Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 10:53
Mighty schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:27:
Wie weet wat de prijs is om de Headless Horseman binnen één uur te verslaan? Ik twijfel of ik zin heb om hem nog een keer te doen.
en een golden common voor onder de 40 minuten ;)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:15
Voutloos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:03:
Het zou wel heel cool zijn als een groot deel van de beroemde spelers een blok vormt en gezamenlijk een uiting zou doen. Maar dat gaat niet gebeuren, droom maar lekker verder :p
Brian Kibler heeft ondertussen wel een genuanceerd statement geschreven, waarin hij zich terugtrekt als commentator en streamer van het Grandmasters toernooi.

Of er veel langetermijnsgevolgen gaan zijn voor Acti/Blizz betwijfel ik, maar hoe dit incident zich in de media ontwikkelt, is zeker geen goede publiciteit voor het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 10:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

Voutloos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:03:
Welnee, gemiddeld gezien vindt niemand dit zwaarder wegen dan z’n spelletje.

Het zal wel weer snel afvlakken, en van de lui die zeggen dat ze hun account direct verwijderen hebben er genoeg niets eens eentje, of doen ze het stiekem niet.

Dat gezegd hebbende, Blizzard faalt wel hard in deze.

Het zou wel heel cool zijn als een groot deel van de beroemde spelers een blok vormt en gezamenlijk een uiting zou doen. Maar dat gaat niet gebeuren, droom maar lekker verder :p
Jaja, zo weinig mensen hebben het gedaan dat blizzard het hele "delete account gebeuren" heeft moeten blokkeren op hun site. r/hearstone is best interresant om eventjes te kijken anders. Aardig wat screenshots zeg maar.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Jaja, zo weinig mensen hebben het gedaan dat blizzard het hele "delete account gebeuren" heeft moeten blokkeren op hun site. r/hearstone is best interresant om eventjes te kijken anders. Aardig wat screenshots zeg maar.
Het is echt maar een fractie.
en r/hearthstone is de grootste trollensubreddit die er bestaat.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

mosselmossel schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Het is echt maar een fractie.
en r/hearthstone is de grootste trollensubreddit die er bestaat.
Tuurlijk is het maar een fractie, maar ik heb mijn account dichtgegooid en de data opgevraagd, en in mijn omgeving nog 1 persoon. Nu gaf ik er niet al te veel geld aan uit (euro of 50 paar jaar gok ik) maar ik gok dat hij toch wel op een paar 100 euro per jaar zit tussen een wow abbonement en HS.

Nu is N=1 uiteraard, maar alle beetjes helpen ben ik van mening. En ik voel me ook lekker dat ik weet dat minder van mijn geld naar dat soort instanties gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Momenteel overtreed Blizzard EU regels omtrent het niet mogelijk maken van verwijderen van accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

RTM93 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:09:

Momenteel overtreed Blizzard EU regels omtrent het niet mogelijk maken van verwijderen van accounts.
Prachtig, gisteren waren er idd al extra 2FA die je kreeg. smsje etc. Nog naast de authenticator. Maar nu dus helemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:55:
Pakje kaarten, ik ga het nog één keer proberen, twee keer mislukt nu. Laatste keer op dat hoofd. WIst ik veel dat die nog zou komen, dan had ik Brawl wel bewaard. Had wel een mooie passive: twee keer hero power en hij kost 1 minder. Da's vier bommen gratis in zijn deck voor 20 damage :)
Boom is voor deze run (net als de vorige keer) weer lekker OP. Ik heb 1 run gedaan, 32 minuten. Je random wapen met +1/+1 is soms al insta-win (ik heb games gehad waar ik het 'after attack recruit a minion' wapen kreeg en met de 1e attack een heavy hitter kreeg...en met de 2e attack weer...GG). Daarnaast zijn die bombs gewoon een prima optie om om de hero power van je tegenstander heen te spelen. Het hoofd van de horseman hield het toch wel 1 ronde uit...mijn kant lag al vol met 7/x tavern patrons (x tussen de 2 en 5).

Ik had ook nog een Warlock win nodig...manmanman wat een gesleep...3-4 minuten voor de eerste game.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Scrummie

Think different

Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Tuurlijk is het maar een fractie, maar ik heb mijn account dichtgegooid en de data opgevraagd, en in mijn omgeving nog 1 persoon. Nu gaf ik er niet al te veel geld aan uit (euro of 50 paar jaar gok ik) maar ik gok dat hij toch wel op een paar 100 euro per jaar zit tussen een wow abbonement en HS.

Nu is N=1 uiteraard, maar alle beetjes helpen ben ik van mening. En ik voel me ook lekker dat ik weet dat minder van mijn geld naar dat soort instanties gaat.
Nu ben ik 1 van de weinigen die wel snapt waarom Blizzard deed wat ze hebben gedaan. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen hier zo'n ophef over maken. Dit keer ging het over Hongkong, de volgende keer is het een extreem rechtse gek die zijn ideeën op een Blizzard stream wil uiten.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:46:
[...]

