Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Veel unranked en anders niet hoger dan rank 17. De irritatie komt voornamelijk door interactie-loze decks. Tegenstanders die alleen face gaan of vomit decks. Het lijkt alsof men zo snel mogelijke potjes wil spelen om te klimmen in plaats van een leuk en interactief potje tegen elkaar. De opkomst van de hunter deze meta (hero power + alles face gooien) was voor mij denk ik de spreekwoordelijke druppel. Jullie veel plezier de komende expansions en hopelijk goede drops uit pakjes :)
Midrange hunter kan inderdaad goed SMORcen. Ik snap de frustratie. Tegelijk merk ik dat sommige decks er toch voornamelijk van winnen. Ik heb een vrij defensieve control-priest gebouwd (met mind blasts) en win 70% van alle hunter-decks, ook midrange/smorc hunters. Zeker als ze teveel op face gaan en niet goed traden (soms moet dat).

Ik vind het altijd frapant hoe mensen boos worden op aggro decks. Juist aggro decks win ik regelmatig van. Of je speelt zelf aggro en het is 50/50, of je speelt control, wat toch meestal in het voordeel is. En anders kan je altijd wat tech-options in je deck gooien, als je zoveel aggro tegenkomt.

Veel vervelender vind ik het spelen van potjes tegen combo-decks. Ik ben dan als control speler vaak kansloos omdat ik niet genoeg zijn health naar 0 krijg. Voorbeeld: Mecha-cathun druids. Geen goede deck, maar countert wel sommige decks die ik speel. Ik zou het liefst 24/7 tegen aggro spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Veel unranked en anders niet hoger dan rank 17. De irritatie komt voornamelijk door interactie-loze decks. Tegenstanders die alleen face gaan of vomit decks. Het lijkt alsof men zo snel mogelijke potjes wil spelen om te klimmen in plaats van een leuk en interactief potje tegen elkaar. De opkomst van de hunter deze meta (hero power + alles face gooien) was voor mij denk ik de spreekwoordelijke druppel. Jullie veel plezier de komende expansions en hopelijk goede drops uit pakjes :)
Het is helaas meer game design dan class design. Zolang low cost kaarten zo sterk blijven zal je altijd dominante vomit en smorc decks houden. Nu zijn het hunters, en daarvoor waren het paladins, warlocks, warriors, rogues etc.

Different flavour, same taste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Voor iedereen die nog een leuk nieuw deck zoekt:
https://www.hearthpwn.com...aman-9-0-from-rank-8-5-eu

9 potjes ranked meegespeeld en alle 9 gewonnen. Begonnen op rank 8 en zit nu op rank 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
SkyField schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:21:

9 potjes ranked meegespeeld en alle 9 gewonnen. Begonnen op rank 8 en zit nu op rank 5.
Geweldig. Ik mis Hagatha en Grumble, vind het net te duur (ik heb amper 3000dust). Ik houd het bij control (dragon) priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
SkyField schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:21:

Het deck verliest van alles dat niet aggro is though. Ik verlies tot nu toe alles van Mecha'thun warlock, Clone priest en zulk soort decks. Je hebt te weinig punch in de early game en in de late game is de combo niet sterk genoeg tegen dergelijke decks met zoveel healing en armor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 00:43
Kibler speelt een dragon versie van dit deck met wat meer wat originelere decklist. Zonder Grumble. Hij heeft er wel Hagatha in, maar die kan je er ook uitgooien en vervangen door een Slosher ofzo.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
icemotion schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:58:
[...]

Het deck verliest van alles dat niet aggro is though. Ik verlies tot nu toe alles van Mecha'thun warlock, Clone priest en zulk soort decks. Je hebt te weinig punch in de early game en in de late game is de combo niet sterk genoeg tegen dergelijke decks met zoveel healing en armor.
Ik heb nu in totaal 1x verloren van Mecha'thun Warlock, verder helaas weinig tijd om te spelen deze weken. Tegen Hunter werkt het deck wel zeer goed en dat kwam ik best vaak tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Na een hele tijd geen HS gespeeld, toch weer eens kriebels gekregen. Was inmiddels teruggevallen naar rank 15.
Al vrij snel door dat deze hele meta bijna exclusief uit een paar decks (en varianten van die decks) bestaat: Beast hunter, Spell hunter, Gallery priest, Control priest en Odd taunt warrior bijna exclusief tegengekomen, met heel af en toe een keer een odd rogue of een big mage of de dorpsgek die denkt dat mechathun druid een goed deck is :D Maar goed, dan kun je dus makkelijker decks spelen die op de meta inspelen.

Na 2 avondjes en een ochtend spelen dan toch weer eens legend aangetikt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l6SotS8.jpg

In het begin veel control warlock gespeeld maar die viel uit de gratie toen iedereen ineens dubbel silence ging spelen :? Daarna een tijd anti-combo warlock omdat ik bijna alleen maar gallery priests tegen kwam. Laatste stuk vanaf rank 5 bijna exclusief met control priest gedaan, met een nette 67% winrate:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U412elZ.png

Nu even lekker klieren in legend, en na deze maand waarschijnlijk wachten op rotation voordat ik weer ga spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Krukar schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:09:
Na een hele tijd geen HS gespeeld, toch weer eens kriebels gekregen. Was inmiddels teruggevallen naar rank 15.
Al vrij snel door dat deze hele meta bijna exclusief uit een paar decks (en varianten van die decks) bestaat: Beast hunter, Spell hunter, Gallery priest, Control priest en Odd taunt warrior bijna exclusief tegengekomen, met heel af en toe een keer een odd rogue of een big mage of de dorpsgek die denkt dat mechathun druid een goed deck is :D Maar goed, dan kun je dus makkelijker decks spelen die op de meta inspelen.
99% van de spelers in HS:

Stap 1: https://tempostorm.com/he...pshot/standard/2019-01-08
Stap 2: Open tier 1 lijst en kies een deck.
Stap 3: Copy deck to Hearthstone.
Stap 4: 'Play' met een 50% winrate.

