Acties:
  • +2 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
Het Corona virus heeft ook een kaart gekregen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3RubtNY1dYZTgLZag-MalFtqQrg=/f/image/6UjFNIpeCqfe9g3S0ktlBCyZ.png

Leuk design
Soort removal / debuff maar met de randvoorwaarde dat je moet oppassen dat het erna niet tegen je gebruikt wordt.

[ Voor 63% gewijzigd door louzy82 op 26-03-2020 09:23 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:07:
Het Corona virus heeft ook een kaart gekregen :+

[Afbeelding]

Leuk design
Soort removal / debuff maar met de randvoorwaarde dat je moet oppassen dat het erna niet tegen je gebruikt wordt.
Super design. Is niet instant, dus tegenstander heeft een beurt om 'em weg te werken...maar als je 'em laat butsen door een minion, wordt die dus ook een Sporeling, wat goed of slecht kan zijn. Erg interessant _/-\o_

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-09 22:06
Die Tavern Brawl is een pittige zeg! Gelukkig gisteren met Mighty van het forum kunnen doen, ben er nu ook gelijk klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ok ik ben wel heel vaak negatief maar met deze expansion in aantocht verandert dit helemaal niets, integendeel. Dit lijkt helemaal nergens op. Bah, bah, bah, bah. Wild zie ik wel nog plezier in maar Standard wordt een heus aggrofest opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:44
Aiqo schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:07:
Die Tavern Brawl is een pittige zeg! Gelukkig gisteren met Mighty van het forum kunnen doen, ben er nu ook gelijk klaar mee :P
Had deze 5x geprobeerd op de US server (heb daar ook wat kaarten) en allen mislukt.
Was pissed en verhuisde naar EU, gelijk eerste keer klaar.

Bedoel er verder niks mee hoor ;)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Tomski1986 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:21:
Ok ik ben wel heel vaak negatief maar met deze expansion in aantocht verandert dit helemaal niets, integendeel. Dit lijkt helemaal nergens op. Bah, bah, bah, bah. Wild zie ik wel nog plezier in maar Standard wordt een heus aggrofest opnieuw.
Ik heb een paar kaarten voorbij zien komen die wel heel erg sterk zijn. Heb idee dat potjes daarmee standaard binnen 8 beurten voorbij zijn

Had liever gezien dat ze de priest er uit gegooid zouden hebben als class, daar word ik echt niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Aiqo schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:30:

Had liever gezien dat ze de priest er uit gegooid zouden hebben als class, daar word ik echt niet goed van.
Nooooooooooes! Dat is echt zo mijn favoriete class

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aiqo schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:07:
Ik heb hem uiteindelijk met mezelf gedaan op mijn andere account. Mijn "teammate" was 3 x op een rij Mage, en 3 x op een rij was het turn 2 ping op mijn face......
Tomski1986 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:21:
Mja de powercreep is natuurlijk iets wat al jaren aan de gang is. Ik kijk niet meer raar op als ik turn 3 dood gesmorct ben, of als een control deck mijn turn 6 dood heeft. Hearthstone is echt een toilet spel geworden. Ff snel een potje spelen op het toilet.

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 27-03-2020 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Dit is zo'n tavern brawl die ik gewoon maar niet doe. Had gister nog wel een druid en mage quest, dus drie potjes vergeefs. Ik ga dit gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:05
Ik vind het ook niet de meest leuke brawls, maar het lukte gelukkig in 1x. De medestander snapt dat we elkaar moesten healen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Ik ben al iets beter in BG geworden maar merk dat het heel erg veel van geluk afhangt. Ik probeer te kijken wat voor minions mijn tegenstanders hebben en daar dan op in te spelen, maar als ik dan rond turn 5/6 mij enigzins heb vastgeprikt in diverse minions kan ik daarna refreshen tot ik een ons weeg maar het juiste type komt gewoon niet meer voorbij. Zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aiqo schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:44:
Ik ben al iets beter in BG geworden maar merk dat het heel erg veel van geluk afhangt.
Hoe is dit anders dan andere varianten van HS? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
Aiqo schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:44:
Ik ben al iets beter in BG geworden maar merk dat het heel erg veel van geluk afhangt. Ik probeer te kijken wat voor minions mijn tegenstanders hebben en daar dan op in te spelen, maar als ik dan rond turn 5/6 mij enigzins heb vastgeprikt in diverse minions kan ik daarna refreshen tot ik een ons weeg maar het juiste type komt gewoon niet meer voorbij. Zeer frustrerend.
Als je het zo speelt, maak je jezelf ook erg afhankelijk van geluk. In de meeste gevallen ben je zeker tot turn 8/9 bezig met tempo-plays die voor 90% niets met vastprikken te maken hebben. Pas op tier 5 krijg je kaarten waarmee die een build definiëren en ook dan nog is het heel normaal om je complete board te ditchen om naar iets beters over te stappen.

Je moet zorgen dat je, voordat je bij Bob komt, al weet welke minions je wilt zien om je bord te verbeteren. Warden en Juggler op drie; Hydra en Herald op vier, Baron en Brann op vijf, etc: check de tierlists. Dit heeft niks met je comp te maken. Krijg je ze niet: eet 10 dmg en door naar de volgende tier. Je moet ook zorgen dat je van te voren al weet welke turn je gaat upgraden. Dit heeft meestal te maken met de hoeveelheid gold, hoeveel minions je nodig hebt en, het allerbelangrijkste: of je een triple kan krijgen. Als je op tier drie een triple kan krijgen moet je m pas nemen als je eerst naar vier bent gelevelled zodat je meteen een tier 5 kan kiezen. Ook je refreshes staan in dienst hiervan: je refreshed niet tot je vindt wat je zoekt, maar zoveel als je tier-upgrades toelaten. Dog en Kripp doen het je voor en posten dagelijks complete runs.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Tektoon schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:39:
[...]

