Zoiets heet power creepbeuker19 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:17:
Nou het grootste probleem met de huidige meta is dat er gewoon veel te veel 80/20 matchups zijn en ook de Draw RNG winrate is gewoon veel te extreem.
Zo win ik gewoon 75% meer als ik de DK on curve kan spelen en ook tegen bijv. Druid is mijn winrate veel hoger als ik mijn Polymorph/Hex of Geist Draw.
Ik ben echt heel blij dat er nu zoveel classes speelbaar zijn maar de prijs is imo te hoog wat het is zo saai.
Als je een Druid quest hebt is deze Brawl wel ideaal.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
22-0 nuxelfer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:46:
Ben dit seizoen 14-0 begonnen met dit hoopje ellende:
### Rattle
# Class: Hunter
# Format: Wild
#
# 2x (1) Mistress of Mixtures
# 2x (1) Play Dead
# 2x (2) Freezing Trap
# 2x (2) Mad Scientist
# 1x (2) Wandering Monster
# 2x (3) Eaglehorn Bow
# 2x (3) Stitched Tracker
# 2x (3) Tar Creeper
# 1x (4) Barnes
# 1x (5) Carnivorous Cube
# 2x (5) Rotten Applebaum
# 1x (6) Deathstalker Rexxar
# 2x (6) Savannah Highmane
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Silver Vanguard
# 2x (Charged Devilsaur
# 1x (Kathrena Winterwisp
# 1x (Kel'Thuzad
# 1x (The Lich King
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAYoWCrkNgg7grAKFuALCzgLf0gKG0wKL4QLn4QK26gIKhwTtCf4M9w3GwgLKwwLexAKczQLTzQLF8wIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Blijkbaar heeft de vomit en smorc moeite met 10 x 'Heal 4' op een rij.
Ik speel nu soms wild met een reno mage. Ik mis bijvoorbeeld frostlich Jaina of Nzoth, dus echt goed is het niet, maar ik blijf toch rond rank 11 hangen. Leuk om echt mensen te outplayen met een minder goed deck :-).
In standard speel ik meestal spellhunter tot rank 5 (golden epic) en dan kloot ik wat aan; dat is best saai. Sowieso vind ik reno decks geweldig; iets in mij wil gewoon een Reno-lock craften, maar dat kost mij ~11000 dust. Een beetje te riskant zo kort voor een nieuwe expansion lijkt me
(ik heb als ik mijn golden kaarten dust ~15k dust).
In standard speel ik meestal spellhunter tot rank 5 (golden epic) en dan kloot ik wat aan; dat is best saai. Sowieso vind ik reno decks geweldig; iets in mij wil gewoon een Reno-lock craften, maar dat kost mij ~11000 dust. Een beetje te riskant zo kort voor een nieuwe expansion lijkt me
[ Voor 5% gewijzigd door TheProf82 op 06-07-2018 10:39 ]
Van de 22 potjes heb ik overigens 20 keer tegen een full on aggro deck gespeeld.
De meest voorkomende ljisten op ranks 20-13 in wild zijn aggro mage en odd rogue met de volle vomit en smorc packages.
De 2 decks die ik niet classificeer als aggro decks waren een even warlock en een even shaman, ook al zat het shaman deck voor 60% vol met 2 drops
.
De meest voorkomende ljisten op ranks 20-13 in wild zijn aggro mage en odd rogue met de volle vomit en smorc packages.
De 2 decks die ik niet classificeer als aggro decks waren een even warlock en een even shaman, ook al zat het shaman deck voor 60% vol met 2 drops
[ Voor 27% gewijzigd door xelfer op 06-07-2018 13:39 ]
Ik merk wel dat ik met Hearthstone altijd in een impasse zit. Twijfel om dust/gold uit te geven.
Als ik nu een deck craft, is dat niet zo verstandig; over ~5 weken is er al weer een expansion verwacht. Als ik kort na een expansion een deck craft, is dat niet zo verstandig; de meta verandert dan nog te rap en vaak craft je decks die na een week tier 4 zijn.
Ik vind Wild net zo leuk als Standard; zou je dan kunnen concluderen dat het verreweg het meest wijs is om geen standard decks te craften? In Wild blijven decks en kaarten langer houdbaar. De regel dat je voorkeur moet geven aan neutral legendaries blijft dan natuurlijk gewoon.
Het resultaat hiervan is dat ik oppot en niets uitgeef. En zelfs mijn gold uitgeven aan pakjes vind ik lastig; arena is met mijn resultaten meestal een betere investering (~6 wins average) maar kost me weer veel teveel tijd
.
Het komt ook voort uit Witchwood; ik heb de pre-order gekocht en nog eens 6000 gold uitgeveven. In die 130 pakjes zaten in totaal nauwelijks bruikbare kaarten; de expansion was vrij zwak. Ik had achteraf veel beter 130 classic pakjes kunnen kopen; ik mis daarvan nog veel.
Als ik nu een deck craft, is dat niet zo verstandig; over ~5 weken is er al weer een expansion verwacht. Als ik kort na een expansion een deck craft, is dat niet zo verstandig; de meta verandert dan nog te rap en vaak craft je decks die na een week tier 4 zijn.
Ik vind Wild net zo leuk als Standard; zou je dan kunnen concluderen dat het verreweg het meest wijs is om geen standard decks te craften? In Wild blijven decks en kaarten langer houdbaar. De regel dat je voorkeur moet geven aan neutral legendaries blijft dan natuurlijk gewoon.
Het resultaat hiervan is dat ik oppot en niets uitgeef. En zelfs mijn gold uitgeven aan pakjes vind ik lastig; arena is met mijn resultaten meestal een betere investering (~6 wins average) maar kost me weer veel teveel tijd
Het komt ook voort uit Witchwood; ik heb de pre-order gekocht en nog eens 6000 gold uitgeveven. In die 130 pakjes zaten in totaal nauwelijks bruikbare kaarten; de expansion was vrij zwak. Ik had achteraf veel beter 130 classic pakjes kunnen kopen; ik mis daarvan nog veel.
[ Voor 13% gewijzigd door TheProf82 op 06-07-2018 15:49 ]
Grappig, in Wild kom ik juist voornamelijk Priests tegen rond die ranks.xelfer schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:38:
Van de 22 potjes heb ik overigens 20 keer tegen een full on aggro deck gespeeld.
De 2 decks die ik niet classificeer als aggro decks waren een even warlock en een even shaman, ook al zat het shaman deck voor 60% vol met 2 drops.
Wel een mooi Hunter deck, zal hem vanavond eens proberen.
Ik merk dat het deck nu helaas niet meer zo goed werkt. Speel nu enkel nog tegen de allerergste vormen van vomit en smorc (zoals Odd Paladin) en daar kan je veel beter een deck spelen wat geen Freezing Traps enzo heeft.Amras schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:15:
[...]
Grappig, in Wild kom ik juist voornamelijk Priests tegen rond die ranks.
Wel een mooi Hunter deck, zal hem vanavond eens proberen.
Tegenstander had net turn 2 al 6 minions liggen, dan heeft een Freezing Trap weinig zin
Nieuw deck wat ik aan het testen ben:

Als je Wild net zo leuk vindt, zou ik dat gaan spelen inderdaad. Ik heb nog een beetje een haat liefde verhouding met wild, ik wil het op zich wel spelen, maar er zit vrij broken shit in Wild en als ik dat dan tegenkom op ladder ben ik er echt snel klaar mee.TheProf82 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:48:
Ik merk wel dat ik met Hearthstone altijd in een impasse zit. Twijfel om dust/gold uit te geven.
Het resultaat hiervan is dat ik oppot en niets uitgeef. En zelfs mijn gold uitgeven aan pakjes vind ik lastig; arena is met mijn resultaten meestal een betere investering (~6 wins average) maar kost me weer veel teveel tijd.
Ik vind het juist goed dat Witchwood niet zo'n grote impact had, voorgaande expansions zoals Mean Streets hadden veel te hoog power level.
Atlas#22744
Hoe bevalt dit deck je dusver?
Heb zelf Rhonin niet helaas
Om Rhonin nu nog te gaan craften is alleen niet zo verstandig denk ik, zou dan alleen voor dit deck of mijn theorycraft deck zijn terwijl er weer een expansion aan zit te komen...
Het is weer eens wat anders en het deck werkt redelijk.
Ik had Rhonin erin gedaan voor de synergy met Flamewaker (6 mana 15x pew pew), maar hij is super traag en je zou deze dan ook heel goed kunnen vervangen door bijv. Dr. Boom/Jaina.
Tot nu toe heb ik wel gemerkt dat je vaak met een heel kleine hand komt te zitten en je dus lekker vaak zit te topdecken ftw, plus dat Armor Druid de hardcounter is en je letterlijk 0 winkans hebt hiertegen.
Tot nu toe heb ik wel gemerkt dat je vaak met een heel kleine hand komt te zitten en je dus lekker vaak zit te topdecken ftw, plus dat Armor Druid de hardcounter is en je letterlijk 0 winkans hebt hiertegen.
Is Aluneth geen optie om je hand vol te houden? Moet je die wel hebben in je collecte en dan in game op tijd trekken natuurlijkPCBaas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:06:
Het is weer eens wat anders en het deck werkt redelijk.Ik had Rhonin erin gedaan voor de synergy met Flamewaker (6 mana 15x pew pew), maar hij is super traag en je zou deze dan ook heel goed kunnen vervangen door bijv. Dr. Boom/Jaina.
[ Voor 3% gewijzigd door The_Big_Easy op 10-07-2018 12:00 ]
Ik zie het deck als een hele slechte versie van tempo/secret Mage.PCBaas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:06:
Het is weer eens wat anders en het deck werkt redelijk.Ik had Rhonin erin gedaan voor de synergy met Flamewaker (6 mana 15x pew pew), maar hij is super traag en je zou deze dan ook heel goed kunnen vervangen door bijv. Dr. Boom/Jaina.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Het grote probleem van wild is eigenlijk het grote probleem van HS de afgelopen jaren. De game draait voor 99,9% om zoveel mogelijk overpowered shit zo goedkoop mogelijk in play te cheesen. Of het nou gaat om 18 keer dezelfde overpowered minion voor weinig tot geen mana in play leggen, of je tegenstander afmaken met een hele berg vomit en smorc minions.... het concept is hetzelfde: zorgen dat je voor zo min mogelijk mana zo overpowered mogelijk veel shit in play kan mikken.Kasai schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:03:
[...]
Als je Wild net zo leuk vindt, zou ik dat gaan spelen inderdaad. Ik heb nog een beetje een haat liefde verhouding met wild, ik wil het op zich wel spelen, maar er zit vrij broken shit in Wild en als ik dat dan tegenkom op ladder ben ik er echt snel klaar mee.
Ik vind het juist goed dat Witchwood niet zo'n grote impact had, voorgaande expansions zoals Mean Streets hadden veel te hoog power level.
In wild zitten alle broken concepten van de game als afvoerputje verstopt:
- Summon a larger and larger man, which will allow me later on to summon an even larger man;
- 0-mana Secret smorc (Paladin en Mage);
- Vomit that hand (Paladin, Shaman, Hunter, Rogue etc.);
- Barnes + 10 resurrect spells (Priest);
- Summon the same minion 15 times (Warlock, Druid etc.);
Er zijn geen decks in wild meer die werken als een normaal control deck of midrange deck. De hoeveelheid infinite 0-mana value zorgt er helaas voor dat dit soort decks niet meer speelbaar zijn....
Naam en kaarten van nieuwe expansion gelekt!
The Boomsday project
https://www.hearthpwn.com...cing-the-boomsday-project
Legendary spells en magnetic als nieuw keyword.
Nieuwe warrior hero card?

Van onderschrift onder youtube video:
The Boomsday project
https://www.hearthpwn.com...cing-the-boomsday-project
Legendary spells en magnetic als nieuw keyword.
Nieuwe warrior hero card?