Nu ben ik 1 van de weinigen die wel snapt waarom Blizzard deed wat ze hebben gedaan. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen hier zo'n ophef over maken. Dit keer ging het over Hongkong, de volgende keer is het een extreem rechtse gek die zijn ideeën op een Blizzard stream wil uiten.
Ik denk dat jij niet 1 van de weinige bent die snapt waarom ze het doen. Ik gok dat 99% wel snapt waarom ze dit doen. Alleen ben je een van de weinige die niet snapt waarom hier ophef over gemaakt wordt. Je hebt nou eenmaal als groot bedrijf een positie in dit soort dingen. En zij hebben hun positie gekozen. Je mag geen (negatieve) mening hebben over wat er in Hong Kong gebeurt. En daar zijn heeeeeel veel mensen het niet mee eens. Tot op het niveau dat zij (wij) er hun account voor weg willen doen.

Ik gok dat dat laatste niet snel zou gebeuren als een rechtse gek zijn ideen op een stream wil uiten.

Zij zijn vrij om iemand te cencureren en geld af te pakken wat hij gewonnen heeft (wat ondertussen door een ander bedrijf vergoed is/word heb ik begrepen) En gelijk de commentators ook te ontslaan. Dan zijn mensen ook vrij om het ze financieel en openbaar voor te laten voelen. Wat dat gaat betekenen "in the long run" geen idee. Voor mij in ieder geval voorlopig geen activision/blizzard games.

Ik ben het overigens wel eens met het spreekwoord: “It's not a principle until it costs you money.” In dit geval wil ik best het geld wat ik geinvesteerd weggooien voor het principe erachter.

[ Voor 11% gewijzigd door Denko op 10-10-2019 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Nu online

Scrummie

Think different

Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat jij niet 1 van de weinige bent die snapt waarom ze het doen. Ik gok dat 99% wel snapt waarom ze dit doen. Alleen ben je een van de weinige die niet snapt waarom hier ophef over gemaakt wordt. Je hebt nou eenmaal als groot bedrijf een positie in dit soort dingen. En zij hebben hun positie gekozen. Je mag geen (negatieve) mening hebben over wat er in Hong Kong gebeurt. En daar zijn heeeeeel veel mensen het niet mee eens. Tot op het niveau dat zij (wij) er hun account voor weg willen doen.

Ik gok dat dat laatste niet snel zou gebeuren als een rechtse gek zijn ideen op een stream wil uiten.

Zij zijn vrij om iemand te cencureren en geld af te pakken wat hij gewonnen heeft (wat ondertussen door een ander bedrijf vergoed is/word heb ik begrepen) En gelijk de commentators ook te ontslaan. Dan zijn mensen ook vrij om het ze financieel en openbaar voor te laten voelen.
Je begrijpt mij niet. Of ik jou niet.

Ik begrijp het standpunt van Blizzard wel (en die willen dus juist géén positie in deze kwestie) en dat is dat ze geen politieke statements op hun stream willen, wat dat statement ook mag zijn. Ik snap niet waarom men niet begrijpt dat het geen standpunt innemen tegen Hongkong is, maar een neutraal standpunt: geen politieke statements, what so ever. Wat ook in hun regels/voorwaarden staat.

Daarom is het ontslag ook logisch van die 2 interviewers, die bewust de geïnterviewde aanspoorden om zijn uitlatingen te doen, en vervolgens uit beeld doken. Werknemers die dus bewust een speler aansporen om de reglementen aan zijn laars te lappen zou ik ook ontslaan. Het is dus geen censuur, het is geen standpunt innemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Ik begrijp het standpunt van Blizzard wel (en die willen dus juist géén positie in deze kwestie) en dat is dat ze geen politieke statements op hun stream willen, wat dat statement ook mag zijn. Ik snap niet waarom men niet begrijpt dat het geen standpunt innemen tegen Hongkong is, maar een neutraal standpunt: geen politieke statements, what so ever. Wat ook in hun regels/voorwaarden staat.

Daarom is het ontslag ook logisch van die 2 interviewers, die bewust de geïnterviewde aanspoorden om zijn uitlatingen te doen, en vervolgens uit beeld doken. Werknemers die dus bewust een speler aansporen om de reglementen aan zijn laars te lappen zou ik ook ontslaan. Het is dus geen censuur, het is geen standpunt innemen.
Helemaal eens met dit. Ik vind alleen de straf nogal hoor. Maar goed, zoveel boeit het me nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:54
Eigenlijk is de verwoording van Brian Kibler direct op mij toepasbaar. Goed, genuanceerd beschreven.

Wat betreft de game (ja, ik speel hem nog); Boom is inderdaad een eitje als je de tavern brawl wil winnen. Klik gewoon ELKE beurt op je hero power en kies de meest aggro-achtige cardsets. Ik was in 26minuten klaar.

Voor de persoon die het had over brawl en de headless horseman; zijn hoofd kan je volgens mij niet brawlen (hij overleeft altijd). Is bewust gedaan vermoed ik net als dat je hem bijv. niet kan deadly shotten, denk ik. Niet zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

[...]

