Mijn results van 113 packs:
5 x legendary
26 x epic
3 x golden epic
12 x golden common
11 x golden rare
3 extra epics
rares compleet op 3 na
commons compleet
Uit packs:
Blastmaster Boom
Lucentbark
Commander Rhyssa
Nozari
Jepetto Joybuzz
Uit de bundle:
Kalecgos
Al met al een wat magere score, zeker als je bedenkt dat de 1e legendary in de 1e 10 packs zit (in mijn geval pack 9). Uit de resterende 104 packs dus 4 legendaries getrokken

De laatste was Jepetto en die kwam uit pack 113, toen ben ik maar gestopt, de rest van mijn gold (2700) bewaar ik voor de single player expansion die nog moet komen...
Gelukkig had ik met de bonus dust van de HoF rotatie en de dust van de overtollige extras/goldens er bij 32.5k dust op de bank staan, dus heb alvast een paar legendaries gecraft:
Heistbaron Togwaggle
Chef Nomi
Barista Lynchen
Zag gisteravond Rdu een leuk Rogue deck spelen met die eerste 2 en wilde sowieso Heistbaron hebben. verder ontbrak alleen Barista in onderstaand Dragon Boom Bomb deck dus die heb ik ook maar gecraft, vanmorgen 1 game mee gespeeld, duurde wel >30 minuten of zo! Control warrior tijden herleefden! En wat een value uit die kaarten, vooral Warmaster Voone, Barista Lynchen en Dragon Roar deden het erg goed
### Dragon Boom Bomb
# Class: Warrior
# Format: Standard
# Year of the Dragon
#
# 2x (1) Eternium Rover
# 2x (1) Omega Assembly
# 1x (1) Shield Slam
# 1x (2) Acidic Swamp Ooze
# 2x (2) Dragon Roar
# 2x (2) Firetree Witchdoctor
# 2x (3) Clockwork Goblin
# 2x (3) Shield Block
# 2x (3) Smolderthorn Lancer
# 1x (4) War Master Voone
# 2x (4) Wrenchcalibur
# 1x (5) Barista Lynchen
# 2x (5) Brawl
# 1x (5) Captain Greenskin
# 2x (5) Emberscale Drake
# 1x (5) Zilliax
# 1x (7) Blastmaster Boom
# 2x (7) Crowd Roaster
# 1x (7) Dr. Boom, Mad Genius
#
AAECAQcIyAOiBIoHkvgCoIADkocDm5QDvZkDC0v/B4P7ArP8AoGHA4uHA+iJA6qLA5eUA5qUA+iUAwA=