Als je het zo speelt, maak je jezelf ook erg afhankelijk van geluk. In de meeste gevallen ben je zeker tot turn 8/9 bezig met tempo-plays die voor 90% niets met vastprikken te maken hebben. Pas op tier 5 krijg je kaarten waarmee die een build definiëren en ook dan nog is het heel normaal om je complete board te ditchen om naar iets beters over te stappen.
In mijn potjes is turn 8/9 vaak al te laat om nog te switchen, als de tegenstanders op dat moment al geluk hebben met de juiste minions krijgen dan ben je weg.
Je moet zorgen dat je, voordat je bij Bob komt, al weet welke minions je wilt zien om je bord te verbeteren. Warden en Juggler op drie; Hydra en Herald op vier, Baron en Brann op vijf, etc: check de tierlists. Dit heeft niks met je comp te maken. Krijg je ze niet: eet 10 dmg en door naar de volgende tier. Je moet ook zorgen dat je van te voren al weet welke turn je gaat upgraden. Dit heeft meestal te maken met de hoeveelheid gold, hoeveel minions je nodig hebt en, het allerbelangrijkste: of je een triple kan krijgen. Als je op tier drie een triple kan krijgen moet je m pas nemen als je eerst naar vier bent gelevelled zodat je meteen een tier 5 kan kiezen. Ook je refreshes staan in dienst hiervan: je refreshed niet tot je vindt wat je zoekt, maar zoveel als je tier-upgrades toelaten. Dog en Kripp doen het je voor en posten dagelijks complete runs.
Ik kan wel de Juggler pakken maar als er al 3 tegenstanders met Demons spelen dan heb ik niet het idee dat het opschiet. Upgraden laat ik afhangen van wat er aan minions beschikbaar is en hoe sterk mijn huidige bord is en uiteraard ook afhankelijk van type hero power.

Maar het zijn terechte opmerkingen. ik zal eens proberen het op deze manier te doen, slechter dan huidig kan toch niet ;) Blijft alleen wel frustrerend dat ik sommige turns kan refreshen tot ik een ons weeg omdat er niks voorbij komt.

Even losstaand van dit, hebben mensen hier nog tips om om te gaan met Hunters die de Leper Gnome quest en met Kobold Sandtrooper? Ik speel met mage dus turn 8 is het dan einde oefening voor mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
xelfer schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Hoe is dit anders dan andere varianten van HS? :D
Haha, heb je een punt.

Een modus waarin geluk iets minder een rol speelt zou leuk zijn. Misschien eentje waar je alle 30 kaarten van het begin kan gebruiken, dan heb je al iets meer tactiek.

Of eentje waarbij je een kopie krijgt van het deck van je tegenstander, dan nog moet je geluk hebben met je RNG maar maakt het krachtsverschil van het deck niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aiqo schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:30:
[...]
Een modus waarin geluk iets minder een rol speelt zou leuk zijn.
Dat roep ik al jaren, maar de kern van HS is nou eenmaal een flinke dosis RNG. Dat is het verkoopargument richting meer casual spelers, die andere cardgames te hardcore vinden.

Nou 15 potjes op een rij smorc neerknuppelen en ik ben weer rank 5 hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 31-03-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik kijk juist uit naar bijvoorbeeld no-minion mage. Dat wordt het deck met de meeste RNG.
RNG zorgt ervoor dat je af en toe idiote dingen kan doen wat anders niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Hoe zijn de ervaringen met het nieuwe Ranked systeem hier?

Ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik begon op 9 bonus stars dus Bronze en Silver was met een paar potten klaar. Al met al zit ik nu op Diamond 10 en ben ik door mn bonus sterren heen. Komende dagen maar eens kijken of ik in de buurt van Diamond 5 kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:13:
Hoe zijn de ervaringen met het nieuwe Ranked systeem hier?

Ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik begon op 9 bonus stars dus Bronze en Silver was met een paar potten klaar. Al met al zit ik nu op Diamond 10 en ben ik door mn bonus sterren heen. Komende dagen maar eens kijken of ik in de buurt van Diamond 5 kan komen..
Voelt niet heel veel anders. Alleen wel prettig dat je meer rewards krijgt dan een paar gouden kaartjes, daar ben ik wel blij mee. Ik denk alleen niet dat het er voor gaat zorgen dat ik meer ga spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 03-04-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de set er is ga ik wel wat meer spelen dan de bounties elke 3 dagen, ranked boeit me al heel lang niet meer.

De nieuwe set ziet er wel leuk uit...vooral Paladin spreekt me wel aan (en die class speel ik echt zelden). Priest revamp ziet er ook goed uit en als spell-Mage gaat werken zou dat ook top zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Misschien is het toeval hoor, maar sinds een paar dagen krijg ik alleen maar 50 goud dailies, terwijl ik sinds de questaanpassingen elke dag 60 gold heb kunnen binnenharken. En ik reroll net een Play 30 cards in zichzelf. Waarschijnlijk was het een Draw 30 eerder, die kreeg ik vandaag weer terug voor de reroll :S

Edit: Okee, blijkbaar was het een bug dat we zoveel 60 gold quests kregen, en die is nu gefixt: https://eu.forums.blizzar...-gold-quests-issue/3442/7

Nu zou je dus even veel kans moeten hebben op 50 of 60 gold. Kan natuurlijk pech zijn, maar nu heb ik ondertussen al 6 keer 50g gerold, vraag me dan toch af of ze niet weer een bug erin hebben zitten.

