Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:09
beuker19 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:31:
Nou gisteren 2 legendary's uit 31 pakjes en vandaag 2 potjes gespeeld en nu is het ook tijd om gewoon niet meer te gaan spelen.
Het was leuk zo lang het duurde maar ik merk gewoon dat alles draait om nog maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te harken tot dat niemand meer speelt.
Al die bundels, Hero's en cardbacks worden gewoon te veel en te duur voor eigenlijk helemaal geen plezier meer.
Ik ervaar het net zo, was geen hardcore speler. Maar plezier in online is weg bij mij.
Ik wacht tot de nieuwe pve er is. En dan ga ik die proberen op Heroic uit te spelen.
Dat vind ik echt tof om te doen.
Ben ook blij met de pve brawl. hoef ik niet online te spelen. Eigenlijk is het te triest voor woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik laat me keer op keer beetnemen door wat decks te spelen bij het begin van een nieuwe expansie.
Ongelooflijk hoe ongebalanceerd en broken deze game wel niet is bij elke launch.
Volgens mij zijn ze daar echt achterlijk bij Blizzard.

Voor Galakrond Shaman zijn echt geen woorden voor hoe broken dat deck wel niet is.
"Hmm, 4 8/8s met Rush en een 5/2 weapon, dat ziet er wel balanced uit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:01:
"Hmm, 4 8/8s met Rush en een 5/2 weapon, dat ziet er wel balanced uit."
"Hmm, but it might be a little too much tempo loss if you get this after having to play 4 different Invoke cards, so let's give Shaman an invoke twice card."

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Laatst online: 07-10 12:12
Wordt die invoke twice ook nog verdubbeld als je de dubbele Battlecry quest heropower gebruikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik denk dat ik er nog sneller mee ben gestopt dan dat ik herbegonnen was. Wat een zeikspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
108rogar schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:48:
Wordt die invoke twice ook nog verdubbeld als je de dubbele Battlecry quest heropower gebruikt? :P
Yup, de battlecry is 'invoke twice'.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 09:33
Ja dat viel mij ook op. Speel zelf al tijden battlecry Shaman en dus ook met deze expansion. Heb maar één evoke kaart in mijn deck en heb vrijwel elk potje wel 4 8/8's liggen met Rush. En nadat ik Shudderwock speel nog eens 2 8/8's. Niet echt over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:59:
Ja dat viel mij ook op. Speel zelf al tijden battlecry Shaman en dus ook met deze expansion. Heb maar één evoke kaart in mijn deck en heb vrijwel elk potje wel 4 8/8's liggen met Rush. En nadat ik Shudderwock speel nog eens 2 8/8's. Niet echt over nagedacht.
Persoonlijk vind ik het deck nog akeliger lopen als je t7 galakrond dropt en dan de quest daarna pas complete.. dubbele battlecry van Kronx is pretty strong oa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Pfff, het is echt alleen maar snel werk momenteel. Snap ik wel, da's de enige manier om van Shaman te winnen nu, maar voor een klein beetje controlerende decks is totaal geen ruimte.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ja helaas is dat de staat van Hearthstone al een tijdje door kaarten als Mecha'thun, Priest die bijna oneindig kan resurrecten, Shudderwock, Jade Druid. Als een potje lang duurt winnen die decks. Dus maken mensen vomit decks als antwoord. Of je wint in Hearthstone omdat je de tegenstander dood hebt voor die iets kan doen, of je wint omdat je het spel lang genoeg kan rekken. Leuke midrange decks tegen elkaar zie ik nauwelijks nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Ik heb wel lol met een Reno Mage, mooie draakjes toegevoegd en lekker puzzelen tijdens een game. Verlies vaak maar de potjes die je dan wint zijn wel leuk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:07:
Ja helaas is dat de staat van Hearthstone al een tijdje door kaarten als Mecha'thun, Priest die bijna oneindig kan resurrecten, Shudderwock, Jade Druid. Als een potje lang duurt winnen die decks. Dus maken mensen vomit decks als antwoord.
[...]
Of je wint in Hearthstone omdat je de tegenstander dood hebt voor die iets kan doen, of je wint omdat je het spel lang genoeg kan rekken. Leuke midrange decks tegen elkaar zie ik nauwelijks nog.
Als je Midrange speelt, weet je dat je gaat verliezen van Control (core concept) en dat je wint van Agro. Je kan hopen op leuke Midrange mirrors, maar dat gaat echt alleen gebeuren in een meta waar er sterke Midrange decks zijn.

Ik speel de laatste maanden voornamelijk Highlander Hunter en da's een prima Midrange deck. Het kan dus best wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

• icemotion
En we hebben Shaman nerfs:

Corrupt elementalist van 5 naar 6 mana
Sludge slurper wordt een 1/1 ipv 2/1
Faceless corruptor wordt een 4/4 ipv 5/4
Mogu fleshshaper wordt 9 mana ipv 7

• Piet_Piraat7
@icemotion is dat het? Dat betekent dat ik alleen maar 1 beurt langer moet wachten op mijn corrupt elementalist, maar ik kan nog steeds makkelijk 4x een 8/8 met rush krijgen.