De variatie zit hem vooral in de bron waar ze het netdeck van copy/pasten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
xelfer schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:05:
[...]

99% van de spelers in HS:

Stap 1: https://tempostorm.com/he...pshot/standard/2019-01-08
Stap 2: Open tier 1 lijst en kies een deck.
Stap 3: Copy deck to Hearthstone.
Stap 4: 'Play' met een 50% winrate.

De variatie zit hem vooral in de bron waar ze het netdeck van copy/pasten :D.
Mjah, dat is wel inherent aan cardgames, dat mensen een selectie van de beste tier1 decks spelen. Zelfs niet alleen in cardgames maar ook andere games, kijk bijv. naar overwatch, daar heb je ook gewoon een meta van "beste" heroes e.d.

Grappig iets trouwens. TempoStorm is een tournament scene site. Hun "meta" is gebaseerd op tournamenten en niet op ladder, zit vaak wat specifiekere tech in die decks. Odd warrior een tier 1 deck (dat listen ze momenteel) kan bijv. best waar zijn voor tournamenten, maar op ladder is het momenteel verre van dat.

Als je inspiratie zoekt voor decks kun je beter op hsreplay kijken, en dan met name hier: https://hsreplay.net/decks/#sortBy=winrate
Denk dat het gene wat de meeste spelers missen is dat je met zo'n decklist je winrate kan verhogen door te techen aan de hand van wat je veel tegenkomt op de ladder. 99% van de spelers speelt de stocklists zonder ooit een kaart te veranderen, dat is waar ze nat gaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 20-01-2019 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:00:
[...]
Mjah, dat is wel inherent aan cardgames, dat mensen een selectie van de beste tier1 decks spelen. Zelfs niet alleen in cardgames maar ook andere games, kijk bijv. naar overwatch, daar heb je ook gewoon een meta van "beste" heroes e.d.
Daarom vind ik dat soort games vaak ook niet super geschikt als competitieve game. Het aspect van skill wordt een beetje vertroebeld door het aspect van rock-paper-scizzors.

Uitsekende balans en je snel aan kunnen passen aan je tegenstanders keuzes is daarbij van essentieel belang om de game wel een echte esports te maken.

Mijn #1 competitive game is Rocket League en #2 Call of Duty. Beiden games met extreme gelijkheid qua mogelijkheden, waardoor skill bijna altijd de doorslaggevende factor zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
xelfer schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:53:
[...]

Daarom vind ik dat soort games vaak ook niet super geschikt als competitieve game. Het aspect van skill wordt een beetje vertroebeld door het aspect van rock-paper-scizzors.

Uitsekende balans en je snel aan kunnen passen aan je tegenstanders keuzes is daarbij van essentieel belang om de game wel een echte esports te maken.

Mijn #1 competitive game is Rocket League en #2 Call of Duty. Beiden games met extreme gelijkheid qua mogelijkheden, waardoor skill bijna altijd de doorslaggevende factor zal zijn.
Competitive Hearthstone is daarnaast wel ontzettend leuk om naar te kijken, dat zie je ook wel terug in de kijkcijfers bij de toernooien. En omdat het redelijk simpel is begrijpt iedereen het. Het is wel jammer dat tegenwoordig een redelijk aantal potjes op voorhand al duidelijk is wie de meeste kans maakt en dat maakt het soms wat minder interessant om naar te kijken.

Call of Duty of CS:GO of Overwatch kan ik nooit volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Gisteren gespeeld met een Wild Odd-mage met onder andere Archmage Antonidas. Super grappige deck en het werkte best aardig, omdat niemand mijn deck verwacht.

Daarnaast speel ik vooral Odd Rogue in Wild (met patches), wat een bizar goede deck zeg, zeker tegen control decks. Dat brengt veel gold in het laatje. Reno decks zijn leuker om te spelen, maar op mijn mobiel 30+min games spelen en dan disconnecten heb ik wel gezien; dat bewaar ik voor thuis.

Weet iemand of het mogelijk is om ergens te zien welke kaarten van een deck verdwijnen in april? Dit omdat alle decks keihard worden getroffen door de rotation; lijkt me leuk dat visueel te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
TheProf82 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:28:
Weet iemand of het mogelijk is om ergens te zien welke kaarten van een deck verdwijnen in april? Dit omdat alle decks keihard worden getroffen door de rotation; lijkt me leuk dat visueel te zien.
Er was iemand op Reddit die dat soort plaatjes aan het maken was;

https://www.reddit.com/r/...e_standard_rotation_next/

Deze bijvoorbeeld over Odd paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
icemotion schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Er was iemand op Reddit die dat soort plaatjes aan het maken was;

https://www.reddit.com/r/...e_standard_rotation_next/

Deze bijvoorbeeld over Odd paladin
Klopt; ik zou graag gemakkelijk per deck zien wat er wegvalt. Ik heb al best lang gezocht maar ook op bijv. HSreplay of Hearthpwn vond ik die optie niet. Je kan wel per set zien welke kaarten erin zitten bijvoorbeeld maar niet per deck snel zien welke kaarten van de drie expansions van 2017 zijn. Dank voor je tip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://thegamehaus.com/hearthstone-news/

Hier staan hele goede artikelen per class en de rotatie.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Net in arena een 74.0 warrior deck gedraft. En dan haal ik er 2 wins mee. Echt zonde van die deck. Dat terwijl de eerste games vrij gemakkelijk waren. De tegenstanders hadden helaas net zulke zieke decks...