Van onderschrift onder youtube video:
Pre-purchase The Boomsday Project to receive a 50 card pack bundle, a random Golden Legendary card from The Boomsday Project, and the Mecha-Jaraxxus card back!
PLUS, you can also pre-purchase the new MEGA BUNDLE, which features an 80 card pack bundle, a random Golden Legendary card from The Boomsday Project, the Mecha-Jaraxxus card back, and a new Warlock Hero: MECHA-JARAXXUS!
Get both the pre-purchase AND the MEGA BUNDLE for double the value!
For a limited time, log-in after The Boomsday Project launches for three card packs and a random Class legendary minion card from The Boomsday Project!
The Boomsday Project releases August 7 2018 PST!
[ Voor 73% gewijzigd door ruurd v. op 10-07-2018 15:44 ]
Met voor iedereen een free legendary card: Mr. Boom! (8 mana 8/8 battlecry: summon 4 Boom bots)

Ik heb inmiddels gekozen voor de gulden middenweg; ik heb Gul'dan gecraft (ook goed in renolock) en Lich King (altijd leuk) en speel nu even lock. Meteen rank 3 ermee aangetikt. Best een leuke deck, vrij sterk en gratis wins tegen oddpaladinsKasai schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:03:
[...]
Als je Wild net zo leuk vindt, zou ik dat gaan spelen inderdaad. Ik heb nog een beetje een haat liefde verhouding met wild, ik wil het op zich wel spelen, maar er zit vrij broken shit in Wild en als ik dat dan tegenkom op ladder ben ik er echt snel klaar mee.
Heb toevallig vandaag mijn pity timer geraakt voor de legenary. Mooi moment om weer wat gold bij elkaar te gaan sprokkelen
.
Ben net tun 7 neer gecomboed door een Priest voor 56 damage. Wild goes full cheesestone.
Ben net tun 7 neer gecomboed door een Priest voor 56 damage. Wild goes full cheesestone.
[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 10-07-2018 16:21 ]
Mijn predicties:
- Alle Magnetic kaarten zijn understatted en daardoor waarschijnlijk niet viable.
- Alle Omega kaarten zijn zwak zonder hun "Omega" effect en daardoor dus niet viable.
- Er komen geen/amper goede 7+ mana control kaarten uit.
- Alle goede kaarten zijn 1-3 mana en vervolgens vind bij release iedereen het vreemd dat de meta zo aggressief is.
P.S.:
Electra Stormsurge is wel nice.
- Alle Magnetic kaarten zijn understatted en daardoor waarschijnlijk niet viable.
- Alle Omega kaarten zijn zwak zonder hun "Omega" effect en daardoor dus niet viable.
- Alle goede kaarten zijn 1-3 mana en vervolgens vind bij release iedereen het vreemd dat de meta zo aggressief is.
P.S.:
Electra Stormsurge is wel nice.

