Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:06
Idd beetje wazige nerfs....

Het enige goede wat ze hebben gedaan is dat ze nu wel hebben aangekondigd wanneer de nerfs ingaan; en dat is op 18 oktober.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al het klagen de laatste weken is over Druid. Gaat deze nerf dit Wild-only probleem oplossen of niet?

Verder vind ik de cost increase op Giggling niet raar, die zie je inderdaad erg veel...maar om nou te zeggen dat het een game-swinger is, nou nee.

Mana Wyrm lijkt eerder een pre-nerf voor de volgende expansie te zijn. Als daar veel early-game spells komen of een mechanic dat dit faciliteert, kan ik zomaar zien dat de Wyrm problematisch wordt. Is die dat op dit moment? Neuh, niet echt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:11
Mana Wyrm nerf is redelijk, maar eerlijk gezegd niet verwacht.
Tempo Mage is natuurlijk vrij sterk, maar dit doet het deck wel pijn.

Aviana nerf is slim, nu moet je Innervate in je deck stoppen. Bovendien kan je met Psycho Melon niet Kun EN Aviana pakken. Dit geeft iedereen veel meer tijd.

Maar.... waar is de Spreading Plague nerf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zijn de Druid en Warlock nerfs!!!!
Godverdomme al maanden worden we geterroriseerd door deze 2 classes met meerdere Legend viable decks en wat word er generfed Mana Wyrm en Giggling |:(
Mountain Giant, Flame Imp, Wild Growth en Spreading Pague zouden generf moeten worden samen met deze nerfs.

Dus de volgende meta zijn Druid, Zoo, Even Warlock en Recruit/Spell Hunter alleen nog maar sterker terwijl Tempo Mage en Odd Rogue kapot generfed worden 8)7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
There’s virtually no downside to including it in a deck
Giggling inventor op turn 5 en dan tegen een Blood Knight aanlopen is toch best wel een downside..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Het niveau van de nerfs is hetzelfde als de game. Gaan ze na jaren met aggro mages nú nog mana wyrm nerfen... _O- Lekker dusten alles. :Y)
Het probleem van Smorc Mage is de gratis Explosive Runes icm Frostbolts en Fireballs to the face, maar het is in ieder geval een klein stapje.

De Aviana nerf vind ik wel goed, maar het probleem is juist dat ze de meest degenerate draw spell in de geschiedenis van HS hebben gedrukt en dit is dan de reactie. De Aviana + Kun combo op zich was nooit echt een probleem tot vorige patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begon me al zorgen te maken om de ladder, maar het blijkt mee te vallen, ook deze maand kom je op rank 21 gewoon nog full-cost Cubelocks tegen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04

Nitai

Live the life you love.

Als je wilt lachen, moet je even de stream terugkijken van Thijs waar hij een interview geeft voor de televisie.

YouTube: Breaking The Meta While Being Filmed For National TV

Geniaal die reacties van z'n kijkers ook. Lol!

"Has your snake trap been activated Thijs?" :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik ben wel beetje teleurgesteld in de nerfs, denk ook niet dat ik de volgende expansion ga kopen. Sowieso moeten er echt OP kaarten uitkomen moet het de meta kunnen veranderen, maar dat willen we ook niet. Gaan we al van hearthstone jaar wisselen :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

xelfer schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:43:
[...]

De Aviana nerf vind ik wel goed, maar het probleem is juist dat ze de meest degenerate draw spell in de geschiedenis van HS hebben gedrukt en dit is dan de reactie. De Aviana + Kun combo op zich was nooit echt een probleem tot vorige patch.
Ze konden ook gekozen hebben om star aligner te activeren op 4,5... 7 health minions ipv de huidige drie.
Het zou voor star aligner druid langer duren om de combo op te bouwen en ervoor zorgen dat aviana/Kun een leuke combo blijft.
Of star aligner 8 mana maken, waardoor psychmelon minder consistent wordt bij het trekken van de combo.

OF zoals je inderdaad aankaart. psychmelon aanpassen dat het geen 10 drop meer trekt.
genoeg zaken dat ze anders konden aanpassen.

Want zoals reeds gelezen op reddit. Innervate in je deck steken en de combo lukt nog altijd vroeg genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door nagasy op 16-10-2018 13:34 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Nitai schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:33:
Als je wilt lachen, moet je even de stream terugkijken van Thijs waar hij een interview geeft voor de televisie.

YouTube: Breaking The Meta While Being Filmed For National TV

Geniaal die reacties van z'n kijkers ook. Lol!

"Has your snake trap been activated Thijs?" :D
Weet je ook wanneer dit op TV komt (of was)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nagasy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:31:
[...]

Ze konden ook gekozen hebben om star aligner te activeren op 4,5... 7 health minions ipv de huidige drie.
Het zou voor star aligner druid langer duren om de combo op te bouwen en ervoor zorgen dat aviana/Kun een leuke combo blijft.
Of star aligner 8 mana maken, waardoor psychmelon minder consistent wordt bij het trekken van de combo.

OF zoals je inderdaad aankaart. psychmelon aanpassen dat het geen 10 drop meer trekt.
genoeg zaken dat ze anders konden aanpassen.

Want zoals reeds gelezen op reddit. Innervate in je deck steken en de combo lukt nog altijd vroeg genoeg.
Jep, deze nerf is een beetje voor de show. Ik speelde voorheen ook met Innervates in mijn Toggwaggle deck, zodat je ook kon comboen zonder Kun.

