Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:34:
[...]

Ze maken niet echt mooie hero's tegenwoordig. En ik heb Tyrande al, die ik persoonlijk de mooiste ingame vind.
Tyrande of Alleria, close call =)

De nieuwe hero vind ik niet boeiend, de cardback ook niet, dus wel lekker packs kopen voor gold, scheelt weer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de HS mobile app kapot op iOS? Hij weigert al meerdere dagen te runnen of te updaten. Alle andere apps updaten prima.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:36:
Is de HS mobile app kapot op iOS? Hij weigert al meerdere dagen te runnen of te updaten. Alle andere apps updaten prima.....
Hier geen probleem, op de achtergrond doet tie de download van nieuwe content zo te zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:12
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:36:
Game Improvements
We’ve further optimized Hearthstone's app size
It will be necessary to re-download app data, but Hearthstone will take up a lot less space now!

Misschien even de app verwijderen en opnieuw te downloaden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Game Improvements
We’ve further optimized Hearthstone's app size
It will be necessary to re-download app data, but Hearthstone will take up a lot less space now!

Misschien even de app verwijderen en opnieuw te downloaden.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik mijn telefoon opnieuw startte. Zat blijkbaar een hiccup in de update. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:53
ik heb problemen met de game op mijn tablet. Asset download is gestopt ivm gebrek aan storage.
Na het vrijmaken van 1,5 gb aan opslag gaat dit niet verder.
Na een reinstall werkte het weer tot de volgende update kwam, nu weer hetzelfde (terwijl er nog steeds 1,5 gb aan opslag vrij is.

Erg irritant om de game te spelen zonder de voicelines etc.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

louzy82 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:10:
ik heb problemen met de game op mijn tablet. Asset download is gestopt ivm gebrek aan storage.
Na het vrijmaken van 1,5 gb aan opslag gaat dit niet verder.
Na een reinstall werkte het weer tot de volgende update kwam, nu weer hetzelfde (terwijl er nog steeds 1,5 gb aan opslag vrij is.

Erg irritant om de game te spelen zonder de voicelines etc.
Doe je een restart nadat je die ruimte hebt vrijgemaakt? Welk OS?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Android, ik zal een restart eens proberen vnv, dat heb ik niet gedaan.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Wat is de meta saai zeg. Ik kom 50% van mijn games midrange hunter tegen (rank 4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
TheProf82 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:39:
Wat is de meta saai zeg. Ik kom 50% van mijn games midrange hunter tegen (rank 4).
Nog een paar weekjes tot de rotatie.. (Crackling Razormaw, DK Rexxar, en Flanking strike zijn de snowball kaarten die allemaal weg gaan vallen)

Ik heb echt goede hoop op de meta na rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
icemotion schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:51:
[...]

Nog een paar weekjes tot de rotatie.. (Crackling Razormaw, DK Rexxar, en Flanking strike zijn de snowball kaarten die allemaal weg gaan vallen)

Ik ook. Niet alleen hunter maar elke class verliest een groot deel van de kaarten. En belangrijker; geen Baku en Genn. Ik heb ook hoge verwachtingen...dus het kan alleen maar tegenvallen :-D. In ieder geval gaan we zeker andere decks zien. Of de balans enigzins OK is, merken we wel eind april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Jaaa ik heb echt een flinke lijst met kaarten die ik niet ga missen post-rotation...

Onder andere; Fungalmancer, Prince Keleseth, de DKs (vooral Rexxar, Jaina en Gul'dan).. Stonehill defender, iedere kaart met Recruit, Branching paths, Carnivorous cube, Warrior Quest, Shadow visions..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
[...]

Iedere meta vind ik uiteindelijk bagger. Zodra het einde van een rotation in zicht komt, is de meta al zo gladgestreken dat er geen hol meer aan is. Steeds heb ik weer nieuwe hoop bij een nieuwe expansion, maar de cyclus blijft steeds maar weer hetzelfde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:56

Dhrax

Prog Lord

[...]
Yup en het lijkt nu ook een keer echt te gaan gebeuren.
Er vallen zoveel (veel gespeelde) kaarten weg dat een gigantische meta swing bijna een zekerheid is ... eindelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

icemotion schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:09:
Jaaa ik heb echt een flinke lijst met kaarten die ik niet ga missen post-rotation...

Onder andere; Fungalmancer, Prince Keleseth, de DKs (vooral Rexxar, Jaina en Gul'dan).. Stonehill defender, iedere kaart met Recruit, Branching paths, Carnivorous cube, Warrior Quest, Shadow visions..
Ik sluit me daarbij aan, maar eigenlijk vind ik alle quests en DK's maar ruk.

