en een golden common voor onder de 40 minutenMighty schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:27:
Wie weet wat de prijs is om de Headless Horseman binnen één uur te verslaan? Ik twijfel of ik zin heb om hem nog een keer te doen.
Louzy#2475
en een golden common voor onder de 40 minutenMighty schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:27:
Wie weet wat de prijs is om de Headless Horseman binnen één uur te verslaan? Ik twijfel of ik zin heb om hem nog een keer te doen.
Louzy#2475
Brian Kibler heeft ondertussen wel een genuanceerd statement geschreven, waarin hij zich terugtrekt als commentator en streamer van het Grandmasters toernooi.Voutloos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:03:
Het zou wel heel cool zijn als een groot deel van de beroemde spelers een blok vormt en gezamenlijk een uiting zou doen. Maar dat gaat niet gebeuren, droom maar lekker verder
Jaja, zo weinig mensen hebben het gedaan dat blizzard het hele "delete account gebeuren" heeft moeten blokkeren op hun site. r/hearstone is best interresant om eventjes te kijken anders. Aardig wat screenshots zeg maar.Voutloos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:03:
Welnee, gemiddeld gezien vindt niemand dit zwaarder wegen dan z’n spelletje.
Het zal wel weer snel afvlakken, en van de lui die zeggen dat ze hun account direct verwijderen hebben er genoeg niets eens eentje, of doen ze het stiekem niet.
Dat gezegd hebbende, Blizzard faalt wel hard in deze.
Het zou wel heel cool zijn als een groot deel van de beroemde spelers een blok vormt en gezamenlijk een uiting zou doen. Maar dat gaat niet gebeuren, droom maar lekker verder
PSN & XBL: Denkoyugo
Het is echt maar een fractie.Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:47:
[...]
Jaja, zo weinig mensen hebben het gedaan dat blizzard het hele "delete account gebeuren" heeft moeten blokkeren op hun site. r/hearstone is best interresant om eventjes te kijken anders. Aardig wat screenshots zeg maar.
Battletag: Iigy#2192
Tuurlijk is het maar een fractie, maar ik heb mijn account dichtgegooid en de data opgevraagd, en in mijn omgeving nog 1 persoon. Nu gaf ik er niet al te veel geld aan uit (euro of 50 paar jaar gok ik) maar ik gok dat hij toch wel op een paar 100 euro per jaar zit tussen een wow abbonement en HS.mosselmossel schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:51:
[...]
Het is echt maar een fractie.
en r/hearthstone is de grootste trollensubreddit die er bestaat.
Prachtig, gisteren waren er idd al extra 2FA die je kreeg. smsje etc. Nog naast de authenticator. Maar nu dus helemaal niet meerRTM93 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:09:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Momenteel overtreed Blizzard EU regels omtrent het niet mogelijk maken van verwijderen van accounts.
Boom is voor deze run (net als de vorige keer) weer lekker OP. Ik heb 1 run gedaan, 32 minuten. Je random wapen met +1/+1 is soms al insta-win (ik heb games gehad waar ik het 'after attack recruit a minion' wapen kreeg en met de 1e attack een heavy hitter kreeg...en met de 2e attack weer...GG). Daarnaast zijn die bombs gewoon een prima optie om om de hero power van je tegenstander heen te spelen. Het hoofd van de horseman hield het toch wel 1 ronde uit...mijn kant lag al vol met 7/x tavern patrons (x tussen de 2 en 5).mosselmossel schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:55:
Pakje kaarten, ik ga het nog één keer proberen, twee keer mislukt nu. Laatste keer op dat hoofd. WIst ik veel dat die nog zou komen, dan had ik Brawl wel bewaard. Had wel een mooie passive: twee keer hero power en hij kost 1 minder. Da's vier bommen gratis in zijn deck voor 20 damage
Nu ben ik 1 van de weinigen die wel snapt waarom Blizzard deed wat ze hebben gedaan. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen hier zo'n ophef over maken. Dit keer ging het over Hongkong, de volgende keer is het een extreem rechtse gek die zijn ideeën op een Blizzard stream wil uiten.Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:55:
[...]