Psychmelon is de reden dat de Druid combo decks OP zijn. (Los van het feit dat Druid nog 30 andere OP kaarten hebben, die decks zeker niet minder goed maken ^^.)

Het grootste probleem is echter dat je nu al jaren door dezelfde HS decks heen aan het cyclen bent op ranked. Veel classes kom je letterlijk nooit tegen en de game voelt nu alsof het al een jaar eigenlijk geen update gehad heeft.

Ik verwacht niet dat het nerfen van een paar kaartjes dat probleem op gaat lossen..... Hoop wel echt dat er wat gaat veranderen. Heb nu na 16 dagen in dit seizoen nog steeds niet mijn chest unlocked voor deze maand door 5 potjes te winnen. :?

[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 16-10-2018 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Yep dit zijn niet de nerfs die standard nodig heeft.

Giggling is volledig terecht maar Warlock blijft ongemoeid..

Aviana Kun was altijd al broken. Ik speel er al dik een jaar mee in Wild. Met Malygos, Cthun, Togwaggle..

Psychmelon was de druppel, maar de combo was het echte probleem.

En je lost het niet op door Star aligner te pakken ipv Aviana, want ik speelde de laatste 2 ladders met Togwaggle, want dat is namelijk n enorm goede counter tegen Aligner..

Mana wyrm is op zich ook wel op zn plaats maar het niet aanpakken van Warlock is n fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 09:07
zoals elke expansie neem ik me als f2p-er voor om niet direct iets te craften maar even af te wachten.
En zoals elke keer blijf ik maar wachten en wachten.
Vandaag besloten om iets te craften, maar wat....

Subject 9 voor een secret hunter ?

Uiteindelijk ben ik voor Leeroy gegaan, ik had deze held nog niet en volgens mij past deze bijna altijd wel in een van de decks in de meta.

Odd rogue maar eens uitgeprobeerd, dat gaat als een trein zeg. van 18 naar 14 zonder loss...

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 17:11
louzy82 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:18:
zoals elke expansie neem ik me als f2p-er voor om niet direct iets te craften maar even af te wachten.
En zoals elke keer blijf ik maar wachten en wachten.

Subject 9 voor een secret hunter ?

Uiteindelijk ben ik voor Leeroy gegaan, ik had deze held nog niet en volgens mij past deze bijna altijd wel in een van de decks in de meta.

Odd rogue maar eens uitgeprobeerd, dat gaat als een trein zeg. van 18 naar 14 zonder loss...
Leeroy is een goede keuze, maar je moet SMOrc decks wel leuk vinden.
Vroeger speelde ik het altijd in een Control Warlock als finisher.
De combo van Leeroy, Power Overwhelming en Faceless Manipulator gaf je 20 damage to the face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Leeroy gekozen omdat ie Classic is en dus niet roteert en er eigenlijk altijd wel decks zijn waar hij in past.

Niet alleen SMorc lijkt me, zoals je zelf al aangeeft is hij ook weleens nuttig (geweest) in Control of Midrange als finisher.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
louzy82 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:58:
Leeroy gekozen omdat ie Classic is en dus niet roteert en er eigenlijk altijd wel decks zijn waar hij in past.

Niet alleen SMorc lijkt me, zoals je zelf al aangeeft is hij ook weleens nuttig (geweest) in Control of Midrange als finisher.
Leeroy is wat mij betreft nog altijd een kaart die op de lijst voor de Hall of Fame staat tbh. Maar ja zolang ie daar niet heen verhuist roteert ie niet, en als ie dat toch doet krijg je de dust terug.. dus hoe dan ook prima keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
"In an update that is scheduled to arrive October 18 PDT, the following cards will be changed."

Ik ben benieuwd of ze dit gaan halen. :P

EDIT: Laat maar zitten, bij PDT lopen ze 9 uur achter; ze hebben nog alle tijd vd wereld. :P

[ Voor 26% gewijzigd door PCBaas op 18-10-2018 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

5 x giggling inventor gedisenchant, jeuj :+

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Had er ook 5, waarvan 2 golden :9. Toch weer een free legendary in de volgende expansion :). Heb er vooralsnog 2 bewaard, even kijken of ie uberhaupt nog speelbaar is. Had 'em in mijn Odd Rogue, Control Warlock, Odd Warrior en Mech Paladin decks zitten...

[ Voor 12% gewijzigd door The_Big_Easy op 19-10-2018 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

The_Big_Easy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:56:
Had er ook 5, waarvan 2 golden :9. Toch weer een free legendary in de volgende expansion :). Heb er vooralsnog 2 bewaard, even kijken of ie uberhaupt nog speelbaar is. Had 'em in mijn Odd Rogue, Control Warlock, Odd Warrior en Mech Paladin decks zitten...
Ik zou ze nog steeds disenchanten, als ie niet meer speelbaar is heb je 200 dust en anders geef je die dust weer uit en heb je onderaan de streep niks verloren.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
louzy82 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:18:

Uiteindelijk ben ik voor Leeroy gegaan

Update, voor het eerst wat meer gegrind en net voor de eerste keer in lange tijd rank 10 aangetikt.

Tot rank 11 amper verloren, van 11-10 wel een paar keer

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:22
De meta is wel echt een snoozefest nu zeg (rank 3). Voorspelbaar en gepolariseerd. Ik speel echt maar 10min per dag, puur even de quest doen.

Hopelijk blaast de expansion van december de game nieuw leven in, anders stop ik ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik ben sinds de vorige expansion gestopt met pre-order packs kopen en dat ga ik waarschijnlijk ook niet meer toen. Heb nog genoeg dust voor kaarten die ik echt wil.