Meeste potjes met mijn meme decks zijn leuk, tot mijn tegenstander in DK verandert, dan is de lol er gelijk vanaf.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Die instawin kaarten zijn inderdaad erg irritant en Blizzard lijkt er ook niet van te leren. Speel je een spannende pot tegen Hunter waarbij het tot turn 9 beide kanten op kan, turn 10 Zul'jin en gg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amras schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:45:
Die instawin kaarten zijn inderdaad erg irritant en Blizzard lijkt er ook niet van te leren. Speel je een spannende pot tegen Hunter waarbij het tot turn 9 beide kanten op kan, turn 10 Zul'jin en gg.
Bekijk het van de positieve kant...het was 9 turns spannend. In de Exodia tijd wist je vanaf turn 1 de uitslag al.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Wie gaan er allemaal preorderen?

Ik heb het tijdje niet gedaan, maar twijfel om het nog een laatste keer te doen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik heb het al gedaan, gewoon 50 pakjes, want hero boeit me niet en of een kaart goud is of niet ook niet. En bovendien heb ik ook nog 12k goud

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20k gold ofzo, dus geen pre-order voor mij (hero en cardback vind ik niet interessant).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
geen pre order voor mij (ben nog steeds f2p)

Heb helaas slechts 2k gold op het moment, ben te laat begonnen met sparen (ik was aan het wachten op een laatste legendary van Rasthakan en dat duurde wederom erg lang)

Redelijk wat dust dus misschien dat ik dan maar ga craften wat ik nodig denk te hebben.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik ga beide pre-orders halen, Lazul ziet er wel gaaf uit. Heb maar 6k gold dus hiermee moet ik nagenoeg alle leuke decks weer kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

niet eens aan gedacht dat je ze beiden preorders kon halen.
Ik heb de uitgebreide genomen, ook maar die normale nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik pre-order al ruim een jaar elke expansion. Ik merk wel dat ik daardoor minder andere games koop; ik spendeer dagelijks 10-120 minuten aan Hearthstone (gemiddeld 30 o.i.d.), grotendeels vanwege reistijd naar werk.

Voor mij dus money well spent; maar tussen expansions koop ik geen packs tenzij het goede aanbiedingen zijn zoals de welcome bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik preorder ook al drie jaar alles. Heb alleen de vorige overgeslagen omdat ik minder speelde en omdat ik toch nog veel goud had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Same here. Bij Rasthakan alleen de 'kleine' bundel gedaan omdat die expansion het minst lang meegaat. Nu weer de 50 pack bundle, heb ook bijna 8k gold en een kleine 20k dust dus verwacht geen problemen met spelen van welk viable deck dan ook. Hero en golden cards geef ik ook niets om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Afbeeldingslocatie: https://d15f34w2p8l1cc.cloudfront.net/hearthstone/3895f0ca214f5d2358ab1d00bc619f80d0c9f43ac9fb68f88071fb8ae0f8646a.png

Toen ik deze kaart zag vanochtend, bekroop mij het gevoel dat Blizzard geen inspiratie meer heeft. Zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:02:
[Afbeelding]

Toen ik deze kaart zag vanochtend, bekroop mij het gevoel dat Blizzard geen inspiratie meer heeft. Zo jammer.
Is die upgrade dan 1x 1/1, 2x 2/2, 3x 3/3, etc? :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:05:
[...]

Is die upgrade dan 1x 1/1, 2x 2/2, 3x 3/3, etc? :+
Zover ik begreep blijft het bij 1/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scallius schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:06:
Zover ik begreep blijft het bij 1/1.
Dus trash i.p.v. total OP. Nou ja...fillers zijn er altijd.

Een nieuwe Omega is wel ok, dat is een mechanic dat ik wel wat vind; curve stats met iets extra turn 10+ vind ik wel een goed design idee.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:12:
[...]

Een nieuwe Omega is wel ok, dat is een mechanic dat ik wel wat vind; curve stats met iets extra turn 10+ vind ik wel een goed design idee.
Ik vind dat eigenlijk een behoorlijk sterke kaart.
Worst case scenario een 4 mana 4/5, iets boven vanilla
Maar het is wel een mech, met bijbehorende synergy (magnetize + die dus discovered kan worden door Dr Boom of Omega assembly)
Best case scenario nog 10 damage op een minion ook.

[ Voor 3% gewijzigd door louzy82 op 22-03-2019 14:21 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:20:
Ik vind dat eigenlijk een behoorlijk sterke kaart.
Worst case scenario een 4 mana 4/5, iets boven vanilla
Maar het is wel een mech, met bijbehorende synergy (magnetize + die dus discovered kan worden door Dr Boom of Omega assembly)
Best case scenario nog 10 damage op een minion ook.
Je hebt gelijk, ik had om een of andere reden 5 mana voor 4/5 in m'n hoofd. Een 4 mana 4/5 mech is zeker een prima kaart. De 10 damage op een minion op turn 10 maakt 'em late-game ook nog een goede drop.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:12:
[...]

Nouja, voor een zoo deck met een knife juggler + de imps heb je wel een soort unleash the hounds zonder charge en zonder condition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scallius schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:06:
Nouja, voor een zoo deck met een knife juggler + de imps heb je wel een soort unleash the hounds zonder charge en zonder condition.
Maar wel met een groot nadeel ten opzichte van bestaande kaarten (4 mana 4 1/1's of x mana voor x 1/1's) omdat je 'em beurten lang in je hand moet houden om effectief te zijn. Best case is met Coin op turn 5 een Juggler + deze kaart voor Juggler + 6 imps + 6 random damage...tja.

De andere imp generators zijn trash tier. Ik zie niets in deze kaart die daar bovenuit steekt. Hij was beter geweest als het 1 imp van x/x was geweest voor 3; in een hand-lock kun je 'em dan een tijdje vasthouden voor een tempo-drop later (10+/10+ voor 3 is wel aardig). Nu stopt de scaling bij 7/7 attack/body voor 3 als je 'em na 7+ beurten in-hand op een lege tafel gooit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 00:43
Verkoop is op een jaar gedaald met 50%. Intussen zie ik in de revealstream alleen maar #bringbrodeback voorbij komen. Het zal een belangrijk jaar worden voor team 5, denk ik.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De revealstream was zo slecht... de laatste twee potjes heb ik niet eens gekekend.
Dr. Boom deck was leuk, de rest was echt van laag niveau maar misschien had ik dat moeten verwachten van een paar nieuwe kaarten.

Ben wel geschokt om te lezen dat de verkoop met 50% is gedaald, dat is wel héél veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Xanthian schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:16:
Ben wel geschokt om te lezen dat de verkoop met 50% is gedaald, dat is wel héél veel.
Tja, moet zeggen dat het me niet erg verbaast. Ik denk dat je hardcore groep die er een bak geld tegenaan gooit om op dag 1 gelijk alle kaarten te hebben gewoon aan het slinken is. Mensen zijn er op den duur gewoon klaar mee of hebben niet de behoefte om gelijk alles unlocked te hebben.

Zelf speel ik al jaren alleen te tavern brawl en laat ik de rest links liggen, te veel RNG en andere BS, dan is het kijken op twitch of naar een trolden filmpje stukken leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
Ik vind de bedragen die zij vragen ook absurd. Voor de prijs van een AAA-game krijg je 50 pakjes waar een paar legendaries in zitten, dusten levert niks op en een week of twee na de release van de expansion bestaat de meta toch weer uit een paar decks die telkens terug komen. Als je het geld er voor uit wil geven moet je dat uiteraard doen, maar voor dat bedrag koop ik liever een geheel nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik wil heel graag de preorder doen, maar ik ben al paar keer teleurgesteld en met het hall of famen van Genn en Baku heb ik wat meer vertrouwen, maar dunno, ergens eerst zien dan geloven.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik denk niet dat het de hardcore spelers zijn die voor de inkomstendaling zorgen; dat ze hardcore zijn geeft al aan dat zij het spel het langst blijven spelen en financieren. Ook in de prijs van de pre-order zie ik geen probleem.

Blizz heeft de game de afgelopen jaren steeds goedkoper gemaakt door meer gold beschikbaar te maken. F2p'en stelt niks meer voor in vergelijking met de eerste jaren. Iedereen kan drie keer per jaar 8000 gold aan pakjes uitgeven door te questen. Daarom komen ze nu ook met extra pve content. Als je alles wilt kunnen spelen zul je weer moeten betalen zoals in het begin.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:43
Tektoon schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:16:
Ik denk niet dat het de hardcore spelers zijn die voor de inkomstendaling zorgen; dat ze hardcore zijn geeft al aan dat zij het spel het langst blijven spelen en financieren. Ook in de prijs van de pre-order zie ik geen probleem.

Blizz heeft de game de afgelopen jaren steeds goedkoper gemaakt door meer gold beschikbaar te maken. F2p'en stelt niks meer voor in vergelijking met de eerste jaren. Iedereen kan drie keer per jaar 8000 gold aan pakjes uitgeven door te questen. Daarom komen ze nu ook met extra pve content. Als je alles wilt kunnen spelen zul je weer moeten betalen zoals in het begin.
Beetje vreemde redenatie eerlijk gezegd, alsof hardcore spelers niet zouden kunnen stoppen met een spel.

Bij HS is bekend dat een groot gedeelte van de inkomsten bij een relatief kleine groep spelers vandaan komt. Als dan inderdaad de inkomsten met 50% zakken, moet je toch ehcht naar deze groep kijken.

Ik twijfel zelf voor het eerst of ik de dubbele pre-order ga doen. Normaal koop ik de 50 card en de 80 card bundels, maar heb de laatste tijd wat minder lol in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap deze niet zo. Big Priest is al ontzettend sterk. Misschien alleen in Wild, maar dan nog..

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/92/255/8504cb35.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:39:
Ik snap deze niet zo. Big Priest is al ontzettend sterk. Misschien alleen in Wild, maar dan nog...
Heb de afgelopen week eens een even Wild gespeeld nadat ik Thijs er ook veel plezier aan zag hebben. Net als hij was ik ook een beetje uitgekeken op de huidige meta in standard. Ben geklommen van rank 25 naar rank 16 maar ik kwam eigenlijk bijna geen Resurrect Priests tegen... Wel een paar keer Mindblast Priest maar ook die nog niet eens zo heel vaak. Komt m.i. wel een beetje overeen met de huidige Wild Tier-list. Big Priest is Tier 2 op dit moment, na MindBlast Priest...

Bovendien, als je deze nieuwe kaart wil spelen dan zal je een bestaande kaart uit het huidige deck moeten halen, maar welke dan? Ik zou het zo niet weten, Resurrect is maar 2 mana en kan dus veel eerder of later naast een andere kaart gespeeld worden. Ook de removal spells blijven nodig en je wil ook grote jongens in je deck houden om te kunnen resurrecten... Bovenstaande kaart is 9 mana en is dus echt een late-game kaart. Daarmee ga je het denk ik niet redden tegen de aggro of midrange decks in de huidige Wild meta...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
The_Big_Easy schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:56:
Bovenstaande kaart is 9 mana en is dus echt een late-game kaart. Daarmee ga je het denk ik niet redden tegen de aggro of midrange decks in de huidige Wild meta...
Is ook niet nodig. Als je deze kaart kan spelen tegen aggro, heb je allang gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

De spellstone zal bewust 2-4 verschillende minions ressen, maar deze ressed gewoon 3 die zijn dood gegaan.

Dus als jij steeds je blade master ressed, krijg je voor 9 mana 3 blademasters.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

The_Big_Easy schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:56:
[...]
Bovendien, als je deze nieuwe kaart wil spelen dan zal je een bestaande kaart uit het huidige deck moeten halen, maar welke dan? Ik zou het zo niet weten, Resurrect is maar 2 mana en kan dus veel eerder of later naast een andere kaart gespeeld worden. Ook de removal spells blijven nodig en je wil ook grote jongens in je deck houden om te kunnen resurrecten... Bovenstaande kaart is 9 mana en is dus echt een late-game kaart. Daarmee ga je het denk ik niet redden tegen de aggro of midrange decks in de huidige Wild meta...
Barnes zou je kunnen schrappen, vaak krijg je hem niet als Big Priest, en als je een 5/5 Barnes trekt dan heb je er ook niets aan. Heb je hem wel op curve dan win je direct. Dan is een andere resurrect kaart een meer gebalanceerde optie. Op reddit loopt er ook een discussie.

Kracht van deze kaart is dat het 3 dezelfde minions kunnen zijn. Anders dan bij een Spellstone. Dus een goede toevoeging bij Big Priest.

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 28-03-2019 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Dat deathrattle rogue-deck dat nu zo populair is, is retegoed! Heb ook weer eens rank 5 gehaald, dat was ook al weer een tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:32:
Dat deathrattle rogue-deck dat nu zo populair is, is retegoed! Heb ook weer eens rank 5 gehaald, dat was ook al weer een tijd geleden.
Ja die is leuk, alleen moet je niet je 8drops trekken in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wauw deze kan irritant zijn :p dirty rat voor spells

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fSIqFxV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:27:
[...]

Ja die is leuk, alleen moet je niet je 8drops trekken in je hand.
Dat is niet ideaal, al is het met Kobold Illusionists nog niet eens heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:12:
Wauw deze kan irritant zijn :p dirty rat voor spells

[Afbeelding]
Erg interessante kaart inderdaad....zeker in combinatie met Madam Lazul.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:20
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qCnnr6p.jpg

ress priest maar weer eens afstoffen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rez Priest lijkt weer een ding te worden, maar ik zie ook één en ander aan Dragon Paladin kaarten. Wat er vooralsnog langskomt ziet er wel goed uit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Wognummer schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:09:
[Afbeelding]

ress priest maar weer eens afstoffen :D
Ik ga die gewoon craften vanwege de naam. Zo vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Ik ben er klaar voor :p. Togg past nog niet in m'n rogue helaas. De synergy is matig maar ik mis vooral nog een goede lackey kaart. 3 mana 1/5 is een tikkie te silverback. Op dragon pally en midrange shaman kan ik me goed verheugen. Een goedkope marshdrake vervanger zie ik nog graag komen deze week. :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LBtBdu6l.png?3Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Adexcgzl.png?3Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZvmlhIAl.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb het idee dat er een paar kaarten in zitten die niet leuk gaan zijn om tegen te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/92/964/d5a00bc1.png

plus

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/330/857/142.png

of plus deze in Wild

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/334/881/55551.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik mis helaas nog echt leuke kaarten voor Priest, maar het is dan ook nog geen 9 april :+

Sowieso ga ik bomb warrior spelen, met 2x Clockwork Goblin, 2x Seaforium bomber, 2x wrechcalibur en dan 2x Augemented Eleks, moeten er wel leuke dingen kunnen gebeuren <3

Ook ga ik kijken of ik shadow priest werkend kan krijgen <3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kasai schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:07:
Ik mis helaas nog echt leuke kaarten voor Priest, maar het is dan ook nog geen 9 april :+

Sowieso ga ik bomb warrior spelen, met 2x Clockwork Goblin, 2x Seaforium bomber, 2x wrechcalibur en dan 2x Augemented Eleks, moeten er wel leuke dingen kunnen gebeuren <3

Ook ga ik kijken of ik shadow priest werkend kan krijgen <3
De enige leuke priestkaart is die van Madame Lazul en voor de rest is het Ressurect en dat kan mij gestolen worden. Na meer dan een half jaar aan Clone Gallery, Wall Priest en Big Priest heb ik het wel een beetje gezien.

Ik ga weer een poging doen voor een control hunter met Zuljin en een paar grote spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Xanthian schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:54:
[...]

De enige leuke priestkaart is die van Madame Lazul en voor de rest is het Ressurect en dat kan mij gestolen worden. Na meer dan een half jaar aan Clone Gallery, Wall Priest en Big Priest heb ik het wel een beetje gezien.

Ik ga weer een poging doen voor een control hunter met Zuljin en een paar grote spells.
Klinkt goed!

Ress priest is ook niet echt mijn ding tbh, ik voorzie wel weer dat soort achtige decks :(

Maar omdat de Death Knights roteren krijgen we in Standard weer wat meer opties.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:30:
Ik heb het idee dat er een paar kaarten in zitten die niet leuk gaan zijn om tegen te spelen.

[Afbeelding]

<snip>

of plus deze in Wild

[Afbeelding]
Ik weet niet of die combo werkt...je krijgt een extra turn, dan aan het eind van die turn krijg je een extra turn...ik gok dat dat niets gaat doen.

Wel is Vargoth zo'n "this may end up being broken" kaart...ik ben benieuwd!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:13:
[...]

Ik weet niet of die combo werkt...je krijgt een extra turn, dan aan het eind van die turn krijg je een extra turn...ik gok dat dat niets gaat doen.

Wel is Vargoth zo'n "this may end up being broken" kaart...ik ben benieuwd!
Je krijgt dan drie beurten. En ja, dat is broken in Wild. Maar zo zijn er nog wel meer dingen die broken zijn.

Met Monster Hunt en Toki kan je Time Warp ook twee keer casten en dan heb je ook drie beurten, dus het kan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Daar heb je ze weer:

Onhandige combo, precies wat ik leuk vind. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 10:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

Lanfear89 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:30:
[...]

Tja, moet zeggen dat het me niet erg verbaast. Ik denk dat je hardcore groep die er een bak geld tegenaan gooit om op dag 1 gelijk alle kaarten te hebben gewoon aan het slinken is. Mensen zijn er op den duur gewoon klaar mee of hebben niet de behoefte om gelijk alles unlocked te hebben.

Zelf speel ik al jaren alleen te tavern brawl en laat ik de rest links liggen, te veel RNG en andere BS, dan is het kijken op twitch of naar een trolden filmpje stukken leuker.
Beetje wat ik doe idd. Craft anders ook whizbang. Is ook harstikke lachen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb toch maar waar gepreorderd omdat de kaarten tot nu toe goed vind lijken en ik nog steeds wel hoop heb dat we weer een beetje back too basic gaan.
Ik hoop zo dat straks value gewoon weer een belangrijk iets gaat zijn en dat we straks weer meer 60/40 matchups hebben ipv 80/20 en dat classes zoals Hunter gewoon verliezen als ze geen board control en card advantage meer hebben.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:15:
Nou ik heb toch maar waar gepreorderd omdat de kaarten tot nu toe goed vind lijken en ik nog steeds wel hoop heb dat we weer een beetje back too basic gaan.
Ik hoop zo dat straks value gewoon weer een belangrijk iets gaat zijn en dat we straks weer meer 60/40 matchups hebben ipv 80/20 en dat classes zoals Hunter gewoon verliezen als ze geen board control en card advantage meer hebben.
Die hoop heb ik ook, maar ik ga niet eerst betalen en dan zien. Als het allemaal goed is koop ik de volgende expansion wel weer. Tot die tijd gebruik ik mijn 14k gold en dust wel en ja als het goede expansion is en hearthstone is weer wat leuker, dan verbras ik al mijn gold en dust :+

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb een preorder gedaan.. mijn vrouw had wat app store credit gekregen waar ze niks mee van plan was.. en omdat het onmogelijk was om dat om te zetten naar geld vanuit Google maar even Hearthstone op haar telefoon gezet en er de preorder mee gedaan.. want anders zat t daar ook maar vast..

Ik speel momenteel echt alleen maar Hearthstone voor mn quests.. verder niks.. de meta in standard ben ik echt goed zat.. met name de OTK onzin van priest en mecha'thun achtige decks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik speel momenteel alleen dit deck in Wild

### Inspire
# Class: Priest
# Format: Wild
#
# 1x (0) Circle of Healing
# 1x (1) Northshire Cleric
# 1x (1) Power Word: Shield
# 1x (2) Bloodmage Thalnos
# 1x (2) Shadow Visions
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (2) Spirit Lash
# 1x (3) Deathlord
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (4) Spawn of Shadows
# 1x (4) Tortollan Shellraiser
# 1x (5) Excavated Evil
# 1x (5) Mass Hysteria
# 1x (5) Raza the Chained
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (6) Dragonfire Potion
# 1x (6) Emperor Thaurissan
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Kodorider
# 1x (6) Lightbomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Confessor Paletress
# 1x (7) Dr. Boom
# 1x (7) Psychic Scream
# 1x (8) Shadowreaper Anduin
# 1x (9) Obsidian Statue
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAZ/HAh7lBO0F0grTCtcK8gy5Df4NgQ6SD5AQnhDWEfcT/BOmFMMWtxfHF+CsAoO7Ati7Auq/AtHBAtzBAubMAvDPAujQApDTApeHAwAA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

In feite reno priest, maar dan wat meer value georiënteerd, speelt erg leuk, maar ik zal op hogere ranks wel tegen het feit aanlopen dat het niet goed genoeg is.

Atlas#22744

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tektoon
Dope, craften maar. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/nf3tsxdnxup21.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vet, neutral? Met shudderwock spelen = fatigue deck! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:15:
Vet, neutral? Met shudderwock spelen = fatigue deck! 8)
Wat zou de kans zijn dat je haar in de Discover hebt? :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Zeer goede kaart, verlengd je spel effectief met 10 beurten voor de fatigue dus een staple kaart voor control decks.
Alleen het probleem is: wie gaat hem spelen in block 1.

- Control warlock is dood
- Control mage is dood
- Control priest verliest teveel en krijgt er weinig voor terug, lijkt traditioneel weer de zwakste class te worden aan het begin van de rotatie.
- Control warrior verliest heel veel en lijkt ook nog niet viable.
- Control shaman zou kunnen maar verliest ook heel veel goede dingen.
- Control hunter kan mogelijk een ding worden.

Tot nu toe lijkt het erop dat net als in vanilla HS en bij de start van de vorige rotatie, block 1 gewoon een aggro-meta wordt. Decks met potentie o.a. murloc shaman, zoo warlock, token druid. Buiten de aggro decks lijkt tot dusver alleen espionage rogue potentie te hebben.

Mijn verwachting dat deze kaart pas goed wordt vanaf block 2/3, als de cardpool weer genoeg is aangevuld om control decks goed te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Jeutje wat een analyse. Ik zie het dus altijd wel. Ik ken bijna geen enkele kaart van de expansion. Ik zie ze en vergeet ze meteen. Ik kijk volgende week wel wat voor decks ik kan maken en wat er eventueel nog gemaakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik denk juist dat we een midrange meta gaan krijgen, maarja historisch gezien is er nooit een goede voorspelling geweest van de meta.

Heb de stream gekeken en even door alle kaarten heen gelopen, ziet er leuk uit, ik heb er zin in :)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ben ook benieuwd wat er van gaat komen en welke nieuwe cards daadwerkelijk speelbaar blijken te zijn, dat is altijd maar weer afwachten. Het idee van Archivist Elysiana is wel leuk, maar als ik kijk naar hoe vaak ik in mijn games naar fatigue ga dan is dat minder dan 1 op 20 denk ik...

Anyways, heb straks een dikke 130 packs te openen en hoop in elk geval enkele van de legendaries uit mijn wishlist te trekken:

Keeper Stalladris
Kalecgos
Khadgar
Catrina Muerte
Tak Nozwhisker
Heistbaron Togwaggle
Arch-Villain Rafaam
Barista Lynchen

Heb wel genoeg dust om ze te craften, maar ik bewaar mijn dust in eerste instantie liever dan dat ik het uitgeef, kan dan altijd nog halverwege het seizoen wat epics & legendaries craften die dan komen bovendrijven als zijnde meta-defining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik kan 140 packs kopen van gold, maar ik ga ga denk ik voor de 100-120 en even kijken wat de pity timer doet.

Mijn wishlist:
Kalecgos
Khadgar
Madame Lazul <3
Heistbaron Togwaggle
Arch-Villain Rafaam
Blastmaster Boom
Archevist Elysiana
Archmage Vargoth

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook 130 packs en na alles een beetje bekeken te hebben verwacht ik dat value weer een belangrijk iets gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Straks om 18 uur trouwens pre-release event op Twitch. 6 streamers hebben volle toegang tot de RoS kaarten en gaan deckbuilden, theorycraften en potjes spelen tegen elkaar en met Hearthstone developers.

Niet op het officiele hearthstone kanaal maar op de kanalen van de streamers zelf:
- Brian Kibler
- Trump
- Kripparian
- Alliestrasza
- Nicholena
- Disguided Toast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb zo'n voorgevoel dat sommige kaarten echt klote gaan uitpakken in Wild voor je tegenstander. Neem onderstaande kaart bijvoorbeeld. Als je het zo kan spelen dat er veel lage minions liggen en je speelt de kaart, kan je maar zo een hoop héle sterke minions (Mal'ganis, Void Lord, Doom Guard) hebben liggen op beurt 5. Natuurlijk is het een als als, maar ook andere kaarten als die ene die een spell cast herhaalt kan èrg sterk uitpakken.

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/386/612/636899158517122708.png

[ Voor 7% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 05-04-2019 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik heb alvast mijn pakjes (51) geopend via een fireside gathering die ik heb gemaakt. Goed geluk dit maal; ik had 6 legendaries en 12 epics te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:33:
Ik heb zo'n voorgevoel dat sommige kaarten echt klote gaan uitpakken in Wild voor je tegenstander. Neem onderstaande kaart bijvoorbeeld. Als je het zo kan spelen dat er veel lage minions liggen en je speelt de kaart, kan je maar zo een hoop héle sterke minions (Mal'ganis, Void Lord, Doom Guard) hebben liggen op beurt 5. Natuurlijk is het een als als, maar ook andere kaarten als die ene die een spell cast herhaalt kan èrg sterk uitpakken.

[Afbeelding]
Deze maakt de eerder besproken Rafaam's Scheme wellicht toch speelbaar (meme, dat wel); voor 9 mana 7 minions uit je deck op tafel (als je Rafaam's Scheme 7+ turns op hand hebt).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tektoon
The_Big_Easy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:10:
mijn wishlist:

Keeper Stalladris
Kalecgos
Khadgar
Catrina Muerte
Tak Nozwhisker
Heistbaron Togwaggle
Arch-Villain Rafaam
Barista Lynchen
Kasai schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:40:
Mijn wishlist:

Kalecgos
Khadgar
Madame Lazul <3
Heistbaron Togwaggle
Arch-Villain Rafaam
Blastmaster Boom
Archevist Elysiana
Archmage Vargoth
Ik heb wegens weinig spelen maar 6k gold ofzo. Gelukkig ook nog 15k dust (op beide servers). Veel must-crafts zitten er voor mij niet meteen tussen. Boom is goed maar het is geen garantie dat het bomb-pakket ook op de lange termijn onderdeel zal uitmaken van warrior. Barista past in veel decks en geeft value (ook met Boom) maar is niet waarschijnlijk niet OP genoeg voor een vast stekkie.

Op Elysiana en Tak (die ik uit pakjes hoop te trekken) na zijn het verder allemaal kaarten die ik zelf niet per se hoef te hebben maar die ik wel zal craften als ze de meta naar hun hand blijken te zetten en de decks leuk zijn.

EDIT:

ter herinnering: niet vergeten om de juiste gouden kaarten te craften voor de patch, scheelt een sloot dust. Voorts: je kunt met een eenvoudige aanpassing met je mac/pc inloggen in de client om de nieuwe cardbacks te unlocken. Geen emulator nodig. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 06-04-2019 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:53:
Ik heb alvast mijn pakjes (51) geopend via een fireside gathering die ik heb gemaakt. Goed geluk dit maal; ik had 6 legendaries en 12 epics te pakken.
Zo das niet mis ik verwacht ongeveer dezelfde aantallen maar dan in ongeveer 130 pakjes ;(

Wel ben ik blij dat we een enorme meta shift krijgen kijkend naar wat er allemaal uit roteert.

Geen Jaina, Rexxar of Guldan meer en ook Scream, Shadow Visions en alle spellstones verdwijnen.

Nu nog hopen dat value en card advantage eindelijk weer eens belangrijk worden ipv alles maar zo snel mogelijk spelen zonder een nadeel omdat je toch met bijv. Rexxar toch infinity value hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57
Tektoon schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:34:
Voorts: je kunt met een eenvoudige aanpassing met je mac/pc inloggen in de client om de nieuwe cardbacks te unlocken. Geen emulator nodig. :)
Ben niet zo'n cardback freak maar deze zijn best mooi, toch even gedaan.

thanks.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
beuker19 schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:00:
[...]
Nu nog hopen dat value en card advantage eindelijk weer eens belangrijk worden ipv alles maar zo snel mogelijk spelen zonder een nadeel omdat je toch met bijv. Rexxar toch infinity value hebt
Ik heb vijf decks klaarstaan, waaronder ook een secret pally en een silence priest die maar 1400 dust kost en geen kaarten van meer dan 4 mana heeft. Met die potion vendor trek je zo je hele deck. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Uit m'n 131 packs 8 legendaries (waarvan 1 golden) gekregen. Iig Archivist Elysiana dus ik ben blij. Kan alleen nog niet dusten totdat het uit is.
Edit: Met een unlisted fireside gathering gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 07-04-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:48:
Uit m'n 131 packs 8 legendaries (waarvan 1 golden) gekregen. Iig Archivist Elysiana dus ik ben blij. Kan alleen nog niet dusten totdat het uit is.
Edit: Met een unlisted fireside gathering gedaan.
Beide pre orders?
Of kon je ook al packs kopen voor gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:44:
[...]

Beide pre orders?
Of kon je ook al packs kopen voor gold?
Ja beiden pre-orders. Niet geprobeerd om meer packs te kopen voor gold. Stom eigenlijk...niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik zal helaas tot morgen moeten wachten met packs openen. Heb al wel wat streamers gekeken en omg bomb warrior zag er leuk uit :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga proberen een Hagatha Control deck te bouwen. Shaman heeft best veel tools. Nieuwe Elemental met Rush, Windfury en Lifesteal, Swampqueen Hagatha, Witches Brew voor healing en genoeg Board Clears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Xanthian schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:40:
Ik ga proberen een Hagatha Control deck te bouwen. Shaman heeft best veel tools. Nieuwe Elemental met Rush, Windfury en Lifesteal, Swampqueen Hagatha, Witches Brew voor healing en genoeg Board Clears.
Elemental Shaman werkt best goed hoor (nu al in standard), alleen is het een tempo deck, dus je moet wel goede draws hebben tegen aggro decks en late game wat leuke spells krijgen van Hagatha.

Zelf is een Jade Shudderwock Shaman een van de leukste decks die ik speel in Wild. Iets van 40% winrate, maar erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Nitai schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:45:
[...]

Elemental Shaman werkt best goed hoor (nu al in standard), alleen is het een tempo deck, dus je moet wel goede draws hebben tegen aggro decks en late game wat leuke spells krijgen van Hagatha.

Zelf is een Jade Shudderwock Shaman een van de leukste decks die ik speel in Wild. Iets van 40% winrate, maar erg leuk.
Elemental is inderdaad goed, maar na de rotation is er weinig Elemental synergie meer over.
Decks zoals Peanut Shaman en C'thun Reno shudderwock Shaman zijn toch de leukste decks om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Blijf zelf evolve Shaman het leukst vinden, vooral devolve werkt verrassend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Nog iets meer dan een dag (de release is 19:00 morgen NL-tijd). Ik kan niet wachten; geen idee welke decks ik ga spelen. Misschien beginnen met een simpele aggro deck? Of juist control om alle aggro decks te counteren?

Dit zijn de leukste dagen van een expansion! En als de meta dan allemaal wat stabieler wordt hebben we altijd nog arena, waar nieuwe sets worden geintroduceerd (en oude!). Al met al genoeg speelplezier.

Ik denk dat Murloc shaman nog wel eens erg goed kan worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb dezelfde uitdaging, mijn packs zijn open en genoeg dust om aan te vullen wat ik mis. Alleen nog geen idee wat ik precies wil gaan spelen. Op dit moment ziet de bomb warrior er leuk uit om te spelen maar ik twijfel of die het gaat redden tegen agro. Ook de summon mage is nog een optie met die extra summon.

Ik kan dus niet wachten tot morgen want ben erg benieuwd naar de nieuwe meta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Delph schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:57:
Ik heb dezelfde uitdaging, mijn packs zijn open en genoeg dust om aan te vullen wat ik mis. Alleen nog geen idee wat ik precies wil gaan spelen. Op dit moment ziet de bomb warrior er leuk uit om te spelen maar ik twijfel of die het gaat redden tegen agro. Ook de summon mage is nog een optie met die extra summon.

Ik kan dus niet wachten tot morgen want ben erg benieuwd naar de nieuwe meta :)
Oeh ja bomb shaman. Echt zo'n deck die volgens mij beter lijkt dan het zal zijn. Maar een grappig idee, dat zeker. Wie weet! Stiekem hoop ik op decks die niet zo geforceerd uit de archetypes komen maar gewoon vrij plots 'goed zijn' en ontdekt worden.

Mijn favoriete class is wel Mage; ik twijfel echter of die het gaan redden.

Voor de meta-addicts; Vicious Syndicate hebben een erg informatie stuk geschreven over alle nieuwe kaarten en of ze het gaan redden in de nieuwe meta. Ik las het stuk van shaman en dacht; dayumn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je hiermee zeggen dan?
Dat Big Priest zo snel mogelijk generfd moet worden of dat je toevallig een counter tegen Big Priest bent tegen gekomen en nu hier komt janken.

Sorry hoor maar wild word nu al maanden geteisterd door Big Priest dus het is niet meer dan logisch dat je counters tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen dan?
Dat Big Priest zo snel mogelijk generfd moet worden of dat je toevallig een counter tegen Big Priest bent tegen gekomen en nu hier komt janken.

Sorry hoor maar wild word nu al maanden geteisterd door Big Priest dus het is niet meer dan logisch dat je counters tegenkomt.
Ik speel geen Big Priest, maar een Vargoth Combo/Fun deck :).
Op papier dan. In de praktijk is het meer turn 3-4 doodgesmorct worden. Maar dat terzijde.

Idee van het deck was om grote minions uit het deck te summonen met Vargoth.

Ik heb overigens in 22 potjes geen enkele Big Priest gezien op rank 10....

[ Voor 20% gewijzigd door xelfer op 09-04-2019 09:51 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.