Nu een 62.9 warlock deck; lang geleden dat ik zulke nutteloze kaarten zag. Arena kan wel erg RNG-zijn hoor, wat dat betreft heb ik toch de voorkeur voor constructed.

[ Voor 17% gewijzigd door TheProf82 op 29-01-2019 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
ja, want dat heb je daar natuurlijk niet! :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Tektoon schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 01:42:
ja, want dat heb je daar natuurlijk niet! :+
Veel minder. In constructed weet ik vaak waartegen ik speel. Iedereen kan alle standaard kaarten draften. Ja, soms draw je de nuts, tuurlijk. Maar al met al weet ik redelijk hoe ik mijn match-ups moet spelen voordat het potje begint. Dit heeft voor- en nadelen; match-ups tegen bijvoorbeeld een odd warrior zijn vaak erg voorspelbaar (of je deck is zwaar favored zoals OTK of je gaat zijn armor nooit doorkomen, tenzij Rexxar :D).

Begrijp me niet verkeerd; arena is een tof format. Houden zo. Maar het kan mij veel harder triggeren dan een potje constructed, ook omdat er best veel 'vanaf hangt' in arena. Je wil toch graag hoge wins halen en het liefst een deck blijven spelen, zeker als het een bovengemiddelde draft is die je niet zo vaak krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Ik heb op reddit mijn ervaring n.a.v. het kopen van de laatste Lunar New Year bundle omschreven. Hier te vinden:

https://www.reddit.com/r/...on_packs_and_bundles_and/

Ik ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken! Voor alle duidelijkheid; ik betaal dus graag voor games :-). Ik wil alleen weten wat ik krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 23:03

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

TheProf82 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:05:
Ik heb op reddit mijn ervaring n.a.v. het kopen van de laatste Lunar New Year bundle omschreven. Hier te vinden:

https://www.reddit.com/r/...on_packs_and_bundles_and/

Ik ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken! Voor alle duidelijkheid; ik betaal dus graag voor games :-). Ik wil alleen weten wat ik krijg.
Precies de reden dat ik hem nu ook laat gaan, pity voor mij is 6, 2 en 4 respectivelijk voor de sets dus ik heb een kleine kans iets leuks te krijgen. Wild bundle was leuker ivm de legs die ik daar sowieso uit zou krijgen en kreeg ook en miste nog bijna alle kaarten van GvG en TgT dus hoge €/dust ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo weer een nieuwe ronde met Nerfs !!!
https://playhearthstone.com/en-us/blog/22868202

Lijken op het eerste gezicht redelijk met Wild ook in de gedachte maar ik mis wel Priest in deze lijst want in Wild en nu in standaard toch wel heel erg sterk.

[ Voor 73% gewijzigd door beuker19 op 31-01-2019 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
De enige boardclear van Pala, waar je ook al een tweede kaart voor nodig had.... lekker dan.

[ Voor 35% gewijzigd door mosselmossel op 01-02-2019 08:16 ]

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:50:

Lijken op het eerste gezicht redelijk met Wild ook in de gedachte maar ik mis wel Priest in deze lijst want in Wild en nu in standaard toch wel heel erg sterk.
Volgens mij gewoon standard als ik kijk wie er geraakt wordt;

Odd rogue (geldt ook voor ,
Even shaman,
Hunters,
Bazooka paladin

Wat mij betreft prima nerfs, geeft langzamere decks wat meer tijd en de opkomst van double otk paladin wordt beetje gedrukt. Echter had ik liever dat ze de Death Knight kaarten hadden generfd.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Volgens mij gewoon standard als ik kijk wie er geraakt wordt;

Odd rogue (geldt ook voor ,
Even shaman,
Hunters,
Bazooka paladin

Wat mij betreft prima nerfs, geeft langzamere decks wat meer tijd en de opkomst van double otk paladin wordt beetje gedrukt. Echter had ik liever dat ze de Death Knight kaarten hadden generfd.
Met andere woorden CTun decks worden zeker beter van deze ronde met nerfs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:50:

Goeie nerfs wat mij betreft. Een aantal degenerate kaarten worden geraakt, zonder dat ze ineens onspeelbaar worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mosselmossel
`w000p w00p! Nu alleen Rogue nog, maar dat gaat nog wel een paar jaar duren, want ik vind rogue kut. Maar acht golden heroes :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c5cGehE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

congrats :)

Hier een decklist voor rogue. Leuk om mee te spelen en is een keer wat anders dan odd rogue.
Doet het vooral goed tegen hunters :)