Nu is arena weer even leuk en in ieder geval anders, constructed speel ik ook al een lange tijd niet meer. Voor mijn quests speel ik sowieso niet, als ik het niet leuk meer vind ga ik ook niet gedwongen voor wat gold spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Grotman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:25:
Ik ben sinds de vorige expansion gestopt met pre-order packs kopen en dat ga ik waarschijnlijk ook niet meer toen. Heb nog genoeg dust voor kaarten die ik echt wil.

Nu is arena weer even leuk en in ieder geval anders, constructed speel ik ook al een lange tijd niet meer. Voor mijn quests speel ik sowieso niet, als ik het niet leuk meer vind ga ik ook niet gedwongen voor wat gold spelen.
Snap ik. Ik bouw meestal gewoon snel een deck met puur shaman kaarten en carddraw, klik 5 minuutjes terwijl ik in de trein zit en log uit. Gelukkig vermaak ik me prima met andere games en kan ik zo mijn hearthstone collectie enigzins gezond houden.

Ik steek er nu ook minimale tijd in, maar voor langere tijd stoppen heeft een vervelend effect op je collectie, zeker als je zoals ik expansions heb gemist als KOFT en K&C.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:51
[b]TheProf82 in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 4"

Hopelijk blaast de expansion van december de game nieuw leven in, anders stop ik ermee.
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat dat gezegd was en de expansion weer een teleurstelling bleek te zijn voor die mensen dan was ik rijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:10:
De meta is wel echt een snoozefest nu zeg (rank 3). Voorspelbaar en gepolariseerd. Ik speel echt maar 10min per dag, puur even de quest doen.

Denk niet dat meer content de game echt gaat helpen. Gaat vooral om het slechte gebruik van de huidige content. Er zijn een aantal strategieën/kaarten/classes zo repressief dat ze game al een lange tijd in een wurggreep houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
xelfer schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Denk niet dat meer content de game echt gaat helpen. Gaat vooral om het slechte gebruik van de huidige content. Er zijn een aantal strategieën/kaarten/classes zo repressief dat ze game al een lange tijd in een wurggreep houden.
Dat klopt wel, maar toch zie je dat mensen experimenteren in nieuwe expansions. De meta is gewoon wat variabeler. Nu is de meta stabiel (en dus erg gepolariseerd) en lijkt daarnaast erg op die van The Witchwood. Dat haalt voor mij de pret wel weg.

Ik mis de meta in Ungoro met control mage :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:08:
[...]

Dat klopt wel, maar toch zie je dat mensen experimenteren in nieuwe expansions. De meta is gewoon wat variabeler. Nu is de meta stabiel (en dus erg gepolariseerd) en lijkt daarnaast erg op die van The Witchwood. Dat haalt voor mij de pret wel weg.

Ik mis de meta in Ungoro met control mage :-).
De experimenteer periode is steeds korter aan het worden heb ik het idee. Je komt er gewoon heel snel achter dat experimentele decks neergeknuppeld worden door de tier 1 smorc of combo decks. Dat is alleen op te lossen door een hele berg kaarten te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:08:Ik mis de meta in Ungoro met control mage :-).
Bedoel je dan Exodia? Non-interaction OTK zal ik persoonlijk nooit missen. Dan was de periode midrange Shaman dominantie intetessanter. Zelfs spelen tegen Evolve Shaman of Cubelock is leuker.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Bedoel je dan Exodia? Non-interaction OTK zal ik persoonlijk nooit missen. Dan was de periode midrange Shaman dominantie intetessanter. Zelfs spelen tegen Evolve Shaman of Cubelock is leuker.
Nee, de mage met Medivh. Ook wel gunther mage genoemd (google maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:42:
Nee, de mage met Medivh. Ook wel gunther mage genoemd (google maar).
Ah die...ja, dat is wel ok.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ingebakken spell-Hunter deck is trouwens best ok. Van 20 naar 18 met 1 loss (en 3 quests afgehandeld).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Zarhrezz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:11:
Het ingebakken spell-Hunter deck is trouwens best ok. Van 20 naar 18 met 1 loss (en 3 quests afgehandeld).
Ik heb bij de afgelopen release een golden Wizzbang gecraft en speel daar af en toe casual mee. Niet de decks waarmee je jezelf zo naar Rank 10 of hoger speelt , maar ik moet zeggen dat je met de meeste deck recipes (als je ze eenmaal een beetje kent) alles behalve kansloos bent.

Ik las laatst dat Disguised Toast een tutorial heeft gemaakt waarmee je binnen een dag op een nieuw account een Wizzbang kunt craften door het disenchanten van free release legendaries en legendaries/epics uit packs van hidden quest rewards. Hiermee krijg je als new player meteen de mogelijkheid om met 18 verschillende decks te spelen en dat je hiermee zeker tot Rank 15 een aardig eind kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03
Wie gaat nog meer Blizzcon kijken komend weekend?

