Het was toch een dezer dagen mogelijk om een Android backup naar iOs over te zetten en andersom maar ik zie de functionaliteit ervan nog niet in de huidige app versie 2.21.72.1.
Komt dit nog?
Komt dit nog?
nieuws: 'WhatsApp test chatmigratie van iOS-telefoon naar Android-smartphone'toro schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:24:
Het was toch een dezer dagen mogelijk om een Android backup naar iOs over te zetten en andersom maar ik zie de functionaliteit ervan nog niet in de huidige app versie 2.21.72.1.
Komt dit nog?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik wil niet flauw doen: https://9to5mac.com/2021/...privacy-policy-backtrack/ maar ze gaan hem niet verplicht stellen.Hackus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:51:
nieuws: WhatsApp stelt beperking functies app bij niet accepteren voorwaarden...
Binnen de EU mag Facebook data van Europese WhatsApp-gebruikers echter niet gebruiken, waardoor er voor Europese gebruikers vrijwel niets verandert aan de gebruiksvoorwaarden.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 11 64GB
Erg jammer dit... met verplichting waren er wellicht nog mensen overgestapt...Nicj56 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:40:
[...]
Ik wil niet flauw doen: https://9to5mac.com/2021/...privacy-policy-backtrack/ maar ze gaan hem niet verplicht stellen.
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Even aanhakend op het laatste van je, een werkgever kan je niet verplichten om WA te gebruiken of enige ander vorm van platform voor contacten(ofwel het staat in P-Boek of is opgenomen in je contract), zo kan mijn werkgever een dikke worst krijgen, ik ga immers ook niet akkoord met de regels van WA, en al zeker niet als het door mijn(onze), nek word geduwd, ook al word er niks anders voor de EU, is puur uit het oogpunt principekwestie.Thalaron schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Erg jammer dit... met verplichting waren er wellicht nog mensen overgestapt...
Dat gezegd hebbende verwacht ik dat ze dit uiteindelijk alsnog zullen gaan doordrukken.
Momenteel veranderd er voor ons zover ik begrijp niets. Ook dat is jammer gezien ik al jaren over wil naar iets anders maar ook geen zin heb ik mega veel gezeur bij vrienden, familie en collega’s...
Ik zou ook graag reclame zien in Whatsapp. Dit omdat ik als principekwestie al jaren geen reclame in mijn apps duld. Betaalde (reclame vrije) versie niet beschikbaar? -> delete app. Grappig genoeg is dat voor veel van mijn contanten een begrijpelijke reden om over te stappen waarbij privacy dat niet is (iets met niets te verbergen en aanstelleritus).
Voor mijn werk zal het wellicht nog een ding worden, gezien men WA gebuikt om door te geven dat je later bent etc. Maar als men daar vereist dat ik WA gebruik dan geven ze mij maar een telefoon van de zaak
Ze kunnen het inderdaad niet afdwingen, maar dat wilt niet zeggen dat er geen discussie over kan ontstaan.Nicj56 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:31:
[...]
Even aanhakend op het laatste van je, een werkgever kan je niet verplichten om WA te gebruiken of enige ander vorm van platform voor contacten(ofwel het staat in P-Boek of is opgenomen in je contract), zo kan mijn werkgever een dikke worst krijgen, ik ga immers ook niet akkoord met de regels van WA, en al zeker niet als het door mijn(onze), nek word geduwd, ook al word er niks anders voor de EU, is puur uit het oogpunt principekwestie.
Tevens, gaan ze de regels wel verplichten anders kan je uiteindelijk de app niet meer gebruiken.
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Discussie, ik denk dat dat er niet komt, maar ze dwingen het wel af zo van wil je de app gebruiken dan ga ook maar akkoord.Thalaron schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Ze kunnen het inderdaad niet afdwingen, maar dat wilt niet zeggen dat er geen discussie over kan ontstaan.
Dit heeft het uiteindelijk opgelost!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb nu een half jaar Signal gebruikt en merkte dat een deel wel is meegekomen en een deel niet. Uiteindelijk heb ik allemaal apps gedownload (Skype, Teams, Telegram, iMessage/SMS (zat er al op), Discord en LinkedIn) om toch in contact te blijven met mensen die niet wilden overstappen naar Signal. Bovendien geven ze ook allemaal soms dagen later antwoord op, omdat ik als enige in hun lijst sta voor die apps.Thalaron schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Erg jammer dit... met verplichting waren er wellicht nog mensen overgestapt...
Dat gezegd hebbende verwacht ik dat ze dit uiteindelijk alsnog zullen gaan doordrukken.
Momenteel veranderd er voor ons zover ik begrijp niets. Ook dat is jammer gezien ik al jaren over wil naar iets anders maar ook geen zin heb ik mega veel gezeur bij vrienden, familie en collega’s...
Ik zou ook graag reclame zien in Whatsapp. Dit omdat ik als principekwestie al jaren geen reclame in mijn apps duld. Betaalde (reclame vrije) versie niet beschikbaar? -> delete app. Grappig genoeg is dat voor veel van mijn contanten een begrijpelijke reden om over te stappen waarbij privacy dat niet is (iets met niets te verbergen en aanstelleritus).