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Lekker hoor het bewijst maar weer eens dat het de moeite loont om niet zomaar op de mass disenchant knop te drukken :) Heb o.a. deze cards 'extra':

2 x Corrupt Elementalist - 200 dust
1 x golden Sludge Slurper - 800 dust
4 x Faceless Corruptor - 400 dust
6 x Mogu Fleshhaper - 600 dust
2 x golden Mogu Fleshhaper - 1600 dust

Da's toch mooi 3600 dust, of te wel 2 legendaries en een epic. Nu maar eens kijken wat we gaan craften. OTK Apothecary Rogue schijnt het ook wel aardig te doen, mis op dit moment echter beide Rogue legendaries uit dat deck, dat kan dus mooi met die refund van Blizzard :)
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:25:
@icemotion is dat het? Dat betekent dat ik alleen maar 1 beurt langer moet wachten op mijn corrupt elementalist, maar ik kan nog steeds makkelijk 4x een 8/8 met rush krijgen.
Die ene beurt extra zou zou maar eens genoeg kunnen zijn voor b.v. Face Hunter, Pirate Warrior of OTK Rogue. Ik denk dat ze wel even aan het testen zijn geweest bij Blizzard, het kan imho ook niet de bedoeling zijn om Galakrond Shaman compleet onspeelbaar te maken, als Blizzard er maar voor zorgt dat het win percentage van dat deck wat zakt richting de 50% zodat de meta weer wat gevarieerder kan worden (wat dat dan is laat ik maar even buiten beschouwing :)).

[ Voor 38% gewijzigd door The_Big_Easy op 19-12-2019 12:25 ]

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Excuus voor de dubbel post...

[ Voor 95% gewijzigd door The_Big_Easy op 19-12-2019 12:25 ]

• Piet_Piraat7
The_Big_Easy schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:22:
[...]
Die ene beurt extra zou zou maar eens genoeg kunnen zijn voor b.v. Face Hunter, Pirate Warrior of OTK Rogue. Ik denk dat ze wel even aan het testen zijn geweest bij Blizzard, het kan imho ook niet de bedoeling zijn om Galakrond Shaman compleet onspeelbaar te maken,
Dat kan, maar ik heb niet de indruk dat dingen echt goed worden getest bij het ontwerp. In plaats van een mana te verhogen had je ook het 5/2 wapen achterwege kunnen laten. Of een ander keyword dan battlecry zodat deze niet dubbel kan triggeren en later ook nog door shudderwock, maar heb je alsnog 2 8/8's als je Galakrond speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:25:
Dat kan, maar ik heb niet de indruk dat dingen echt goed worden getest bij het ontwerp. In plaats van een mana te verhogen had je ook het 5/2 wapen achterwege kunnen laten. Of een ander keyword dan battlecry zodat deze niet dubbel kan triggeren en later ook nog door shudderwock, maar heb je alsnog 2 8/8's als je Galakrond speelt.
Dit. Als ze er bv. een Deathrattle van gemaakt hadden, was het probleem al grotendeels weg (want dan kun je Silence als tech meenemen om de double-Invoke te voorkomen).

Ik ben bang dat deze 'fixes' alleen maar tot meer agro leiden...midrange en control hebben alsnog geen kans, dus dan is de enige optie fast-face.

<GOT> Zarhrezz#2885

• icemotion
Galakrond shaman is een tempo deck met een enorm goede curve.. de eerste 5 beurten zijn nu zwaar over de kling gehaald waardoor turn 9 halen voor 4 8/8 rush beesten een heel stuk moeilijker wordt.

Sludge slurpers traden nu niet meer met 2 drops, mogus komen niet meer t3/4 op tafel voor 3 damage en n 8 drop..

Faceless corrupters halen geen 5 health minions meer weg (en daar zijn er best veel van)

En ik heb potten genoeg gespeeld waarbij ik t5 en t6 elementalist ging en t7 galakrond.. dat is nu ook niet meer mogelijk..

Het deck is vermoedelijk nog steeds sterk, maar niet langer de king of tempo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iy0PJHF.png

Vanaf zaterdag 4 januari.

Inschrijving: https://challonge.com/tournaments/signup/GVTTGceYko

Een apart topic voor het toernooi komt nog, maar de regels blijven gelijk aan die van de afgelopen editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:50
the Virtual schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:56:
[Afbeelding]

Een apart topic voor het toernooi komt nog, maar de regels blijven gelijk aan die van de afgelopen editie.
Done! :)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanivano
  • Laatst online: 07-10 08:47
the Virtual schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:56:
[Afbeelding]

Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:01
Ik denk dat ik ook wel ff mee doe hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Merken jullie ook een sterke toename in hunter face decks? Side quest voor 3 leper gnomes en hero power blijven spammen. Wat een totaal verrot deck zeg, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
En het topic is er nu ook:
GoT Hearthstone Standard Open 2020

@Neoseer Ben jij toevallig HolyHSPlayer op de deelnemerslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 15:01
Jah dat ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 16:51
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:17:
Merken jullie ook een sterke toename in hunter face decks? Side quest voor 3 leper gnomes en hero power blijven spammen. Wat een totaal verrot deck zeg, ongelofelijk.
Ik speel die zelf ook. Maar ja, vooral omdat je daarmee tenminste nog een beetje kan winnen (al blijf ik door anti-aggro decks rond rank 12 hangen). Wel jammer dat het zo moet. Ik heb een redelijk anti-aggro/shaman galakrond paladin deck kunnen maken, maar daarmee duren de potjes zo lang dat de decks opraken en het een kwestie van uitzitten is. Misschien toch maar eens richting wild bewegen, al wordt daar imo ook veel te veel met standard decks gespeeld. En als F2P speler met een behoorlijke kaartachterstand van de afgelopen 2-3 jaar is dat ook niet altijd even leuk...