Tuurlijk is het maar een fractie, maar ik heb mijn account dichtgegooid en de data opgevraagd, en in mijn omgeving nog 1 persoon. Nu gaf ik er niet al te veel geld aan uit (euro of 50 paar jaar gok ik) maar ik gok dat hij toch wel op een paar 100 euro per jaar zit tussen een wow abbonement en HS.
Nu is N=1 uiteraard, maar alle beetjes helpen ben ik van mening. En ik voel me ook lekker dat ik weet dat minder van mijn geld naar dat soort instanties gaat.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik denk dat jij niet 1 van de weinige bent die snapt waarom ze het doen. Ik gok dat 99% wel snapt waarom ze dit doen. Alleen ben je een van de weinige die niet snapt waarom hier ophef over gemaakt wordt. Je hebt nou eenmaal als groot bedrijf een positie in dit soort dingen. En zij hebben hun positie gekozen. Je mag geen (negatieve) mening hebben over wat er in Hong Kong gebeurt. En daar zijn heeeeeel veel mensen het niet mee eens. Tot op het niveau dat zij (wij) er hun account voor weg willen doen.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:46:
[...]
Nu ben ik 1 van de weinigen die wel snapt waarom Blizzard deed wat ze hebben gedaan. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen hier zo'n ophef over maken. Dit keer ging het over Hongkong, de volgende keer is het een extreem rechtse gek die zijn ideeën op een Blizzard stream wil uiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Denko op 10-10-2019 13:30 ]
Je begrijpt mij niet. Of ik jou niet.Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:25:
[...]
Ik denk dat jij niet 1 van de weinige bent die snapt waarom ze het doen. Ik gok dat 99% wel snapt waarom ze dit doen. Alleen ben je een van de weinige die niet snapt waarom hier ophef over gemaakt wordt. Je hebt nou eenmaal als groot bedrijf een positie in dit soort dingen. En zij hebben hun positie gekozen. Je mag geen (negatieve) mening hebben over wat er in Hong Kong gebeurt. En daar zijn heeeeeel veel mensen het niet mee eens. Tot op het niveau dat zij (wij) er hun account voor weg willen doen.
Ik gok dat dat laatste niet snel zou gebeuren als een rechtse gek zijn ideen op een stream wil uiten.
Zij zijn vrij om iemand te cencureren en geld af te pakken wat hij gewonnen heeft (wat ondertussen door een ander bedrijf vergoed is/word heb ik begrepen) En gelijk de commentators ook te ontslaan. Dan zijn mensen ook vrij om het ze financieel en openbaar voor te laten voelen.
Helemaal eens met dit. Ik vind alleen de straf nogal hoor. Maar goed, zoveel boeit het me nu ook weer niet.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Je begrijpt mij niet. Of ik jou niet.
Ik begrijp het standpunt van Blizzard wel (en die willen dus juist géén positie in deze kwestie) en dat is dat ze geen politieke statements op hun stream willen, wat dat statement ook mag zijn. Ik snap niet waarom men niet begrijpt dat het geen standpunt innemen tegen Hongkong is, maar een neutraal standpunt: geen politieke statements, what so ever. Wat ook in hun regels/voorwaarden staat.
Daarom is het ontslag ook logisch van die 2 interviewers, die bewust de geïnterviewde aanspoorden om zijn uitlatingen te doen, en vervolgens uit beeld doken. Werknemers die dus bewust een speler aansporen om de reglementen aan zijn laars te lappen zou ik ook ontslaan. Het is dus geen censuur, het is geen standpunt innemen.
Volgens mij hebben wij 2 wild uiteenlopende beelden van geen positie willen. Ik zie het voornamelijk dat zij alles mbt hong kong blokkeren. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral gezien willen worden dat ze geen positie hebben, helaas gaat dat best moeilijk als je een sterke voorkeur hebt. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit dermate ver offtopic gaat dat ik het even hierbij laatScrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Ik begrijp het standpunt van Blizzard wel (en die willen dus juist géén positie in deze kwestie) en dat is dat ze geen politieke statements op hun stream willen, wat dat statement ook mag zijn. Ik snap niet waarom men niet begrijpt dat het geen standpunt innemen tegen Hongkong is, maar een neutraal standpunt: geen politieke statements, what so ever. Wat ook in hun regels/voorwaarden staat.