11-1

### Meta Rogue #2
# Class: Rogue
# Format: Standard
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Cold Blood
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Southsea Deckhand
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 2x (3) Hench-Clan Thug
# 2x (3) SI:7 Agent
# 2x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (4) Spellbreaker
# 2x (5) Cobalt Scalebane
# 2x (5) Fungalmancer
# 1x (5) Leeroy Jenkins
# 2x (5) Vilespine Slayer
#
AAECAYO6AgSyAq8E8gWc4gINtAGMAu0C1AXdCIHCAuvCAsrDApvLAsrLAtHhAtvjAqbvAgA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
murphylee schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:17:
[...]

congrats :)

Hier een decklist voor rogue. Leuk om mee te spelen en is een keer wat anders dan odd rogue.
Doet het vooral goed tegen hunters :)

11-1

### Meta Rogue #2
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Cold Blood
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Southsea Deckhand
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 2x (3) Hench-Clan Thug
# 2x (3) SI:7 Agent
# 2x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (4) Spellbreaker
# 2x (5) Cobalt Scalebane
# 2x (5) Fungalmancer
# 1x (5) Leeroy Jenkins
#
AAECAYO6AgSyAq8E8gWc4gINtAGMAu0C1AXdCIHCAuvCAsrDApvLAsrLAtHhAtvjAqbvAgA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Standaard aggro rogue. Vind ik niet leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Heeft er al iemand die cardback? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 01:41:
Ja, vannacht om half drie ofzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 01:41:
Vanmorgen update geinstalleerd en na de eerste pot gelijk de cardback gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:41:
`w000p w00p! Nu alleen Rogue nog, maar dat gaat nog wel een paar jaar duren, want ik vind rogue kut. Maar acht golden heroes :)
[Afbeelding]
Deathrattle Rogue en C'Thun Rogue in Wild is wel lachen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:50:
[...]

Deathrattle Rogue en C'Thun Rogue in Wild is wel lachen.
Ik zal ze eens checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Of Mill Rogue in Wild, ben je zo klaar (snelle potjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Of Mill Rogue in Wild, ben je zo klaar (snelle potjes).
Daar win je echt nog maar max 49 procent mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Daar win je echt nog maar max 49 procent mee.
Prima toch, je weet daar ook wel snel of het gaat lukken of niet, gewoon concede.
Zelf heb ik met Miracle Rogue m'n golden portrait gehaald, maar ja nu lijkt het meer aggro dan mid range en dat vind je niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Miracle vind ik nog wel aardig. Code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:45:
Miracle vind ik nog wel aardig. Code?
Sorry bro, is alweer een kleine 15 maanden geleden dat ik m'n Golden Rogue heb gehaald. Zo te zien is het nu gemerged met Pirate Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rogue is voor mij ook nog de enige non golden Class maar ook ik kan geen leuke decks vinden dus wacht ik wel op de rotatie en hoop op wat leukere decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:54:
Rogue is voor mij ook nog de enige non golden Class maar ook ik kan geen leuke decks vinden dus wacht ik wel op de rotatie en hoop op wat leukere decks.
Jij bent een doorgewinterde speler, kun je niet zelf een leuk deck in elkaar draaien dan?
Ik zag vanochtend een filmpje van J4CKIECH4N (pfff goed gespeld?) die nu Cutlass Rogue speelt. Zag er wel fun uit, wel rondom espionage/shuffle gebaseerd, maar feitelijk speel je met cheap kaarten van andere classes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:59:
[...]

Jij bent een doorgewinterde speler, kun je niet zelf een leuk deck in elkaar draaien dan?
Ik zag vanochtend een filmpje van J4CKIECH4N (pfff goed gespeld?) die nu Cutlass Rogue speelt. Zag er wel fun uit, wel rondom espionage/shuffle gebaseerd, maar feitelijk speel je met cheap kaarten van andere classes. :D
Op ladder zeker op rank 5 is het gewoon heel moeilijk en met een winrate van zeg maar 45% ben je heel lang bezig voor nog 100 wins.

En dan moet je nog hopen dat je heel weinig mirror tegen komt.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 07-02-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rogue is juist de class waar je de meest toffe meme decks mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigen Odd-Mage brouwsel (met wat tempo) gaat wel weer lekker...Odd-Paladin, aggro Hunter, control Warlock en nogmaals Odd-Paladin eraf...de laatste met een 24 Hero Power to the face...double-damage Hero Power mech negeren om face te gaan is niet zo slim.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:51:
[...]

Op ladder zeker op rank 5 is het gewoon heel moeilijk en met een winrate van zeg maar 45% ben je heel lang bezig voor nog 100 wins.

En dan moet je nog hopen dat je heel weinig mirror tegen komt.
Je kan gewoon ook Wild spelen he, maar ja, als het geen prio heeft, dan komt het vanzelf wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik probeer altijd een Control Deck te spelen in ranked maar dat duurt echt lang. Gisteren even Odd Paladin gepakt met Liam er in en je pakt de ene win na de andere. 63% winrate met dat deck is echt bizar hoog als je dat vergelijkt met 55%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30
Iemand die hier iets aan kan verbeteren.,
Het is echt een lachen deck.. maar krijg het niet "kloppend"
Als het werkt (goeie draw) dan is het hi lay riouuus

### Double Rogue?
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Preparation
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Wax Elemental
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 1x (3) Ironbeak Owl
# 1x (3) Sonya Shadowdancer
# 2x (3) Stonehill Defender
# 1x (4) Academic Espionage
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (4) Fal'dorei Strider
# 2x (4) Spirit of the Shark
# 2x (5) Former Champ
# 2x (5) Fungalmancer
# 1x (6) Vanish
#
AAECAYO6AgbEAaICsgLP4QKc4gKo9wIMtAHtAoYJgcICm8IC68IC3NECx9MC0eEC2+MCtIYDq4wDAA==
#

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Voor de mensen die gek worden van Big Priest in wild (met Barnes), raad ik mijn deck (en replay) van harte aan. De replay is hilarisch.