Gelukkig vermaak ik me nog prima met solo en battlegrounds!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de grap een Highlander Warlock gemaakt, invoke + dragon. Nog niet heel veel games mee gespeeld, maar tegen aggro en Shaman invoke lijkt het aardig te gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Het mooie is dat je met die nieuwe quests niet meer hoeft te winnen, spelen is voldoende. Dat maakt het voor mij wel leuker om ranked te spelen, want mijn decks zijn niet bepaald top tier. Op wild 16 valt het nu wel mee met aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:06:
vooral de hunter kaarten die erg gericht zijn op hun hero power kunnen kut worden door face decks denk ik
Ik zei het nog en het heeft het spel echt compleet naar de tering geholpen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:35:
Ik zei het nog en het heeft het spel echt compleet naar de tering geholpen naar mijn mening.
Tja, het is domme face, maar er is makkelijk genoeg van te winnen. Healing, silence of tempo-face terug. Vergeet niet dat hij 3 beurten 2 mana voor 2 damage opoffert om na die 3 beurten 6 face damage te krijgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
Zarhrezz schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:29:
[...]

Tja, het is domme face, maar er is makkelijk genoeg van te winnen. Healing, silence of tempo-face terug. Vergeet niet dat hij 3 beurten 2 mana voor 2 damage opoffert om na die 3 beurten 6 face damage te krijgen.
ik heb het deck van de week ook eens geprobeerd puur omdat ik het een kut deck vind om tegen te spelen, maar wat echt heel goed helpt is idd healing, die taunt met reborn die life geeft als Deathrattle is al echt broken tegen dit deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:37:
ik heb het deck van de week ook eens geprobeerd puur omdat ik het een kut deck vind om tegen te spelen, maar wat echt heel goed helpt is idd healing, die taunt met reborn die life geeft als Deathrattle is al echt broken tegen dit deck
Het is wel weer lol met quest Priest. Al een paar insta-concedes van Hunters gezien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
Zarhrezz schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:47:
[...]

Het is wel weer lol met quest Priest. Al een paar insta-concedes van Hunters gezien.
hehe alles wat healed doen ze conceden ;) ik ook toen ik het speelde een heal dag volgende pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Vreemde bug.. tijdens het spelen heb ik opeens 0 gold. Log opnieuw in en ik heb 1465 gold :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er een tijdje uit maar ik hoor dat de populaire decks o.a. Face Hunter, Tempo Rogue, Pirate Warrior en Zoo Lock zijn?

Hebben ze net als met Wow Classic ook Smorcstone Classic 2016 gereleased? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 11:57:
Vreemde bug.. tijdens het spelen heb ik opeens 0 gold. Log opnieuw in en ik heb 1465 gold :?
Als je reconnect op de mobiele cliënt dan laat je niet altijd je gold zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch dit seizoen een paar potjes gespeeld. Van rank 20 tot en met rank 14 heb ik 14 van de 17 games tegen Face Hunter gespeeld. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:02:
Toch dit seizoen een paar potjes gespeeld. Van rank 20 tot en met rank 14 heb ik 14 van de 17 games tegen Face Hunter gespeeld. _O-
hahah sadist dat je er bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:02:
gek, ik speel vanochtend vijf potjes, vijf rogues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:38:
xelfer is een statistische anomalie, zelfs in een 100% control meta speelt hij 200% van de tijd tegen smorc en vomit (beide 100%).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik zal eens echt gaan tellen, maar ook ik zie erg veel face hunters hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:38:
[...]

Ik nu ook 5 potjes: 4 rogues en een hunter. Blijkbaar staan er nu 2 tempo rogue decks en face hunter in de top 3 van een paar meta snapshots.

Gelukkig wel een 100 procent winrate over de laatste 19 potjes nu :). Ouderwetse 100 procent anti aggro werkt extreem goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mosselmossel
Mja, ik vind er weinig aan. Heb in de Steam-sale The Witcher 3 gekocht. En daar gaan nu al m'n uren aan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:32:
Ik zal eens echt gaan tellen, maar ook ik zie erg veel face hunters hoor :)
Ik heb alle niet-smorc decks getest die top tier zouden moeten zijn, maar ze zijn allemaal inferieur aan tempo rogue en face hunter. Ik speel zelf nu een heal minion variant van tempo rogue en daarmee win ik praktisch gegarandeerd van face hunter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is wel vreemd want ik kom alleen maar Priest tegen :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Secret Mage of Mech Pally fest in Wild (rank 3)

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 31-12-2019 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 13:09:
Het is wel vreemd want ik kom alleen maar Priest tegen :(
Ben inmiddels aanbeland op rank 11. In totaal 1 priest gezien. Die had ik overigens turn 6 in 1 beurt 78 damage gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 15:31:
Die had ik overigens turn 6 in 1 beurt 78 damage gedaan :).
Jij goeie oude midrange koning!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 16:51
Vanochtend een keertje 2 pakjes gekocht met 'echt' geld en direct uit het 2e pakje 2(!) legendaries. Daarna ook een enorme winstreak. Geluksboost als je echt geld uitgeeft in dit spel?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynox schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 22:47:
Vanochtend een keertje 2 pakjes gekocht met 'echt' geld en direct uit het 2e pakje 2(!) legendaries. Daarna ook een enorme winstreak. Geluksboost als je echt geld uitgeeft in dit spel?
Nee. Pakjes zijn een RNG Clown Fiesta, maar echt geld uitgeven geeft geen voordeel qua kans op legendaries. Het is wel zo dat je gegarandeerd een legendary krijgt in 1 van de 10 eerste pakjes van een bepaalde set.