Daarom is het ontslag ook logisch van die 2 interviewers, die bewust de geïnterviewde aanspoorden om zijn uitlatingen te doen, en vervolgens uit beeld doken. Werknemers die dus bewust een speler aansporen om de reglementen aan zijn laars te lappen zou ik ook ontslaan. Het is dus geen censuur, het is geen standpunt innemen.
Stel, dit hadden ze laten gaan. Volgende week was er een gast die "Heil hitler" op de stream roept in een postmatch interview. Had je het dan ook oke gevonden dat er geen bans zouden komen? Ik niet in elk geval.Denko schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:04:
[...]
Volgens mij hebben wij 2 wild uiteenlopende beelden van geen positie willen. Ik zie het voornamelijk dat zij alles mbt hong kong blokkeren. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral gezien willen worden dat ze geen positie hebben, helaas gaat dat best moeilijk als je een sterke voorkeur hebt. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit dermate ver offtopic gaat dat ik het even hierbij laat
Ik zou je argument kunnen volgen als het stuk dat ik even in vet heb gezet, waar zou zijn. Dit is echter het statement van Blizzard China op Weibo:Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Blizzard's Chinese Weibo wrote:
— Rod Breslau (@Slasher) 9 oktober 2019
"We are very angered and disappointed at what happened at the event and do not condone it in any way. We also highly object the spreading of personal political beliefs in this manner...We will always respect and defend the pride of our country."
[ Voor 7% gewijzigd door Psyonara op 10-10-2019 14:45 ]
Hellend vlak én Godwin's law, dat escaleerde snel.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Stel, dit hadden ze laten gaan. Volgende week was er een gast die "Heil hitler" op de stream roept in een postmatch interview. Had je het dan ook oke gevonden dat er geen bans zouden komen? Ik niet in elk geval.
{signature}
ik heb echt geen idee meer ik heb hem gecheat en in een run gecleared met een deck met alleen maar pogo hoppersPiet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:21:
Zijn hier mensen die die solo expansion hebben? Ik doe het met ingame gold dus het gaat wat slomer, maar holy shit wat is de 3e boss verschrikkelijk. Al vijf keer dood gegaan (en dus de hele run opnieuw). Gelukkig heeft die telkens wat minder hp en nu heeft die zelfs maar 18 van de 300 hp dus de volgende run gaat die sowieso dood. Maar je speelt gerust tegen 4 Sylvana's of een Obsidian Statue die keer op keer op keer terug tot leven komt. Frustratie alom.
Ik speel ook alle solo's. ben nu bezig met de heroic versions. Heb ze allemaal dood behalve die laatstse!Piet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:21:
Zijn hier mensen die die solo expansion hebben? Ik doe het met ingame gold dus het gaat wat slomer, maar holy shit wat is de 3e boss verschrikkelijk. Al vijf keer dood gegaan (en dus de hele run opnieuw). Gelukkig heeft die telkens wat minder hp en nu heeft die zelfs maar 18 van de 300 hp dus de volgende run gaat die sowieso dood. Maar je speelt gerust tegen 4 Sylvana's of een Obsidian Statue die keer op keer op keer terug tot leven komt. Frustratie alom.
[ Voor 3% gewijzigd door beebie121 op 29-10-2019 15:19 ]
De 3e is de eerste die ik in één keer hadPiet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:21:
Nieuwe expansion +hero preorder 80 eurie? das toch meer dan anders?mosselmossel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:52:
Vandaag wordt de nieuwe expansion aangekondigd toch? Op Blizzcon?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik zag gister Kibler het even spelen. Begreep totaal niet wat hij aan het doen wasPiet_Piraat7 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:57:
De autochess rage van Dota en League of Legends bereikt nu ook Hearthstone in de vorm van Battlegrounds blijkbaar.
{signature}
Was de grootste bundel niet 70 dollar/euro, maar dan voor 80 packs? Nu zijn het iig 100 packs voor de duurste bundel.Bad Brains schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 02:33:
[...]
