dan zou de aankondiging al wel geweest zijn.
Louzy#2475

Ik lig soms echt in een stuip.
[ Voor 25% gewijzigd door Bad Brains op 02-07-2018 20:32 ]
### Rattle
#
# 2x (1) Mistress of Mixtures
# 2x (1) Play Dead
# 2x (2) Freezing Trap
# 2x (2) Mad Scientist
# 1x (2) Wandering Monster
# 2x (3) Eaglehorn Bow
# 2x (3) Tar Creeper
# 1x (4) Barnes
# 1x (5) Carnivorous Cube
# 2x (5) Rotten Applebaum
# 2x (6) Savannah Highmane
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Silver Vanguard
# 2x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAYoWCrkNgg7grAKFuALCzgLf0gKG0wKL4QLn4QK26gIKhwTtCf4M9w3GwgLKwwLexAKczQLTzQLF8wIA
#
Blijkbaar heeft de vomit en smorc moeite met 10 x 'Heal 4' op een rij
Ik heb ook al best een aantal keer lol gehad met mindbreaker (leukste was inderdaad odd hunter)Zarhrezz schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:05:
De start-of-the-month low level ladder is fantastisch! Ik start op rank 23 tegen een rank 24 die een net-deck Odd-Rogue speelt (ruim 50% van deck gezien, 100% match op netdeck) om daarna tegen een rank 23 Odd-Hunter netdeck te spelen. Dikke pret met m'n White Lady / Dragon Priest deck; beide easy wins en vooral tegen de Hunter een prachtige...hij stretchte z'n hele hand om me op 3 te zetten zodat hij volgende beurt kill zou hebben als ik niet zou healen...en daarom had ik Mindbreaker achtergehouden. Prachtig als je ziet hoe ze mouse-overen op hun Hero Power en dan naar Mindbreaker en terug. Beurt erna Statue + Inner Fire waarna de concede volgde (hij stond nog op 30 life)
Dat op en neer mouse-overen is echt hilarisch

Louzy#2475
Hij is leuk op het moment; Odd-Rogue, Odd-Hunter, Odd-Warlock, DK Jaina...allemaal zijn ze er blij mee.louzy82 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:43:
Ik heb ook al best een aantal keer lol gehad met mindbreaker (leukste was inderdaad odd hunter)
Dat op en neer mouse-overen is echt hilarisch![]()
Een aantal toffe meme/combo kaartenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:52:
Wat hopen jullie dat een nieuwe expansion brengt?
Bestial Wrath × 1
Jeweled Macaw × 2
Crackling Razormaw × 2
Dinomancy × 1
Explosive Trap × 1
Freezing Trap × 2
Hunting Mastiff × 2
Scavenging Hyena × 2
Snake Trap × 1
Deadly Shot × 1
Ironbeak Owl × 1
Unleash the Hounds × 2
Vicious Fledgling × 2
Dire Frenzy × 2
Lesser Emerald Spellstone × 2
Starving Buzzard × 2
Deathstalker Rexxar × 1
Savannah Highmane × 1
The Black Knight × 1
Alexstrasza × 1
Zelfde power level als Witchwood en een Warrior kaart die er voor zorgt dat rush/tempo net wat beter wordt.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:52:
Wat hopen jullie dat een nieuwe expansion brengt?
Atlas#22744
Door de nerf is het een two turn kill geworden toch?beuker19 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:29:
Was zo net even aan het spelen met Shudderwock Shaman en had 2x dat ik dus na het spelen van alle combo stukken toch niet infinite kon gaan wat ik wel vreemd vond, iemand hier dat ook al eens gehad?
Ja ik had het vandaag, ligt maar net aan de volgorde (die is random). Daarom speel ik met meerdere triggers (Zora, Grumble etc.) maar dan heb je nog steeds een kleine kans dat het niet lukt.beuker19 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:29:
Was zo net even aan het spelen met Shudderwock Shaman en had 2x dat ik dus na het spelen van alle combo stukken toch niet infinite kon gaan wat ik wel vreemd vond, iemand hier dat ook al eens gehad?
Daar speel ik ook meeNitai schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:01:
[...]
Ja ik had het vandaag, ligt maar net aan de volgorde (die is random). Daarom speel ik met meerdere triggers (Zora, Grumble etc.) maar dan heb je nog steeds een kleine kans dat het niet lukt.
Ja dat geloof ik. Zelf vind ik decks die nauwelijks board interactie hebben het ergst, gewoon alles face.mosselmossel schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:29:
Echt, geen enkel deck is saaier om tegen te spelen dan taunt druid
Normaliter klaag ik niet over decks die irritant zijn om tegen te spelen maar Shudderwock is echt zeer irritantPiet_Piraat7 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 07:35:
[...]
Ja dat geloof ik. Zelf vind ik decks die nauwelijks board interactie hebben het ergst, gewoon alles face.

Louzy#2475
Ik heb het gisteren 3x gehad, volgens mij klopt er iets niet.beuker19 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:24:
[...]
Daar speel ik ook meemaar goed bad luck dan denk ik.
Na ja, ik ga wel weer verder klooien met m'n Odd Priest, die heeft nog een lagere winrate
Zo win ik gewoon 75% meer als ik de DK on curve kan spelen en ook tegen bijv. Druid is mijn winrate veel hoger als ik mijn Polymorph/Hex of Geist Draw.
Ik ben echt heel blij dat er nu zoveel classes speelbaar zijn maar de prijs is imo te hoog wat het is zo saai.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.