Wel jammer zo, die dailies voor 1 van 3 classes gaven toch wat extra motivatie om eens wat anders te spelen.

[ Voor 56% gewijzigd door 108rogar op 05-04-2020 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15:58
Waarschijnlijk is het mijn lage rank, maar ik moet tegen hunter. Nog een hunter. Weer een hunter. Oh kijk weer eentje. Allemaal face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nadat ik een jaar of 5 geleden 1 potje heb gespeeld dit kaartspel nog eens geïnstalleerd. Ik krijg maar geen pot gewonnen. Ik ga er van uit dat ik gewoon met een starersdeck speel maar helaas krijg ik de tegenstander niet neer.

Zelfs in practise is het een onbegonnen zaak. Moet toch nog veel oefenen geloof ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

145 packs geopend en het valt wel een beetje tegen qua Legendaries, 7 stuks. Met de release komen daar nog twee golden legs bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7xroknq5cmNl99xZKwJ_ryujQc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cMKI0PARa9dowEr9dXYQ6xy6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEtc63C9OB4UZk0tlHONNlKQUCI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ET58jAfHms695XrkY58x3vYu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_0iiDNcWIcFZtNQlwsmYf_e7zc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHlOPfFZPz79pdGrM7tsNToI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkCvX-ARSVDOa9ZEXy9Z7aI8Pes=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MjCrm2cJAtcFvkrPoujEYkwh.jpg?f=fotoalbum_tile

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 5 april 2020 @ 07:28:
Waarschijnlijk is het mijn lage rank, maar ik moet tegen hunter. Nog een hunter. Weer een hunter. Oh kijk weer eentje. Allemaal face.
In wild zijn het de smorc mages. Face is nou eenmaal de place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiqo
Oxigeon schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:11:
Gisteren nadat ik een jaar of 5 geleden 1 potje heb gespeeld dit kaartspel nog eens geïnstalleerd. Ik krijg maar geen pot gewonnen. Ik ga er van uit dat ik gewoon met een starersdeck speel maar helaas krijg ik de tegenstander niet neer.

Zelfs in practise is het een onbegonnen zaak. Moet toch nog veel oefenen geloof ik
Volgens mij is het nu ook zo dat de rank van iedereen gereset is met het nieuwe systeem. Dus grote kans dat je op het moment ook zeer geoefende spelers tegenkomt op de lagere ranks.
Piet_Piraat7 schreef op zondag 5 april 2020 @ 07:28:
Face Hunter is echt een class voor mensen die niet zelf kunnen nadenken, zit geen tactiek bij. Gewoon hero power spammen met Kobold Sandtrooper en Leper Gnome.

[ Voor 25% gewijzigd door Aiqo op 05-04-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Aiqo schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:46:

Face Hunter is echt een class voor mensen die niet zelf kunnen nadenken, zit geen tactiek bij. Gewoon hero power spammen met Kobold Sandtrooper en Leper Gnome.
Ja daarom vind ik het zo jammer dat er juist sterke face hunter kaarten komen in de nieuwe uitbreiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:08:
Ja daarom vind ik het zo jammer dat er juist sterke face hunter kaarten komen in de nieuwe uitbreiding.
Yup...het is zo jammer dat Bliz midrange Hunter niet support maar Hunter altijd richting Face pusht. Secret Hunter was super, spell Hunter was top, Highlander Hunter is op het moment viable en erg leuk, Dinomancer was leuk (maar zwak door de tempo loss van de hero power replace), undead Rexxar was ook leuk...Hunter kan echt een leuk class zijn om te spelen maar ook om tegen te spelen. Maar kennelijk moet er een face-race class zijn en is Hunter altijd "the chosen one".

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Met zo'n hero power zal hunter altijd dezelfde speelstijl hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik vind het soms gewoon leuk om zonder al te veel moeilijke dingen even een paar potjes te spelen. Prima dat dat er is toch? Dan moet je maar iets spelen dat het beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Alsof Hearthstone echt moeilijk is..
90% RNG.

Nu trouwens mijn 6e hunter op een rij, belachelijke community die dit spel heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door Tomski1986 op 05-04-2020 20:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mosselmossel
Wat zit je dan over hunters te zeiken, als het toch 90 procent rng is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Hoi, ik speel sinds kort ook weer. Leuk om te zien dat hier niks veranderd is :+

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
[...]

De ideale speler voor Blizzard is iemand die niet zo goed na kan denken, maar toch een dikke portemonnee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik speel ressurect priest tegen face hunters, win er erg vaak tegen.
Het is ook leuk om 20 albatros het deck in te sturen.

In de nieuwe expansion ga ik wat experimenteren met Control Warrior (moet goed zijn tegen Demon Hunter) No Minion Mage, zal wel slecht zijn en Malygos Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ga ook maar eens een resurrect priest proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Piet_Piraat7 schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:14:
Ik ga ook maar eens een resurrect priest proberen dan :)
Ress priest is echt niet leuk hoor :+ we moeten niet nog meer fans creeren is niet goed voor de meta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Wognummer schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:17:
[...]

Ress priest is echt niet leuk hoor :+ we moeten niet nog meer fans creeren is niet goed voor de meta :P
Nee, ik speel het ook echt nooit. Ook niet in de quest priest-versie. Echt nooit hoor. Want poe, wat een schijtdeck. Dat moet je niet willen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Is het de moeite waard om die adventure van Galakrond te kopen btw? Ik twijfel nog om de preorder te doen voor ashed of outland.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
mosselmossel schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:27:
[...]