Nieuwe expansion +hero preorder 80 eurie? das toch meer dan anders?
Niet dat ik het koop maar da's redelijk bizar.
nothing stops this train
Heerlijke kaart, direct in m'n Highlander decks gestopt. Eerste game ermee meteen raak, Zephrys op turn 8 gespeeld met een Highmane en tegenstander liet Zephrys leven.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 06:06:
Meteen onderstaande gratis legendary maar toegevoegd aan mijn Shaman Battlecry deck en Priest Deathrattle deck (voor N'zoth). Goede kaart! Zag wel dat meerdere decks nu een paar kaarten te kort komen. Waarschijnlijk door een wijziging maar ik zie niet zo 1,2,3 welke dat nou zijn?
[Afbeelding]
Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn dat te fixen?108rogar schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 00:44:
Hearthstone is wel een beetje brak tegenwoordig he? Ik kan niet meer squelchen of quests rerollen.
De Watch and learn is door battlegrounds insta-reroll geworden 😉Piet_Piraat7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:28:
Ik vind battlegrounds wel geinig tot nu toe
Je kan altijd mij bekijken dan. Ik speel wel ladder, want ik vind de battlegrounds stomZarhrezz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:37:
[...]
De Watch and learn is door battlegrounds insta-reroll geworden 😉
En mij mag je ook spectaten! Momenteel druk bezig met het halen van een golden Shaman. Nog 90 wins te gaan met een Evolve Shaman in Wild. Erg leuk, nu bijna rank 1 en ik zie zowaar weer Even Shamans, Mech Hunters en Token Druids uit de verf komen. Terwijl bij rank 5 het een en al secret mage was.Zarhrezz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:37:
[...]
De Watch and learn is door battlegrounds insta-reroll geworden 😉
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
nothing stops this train
?Kol Nedra schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:42:
Kreeg een mailtje dat ik in de beta zit, dus heb gelijk op de wc een potje gespeeld
Louzy#2475
Ik heb nu ook pas de mail gekregen dat ik toegang heb tot de beta. Heb ervoor wel niet gecheckt of ik kon spelen.louzy82 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]
?
welke beta?
iedereen heeft nu toch toegang tot battlegrounds?
De battlegrounds beta waar iedereen toegang tot heeft...kijk maar op het icon als je em start.louzy82 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]
?
welke beta?
iedereen heeft nu toch toegang tot battlegrounds?
Louzy#2475
[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 14-11-2019 08:25 ]
Louzy#2475
Ik heb 2 potjes gedaan voor de pakjes, maar ik zie mezelf niet terugkeren. Het duurt allemaal veel te lang.Zarhrezz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:00:
Ik heb een paar potjes gekeken, en ik heb totaal geen motivatie om er aan te beginnen eigenlijk. Ik zal die 2 potjes voor de packs nog wel ff doen, maar ik zie het geen regulier iets worden.
Ja, en het viel me op dat Jarraxus wel heel erg OP is...als er op een gegeven moment een aantal 40+/40+ bij hem liggen en Poisonous grotendeels afwezig lijkt, is het toch wel redelijke vlot klaar.xelfer schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:25:
Ik heb 2 potjes gedaan voor de pakjes, maar ik zie mezelf niet terugkeren. Het duurt allemaal veel te lang.
Het is vrijwel volledig RNG door het grote gebrek aan balans heb ik het idee. Het voelt niet aan als een skill based game, omdat het vrijwel volledig zichzelf speelt.Zarhrezz schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:21:
[...]
Ja, en het viel me op dat Jarraxus wel heel erg OP is...als er op een gegeven moment een aantal 40+/40+ bij hem liggen en Poisonous grotendeels afwezig lijkt, is het toch wel redelijke vlot klaar.
[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 17-11-2019 12:42 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 17-11-2019 15:07 ]
nothing stops this train
Louzy#2475
34louzy82 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:39:
Wat is de max damage die jullie gedaan hebben?
Mijn hoogste was 33.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die nieuwe kaarten waren een beetje langs mij heen gegaan, maar er zitten inderdaad wel erg sterke tussen zegbeuker19 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:58:
nu ik wat nieuwe kaarten heb gezien die weer zwaar OP zijn ben ik er wel klaar mee.