Ik heb zelf overigens nog wat geranked gisteren. De meta was 90% Tempo Rogue, Face Hunter en Zoo. Wel grappig dat de meta nu eigenlijk 100% hetzelfde is als 3-4 jaar geleden.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 01-01-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Herinnering voor het Tweakers toernooi dat zaterdag 4 januari begint. Gemiddeld speel je eens in de 3 dagen een match. Spelers van alle niveaus zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 14:50
the Virtual schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:46:
Herinnering voor het Tweakers toernooi dat zaterdag 4 januari begint. Gemiddeld speel je eens in de 3 dagen een match. Spelers van alle niveaus zijn welkom.

En als je geen 4 'goede' decks hebt net als ik --> Whizbang the wonderful (daar heb ik vorig jaar meer mee gewonnen dan de decks die ik zelf uitgezocht had :P )

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik vind HS niet zo veel aan momenteel, doe alleen de quests, kan me ook niet motiveren voor een toernooitje, dus ik laat verstek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
xelfer schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Nee. Pakjes zijn een RNG Clown Fiesta, maar echt geld uitgeven geeft geen voordeel qua kans op legendaries. Het is wel zo dat je gegarandeerd een legendary krijgt in 1 van de 10 eerste pakjes van een bepaalde set.

Ik heb zelf overigens nog wat geranked gisteren. De meta was 90% Tempo Rogue, Face Hunter en Zoo. Wel grappig dat de meta nu eigenlijk 100% hetzelfde is als 3-4 jaar geleden.
Ik zie echt vooral priest, galakrond warrior en highlander rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 15:05:
Secret Mage of Mech Pally fest in Wild (rank 3)
Wild is echt dood en begraven. Volgens mij speelt niemand dat meer. Op rank 14 kwam ik 3 keer op een rij tegen dezelfde speler. Op een donderdagavond (gisteren) om 19:30 uur......

Ik ga in Wild deranken naar rank 20 in de hoop dat je dan niet enkel tegen Kech Paladin smorc moet. In mijn missie om te conceden kwam ik in ieder geval meer dan 50 procent van de tijd tegen Kech Paladin.

Ik heb terug geconcede van rank 11 met 3 sterren naar rank 15, maar ik heb iedere game wel een paar beurten gespeeld om te kijken wat mijn tegenstanders spelen. Het overgrote deel was Paladin, met als grote nummer 2 ook op deze ranks Secret Mage. Ik heb denk ik 2 of 3 niet aggro decks gezien in de concede race.

Op rank 15 zie je overigens ook voornamelijk aggro decks, maar de variatie is wel wat groter. Pirate Warriors en Face Hunters zie ik ook vaak.

[ Voor 52% gewijzigd door xelfer op 03-01-2020 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:50:
[...]
Ik ga in Wild deranken naar rank 20 in de hoop dat je dan niet enkel tegen Kech Paladin smorc moet.
Ik zit op rank 18 Wild en ook dat is een smorc-fest hoor, tussen alle secret mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 09:20:
[...]

Ik zit op rank 18 Wild en ook dat is een smorc-fest hoor, tussen alle secret mages.
1000 wins voor een nieuwe portrait? Face is the place!

Ik ben maar weer op zoek gegaan naar een andere game die ik kan spelen terwijl ik onderweg ben. Smorcstone is in ieder geval niet die game voor mij.

[ Voor 22% gewijzigd door xelfer op 05-01-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Planning another balance patch. Will share some more information next week as we solidify. Some of the Galakrond decks are just a touch more powerful than they need to be to be successful. Also contemplating light changes to non-Galakrond archetypes like Pirate War and DR Rogue.
En nog meer nerfs! Bron: https://twitter.com/IksarHS

Warrior, rogue en warlock dit keer gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:51:
[...]

En nog meer nerfs! Bron: https://twitter.com/IksarHS

Warrior, rogue en warlock dit keer gok ik.
Ik hoop dat ze wat kaarten gaan buffen. De nieuwste expansion is volledig dragon themed, en de beste decks zijn Face Hunter, Tempo Rogue en Zoo..... Waar zijn de toffe dragon decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
xelfer schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:25:
[...]

Ik hoop dat ze wat kaarten gaan buffen. De nieuwste expansion is volledig dragon themed, en de beste decks zijn Face Hunter, Tempo Rogue en Zoo..... Waar zijn de toffe dragon decks?
Galakrond warrior draait heel hard op Scion, das een draak ;) (en galakrond zelf natuurlijk)

En dragon handlock is ook een tof deck wat veel doet met drakensynergie. Highlander mage ook.