Volgens mij hebben wij 2 wild uiteenlopende beelden van geen positie willen. Ik zie het voornamelijk dat zij alles mbt hong kong blokkeren. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral gezien willen worden dat ze geen positie hebben, helaas gaat dat best moeilijk als je een sterke voorkeur hebt. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit dermate ver offtopic gaat dat ik het even hierbij laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Nu online

Scrummie

Think different

Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Volgens mij hebben wij 2 wild uiteenlopende beelden van geen positie willen. Ik zie het voornamelijk dat zij alles mbt hong kong blokkeren. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral gezien willen worden dat ze geen positie hebben, helaas gaat dat best moeilijk als je een sterke voorkeur hebt. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit dermate ver offtopic gaat dat ik het even hierbij laat
Stel, dit hadden ze laten gaan. Volgende week was er een gast die "Heil hitler" op de stream roept in een postmatch interview. Had je het dan ook oke gevonden dat er geen bans zouden komen? Ik niet in elk geval.

Juist door dit niet toe te staan neem je geen positie in. Ik begrijp uit je post dat jij ook niet kan uitleggen waarom dat dan wel zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:15
[...]

Ik zou je argument kunnen volgen als het stuk dat ik even in vet heb gezet, waar zou zijn. Dit is echter het statement van Blizzard China op Weibo:

Dit nationalistisch gekleurde statement + Blizzard's keuze om niet enkel het stuk uit de stream te censureren maar veel verdere maatregelen te nemen, suggereert sterk dat ook Blizzard China hier ook politiek stelling neemt. (Deze keuze is trouwens geen grote verrassing gezien de steeds groeiende invloed van de Chinese overheid in de private sector enerzijds, de zeer politieke aard van wat er gaande is in HK en hoe dit in Chinese media aangepakt wordt anderzijds.)

Overigens is het Blizzard's volste recht om limieten te stellen mbt wat er wel en niet kan tijdens een toernooi. Hun keuze in dit geval 'apolitiek willen blijven' noemen, lijkt me echter niet de juiste interpretatie :) Ik kan me eerder vinden in Kibler's statement hierover.

Anyway, een beetje off-topic. Ik speel HS al een jaar noch amper dus ik ga terug lurken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:45
Nieuws in en uit China/Hongkong word ook allemaal gestuurd met Propagenda. Dus ga er vanuit dat er meer gaande is dan wat wij hier allemaal oppikken.

Dus dat er zo'n uitbarsting is, is niet zo heel verbazend. Blizzard of de Chinese regering die dat event in controle hebben. Daar dus nu een behoorlijke fout gemaakt kwa omgang. En wat extra licht om wat er gaanda daar is kwa Exposure niet een verkeerd iets.

Tuurlijk willen de Zakelijke en Regering hun ruggen dekken. Hoe meer controle je daar probeerd op uit te oefenen. Dat de kans is dat er iets miss gaat ook een grotere uitval kan genereren. Misschien niet dat het een grote kans is dat het gebeurd. Maar dat als er iets wel gebeurd wel heel effectief kan zij.

China is wel raar bezig ondertussen. Verkijk je daar niet op.

En nog bij Blizz zelf nog wat gaande.
https://www.thedailybeast...anned-pro-hong-kong-gamer

En :P

[ Voor 7% gewijzigd door Psyonara op 10-10-2019 14:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Stel, dit hadden ze laten gaan. Volgende week was er een gast die "Heil hitler" op de stream roept in een postmatch interview. Had je het dan ook oke gevonden dat er geen bans zouden komen? Ik niet in elk geval.
Hellend vlak én Godwin's law, dat escaleerde snel. :o

In beide gevallen is een ban prima, want er waren regels en het is hoogstens een iets te fanatiek kaartspelletje en geen politiek platform. Maar ze overdreven nogal in de straf door verder te gaan. Misschien om een voorbeeld te stellen (slecht idee + Streisand effect), misschien om een andere partij te pleasen, who knows.

Voor je hypothetische uitlating: Prima om dan in vervolg te bannen en weer gerust neo-nazi's, maar als het ná het spel gebeurde, heb ik mijn twijfels over het afpakken van prijzengeld. Dat was immers verdiend door tot op dat punt puur met het spel bezig te zijn en daar ging het toch om?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik Tweakers moet geloven heeft de nieuwste update van HS niet echt leven in de brouwerij gebracht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik probeer het af en toe bij elke patch of expansion nog eens maar ik stop er even snel mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vermaak me prima nog, alleen niet zo fanatiek meer als zeg een jaar geleden. Highlander hunter is wel tof in standard.. zeker met good old Ragnaros erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 22:13
Ik speel alleen nog voor de daily quests. Verder vind ik het nu redelijk :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 09:33
Zijn hier mensen die die solo expansion hebben? Ik doe het met ingame gold dus het gaat wat slomer, maar holy shit wat is de 3e boss verschrikkelijk. Al vijf keer dood gegaan (en dus de hele run opnieuw). Gelukkig heeft die telkens wat minder hp en nu heeft die zelfs maar 18 van de 300 hp dus de volgende run gaat die sowieso dood. Maar je speelt gerust tegen 4 Sylvana's of een Obsidian Statue die keer op keer op keer terug tot leven komt. Frustratie alom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:21:
Zijn hier mensen die die solo expansion hebben? Ik doe het met ingame gold dus het gaat wat slomer, maar holy shit wat is de 3e boss verschrikkelijk. Al vijf keer dood gegaan (en dus de hele run opnieuw). Gelukkig heeft die telkens wat minder hp en nu heeft die zelfs maar 18 van de 300 hp dus de volgende run gaat die sowieso dood. Maar je speelt gerust tegen 4 Sylvana's of een Obsidian Statue die keer op keer op keer terug tot leven komt. Frustratie alom.
ik heb echt geen idee meer ik heb hem gecheat en in een run gecleared met een deck met alleen maar pogo hoppers :D