Blizzcon 2018

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheProf82
Tip: Start z.s.m. een arena run en stop bij 2 losses. Je krijgt dan een refund (gratis arena-ticket) + de rewards van je openstaande run. Deadline: Ergens morgenmiddag denk ik.

zie hier: https://www.reddit.com/r/..._days_remember_to_do_the/

Tip 2: Log in op 2 en 3 november voor een gratis log-in reward.

zie hier: https://playhearthstone.com/en-us/blog/22596837

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:43:
Tip: Start z.s.m. een arena run en stop bij 2 losses. Je krijgt dan een refund (gratis arena-ticket) + de rewards van je openstaande run. Deadline: Ergens morgenmiddag denk ik.

zie hier: https://www.reddit.com/r/..._days_remember_to_do_the/

Tip 2: Log in op 2 en 3 november voor een gratis log-in reward.

zie hier: https://playhearthstone.com/en-us/blog/22596837
Gouden Star Aligner en een pakje? Niet gek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:57
Naam nieuwe expansion is gelekt:
spoiler:
Rastakhan's Rumble

link

[ Voor 46% gewijzigd door ruurd v. op 02-11-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:43
De naam was vorige week al gelekt. Nieuw is de beschrijving erbij. Wel jammer dat de nieuwe hero zo te zien wéér achter een preorder paywall zit. :/

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:52:
De naam was vorige week al gelekt. Nieuw is de beschrijving erbij. Wel jammer dat de nieuwe hero zo te zien wéér achter een preorder paywall zit. :/
Een bundel van 17 packs voor 20€ en de normale 50 packs + Hero 50€ en bij beide zit de cardback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
beuker19 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:04:
[...]

Een bundel van 17 packs voor 20€ en de normale 50 packs + Hero 50€ en bij beide zit de cardback.
Ik ga het allebei niet kopen dit keer. Ik speel momenteel te weinig en vind het de game niet waard op dit moment.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:17:
[...]

Ik ga het allebei niet kopen dit keer. Ik speel momenteel te weinig en vind het de game niet waard op dit moment.
nu is de keus wel wat makkelijker en zeker als er geen 80€ paywal achter de hero zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/84/282/130c2caf.pngAfbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/84/277/0a386709.png
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/84/284/820551f6.pngAfbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/84/281/118dc3c2.png

Immortal Prelate is wel leuk i.c.m. Spikeridged Steed en Call to Arms, maar dit is echt super traag. :P Draw 3 of 4(+coin) kaarten is ook wel leuk voor ~4 mana in de vorm van Hex Lord Malacrass, maar zo super goed is dat niet als je in die tussenliggende turns wordt doodgeknuppeld. MIsschien een tech in Reno decks waarin je een Iceblock tot je beschikking hebt?

De andere twee zijn redelijk simpel en in Surrender to Madness zie ik eigenlijk wel de meeste potentie van alle kaarten die tot nu toe revealed zijn.

Echter als ik m'n innerlijke Lifecoach te boven haal kan ik gerust zeggen dat alle kaarten die gisteren revealed waren unplayable trash zijn op competitief niveau. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:57:
[Afbeelding]

Echter als ik m'n innerlijke Lifecoach te boven haal kan ik gerust zeggen dat alle kaarten die gisteren revealed waren unplayable trash zijn op competitief niveau. :+
2 mana 2/2 met vomit smorc opties is altijd speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ux34dr77s0w11.png

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/attachments/84/292/5daa7930.png

Because FU, that's why.

Overkill ziet er wel uit als een leuk mechnisme.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik zie toffe dingen in de nieuwe expansion.. en dat eigenlijk op basis van alleen de Opening ceremony.. het thema van de expansion is tof.. ik zie toffe Legendaries (althans, lorewise.. Zul'jin!!) en het hele idee met de Loa's en hun champions.

Ben erg benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden..

Preorder laat ik lekker achterwege.. heb genoeg gold en er gaat al geld naar dure concertkaarten en straks de Warcraft 3 reforged preorder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:02:
Ik zie toffe dingen in de nieuwe expansion.. en dat eigenlijk op basis van alleen de Opening ceremony.. het thema van de expansion is tof.. ik zie toffe Legendaries (althans, lorewise.. Zul'jin!!) en het hele idee met de Loa's en hun champions.

Ben erg benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden..

Preorder laat ik lekker achterwege.. heb genoeg gold en er gaat al geld naar dure concertkaarten en straks de Warcraft 3 reforged preorder..
Hoop leuke kaarten idd. Vrees alleen dat ze 0,0 speelbaar worden zolang de meta nog bestaat uit pewpewpew smorc decks en Druid turn 6 OTK combo decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:11:
Hoop leuke kaarten idd. Vrees alleen dat ze 0,0 speelbaar worden zolang de meta nog bestaat uit pewpewpew smorc decks en Druid turn 6 OTK combo decks.
Turn 2 Bloodbloom + Void Contract (turn 1 met coin). GG met de turn 6 OTK :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Zarhrezz schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:10:
[Afbeelding]

Because FU, that's why.

Overkill ziet er wel uit als een leuk mechnisme.
Dat lijkt me een behoorlijk geinige kaart met een draw heavy deck. Zo is het verschil 6 kaarten.. en zo nog maar 3, verder natuurlijk een prima combo killer. Niet langer zal het veilig zijn om je win condition op maar een paar kaarten te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
Als ze overkill kaarten ècht goed maken kan het een leuke counter zijn voor smorc decks die de overhand telkens maar blijven houden. Met een hoop laag hp minions kan overkill vaak in werking treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

icemotion schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:02:
Preorder vind ik enkel interessant aan het begin van een standard year.
Dan haal je het meeste uit je aankoop.
Gezien de kaarten dan 2 jaar lang bruikbaar zijn in standard.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
CELEBRATING 100 MILLION PLAYERS!

We’re humbled and grateful that so many players have chosen to join us in the Hearthstone Tavern! As our way of saying thank you, we’re throwing a party!

Starting November 7 at 19:00 CET through November 12 at 06:00 CET, everyone who logs in will receive six free The Boomsday Project card packs. Then hang out and play with friends to earn up to 500 gold! Everyone* will receive the Celebrate the Players quest which rewards 100 gold when you play a friendly challenge. This celebratory quest is repeatable up to five times—you can even do them all in the same day!—for a total of 500 gold!

Thanks for joining us, and we look forward to sharing many more years of Hearthstone fun with you. See you in the Tavern!

*You’ll need to complete the introductory quests “First Blood” and “The Duelist” to unlock daily quests, (or “Ready for Action” if you’re a returning player). Be sure to make room in your quest log before November 7 so you don’t lose a quest you intended to complete. Just like Play a Friend!, don’t concede too early, or you may not receive credit for completing the quest. Unlike Play a Friend!, Celebrate the Players only provides rewards to players who have this quest in their own quest log.

https://news.blizzard.com...ating-100-million-players

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Iemand interesse om de friendly duels op een avond achter elkaar met me te doen?

Whizbang best of 5 bijvoorbeeld? :9 Winnaar krijgt een extra pack van de ander?

[ Voor 34% gewijzigd door louzy82 op 07-11-2018 10:02 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Hebben jullie al gold gespaard? Ik zit nu op 5400 gold en verwacht zo'n 8000 gold te hebben bij de nieuwe expansion. Ik twijfel dan ook of ik pre-order; 80 pakjes is al aardig wat, maar bij Witchwood en Boomsday gaven ~150 pakjes wel superveel kaarten, en dust, waardoor ik echt maandenlang alle decks kon craften die ik maar wilde.

Ik heb nu echt 8 meta decks tot mijn beschikking waaronder odd warrior en big spell mage; dat houdt de game wel interessanter. Ook heb ik een wild reno warlock gecraft voor ~ 10.000 dust dit jaar.

Wat doen jullie? ik vind de pre-order er niet bijster aantrekkelijk uitzien ivm vorige deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hero skin spreekt me niet aan, cardbacks zijn sowieso weinig boeiend en ik heb ruim 12k gold op het moment...voor mijn geen pre-order dit keer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Man man man wat is Azari the Devourer toch een klote boss.. heb je een goed deck millt ie precies al je key kaarten.. alle board clears weg. Jaina DK weg.. bleh

En qua sparen, ik zit momenteel op zo'n 3200 dust en 7500 gold.. dus dat zal nog wel iets meer worden voor de expansion live gaat. Helemaal met die quests die vandaag live gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
ik ben al blij met de 2800 gold die ik heb... :P

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

TheProf82 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:23:
Hebben jullie al gold gespaard? Ik zit nu op 5400 gold en verwacht zo'n 8000 gold te hebben bij de nieuwe expansion. Ik twijfel dan ook of ik pre-order; 80 pakjes is al aardig wat, maar bij Witchwood en Boomsday gaven ~150 pakjes wel superveel kaarten, en dust, waardoor ik echt maandenlang alle decks kon craften die ik maar wilde.

Ik heb nu echt 8 meta decks tot mijn beschikking waaronder odd warrior en big spell mage; dat houdt de game wel interessanter. Ook heb ik een wild reno warlock gecraft voor ~ 10.000 dust dit jaar.

Wat doen jullie? ik vind de pre-order er niet bijster aantrekkelijk uitzien ivm vorige deals.
Yes ik spaar al tijdje gold, ik heb dan bij Boomsday ook erg weinig uitgegeven.

Momenteel zit ik op 1200 gold, meestal preorder ik wel, maar ik sla deze over, al is die Troll Shaman hero werl erg vet. Ook heb ik nog iets van 4500 dust en nog eens 14k dust onder de mass disenchant knop, ik had gehoopt op wat meer nerfs, maar helaas :+

Ik speel niet zo heel veel standard atm, probeer mijn 500 warriors wins te halen met control warrior in wild.

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
icemotion schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:37:
Man man man wat is Azari the Devourer toch een klote boss.. heb je een goed deck millt ie precies al je key kaarten.. alle board clears weg. Jaina DK weg.. bleh
Inderdaad frustrerend als je net eens een lekker deck hebt verzameld..
Ik heb toevallig gisteren mijn laatste twee dungeon runs gehaald met priest en warrior. Met priest had ik een soort Miracle deck met een paar Lyra's en permanent stealth, dat ging erg lekker. Met warrior tegen Togwaggle had zat ik zwaar in fatigue, maar met 1 hp over heb ik hem uiteindelijk toch verslagen. Eindelijk dus de laaste solo adventure heoic cardback ook in de pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
ruurd v. schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:12:
[...]

Inderdaad frustrerend als je net eens een lekker deck hebt verzameld..
Ik heb toevallig gisteren mijn laatste twee dungeon runs gehaald met priest en warrior. Met priest had ik een soort Miracle deck met een paar Lyra's en permanent stealth, dat ging erg lekker. Met warrior tegen Togwaggle had zat ik zwaar in fatigue, maar met 1 hp over heb ik hem uiteindelijk toch verslagen. Eindelijk dus de laaste solo adventure heoic cardback ook in de pocket!
Dit was niet het beste mage deck ooit hoor, maar er zaten wel wat leuke tools in waarmee ik toch een eind had kunnen komen, maar ja als je dan al je board clears ziet verdwijnen etc.. :/

Ah well.. ooit komen we er wel, ik was vooral weer begonnen omdat ik een quest had voor 3 dungeon run bosses..

Viel me meteen iets op in de mobile client; als je een pack opent dan draait ie zelf meteen de kaarten om.. ipv dat je eerst kan kijken of je iets leuks hebt en dan eerst de commons openen en de epic of legendary als laatste... toch wel n minpuntje.. packs openen is zo minder leuk (wel sneller voor als de expansion komt maar toch..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
icemotion schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:15:

Viel me meteen iets op in de mobile client; als je een pack opent dan draait ie zelf meteen de kaarten om.. ipv dat je eerst kan kijken of je iets leuks hebt en dan eerst de commons openen en de epic of legendary als laatste... toch wel n minpuntje.. packs openen is zo minder leuk (wel sneller voor als de expansion komt maar toch..)
Dit is inderdaad nieuw. Ben het met je eens dat het niet per se een verbetering is. Ik vraag me af waarom ze dat gedaan hebben... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een d:)b richting Atlas voor de leukste friendly challenge in tijden...het begon al goed met de Mecha-J vs Mecha-J greeting en een heerlijke control vs control met non-meta decks zodat er leuk onverwachtte plays langskomen. Eindelijk weer eens...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

icemotion schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:15:
[...]

Dit was niet het beste mage deck ooit hoor, maar er zaten wel wat leuke tools in waarmee ik toch een eind had kunnen komen, maar ja als je dan al je board clears ziet verdwijnen etc.. :/

Ah well.. ooit komen we er wel, ik was vooral weer begonnen omdat ik een quest had voor 3 dungeon run bosses..

zag het ook, scheelt en 'hoop' klikken :)
op de PC kan je nu ook met spatie een pakje 'laden' (dat kon al) maar ook met spatie de kaarten een voor een open maken, dat is volgens mij ook nieuw.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Jeuj golden boomship.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Een maandje geleden begonnen met HS en het bevalt heel goed. Voorkeur ging meteen uit naar de Mage class dus daar heb ik een elemental deck en een tempo deck voor gecraft met daarin 6-7 epics. En toen kwam de frustratie..

Ik kom maar niet voorbij rank 16 omdat ik teveel Paladin en Warlock agro decks tegen kom. Daarnaast zijn de armor decks van warrior en druid ook bijna onmogelijk en dan hebben we ook nog eens de egg hunters. Het meest frustrerende is dat al deze decks maar een fractie van de mijne kosten...

Dus ik hou me even rustig en hoop dat de volgende uitbreiding het eea weer recht gaat trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Mage is inderdaad op dit moment niet echt heel goed. Weinig mage decks die hoog in de ranking komen. Je zou alleen wel hoger als rank 16 moeten komen. Control elemental werkt nog wel redelijk maar dan heb je sowieso Frost lich jana voor nodig.

Daarnaast is dit denk ik het sterkste deck voor Mage:
http://www.hearthpwn.com/...in-depth-aggro-mage-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Rampie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:50:
Mage is inderdaad op dit moment niet echt heel goed. Weinig mage decks die hoog in de ranking komen. Je zou alleen wel hoger als rank 16 moeten komen. Control elemental werkt nog wel redelijk maar dan heb je sowieso Frost lich jana voor nodig.

Daarnaast is dit denk ik het sterkste deck voor Mage:
http://www.hearthpwn.com/...in-depth-aggro-mage-guide
Ik heb een Frost Lich en dat tempo deck is precies wat ik gebruik minus thanos. Ik heb om deze decks te kunnen maken al het paars en oranje van de andere classes moeten dusten dus dan begrijp je wel dat ik er even klaar mee ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Iemand zin om wat friendly duels met mij te doen voor de quest? Battletag KoningRemy#2484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:52
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:17:
Iemand zin om wat friendly duels met mij te doen voor de quest? Battletag KoningRemy#2484
Bedankt voor de spelletjes. Echt niet veel geluk met je card draws...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Jimster21 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:22:
[...]

Bedankt voor de spelletjes. Echt niet veel geluk met je card draws...
Jij ook bedankt! Beetje pech ja en Whizzbang decks zijn ook niet top tier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:17:
Sorry dat ik er niet was gisteravond. Alles liep even wat anders dan gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@mosselmossel geen probleem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Uit de 6 gratis packs een Golden Stargazer Luna en Zerek, Master Cloner gehaald. Denk dat ik mijn pitytimer voor Boomsday wel heb gereset :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Rikster schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:19:
Uit de 6 gratis packs een Golden Stargazer Luna en Zerek, Master Cloner gehaald. Denk dat ik mijn pitytimer voor Boomsday wel heb gereset :)
Da's inderdaad een stukje beter dan de 235 dust die ik eruit gehaald heb :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:46:
[...]

Da's inderdaad een stukje beter dan de 235 dust die ik eruit gehaald heb :+
Ik trok er nog net een Giggling inventor uit die ik voor full value kon disenchanten maar dat was het dan ook.

Maar ik had net 2 pakjes voor de gratis 6 nog een legendary (Subject 9 O+ ) getrokken dus de kans was dan ook niet zo groot :-P

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:14
De kans blijft even groot, tot je op de pity timer zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
108rogar schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:59:
Vrijdagmiddagwiskunde?
50%, of je trekt hem of je trekt hem niet?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
louzy82 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:37:
[...]

Vrijdagmiddagwiskunde?
50%, of je trekt hem of je trekt hem niet?
Niet echt, rogar heeft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:01:
[...]

Niet echt, rogar heeft gelijk.
Hmm...maybe. Zat er niet een mechanisme in dat per niet-legendary de kans een klein beetje toeneemt, totdat de kans 1 wordt als je pity-timer bereikt?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:10:
[...]

Hmm...maybe. Zat er niet een mechanisme in dat per niet-legendary de kans een klein beetje toeneemt, totdat de kans 1 wordt als je pity-timer bereikt?
Dat dacht ik ook ja. Pity timer is volgens mij geen harde grens, maar bij pack 40 is de kans opgelopen tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Als er is voorgeprogrammeerd dat er gemiddeld per pakje w commons, x rares, y epics en z legendaries droppen dan neemt de kans dat je een legendary krijgt toe per pakje dat je er geen krijgt. Dit elastiek wordt gereset na 40 packs. Wat Zarhrezz zegt dus. Maar ik snap Rogar ook wel, want het algoritme wordt niet aangepast op basis van de resultaten. Dus 'de mechaniek' blijft hetzelfde 'werken' als het pakje ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had een crystal smith kangor in een van de 6 pakjes

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:11:
Als er is voorgeprogrammeerd dat er gemiddeld per pakje w commons, x rares, y epics en z legendaries droppen dan neemt de kans dat je een legendary krijgt toe per pakje dat je er geen krijgt. Dit elastiek wordt gereset na 40 packs. Wat Zarhrezz zegt dus. Maar ik snap Rogar ook wel, want het algoritme wordt niet aangepast op basis van de resultaten. Dus 'de mechaniek' blijft hetzelfde 'werken' als het pakje ervoor.
Mijn suggestie over hoe het zou kunnen werken lijkt niet correct:
https://hearthstone.gamepedia.com/Card_pack_statistics

Een vaste kansverdeling voor Common / Rare / Epic / Legendary dus, zoals rogar al schreef:
108rogar schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:59:
Na een pity timer Legendary, heb je de eerstvolgende pack dus zo'n 1% kans op een Legendary. En het pack daarop ook, etc., etc. tot en met de 39e pack...die heeft ook nog 1% kans op een Legendary. Pas bij de 40e is die kans 100% geworden.

Dit is niet anders dan 10 keer met een dobbelsteen gooien om te kijken of je een 6 rolt...maar als je 9x geen 6 gegooid hebt, mag je de 10e keer rollen met een dobbelsteen waar alleen maar 6-en op staan. De kans dat je bij de 9e roll 6 gooit is niet anders dan de kans bij de 1e keer rollen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nee dat lijkt mij ook: het algoritme past zich niet aan. Volgens mij gaat het erom of je daar uit concludeert dat de kans op een leg omhoog gaat of niet. Ik denk van wel ondanks dat de calculatie van de worp hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Tektoon schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 01:15:
Nee dat lijkt mij ook: het algoritme past zich niet aan. Volgens mij gaat het erom of je daar uit concludeert dat de kans op een leg omhoog gaat of niet. Ik denk van wel ondanks dat de calculatie van de worp hetzelfde blijft.
Ik denk van niet.
De kans op een 6 gooien is 1/6, bij elke worp.
De kans dat je geen 6 gooit is dan 5/6.

De kans dat je een bepaalde reeks gooit, bijv 3 x 6 achter elkaar, heeft wel een kleinere kans uiteraard. 1/6 x 1/6 x 1/6

En dus ook, de kans dat je een bepaalde reeks lang geen 6 gooit. 5/6 x 5/6 x 5/6

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hier meespeelt is hoe statistiek werkt en hoe de menselijke perceptie van 'kans' niet aansluit op de werkelijkheid.

De kans dat je 20 keer achter elkaar geen Legendary trekt is groter dan de kans dat je 39 keer achter elkaar geen Legendary trekt: 0.9920 > 0.9939.

Waar het mis gaat met onze perceptie van kans is dat wij 'resultaten uit het verleden' meenemen in onze verwachting:
Stel ik heb al 19 pakjes geen Legendary getrokken en iemand anders heeft al 38 pakjes geen Legendary getrokken. Gevoelsmatig hebben we het gevoel dat die ander een grotere kans heeft om bij het volgende pakje die Legendary nou eindelijk te trekken. We nemen hier de historie mee en kijken daarmee naar de kans op een bepaalde serie. Dit is echter een foute perceptie; het pakje heeft nog steeds een 1% kans een Legendary te bevatten, dus de kans dat ik of de ander bij het 20e / 39e pakje een Legendary trekt is exact gelijk. En als nog iemand anders een eerste pakje zou openen, is die kans ook 1%.

We verwarren hier de kans op een gebeurtenis (Legendary uit een pakje halen) met de verwachtingswaarde van een reeks (aantal Legendaries bij openen van X pakjes).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zarhrezz schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:49:
Wat hier meespeelt is hoe statistiek werkt en hoe de menselijke perceptie van 'kans' niet aansluit op de werkelijkheid.

De kans dat je 20 keer achter elkaar geen Legendary trekt is groter dan de kans dat je 39 keer achter elkaar geen Legendary trekt: 0.9920 > 0.9939.

Waar het mis gaat met onze perceptie van kans is dat wij 'resultaten uit het verleden' meenemen in onze verwachting:
Stel ik heb al 19 pakjes geen Legendary getrokken en iemand anders heeft al 38 pakjes geen Legendary getrokken. Gevoelsmatig hebben we het gevoel dat die ander een grotere kans heeft om bij het volgende pakje die Legendary nou eindelijk te trekken. We nemen hier de historie mee en kijken daarmee naar de kans op een bepaalde serie. Dit is echter een foute perceptie; het pakje heeft nog steeds een 1% kans een Legendary te bevatten, dus de kans dat ik of de ander bij het 20e / 39e pakje een Legendary trekt is exact gelijk. En als nog iemand anders een eerste pakje zou openen, is die kans ook 1%.

We verwarren hier de kans op een gebeurtenis (Legendary uit een pakje halen) met de verwachtingswaarde van een reeks (aantal Legendaries bij openen van X pakjes).
Duidelijk uitgelegd.
Dat was zo ongeveer wat ik bedoelde.
De kans is gelijk, de kans op een reeks is anders maar dat staat er dus los van.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:14
louzy82 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:16:
[...]

En dus ook, de kans dat je een bepaalde reeks lang geen 6 gooit. 5/6 x 5/6 x 5/6
Je kunt het ook zo zien: Voordat je begint met dobbelen klopt bovenstaande kansberekening. Op het moment dat je de eerste dobbelsteen gegooid hebt is die uitslag bekend en wordt de kans op die uitslag dus 6/6. Daarmee valt die uit je berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11:02
Mag je wel je account verkopen? Heb zoveel geld aan hearthstone verspilt en ben er wel klaar mee. Gigantisch luck based game en wil er wat geld terug uit krijgen. Op ebay ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik neem aan dat het weleens gebeurt, met de nodige risico's want het is natuurlijk verboden vanuit blizzard.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:42
UltraInstinct schreef op zondag 11 november 2018 @ 02:26:
Mag je wel je account verkopen? Heb zoveel geld aan hearthstone verspilt en ben er wel klaar mee. Gigantisch luck based game en wil er wat geld terug uit krijgen. Op ebay ofzo iets?
Nee dit mag niet. Dat het kan is een ander verhaal.
Wat je vaak ziet als ze erachter komen is dat in ieder geval het account gebanned wordt. Dus uiteindelijk zal je er zelf misschien niet zoveel meer van merken na de transactie, maar persoonlijk zou ik het gewoon niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Het is gelukt! 500 warrior wins <3

Nu Priest met nog 291 te gaan :’) Wordt waarschijnlijk Wild en dan Reno Priest.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
louzy82 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:23:
[...]
De kans is gelijk, de kans op een reeks is anders maar dat staat er dus los van.
Dat zeggen we toch allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Kasai schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:52:
Het is gelukt! 500 warrior wins <3

Nu Priest met nog 291 te gaan :’) Wordt waarschijnlijk Wild en dan Reno Priest.
Gefeliciteerd! Met welk warrior deck heb je het gehaald?

Ben wel fan van warrior en heb aardig wat legendaries ervan maar nooit een leuk deck gevonden naast af en toe een recruit deck waarmee ik nauwelijks wat win maar wel plezier heb.

Rush/pirate warrior gespeeld met de release van Witchwood maar dat viel snel tegen.
Controle lijk mij wel wat maar mis daar nog wel wat key epics van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

hifigamefreak schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:47:
[...]

Gefeliciteerd! Met welk warrior deck heb je het gehaald?

Ben wel fan van warrior en heb aardig wat legendaries ervan maar nooit een leuk deck gevonden naast af en toe een recruit deck waarmee ik nauwelijks wat win maar wel plezier heb.

Rush/pirate warrior gespeeld met de release van Witchwood maar dat viel snel tegen.
Controle lijk mij wel wat maar mis daar nog wel wat key epics van.
Ik heb control warrior in Wild gespeeld. Toevallig ben ik ondertussen bezig met een Boomship deck in standard, maar denk niet dat het echt viable is :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Kasai schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:13:
[...]

Ik heb control warrior in Wild gespeeld. Toevallig ben ik ondertussen bezig met een Boomship deck in standard, maar denk niet dat het echt viable is :')
Ben alsnog benieuwd naar je Boomship list :9.
En Controle Warrior in Wild klinkt ook wel interessant, dacht dat alleen in Standard bestond tbh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

hifigamefreak schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:04:
[...]

Ben alsnog benieuwd naar je Boomship list :9.
En Controle Warrior in Wild klinkt ook wel interessant, dacht dat alleen in Standard bestond tbh.

### Boomship
# Class: Warrior
# Format: Standard
# Year of the Raven
#
# 2x (0) Inner Rage
# 2x (1) Shield Slam
# 1x (2) Battle Rage
# 2x (2) Commanding Shout
# 2x (2) Execute
# 2x (2) Warpath
# 2x (2) Weapons Project
# 2x (2) Wild Pyromancer
# 2x (3) Acolyte of Pain
# 2x (3) Shield Block
# 2x (4) Blood Razor
# 2x (5) Brawl
# 1x (5) Harrison Jones
# 1x (7) Dr. Boom, Mad Genius
# 2x (8) Charged Devilsaur
# 1x (8) Grommash Hellscream
# 1x (8) Scourgelord Garrosh
# 1x (9) The Boomship
#
AAECAQcG0gKQA5AHn9MCuPYCkvgCDBZLogSRBvYH/weCCPsMxsICzM0Cm/MC9PUCAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Idee is Boomship gebruiken met 2x devilsaur en 1 grommash in je hand, met inner rage kan je grommash activeren en heb je dus een combo van 26 damage, met de 2e inner rage heb je een combo van 28 :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Meer dan een week niet gepost. En er is een expansion op komst. We zijn het spel echt beu hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
er wordt niet geklaagd dus misschien valt dat wel mee?

er is een expansion op komst maar nog amper iets revealed dus alles wat er te bespreken was is reeds besproken volgens mij.

Louzy#2475

Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.