Een nieuwe uitbreiding is altijd leuk maar ik vind het wel nasty dat je de nieuwe Warlock skin alleen krijgt bij de 80€ pre-order en dat ze er ook leuk bij vertellen dat je beide preorders kunt plaatsen.
Is inderdaad een beetje naadje. Maar ze gaan het niet krijgen van mij. Ik bestel alleen de normale pre-order (kopen in de US-shop, en laten bezorgen op de EU-server, want dat is goedkoper). Ik heb 11k goud, dus ik koop de rest van m'n pakjes wel met goud.beuker19 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 01:19:
Een nieuwe uitbreiding is altijd leuk maar ik vind het wel nasty dat je de nieuwe Warlock skin alleen krijgt bij de 80€ pre-order en dat ze er ook leuk bij vertellen dat je beide preorders kunt plaatsen.
Battletag: Iigy#2192
Dit is iedere expansion het geval toch?PCBaas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:47:
Nieuwe expansion klinkt nu nog extreem saai. Ik heb inmiddels weer 2100 gold verzameld nadat ik de laatste pity legendary timer had gekregen.
Maar het lijkt er nu op dat ik deze expansion voorbij laat gaan. Mech cards interesseren me niet en voegt niks nuttigs toe aan mijn WILD collectie. Ik zal vast wel enkele cards craften maar gold uitgeven aan packs zal ik misschien skippen.
We hebben natuurlijk nog niet alle kaarten gezien dus mijn gedachte kan nog veranderen
Maar het lijkt er nu op dat ik deze expansion voorbij laat gaan. Mech cards interesseren me niet en voegt niks nuttigs toe aan mijn WILD collectie. Ik zal vast wel enkele cards craften maar gold uitgeven aan packs zal ik misschien skippen.
We hebben natuurlijk nog niet alle kaarten gezien dus mijn gedachte kan nog veranderen
nothing stops this train
Ik krijg beetje gvg 2.0 vibe, maar weet niet of dat slecht is :’)
Neem wel de dure preorder, geld gaat het sowieso kosten, dus fuck et. Ben heel benieuwd naar de Dr Boom Warrior Hero kaart.
Neem wel de dure preorder, geld gaat het sowieso kosten, dus fuck et. Ben heel benieuwd naar de Dr Boom Warrior Hero kaart.
Atlas#22744
Ik vind het wel een tof thema voor een expansion.. Netherstorm vond ik eigenlijk de tofste zone van Outland en de mechanics zoals ze er nu uitzien vind ik ook wel tof.
Legendary spells, een nieuwe hero en zombeasts waren tof dus ik ben benieuwd wat Magnetic gaat doen, want dat is een beetje hetzelfde principe.
Al sla ik de pre-order wel over dit keer.. festival seizoen dus ik geef mn geld liever uit aan benzine en kaartjes en merch etc.
Legendary spells, een nieuwe hero en zombeasts waren tof dus ik ben benieuwd wat Magnetic gaat doen, want dat is een beetje hetzelfde principe.
Al sla ik de pre-order wel over dit keer.. festival seizoen dus ik geef mn geld liever uit aan benzine en kaartjes en merch etc.
Ik vind de huidige meta totaal niet aggressief. Juist erg control. Mensen zijn echt vergeten hoe een aggro meta eruit ziet (pirate warrior, aggro shaman, aggro paladin).
Ik ben juist gek op aggro. Niet om te spelen, maar om als control te stoppen. Mijn favoriete meta was Ungoro met Control mage (medivh en alexstrasza). Elke beurt gaat je health omlaag, maar je deck bevat tools om uiteindelijk het tij te keren. Tuurlijk werkt dit niet altijd, dat zou ook niet leuk zijn. Ten eerste is dan de spanning weg (red ik het!?) en ten tweede zijn matchups van beide kanten met een 90/10 verhouding niet interessant. Je weet bij voorbaat dan al dat je kansloos bent. (zoals wanneer ik odd paladin speel tegen een warlock deck).
Binnenkort start het midsummer festival trouwens; twee weken lang (zo was het vorig jaar iig) dubbele gold van je quests! En dat net na de Taverns of Time event!
[ Voor 8% gewijzigd door TheProf82 op 11-07-2018 11:16 ]
Iemand anders problemen met opstarten van Heartstone op Android 8.0 (Samsung galaxy S7) na het downloaden van de nieuwe update (31 Mb)? Spel laat het opstartscherm zien en valt dan uit. Heb cache al geleegd, maar dit heeft geen effect gehad.
Same here, Android 8, Saumsung A3. uninistall -> reinstall geeft het zelfde resultaatOdicus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:17:
Iemand anders problemen met opstarten van Heartstone op Android 8.0 (Samsung galaxy S7) na het downloaden van de nieuwe update (31 Mb)? Spel laat het opstartscherm zien en valt dan uit. Heb cache al geleegd, maar dit heeft geen effect gehad.
Werkt hier op Oneplus 3T (android 8.0).
Ik had het zelfde probleem. Volgens het hearthstone forum heeft het te maken met de externe opslag van de gegevens. Er zou morgen een fix komen.Odicus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:17:
Ik heb het werkend gekregen door bij de app-instellingen van Hearthstone de cache en gegevens te verwijderen. Als je dan de app opnieuw opstart vraagt ie je of je de data op de externe SD of interne geheugen wil plaatsen. Ik heb voor intern geheugen gekozen, en daarna werkt het weer bij mij.
Dan zul je dus even geduld moeten hebben tot de fix er isskoozie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:52:
@kgb545 Dat lijkt het inderdaad te zijn. Als ik cache/data clear komt die vraag ook, heb helaas niet genoeg opslag intern, zodra ik extern selecteer klapt hij er uit.
Vreemd dat die vraag niet kwam na een uninstall...
Ja, maar ben al lang blij dat ze het gevonden hebben en ik morgen weer verder kankgb545 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:56:
[...]
Dan zul je dus even geduld moeten hebben tot de fix er is
Even goed het hearthstone forum (of twitter account) in de gaten houden. Hier geven ze het issue toe.skoozie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:00:
[...]
Ja, maar ben al lang blij dat ze het gevonden hebben en ik morgen weer verder kangisteren 2 Quests gehaald, dus er gaat alleen een rerol verloren
Enige niet aggro wat ik zie is Jaids Druid en Resurrect Priest in Wild. De rest is puur vomit en smorc. Smorc Secret Mage, Odd Aggro Paladin, Even Aggro Paladin, Even Aggro Shaman, Even Aggro Rogue en Pirate Warrior zijn ongeveer 80% van mijn tegenstanders. Jaids Druid is ongeveer 15% en heel af en toe kom ik een Resurrect Priest tegen.TheProf82 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:15:
[...]
Ik vind de huidige meta totaal niet aggressief. Juist erg control. Mensen zijn echt vergeten hoe een aggro meta eruit ziet (pirate warrior, aggro shaman, aggro paladin).
Ik had het over Standard; wild is inderdaad anders. Er zijn echter wel prima decks die aardig dealen met aggro, bijvoorbeeld Renolock. (zie voor meer decks bijvoorbeeld de vicious syndicate of tempostorm meta snapshots). Helaas kan ik die bij lange na niet betalen xD, anders had ik al maandenlang dagelijks Renodecks gespeeld (verreweg het leukste IMO).xelfer schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:24:
[...]
Enige niet aggro wat ik zie is Jaids Druid en Resurrect Priest in Wild. De rest is puur vomit en smorc. Smorc Secret Mage, Odd Aggro Paladin, Even Aggro Paladin, Even Aggro Shaman, Even Aggro Rogue en Pirate Warrior zijn ongeveer 80% van mijn tegenstanders. Jaids Druid is ongeveer 15% en heel af en toe kom ik een Resurrect Priest tegen.
Ik lees dat het maandag 'Amazon prime day' is, 16 juli. Men verwacht dan grote kortingen op Amazon Coins. Ik heb echter de ballen verstand hiervan. Is er een makkelijke step-by-step guide hoe ik maandag als Nederlander coins kan kopen? En kan ik dan de pre-order hiervan kopen van boomsday? Ik vind 50 euro voor de geboden value echt veel te duur.
De enkele keren dat ik via coins heb ge-preordered kostte me dat 28 a 35e. 50e zou ik er nooit voor neerleggen. Op reddit zijn er verschillende guides te vinden. Overigens zijn er wel vaker coin acties. 
Het reveal season gaat weer beginnen:

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 32% gewijzigd door Tektoon op 11-07-2018 19:37 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Alles ge-pre-ordered en wat heb ik toch zin in deze expansion!
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Dus het nieuwe keyword heeft alleen betrekking op mechs? Dat is jammer..
Ja, ik heb niet zo veel met mechs in dit spelletje, maar goed. Wel de mega-pre-order gedaan....Mecha-Jaraxxus FTW. Ik speel graag Warlock maar Gul'Dan z'n tronie ben ik wel zat.
Die Stargazer is wel geinig...niet bijzonder sterk maar wel een nuttig effect. Dat soort kaarten zijn wel prima.
Die Stargazer is wel geinig...niet bijzonder sterk maar wel een nuttig effect. Dat soort kaarten zijn wel prima.
Antaal streamers hebben wel eens filmpjes er over gepost, op YouTube moet je wel wat kunnen vinden.TheProf82 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:05:
Ik lees dat het maandag 'Amazon prime day' is, 16 juli. Men verwacht dan grote kortingen op Amazon Coins. Ik heb echter de ballen verstand hiervan. Is er een makkelijke step-by-step guide hoe ik maandag als Nederlander coins kan kopen? En kan ik dan de pre-order hiervan kopen van boomsday? Ik vind 50 euro voor de geboden value echt veel te duur.
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar ik vind het te veel moeite voor die 10euro.
Atlas#22744
Als je de bundles via de Blizzard US webshop koopt kun je ze sowieso in USD kopen ipv EUR. Scheelt toch weer ~15%. Die kun je ook gewoon op de EU server claimen.TheProf82 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:05:
Ik vind dat met amazon coins ook net teveel gedoe voor die paar euro.
Twijfel overigens nog wel of ik deze expansion voor een bundle ga, kijk nog even de reveals aan voor ik (hoogstwaarschijnlijk toch weer) overstag ga.
Ik heb zoveel goud (nu al dik 11k en dan moet Summer Festival nog komen), dat ik 30$ extra het niet waard vind voor eigenlijk alleen een hero portrait. Die 30 pakjes extra koop ik liever van goud.
Ik vind vooral de toevoeging van een gouden legendary wel tof aan die preorders. Die skin vind ik dan weer niet zo chique om toe te voegen....
De skin ook los voor een €5 was netter geweest, dan is het een soort extra korting bij het kopen van meer packs. Maar commercieel zeker slim; als ik pre-order + skin voor €55 had kunnen doen, had ik dat zeker gedaan...genoeg gold om packs bovenop de 50 van 'regular' pre-order te kunnen kopen. Maar goed, dat gold blijft nu in the pocket en als er op een gegeven moment een pre-order komt die weinig extra biedt sla ik dan wel een rondje over.xelfer schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:03:
Ik vind vooral de toevoeging van een gouden legendary wel tof aan die preorders. Die skin vind ik dan weer niet zo chique om toe te voegen....
`Zarhrezz schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:28:
[...]
De skin ook los voor een €5 was netter geweest, dan is het een soort extra korting bij het kopen van meer packs. Maar commercieel zeker slim; als ik pre-order + skin voor €55 had kunnen doen, had ik dat zeker gedaan...genoeg gold om packs bovenop de 50 van 'regular' pre-order te kunnen kopen. Maar goed, dat gold blijft nu in the pocket en als er op een gegeven moment een pre-order komt die weinig extra biedt sla ik dan wel een rondje over.
Ik zie - als wild speler - vooral geen meerwaarde meer in nieuwe kaarten. De game verandert toch niet meer. Op ranks 15-10 zie je gewoon letterlijk iedere game iedere class hetzelfde deck spelen.
Priest = Turn 4 Barnes into een hele berg resurrects
Druid = Jaids
Hunter = nooit gespeeld
Mage = Aggro Secret Smorc
Warrior = nooit gespeeld
Shaman = Even Smorc Shaman
Paladin = Even Smorc Paladin of Odd Smorc Paladin
Warlock = bijna nooit gespeeld, maar de incidentele Warlock speelt Cubelock
Rogue = Odd Smorc Rogue
Aan al die decks worden misschien 1 a 2 kaarten toegevoegd per expansion, dus het zal puur afhangen welke nieuwe decks er mogelijk zullen worden door de nieuwe expansion. Met een paar duizend dust en wat gold op de bank verwacht ik in ieder geval makkelijk ieder tier 1 deck te kunnen spelen als ik dat zou willen.....
Ik vind juist de Hero en de cardback heel belangrijk en zit dus eigenlijk vast aan de dure pre ordermosselmossel schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:55:
Ik heb zoveel goud (nu al dik 11k en dan moet Summer Festival nog komen), dat ik 30$ extra het niet waard vind voor eigenlijk alleen een hero portrait. Die 30 pakjes extra koop ik liever van goud.
Ik ben dan nog geen rank 15 in wild, maar voor mij is het so far iets diverser. (terwijl ik dit typ, kom ik een ress priest tegenxelfer schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:18:
[...]
`
Ik zie - als wild speler - vooral geen meerwaarde meer in nieuwe kaarten. De game verandert toch niet meer. Op ranks 15-10 zie je gewoon letterlijk iedere game iedere class hetzelfde deck spelen.
Priest = Turn 4 Barnes into een hele berg resurrects
Druid = Jaids
Hunter = nooit gespeeld
Mage = Aggro Secret Smorc
Warrior = nooit gespeeld
Shaman = Even Smorc Shaman
Paladin = Even Smorc Paladin of Odd Smorc Paladin
Warlock = bijna nooit gespeeld, maar de incidentele Warlock speelt Cubelock
Rogue = Odd Smorc Rogue
Aan al die decks worden misschien 1 a 2 kaarten toegevoegd per expansion, dus het zal puur afhangen welke nieuwe decks er mogelijk zullen worden door de nieuwe expansion. Met een paar duizend dust en wat gold op de bank verwacht ik in ieder geval makkelijk ieder tier 1 deck te kunnen spelen als ik dat zou willen.....
Zelf speel ik Warrior, tempo/rush, in andere woorden SMORC

Atlas#22744
Ik zou toch graag wat meer informatie willen nog. Ik zie dat reddit en andere fora linken naar deze pagina:Tektoon schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:48:
De enkele keren dat ik via coins heb ge-preordered kostte me dat 28 a 35e. 50e zou ik er nooit voor neerleggen. Op reddit zijn er verschillende guides te vinden. Overigens zijn er wel vaker coin acties.
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯
https://hearthstoneplayer...oins-outside-usukgermany/
Maar die is niet meer beschikbaar
Het is denk ik gelukt, via wayback machine. Maar wat een gehannes allemaal zeg! Ik heb nog geen eens een creditcard, haha. En lees ook verhalen over taxes waardoor 5000 coins dan opeens niet genoeg is en je dus extra moet bijkopen...
[ Voor 34% gewijzigd door TheProf82 op 13-07-2018 15:50 ]
Ah ik zie letterlijk een rotatie van Even Shaman en Odd Paladin Smorcs met heel af en toe een Jaids Druid of Resurrect Priest tussendoor.Kasai schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:00:
[...]
Ik ben dan nog geen rank 15 in wild, maar voor mij is het so far iets diverser. (terwijl ik dit typ, kom ik een ress priest tegen)
Zelf speel ik Warrior, tempo/rush, in andere woorden SMORC
Merk dat de mensen rond rank 13-10 toch vooral de hersenloze "win fast or go home" decks spelen....
De vorige betaalde heroes (Alleria, Magni, Medivh) kwamen uiteindelijk ook 'gratis' beschikbaar (ik weet niet meer welke hack dat wasbeuker19 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:16:
[...]
Ik vind juist de Hero en de cardback heel belangrijk en zit dus eigenlijk vast aan de dure pre order
Het kan ook zonder credit card: dan moet je op zoek naar een giftcard of iemand mét credit card jou iets laten giften. Verder gewoon een verse US account aanmaken met adres van een willekeurige Starbucks.TheProf82 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:34:
[...]
Het is denk ik gelukt, via wayback machine. Maar wat een gehannes allemaal zeg! Ik heb nog geen eens een creditcard, haha. En lees ook verhalen over taxes waardoor 5000 coins dan opeens niet genoeg is en je dus extra moet bijkopen...
Qua taxes: hiermee moet je opletten inderdaad. Er komt vaak nog iets lulligs kleins bij waardoor je 5199 coins nodig hebt ipv 5000. Als je eenmaal zo'n transactie hebt gedaan, of als je van Amazon voor iets anders wat coins hebt gekregen dan heb je daar geen last van omdat je wat gruis hebt staan op je account. Dit betekent ook dat je wel echt een goede korting moet krijgen om het de moeite waard te maken.
[ Voor 55% gewijzigd door Tektoon op 13-07-2018 19:22 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Serieus zo veel moeite voor maar een paar euro. Terwijl je al dikke korting krijgt als je via us.blizzard koopt.
Het is een fluitje van een cent. Voor 2-3x het prijsverschil waarmee je in de blizzard store met dollars afrekent. Dit is dus helemaal geen korting: je rekent slechts in andere valuta af.
Wat voegt het toe om daarover (en met zoveel onjuistheden in één regel
, nee
) te gaan zeiken? Als jij het via Blizzard doet, prima. Ik voorzie alleen de TheProf van extra info, waar hij zelf om vraagt. Ga lekker Hearthstone spelen als je niks te melden hebt.
Wat voegt het toe om daarover (en met zoveel onjuistheden in één regel

Fluitje van een cent? Ik ben twee uur bezig geweest met het lezen van guides, het vinden van een juiste android emulator, het installeren van hearthstone, het aanmaken van een amazon account met juist adres, en nog veel meer.Tektoon schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:31:
Het is een fluitje van een cent. Voor 2-3x het prijsverschil waarmee je in de blizzard store met dollars afrekent. Dit is dus helemaal geen korting: je rekent slechts in andere valuta af.
Wat voegt het toe om daarover (en met zoveel onjuistheden in één regel, nee
) te gaan zeiken? Als jij het via Blizzard doet, prima. Ik voorzie alleen de TheProf van extra info, waar hij zelf om vraagt. Ga lekker Hearthstone spelen als je niks te melden hebt.
Als ik het nu nog eens zou doen, gaat dat natuurlijk sneller, maar ik heb uiteindelijk besloten om gewoon via de US-store aan te schaffen voor 41,-; ik was er klaar mee, en er zijn zoveel verhalen over taxes, geen taxes, welke app je gebruikt om coins te kopen, wel of geen problemen met credit-card billing adressen, dat ik heb besloten geen risico te lopen.
Als je soms alles vindt en je opponent niet helemaal dan is het soms erg satisfying om ridicuul te winnen.
Hadronox druid tegen mijn inmekaar geknutselde Priest.
Boom headshot is de header lol.
https://hsreplay.net/replay/oW5RkkF2kVUVHa4itXb6YW
Hadronox druid tegen mijn inmekaar geknutselde Priest.
Boom headshot is de header lol.
https://hsreplay.net/replay/oW5RkkF2kVUVHa4itXb6YW
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Jeuj, ook m'n Druid goud! Nu alleen Rogue en Warlock nog.

Ja het is echt wel easy, alleen als je geen Android toestel tot je beschikking hebt dan is het wat lastiger.TheProf82 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:06:
[...]
Fluitje van een cent? Ik ben twee uur bezig geweest met het lezen van guides, het vinden van een juiste android emulator, het installeren van hearthstone, het aanmaken van een amazon account met juist adres, en nog veel meer.
Als ik het nu nog eens zou doen, gaat dat natuurlijk sneller, maar ik heb uiteindelijk besloten om gewoon via de US-store aan te schaffen voor 41,-; ik was er klaar mee, en er zijn zoveel verhalen over taxes, geen taxes, welke app je gebruikt om coins te kopen, wel of geen problemen met credit-card billing adressen, dat ik heb besloten geen risico te lopen.
Is geen enkele risico, een keer goed inregelen en je kan nog meer dingen kopen (micro transacties voor andere games en bijv Minecraft spul voor de kids met coins). Maar ja, als je echt gemak wilt, ja dan gewoon via Blizzard halen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb het net voor elkaar gekregen om 13 beurten op een rij tegen een Jade Druid letterlijk iedere play 100% correct te voorspellen....... niet dat het ook enige verschil maakt bij de uitkomst van de game maargoed
....
Dat is toch het leuke aan wild? Nooit weten wat je tegenkomt, lekker veel variatie en weinig voorspelbaarheid?xelfer schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:10:
Ik heb het net voor elkaar gekregen om 13 beurten op een rij tegen een Jade Druid letterlijk iedere play 100% correct te voorspellen....... niet dat het ook enige verschil maakt bij de uitkomst van de game maargoed....

Het leuke aan wild is dat je zelf wel leuke decks kan spelen. Variatie is er enkel in de vorm van of je tegen Resurrect Priest, Jade Druid, Even Shaman of een Odd/Even Paladin speelt.....Zarhrezz schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:06:
[...]
Dat is toch het leuke aan wild? Nooit weten wat je tegenkomt, lekker veel variatie en weinig voorspelbaarheid?
Maar een tegenstander die het volgende speelt is vrij eenvoudig te voorspellen:
T1: Jade Idol into 1/1
T2: Wild Growth
T3: Jade Blossom
T4: Nourish
etc. etc.
Er zijn tientallen toffe dingen die kan doen met Druid en letterlijk iedere speler kiest er voor om larger men te summonen die ze later in staat stellen om even larger men te summonen.