En op zich zou je highlander rogue ook kunnen zien als een deck dat draait om draken. Dragonqueen Alex is de grootste winconditie die t deck heeft.

En ik heb de afgelopen dagen echt 0 face hunters gezien. Qua smorc is pirate warrior echt veel sneller en heeft t in ancharrr met upgrade en kneitergoede drawengine die hunter mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:23:
[...]

Galakrond warrior draait heel hard op Scion, das een draak ;) (en galakrond zelf natuurlijk)

En dragon handlock is ook een tof deck wat veel doet met drakensynergie. Highlander mage ook.

En op zich zou je highlander rogue ook kunnen zien als een deck dat draait om draken. Dragonqueen Alex is de grootste winconditie die t deck heeft.

En ik heb de afgelopen dagen echt 0 face hunters gezien. Qua smorc is pirate warrior echt veel sneller en heeft t in ancharrr met upgrade en kneitergoede drawengine die hunter mist.
Op Pirate Warrior en misschien Galakrond Warrior na zijn dat allemaal tier 2 decks toch? Ik heb nog geen Highlander Rogue, Highlander Mage of Dragon Handlock gezien in meer dan 100 games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
xelfer schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:24:
[...]

Op Pirate Warrior en misschien Galakrond Warrior na zijn dat allemaal tier 2 decks toch? Ik heb nog geen Highlander Rogue, Highlander Mage of Dragon Handlock gezien in meer dan 100 games....
Handlock en Highlander mage zijn tier 3.

Face hunter, zoolock, deathrattle rogue zijn allemaal tier 2.

Galakrond warrior en Pirate warrior zijn de enige tier 1 decks volgens Vicious syndicate. Top of tier 2; quest priest.

Heb zelf vandaag net weer rank 5 gehaald. Voornamelijk met Galakrond warrior, daar verlies ik eigenlijk alleen mee tegen aggro met een godhand. (en dan alleen Pirate Warrior en zoolock. Face hunter maakt geen kans)

En quest priest is een tricky matchup; je moet mazzel hebben met hun taunts (maar waar je in andere potten leeroy vaak als finisher gebruikt is het bij quest priest zaak om leeroy vroeg te spelen zodat hun ress pool verneukt is)

Ik kan zelf totaal geen aggro spelen, dus quest priest en galakrond zijn voor mij de meest succesvolle decks.

Wat ik behalve die twee decks het meest zie zijn pirate warrior, zoolock en highlander of tempo rogue waarbij ik de highlander variant vaker zie (en ook beter is tegen Galakrond warrior omdat wish for a perfect card bestaat.

De rest bestaat uit incidentele potten tegen Handlock (al zie ik die vaker deze week, ik gok dat mensen aan het oefenen zijn met t deck omdat ze nerfs verwachten), Galakrond shaman en token druid.

(maar das allemaal puur persoonlijke ervaring en geen statistische data om iets uit te concluderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:44
Moet zeggen dat Battlegrounds veel leuker is dan ik had verwacht. Het heeft wel iets, je minions steeds groter buffen :). Er zit nog steeds een hoog random gehalte aan maar ik vermaak me eigenlijk prima. Wel is het dat je toch wel 15-20mins per potje kwijt bent als je top 3 komt.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chief schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 02:09:
Moet zeggen dat Battlegrounds veel leuker is dan ik had verwacht. Het heeft wel iets, je minions steeds groter buffen :). Er zit nog steeds een hoog random gehalte aan maar ik vermaak me eigenlijk prima. Wel is het dat je toch wel 15-20mins per potje kwijt bent als je top 3 komt.
To each his own denk ik dan =) De 2 games battlegrounds is ongeveer de enige quest die ik direct reroll. Ik vind battlegrounds te inactief...pick some minions....wait, pick more minions, wait. Dat er vaak al heel vroeg duidelijk is wie het gaat winnen helpt wat mij betreft niet. Een reguliere 1 tegen 1 game kantelen kan nog wel, tegen 7 anderen...not so much.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:41:
[...]

To each his own denk ik dan =) De 2 games battlegrounds is ongeveer de enige quest die ik direct reroll. Ik vind battlegrounds te inactief...pick some minions....wait, pick more minions, wait. Dat er vaak al heel vroeg duidelijk is wie het gaat winnen helpt wat mij betreft niet. Een reguliere 1 tegen 1 game kantelen kan nog wel, tegen 7 anderen...not so much.
Ik mis vooral een gebrek aan balans in battlegrounds. Sommige setups zijn oneindig veel beter dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:44:
Ik mis vooral een gebrek aan balans in battlegrounds. Sommige setups zijn oneindig veel beter dan anderen.
Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik het wat geprobeerd heb, was het inderdaad zo dat als je bepaalde opponents zag die een beetje redelijk RNG op hun draw pool hadden, was het bij voorbaat kansloos. Maar zelfs als het wel balanced wordt, vind ik het nog steeds niet leuk :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
xelfer schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:44:
[...]
Ja dat is wel jammer. En sommige minions hebben dezelfde text als in standard games, maar voor BG games slaat het nergens op. Zoals die Warlock minion die +2/+2 krijgt als je hero damage krijgt, wat een warlock heel makkelijk kan triggeren met zijn hero power en normale potjes maar in BG vrijwel nooit voorkomt (tenzij je verliest). Ik speel zelf graag met mechs maar omdat die nooit poison hebben leg je het af tegen vijanden met héél veel hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 07-10 13:25
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:50:
[...]

