Midrange hunter kan inderdaad goed SMORcen. Ik snap de frustratie. Tegelijk merk ik dat sommige decks er toch voornamelijk van winnen. Ik heb een vrij defensieve control-priest gebouwd (met mind blasts) en win 70% van alle hunter-decks, ook midrange/smorc hunters. Zeker als ze teveel op face gaan en niet goed traden (soms moet dat).Piet_Piraat7 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:54:
[...]
Veel unranked en anders niet hoger dan rank 17. De irritatie komt voornamelijk door interactie-loze decks. Tegenstanders die alleen face gaan of vomit decks. Het lijkt alsof men zo snel mogelijke potjes wil spelen om te klimmen in plaats van een leuk en interactief potje tegen elkaar. De opkomst van de hunter deze meta (hero power + alles face gooien) was voor mij denk ik de spreekwoordelijke druppel. Jullie veel plezier de komende expansions en hopelijk goede drops uit pakjes
Ik vind het altijd frapant hoe mensen boos worden op aggro decks. Juist aggro decks win ik regelmatig van. Of je speelt zelf aggro en het is 50/50, of je speelt control, wat toch meestal in het voordeel is. En anders kan je altijd wat tech-options in je deck gooien, als je zoveel aggro tegenkomt.
Veel vervelender vind ik het spelen van potjes tegen combo-decks. Ik ben dan als control speler vaak kansloos omdat ik niet genoeg zijn health naar 0 krijg. Voorbeeld: Mecha-cathun druids. Geen goede deck, maar countert wel sommige decks die ik speel. Ik zou het liefst 24/7 tegen aggro spelen.