Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Geen idee waarmee ik de karma verdiend heb, maar uit de laatste vijf pakjes trok ik twee gouden legendary's: Barista Nogwat en de shaman legendary die de 5/5 met 2 spells maakt. Maakt de matige pack opening een beetje goed (3 legendary's uit 90 packs). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 00:43
awesem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:43:
[...]
Wat is in godsnaam je reden om op meerdere servers te spelen?
Je krijgt ook daar alle login rewards dus zo heb je zonder moeite al snel leuk spul om mee te spelen. En als je ipv zes potjes op één server er drie op twee speelt, hark je ook daar de quests binnen. Zonder veel te spelen heb ik zo ook op NA steeds 50-70 packs bij launch. Meestal maak ik daar legendaries om mee te experimenteren.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:54
awesem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:43:
[...]

Wat is in godsnaam je reden om op meerdere servers te spelen?
Wat @Tektoon zegt, speel niet heel veel maar wel zoveel mogelijk FTP.
Je kunt vanaf je start op een server alle "leer"quests doen en dan alles dusten en Wizbang craften.
Meer heb je dan voorlopig niet nodig totdat je wat gold/dust hebt.
imo vele malen leuker dan grinden op een server.

Heb sinds 2014 of zo 2 keer een expansion gekocht, vind het ook wel best zo.
En nu zijn de "adventures" ook weer te doen met gold.
Naxxramas out!

Edit: En deed ook meer arena's vroeger, heb ik nu minder geduld voor merk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Bad Brains op 16-04-2019 13:16 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Ik moet zeggen; ik heb wel lol in deze uitbreiding. Ik mis de Death Knights totaal niet, en zonder Baku of Genn is het ook goed overleven!

Op dit moment speel ik bijna alle decks omdat mijn collectie na 2 jaar eindelijk redelijk compleet is. De belangrijkste classic legendaries heb ik en van de laatste 4 uitbreidingen heb mis ik er ook maar een paar. Daardoor is bijna elke meta deck binnen handbereik.

Ik maak me wel zorgen of de game over 8 weken nog steeds leuk is, maar worst case wacht ik dan wel weer op de uitbreiding. Ik denk dat er echter op korte termijn nog genoeg goede decks komen die nog niet zijn ontdekt; control warlock, freeze mage, control shaman, alsmede vast wel een combo-deck.

Genoeg variatie op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik vind de meta ook erg leuk, heb alleen nog niet zoveel tijd gehad om te spelen :(

Ga denk ik toch maar wat legendaries craften
Rafaam
Khadgar
Kalecgos

Misschien ook maar de legendaries voor control shaman, daar moet ik ook 3 voor craften. Dan ben ik 9600 dust verder :+

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Kasai schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:29:
Ik vind de meta ook erg leuk, heb alleen nog niet zoveel tijd gehad om te spelen :(

Ga denk ik toch maar wat legendaries craften
Rafaam
Khadgar
Kalecgos

Misschien ook maar de legendaries voor control shaman, daar moet ik ook 3 voor craften. Dan ben ik 9600 dust verder :+
Ik mis Hagatha helaas nog. Wie weet craft ik die nog. Maar ik heb in een gekke bui Wardruid Loti gecraft, daar heb ik wel spijt van.

Ter compensatie heb ik Edwin maar even gecraft, classic legendaries zijn altijd een goede investering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Lol weet niet of Karel3 hier op het forum zit, maar jezus.. zucht.. man.. man..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:57
Ik speel momenteel veel Lucentbark taunt druid met Floop en 2 Faceless Manipulators.. Niet echt een top tier deck maar wel veel fun als er 4 Lucentbarks beurt na beurt worden geressurect.. ;-)

Drazi#2341

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 11:15
Heb golden whizbang gecraft en dat is het enige waar ik eigenlijk mee speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hearthstone voelt een beetje alsof Blizzard de deck recipes nu tot in den extreme pushed en daardoor volledig bepaald wat er gespeeld gaat worden.

Vorige expansions werden er 10-20 goeie hunter spells met synergie uitgebracht. Nu pushen ze weer token druid door daar 10 nieuwe kaarten voor te maken. Wil je rogue spelen? Hier heb je lackeys met vomit synergie. Warrior? Bij deze heb je 10 kaarten met bomb synergie, iets anders ga je niet spelen. Etc.

Dit haalt wel een beetje het aspect van deck building uit de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Drazi schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:32:
Ik speel momenteel veel Lucentbark taunt druid met Floop en 2 Faceless Manipulators.. Niet echt een top tier deck maar wel veel fun als er 4 Lucentbarks beurt na beurt worden geressurect.. ;-)
Ik zag hier Dog ook mee spelen en ziet er inderdaad leuk uit. Ik word alleen wel moe van al die bomb warriors. Echt een hersenloos deck :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik denk dat Elysianna nog wel eens een nerf naar 9 mana gaat krijgen in de toekomst. An sich is de kaart nu nog geen probleem maar als ieder control deck Elysianna + Balefulbanker of Brewmaster gaat gebruiken om 20 extra kaarten te krijgen dan hebben we misschien wel een probleem.

We komen dan namelijk wel heel erg in de buurt van 45 beurten wat het limiet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:32:
Ik denk dat Elysianna nog wel eens een nerf naar 9 mana gaat krijgen in de toekomst. An sich is de kaart nu nog geen probleem maar als ieder control deck Elysianna + Balefulbanker of Brewmaster gaat gebruiken om 20 extra kaarten te krijgen dan hebben we misschien wel een probleem.

We komen dan namelijk wel heel erg in de buurt van 45 beurten wat het limiet is.
Zou mooi zijn...kunnen Rogues contrololol gaan met scheme en unstable -> deck lekker snel doorploegen, turn 10 Elysianna + scheme voor 5-10 Elysianna's in deck, hand op unstable leegmaken en next turn unstable.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:31
Goemies schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:17:
Heb golden whizbang gecraft en dat is het enige waar ik eigenlijk mee speel
Die is leuk maar ik merk dat het gros van de whizbang decks het aflegt in de huidige snelle meta (tenzij je zelf een snel deck hebt uiteraard). Heb jij dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:15
Heb hier veel lol mee:

Priest deck

Norhtshire Cleric 1
Shieldbearer 1
Spirit of the Dead 2
Devine Hymn 1
Seance 1
Shadow Word Pain 1
Shadow word death 1
Witch's Cauldron 1
Mass Dispell 2
Proud Defender 1
Shadow Madness 2
Weaponized Pinata 1
Dollmaster Dorian 1
Holy Nova 2
Holy Water 1
Mass Hysteria 1
Rusty Reclycer 1
Witchwood Grizzly 2
Lady in White 1
Rabble Bouncer 2
Catrina Muerte 1
Mosh Ogg Enforcer 2
Mind COntrol 1

(weet niet zo goed hoe ik zo'n mooi lijstje moet maken als wat jullie hier hebben)

Dit deck is vast niet viable in hogere tiers. EN wellicht is het beter om de cauldron te wisselen met nog een seance (maar die heb ik niet :))

je hebt silence, heals en boardclears. En het mooie is dat je de minions kan overnemen van je tegenstander.
Ik win hiermee van bomb warriors, deathrattle hunters en paladins. Enige waar ik best moeite mee heb zijn de token druids.

Maar als iemand nog andere iedeen heeft laat het vooral weten! Ik wil het graag uitproberen.
Ik vind het een superleuk deck in ieder geval :) En de meeste spelers weten niet waar ze tegen spelen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 11:15
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:26:
[...]

Die is leuk maar ik merk dat het gros van de whizbang decks het aflegt in de huidige snelle meta (tenzij je zelf een snel deck hebt uiteraard). Heb jij dat niet?
Ik hang vooral rond rank 20-18 rond eerlijk gezegd.. speel t nooit zo heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat manieren om gratis pakjes te verdienen:

Nieuwe choose your champion:
https://playhearthstone.c...2019/choose-your-champion

En door te kijken via Twitch:
Eligible viewers who tune into the HCT 2019 World Championship on Twitch during any of the times listed below for at least four hours’ total viewing time will be reward one Rise of Shadows card pack! On top of that, 1,500 lucky eligible viewers will be randomly rewarded with an additional Classic card pack every hour.
https://playhearthstone.c...a-pack-and-you-get-a-pack

Ze zijn in ieder geval wel gul. Je krijgt namelijk 1 gratis pakje voor 4 uur Twitch streams kijken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Nu online
xelfer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 07:33:
Wat manieren om gratis pakjes te verdienen:

Nieuwe choose your champion:
https://playhearthstone.c...2019/choose-your-champion

En door te kijken via Twitch:

[...]

https://playhearthstone.c...a-pack-and-you-get-a-pack

Ze zijn in ieder geval wel gul. Je krijgt namelijk 1 gratis pakje voor 4 uur Twitch streams kijken. *O*
Beter iets dan niets inderdaad. 4 uur twitch stream kijken voor 1 pakje vind ik iets te veel. 1 pakje per uur oid was iets aantrekkelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyazzin schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:33:
[...]

Beter iets dan niets inderdaad. 4 uur twitch stream kijken voor 1 pakje vind ik iets te veel. 1 pakje per uur oid was iets aantrekkelijker geweest.
Het is mij de moeite in ieder geval niet. Maar ik vind esports HS ook niet leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Het gaat niet om het aantal uren: ze willen dat je je battlenet account aan twitch hangt. Anyway, Bunnyhoppor zit alweer in de top 8 dus ik heb al twee (geloof ik) pakjes binnen zonder te kijken. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:54:
Het gaat niet om het aantal uren: ze willen dat je je battlenet account aan twitch hangt.
Dit dus. Destijds m'n diablofans account ook laten verlopen omdat ze van curse zonodig over moesten naar twitch. Ik heb niets met twitch, ik hoef dus zeker geen account. Al dat data koppelen overal, je wordt er doodziek van. M'n data / privacy voor een free pack van 100 gold? Nee bedankt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:47:
[...]

Dit dus. Destijds m'n diablofans account ook laten verlopen omdat ze van curse zonodig over moesten naar twitch. Ik heb niets met twitch, ik hoef dus zeker geen account. Al dat data koppelen overal, je wordt er doodziek van. M'n data / privacy voor een free pack van 100 gold? Nee bedankt.
4 uur kijken naar iets wat ik zelf niets aan vind en daarbij ook nog eens al mijn data afstaan is niet bepaald een goeie deal :).

Hearthstone wordt trouwens weer helemaal overlopen door bots. In wild op rank 4-5 speel ik echt 30-40% van de games tegen aggro bots. Pirate Warrior, Zoo, dat soort ellende. Heb al een paar bots laten crashen.

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 26-04-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Met 24-7 van rank 10 naar 4 op WIld. Sick deck, Kingsbane Rogue.

AAEBAaIHBMgDkbwCu+8C5/oCDcsDzQPUBe4GiAeGCfsPrxCbFbm/ArHOAuXRAtWMAwA=

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xBOHYn7.png

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Hoop dat jullie aan het kijken zijn want de laatste pot van de finale is echt he-le-maal bonkers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tektoon schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:13:
Hoop dat jullie aan het kijken zijn want de laatste pot van de finale is echt he-le-maal bonkers!
Dat is een understatement.
Geweldige pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Toevallig uit boredom de finale gekeken, hele toernooi niet gevolgd, maar wat een pot ja.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Afgelopen dagen wel gekeken, viel me beetje tegen alle tempo rogues, zoo locks en Midrange hunters. Jammer dat ik de finale heb moeten missen, effe terug kijken dus.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 21:24:
Met 24-7 van rank 10 naar 4 op WIld. Sick deck, Kingsbane Rogue.

AAEBAaIHBMgDkbwCu+8C5/oCDcsDzQPUBe4GiAeGCfsPrxCbFbm/ArHOAuXRAtWMAwA=

[Afbeelding]
De Wild meta is 75% dit deck. Heb zelf 12 potjes gespeeld van rank 5 naar rank 3 (en wat sterren) en ben dit deck 10 keer tegen gekomen. Speel het zelf trouwens ook :). Turn 4-7 kill is vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
An1mA schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:45:
[...]
Toevallig uit boredom de finale gekeken, hele toernooi niet gevolgd, maar wat een pot ja.
Same here, ik viel toevallig in bij de start van de laatste pot. Moet ook net lukken.
Kasai schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:32:
[...]
Afgelopen dagen wel gekeken, viel me beetje tegen alle tempo rogues, zoo locks en Midrange hunters. Jammer dat ik de finale heb moeten missen, effe terug kijken dus.
Zeker doen: control shaman vs Rafaam.

[ Voor 35% gewijzigd door Tektoon op 28-04-2019 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:18:
[...]

De Wild meta is 75% dit deck.
Geen idee op wat voor server jij speelt dan, ik ben hem nog maar één keer tegengekomen. Maar goed, jouw statistieken zijn altijd een beetje raar.
Hij was behoorlijk sick ja.

[ Voor 28% gewijzigd door mosselmossel op 28-04-2019 19:25 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheProf82
Voor het eerst legend gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
feli!
mosselmossel schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:24:
[...]
Maar goed, jouw statistieken zijn altijd een beetje raar.
:Y _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd kerel😀

Heb je ook nog iets meer info qua stars en met welk deck bijvoorbeeld.?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Welkom in de club! Superleuk! Gefeliciteerd.
En inderdaad. Meer info graag. Welk deck en hoe lang heb je erover gedaan enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:53
Gefeliciteerd! Het geeft toch een bijzonder gevoel als het lukt. Leuk om inderdaad te lezen welk deck(s) je hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:14:
[...]

Same here, ik viel toevallig in bij de start van de laatste pot. Moet ook net lukken.

[...]

Zeker doen: control shaman vs Rafaam.
Lol wat een game!

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Brangus Glee schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:35:
Gefeliciteerd! Het geeft toch een bijzonder gevoel als het lukt. Leuk om inderdaad te lezen welk deck(s) je hebt gebruikt.
Ik speelde met een Conjurer mage deck, gekopieerd van de speler Apxvoid. Deck is hier te vinden. Hij is een van de beste mage-spelers vind ik (ik volg regelmatig zijn stream). Ik heb tot rank 1 met control warrior, token druid en tempo rogue gespeeld, en de laatste 10 games met mage. Ik won de meeste.

Het fijne aan de deck die ik speelde is dat hij goed is tegen aggro decks vanwege de vele anti-aggro teck kaarten (met name rabble bouncer).

Maar ik moet toegeven; de laatste game had ik gewoon geluk. Mijn hand was goed, de tegenstander zijn hand/draws waren be-lab-berd.

Laatste game is hier te vinden: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:24:
[...]

Geen idee op wat voor server jij speelt dan, ik ben hem nog maar één keer tegengekomen. Maar goed, jouw statistieken zijn altijd een beetje raar.
De game is gewoon vrij verlaten waardoor je 2, 3 of soms wel 4 keer op een rij tegen dezelfde speler speelt. Heb 12 potjes van rank 5 t/m rank 3 gespeeld, waarvan 9 tegen Rogue en die Rogues waren in totaal 4 verschillende spelers.

Er zijn amper spelers die Wild spelen en er zijn al bijna helemaal geen spelers tussen rank 5 en legend in.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 30-04-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:29:
[...]

De game is gewoon vrij verlaten waardoor je 2, 3 of soms wel 4 keer op een rij tegen dezelfde speler speelt. Heb 12 potjes van rank 5 t/m rank 3 gespeeld, waarvan 9 tegen Rogue en die Rogues waren in totaal 4 verschillende spelers.

Er zijn amper spelers die Wild spelen en er zijn al bijna helemaal geen spelers tussen rank 5 en legend in.
Dat zeg ik. Geen idee op welke server jij speelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Gisteren met Rogue als laatste class de 500 wins aangetikt, eindelijk alle 9 Heroes golden! :*)

Heb Rogue vooral in het begin heel lang links laten liggen omdat ik heel veel essentiele Rogue kaarten als Edwin, Prep etc maar niet uit mijn classic pakcs kreeg. Uiteindelijk een jaartje of anderhalf geleden deze kaarten maar gecraft en vanaf dat moment Rogue quests niet meer gere-rolled.

Laatste paar weken Kingsbane Rogue in wild gespeeld en dat deck doet het redelijk goed :Y. Van rank 20 met 0 sterren naar rank 10 met 2 sterren in de afgelopen maand, maar wel veel meer verschillende decks en tegenstanders tegengekomen dan wat hierboven af en toe vermeld werd. Wellicht is het van Rank 5 tot Legend wat eenzaam, zou kunnen. Zag gisteren op reddit een post waarin iemand op de Chinese servers legend was geworden in Wild en daar binnenkwam op Legend rank 32k of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

The_Big_Easy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:29:
Gisteren met Rogue als laatste class de 500 wins aangetikt, eindelijk alle 9 Heroes golden! :*)

Heb Rogue vooral in het begin heel lang links laten liggen omdat ik heel veel essentiele Rogue kaarten als Edwin, Prep etc maar niet uit mijn classic pakcs kreeg. Uiteindelijk een jaartje of anderhalf geleden deze kaarten maar gecraft en vanaf dat moment Rogue quests niet meer gere-rolled.

Laatste paar weken Kingsbane Rogue in wild gespeeld en dat deck doet het redelijk goed :Y. Van rank 20 met 0 sterren naar rank 10 met 2 sterren in de afgelopen maand, maar wel veel meer verschillende decks en tegenstanders tegengekomen dan wat hierboven af en toe vermeld werd. Wellicht is het van Rank 5 tot Legend wat eenzaam, zou kunnen. Zag gisteren op reddit een post waarin iemand op de Chinese servers legend was geworden in Wild en daar binnenkwam op Legend rank 32k of zo...
Goed bezig! Eindelijk alles golden, welke vind je het mooist?
Toen ik maart legend werd in Wild was dat eind eerste week. Ik kwam toen binnen op rank 201 in Wild. Dat is wel een wereld van verschil met China zeg!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• supergido
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-09 21:04

supergido

@TrainerGido

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gKMqyfA.png

Heey Allemaal,

Als de Tilburgse Studenten Esports Vereniging Link (De grootste Studente esports vereniging) willen we iedereen hier graag uitnodigen op onze Fireside Gathering. Deze zal plaatsvinden aankomende zaterdag (4 Mei) in Tilburg (2/3 minuutjes lopen van het Centraal Station). Gedurende het toernooi kun je perfect je nieuwste RoS decks uitproberen en met een beetje vaardigheid zelfs te gekke prijzen willen. Ben je eventueel geïntereseerd en lijkt het je leuk om langs te komen? Check dan even onze pagina op Toornament: https://www.toornament.co...0170437099520/information

Tot zaterdag

[ Voor 8% gewijzigd door supergido op 01-05-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
xelfer schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:18:
[...]

De Wild meta is 75% dit deck. Heb zelf 12 potjes gespeeld van rank 5 naar rank 3 (en wat sterren) en ben dit deck 10 keer tegen gekomen. Speel het zelf trouwens ook :). Turn 4-7 kill is vrij normaal.
75%... In welk deel steek je die 50% fucking Big Priests dan eigenlijk ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:26:
[...]

75%... In welk deel steek je die 50% fucking Big Priests dan eigenlijk ? |:(
Casual wild is 80 procent Big Priest tegenstanders voor mij. En tot rank 5 was het ook vorig seizoen heel veel Big Priest.

Met name voorbij rank 5 zie je de Big Priests afnemen. Waarschijnlijk omdat Kingsbane Rogue veel te snel is voor Big Priest. Ik smorc ze vaak turn 5-6 wel neer. Tenzij er een lucky Barnes bij zit.

Fun fact: nog geen enkel ranked Wild potje van mij heeft turn 6 gehaald dit seizoen.

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 03-05-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik krijg een beetje flashbacks naar de absurde openers van Hunter tijdens Ungoro, want Mech Hunter kan er ook wat van.

Oh well, dan maak lekker tempo rogue blijven spelen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:21:
Ik krijg een beetje flashbacks naar de absurde openers van Hunter tijdens Ungoro, want Mech Hunter kan er ook wat van.

Oh well, dan maak lekker tempo rogue blijven spelen :)
Ik denk dat juist Rogue daar de oorzaak van is.

Rogue is nu by far de meeste sterke class en ik denk dat alleen Hunter en Warrior nog een kans hebben.

Het word echt tijd voor Blizzard dat er een goed gekeken wordt naar de classic Rogue set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk wel blij met Hunter nu...eindelijk een sterke midrange i.p.v. face-is-the-place als class identity.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drazi
Ik zou willen dat ik er een screenshot van had gemaakt. Zojuist een Mage tegenstander gehad die een Conjurer's Calling op mijn Lucentbark gooit om Lucentbark te vernietigen. Resultaat.... 1 Dormant Lucentbark, 1 Tyrion Fordring en nog een random 6/6... Tyrion tankt vervolgens de kleine mage minions en boom 5/3 Ashbringer voor Drazi.. Mega value :-) Die fout maakt de Mage speler niet nog een keer.

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat juist Rogue daar de oorzaak van is.

Rogue is nu by far de meeste sterke class en ik denk dat alleen Hunter en Warrior nog een kans hebben.

Het word echt tijd voor Blizzard dat er een goed gekeken wordt naar de classic Rogue set.
Rogue heeft vooral erg veel low cost kaarten die super sterk zijn. En laat nou net low cost kaarten beter zijn dan high cost kaarten. Zeker i.c.m. battle cries en andere synergie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:20:
Ik ben eigenlijk wel blij met Hunter nu...eindelijk een sterke midrange i.p.v. face-is-the-place als class identity.
Nog geen Mech Hunter ervaren in Wild? Dat deck is zo sterk, ik als control concede gewoon, want ik ga niet heel m'n deck aanpassen om een kleine kans te maken tegen Mech Hunters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:36:
[...]

Nog geen Mech Hunter ervaren in Wild? Dat deck is zo sterk, ik als control concede gewoon, want ik ga niet heel m'n deck aanpassen om een kleine kans te maken tegen Mech Hunters.
Mech hunter in wild is ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Oh dat klinkt als iets voor mij. Vanavond even proberen die wild mech hunter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:50:
Oh dat klinkt als iets voor mij. Vanavond Ajax, maar morgen even proberen die wild mech hunter!
FYP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:36:
Geen Wild voor mij...in Standard is het wel goed in balans nu.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb vanmorgen de 4 packs van de afgelopen "Choose your champion" actie gekregen (ik had Bunnyhopper gekozen), zat toch mooi weer een legendary (Oondastah) en een epic in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:53
Zelfde keuze en kreeg uit mijn pakjes dat drakenmannetje. Die Bunnyhoppor heeft mij al flink wat opgeleverd inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:08:
[...]

Geen Wild voor mij...in Standard is het wel goed in balans nu.
Wild is ook volledig verlaten. 90% van de potjes speel je tegen dezelfde mensen. Ik queuede gisteren 4 keer op een rij tegen dezelfde persoon en vanochtend weer 3 keer op een rij tegen iemand anders. Dat is op rank 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:12
We zitten allemaal op rank 19-20, misschien ben je te fanatiek. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 108rogar op 09-05-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
The_Big_Easy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:57:
Heb vanmorgen de 4 packs van de afgelopen "Choose your champion" actie gekregen (ik had Bunnyhopper gekozen), zat toch mooi weer een legendary (Oondastah) en een epic in :)
Had op EU een gouden Muerte en op US een gouden Geddon.
Had er wel zelf op beide servers 6 classic packs bij gekocht (+ tavern brawl)
Op Asia was het niets maar ben daar ook bijna niet aktief.

Dus kan 2 legendaries uitzoeken (dust alle golden uit principe, weird I know. Don't care) >:)
Oh waren ook meer dan normaal golden kaarten bij hebben ze dat %tage opgekrikt?

edit;

Heb op het ogenblik veel lol met dit deck.
Is een bekend deck met wat aanpassingen, je moet wel heel slecht drawen wil je niet kunnen meekomen.
Onderop match tegen het "autist warrior" deck, je weet gewoon dat hij brawl heeft maar niet meer durft te gebruiken omdat er dan van alles bovenwater kan komen.

### CairneGoth
# Class: Shaman
# Format: Standard
# Year of the Dragon
#
# 1x (0) Ancestral Healing
# 2x (1) Earth Shock
# 2x (2) Ancestral Spirit
# 2x (2) Big Bad Voodoo
# 1x (2) Witch's Brew
# 2x (3) Far Sight
# 2x (3) Haunting Visions
# 1x (3) Spirit of the Frog
# 1x (4) Archmage Vargoth
# 2x (4) Hex
# 2x (5) Hagatha's Scheme
# 2x (5) Muckmorpher
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Cairne Bloodhoof
# 2x (6) Eureka!
# 1x (8) Al'Akir the Windlord
# 1x (8) Hagatha the Witch
# 2x (8) Walking Fountain
# 1x (9) Ysera
# 1x (10) Big Bad Archmage
#
AAECAaoICiCVAaQDogmn7gKggAOMhQPEmQPFmQPWmQMKlAP+Bf8Fsgaf/QKKhQO9hQOtkQOKlAOPlAMA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

https://hsreplay.net/replay/6p7yP8GRDhKvrZKmrmp5qH

[ Voor 45% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2019 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag deze laatst weer voorbij komen. Grappig dat ze het over "turn 7 lethal" hebben. Dat is tegenwoordig iets voor combo decks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Onderstaande is echt steengoed in een taunt druid deck :D ik cast Oaken Summons, Vargoth komt op het board en end of turn cast hij nog eens en heb ik een 3/6 taunt en 12 armor in totaal. Zelfde als met Swipe, 2x op een vijand waardoor veel vomit decks een enorme tegenslag krijgen. Of de 6 mana spell die mij 2 mana crystals geeft, maar nu opeens 4. Echt een sterke kaart, àls die blijft liggen.

Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/hearthstone_gamepedia/thumb/5/5b/Archmage_Vargoth%2890615%29.png/200px-Archmage_Vargoth%2890615%29.png?version=2843ce079e191271f058fe803c2e0f5b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:41:
Onderstaande is echt steengoed in een taunt druid deck :D ik cast Oaken Summons, Vargoth komt op het board en end of turn cast hij nog eens en heb ik een 3/6 taunt en 12 armor in totaal. Zelfde als met Swipe, 2x op een vijand waardoor veel vomit decks een enorme tegenslag krijgen. Of de 6 mana spell die mij 2 mana crystals geeft, maar nu opeens 4. Echt een sterke kaart, àls die blijft liggen.

[Afbeelding]
Het is zeker een interessante kaart, maar bv. Swipe is al link...die kan ook gewoon face gaan op jezelf. In m'n spell-heavy Hunter deck zitten Vargoth en Zul'Jin daarom ook niet...bijna alle damage spells zijn targetted en niet enemy-only. Voor Druid met veel goedkope buff spells en andere veilige spells is hij wel erg sterk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Zarhrezz Swipe is wel alleen op een vijand geloof ik als je de tekst kijkt. Is ook nog nooit op mijzelf gecast door Vargoth

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:30:
@Zarhrezz Swipe is wel alleen op een vijand geloof ik als je de tekst kijkt. Is ook nog nooit op mijzelf gecast door Vargoth
Je hebt gelijk, Swipe is enemy only. Goeie deal voor Druid =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:41:

[Afbeelding]
Werkt lekker he?
Ik zou die 3/6 vervangen door een hecklebot, betere body en die wordt ook gepulled door oaken summons. Enige nadeel is als tie in je hand is z’n battle cry soms wel vervelend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Big Priest outBigPriesten is altijd goed :).

https://hsreplay.net/replay/TMQ9QCwLj9owBifWbPB7he

Helaas is dit meer de standaard ervaring dan een normaal leuk potje HS:

https://hsreplay.net/replay/Kw98G2HUqKFgBQ9Acqt3dX

Letterlijk iedereen speelt smorc op rank 10 tot 5 in Wild trouwens. 100% van de potjes tot nu toe op de ladder zijn tegen aggro. Big Priest is volledig verdrongen naar Casual mode.

[ Voor 66% gewijzigd door xelfer op 12-05-2019 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazi
Nitai schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:34:
[...]

Werkt lekker he?
Ik zou die 3/6 vervangen door een hecklebot, betere body en die wordt ook gepulled door oaken summons. Enige nadeel is als tie in je hand is z’n battle cry soms wel vervelend kan zijn.
Ik speel zelf 2x Witchwood Grizzly en 1x Amani War Bear (7 mana, rush), 2x Predatory Instinct om mijn taunt beestjes te trekken en health te verdubbelen en 2x Witching Hour voor re-summoning. Witching Hour is super in combinatie met Archmage Vargoth. Voor armor+card draw speel ik vervolgens 2x Furious Howl.

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Drazi schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:12:
[...]

Ik speel zelf 2x Witchwood Grizzly en 1x Amani War Bear (7 mana, rush), 2x Predatory Instinct om mijn taunt beestjes te trekken en health te verdubbelen en 2x Witching Hour voor re-summoning. Witching Hour is super in combinatie met Archmage Vargoth. Voor armor+card draw speel ik vervolgens 2x Furious Howl.
Runt dat deck ook Lucentbark? Heb je een decklist/hash voor me van je deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazi
The_Big_Easy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:01:
[...]

Runt dat deck ook Lucentbark? Heb je een decklist/hash voor me van je deck?
Heal Druid

Het is uiteraard traag om op gang te komen. Verliest veelal van Smorc decks en Mages. Ik heb wel een hoge winrate tegen Hunters en Warriors. Grappig ding om te beseffen... Als je Lucentbark(s) wilt rezzen en je hebt zelf 26-30 health, heal dan je tegenstander of een minon. Ik gebruik daarom vaak Alexstrasza op een Warrior. Maakt niet uit hoeveel armor hij al heeft, zijn toch weer 3 heals die je in zijn gezicht kan gooien om je muur te rezzen.

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Eindelijk nog eens wat plezier in dit spel door de Solo Adventure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nou Dalaran Chapter 1 fiets je zo doorheen :) wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Nu online
Tomski1986 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:59:
Eindelijk nog eens wat plezier in dit spel door de Solo Adventure!
Inderdaad eindelijk is wat plezier in de solo adventure. Ik vind de bartender tussendoor ook een leuke toevoeging, zodat je soms wat dubbele kaarten kan inruilen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:10:
Nou Dalaran Chapter 1 fiets je zo doorheen :) wel leuk
Als je het meerdere keren doet (sidequests), dan krijg je andere hero powers. De anomaly mode is ook wel lekker random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Maar ik begrijp dat je niks meer krijgt dan 3 pakjes voor die wings? Dan ga ik het verder niet kopen, want ik vind het wel aardig, maar ook niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:15:
Maar ik begrijp dat je niks meer krijgt dan 3 pakjes voor die wings? Dan ga ik het verder niet kopen, want ik vind het wel aardig, maar ook niet meer dan dat.
Ja dat was het, per chapter krijg je wat packs en die Whizzbang achtige kaart als je alles koopt. Wel de moeite waard op alt-accounts dus. Heb je Whizzbang, deze kaart en je kunt lekker vooruit in Standard.
xelfer schreef op zondag 12 mei 2019 @ 11:44:
Een Big Priest outBigPriesten is altijd goed :).

https://hsreplay.net/replay/TMQ9QCwLj9owBifWbPB7he

Helaas is dit meer de standaard ervaring dan een normaal leuk potje HS:

https://hsreplay.net/replay/Kw98G2HUqKFgBQ9Acqt3dX

Letterlijk iedereen speelt smorc op rank 10 tot 5 in Wild trouwens. 100% van de potjes tot nu toe op de ladder zijn tegen aggro. Big Priest is volledig verdrongen naar Casual mode.
Ik heb gisteren nog een uurtje gespeeld tussen Rank 10 en 7, daarna ging ik weer meme decks spelen en ben ik weer op 10, maar overwegend 60% was Big Priest. Verder Mech Hunters en Murloc Shamans.
Pally's lijken in geen velden te bekennen. Gisteren een nieuwe deck gezien van Dane (Thief Rogue), dat vanavond maar eens aanslingeren.

[ Voor 49% gewijzigd door Nitai op 17-05-2019 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:19:
[...]
Ik heb gisteren nog een uurtje gespeeld tussen Rank 10 en 7, daarna ging ik weer meme decks spelen en ben ik weer op 10, maar overwegend 60% was Big Priest. Verder Mech Hunters en Murloc Shamans.
Pally's lijken in geen velden te bekennen. Gisteren een nieuwe deck gezien van Dane (Thief Rogue), dat vanavond maar eens aanslingeren.
Big Priest is echt een slecht deck in de smorc meta. Je verliest van alles wat de eerste 4-5 beurten hun hand leeg kan spugen tenzij je een lucky Barnes rolt. Het enige smorc deck waar het goed tegen is, dat is Odd Paladin. Daarnaast verlies je ook 100% van de tijd tegen OTK decks als Quest Mage of Mechathun Lock.

Ik zou het deck niet eens tier 3 willen noemen. Heb er zelf de afgelopen seizoenen een 93% winrate tegen....

Daarom snap ik ook niet dat mensen het spelen. Op rank 5 zie je het vrijwel nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 18-05-2019 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Amai, die specialist tornooien op twitch zijn wel saaier dan de oude format. Enkel Rogue en Warrior...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nou de nerfs voor rogue zijn er;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HRsHwj2sBHxGoRB2gmHiEfiz/full.jpg

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:13:
Nou de nerfs voor rogue zijn er;

[Afbeelding]
Daar gaat mijn "win in 5 beurten of minder" manier om te ranken in Wild :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:38
Echt... Preperation nerfen? Raiding party is toch al duurder geworden?

Rogue is mijn favouriete class maar jemig; ik kan dus nu mijn Lacky deck en mijn Pogo deck weer lekker gaan bijwerken...

Zo gaat de lol er wel snel af zeg...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:53

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt ongelofelijk maar het werd wel een x tijd want zoveel potentiële leuke kaarten maar zo weinig die speelbaar zijn behalve in meme decks.

Dit samen met de Nerfs gaat hopelijk de meta game behoorlijk veranderen en mocht dit positief uitpakken gaan we in de toekomst dit soort dingen vaker zien.

Btw ik vind de nerfs goed maar had nog graag wat meer gezien want Sea/Mountain Giant zijn wat mij betreft ook wel rijp voor HoF of voor een nerf en ook Sorcerer's Apprentice maar van mij wel weg.

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 21-05-2019 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Pogo rogue 3.0, let's go!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Denk je dat Pogo rogue nu viable wordt? Denk niet dat de mana cost het verschil gaat maken voor deze archetype.

De buffs zien er leuk uit, maar als ik kijk naar bijvoorbeeld Priest, dan vraag ik me af of zij er iets uit gaan halen. Miracle Priest wordt iets beter met goedkopere spells, maar zijn prima 0 mana spells.

Edit: Priest krijgt smerige OTK 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Kasai op 22-05-2019 09:01 ]

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Kasai schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:44:
Denk je dat Pogo rogue nu viable wordt? Denk niet dat de mana cost het verschil gaat maken voor deze archetype.
Waarschijnlijk niet, lastig te zeggen. Het maakt het wel wat makkelijker om net iets eerder Pogo's te bouncen of te shuffelen.

Maar ik neem elke handreiking om het weer te proberen om een viable pogo deck te bouwen :P

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Kasai schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:44:

Edit: Priest krijgt smerige OTK
Bedoel je deze TTK?

Reckless Experimenter
Coppertail Imposter
SN1P-SN4P

[ Voor 24% gewijzigd door louzy82 op 22-05-2019 10:41 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
The_Butler schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:46:
Echt... Preperation nerfen? Raiding party is toch al duurder geworden?

Rogue is mijn favouriete class maar jemig; ik kan dus nu mijn Lacky deck en mijn Pogo deck weer lekker gaan bijwerken...

Zo gaat de lol er wel snel af zeg...
Preparation was al jaren een issue wat mij betreft. Je zag de kaart in Miracle rogue, in quest rogue, etc etc.

En wat betreft raiding party; draw 3 voor 3 is gewoon best wel een beetje broken. Dat zagen we voor de rotatie ook in hunter met Master's call en nu in Mage met Book of specters (al is dat zelfs vaak een draw 3 voor 2..)

Dus ook die kaart op zich is gewoon al flink sterk. Is het een hele harde klap voor rogue zo in 1x? Sure. Maar het was wel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heel goed dat ze de kaarten in Standaard actief buffen en nerfen waar nodig. Dat zal de game een stuk levendiger houden. Hopelijk gaan ze ook zoiets doen voor Wild, daar is het misschien nog wel veel harder nodig.

Ik vraag me echt op recht af hoeveel mensen nog Wild spelen. De queue is super lang op rank 5 of je hebt een instant queue en speelt letterlijk iedere game tegen dezelfde persoon. Eerst 4 minuten in queue gezeten en daarna 4 games op een rij tegen dezelfde persoon.....

Ze kunnen de game modus beter opdoeken als ze het niet willen verbeteren. Zo te zien hebben de spelers er in ieder geval geen trek meer in.

Er is met die nieuwe legendary alweer een 4 mana kill combinatie te bedenken met mech warpers in ieder geval....

[ Voor 28% gewijzigd door xelfer op 22-05-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Of een andere sticky mech. Maar inderdaad.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer Clown Fiesta OTK voor Wild :D.

Dit kan overigens ook met Mech Warpers, maar dan moet je nog wel ergens een copy vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zag inderdaad zoiets ergens voorbij komen:

Mechwarper, mechwarper, zola, mechwarper , Sn1p Sn4p, Sn1p Sn4p, Sn1p Sn4p, etc.
Mana; 2 + 1 + 2 + 0 + 0 + 0 + 0 etc.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
louzy82 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:31:
Zag inderdaad zoiets ergens voorbij komen:

Mechwarper, mechwarper, zola, mechwarper , Sn1p Sn4p, Sn1p Sn4p, Sn1p Sn4p, etc.
Mana; 2 + 1 + 2 + 0 + 0 + 0 + 0 etc.
LOL! Zzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Eindelijk een tracker voor iOS! Sinds vandaag te downloaden, nog niet uitgeprobeerd:
Hearth Keeper - https://calebfriden.com/apps/hearth-keeper/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Leuk dat onderstaande kaart goedkoper wordt, al heeft die mij met 7 mana al de nodige potjes gewonnen :9

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/2S8GMAODMI6U1558107182598.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die derde wing van de PvE expansion is wel ongeinspireerde bagger helaas :(.

Niet de moeite waard om te kopen als je F2P bent iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook al aangekondigd dat deze kaart een nerf gaat krijgen ivm. deze combo.

Nu eindelijk ook een leuk Rogue deck ontdekt met Captain Hooktusk en Togglewaggle en nog 12 wins verwijderd van mijn laatste golden hero.

Pagina: 1 ... 27 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.