Nee, ik speel het ook echt nooit. Ook niet in de quest priest-versie. Echt nooit hoor. Want poe, wat een schijtdeck. Dat moet je niet willen spelen. :)
zag vanmorgen Thijs zijn struggle voorbij komen haha

enne vergeet geen gheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
[...]

Volgens mij is het nu ook zo dat de rank van iedereen gereset is met het nieuwe systeem. Dus grote kans dat je op het moment ook zeer geoefende spelers tegenkomt op de lagere ranks.
De matchmaking is ook aangepast

Iedereen wordt nu naar dezelfde rank teruggezet maar om te voorkomen dat een legend speler tegen iemand moet spelen die normaliter rond rank 25-20 blijft hangen, is de matchmaking aangepast.

Matchmaking kijkt nu naar een player rating die we zelf niet kunnen zien. Op die basis wordt je aan een tegenstander gekoppeld die ongeveer even goed zou moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door louzy82 op 06-04-2020 08:30 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kasai schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:27:
Is het de moeite waard om die adventure van Galakrond te kopen btw? Ik twijfel nog om de preorder te doen voor ashed of outland.
Er zitten een paar erg goede kaarten in die ik veel zie de laatste dagen;

De twinspell eagle in quest druid en winged guardian in embiggen druid
Rotnest Drake in dragon hunter
The amazing Reno in highlander mage decks
Risky skipper en Bomb wrangler in verschillende warrior decks (Galakrond en control)

En in de neutrals:
Sky Genral Kragg
Boom pistol bully
Frenzied fellwing (voor aggro decks.. heel snowbally)

Dus qua kaarten zit er zeker wat tussen dat de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

icemotion schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:00:
[...]

Er zitten een paar erg goede kaarten in die ik veel zie de laatste dagen;

De twinspell eagle in quest druid en winged guardian in embiggen druid
Rotnest Drake in dragon hunter
The amazing Reno in highlander mage decks
Risky skipper en Bomb wrangler in verschillende warrior decks (Galakrond en control)

En in de neutrals:
Sky Genral Kragg
Boom pistol bully
Frenzied fellwing (voor aggro decks.. heel snowbally)

Dus qua kaarten zit er zeker wat tussen dat de moeite waard is.
Cool thanks, klinkt wel als de moeite waard!

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wognummer schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:17:
[...]

Raza priest in Wild is nog erger haha, maar ja, Priest is z'n charme verloren. Ik vond Miracle Priest het leukst, lekker spells genereren (Ungoro expansion).

Voor de expansion nog even snel naar legend geranked met cubelock in Wild. Ik heb Lorewalker Cho gehad als legendary :/ En nu is het tijd voor meme decks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Nitai schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:19:
[...]

Raza priest in Wild is nog erger haha, maar ja, Priest is z'n charme verloren. Ik vond Miracle Priest het leukst, lekker spells genereren (Ungoro expansion).

Voor de expansion nog even snel naar legend geranked met cubelock in Wild. Ik heb Lorewalker Cho gehad als legendary :/ En nu is het tijd voor meme decks :D
ik die ben ik dit weekend een keer tegengekomen ik heb echt zo een hekel aan dat deck

gelukkig hielp mijn lievelings merlock me met draw 2 cards volle hand en hij pakt zn DK die hij burnt want ja 10 is de max :D ragequit is dan zo leuk om te zien })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien de deathrattles in de komende set, ga ik maar weer eens Priest spelen. Mass Disenchant FTW.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Ik heb dat mega pre-order pakket besteld. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. 5 Legendaries maar, na 25 pakjes openen had ik alle common al en na 40 pakjes had ik alle rare's al. Niet bijster veel mee opgeschoten.

Al heb ik nu wel een paar leuke kaarten voor no-minion mage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik heb 49 packs geopend met daarin 3 legendaries

Zixor, apex predator - de Hunter prime
Akama - de Rogue Prime
Archspore Msschifn - de Druid prime

Ik was voornemens om Secret / stealth rogue te spelen dus Akama past daar wel mooi in.
De andere 2 zien er ook wel sterk uit. Ik speel weinig druid maar de Hunter legendary komt wel van pas.

Ik heb Maiev maar meteen gecraft, Het lijkt me dat die in zowat elk deck wel past.

Eerst maar eens Meme Shaman spelen met Fist of Ra-denn, met een hoop 1 mana spells die gegarandeerd de Priest prime legendary summoned.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Demon Hunter is fun balanced and interactive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
louzy82 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:41:
Ik heb 49 packs geopend met daarin 3 legendaries

Zixor, apex predator - de Hunter prime
Akama - de Rogue Prime
Archspore Msschifn - de Druid prime

Ik was voornemens om Secret / stealth rogue te spelen dus Akama past daar wel mooi in.
De andere 2 zien er ook wel sterk uit. Ik speel weinig druid maar de Hunter legendary komt wel van pas.

Ik heb Maiev maar meteen gecraft, Het lijkt me dat die in zowat elk deck wel past.

Eerst maar eens Meme Shaman spelen met Fist of Ra-denn, met een hoop 1 mana spells die gegarandeerd de Priest prime legendary summoned.
Ik heb dat deck ook geprobeerd, maar je wordt afgemaakt.
Je zou er meer control spells in kunnen stoppen, maar met control shaman heb ik ook geen succes.

Demon Hunter is wel héél erg sterk. Alleen met Dragon\Galakrond priest kan ik ermee winnen.
PurePaladin, Control Warrior of Highlander mage hebben ook niet echt het gewenste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Vanmorgen 85 pakjes geopend met daarin 4 legendaries:

- Murgur Murgurgle
- Bulwark of Azzinoth
- Archspore Msshi'fn
- The Lurker Below

Nu maar eens kijken of er een leuk Shaman deck te bouwen valt :) blijft toch mijn favoriete class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb 40 packs met gold gekocht en kreeg 2 legendaries

Astromancer Solarian
Soul Mirror (Golden)

Normaal gesproken deed ik ook preorder en had ik meer gold om packs te kopen, nu kan ik eigenlijk net niks :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
185 packs geopend. 4000 gold + twee preorders

Magtheridan golden (Pre-order)
Kayne Sunfyr
Metamorphosis
Archspore Messf'n
Zixor, Apex Predator Golden
BeastMaster Leoroxx
Astromancer Solarian Golden
Murgur Murgurgle
Reliquary of Souls
Soul Mirror
Lady Vashj Golden (Pre-order)
The Lurker Below
Keli'dan the Breaker
Kanrethad Ebonlocke
Kargath Bladefist

Gecraft:

Maeiv Shadow Song
Bulwark of Azzinoth

Ik heb nog steeds 15k dust over dus ik kan eigenlijk alles craften wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Demon Hunter heeft erg snel goede board control lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Heb een paar potjes gespeeld tegen Demon Hunter gisteren en vind een paar kaarten erg overpowered.
Degene waarmee je 3 schade aan een willekeurige vijand doet als een minion sterft (combineer dat met die Illiri Rush) en die kaart die op het einde van je beurt 6 schade willekeurig verdeelt.

Denk dat er nog behoorlijk wat getweaked moet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:55
Aiqo schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:16:
Heb een paar potjes gespeeld tegen Demon Hunter gisteren en vind een paar kaarten erg overpowered.
Degene waarmee je 3 schade aan een willekeurige vijand doet als een minion sterft (combineer dat met die Illiri Rush) en die kaart die op het einde van je beurt 6 schade willekeurig verdeelt.

Denk dat er nog behoorlijk wat getweaked moet gaan worden.
Wat denk je van die kaart die 3 kaarten drawt (en meestal in kosten verlaagt)? Geloof me; over 2 weken is die generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Priestess en Imprisoned zijn ook anders wel belachelijk broken.

De win rate tov andere classes zegt ook wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
TheProf82 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:23:
[...]

Wat denk je van die kaart die 3 kaarten drawt (en meestal in kosten verlaagt)? Geloof me; over 2 weken is die generfed.
Skull of Gul'dan, die is ook te.

Net even potje gedaan met mage en kreeg 2x imprisoned antaen of iets tegen. 5 mana card en als die uit dormant komt (2 turns) dan heb je 10/6 body + 10 schade tegenover willekeurige tegenstanders, Speelde hij op turn 4 (met coin) en 5. Dus turn 7 was het byebye aangezien ik geen zware minions heb om het op te vangen.

Lol gaat zo snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Overpowered is mij nog niet opgevallen, het valt mij wel op dat de demon hunter erg snel goede kaarten heeft liggen in het begin. Daarna lijkt die een beetje uit te blussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-04-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Xanthian schreef op woensdag 8 april 2020 @ 07:12:
[...]

Ik heb dat deck ook geprobeerd, maar je wordt afgemaakt.
Je zou er meer control spells in kunnen stoppen, maar met control shaman heb ik ook geen succes.
Het is een erg kleine sample maar ik sta er nu 7-1 mee (3-1 tegen demon hunters)
Het heeft aardig wat boardclears en healing, en als de Fist combo eenmaal loopt, ook ontzettend veel value.

Demon hunter komt wel erg sterk over moet ik zeggen, echt heel veel goede kaarten
draw 3, reduce their cost
at the end of your turn deal 6 damage to all enemies
4 mana 12/12, summon 3 1/3 minions for your opponent, awaken when they die and destroy all minions. (DH heeft genoeg spells om deze 3 1/3 minions makkelijk af te maken)
1 mana 2/2 , +1 damage when your hero attacks
2 mana 4/2/ met rush (if your hero attacked this turn)
en ga zo maar door.

[ Voor 6% gewijzigd door louzy82 op 08-04-2020 11:59 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gejat van hier: https://www.reddit.com/r/...o_legend_with_ramp_druid/

Maar dit deck werkt best lekker.
Ik ben nog niet onder de indruk van Overflow i.c.m. Anubisath Defender maar ik weet niet zo gauw wat ik zal aanpassen. DH heeft nog een probleem met weghalen van grote minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Ik had zelf vrij beroerde pakjes, toegegeven ik had ook maar 6000 gold beschikbaar, waardoor ik gisteren begon met spell druid token omdat ik daar wel de kaarten voor had. Alle potjes tegen DH verloren, voor de rest alle potjes gewonnen. Toen ben ik overgestapt op Pure Paladin omdat ik daar ook wel wat kaarten voor had en dat is wel leuk, maar tegen DH verloor ik meer dan dat ik won.

Omdat ik nog niks wil craften ben ik daarna gestopt om even wat afstand te nemen. Gezien de enorme hoeveelheid DH vanochtend gekeken of er al wat interessante counterdecks waren, maar voor de meeste van die decks miste ik nog best wat kaarten. Ik zag iets over een budget DH deck en vond daar wel een leuk element in zitten, Questing Adventurer. Met dat deck ben ik vanochtend in no time van Diamond 10 naar Diamond 4 gegaan.

@Xanthian , dat Druid deck had ik ook al bekeken en wil ik zeker gaan proberen. Vanavond maar even kijken of ik daar de meeste kaarten al van heb.

Overigens wel erg tevreden over de nieuwe pack methodiek. Dat maakt het wel een stuk eenvoudiger om met minder packs en wat gerichte crafts zonder geld te besteden bij te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb vanochtend een stuk of 70 packs geopend met gold en de volgende legendaries geopend:

Maiev Shadowsong
Soul Mirror (golden)
Archspore Mnogwat
Beastmaster Leoroxx
Astromancer Solarian

Paar potjes gespeeld en toch ietwat onder de indruk van Demon hunter decks heb ik Kayn en Metamorphosis gecraft. 0 spijt van.

De class is erg sterk, met een goede early game, genoeg draw (Skull of Gul'dan is echt busted wanneer je m als outcast kaart speelt). Als je goed raapt is ga je explosief van start en refuel je rond t5-6 waarna je Antoans en Priestesses online komen.

Vanmiddag of vanavond misschien eens kijken naar de highlander decklist van de DH kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demon Hunter is wel erg smorc minded als ik de kaarten zie en de decks mag ervaren. Het is eigenlijk Face Hunter maar dan Face Demon Hunter. Als dit het meest creatieve is wat ze kunnen verzinnen dan heb ik liever dat ze geen extra classes meer uitbrengen.

Odd Smorc Demon Hunter is echt tier 1 meta in Wild op het moment. Gemiddeld win je er turn 5 mee. Speel er nu 9 keer op een rij tegen.

Ik heb 34k dust, maar geen idee wat ik zou moeten craften, De meta is toch dat goedkope kaarten koning zijn, en die heb ik allemaal al.....

[ Voor 64% gewijzigd door xelfer op 08-04-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Het is nog erg vroeg om al conclusies te gaan trekken over de DH class in zijn geheel.

Helaas zijn mijn eerste ervaringen echter ook dat de class erg op aggro gericht is. Dit terwijl Blizzard met erg leuke ideeën komen voor ccg's zoals nu het outcast mechanisme. Hopelijk verfijnen de decks zich en richt de DH class zich bijvoorbeeld meer op Big Demons.
Geheel begrijpelijk dat DH als introductie sterk zou zijn omdat ze natuurlijk willen dat er meteen mee gespeeld kan worden, maar vanochtend speelde ik bijna alleen maar tegen DH en dat lijkt mij als Blizzard toch ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brangus Glee schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:50:
Het is nog erg vroeg om al conclusies te gaan trekken over de DH class in zijn geheel.
Mja, als de beste kaarten low cost kaarten zijn die lezen "if your hero attacks, gain attack" etc, dan kan je ook vrij weinig anders dan een face deck spelen.

Er is helaas geen counter voor smorc. Die kaart is gerotate naar wild.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 08-04-2020 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
icemotion schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:06:
Ik heb vanochtend een stuk of 70 packs geopend met gold en de volgende legendaries geopend:

Maiev Shadowsong
Soul Mirror (golden)
Archspore Mnogwat
Beastmaster Leoroxx
Astromancer Solarian

Paar potjes gespeeld en toch ietwat onder de indruk van Demon hunter decks heb ik Kayn en Metamorphosis gecraft. 0 spijt van.

De class is erg sterk, met een goede early game, genoeg draw (Skull of Gul'dan is echt busted wanneer je m als outcast kaart speelt). Als je goed raapt is ga je explosief van start en refuel je rond t5-6 waarna je Antoans en Priestesses online komen.

Vanmiddag of vanavond misschien eens kijken naar de highlander decklist van de DH kijken..
Beastmaster en Maiev zijn wel nice.

Ik kreeg

Al'ar
Soul Mirror
Bullwark
The Lurker Below
Kargath Bladefist
Teron Gorefriend
en dan nog Magtheridon als pre-order.

Misschien toch Warrior maar eens spelen, zonde anders van die legendaries. Al had ik beter 5 pakjes kunnen kopen want bij 5de pakje pakte ik 2 legendaries, 1 epic en 1 golden rare 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Aiqo schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:38:
[...]

Beastmaster en Maiev zijn wel nice.

Ik kreeg

Al'ar
Soul Mirror
Bullwark
The Lurker Below
Kargath Bladefist
Teron Gorefriend
en dan nog Magtheridon als pre-order.

Misschien toch Warrior maar eens spelen, zonde anders van die legendaries. Al had ik beter 5 pakjes kunnen kopen want bij 5de pakje pakte ik 2 legendaries, 1 epic en 1 golden rare 8)7
Bulwark en Kargath zijn goed! Daar komt vast wel een goed deck voor.
Met Bulwark heb ik al zoveel damage kunnen blocken. Een 8/8 die face gaat doe je niks!
Kargath is met 4/4 rush ook nuttig. En de 10/10 met rush 10 armor super sterk

Ik hoop echt dat er een goed control deck komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Zolang ze Demon Hunter niet nerfen zal er geen echt control deck komen buiten DH zelf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die Skull of Gul'dan slaat echt he-le-maal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Xanthian schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:43:
[...]

Bulwark en Kargath zijn goed! Daar komt vast wel een goed deck voor.
Met Bulwark heb ik al zoveel damage kunnen blocken. Een 8/8 die face gaat doe je niks!
Kargath is met 4/4 rush ook nuttig. En de 10/10 met rush 10 armor super sterk

Ik hoop echt dat er een goed control deck komt.
Ik hoop het, ben niet zo goed in deck builden. Een pirate control deck lijkt mij wel grappig, als dat al bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik denk bij mezelf nog wel; het is dag 1. Demon hunter is de nieuwe class en mensen proberen het graag uit. En ja, het is een sterke class. Heb er zelf mee gespeeld van Diamond 10 naar nu diamond 5. Zonder al te veel losses.