PS: Deze deck verliest uiteraard van elke andere deck.

Link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
TheProf82 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:24:
Voor de mensen die gek worden van Big Priest in wild (met Barnes), raad ik mijn deck (en replay) van harte aan. De replay is hilarisch.

Link
Dat soort Priests moet je inderdaad met irritante decks bestrijden. Ik deed het net met Mill Rogue.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Geinig, toen we 20 minuten bezig waren dacht ik dat dit potje tegen Quest PRiest naar infinity and beyond ging. Totdat hij gierig werd in zijn laatste beurt.

https://hsreplay.net/replay/xTQLgDbse7pmRxPaceChhX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:24:

Link
Ik heb nu 29 games op een rij niet tegen Big Priest gespeeld in Wild. Enige waar ik nog steeds veel tegen speel is Odd Paladin en Even Shaman. En Pirate Warrior zie ik ook weer een smorcback maken.

Qua control decks is het vnl. Warlock.

En nu precies queue ik tegen een Big Priest :D.
Bad Brains schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:47:
Iemand die hier iets aan kan verbeteren.,
Het is echt een lachen deck.. maar krijg het niet "kloppend"
Als het werkt (goeie draw) dan is het hi lay riouuus

### Double Rogue?
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Preparation
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Fire Fly
# 2x (1) Wax Elemental
# 1x (2) Prince Keleseth
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 1x (3) Ironbeak Owl
# 2x (3) Stonehill Defender
# 2x (4) Elven Minstrel
# 2x (4) Fal'dorei Strider
# 2x (4) Spirit of the Shark
# 2x (5) Former Champ
# 2x (5) Fungalmancer
# 1x (6) Vanish
#
AAECAYO6AgbEAaICsgLP4QKc4gKo9wIMtAHtAoYJgcICm8IC68IC3NECx9MC0eEC2+MCtIYDq4wDAA==
#
Ik speel zelf de volgende lijst in Wild:
### Meme
# Format: Wild
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Shadowstep
# 2x (1) Deadly Poison
# 2x (1) Swashburglar
# 1x (2) Cavern Shinyfinder
# 2x (2) Goblin Auto-Barber
# 2x (2) Undercity Huckster
# 2x (3) Blink Fox
# 2x (3) Coldlight Oracle
# 1x (3) Raiding Party
# 1x (3) Shaku, the Collector
# 2x (4) Spectral Cutlass
# 1x (4) Tinker's Sharpsword Oil
# 1x (5) Captain Greenskin
# 1x (7) Sprint
# 1x (8) Tess Greymane
# 1x (9) Valeera the Hollow
#
AAEBAYO6AgrIA/YErxDJvwLl0QKA0wLP4QLr8AKo9wLVjAMKtAHtAssD+AfED/KwApK2AoHCAurzAsf4AgA=
#
Helaas is het niet echt speelbaar gezien het feit dat 90% van de mensen een volledig geoptimaliseerd smorcdeck speelt, waarbij de game turn 5-6 wel afgelopen is. Maar die 10% van de tijd dat je tegen een control speler komt, is het wel leuk.

HS kan in theorie zo leuk zijn om te spelen, met allerlei toffe kaarten. Helaas denken de gemiddelde spelers daar anders over.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/a084g4.png

Mijn games zijn tegenwoordig gemiddeld in 5.7 beurten afgelopen.......

[ Voor 76% gewijzigd door xelfer op 18-02-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

xelfer schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Ook gewoon in casual.
Mensen die tryharden.... Vern.kt de hele game.

Ook al speel je smorc decks in casual. Speel dan voor de fun door en laat de ander bv terug komen.
Je hebt daar toch niets te verliezen/winnen

Behalen van Quest alleen maar in ranked of vs Friends etc.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Dat is echt niet het gemiddelde in Wild. Ik speelde dit seizoen weer 74 potjes Wild. Daarvan duurden er 39 tien of meer beurten. Slechts 9 waren binnen 6 beurten klaar. Inclusiefn twee potjes instaconcede.

Gemiddeld 10,4 beurten hier.

Je gemiddelde kan natuurlijk lager zijn, als je zelf alleen maar smorct.

[ Voor 12% gewijzigd door mosselmossel op 18-02-2019 18:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lol ik burnde net 10 kaarten van een Druid met Skulking Geist.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:59:
[...]

Dat is echt niet het gemiddelde in Wild. Ik speelde dit seizoen weer 74 potjes Wild. Daarvan duurden er 39 tien of meer beurten. Slechts 9 waren binnen 6 beurten klaar. Inclusiefn twee potjes instaconcede.

Gemiddeld 10,4 beurten hier.

Je gemiddelde kan natuurlijk lager zijn, als je zelf alleen maar smorct.
Er zaten ook wat insta concedes bij, en mensen die conceden nadat ik turn 4 mijn warlock quest complete met een volle hand. En ik concede zelf ook vaak een beurt voordat ik lethal heb, of turn 4-5 als ik 100% weet dat een comeback niet meer mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:16:
[...]