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 15-07-2018 20:57 ]
Tja...gaat niet veranderen zolang winst belangrijk is / rewards oplevert. Waarom ik juist geen wild speel is omdat ik de meest effectieve netdecks na een paar maanden wel gezien heb. In wild blijf je ermee geconfronteerd worden...thanks, but no thanks.xelfer schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:56:
Er zijn tientallen toffe dingen die kan doen met Druid en letterlijk iedere speler kiest er voor om larger men te summonen die ze later in staat stellen om even larger men te summonen.
Zo heet wordt de soep nou ook weer niet gegeten hoor. Ik denk dat iets van 15 tot 20 procent van de decks in Wild ook best wel creatief zijn of in elk geval niet de metadecks zijn. In elk geval niet tussen rank 10 en 15 waar ik dit seizoen heb gespeeld.
Er zijn zoveel leuke tech cards, Skulking Geist heeft 50% meerwaarde tegen onder andere locks, Druids (ook met Spellstones), Mages met (icelance).xelfer schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:56:
[...]
Het leuke aan wild is dat je zelf wel leuke decks kan spelen. Variatie is er enkel in de vorm van of je tegen Resurrect Priest, Jade Druid, Even Shaman of een Odd/Even Paladin speelt.....
Maar een tegenstander die het volgende speelt is vrij eenvoudig te voorspellen:
T1: Jade Idol into 1/1
T2: Wild Growth
T3: Jade Blossom
T4: Nourish
etc. etc.
Ben nu rank 4 met een Quest Priest Thief deck, lekker gevuld met aoe, steel-kaartjes en tech cards (geist, chameleos, mc tech, mind control). Zo veel fun en geen game is hetzelfde
En als ik het zat ben, pak ik een deck van Dane (Big Rogue, Valynyr), laatst nog een game tegen @Tektoon was heel leuk, jammer dat z'n belangrijkste kaart de laatste was
[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 16-07-2018 10:01 ]
Dubbel gold
heerlijk gold harken de laatste tijd.
Ik ben op het moment ook gewoon lekker in Wild aan het klooien.. ik wil van die rank 20 af xD
Plus ik wil gewoon mn laatste hero golden maken en dat gaat met een tempo mage in wild een stuk vlotter dan met Big spell mage in Standard.
Of ik ga ouwehoeren met 1 van mijn druid decks.. beide Aviana / Kun combo-ers.. 1 met Cthun en de ander met Malygos.. blijft namelijk gewoon grappig..
Plus ik wil gewoon mn laatste hero golden maken en dat gaat met een tempo mage in wild een stuk vlotter dan met Big spell mage in Standard.
Of ik ga ouwehoeren met 1 van mijn druid decks.. beide Aviana / Kun combo-ers.. 1 met Cthun en de ander met Malygos.. blijft namelijk gewoon grappig..
Probleem is alleen dat winnen echt niets oplevert als je er over nadankt......Zarhrezz schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:13:
[...]
Tja...gaat niet veranderen zolang winst belangrijk is / rewards oplevert. Waarom ik juist geen wild speel is omdat ik de meest effectieve netdecks na een paar maanden wel gezien heb. In wild blijf je ermee geconfronteerd worden...thanks, but no thanks.
Per win:
- 3.3 gold
- Per rank 5 dust of een extra golden common per 5 ranks (en een golden epic ipv rare op rank 5) iedere maand
- Als je nog geen golden class hebt: 1/500 van je golden class
Niet bepaald rewards waarvoor ik honderden games met saaie decks wil gaan spelen.
Ik speel ook lekker meme decks. Ben nu met een Deathrattle Rogue aan het ranken. Alleen de laatste 6 Priests hadden allemaal turn 3 of 4 Barnes into een biggie....Nitai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Er zijn zoveel leuke tech cards, Skulking Geist heeft 50% meerwaarde tegen onder andere locks, Druids (ook met Spellstones), Mages met (icelance).
Ben nu rank 4 met een Quest Priest Thief deck, lekker gevuld met aoe, steel-kaartjes en tech cards (geist, chameleos, mc tech, mind control). Zo veel fun en geen game is hetzelfdeVerlies wel vaak van Big Priest, maar het lekker lastig maken en lange games vind ik niet erg (zij wel...hahah)
En als ik het zat ben, pak ik een deck van Dane (Big Rogue, Valynyr), laatst nog een game tegen @Tektoon was heel leuk, jammer dat z'n belangrijkste kaart de laatste was
Ja, die concede ik ook meteen, heeft toch geen nut.xelfer schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Ik speel ook lekker meme decks. Ben nu met een Deathrattle Rogue aan het ranken. Alleen de laatste 6 Priests hadden allemaal turn 3 of 4 Barnes into een biggie....
Me2. Ook al zou ik nog wel 10-20% van die games kunnen winnen, het blijft zonde van de moeite.Nitai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:14:
[...]
Ja, die concede ik ook meteen, heeft toch geen nut.
Maar mensen die de Barnes combo weten te plaatsen zijn wel echt heel erg goed in Hearthstone.

Cant handle my skill!
[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 16-07-2018 11:45 ]
En dan niet eens op turn 3 met coin! Ga je schamen...
Oh jawel, kijk maar links onderinNitai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:18:
[...]
En dan niet eens op turn 3 met coin! Ga je schamen...
Coin + Barnes is de meest overpowered Priest combo in de game.
Polymorph FTW.xelfer schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:59:
Coin + Barnes is de meest overpowered Priest combo in de game.
Leuk als je 1 van de andere 7 classes speelt

Ah joh, Shaman, Rogue, Priest en Mage hebben er allemaal een harde counter tegen. Voor de rest is het een stuk pittiger ja.beuker19 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:23:
[...]
Leuk als je 1 van de andere 7 classes speelt
PSN & XBL: Denkoyugo
Mijn tegenstander had geen Hex en hoopte het dus op te lossen met een silence.... maar helaas....

Heb net deze legendarische smorclord vernederd voor een mooi aantal Priest win.....

Meneer Palasmorc liep vanaf turn 1 trouwens "well played" te spammen toen ie in die beurt al 4 minions in play mikte. Hij piepte wel anders nadat ik 2 keer op een rij 6 1/1 tokens in zijn deck had gestopt met Psychic Scream.