Maar toch, Paladin Librams was ook verassend sterk. Highlander mage hield me ook goed op afstand. Ben erg benieuwd welke ontwikkelingen er nog zullen gaan volgen.

Al zou het me niks verbazen als DH nerfs krijgt. Met name Skull of Gul'dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tuurlijk komt er wel iets tegen DH. De expansion is nog geen dag oud. Ja, het is sterk, maar echt niet OP. En ja, er komt vast wel wat nerfs. Komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
@icemotion , ik deel je mening helemaal. Ik hoop ook dat andere decks zoals Pure Paladin zich verder ontwikkelen. Ik vind het alleen jammer dat ik erg veel zin had om nieuwe decks te proberen maar ze tot nu redelijk kansloos zijn tegen DH. Ik heb net nog een aantal potjes gespeeld, ik heb tot nu toe slechts 1x verloren van een andere class dan DH. Het zijn vrijwel alleen maar potjes die je tegen andere DH speelt dus de sample size tegen andere classes is niet heel groot : )
Die enige verliespot was tegen een Pure Paladin die goed trok en ik een bewust risico nam nadat de tegenstander al 1 consecration had gespeeld om all in te gaan met 2 Questing adventurers. Toen had hij die reduce health Libram kaart plus nog een consecration.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brangus Glee schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:38:
@icemotion , ik deel je mening helemaal. Ik hoop ook dat andere decks zoals Pure Paladin zich verder ontwikkelen. Ik vind het alleen jammer dat ik erg veel zin had om nieuwe decks te proberen maar ze tot nu redelijk kansloos zijn tegen DH.
Vroeger waren de eerste 2 weken van de expansion de gouden tijden om te experimenteren, nu zijn de eerste weken/maanden wachten op de smorc nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Vandaag behoorlijk wat potjes gespeeld maar tegen DH is er vaak niet doorheen te komen als ze op turn 1 dat poppetje hebben voor 1 mana met 2/2 die 1 aanval erbij krijgt als de hero aanvalt.

Dat gaat gewoon insta-concede worden en anders voorlopig maar BG spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ik denk dat Blizzard geschrokken is van de statistieken, er komen morgen al nerfs aan:

https://www.hearthpwn.com...rfs-coming-today-blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Brangus Glee schreef op woensdag 8 april 2020 @ 23:17:
Ik denk dat Blizzard geschrokken is van de statistieken, er komen morgen al nerfs aan:

https://www.hearthpwn.com...rfs-coming-today-blizzard
dat mag ik echt hopen, 12 games gespeelt 12 keer tegen DH en 12 keer gestorven voor beurt 7

welke idioot heeft het bedacht dat het leuk is om een 6/7 te maken die EOT 6 damage doet? meestal ligt ie T5 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
Heb je het bericht gelezen? Want naar die kaart kijken ze niet. En ook niet naar de 4 mana kaart die discount.

Ik moet zeggen dat ik wel geniet van alle salt hier, op reddit en op twitch. DH is (uiteraard) heel sterk; moet je voorstellen hoe de reacties zouden zijn als hun nieuwe class niet aan de bak zou komen. Er valt tegelijkertijd nog prima tegen te spelen. Highlander Priest doet het ok, en vandaag zag ik Thijs met een Big-Druid spelen die me nu door de gold-ranks loodst. Daar hoef je niet eens decks voor te kunnen maken; je hoeft ze alleen nog maar te spelen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik moet bekennen dat ik ook wel demon hunter speel maar dan wel een eigen versie in Wild. Voorlopig heel erg fun met de focus op disrupting via mana burn, dirty rat en deathlord.

### Highlander Demon Hunter
# Class: Demon Hunter
# Format: Wild
#
# 1x (1) Mana Burn
# 1x (1) Zombie Chow
# 1x (2) Chaos Strike
# 1x (2) Dirty Rat
# 1x (2) Firetree Witchdoctor
# 1x (2) Spectral Sight
# 1x (2) Zephrys the Great
# 1x (3) Deathlord
# 1x (3) Eye Beam
# 1x (3) Soul Cleave
# 1x (3) Vulpera Scoundrel
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 1x (4) Kayn Sunfury
# 1x (4) Maiev Shadowsong
# 1x (4) Spellbreaker
# 1x (4) Twilight Guardian
# 1x (5) Boompistol Bully
# 1x (5) Cobalt Spellkin
# 1x (5) Imprisoned Antaen
# 1x (5) Loatheb
# 1x (5) Metamorphosis
# 1x (5) Skull of Gul'dan
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (7) Priestess of Fury
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Jepetto Joybuzz
# 1x (9) Dragonqueen Alexstrasza
# 1x (9) Nethrandamus
#
AAEBAea5Ax7yBdkN/g2BDvoOiRTDFt/EAsPqAqCAA+iJA9qdA6WhA/yjA4SnA4GxA5GxA8O2A8m6A9e7A8O8A+2+A4TDA7zGA8fGA9nGA9rGA9XIA9fIA/LJAwAA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vraagje: ik heb HS na een jaartje afwezigheid maar weer opgestart. Is er ook een combo waarin ik alle gemiste single player adventures kan kopen of is het gewoon €20 per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hen een Highlander Control Demon Hunter gemaakt, dik lachen. Doet het prima tegen agro Demon Hunter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Tektoon schreef op donderdag 9 april 2020 @ 00:46:
Heb je het bericht gelezen? Want naar die kaart kijken ze niet. En ook niet naar de 4 mana kaart die discount.