{signature}
Ik moet wel zeggen dat Battlegrounds nog heel veel balancing patches nodig heeft voordat het echt skill based en balanced aanvoelt. Voor nu is er toch echt een te groot verschil tussen de goede en slechte heroes en kaarten.beuker19 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:58:
Ik ben ook al een poosje gestopt en nu de focus naar Battlegrounds gaat ben ik er blij van.
Hearthstone is een game met zo veel potentie waar zo weinig uitgehaald word ik gewoon zonde en nu ik wat nieuwe kaarten heb gezien die weer zwaar OP zijn ben ik er wel klaar mee.
[ Voor 27% gewijzigd door louzy82 op 28-11-2019 08:37 ]
Louzy#2475
Ja lijkt me wel. Vanilla stats zijn prima, er zijn veel nieuwe dragons bijgekomen + 'in your deck'Piet_Piraat7 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
Deze lijkt mij erg goed of zit ik verkeerd?
[Afbeelding]
Louzy#2475
Denk dat het met name is om relevant te blijven. Maar het zou best een arena-achtig entree kunnen zijn, daar het onder dezelfde 'knop' verwerkt zit (modes).Voutloos schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:54:
Wat is eigenlijk het verdienmodel bij Battlegrounds? Of komt er straks een entry fee + rewards?
Ik hoop het niet, want daarvoor is het me toch iets te veel RNG. Om dezelfde reden speel ik ook geen Arena. Ik denk dat voor beide modi geldt dat je met heel veel spelen wel kunt leren hoe je de RNG kan 'sturen', maar ultimo ben je erg afhankelijk van wat je voorgeschoteld krijgt aan cards...Nitai schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:07:
[...]
Denk dat het met name is om relevant te blijven. Maar het zou best een arena-achtig entree kunnen zijn, daar het onder dezelfde 'knop' verwerkt zit (modes).
[ Voor 44% gewijzigd door The_Big_Easy op 04-12-2019 09:18 ]
Ja, erg goed in een Dragon deck. Ik zet in op Dragon Priest, komen weer wat sterke kaarten bij (naast al wat sterke kaarten die eerder voorbij kwamen, plus een goede alt Hero Power):Piet_Piraat7 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
Deze lijkt mij erg goed of zit ik verkeerd?
[Afbeelding]
Voor Druid met de mana gain niet verkeerd. Gelukkig komen de tokens van Druids uit spells, dus het zal niet snel uit de hand lopen.
[ Voor 43% gewijzigd door louzy82 op 04-12-2019 14:03 ]
Louzy#2475
Holy.... Ja, het wordt Priest volgende expansion...en het jaar erna. Wat een value zeg; een goeie turn 10 van je tegenstander, 8/8 body op tafel en 2 mana over.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Doen ze volgens mij normaliter altijd bij de laatste expansion van het jaar.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:44:
Ik heb het idee dat er behoorlijk wat sterke kaarten in deze expansion zitten. Zou het kunnen zijn omdat het de laatste expansion is van het jaar en ze dus 'maar' 14/15 maanden in Standard zitten? Ik kijk er wel weer naar uitzitten toch wat must haves bij.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ben zelf geen arena speler maar ik kan je wel aan raden om eens wat van deze sites/guides door te nemen voor tips en adviezen:Techno Overlord schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:23:
Ik ben nog niet zo lang een Hearthstone speler. Kan iemand mij wat tips geven over de Arena runs? Heel vaak win ik geen een of slechts 1 potje. Waar moet je nou echt goed opletten als je je deck samenstelt aan het begin van de run?
Louzy#2475
[ Voor 37% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-12-2019 11:09 ]
Standaard na een nieuwe expansie toch? Weekje experimenteren, paar weekjes face-vomit, daarna komen de decks boven die de komende 2 maanden meta zijn.Piet_Piraat7 schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:31:
Een paar dagen heeft het geduurd met leuke decks en nu kom ik vooral pirate, treant of murloc vomit decks tegen. Heb je op beurt 3 geen antwoord? Dan kun je net zo goed conceden. Wat een feest.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq