Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren en vandaag maar eens aan de puzzles begonnen...toch wel de leukste solo tot nu toe. Geen RNG, gewoon lekker puzzelen met mechanics. Ik ben begonnen met de eerste 2 bosses van elke type en daarna van bovenaf aan de 'wings' gaan clearen. Net cloning afgemaakt en ik moet zeggen dat het niveau van de challenges niet verkeerd is...sommige puzzles kun je flink op blindstaren voordat het kwartje valt. Zeker vermakelijk, goed gedaan door Bliz.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Deze tavern brawl is zo vervelend, ik speelde tegen een guy die echt goede minions kreeg de hele tijd, Malganis, C'thun, Geoscuptor Yip en meer. Terwijl ik constant achter de feite aanliep, kreeg ik gewoon een Tess Greymane, hoppa vrijwel alles (behalve mijn hex, ik was shaman) werd opnieuw gespeeld.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:36:
Gisteren en vandaag maar eens aan de puzzles begonnen...toch wel de leukste solo tot nu toe. Geen RNG, gewoon lekker puzzelen met mechanics. Ik ben begonnen met de eerste 2 bosses van elke type en daarna van bovenaf aan de 'wings' gaan clearen. Net cloning afgemaakt en ik moet zeggen dat het niveau van de challenges niet verkeerd is...sommige puzzles kun je flink op blindstaren voordat het kwartje valt. Zeker vermakelijk, goed gedaan door Bliz.
Eens, zeker de beste content tot nu toe. Hoewel de vorige met Tess en Toki enzo ook nog wel redelijk was.

Dungeon run vond ik vanwege de hoge RNG factor weinig aan. De 10 standaard kaarten in je deck maakten de eerste 4-5 fights ook super saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:35
Mijn god zeg, zelfs unranked is volledig gericht op face face face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 17:27
Ik heb gister al mijn gouden kaarten, behalve de kaarten die ik in decks speel, gedisenchant. Van deze dust heb ik een bijna-complete (ik mis Mal'Ganis...) reno-warlock gecraft. Dat kostte me zo'n 8000 dust.

Een riskante zet, maar ik heb ook kaarten ermee gecraft die altijd van pas komen. Ik heb in Standard een grote verzameling aan decks kunnen bouwen nu (Odd paladin, odd rogue, secret hunter, odd warrior, aluneth mage) en was echt toe aan een reno deck. Hierover fantaseer ik al een jaar, maar ik kan het nooit betalen :D.

Nu dus wel (bijna), ik moet alleen nog 1600 dust sparen om Mal'Ganis te craften; ik weiger om vier legendaries te disenchanten, dat lijkt me zo zonde. Alhoewel het wel kriebelt...hoe erg zou het zijn om bijvoorbeeld de volgende te disenchanten?
- Lady in White (
- Blood-queen lana'thel
- Archmage Arugal (twijfelgeval want ik speel graag mage, maar deze wordt wss nooit viable)

Ik disenchant sowieso geen classic cards, want dan open ik daarna in pakjes weer dezelfde kaarten (ik mis nog veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:54:
Alhoewel het wel kriebelt...hoe erg zou het zijn om bijvoorbeeld de volgende te disenchanten?
- Lady in White (
- Blood-queen lana'thel
- Archmage Arugal (twijfelgeval want ik speel graag mage, maar deze wordt wss nooit viable)
Lady in White is leuk, maar niet heel goed. Als ze vroeg genoeg komt is de tempo gain enorm...9/9 taunt voor 4? Sure, doe maar. Etc.

Blood-queen is zo'n gevalletje van 'als discard-Lock ooit genoeg viable kaarten krijgt'...waarschijnlijk nooit dus.

Arugal is wat mij betreft viable...2 voor 2/2 is natuurlijk niet heel goed, maar je tegenstander kan het eigenlijk niet negeren. Late-game geldt dat nog steeds, het is een must-remove kaart omdat de ability teveel op kan leveren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:32:
[...]

Lady in White is leuk, maar niet heel goed. Als ze vroeg genoeg komt is de tempo gain enorm...9/9 taunt voor 4? Sure, doe maar. Etc.

Blood-queen is zo'n gevalletje van 'als discard-Lock ooit genoeg viable kaarten krijgt'...waarschijnlijk nooit dus.

Arugal is wat mij betreft viable...2 voor 2/2 is natuurlijk niet heel goed, maar je tegenstander kan het eigenlijk niet negeren. Late-game geldt dat nog steeds, het is een must-remove kaart omdat de ability teveel op kan leveren.
Mee eens. Ik kan beter geduldig zijn en Mal'Ganis craften zodra ik de dust heb. Tot die tijd speel ik dan gewoon vooral standard. Om vier legendaries te disenchanten en vervolgens allicht 1 van die 4 weer nodig te hebben is zo zonde...

Ik ben ook al veel epics kwijt sinds gister (ik had ze alleen in het goud) zoals Molten Giants etc. Maar ik kan die altijd nog voor dezelfde waarde craften, non-gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

Man, er is wel aardig wat butthurt in dit spel gekropen. Zodra mensen door hebben dat ze verliezen. Ropen als de neten. Maar voor de rest wel weer leuk om te spelen. Er is weer zat viable op de ladder.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

Nitai

Live the life you love.

Het lijkt erop dat het eind zoek is, het is gewoon een kwestie van wie z’n winconditie als eerst trekt. Het spel is erg eenzijdig geworden, elke speler is maar met zijn eigen spel bezig.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 15:37
Nitai schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:04:
Het lijkt erop dat het eind zoek is, het is gewoon een kwestie van wie z’n winconditie als eerst trekt. Het spel is erg eenzijdig geworden, elke speler is maar met zijn eigen spel bezig.
Eens, als het op aggro decks aan komt.
Speelde afgelopen 2 a 3 maanden zelf ook alleen maar aggro decks (odd pala, zoolock, odd rogue) om zo snel mogelijk te klimmen op ladder.
Dat wordt zooooo eentonig op een gegeven moment.
Ik heb nu veel dust gestoken in odd warrior/odd quest warrior en fatigue warrior.

Potjes duren veel langer (behalve tegen aggro die snel z'n win condition trekt ;)) en ik merk dat ik echt weer lol heb in het spelletje...
Daargelaten dat ik rond de lvl 13/14 op ladder blijf steken, maar goed... het zij zo.
Plezier in het spelletje vind ik belangrijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik heb zo weinig lol in het spel momenteel dat ik alleen nog maar een quest doe. Verder heb ik de expansion van WoW maar gekocht en speel ik dat weer.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
mosselmossel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:37:
Ik heb zo weinig lol in het spel momenteel dat ik alleen nog maar een quest doe. Verder heb ik de expansion van WoW maar gekocht en speel ik dat weer.
Ik heb 2 dagen ontzettend lol gehad met Odd mech warrior, maar na 2 dagen wist je precies bij de matchup al of je ging winnen.. alleen bij warlock moest ik ff turn 1 kijken of het zoo was..

Het is inderdaad 100% eenzijdig.. je hebt elke turn 1 (zelden 2) opties.. en die doet er niet eens toe.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Nitai schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:04:
Ik heb een spitefull mage deck gecraft met wat diverse kaarten en heb niet 1 winconditie maar meerdere opties naargelang het verloop van het potje (tempo mage is de enige bijna 100%loss matchup).

Giggling Inventor + Blood Knight
Prince Keleseth
2 Spitefull Summoner en als enige spells in het deck 2x Pyroblast dus altijd een 10 cost summon
Frostlich Jaina icm Baron Geddon is bij een full board een full heal

Zat opties dus en je bent wėl aan het reageren op je tegenstander, vermaak me tot nu toe prima (van rank 25 naar 15 gegaan deze week).

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

De Rikster schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:12:
[...]

Ik heb een spitefull mage deck gecraft met wat diverse kaarten en heb niet 1 winconditie maar meerdere opties naargelang het verloop van het potje (tempo mage is de enige bijna 100%loss matchup).

Giggling Inventor + Blood Knight
Prince Keleseth
2 Spitefull Summoner en als enige spells in het deck 2x Pyroblast dus altijd een 10 cost summon
Frostlich Jaina icm Baron Geddon is bij een full board een full heal

Zat opties dus en je bent wėl aan het reageren op je tegenstander, vermaak me tot nu toe prima (van rank 25 naar 15 gegaan deze week).
Ik ken het deck, maar Jaina is je winconditie, als je haar niet op tijd trekt, dan verlies je van aggro en tempo decks. Misschien is het verschil anders op lagere ranks, maar ik ga bewust geen legend rank halen deze maand zodat ik meer fun heb op lagere ranks. Overigens ben ik niet de enige, veel streamers, reddit/comphs, laten ook dergelijke geluiden horen. Ik ben deze maand wel aan het rondkijken naar andere games zoals Elder Scrolls Legends. Wild is helemaal bizar, Star Aligner Druid wat de klok slaat, daar kan geen dirty rat meer tegenop.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 12-09-2018 20:57 ]

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Nitai schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:54:
[...]

Ik ken het deck, maar Jaina is je winconditie, als je haar niet op tijd trekt, dan verlies je van aggro en tempo decks. Misschien is het verschil anders op lagere ranks, maar ik ga bewust geen legend rank halen deze maand zodat ik meer fun heb op lagere ranks. Overigens ben ik niet de enige, veel streamers, reddit/comphs, laten ook dergelijke geluiden horen. Ik ben deze maand wel aan het rondkijken naar andere games zoals Elder Scrolls Legends. Wild is helemaal bizar, Star Aligner Druid wat de klok slaat, daar kan geen dirty rat meer tegenop.
Jaina is juist geen winconditie is eerder een 'out' als je 2 Pyro's trekt voor je de Spitefull Summoners (is me nog maar twee keer overkomen) of snel moet healen met Geddon, als je er eentje moet aanwijzen als wincondition dan is het Spitefull Summoner op turn 6 + coin & eentje op turn 7. Kunnen weinig classes mee dealen of ze gebruiken al hun removal.

Ben 'mijn' deck overigens nog nergens tegengekomen als netdeck.

Zit er wel aan te denken om Keleseth te vervangen door Arugal om te kijken wat er dan gebeurt, trek Keleseth vrijwel altijd lategame.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

De Rikster schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:12:
[...]

Jaina is juist geen winconditie is eerder een 'out' als je 2 Pyro's trekt voor je de Spitefull Summoners (is me nog maar twee keer overkomen) of snel moet healen met Geddon, als je er eentje moet aanwijzen als wincondition dan is het Spitefull Summoner op turn 6 + coin & eentje op turn 7. Kunnen weinig classes mee dealen of ze gebruiken al hun removal.

Zit er wel aan te denken om Keleseth te vervangen door Arugal om te kijken wat er dan gebeurt, trek Keleseth vrijwel altijd lategame.
Spiteful mage speelde Thijs en Disguised Toast ook paar maanden terug, pre-spiteful nerf. Tegen de meeste aggro decks ben je al dood bij turn 6, maar goed je ervaring is misschien anders, good to know :)

Volgens hsreplay heeft je deck een 51,1% winrate tot rank 20 met als slechtste matchup Even Shaman. 20 tot 10 nog maar 46,3% winrate, en boven rank 10 wordt het niet meer gespeeld (minder dan 270 games dus niet genoeg data). Als je maar lol hebt, dat heb ik al niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 12-09-2018 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:35
Voor diegene die ff snel 30 (Brawl) wins willen heb ik dit deck voor Rogue.
### Brawl Deck
# Class: Rogue
# Format: Wild
#
# 2x (0) Preparation
# 2x (4) Academic Espionage
# 2x (7) Sprint
# 1x (8) Tess Greymane
#
AAEBAYO6AgHr8AID9gSGCaj3AgA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Alle 2 mana spells die je krijgt triggeren Tess ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 16-09-2018 19:24 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
De Rikster schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:12:
[...]

Is Spiteful Druid niet eigenlijk altijd een beter deck? Die spelen bijvoorbeeld ook Grand Archivist voor wat card draw, wat best cruciaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nitai schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:14:
[...]

Spiteful mage speelde Thijs en Disguised Toast ook paar maanden terug, pre-spiteful nerf. Tegen de meeste aggro decks ben je al dood bij turn 6, maar goed je ervaring is misschien anders, good to know :)

Volgens hsreplay heeft je deck een 51,1% winrate tot rank 20 met als slechtste matchup Even Shaman. 20 tot 10 nog maar 46,3% winrate, en boven rank 10 wordt het niet meer gespeeld (minder dan 270 games dus niet genoeg data). Als je maar lol hebt, dat heb ik al niet meer.
Er zijn - zeker in wild - maar weinig decks waarin je kaarten kan stoppen die meer dan 5 mana kosten. Druid is de enige tier 1 class die een berg high cost cards kan spelen, en dat komt door de insane mana cheesing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:05:
[...]

Er zijn - zeker in wild - maar weinig decks waarin je kaarten kan stoppen die meer dan 5 mana kosten. Druid is de enige tier 1 class die een berg high cost cards kan spelen, en dat komt door de insane mana cheesing.
Maar dat is ook sinds de laatste expansion, voorheen was het met name Big Priest, Even Shaman, Odd Pally en Odd Rogue. Daar is alleen Big Priest een beetje uit de gratie door Druid (met dank aan Aviana + Kun)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ondanks dat de meta nu ruk is en ik al maanden tegen dezelfde decks speel heb nu toch eindelijk mijn Golden Shaman binnen.
Nu hoef ik alleen Rogue nog maar maar daar wacht ik nog heel even want Quest Rogue en Odd Rogue vind ik geen van beiden leuk om te spelen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:06
beuker19 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:37:
Nou ondanks dat de meta nu ruk is en ik al maanden tegen dezelfde decks speel heb nu toch eindelijk mijn Golden Shaman binnen.
Nu hoef ik alleen Rogue nog maar maar daar wacht ik nog heel even want Quest Rogue en Odd Rogue vind ik geen van beiden leuk om te spelen.
Deathrattle Rogue?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:37:
Miracle rogue of Tessie? Wel lachen in Wild :+

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/30b1stu.png

Turn 2, rank 21. _O- _O-

Volgens mij mogen ze de nieuw player experience wel ophogen naar rank 500 ipv rank 50, anders gaan de nieuwe spelers er geen plezier aan beleven....

[ Voor 50% gewijzigd door xelfer op 19-09-2018 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

https://playhearthstone.c...in-the-works-september-18

Wat denken jullie van de nieuwe kaarten? En welke kaarten moeten er volgende ronde naar HoF geroteerd worden?

Voor mij heeft de nieuwe starters bundel wel value want mis 4 van de 6 Dragons, neem aan dat je wel dupe kan krijgen namelijk net als bij de voorgaande bundel het geval was.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:12
Ik had de dungeon run quest en deed warlock en kreeg daarin een erg leuke interactie.. En van mijn perks is dat mijn minions altijd stealth hebben en ik heb 2 malganis' in m'n deck zitten en voidcaller.. Zodra mn malganis op t bord is kan ik niet meer dood en kunnen ze malganis alleen met board clears verwijderen..

Zojuist de 7/8 challenge gehad tegen de boss die pirates heeft en elke minion rush geeft.. Op turn 9 stond ik op 1 health, toen kon ik malganis spelen en kon de boss niets meer. Niet aanvallen. Dus ik kon tappen en aanvallen zonder dat de boss er iets meer aan kon doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E2o667B.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8sZT8Qs.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 19-09-2018 18:28 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hifigamefreak schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:38:
https://playhearthstone.c...in-the-works-september-18

Wat denken jullie van de nieuwe kaarten? En welke kaarten moeten er volgende ronde naar HoF geroteerd worden?

Voor mij heeft de nieuwe starters bundel wel value want mis 4 van de 6 Dragons, neem aan dat je wel dupe kan krijgen namelijk net als bij de voorgaande bundel het geval was.
Prima voor nieuwe spelers! Ook fijn dat ze iets doen voor nieuwe spelers:
New players will start at Rank 50. Ranks 50 through 26 will be for new players only, and just like ranks 25 through 20, you can’t lose Stars while ranking up. Once a player achieves Rank 25, they’ll never drop below that rank again. We hope this gives players who are new to Hearthstone a little more time to get used to the Tavern, and we’ll also be giving them a few free gifts along the way to help them get up to speed. If you’re an experienced player making an additional account, there will be an option to skip the New Player Experience (and some loot, so consider carefully!) so you can get back into the competition faster. There are a few more details that we’ll provide in the future, but that’s the gist of it!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 22:55
Voor mij persoonlijk staat dit bericht geheel in het teken van het afzien van de tournament modus terwijl ze hier al een erg lange tijd mee zouden uitkomen. Ik vind dit erg jammer en ook geen goed teken voor de toekomst. Juist de mogelijkheid om al dan niet met vrienden kleine toernooien te kunnen organiseren leek mij erg leuk en ook een interessant alternatief voor het "grinden" om het spel ook vers te houden voor bestaande spelers en mogelijk leuke beloningen bij het behalen van goede resultaten in dergelijke toernooien.
Dit wordt verder versterkt door het feit dat ik met het behalen van legend rank en 8 van de 9 heroes al golden heb er als casual speler ook weinig nieuwe uitdagingen zijn. Ik vind het spel zeker nog leuk maar ik heb het vermoeden dat voor mij de interesse wel meer begint af te nemen.

Ik speel zelf niet in Wild modus dus daar kan ik geen uitspraken over doen.

Zelf ben ik trouwens zeer benieuwd hoe het nieuwe digitale kaartspel Artifact het gaat doen. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

hifigamefreak schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:38:
En welke kaarten moeten er volgende ronde naar HoF geroteerd worden?
Druid.

Atlas#22744

Brangus Glee schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:52:
Dit wordt verder versterkt door het feit dat ik met het behalen van legend rank en 8 van de 9 heroes al golden heb er als casual speler ook weinig nieuwe uitdagingen zijn.
Ik denk dat jou definitie van 'casual speler' nogal afwijkt van de gemiddelde definitie. Als je kijkt naar de ranking statistics, is elke speler die hoger haalt dan rank 10 nauwelijks meer als casual te beschouwen (gezien de rest van de player base). Dat een relatief simpel spelletje dan niet veel nieuwe uitdaging biedt is niet heel raar.

Wat mij vooral opviel was de nieuwe ranks voor startende spelers. Dus een hele grote berg extra ranks voor....hoeveel nieuwe spelers per maand? Wellicht onderschat ik dat aantal, maar 25 ranks met startende spelers, hoe vaak ga je dan tegen dezelfde speler gematch worden op een avondje? En hoeveel ranks verschil zal er tussen zitten?

Dat de ladder changes slecht uitgepakt zijn voor 25-10 is overduidelijk. Dat ze startende spelers rank 25-20 niet aan willen doen snap ik (gewoon vol met tier 1 op die rank) maar in plaats van dat probleem op te lossen komen ze hiermee...ik snap het niet. Gaat die beginnende spelers het gevoel hebben dat ze het gaan snappen, klimmende van 50 naar 26 en dan *plons* rank 25 de haaienvijver in, lekker tegen tier 1 spelen. Volgens mij verplaatsen ze het probleem alleen maar op deze manier.

<GOT> Zarhrezz#2885

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-10 22:52
Nou ja, dan hebben ze toch weer wat tijd en eventueel geld geinvesteerd. Dan komt psychologie zoals sunken cost en loss aversion om de hoek kijken, zijn ze toch geneigd wat langer te blijven. Zo zit ik hier ook nog steeds. :P

Ik denk dat het echte probleem veel te lastig is om op te lossen. Misschien door betere matching in casual.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Echt waar, wie deze brawl heeft verzonnen spoort niet.
Het idee is leuk, maar de uitvoeren is echt ruk.

En om het nog eens erger te maken heb ik een 300 gold quest met 5 Brawl wins. Zucht.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Xanthian schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:39:

En om het nog eens erger te maken heb ik een 300 gold quest met 5 Brawl wins. Zucht.
Je kan het ook tegen vrienden spelen he.... :+
Just saying...

Xanthian schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:39:

Ik heb 4 beurten gespeeld, toen had ik m'n pack. Ik heb 3 keer m'n hero power gebruikt en 0 kaarten gespeeld. Rara wie was ik?

Wat ik vreemd vind aan de brawl is dat ze de DK decks niet gebouwd hebben met 20-25 Frozen Throne kaarten aangevuld met Basic cards, gezien de speciale quest die we hebben. Je viert Frozen Throne met een brawl met decks zonder Frozen Throne kaarten :?

<GOT> Zarhrezz#2885

• 108rogar
Jaina?

Ja, aantal KotFT kaarten viel ook tegen, maar balance was vervelender. Ik dacht even wat DK's te proberen die ik zelf nog niet had, maar als je dan tegen warlock of priest moet, word je keihard ingemaakt. Lijkt of ze gewoon maar wat random zooi erbij gegooid hebben in plaats van proberen de verschillen in kracht van de verschillende DK's te compenseren.

• Piet_Piraat7
Viel mij ook op ja. Tegen Warlock DK die meteen al 3 damage / 3 lifesteal voor 2 mana heeft is gg.
Dat was m'n tegenstander ;)
Ja, aantal KotFT kaarten viel ook tegen, maar balance was vervelender. Ik dacht even wat DK's te proberen die ik zelf nog niet had, maar als je dan tegen warlock of priest moet, word je keihard ingemaakt. Lijkt of ze gewoon maar wat random zooi erbij gegooid hebben in plaats van proberen de verschillen in kracht van de verschillende DK's te compenseren.
Het heeft alle schijn van 'random zooi uit alle sets' als deck + DK. Dat is inderdaad crap; een aantal DKs gaat gewoon nooit winnen (Warrior, Paladin, Hunter) en een aantal heeft vette mazzel nodig (Priest, Shaman, Druid).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
8 Brawls gestart, 8 keer tegen Jaina. Enige DK die ok is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:31:
8 Brawls gestart, 8 keer tegen Jaina. Enige DK die ok is?
Gul'Dan is waarschijnlijk net iets beter. Hangt van je early draws af. Als je zelf 1-health kan droppen als Jaina als startspeler heb je turn 2 je eerste 3/6 elemental. Tegen een andere Jaina kan dit uiteraard niet en tegen Gul'Dan gaat het je ook niet lukken, dan zal het pas na turn 3-4 duidelijk worden welke kant het op gaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Zarhrezz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:10:
[...]

Gul'Dan is waarschijnlijk net iets beter. Hangt van je early draws af. Als je zelf 1-health kan droppen als Jaina als startspeler heb je turn 2 je eerste 3/6 elemental. Tegen een andere Jaina kan dit uiteraard niet en tegen Gul'Dan gaat het je ook niet lukken, dan zal het pas na turn 3-4 duidelijk worden welke kant het op gaat.
Hard-mulligan voor een 0-mana pinguin zodat je turn 2 (of met coin zelfs al op turn 1!) al een 3/6 elemental hebt, lukt dat niet dan insta-concede en restart brawl. Snelste manier om de 5 brawl-win quest te voltooiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Jaina is absoluut de allerbeste DK in deze brawl; de infinite value aan water elementals is gewoon insane. Tegen Gul'dan heb je dan lange potten met zn lifesteal heropower, maar ik heb met Jaina slechts 1x verloren.. van een andere Jaina.

Gul'dan en Paladin (na de hotfix) zijn daarna de beste (en dan moet je met Paladin niet je hero power willen gebruiken maar vooral t wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Vanmiddag eindelijk rank 10 veilig gesteld nadat ik vanaf rank 17 begin deze maand was opgeklommen. Helaas weinig speeltijd dus rank 5 zal er niet in zitten.

De laatste match voor een rank-lock (15, 10 etc.) vind ik op één of andere manier altijd wat lastiger, maar deze was voorbij voordat ik er erg in had. Speel de laatste tijd veel control Warlock en gooide nu op turn 2 een Gnomeferatu op het bord tegen een Druid (token/taunt/combo). Ik zag Malygos voorbijkomen en toen had mijn tegenstander ook al op de concede button geklikt _O-

Demonic Project is ook zo'n leuke om een combo van je tegenstander te verkloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat spelen jullie op dit moment?

Ik zit altijd vast tussen Rank 20 en Rank 10 tijdens een seizoen. Maar op dit moment heb ik redelijk succes met het priest deck van Asmodai en Savjz. Het betreft dit Resurect Priest deck.

Het leuke van dit deck is dat je combo niet altijd hetzelfde is. Natuurlijk ga je vaak voor de Velen + Malygos combo icm 2x Mind Blast voor 40 damage maar tegen Warrior en Druid moet je vaak meer doen. Ook met Lyra Sunshard kan je bizarre combo's krijgen.

Daarnaast als ik erg veel Aggro tegen kom dan pack mijn Control Warrior erbij met Azelina. Echter zie ik ook regelmatig Big Spell Mage, Hunter en Shudderwock Shaman waar dit deck het erg lastig mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel niet heel veel de laatste tijd maar als het niet voor quests is, speel ik een Warlock brouwsel met Omega Operative en Omega Defender als voornaamste non-meta kaarten.

De Operative is bijzonder leuk late-game met de +2/+2 van Soul Infusion. Daarnaast is Soul Infusion sterk met Doubling Imp voor early game.

Verder de usual AoE removals, Rin, DK, Despicible Dreadlords. Natuurlijk Jaraxxus erbij voor de gein en Demonic Project / Sacrificial Pact tegen combo decks (oh, did you have plans with that Mecha'Thun?).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Evolve Shaman afgewisseld met een soortgelijke Priest deck van jou (heb Benedictus er nog in voor extra meme value) en Big Druid (die is wel lachen..).
Meestal is het Evolve Shaman (met Thrall, Hagatha, Shudderwock en veel elementals) lekker lange control potten spelen. Leuke aan dat deck is dat het veelzijdig is, je kan de Evolve kant op, tempo kant, of gewoon outvalue'en met Hagatha en Shudder. Mist wel card draw. Ben daarmee naar rank 6.3 geklommen en toen veranderde de meta weer en gedropt naar rank 8.

In Wild speel ik vooral Tess-Azalina Rogue en soms Even shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik ben een Val'anyr+handbuff+magnetic deck aan het testen om te zien of ik er Endless Army voor wil craften. Speelt leuk maar een Devolve is erg pijnlijk. Is vaker een probleem bij fundecks.

[ Voor 10% gewijzigd door 108rogar op 24-09-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Iemand dit al eens uitgeprobeerd? Vanavond maar eens mee klooien:
https://www.reddit.com/r/.../mechathun_warrior_guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lijkt me leuk, maar ik mis mecha'tun en boomship :(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Na warlockstone is het nu druidstone. Good times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Tomski1986 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:05:
Na warlockstone is het nu druidstone. Good times!
Tussen rank 15 en 8 is het anders behoorlijk divers moet ik zeggen, stuk meer variatie dan een paar maanden geleden. Dit is kennelijk ook zo op de hogere ranks, in de update die Team 5 onlangs poste stond dan ook dat ze erg tevreden waren met de huidige staat van de meta:
We’ve seen the meta-game start to stabilize in the wake of The Boomsday Project’s release. Decks like Odd Warrior, Odd Paladin, Token Druid, Tempo Mage, Taunt Druid, Zoo Warlock, Quest Rogue, Secret Hunter, Even Paladin, Deathrattle Hunter, and Even Warlock, have all been top performers.

While those decks stand out from the pack slightly, there are effective decks from every class. Evolve Shaman and Combo Priest have both seen success, for example.

Overall we’re happy with the excellent diversity of decks we’re seeing at all levels of Ranked Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
The_Big_Easy schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:26:
[...]

Tussen rank 15 en 8 is het anders behoorlijk divers moet ik zeggen, stuk meer variatie dan een paar maanden geleden. Dit is kennelijk ook zo op de hogere ranks, in de update die Team 5 onlangs poste stond dan ook dat ze erg tevreden waren met de huidige staat van de meta:

[...]
Ik zit nu op rank 3 en het is uitsluitend druid en even warlock..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Ik speel ook rond rank 4 en ben gestopt met standard, saaie boel. Ik heb meer lol met Renolock en tempo mage in wild.

• Piet_Piraat7
Deze brawl heeft mij toch golden Nat Pagle gebracht, OP
Predje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:59:
[...]

Ik zit nu op rank 3 en het is uitsluitend druid en even warlock..
Ben zelf gestopt met spelen op rank 3 (na dag 1 vh seizoen xD) omdat ik enkel tegen dezelfde decks speelde in Wild. Snap het ook wel aangezien je turn 4 al een OTK kan plaatsen met 32 damage....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ik speel nog maar heel weinig aangezien Wild en Standaard beiden behoorlijk saai zijn en er gewoon te veel match-ups zijn die insta win of lose zijn.

En nog erger is dat we al een maand of 8 tegen dezelfde decks spelen :'(

Nee ik vind dat Hearthstone op het moment in een zeer slechte staat is en dan kan Blizzard wel roepen bla bla bla maar aan mijn vrienden en Twich/Youtube kun je gewoon zien dat alles minder word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
beuker19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:31:
Nou ik speel nog maar heel weinig aangezien Wild en Standaard beiden behoorlijk saai zijn en er gewoon te veel match-ups zijn die insta win of lose zijn.

En nog erger is dat we al een maand of 8 tegen dezelfde decks spelen :'(

Nee ik vind dat Hearthstone op het moment in een zeer slechte staat is en dan kan Blizzard wel roepen bla bla bla maar aan mijn vrienden en Twich/Youtube kun je gewoon zien dat alles minder word.
Een deel komt omdat het spel ook gewoon oud wordt.
Viewers bij Twitch lopen overigens ook langzaam terug maar dat komt mede door Fortnite.

Overigens zijn er de afgelopen expansions wel veel nieuwe decks bijgekomen.
Bij Boomsday alleen al zijn er:

Control Warrior
Togwaggle Druid (voor standaard)
Mecha'Thun Druid
Mech Paladin
Resurrect Spelldamage Priest
Mecha'Thun rpiest
Malygos Rogue
Token Shaman

Anyway, het probleem zit hem ook niet echt in de decks en de kaarten maar meer in de features die het spel (niet) heeft. Tournament Mode had er al lang moeten zijn bijvoorbeeld.

Ik sta ook open voor verandering maar ik betwijfel of spellen zoals Magic Arena en Artifact een grote impact gaan hebben op Hearthstone. Beide spellen zijn aanzienlijk meer complex dan Hearthstone en dat is niet altijd goed. Qua presentatie komt ook niet in de buurt van Hearthstone. Kijk alleen al naar de animatie als je een Hero kaart speelt, de verschillende spels, als een legendary op veld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:54:
Ik sta ook open voor verandering maar ik betwijfel of spellen zoals Magic Arena en Artifact een grote impact gaan hebben op Hearthstone. Beide spellen zijn aanzienlijk meer complex dan Hearthstone en dat is niet altijd goed.
Ik kan me goed voorstellen dat voor het overgrote deel van de spelers meer complexiteit juist ongewenst is. De kracht van HS is juist dat je er helemaal niet zoveel van hoeft te snappen om toch een leuk potje te kunnen spelen en een kans hebt om te winnen. De casual player-base is echt enorm en die spelers zitten niet te wachten op een moeilijker spel.
Qua presentatie komt ook niet in de buurt van Hearthstone. Kijk alleen al naar de animatie als je een Hero kaart speelt, de verschillende spels, als een legendary op veld komt.
Zeker voor casual players is dit wellicht nog belangrijker dan hoe goed de regels / balans precies is. Ook dit doet HS dus erg goed als het gaat om het bedienen van een erg groot deel van de player-base.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:54:
[...]

Anyway, het probleem zit hem ook niet echt in de decks en de kaarten maar meer in de features die het spel (niet) heeft. Tournament Mode had er al lang moeten zijn bijvoorbeeld.
Echt wel, ik ben het gewoon zat om maanden achter elkaar tegen dezelfde te spelen of te kijken naar dezelfde decks op Twich of HCT.

Verder zijn er bijna geen counters en domineren sommige classes de meta al veel te lang.

En ook al was er nu een tournement mode zou nog niemand het spelen omdat men al maanden tegen dezelfde decks speelt.

De nieuwe decks die er zijn zijn ook in de core 20+ kaarten waar we al maanden tegen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Kwam een maand geleden via een post in dit forum dit control Warlock deck tegen en zie het bijna niemand spelen...

Toch is er met dit deck geen matchup waar ik me bij voorbaat kansloos acht, sterker nog, met een goede mulligan en een beetje mazzel met de carddraw win ik zowel van aggro, tempo als control! Toegegeven, dat lukt niet altijd, maar ben er toch afgelopen maand van rank 17 naar rank 8 mee geklommen, met hooguit een half uur tot een uurtje spelen per dag (en in die tijd speel ik ook af en toe andere classes om mijn dailies te completen)

Er zit plenty removal in dit deck, verder healing om later in de game te kunnen stabilizen en een paar leuke cards om de combo in het deck of de hand van je tegenstander te verkloten >:) . En een Rin die niet gesilenced wordt is meestal ook GG tegen een control deck. Ik had alleen Lord Godfrey niet, in plaats daarvan heb ik Jaraxxus er in gestopt.

Voor wie eens wat anders zoekt om mee te spelen, ik kan het van harte aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
beuker19 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Echt wel, ik ben het gewoon zat om maanden achter elkaar tegen dezelfde te spelen of te kijken naar dezelfde decks op Twich of HCT.

Verder zijn er bijna geen counters en domineren sommige classes de meta al veel te lang.

En ook al was er nu een tournement mode zou nog niemand het spelen omdat men al maanden tegen dezelfde decks speelt.

De nieuwe decks die er zijn zijn ook in de core 20+ kaarten waar we al maanden tegen spelen.
Mee eens, vorig jaar was echt een superhoog powerlevel qua sets ondanks dat het een aantal interessante vernieuwingen in het spel heeft gebracht.

Dit jaar schroeven ze duidelijk het powerlevel wat terug.. en dat is uiteindelijk goed voor de meta in standard. Het nadeel is dat hierdoor de meta behoorlijk stale blijkt. De core package die druid vorig jaar heeft gekregen (Spreading plague, Branching paths) is echt supergoed en geeft de class enorm veel potentie. Daarnaast heeft Warlock de meest broken DK gekregen met alle support die het nodig heeft om tot 10 mana te komen. Met of zonder voidlords.

Warlock en Druid domineren de meta en dat doen ze eigenlijk al sinds Kobolds & Catacombs..

En op dit moment ben ik er heel erg bang voor dat de laatste set van dit jaar daar weinig verandering in gaat brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Mee eens, vorig jaar was echt een superhoog powerlevel qua sets ondanks dat het een aantal interessante vernieuwingen in het spel heeft gebracht.

Dit jaar schroeven ze duidelijk het powerlevel wat terug.. en dat is uiteindelijk goed voor de meta in standard. Het nadeel is dat hierdoor de meta behoorlijk stale blijkt. De core package die druid vorig jaar heeft gekregen (Spreading plague, Branching paths) is echt supergoed en geeft de class enorm veel potentie. Daarnaast heeft Warlock de meest broken DK gekregen met alle support die het nodig heeft om tot 10 mana te komen. Met of zonder voidlords.

Warlock en Druid domineren de meta en dat doen ze eigenlijk al sinds Kobolds & Catacombs..

En op dit moment ben ik er heel erg bang voor dat de laatste set van dit jaar daar weinig verandering in gaat brengen..
Ja want dat kan alleen maar als je de andere classes ook zeer sterke kaarten geeft.

Verder is het vorig jaar ook mis gegaan met het aantal goede neutrale kaarten want ook de andere classes zijn in de core ook hetzelfde zoals Aggro Rogue Shudderwock Shaman Zoo en Spitefull/tempo decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
ThijsNL weer european champion.
En een Aston Martin winnen kan er ook wel bij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Rampie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:38:
Het was toch China vs Europe? Of is hij nu ook Chinese champion? Auto lijkt leuk, maar ik denk dat hij kiest voor de waarde van de auto in cash (175k euro). Heb je iets meer aan denk ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/BEBHn/4a80f14b24.jpg

Ben blij met de bundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm...ik zie dat de bundel voor mij 10 packs + Deathwing betekent.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 11:17
ik had uit de 10 packs: Alex als free.
en nog golden deathwing :D
EN nog die dragon die zorgt dat je maar 15 seconden hebt. was best blij moet ik zeggen.
is de eerste bundel ever die ik heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
beebie121 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:18:
ik had uit de 10 packs: Alex als free.
en nog golden deathwing :D
EN nog die dragon die zorgt dat je maar 15 seconden hebt. was best blij moet ik zeggen.
is de eerste bundel ever die ik heb gekocht :)
Niet denken dat het altijd zo goed gaat zijn :9~ Ik heb al 80 packs geopend met evenveel legendaries dan jij nu in deze 10 :)

Ik had enkel nozdormu (15 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Rampie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:38:
Omg, ik was op de helft van de stream, allemaal spoilers op Reddit uit de weg gegaan, loop ik hier tegen de lamp 8)7

eigen schuld, ik weet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Omg, ik was op de helft van de stream, allemaal spoilers op Reddit uit de weg gegaan, loop ik hier tegen de lamp 8)7

eigen schuld, ik weet....
Ik had precies hetzelfde, maar heb toch maar gewoon de halve finales en finale gekeken met mijn vriendin gisteren zonder te zeggen dat ik de uitslag al wist. Is nog steeds een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Als ik de bundel koop krijg ik Nozdurmu, maar die hoef ik niet perse xD

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik heb alle legendary dragons al, dus ik ga hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:25:
Ik heb alle legendary dragons al, dus ik ga hem niet kopen.
Heb alle classic cards al, dus heb hem ook niet gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:30:
[...]

Heb alle classic cards al, dus heb hem ook niet gekocht :+
Ik bijna allemaal. Nog 2 legendaries en 4 epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Ik bijna allemaal. Nog 2 legendaries en 4 epics.
Millhouse en Nat? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Nou voor het eerst in anderhalf jaar weer een potje gespeeld.

Nou laten we het erop houden dat het geen succes was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:54:
Nou voor het eerst in anderhalf jaar weer een potje gespeeld.

Nou laten we het erop houden dat het geen succes was :|
HS is niet bepaald een game met een fijne "new player experience" of in jouw geval een returning player experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
xelfer schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

HS is niet bepaald een game met een fijne "new player experience" of in jouw geval een returning player experience.
De new player experience is echt stukken verbeterd sinds de laatste patch.

Met 25 extra ranks waarin enkel en alleen nieuwe spelers te vinden zijn die in totaal 22 packs geven (14 classic en 2 stuks van 4 expansions)

Tuurlijk, aan het eind daarvan heb je nog steeds een kleinere collectie dan de gemiddelde returning player, maar het proces is een stuk vriendelijker geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Er komen dus toch wel balance changes.

https://www.hearthpwn.com...nges-incoming-information

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze zullen wel moeten anders speelt er straks niemand meer.
Ik verwacht dat ze vooral iets willen doen aan de polarisatie van de huidige meta en in wild verwacht ik ook nog wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Ik verwacht dat ze vooral iets willen doen aan de polarisatie van de huidige meta en in wild verwacht ik ook nog wel iets.
Ja eens, het artikel van vicious syndicate sloeg de spijker recht op zijn kop.

Ben benieuwd wat ze gaan aanpakken, mijn wenslijstje;
  • Rogue quest weg of hall of fame.
  • Druid en Warlock death knight kaarten nerfen.
  • Alle mana cheat kaarten nerfen.
  • Druid verwijderen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:18
Kasai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

• Rogue quest weg of hall of fame.
  • Druid verwijderen.
het is dat je er wensenlijstje bij zet haha :+

ik zou niet weten hoe ze druid DK zouden moeten nerfen of ze zouden hem ook 9 mana moeten laten kosten

die Warlock zou gewoon gelimiteerd op 3 demons moeten zijn en 2 Lifesteal damage of gewoon schappen die hero power

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]

Dat gaan ze ook nooit doen omdat ze meerdere malen hebben aangegeven dat dat een essentieel onderdeel is van de Druid class.

Maar speel je zelf geen Druid dan? :+ Mijn lievelingsdeck is altijd Big Druid geweest, speel nu ook een meme deck met Barnabus. "I like big minions and I cannot lieeeeeee"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik verwacht geen nerfs op de Death Knight heroes. Ze zijn bovengemiddeld sterk maar dat mag ook wel. Bovendien gaan ze over 6 maanden er toch uit.

Ik verwacht eerder nerfs voor Giggling Inventor, Spreading Plague en Juicy Psycho Melon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Balance changes.. die zijn absoluut wel nodig voor de volgende expansion hit..

Wat mij betreft:

Bloodreaver Gul'dan
Branching Paths
Spreading plague
Giggling inventor
Fungalmancer
Baku hero powers

En voor wild is de melon een absoluut goede kaart, maar verwacht ik daar toch niet direct een nerf op zolang kaarten als Dirty rat / Deathlord / Demonic project de combo kunnen verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Wognummer schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

het is dat je er wensenlijstje bij zet haha :+

ik zou niet weten hoe ze druid DK zouden moeten nerfen of ze zouden hem ook 9 mana moeten laten kosten

die Warlock zou gewoon gelimiteerd op 3 demons moeten zijn en 2 Lifesteal damage of gewoon schappen die hero power
Het is semi serieus :+ Warlock is eigenlijk gewoon te absurd als je er over nadenkt, afijn ik heb meeste probleem met zijn hero power.
Nitai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Dat gaan ze ook nooit doen omdat ze meerdere malen hebben aangegeven dat dat een essentieel onderdeel is van de Druid class.

Maar speel je zelf geen Druid dan? :+ Mijn lievelingsdeck is altijd Big Druid geweest, speel nu ook een meme deck met Barnabus. "I like big minions and I cannot lieeeeeee"
Ik speel zelf geen Druid inderdaad, misschien ga ik Brian zijn Odd Druid spelen, maar de hele speelstijl vind ik ook niks. Vroeger wel veel combo Druid gespeeld.
Xanthian schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:52:
Ik verwacht geen nerfs op de Death Knight heroes. Ze zijn bovengemiddeld sterk maar dat mag ook wel. Bovendien gaan ze over 6 maanden er toch uit.

Ik verwacht eerder nerfs voor Giggling Inventor, Spreading Plague en Juicy Psycho Melon
Ze gaan er over 6 maanden uit inderdaad, maar wil je dat elke deck in Wild ze blijft spelen?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Met betrekking tot 'over 6 maanden gaan ze uit standard';

Eind vorig jaar hebben ze Patches en Raza een klap met de nerf hamer gegeven omdat ze ook na de release van Kobolds te oppressive bleven. In standard en Wild.

Dus dat de DKs over 6 maanden roteren zegt niks over mogelijke vrijwaarding van nerfs.. en hetzelfde geld voor quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Is de druid DK zo goed dan eigenlijk? Ik heb 'm nooit gecraft omdat Justicar's 2 attack + 2 armor > 3 van een, maar flexibiliteit is natuurlijk ook wat waard.
Kasai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:31:
Het is semi serieus :+ Warlock is eigenlijk gewoon te absurd als je er over nadenkt, afijn ik heb meeste probleem met zijn hero power.
Ik vind die 6 life swing ook erg hoog. Druid DK moet kiezen uit 3 aanval of verdediging, maar warlock DK krijgt gewoon allebei, en krijgt geen minion damage terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
De Blizzcon Hearthstone items voor de (virtual) ticket zijn bekend:

Een cardback en 10 packs, 2 stuks elk van Classic, Un'goro, Frozen throne, Kobolds en Witchwood.

Op zich niet heel beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

108rogar schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

Is de druid DK zo goed dan eigenlijk? Ik heb 'm nooit gecraft omdat Justicar's 2 attack + 2 armor > 3 van een, maar flexibiliteit is natuurlijk ook wat waard.
[...]
Niet uitstekend ofzo, maar die 2 1/5 taunt bodies zijn natuurlijk wel indirect +10 armor. Gecombineerd met de synergy van spellstones buffs is het vrij aardig en sterk op turn 7.

Zelf vind ik de DK van Jaina ook wel imba als je die op tijd trekt en het volhoudt tot turn 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog genoeg classic kaarten waar wel eens kritisch naar gekeken mag worden zoals Flame Imp, Mana Wyrm, Sorcerer's Apprentice, Mountain Giant, Leeroy, Doomguard, Wild Growth/Nourish en misschien zelfs Malygos/Velen wel want elke x blijven deze kaarten terug komen in OTK decks.

En er zijn natuurlijk nog een zooi nieuwere kaarten maar die zijn een stuk minder sterk zonder de boven genoemde classic kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Jep. De laatste keer dat ik een potje ranked heb gespeeld was 1 september.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-10 21:41
Ben weer heerlijk tegen de meta in aan het spelen met Control Priest.
Eerder nog een lekkere spannende pot tegen een Mecha'thun Druid gewonnen waarbij ik gelukkig zijn combo nog op slot kon zetten in de laatste turns.
https://hsreplay.net/replay/oPRhSY4nBZJhKPNbHsm3SS

Pas 8 potjes gespeeld maar nu op 88% winrate op rank 10 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Ik ben begonnen met sparen. Ik heb vrijwel alle goede boomsday kaarten en deze meta is toch vrij saai :P.

Ik heb nu 3000 gold en 6500 dust. Op naar december wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Jep. De laatste keer dat ik een potje ranked heb gespeeld was 1 september.....
Vandaag voor het eerst in anderhalve maand geprobeerd mijn win 5 te halen voor de monthly chest...... en 7 keer op een rij tegen Star Aligner Druid.....

In November maar opnieuw proberen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Vandaag voor het eerst in anderhalve maand geprobeerd mijn win 5 te halen voor de monthly chest...... en 7 keer op een rij tegen Star Aligner Druid.....

In November maar opnieuw proberen. _O-
Dirty Rat met Zola, mvp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jep. Ik ben maar Reno Lock gaan spelen vol met anti kaarten. Maar het is niet bepaald leuk om te spelen.

Ik hou mijn quests wel een beetje bij tot de volgende expansion en dan zie ik wel weer leuk wordt om te spelen.

Wel grappig dat 95% van alle overpowered kaarten nu bij 1 class terecht gekomen zijn. De combinatie van al die kaarten samen maakt van Wild echt een zooitje Druid vs the rest.

Heb zelf nu een systeem waarbij ik mijn quests super snel tegen mijzelf kan doen. Op mijn laptop/pc/tablet heb ik mijn mijn account en ik heb een suicide warlock deckje op mijn telefoon op een andere account. Dan reroll ik om de 3 dagen mijn quests naar ez wins en kan ik vaak in 1 potje 2-3 quests completen. Ideaal voor als ik mijn collectie nog up to date wil houden. Of het de moeite waard gaat blijven gezien de richting van HS is dan weer de vraag....

[ Voor 66% gewijzigd door xelfer op 14-10-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:55
Giggling Inventor naar 7 mana.... :?

https://playhearthstone.com/en-us/blog/22549775

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:43
Het niveau van de nerfs is hetzelfde als de game. Gaan ze na jaren met aggro mages nú nog mana wyrm nerfen... _O- Lekker dusten alles. :Y)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.