Er zaten ook wat insta concedes bij, en mensen die conceden nadat ik turn 4 mijn warlock quest complete met een volle hand. En ik concede zelf ook vaak een beurt voordat ik lethal heb, of turn 4-5 als ik 100% weet dat een comeback niet meer mogelijk is.
Dan weet je dus zelf ook dat de cijfers die je hier plempt totale nonsens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Nee hoor. Het feit dat mijn potjes gemiddeld 5.7 beurten duren is een feit. Of je daar harde conclusies aan wil verbinden is de vraag. Een gemiddelde zegt niets zonder standaard afwijking en andere zaken die iets over de distributie zeggen.

Ja mijn smorc tegenstanders conceden vaak nadat ik een 2/4 taunt, 2/6 taunt en 3/8 taunt op volgorde uitspeel vanaf turn 2. En ja, de games hadden best een paar beurten langer kunnen duren als ze door zouden spelen. Maar dat zou niets veranderen aan de situatie en de uitkomst. En in de screenshot hieronder concede ik ook op turn 4. Had ik de beurt nog een keer door kunnen geven? Sure. Had ik iets kunnen doen aan de lethal de beurt daarop? Nee.
murphylee schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:47:
[...]

Ook gewoon in casual.
Mensen die tryharden.... Vern.kt de hele game.

Ook al speel je smorc decks in casual. Speel dan voor de fun door en laat de ander bv terug komen.
Je hebt daar toch niets te verliezen/winnen

Behalen van Quest alleen maar in ranked of vs Friends etc.
Alles voor de 3.3 gold per win he!

[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 19-02-2019 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
mosselmossel schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:24:
[...]

De gemelde statistieken in dit topic zijn soms met grote korrels zout te nemen inderdaad, dat is altijd al zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Discard Warlock werkt nog best goed in Wild. Sta hier nu 31-5 mee op de ladder:
### Disco
# Class: Warlock
# Format: Wild
#
# 1x (1) Lakkari Sacrifice
# 2x (1) Malchezaar's Imp
# 2x (1) Soulfire
# 1x (1) The Soularium
# 1x (2) Clutchmother Zavas
# 2x (2) Darkshire Librarian
# 2x (2) Vulgar Homunculus
# 2x (3) Reckless Diretroll
# 2x (3) Silverware Golem
# 2x (4) Cataclysm
# 2x (4) Fist of Jaraxxus
# 1x (4) High Priestess Jeklik
# 2x (4) Lakkari Felhound
# 1x (5) Blood-Queen Lana'thel
# 2x (5) Doomguard
# 2x (6) Cruel Dinomancer
# 2x (6) Soulwarden
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAEBAcn1AgaAxwKUxwK40AKX0wKPggPwhgMM9wTOB8QUr6wC1LMCvLYCjccCkccC8dACzukC1oYDr40DAA==
#
Het werkt minder goed tegen decks als Big Priest, maar aggro decks hak ik tot nu toe hard in de pan. De enige 2 losses tegen aggro zijn tegen de meest extreme vomit en smorc decks met een perfecte hand of god en een turn 3-4 lethal.

Potje 1 tegen de hypersmorc. Ik stond op 9 aan het begin van mijn turn 4, nadat ik turn 2 een 2/4 taunt neerlegde en turn 3 een 3/8 taunt. Turn 5 heb ik nooit gezien:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1o6dyv.png

Potje 2 tegen dezelfde hypersmorc. Dit was turn 2 de board en voor aanvang van turn 4 was ik dood, omdat ik geen taunt had.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/sc828z.png

Ja potjes duren gemiddeld 5,7 beurten.

Heb ook een paar keer turn 3 gewonnen (tegenstander concede) omdat ik een goeie cataclysm had.

[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 23-02-2019 11:39 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Atlas#22744

• mosselmossel
Wow, Goeie dingen voor Standard, denk ik.

Maar wtf doen ze met die solo-dingen. Een maand na een expansion een solo ding dat weer 2 tientjes kost....

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
mosselmossel schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:57:
Maar wtf doen ze met die solo-dingen. Een maand na een expansion een solo ding dat weer 2 tientjes kost....
Je geeft het antwoord zelf al, nog meer $$$ binnen harken... Dit jaar dus 3 expansions en minstens één adventure. RIP free-to-play (veels te veel content om bij elkaar te questen) en pay-to-win players (€20 extra om enigzins compleet te blijven)...

• mosselmossel
The_Big_Easy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Je geeft het antwoord zelf al, nog meer $$$ binnen harken... Dit jaar dus 3 expansions en minstens één adventure. RIP free-to-play (veels te veel content om bij elkaar te questen) en pay-to-win players (€20 extra om enigzins compleet te blijven)...
Ik denk niet dat ik die solo ga doen. De rewards zijn nihil en ik heb het ook nog nooit leuk gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
The_Big_Easy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Dat is dus niet waar; de content is echt optioneel voor als je solo adventures tof vind: de rewards zijn gewoon card packs en uiteindelijk n cardback.

Vind je solo content niet interessant dan koop je voor die 2800 gold gewoon 28 packs. In plaats van 12 + 1 golden pack. Want de eerste wing en drie packs zijn gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben iig heel blij dat ze weer eens wat meer content releasen. _/-\o_

Heb ook 2 gouden copies van iedere kaart die nu rotate met dust refund, dus veel dust zit er ook aan te komen:
- 4 gouden commons (1600)
- 6 gouden rares (4800)
- 4 gouden epics (6400)
- 2 gouden legendaries (6400)
Totaal: 19.200 dust extra.

*O*

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:59
Thanks voor de heads up, genn en de eels had ik al, maar heb nu een aantal gouden kaarten bijgecraft. Ook handig om je goud op te potten, adventure kost 2800g of €20,=

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Year of the Dragon - Goodbye Genn & Baku, New Solo Content, Arena Draft Pools, Smarter Deck Builder

Hearthstone is getting huge updates this year! Say goodbye to the Odd and Even mechanic as it gets vaulted to Wild and more!

Nine cards are being hall of famed. Most cards are Even/Odd themed.
New paid Single player content. 5 chapters (1 for free). Earn packs and more.
Arena is getting rotating draft pool. Once or twice per expansion they'll switch the sets up.
Every expansion will have a pre-release Fireside Gathering.
You will be able to reroll Legendary quests into a normal one.
You can now choose a Random card back! Single card back no more.
A smarter deck builder is coming. Details will come at a later date.
Arena wins now count towards golden heroes.
Free Packs! Login between March 25 and April 2 to get free packs. One per day.

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Moet zeggen dat de wijzigingen vrij pauper zijn, maar goed. In vrij uurtje zie ik toevallig net Bunny vs een Taiwanees op een of ander toernooi en ik moet zeggen: dikke plays! Een reclame voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht om eerlijk te zijn best wel veel voor het komende jaar in standaard zeker met de nieuwe HoF kaarten en de rotatie die er aan komt.

Ik denk ook dan het een goede keus is geweest om Baku en Genn naar de HoF te sturen ipv. om wat voor manier dan ook nerfen want dat is niet te doen volgens mij.
Overigens niet alleen om Odd Paladin maar net zo goed om fucking Odd Warrior want dat vind ik echt het minst leuke deck om mee of tegen te spelen.

Er ik ook gewoon gezegd dat KoFT en KnC eigenlijk te sterk waren en dat met geen kaarten meer willen uitbrengen die infinity gaan dus misschien is er nog hoop.

En natuurlijk is het altijd fijn om de rotatie te beginnen met een paar gratis Legendary's mocht je besluiten om bijv. geen packs meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 01:09:
Ik verwacht om eerlijk te zijn best wel veel voor het komende jaar in standaard zeker met de nieuwe HoF kaarten en de rotatie die er aan komt.

Ik denk ook dan het een goede keus is geweest om Baku en Genn naar de HoF te sturen ipv. om wat voor manier dan ook nerfen want dat is niet te doen volgens mij.
Overigens niet alleen om Odd Paladin maar net zo goed om fucking Odd Warrior want dat vind ik echt het minst leuke deck om mee of tegen te spelen.

Er ik ook gewoon gezegd dat KoFT en KnC eigenlijk te sterk waren en dat met geen kaarten meer willen uitbrengen die infinity gaan dus misschien is er nog hoop.

En natuurlijk is het altijd fijn om de rotatie te beginnen met een paar gratis Legendary's mocht je besluiten om bijv. geen packs meer te kopen.
Ik hoop dat ze geleerd hebben van hun fouten. De superuberpewpewpew powercreep kaarten van de sets van de afgelopen 2 jaar hebben het spel weinig goeds gebracht.

Zolang ze idd stoppen met kaarten die infinite value geven en turn 1 en 2 drops releasen die de game in hun eentje kunnen beslissen, zal het in standaard beter moeten worden.

Wild wordt alleen maar meer en meer OP, dus ik hoop dat ze met een soort tussenmodus gaan komen: alle sets, maar dan zonder een hele berg super overpowered kaarten. Een soort van mega hall of fame met pakweg 100 van de meest degenerate kaarten uit de afgelopen jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 02-03-2019 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
beuker19 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 01:09:

Zeker. Maar dat zijn wijzigingen die er ofwel sowieso gingen komen (rotatie) ofwel waar ze zichzelf toe hadden gedwongen (Baku/Genn). Noodzakelijk onderhoud, geen creatieve nieuwe stappen vooruit.

Random cardbacks zijn aardig maar niet meer dan fluff. Die smarter deck builder is een autonetdecker. Ik ben nieuwsgierig naar hoe die PvE content het gaat doen. Er is een dunne lijn tussen diepe content voor de hardcore speler en pay to win.

Wat mij betreft doet deze update dus vrij weinig nieuws. Het zal van de nieuwe kaarten moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Zeker. Maar dat zijn wijzigingen die er ofwel sowieso gingen komen (rotatie) ofwel waar ze zichzelf toe hadden gedwongen (Baku/Genn). Noodzakelijk onderhoud, geen creatieve nieuwe stappen vooruit.
Ik denk dat noodzakelijk onderhoud op dit moment veel belangrijker is dan creatieve stappen vooruit. Er zijn gigantisch veel toffe kaarten die op dit moment geen plek vinden in de game, omdat ze qua powerlevel net niet goed genoeg zijn of niet passen in de tier 1 smorc/infinite value/OTK combo decks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Hoppa, vier pakjes voor Bunnyhoppor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30
0 voor Tyler, waarom is die gast zo slecht(ongelukkig) in wedstrijden :/

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 21:27
Hallo, terugkerende speler hier... zou het fijn vinden als ik een aantal tweakers zou mogen toevoegen in mijn ‘friend list’ om die verdraaide ‘friend quests’ te mogen doen (in de toekomst). Al mijn echte vrienden zijn inmiddels gestopt (of hebben ff een break) met Hearthstone...
Mijn Battletag is Timx2#2999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Timx2 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:50:
Hallo, terugkerende speler hier... zou het fijn vinden als ik een aantal tweakers zou mogen toevoegen in mijn ‘friend list’ om die verdraaide ‘friend quests’ te mogen doen (in de toekomst). Al mijn echte vrienden zijn inmiddels gestopt (of hebben ff een break) met Hearthstone...
Mag altijd! Tag staat hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Mij mag je ook toevoegen: TheBigEasy#1544 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Voeg maar toe!