Ik moet zeggen dat ik wel geniet van alle salt hier, op reddit en op twitch. DH is (uiteraard) heel sterk; moet je voorstellen hoe de reacties zouden zijn als hun nieuwe class niet aan de bak zou komen. Er valt tegelijkertijd nog prima tegen te spelen. Highlander Priest doet het ok, en vandaag zag ik Thijs met een Big-Druid spelen die me nu door de gold-ranks loodst. Daar hoef je niet eens decks voor te kunnen maken; je hoeft ze alleen nog maar te spelen.
het was dan ook maar een voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien goed om te vermelden dat je de generfde kaarten voor de volledige dust waarde kan disenchanten :).

Als je alle rares hebt kan je dus iedere keer 1 pakje openen, die nieuwe kaart krijgen. Die weer disenchanten voor 100 dust, pakje openen, disenchanten etc.

[ Voor 53% gewijzigd door xelfer op 09-04-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo werkt het niet xelfer, als je alle kaarten al eens gehad hebt, maak je gewoon weer kans op alle kaarten.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Voutloos schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:51:
Zo werkt het niet xelfer, als je alle kaarten al eens gehad hebt, maak je gewoon weer kans op alle kaarten.
dat hebben ze volgens mij idd al gefixed met legendary's toen kripp het misbruikte lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Daar hebben we het zelfs nog over gehad hier aan de hand van een FAQ fragment.

Ondertussen ben ik maar gewoon wat aan het aanklooien. Nog steeds overal Demon hunters.. maar met Warlock (control met Galakrond) hou ik aardig stand tegen ze. Soms raap ik slecht en dan verlies je tegen hun constante tempo.. maar als je bij kan blijven krijgen zij het heel lastig met alle 1/1 imps.

En die DH priestess krijgen uit je Galakrond battlecry is ook erg grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Ik ben sinds de patch alleen nog maar achterlijke decks aan het bouwen om de 60+ goud dailies te halen zonder de 50 goud ook te voltooien, net als vroeger. Jammer hoor, maar ja, als F2P moet je toch uithalen wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voutloos schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:51:
Oh is dat zo? Dan is het heel toevallig dat ik precies dezelfde kaart uit een pakje heb gekregen :o.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:51:
[...]

Oh is dat zo? Dan is het heel toevallig dat ik precies dezelfde kaart uit een pakje heb gekregen :o.
Zo toevallig is het toch niet dat jij wordt geconfronteerd met bijna onmogelijke toevalligheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Heeft iemand een leuk resurrect priest deck voor standard?

Edit: het werkt verrassend goed tegen DH :)

[ Voor 28% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 09-04-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
mosselmossel schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:01:
[...]

Zo toevallig is het toch niet dat jij wordt geconfronteerd met bijna onmogelijke toevalligheden?
miss iets vriendelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Iemand die wat Wild decks tegen mij wil spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anoniem de eikel op internet uithangen is veel leuker natuurlijk.

Een kans van 2 op 34 is statistisch gezien onmogelijk. Het pakje daarna kreeg ik helaas niet 1 van de rares die ik gedisenchant had, dus het was helaas wel toeval.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 09-04-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@xelfer het is per rarity, waarschijnlijk heb je dan alle commons/rare/epics van de set. Check het even.
Some of you need a quick FAQ about duplicate protection

**What duplicate protection DOES do:**

* Ensures you open a new card **of the same rarity if one is available**. Once you have already obtained, for example, all the commons, *you will start getting duplicates again*. I cannot stress enough: duplicate protection works *across a rarity*. Separately for commons, separately for rares, separately for epics, seperately for legendaries.

* Makes it so that you will never open 8 Gurubashi Offerings anymore. After 2 copies of a garbage epic, you will never see it again *until you obtained all other epics*.

* Makes crafting cards much more safer. Wanna craft 2 Apexis Blasts for your Spell Mage meme? Craft away, you can be 100% sure you won't see it in the pack again and thus have wasted valuable dust.

**What duplicate protecton DOES NOT do:**

* Increase your chances for other rarities (epics are still per 5 packs on average, legendaries are still per 20 packs on average)

* Make you open packs full of epics and legendaries once you have all the commons and rares

* Fix your sleep schedule

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 09-04-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
xelfer schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:28:
[...]
Een kans van 2 op 34 is statistisch gezien onmogelijk.
Huh? :? 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:12:
@xelfer het is per rarity, waarschijnlijk heb je dan alle commons/rare/epics van de set. Check het even.

[...]
Ja ik dacht een slaatje te kunnen slaan uit de generfde kaarten. Ik disenchante 3 x Imprisoned Antaen (waaronder 1 golden) voor hun volle crafting waarde van 100/800 dust, en toen kreeg ik na het disenchanten in mijn pakje weer een Imprisoned Antaen. Dat was dus toeval aangezien ik die kaart weer gedisenchant had en ik uit mijn volgende pakje een rare kreeg die ik al 2 keer had.

Toch is het de moeite waard om alle generfde kaarten te disenchanten.
Iemand beweerde dat een kans van 2 op 34 een "bijna onmogelijke toevalligheid" is ;).

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 09-04-2020 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nou de eerste DH nerfs zijn er. Dat duurde lang :') vet goed getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:12:
Nou de eerste DH nerfs zijn er. Dat duurde lang :') vet goed getest
die waren er van de week toch al? na 2 dagen.. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb echt veel plezier met de nieuwe highlander secret galakrond rogue.
Er zit zoveel value en tempo in dat deck. Ik heb de twee rogue legendaries moeten craften maar op dit moment zijn beide erg goed.

Shadowjuweler Hanar is bijna broken. Meestal kan je wel 3 of zelfs 4 secrets spelen. En met 5 health is het niet de meest makkelijk minion om weg te halen,
Pagina: 1 ... 35 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.