[ Voor 22% gewijzigd door xelfer op 16-07-2018 16:40 ]
Hij had coin en jij kon een 7 mana spell casten??? Een beetje odd-smorcadin zou na turn 5-6 wel klaar moeten zijn of doorhebben dat het concede time is.xelfer schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:38:
Meneer Palasmorc liep vanaf turn 1 trouwens "well played" te spammen toen ie in die beurt al 4 minions in play mikte. Hij piepte wel anders nadat ik 2 keer op een rij 6 1/1 tokens in zijn deck had gestopt met Psychic Scream.![]()
Met m'n White Lady dragon deck vind ik het ook een heerlijke match-up...AoE life leech voor turn 2-3, dragon voor turn 4-5, Psychic voor turn 7...prima te doen in de meeste gevallen.
Ja ik had 3 x Spirt Lash gecast, 2 x Excavated Evil en een Lightbomb voor de smaak erbij. 5 keer een Obsidian Statue resurrecten was ook iets teveel tank voor hem.Zarhrezz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:32:
[...]
Hij had coin en jij kon een 7 mana spell casten??? Een beetje odd-smorcadin zou na turn 5-6 wel klaar moeten zijn of doorhebben dat het concede time is.
Met m'n White Lady dragon deck vind ik het ook een heerlijke match-up...AoE life leech voor turn 2-3, dragon voor turn 4-5, Psychic voor turn 7...prima te doen in de meeste gevallen.
En als die Y'Shaarj pult, welke polymorph je dan?
Rogue en Priest wel behoorlijk minder als Mage en Shaman.Denko schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:31:
[...]
Ah joh, Shaman, Rogue, Priest en Mage hebben er allemaal een harde counter tegen. Voor de rest is het een stuk pittiger ja.
Ik speel best wat taunt druid en polymorph en hex werken hier goed tegen. Met steeds meer resurrect mechanics in het spel vind ik het gek dat er niet meer classes poly en hex achtige kaarten hebben. Soms speel ik tegen paladin of warrior en blijven mijn taunt minions maar opnieuw komen. Verwacht eigenlijk dat de nieuwe expansion zoiets wel gaat brengen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ondanks al die AoE dingen heb ik vaak de pech dat ik ze niet trek tegen de aggro decks. Beetje mazzel bij nodig dus.Zarhrezz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:32:
[...]
Hij had coin en jij kon een 7 mana spell casten??? Een beetje odd-smorcadin zou na turn 5-6 wel klaar moeten zijn of doorhebben dat het concede time is.
Ik was in Wild met een 90% winrate van rank 25 naar rank 13 gegaan met mijn Rush Dragon Warrior, maar de lol is nu wel voorbij, ik word doodgegooid met meta 1 decks
Atlas#22744
Is er iemand rank 1 legend geworden met Rogue ofzo? De laatste paar dagen enkel nog tegen Rogue, Rogue, Rogue, Rogue, Rogue, Rogue en Rogue gespeeld...
Odd Rogue is sterk en snel, dus wel logisch.xelfer schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:13:
Is er iemand rank 1 legend geworden met Rogue ofzo? De laatste paar dagen enkel nog tegen Rogue, Rogue, Rogue, Rogue, Rogue, Rogue en Rogue gespeeld...
Atlas#22744
Kingsbane is een counter voor Big priest.. als je niet Yshaarj hit met je Barnes op t4 heb je als Big priest verloren tegen Kingsbane..
Oh je speelt natuurlijk wild
Atlas#22744
Wat vinden jullie het leukste deck om te spelen? Ik vind Evolve Shaman erg leuk, maar speel het haast niet omdat ik er vaak mee verlies. Het stukje RNG blijft in dat deck leuk omdat je soms enorm sterke minions krijgt en soms een doomsayer uit je totem
Ik bouw eigen decks, maar ze zijn meestal erg rukPiet_Piraat7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:20:
Wat vinden jullie het leukste deck om te spelen? Ik vind Evolve Shaman erg leuk, maar speel het haast niet omdat ik er vaak mee verlies. Het stukje RNG blijft in dat deck leuk omdat je soms enorm sterke minions krijgt en soms een doomsayer uit je totem
Inmiddels de lijst wat aangepast, en heb er 13-3 mee op rank 5. Wel mazzel met de match-ups, maar mensen verwachten niet zo snel een ouderwetse midrange hunter. Rexxar wint veel games!

[ Voor 27% gewijzigd door TheProf82 op 23-07-2018 12:23 ]
Dat is het hele probleem soms zeker in standaard en ook in wild vanaf rank 15 is dat er geen ruimte meer is voor leuke decks.Piet_Piraat7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:20:
Ik probeer vaak wel om geen top tier decks te spelen om vervolgens 5x achter elkaar van een tier 1 deck te verliezen
Het grote probleem is nog steeds dat er gewoon veel te veel 80/20 match ups en dat maar het vooral heel vervelend.
Ik heb de laatste tijd gewoon te vaak dat de uitkomst van de pot al bepaald is nog voor hij goed en wel is begonnen.
Ik speel altijd eigen brouwsels, dus veel win ik niet maar je moet iets om het leuk te houden. De laatste tijd heb ik de volgende decks gebruikt:Piet_Piraat7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:20:
- 100% Rogue Tess / light Kingsbane: Tess is meestal een totale dud, maar als ze werkt, is het geniaal. Kingsbane voor wat control zodat je tijd hebt om Tess op te bouwen.
- White Lady / Benedictus / dragons control Priest: Redelijk effectief in de meta, leuk om te spelen.
- 100% Warlock AoE destruction: Nuke everything en DK en / of Jarraxus mogen het late-game oplossen.
- Odd-Paladin variant met Liam en DK. Niemand verwacht Liam, niemand verwacht de DK. Best grappig om daarop te spelen.
Mijn eigen rush/tempo warrior deck, helaas is ie niet heel goedPiet_Piraat7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:20:
Voor de rest vind ik alles qua control erg leuk, waarvan big mage toch het minste, iets te weinig interactie. Control priest vind ik erg interessant omdat je in de eerste instantie een control deck speelt, maar uiteindelijk moet je op zoek naar die lethal via je 16 damage combo (of meer met meerdere mind blasts). Control warrior is ook heel leuk, ik twijfel of ik Geosculptor Yip ga craften om te kijken of dit het deck helpt.
Atlas#22744
Lijkt mij leuk! Ga ik denk ik ook eens proberen. Maar waarom die hungry crab?TheProf82 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:51:
[...]
Ik bouw eigen decks, maar ze zijn meestal erg ruk. Ik speel op dit moment met een dinomancy hunter...
Inmiddels de lijst wat aangepast, en heb er 13-3 mee op rank 5. Wel mazzel met de match-ups, maar mensen verwachten niet zo snel een ouderwetse midrange hunter. Rexxar wint veel games!
[afbeelding]
Jup. Heb overigens wel van alle Rogues gewonnen.
Dit seizoen een 89% winrate naar Rank 8 (vanaf rank 20). Heb vooral met meme decks gespeeld, maar ook een paar potjes met Resurrect Priest. Barnes is echt de slechtst ontworpen kaart in Wild op dit moment, dat is 1 ding wat zeker is.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.