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van mij staat ook hier onder.

Na het weekend weer redelijk wat gespeeld te hebben ben ik toch wel blij met het H.o.famen van Baku en Genn want het is gewoon elke x precies het zelfde liedje.
Het ergste is nog Quest Odd Warrior en wie ooit durf te zeggen dat dit deck in de buurt komt van de oude Control Warrior is hartstikke gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:56:
[...]
Het ergste is nog Quest Odd Warrior en wie ooit durf te zeggen dat dit deck in de buurt komt van de oude Control Warrior is hartstikke gek.
Quest niet, maar Odd Warrior zelf wel natuurlijk. Al blijft good old CW met Elise toch wel heugelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
mosselmossel schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Hoppa, vier pakjes voor Bunnyhoppor...
Same, bewust voor hem gekozen omdat hij vaak sterk in voor de dag komt in toernooien en hij maakt het weer waar. Lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Wanneer krijgen we die packs? Of heb ik blijkbaar op de verkeerde gegokt omdat ik nog niks heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ergens deze week dacht ik gelezen te hebben. Je krijgt sowieso één pack als je gestemd hebt, dus zelfs bij een verkeerde gok krijg je iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:15:
[...]

Same, bewust voor hem gekozen omdat hij vaak sterk in voor de dag komt in toernooien en hij maakt het weer waar. Lekker! :)
Ik ken al die spelers niet, dus had maar gewoon willekeurig iemand gekozen. Weet niet meer wie, dus het aantal pakjes wat ik krijg zal een verrassing worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 21:27
Bedankt voor alle reacties. Ik heb jullie toegevoegd! Komende maand ga ik wat pve content inhalen (gestopt tijdens old gods) en een deck verzamelen, zodat ik vanaf april weer een beetje competitief kan spelen. Hoogste rank van mij toentertijd was rank 3 geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
xelfer schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:43:
[...]

Ik ken al die spelers niet, dus had maar gewoon willekeurig iemand gekozen. Weet niet meer wie, dus het aantal pakjes wat ik krijg zal een verrassing worden.
Ik kies toch bijna altijd voor mensen die zich bewijzen in toernooitjes. Legt me vooralsnog geen windeieren. Maar goed, dan moet je het natuurlijk wel een beetje volgen ook. En als je dat niet leuk vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
...dan kijk je ff snel op reddit naar een tabelletje met winrates van de spelers en kies je de beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb dit keer ook 4 packs, want Bunnyhoppor. Ik kies altijd een speler op basis van userhandle of foto.. zo van "moah dat lijkt me wel een sympathieke dude" . en dan krijg ik packs. Good enough for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:16:
[...]

Ik kies toch bijna altijd voor mensen die zich bewijzen in toernooitjes. Legt me vooralsnog geen windeieren. Maar goed, dan moet je het natuurlijk wel een beetje volgen ook. En als je dat niet leuk vindt...
Ik volg het idd totaal niet, vooral omdat het me niet zo interesseert. Het aantal pakjes wat je kan winnen (+3) is ook net te weinig om er echt moeite in te gaan stoppen. Ik heb wel een paar keer op basis van puur geluk de winnaar gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Wanneer zouden ze de expansion van volgende maand bekendmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:32:
Wanneer zouden ze de expansion van volgende maand bekendmaken?
ongeveer twee weekjes wachten had ik ergens in een stream gehoord. Dan is de aankondiging en waarschijnlijk een card reveal van 5 kaarten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ow, dat duurt dan nog wel even. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik verwacht de aankondiging wel wat sneller eigenlijk. Om niet te zeggen: een dezer dagen. Heel veel wijken ze meestal niet van hun schema's af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik verwacht de aankondiging ook vrij snel gezien de videos die ze releasen de afgelopen dagen;

YouTube: The Fortune Teller | Hearthstone

YouTube: The King | Hearthstone

YouTube: The Witch | Hearthstone

De eerste video verscheen vorige week woensdag, de tweede afgelopen vrijdag. de derde gisteren. Dus ik verwacht de video over het vierde teamlid (dr Boom) morgen en dan is er nog 1 kaart over, dat is dan vermoedelijk de trailer voor de hele expansion en die verwacht ik vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of ze van hun schema af zouden wijken. Volgens mij is HS nu wel een beetje stale en kan het wel wat hype gebruiken om de pre-orders te boosten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Expansion is aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Dat dacht ik al. Moet zeggen dat het thema me meevalt. Ben benieuwd naar de kaarten. Release is op 9 april, login rewards vanaf de 5e. Jammer dat er weer een hero achter een paywall zit maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:46:
Jammer dat er weer een hero achter een paywall zit maar goed.
Ze maken niet echt mooie hero's tegenwoordig. En ik heb Tyrande al, die ik persoonlijk de mooiste ingame vind.

Pagina: 1 ... 24 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.