in de runs erna was het laaang erover doen om hem neer te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:53
Ik speel ook alle solo's. ben nu bezig met de heroic versions. Heb ze allemaal dood behalve die laatstse!
ben nu dus mn andere maar ff aan het boosten. je kan dan al hun specials gebruiken. die heb ik wel nodig :)

Vind solo erg leuk!

EDIT: YAY! de laatste ook dood op heroic. nu de cardback :D

[ Voor 3% gewijzigd door beebie121 op 29-10-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 3e is de eerste die ik in één keer had :+ Ik had die potion die summoned minions 2x voor 1 mana je deck in stopt. Ik kreeg een Sylvana's en die 8/4 return to hard deathrattle in handen en toen werd het een trade game; op een gegeven moment tafel vol met die 2 minions en het uitzingen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Vandaag wordt de nieuwe expansion aangekondigd toch? Op Blizzcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:13
mosselmossel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:52:
Vandaag wordt de nieuwe expansion aangekondigd toch? Op Blizzcon?
Nieuwe expansion +hero preorder 80 eurie? das toch meer dan anders?
Niet dat ik het koop maar da's redelijk bizar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De autochess rage van Dota en League of Legends bereikt nu ook Hearthstone in de vorm van Battlegrounds blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:57:
De autochess rage van Dota en League of Legends bereikt nu ook Hearthstone in de vorm van Battlegrounds blijkbaar.
Ik zag gister Kibler het even spelen. Begreep totaal niet wat hij aan het doen was :) Werd er dus ook niet zo warm of koud van.Vrees dat het vooral zal gaan fungeren als goldsink.

50 en 80 euro was het toch altijd al, die prepurchase? Tip: via us.store is het iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dat was de prepurchase laatst ook, maar het is zeker wel een paar keer een stukkie meer verhoogd dan een inflatiecorrectie ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 13:25
Bad Brains schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 02:33:
[...]
Nieuwe expansion +hero preorder 80 eurie? das toch meer dan anders?
Niet dat ik het koop maar da's redelijk bizar.
Was de grootste bundel niet 70 dollar/euro, maar dan voor 80 packs? Nu zijn het iig 100 packs voor de duurste bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Speelde net de Battleground voor het eerst. Lijkt me oersaai. Duurde lang, ik vond er in elk geval geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Meteen onderstaande gratis legendary maar toegevoegd aan mijn Shaman Battlecry deck en Priest Deathrattle deck (voor N'zoth). Goede kaart! Zag wel dat meerdere decks nu een paar kaarten te kort komen. Waarschijnlijk door een wijziging maar ik zie niet zo 1,2,3 welke dat nou zijn?

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ro/ROIUOXV934141572148339831.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:19
Die nieuwe spelmodus ziet er leuk uit, wie weet ga ik Hearthstone weer spelen wanneer de nieuwe spelmodus uit is voor f2p publiek

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 06:06:
Meteen onderstaande gratis legendary maar toegevoegd aan mijn Shaman Battlecry deck en Priest Deathrattle deck (voor N'zoth). Goede kaart! Zag wel dat meerdere decks nu een paar kaarten te kort komen. Waarschijnlijk door een wijziging maar ik zie niet zo 1,2,3 welke dat nou zijn?

[Afbeelding]
Heerlijke kaart, direct in m'n Highlander decks gestopt. Eerste game ermee meteen raak, Zephrys op turn 8 gespeeld met een Highmane en tegenstander liet Zephrys leven.

Ragnaros of Brann / King niet removed? Next turn profit!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Laatst online: 07-10 12:12
Hearthstone is wel een beetje brak tegenwoordig he? Ik kan niet meer squelchen of quests rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
108rogar schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 00:44:
Hearthstone is wel een beetje brak tegenwoordig he? Ik kan niet meer squelchen of quests rerollen.
Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn dat te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nieuwe heroes? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Os5Whs.png

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vind battlegrounds wel geinig tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:28:
Ik vind battlegrounds wel geinig tot nu toe :)
De Watch and learn is door battlegrounds insta-reroll geworden 😉

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:37:
[...]