Ja dat is wel jammer. En sommige minions hebben dezelfde text als in standard games, maar voor BG games slaat het nergens op. Zoals die Warlock minion die +2/+2 krijgt als je hero damage krijgt, wat een warlock heel makkelijk kan triggeren met zijn hero power en normale potjes maar in BG vrijwel nooit voorkomt (tenzij je verliest). Ik speel zelf graag met mechs maar omdat die nooit poison hebben leg je het af tegen vijanden met héél veel hp.
Die demon die +2/+2 krijgt is in BG juist best wel goed op het moment! Demon builds zijn op het moment behoorlijk populair en dan is die floating watcher een kaart die behoorlijk gebuffed kan worden. Er is 1 hero die een hero power heeft die zichzelf 2 damage geeft, en dan zijn er nog twee kaarten die, als je vol voor demons gaat, elke beurt een of meerdere keren hero damage geven.

Op het moment speel ik eigenlijk alleen nog maar BG (af en toe ladder voor de quests) en moet zeggen dat ik het erg vermakelijk vind. Daarnaast hoeft het zeker niet zo te zijn dat het al gelijk duidelijk is wie er gaat winnen, vaak wordt dat pas duidelijk halverwege de game en dan nog kan het zomaar zijn dat je met een matige build 2e of 3e kunt worden. Uiteindelijk is 1e worden leuk, maar je krijgt al een hogere ranking vanaf de 4e plek, en dat is prima haalbaar.
Daarnaast komen er regelmatig wat kleine balance changes uit waardoor de 'meta' snel kan veranderen. Waren de beste builds een paar weken geleden nog enorme murlocs met poisenous en divine shield, zijn het nu deathrattle builds (mechs of beasts) en demons.

Uiteindelijk is het gewoon best een strategisch spelletje waarbij je door de juiste plaatsing van bepaalde minions je de builds waartegen je speelt zou kunnen counteren.

Wel duren de potjes vrij lang (20 minuten) als je in de top 3 zit inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door ruurd v. op 07-01-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je de juiste keuzes maakt, lukt top4 praktisch altijd, zelfs als je enkel uit mindere heroes kon kiezen.

Soms is de juiste keuze niet per se intuitief. Bijvoorbeeld als je 2 Cobalt Guardians hebt, is het vaak beter om niét de triple te pakken. En met het moment van triple pakken / neerleggen kan je ook veel kleine foutjes maken etc

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voutloos schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:28:
Als je de juiste keuzes maakt, lukt top4 praktisch altijd, zelfs als je enkel uit mindere heroes kon kiezen.

Soms is de juiste keuze niet per se intuitief. Bijvoorbeeld als je 2 Cobalt Guardians hebt, is het vaak beter om niét de triple te pakken. En met het moment van triple pakken / neerleggen kan je ook veel kleine foutjes maken etc
Ligt ook aan je rating. Als iedereen de juiste keuzes maakt dan gaat top 4 je maar 50% van de tijd lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Uiteraard, maar pas wanneer rating weer gestabiliseerd is. Momenteel hebben genoeg spelers een te hoge rating omdat ze heel goed blind Amalgam konden kiezen.. De ban heeft wel degelijk voor iets meer variatie en tactische keuzes gezorgd.

Dus ik stijg laatste week lekker in ieder geval. Maar misschien ook omdat ik minder fouten maak, zoals gegeven voorbeeld.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:44
Het is redelijk gebalanceerd. Je probeert te eindigen met

Mech compositie rond divine shield en Cobalt Guardian en Junkbot. Ik denk dat dit de meest stabiele prestaties geeft

Murlocs en hopen dat je Megasaur vindt voor poison

Beasts met Mama Bear

Demons

Door de tijdsdruk is het soms lastig om goede keuzes te maken wat het wel leuker maakt. Wanneer buff je maar laat je die kleine minion liggen etc. Ik vermaak me er wel mee :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Chief schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 05:51:
Het is redelijk gebalanceerd. Je probeert te eindigen met

Mech compositie rond divine shield en Cobalt Guardian en Junkbot. Ik denk dat dit de meest stabiele prestaties geeft

Murlocs en hopen dat je Megasaur vindt voor poison

Beasts met Mama Bear

Demons

Door de tijdsdruk is het soms lastig om goede keuzes te maken wat het wel leuker maakt. Wanneer buff je maar laat je die kleine minion liggen etc. Ik vermaak me er wel mee :)
Belangrijk punt dat vaak onderbelicht is, is dat je een shared minion pool hebt. Soms is het dus ook handig om bepaalde minions te nemen zodat je tegenstander die niet kan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nitai schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:10:
[...]
Belangrijk punt dat vaak onderbelicht is, is dat je een shared minion pool hebt. Soms is het dus ook handig om bepaalde minions te nemen zodat je tegenstander die niet kan nemen ;)
:o dat is nieuw voor mij, hoe werkt dat precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:33:
[...]

:o dat is nieuw voor mij, hoe werkt dat precies?
Je deelt de minions met de andere spelers. Vandaar dat je verschillende builds ziet. Hieronder wat regels die ik ff heb gegoogled. Ik kwam er ook pas na kleine 2 weken achter toen ik de stream van Firebat aan het kijken was. Hij nam heel snel toen een Tier 6 minion waar hij niets aan had, maar hij wist dat z'n tegenstander een dergelijke build had, zodat z'n tegenstander die Tier 6 minion niet kon kiezen.
All players recruit minions from the same shared pool.
When you wipe out an opponent, their minions go back into the pool.
If your opponents purchase many copies of one minion, you will see less of it.
If a minion is sold, it returns to the pool, so you will see it again more often.
There are only six copies of the Tier 6 minions. When bought, they are gone for everyone!

The Pool
You share the minion pool with other players. Meaning if you buy one Tier 1 minion (18 copies are in the pool) the pool gets reduced to 17. If a player dies or sells a unit, the minion returns to the poll (Source). A golden unit counts as 3 copies of a minion.

Tier 1: 18 copies

Tier 2: 15 copies

Tier 3: 13 copies

Tier 4: 11 copies

Tier 5: 9 copies

Tier 6: 6 copies

[ Voor 17% gewijzigd door Nitai op 08-01-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wild is wel echt een hilarische clown fiesta van RNG geworden. Iedere game heb ik wel 4-5 plays die zo in een Trolden highlight video zouden kunnen. Van 32 Windfury damage tegen (turn 3) tot aan 10 x Kalecgos in 1 potje. Iedere game gebeurt er wel iets compleet batshit insane :D. De skillfactor is hierdoor volledig weg, maar de game wordt zo wel gespeeld zoals deze ooit ontworpen was.

Wat me hierbij vooral opvalt is dat alle sterke lategame kaarten uit de laatste expansion een gigantische RNG factor in zich hebben. Op de Galakronds na dan.

[ Voor 35% gewijzigd door xelfer op 08-01-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nieuwe nerfs deze week:

Warlock

Fiendish Rites : Mana cost increased from (3) to (4).

Warrior

Scion of Ruin : Mana cost increased from (3) to (4) .
Ancharrr : Durability reduced from (3) to (2) .

Shaman

Dragon’s Pack : Now reads, “…If you’ve Invoked twice, give them +2/+2 .” (reduced from +3/+3).
Invocation of Frost : Mana cost increased from (1) to (2).

Rogue

Necrium Apothecary : Mana cost increased from (4) to (5).

Neutral

Dragonqueen Alexstrasza: Battlecry effect can no longer generate Dragonqueen Alexstrasza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 06:44:
Dragonqueen Alexstrasza: Battlecry effect can no longer generate Dragonqueen Alexstrasza.
-O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap niet waarom dat niet allang in ingevoerd, dat een kaart zichzelf niet kan genereren. Net als Stonehill Defender een nieuwe Stonehill Defender kan genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:52:
Ik snap niet waarom dat niet allang in ingevoerd, dat een kaart zichzelf niet kan genereren. Net als Stonehill Defender een nieuwe Stonehill Defender kan genereren.
Ja, dat zou een prima basic rule kunnen zijn. Maar toch jammer dat de Dragonqueen kwartet er nu uit gaat...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:52:
Ik vond de clown fiesta best leuk. Heb weleens 2 x een 0 mana Dragonqueen gehad uit een Dragonqueen, waarbij ik uiteraard weer 2 extra dragons kreeg om voor 0 mana in play te gooien.

Logisch/balanced game design doen ze bij Blizzard sowieso niet meer aan.
### Dragon Reno
# Class: Mage
# Format: Wild
#
# 1x (1) Arcane Breath
# 1x (2) Ancient Mysteries
# 1x (2) Dirty Rat
# 1x (2) Doomsayer
# 1x (2) Firetree Witchdoctor
# 1x (2) Frostbolt
# 1x (2) Mad Scientist
# 1x (2) Zephrys the Great
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Duplicate
# 1x (3) Flame Ward
# 1x (3) Ice Block
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 1x (4) Conjurer's Calling
# 1x (4) Echo of Medivh
# 1x (4) Fireball
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Polymorph
# 1x (5) Malygos, Aspect of Magic
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Blizzard
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Reno the Relicologist
# 1x (7) Flamestrike
# 1x (7) Siamat
# 1x (9) Alexstrasza
# 1x (9) Dragonqueen Alexstrasza
# 1x (9) Frost Lich Jaina
# 1x (10) Kalecgos
#
AAEBAY0WHk2KAcABuwLJA8UElgXsB/cNiQ6VD8MWhRfYuwLKwwLfxAKb0wLD6gKggAPoiQODlgOKngP8owOSpAO/pAOEpwP0qwP6rAORsQPhtgMAAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Ik heb op 1 of andere manier een winstreak zonder losses van rank 13 naar rank 6 met dit deck. Heb het deck meer gebouwd als topheavy fundeck, maar het is nog best competitive met alle card discovery en overpowered legendaries.

[ Voor 59% gewijzigd door xelfer op 10-01-2020 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zojuist dood op beurt 4. Oh what fun we've had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:08:
Ik ben rank 5 geworden in Wild. Vanaf rank 13 naar rank 5 ongeslagen. Heb 90% van de tijd tegen aggro decks gespeeld. Maar ja, die hebben het weer lastig tegen veel early game removal en 10 x Reno Jackson :).

Net wel op rank 5 een potje gespeeld die tot de turntimer ging. Mijn tegenstander kon 45 beurten op een rij N'zoth spelen en ik kon die 45 beurten op een rij removen. Wat een clown fiesta is HS toch geworden. Heerlijk!

Wel grappig om te zien hoe makkelijk het is om oneindige combos uit te voeren in HS. Vaak heb je maar 2 of 3 kaarten nodig en je kan oneindig losgaan.

[ Voor 33% gewijzigd door xelfer op 10-01-2020 17:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
In de categorie: een hand die je niet zo vaak hebt

hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:36:
In de categorie: een hand die je niet zo vaak hebt
Dit zie je idd bijna nooit. Ik heb nu welgeteld op rank 5 3 potjes gehad dat we uberhaupt de 10 beurten aan tikten. En dat was 2 x omdat de smorcbot niet concede en 1 x omdat ik tegen de oneindige N'zoth aan het spelen was. Meestal is het helaas voorbij voordat je in dit soort situaties terecht kan komen.

Wild op rank 5 na 25 is toch 22 x aggro/tempo en 3 x control. Zelfs de control vs control potjes waren snel afgelopen omdat 1 van de 2 slecht pakte en de ander juist heel veel tempo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:08:
Turn 4? Pffffff wat traag

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4AQTfa4.jpg

Ik had een 2/6 taunt turn 2 en een deal 3 damage to all minions Secret turn 3...... en ik was die turn 3 dood.

All hail the king: Lord Vomit & Smorc _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 13-01-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@xelfer wauw :') kan altijd erger dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was net nog erger. Kon alleen niet zo snel een screenshot maken. Ik verloor in mijn turn 3 door 64 facedmg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Tja, dan heb je gewoon 3 beurten onvoldoende druk gezet :+

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voutloos schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:16:
Tja, dan heb je gewoon 3 beurten onvoldoende druk gezet :+
Zelfs met een godhand verlies je nog regelmatig van aggro helaas. Niets kan een aggro godhand verslaan.

Overall heb ik wel een 85% winrate dit seizoen met mijn eigen brouwsel van Dragon Reno Mage. Ben inmiddels rank 3 met 13 wins en 2 losses sinds ik rank 5 aangetikt heb. Veel smorc decks verwachten geen Reno mage met hardcore tech tegen smorc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Is Zephrys generfd? Nu al meerdere situaties gehad waarbij een bepaalde kaart heel logisch geweest was maar die niet tussen de opties zit. Bijvoorbeeld Ooze als de vijand een wapen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 09:58:
Is Zephrys generfd? Nu al meerdere situaties gehad waarbij een bepaalde kaart heel logisch geweest was maar die niet tussen de opties zit. Bijvoorbeeld Ooze als de vijand een wapen heeft.
Ik had laatst wel een play waarbij ik mijn turn 3 een Zephrys speel en mijn tegenstander een Twilight Drake had liggen. En ik kreeg geen Silence Shock. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Die Ooze en silence shock zijn ook suboptimaal, maar dat snappen jullie n00bs niet natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:51:
Die Ooze en silence shock zijn ook suboptimaal, maar dat snappen jullie n00bs niet natuurlijk ^^
I lolled..... dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net rank 5 aangetikt in standaard. Vanaf rank 15 naar rank 5 heeft geen enkel potje turn 8 gehaald. _O-
De meta voor rank 5 bevat nog weleens een midrange deck zoals Galakrond Priest, maar op rank 5 overheerst de supersmorc wel echt volledig. Treant Druids, Aggro versies van Zoo Lock, Face Hunter, Face Rogue, Mech Paladin etc.

[ Voor 52% gewijzigd door xelfer op 20-01-2020 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik ben een beetje bang voor adventures.

Gaat het dit jaar adventure - expansion - adventure - expansion - adventure -expansion worden? Want op die manier wordt het toch al snel 20+50+20+50+20+50 = 210 euro en dat vind ik behoorlijk wat geld worden. Of is het eenmalig?

Ik ben nu niet zo van zins eigenlijk om de adventure te kopen, met matige kaarten, maar als je ze anders niet kan krijgen is het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik ben ook wel benieuwd of het eenmalig is, zal waarschijnlijk ook afhangen van hoe deze ontvangen wordt. Misschien kun je de kaarten wel craften?

Ik maak de adventure storyline dit jaar wel af, maar ik wacht even af wat het volgend jaar wordt. Tombs of Terror was gewoon niet leuk, weinig zin om telkens opnieuw te beginnen door een slecht deck of high roll van de tegenstanders, dus ik ben pas in deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
108rogar schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:27:
Ik ben ook wel benieuwd of het eenmalig is, zal waarschijnlijk ook afhangen van hoe deze ontvangen wordt. Misschien kun je de kaarten wel craften?

Ik maak de adventure storyline dit jaar wel af, maar ik wacht even af wat het volgend jaar wordt. Tombs of Terror was gewoon niet leuk, weinig zin om telkens opnieuw te beginnen door een slecht deck of high roll van de tegenstanders, dus ik ben pas in deel 3.
Nee, het is net als vroeger. De kaarten kun je alleen craften als je de wing hebt gespeeld. En anders pas als ze naar WIld roteren.

Pagina: 1 ... 33 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.