Je kan altijd mij bekijken dan. Ik speel wel ladder, want ik vind de battlegrounds stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:54
Ik ben met deze game gestopt, voorlopig. Nu een week of 2. Ik voelde me teveel gepushed om dagelijks een quest te doen, gratis pakjes te openen n.a.v. events etc. Als je de game een tijdje links laat liggen, bouw je geen collectie op en vergroot je het gat tussen jezelf en de collectie van iemand die speelt en regelmatig gold verzamelt en pakjes opent.

Dat is natuurlijk niets nieuws; dus ik bleef al weken spelen, puur 1 quest per dag halende. Maar de avonden keihard Hearthstone spelen waren al maanden geleden. Daarom dus besloten om te stoppen. Als ik ooit weer wil spelen, kijk ik op dat moment wel wat mijn mogelijkheden zijn.

Gamen moet leuk blijven, en dat was het voor mij al even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:37:
[...]

En mij mag je ook spectaten! Momenteel druk bezig met het halen van een golden Shaman. Nog 90 wins te gaan met een Evolve Shaman in Wild. Erg leuk, nu bijna rank 1 en ik zie zowaar weer Even Shamans, Mech Hunters en Token Druids uit de verf komen. Terwijl bij rank 5 het een en al secret mage was.

Jammer dat de queue tijd zo lang is, het is zelfs verergerd nu iedereen Battlegrounds speelt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kreeg een mailtje dat ik in de beta zit, dus heb gelijk op de wc een potje gespeeld :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Kol Nedra schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:42:
Kreeg een mailtje dat ik in de beta zit, dus heb gelijk op de wc een potje gespeeld :D
?
welke beta?
iedereen heeft nu toch toegang tot battlegrounds?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
louzy82 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]

?
welke beta?
Ik heb nu ook pas de mail gekregen dat ik toegang heb tot de beta. Heb ervoor wel niet gecheckt of ik kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]

?
welke beta?
De battlegrounds beta waar iedereen toegang tot heeft...kijk maar op het icon als je em start.

<GOT> Zarhrezz#2885

• louzy82
ah er staat inderdaad beta bij.
Maar een open beta nu dus want iedereen heeft sinds dinsdag toegang.

Louzy#2475

• louzy82
Ik heb mijn portie geluk al opgemaakt zo vlak voor de nieuwe expansion.

De afgelopen dagen hebben we 2 quests gehad waar we packs voor kregen.

Ik trok daar back-to-back-to-back 3 legendaries uit.... 8)7 _/-\o_ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 14-11-2019 08:25 ]

Louzy#2475

• Piet_Piraat7
Na meerdere potjes battlegrounds zijn er voor mij twee kaarten (hier onder) die snel erg overpowered worden door een snowball effect, haalt de lol er af. Meeste potjes gaan gelukkig wel goed.

Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/hearthstone_gamepedia/thumb/3/35/Scavenging_Hyena%28279%29.png/200px-Scavenging_Hyena%28279%29.png?version=28e7add2d74deb23eca06af498a11149

Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/hearthstone_gamepedia/thumb/1/10/Junkbot%2812251%29.png/200px-Junkbot%2812251%29.png?version=cd91e44cde998fd4f29a7dab88929202

• icemotion
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb nu een paar rondjes Battlegrounds gespeeld en het is echt niet mijn type gameplay.. zeker niet op mobiel omdat je daar soms echt zit te klooien binnen de tijd die je hebt bij de recruit phase.

Nee, ik ben nog niet overtuigd.
Ik heb een paar potjes gekeken, en ik heb totaal geen motivatie om er aan te beginnen eigenlijk. Ik zal die 2 potjes voor de packs nog wel ff doen, maar ik zie het geen regulier iets worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:00:
Ik heb een paar potjes gekeken, en ik heb totaal geen motivatie om er aan te beginnen eigenlijk. Ik zal die 2 potjes voor de packs nog wel ff doen, maar ik zie het geen regulier iets worden.
Ik heb 2 potjes gedaan voor de pakjes, maar ik zie mezelf niet terugkeren. Het duurt allemaal veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:25:
Ik heb 2 potjes gedaan voor de pakjes, maar ik zie mezelf niet terugkeren. Het duurt allemaal veel te lang.
Ja, en het viel me op dat Jarraxus wel heel erg OP is...als er op een gegeven moment een aantal 40+/40+ bij hem liggen en Poisonous grotendeels afwezig lijkt, is het toch wel redelijke vlot klaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:21:
[...]

Ja, en het viel me op dat Jarraxus wel heel erg OP is...als er op een gegeven moment een aantal 40+/40+ bij hem liggen en Poisonous grotendeels afwezig lijkt, is het toch wel redelijke vlot klaar.
Het is vrijwel volledig RNG door het grote gebrek aan balans heb ik het idee. Het voelt niet aan als een skill based game, omdat het vrijwel volledig zichzelf speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 17-11-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vermaak me er wel prima mee, ik zit vaak in de top 4, wordt meestal 3rde of 4de dus ranking blijft omhoog gaan :)

Ik heb enkel alleen gewonnen met:

Millificent Manastorm en met George the Fallen

leukste heroes om te spelen vind ik:
1. A.F. KAY
2. George the Fallen
3. Nefarian

Ik heb btw al denk zo'n ~40 games gespeeld maar de volgende heroes heb ik nog 0x mee gespeeld/ gezien in mijn keuze:

Giantfin
Lich Baz’hial
Lord Jaraxxus
King Mukla
Patchwerk
The Curator

vind het wel raar dat ik deze 6 heroes niet kan spelen op een of andere manier?
meer mensen hier last van?

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 17-11-2019 15:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Kol Nedra ik vermaak mij er ook goed mee :) vind wel dat mechs erg OP zijn. Zeker als je de hero hebt die alle mechs +1/+1 geeft en ik ga vol voor mechs win ik erg hard. Vorige potje heb ik alleen de eerste ronde verloren, daarna alles gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Wat is de max damage die jullie gedaan hebben?
Mijn hoogste was 33.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

louzy82 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:39:
Wat is de max damage die jullie gedaan hebben?
Mijn hoogste was 33.
34 :) (maar dat was tegen Kel'Thuzad, ergo een tegenstander die al dood was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Laatst online: 07-10 12:12
Nou, nu die bugs er uit zijn blijken quests toch wel een stuk verbeterd. Ik krijg iedere dag een 60 gold quest (nog een bug misschien?), maar vooral fijn is dat je niet meer hoeft te winnen met classes. 3 keer spelen met keuze uit 3 classes speelt een stuk relaxter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben ook al een poosje gestopt en nu de focus naar Battlegrounds gaat ben ik er blij van.
Hearthstone is een game met zo veel potentie waar zo weinig uitgehaald word ik gewoon zonde en nu ik wat nieuwe kaarten heb gezien die weer zwaar OP zijn ben ik er wel klaar mee.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
beuker19 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:58:
nu ik wat nieuwe kaarten heb gezien die weer zwaar OP zijn ben ik er wel klaar mee.
Die nieuwe kaarten waren een beetje langs mij heen gegaan, maar er zitten inderdaad wel erg sterke tussen zeg :o vooral de hunter kaarten die erg gericht zijn op hun hero power kunnen kut worden door face decks denk ik

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/avatars/427/381/637082354640129726.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Lijkt mij behoorlijk sterk dit. Equality kost 4 mana, maar voor 2 mana meer krijg je een 7/6 body+dragon èn worden je eigen minions niet geraakt.

Combineer het met Unleash the Hounds of Explosive Trap voor nog meer effect.

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/attachments/98/799/veranus.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ze gezien...Hunter krijgt wat leuke mid-range / control kaarten. Ik ben ook erg blij met de 1 mana 1/3: Hero power can target minions. Ik hou van Hunter, maar niet van face-is-the-place.

Het lijkt best wel een leuke set te worden, maar toch geen pre-order voor mij. Ik heb zat gold en speel te weinig om 'real money' nog te kunnen verantwoorden...zeker als ik het afzet tegen hoeveel uur ik in Destiny 2 stop en wat daar een vol jaar aan content kost (minder dan 2 HS small bundle pre-orders...).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie alleen maar powercreep en niet zo'n beetje ook en nu met Battleground zie je dat Wild en Arena nog lager op de to do lijst staan aangezien Snip-Snap Lock en Secret Mage nog niet zijn aangepakt.

Het idee van kaarten terug uit wild helen leek zo leuk maar is ook mislukt want daar zie je ook te veel power en te weinig antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Wat is eigenlijk het verdienmodel bij Battlegrounds? Of komt er straks een entry fee + rewards?

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 10:53
YAY! heb alle solo adventrues op Heroic uitgespeeld!
Moest alleen Dalaran Heist nog. Die laatste was echt wel lastig maar had een mooie warrior deck met altijd in mijn opening hand:
Taunt quest
Een taunt elemental van 3
een 4 drop die zorgt voor 3 kaarten die 0 kosten.

mn extra waren: 3 bommetjes in het begin en als ik een minion summon dan krijg ik 2 in mn deck die 1 kosten.
Beetje mazzel met de eeeste bom die gelijk zijn elemental killed.
Eindelijk klaar. Nu op naar de volgende solo. Vind ik toch echt het aller leukste.
Zou er zelfs wel een klein bedrag voor over hebben om alleen solo te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:58:
Ik ben ook al een poosje gestopt en nu de focus naar Battlegrounds gaat ben ik er blij van.
Hearthstone is een game met zo veel potentie waar zo weinig uitgehaald word ik gewoon zonde en nu ik wat nieuwe kaarten heb gezien die weer zwaar OP zijn ben ik er wel klaar mee.
Ik moet wel zeggen dat Battlegrounds nog heel veel balancing patches nodig heeft voordat het echt skill based en balanced aanvoelt. Voor nu is er toch echt een te groot verschil tussen de goede en slechte heroes en kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De eerste nieuwe legendary die er gegarandeerd komt :) hopelijk uit een pakje en anders craft:

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/attachments/98/842/alie.png

• louzy82
die inderdaad

maar deze is ook wel sterk lijkt mij

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/avatars/429/535/637103036529934104.png

[ Voor 27% gewijzigd door louzy82 op 28-11-2019 08:37 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze wordt ook lachen met Warlock (plot twist):

Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/e4/cc/e4ccf823-e4b9-4437-9d16-aff23f8645af/eb421fc2.png

Wellicht ook een counter tegen Bombs en soortgelijke meuk in je deck.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Deze lijkt mij erg goed of zit ik verkeerd?
Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/attachments/98/897/frizz-kindleroost.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Piet_Piraat7 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
[Afbeelding]
Ja lijkt me wel. Vanilla stats zijn prima, er zijn veel nieuwe dragons bijgekomen + 'in your deck'

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Voutloos schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:54:
Wat is eigenlijk het verdienmodel bij Battlegrounds? Of komt er straks een entry fee + rewards?
Denk dat het met name is om relevant te blijven. Maar het zou best een arena-achtig entree kunnen zijn, daar het onder dezelfde 'knop' verwerkt zit (modes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Damn, er zitten deze expansion wel erg veel Legendaries en Epics tussen die ik wel graag zou willen hebben, gaat me denk ik een shitload aan dust kosten :(. Aan de andere kant, ik vind Battlegrounds ook best te pruimen en merk dat ik daar de laatste weken meer tijd aan spendeer dan aan mijn ranking in Standard, afgelopen maand slechts op rank 12 blijven steken...
Nitai schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:07:
[...]
Denk dat het met name is om relevant te blijven. Maar het zou best een arena-achtig entree kunnen zijn, daar het onder dezelfde 'knop' verwerkt zit (modes).
Ik hoop het niet, want daarvoor is het me toch iets te veel RNG. Om dezelfde reden speel ik ook geen Arena. Ik denk dat voor beide modi geldt dat je met heel veel spelen wel kunt leren hoe je de RNG kan 'sturen', maar ultimo ben je erg afhankelijk van wat je voorgeschoteld krijgt aan cards...

[ Voor 44% gewijzigd door The_Big_Easy op 04-12-2019 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
[Afbeelding]
Ja, erg goed in een Dragon deck. Ik zet in op Dragon Priest, komen weer wat sterke kaarten bij (naast al wat sterke kaarten die eerder voorbij kwamen, plus een goede alt Hero Power):

Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/80/4f/804f3770-2f67-45bd-b0ae-faaa4a27e902/2b8ed650.png
Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/aa/0f/aa0ff0df-3eda-4322-827d-858b1d130044/71d234a6.png

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wat vinden jullie hiervan?

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/attachments/98/945/embiggen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Druid met de mana gain niet verkeerd. Gelukkig komen de tokens van Druids uit spells, dus het zal niet snel uit de hand lopen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wauw :o

Afbeeldingslocatie: https://media.hearthpwn.com/attachments/98/957/murozond-the-eternal.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 13:25
Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/93/ce/93ce7694-9c66-4a6f-9e62-52b9c85367af/c56a5fa8.png

Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Leuke nieuwe tech kaarten zijn er. Erg sterk als de situatie voorkomt waarbij ze shinen

Deze ook
Afbeeldingslocatie: https://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2019/12/Dragonmaw-Poacher-300x390.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door louzy82 op 04-12-2019 14:03 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb het idee dat er behoorlijk wat sterke kaarten in deze expansion zitten. Zou het kunnen zijn omdat het de laatste expansion is van het jaar en ze dus 'maar' 14/15 maanden in Standard zitten? Ik kijk er wel weer naar uit :) zitten toch wat must haves bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Holy.... Ja, het wordt Priest volgende expansion...en het jaar erna. Wat een value zeg; een goeie turn 10 van je tegenstander, 8/8 body op tafel en 2 mana over.

Platebreaker is grappig, maar tenzij armor Warrior meta wordt verder no play.

De Poacher zal wel een goeie tech worden, gezien de focus van de expansie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Tombs of Terror bosses zijn trouwens dramatisch slecht ontworpen. Die Xatma (deathrattle boss) is voor mij onmogelijk om doorheen te komen.

Ik heb meer dan 2900 minions gekilled in 1 fight die net bijna 4 uur duurde. De boss bleef iedere beurt oneindig vaak de board vullen met minions en mijn minions onderweg killen. Iedere keer als ik ook maar een beetje overwicht leek te krijgen kwam er weer een aoe silence & removal.

Ik heb zelfs meer dan 50 keer Sylvanas tegen mij gehad......

Wat een game design. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Morgen maar de pakjes uitpakken :) ben benieuwd. Zo'n 6 pakjes plus 6k gold, dus 66 pakjes in totaal. Hopelijk zit er wat tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Pre purchase, plus 8 en dan nog iets van 60 of 70 met goud. Dus een kleine 130 pakjes openen vanavond. Daarna Ajax kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TIL dat de expansion uit komt vanavond. Ik heb de afgelopen 3 maanden in totaal precies 15 wins behaald over alle seizoenen samen.

Ik ga al mijn ranks deranken naar rank 20 in de hoop dat ik weer een klein beetje plezier kan beleven aan HS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:13
How to get Tyrande for free

When Hearthstone’s upcoming Descent of Dragons expansion releases on Dec. 10, players can claim Tyrande through the new in-game store.

All they need to do is click the store option, navigate to the alternative heroes tab, and select Tyrande. She’ll then be permanently added to that account.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:14
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:44:
Ik heb het idee dat er behoorlijk wat sterke kaarten in deze expansion zitten. Zou het kunnen zijn omdat het de laatste expansion is van het jaar en ze dus 'maar' 14/15 maanden in Standard zitten? Ik kijk er wel weer naar uit :) zitten toch wat must haves bij.
Doen ze volgens mij normaliter altijd bij de laatste expansion van het jaar.
Reden is dat mensen eerder geneigd zijn hen portemonnee te trekken.

Hearthstone staat bij mij op een laag pitje, toch maar de 60 packs gekocht, omdat er toffe must have kaarten bij zitten.
Maar ga niet als vroeger packs kopen totdat ik alles compleet heb. Ga het gewoon via arena grinden, anders heb ik nog een shitload aan dust.

Veel geluk vanavond met het openen van packs ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 10:35

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben nog niet zo lang een Hearthstone speler. Kan iemand mij wat tips geven over de Arena runs? Heel vaak win ik geen een of slechts 1 potje. Waar moet je nou echt goed opletten als je je deck samenstelt aan het begin van de run?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Techno Overlord schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:23:
Ik ben nog niet zo lang een Hearthstone speler. Kan iemand mij wat tips geven over de Arena runs? Heel vaak win ik geen een of slechts 1 potje. Waar moet je nou echt goed opletten als je je deck samenstelt aan het begin van de run?
Ben zelf geen arena speler maar ik kan je wel aan raden om eens wat van deze sites/guides door te nemen voor tips en adviezen:

https://www.icy-veins.com/hearthstone/arena-guide
https://www.reddit.com/r/...va/rank_1_eu_arena_guide/
https://www.reddit.com/r/...becoming_infinite_in_the/

Verder zijn er sites/tools welke je advies geven tijdens het draften zodat je weet welke card je zou moeten kiezen indien je geen rekening houdt met card synergy, spells vs. minions, mana curve etc.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Uiteindelijk 63 pakjes kunnen kopen met gold.

Legendaries:

Bandersmosh (Shaman)
Valdris Felgorge (Warlock)
Mindflayer Kaahrj (Priest)
Nozdormu the Timeless (Paladin)

Niet echt Legendaries waar ik op hoopte maar ik mag niet klagen met 1/16 :)

Nu zelf nog even Dragonqueen Alexstrasza craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
138 pakjes
10 legendary, plus Galakrond
27 epics.

Prima score, denk ik. VOoral blij met Mage Legendary En Priest, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik call het alvast al dat pirate warrior generfd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
55 packs geopend, 3 legendaries:
Waxadred
Bandersmosh
Frizz Kindleroost

En omdat ik deze keer geen zin had om te wachten heb ik de volgende 3 legendaries gecraft:
Flik Skyshiv
Kronx Dragonhoof
Dragonqueen Alexstrasza

Even rondgekeken naar verschillende day 1 decks en op basis daarvan 2 decks gemaakt (netdeck)
Galvakrond Rogue
Highlander Hunter

Louzy#2475

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Eerste keer dat ik Dragonqueen Alexstrasza speel en krijg er meteen dit uit haha

lol

Edit:

Nu een paar keer Battlecry Shaman plus Galakrond gespeeld, echt vrij makkelijk heb je 4x een 8/8 met rush op het board liggen. Eerste indruk is dat deze set kaarten echt ontzettend sterk is.

[ Voor 37% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-12-2019 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou gisteren 2 legendary's uit 31 pakjes en vandaag 2 potjes gespeeld en nu is het ook tijd om gewoon niet meer te gaan spelen.
Het was leuk zo lang het duurde maar ik merk gewoon dat alles draait om nog maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te harken tot dat niemand meer speelt.
Al die bundels, Hero's en cardbacks worden gewoon te veel en te duur voor eigenlijk helemaal geen plezier meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Een paar dagen heeft het geduurd met leuke decks en nu kom ik vooral pirate, treant of murloc vomit decks tegen. Heb je op beurt 3 geen antwoord? Dan kun je net zo goed conceden. Wat een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:31:
Een paar dagen heeft het geduurd met leuke decks en nu kom ik vooral pirate, treant of murloc vomit decks tegen. Heb je op beurt 3 geen antwoord? Dan kun je net zo goed conceden. Wat een feest.
Standaard na een nieuwe expansie toch? Weekje experimenteren, paar weekjes face-vomit, daarna komen de decks boven die de komende 2 maanden meta zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.