Voor mijn werk zal het wellicht nog een ding worden, gezien men WA gebuikt om door te geven dat je later bent etc. Maar als men daar vereist dat ik WA gebruik dan geven ze mij maar een telefoon van de zaak
Boeien die scheve gezichten? Als je er geen zin in hebt, heb je er geen zin in. Mij interesseert die onzin ook niets, kan mij het nou verrotten wat tante miep eet, hoe het eten er uit ziet en hoe blij oom Harry oogt met z’n lievelingskostje. En één foto van de kinderen is leuk, maar 100 per dag…? Nee.Signs schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:15:
Ik weet dat er ooit een functie “vacation mode” komt maar zijn er tot die tijd alternatieven voor het verbergen van groepen ? (Archiveren groepen voor x periode)
Ik zit in een aantal (familie) groepen waarvan een aantal vrij druk zijn met berichten en foto’s sturen. Uit de groep stappen krijg je scheve gezichten. Voor nu heb ik de groepen op stil gezet maar ik zie ze nog in mijn lijst staan, archiveren helpt maar even.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Zeg dat je een ander nummer hebt en later weer de groep in komt. NOT! Zijn ze over een week vergeten en jij bent er vanaf.Signs schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:15:
Ik weet dat er ooit een functie “vacation mode” komt maar zijn er tot die tijd alternatieven voor het verbergen van groepen ? (Archiveren groepen voor x periode)
Ik zit in een aantal (familie) groepen waarvan een aantal vrij druk zijn met berichten en foto’s sturen. Uit de groep stappen krijg je scheve gezichten. Voor nu heb ik de groepen op stil gezet maar ik zie ze nog in mijn lijst staan, archiveren helpt maar even.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nergens last van, alle instellingen staan nog goed hier, en geluidweergave ook.Propane schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:45:
Ik merkte vandaag dat Whatsapp enkel de standaard "Tri-tone" notificatie sound gebruikte voor Whatsapp berichten, in plaats van "Note" zoals in de opties staat ingesteld. Nogal vervelend omdat het lastiger is het verschil te merken tussen types notificatie.
Ik draai de iOS 15 public beta, mogelijk dat dat een rol speelt, maar ik denk ik check hier even om te zien of er meerderen zijn die dit hebben (mogelijk ook op 14.6).
Soms helpt het als je de App er opnieuw op zet.Stovirpi schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:15:
Sinds enkele dagen ontvang ik niet meer alle meldingen van Whatsapp. Kan er niet achterkomen wanneer ze wel gepushed worden en wanneer niet. Alle instellingen zijn nagelopen en op standaard gezet. Meldibgrncentrum geeft ook aan dat meldingen aan staat. Erg vreemd. Helemaal omdat het niet bij ieder bericht is.
Dit heeft gewerkt! Echter ben ik nu al mijn media kwijt. Had een back-up gemaakt (ruim 9gb). Media zou op de achtergrond hersteld worden. Hij geeft nu enkel vraagtekens aan indien ik de media in een chat open. Dat was niet de bedoeling:(.Hackus schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:19:
[...]
Soms helpt het als je de App er opnieuw op zet.
(tussendoor even geforceerd herstarten)
Vraag snel een kopietje op van de inhoud van je iCloud via privacy.apple.com vóórdat je installatie hem overschrijft. Hopelijk staat je media daar nog bij en heb je dan iig een kopie. Wellicht niet direct in WhatsApp, maar alles beter dan niets. Eenmaal veilig gesteld kan je t nog es proberen wellicht.Stovirpi schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Dit heeft gewerkt! Echter ben ik nu al mijn media kwijt. Had een back-up gemaakt (ruim 9gb). Media zou op de achtergrond hersteld worden. Hij geeft nu enkel vraagtekens aan indien ik de media in een chat open. Dat was niet de bedoeling:(.
Als je op WiFi zit komt het op de achtergrond terugStovirpi schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Dit heeft gewerkt! Echter ben ik nu al mijn media kwijt. Had een back-up gemaakt (ruim 9gb). Media zou op de achtergrond hersteld worden. Hij geeft nu enkel vraagtekens aan indien ik de media in een chat open. Dat was niet de bedoeling:(.
Thanks. Heb dat direct gedaan. Apple geeft aan dat het tot zeven dagen kan duren voordat ik de download ontvang.WhatsappHack schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:12:
[...]
Vraag snel een kopietje op van de inhoud van je iCloud via privacy.apple.com vóórdat je installatie hem overschrijft. Hopelijk staat je media daar nog bij en heb je dan iig een kopie. Wellicht niet direct in WhatsApp, maar alles beter dan niets. Eenmaal veilig gesteld kan je t nog es proberen wellicht.
Mijn workflow was als volgt:Hackus schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:18:
[...]
Als je op WiFi zit komt het op de achtergrond terug
Duurt meestal niet zo lang, tenzij je iCloud heel vol staat misschien. Je hebt iCloud wel aangevinkt hè?Stovirpi schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:34:
Thanks. Heb dat direct gedaan. Apple geeft aan dat het tot zeven dagen kan duren voordat ik de download ontvang.
Geen idee, niet nodig... ga meestal van iOS naar iOS.GforceNL schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:50:
Heeft iemand al uitgevogeld hoe de nieuwe export functie werkt? Ik probeer over te zetten van een iPhone naar een Samsung maar er gebeurd niet zoveel.
[Afbeelding]
[Voor 24% gewijzigd door WhatsappHack op 24-08-2021 04:59]
[Voor 22% gewijzigd door Incognitum op 21-10-2021 15:10]
Excuus voor late reactie. Inderdaad de laatste versie. Ik heb het voor nu kunnen oplossen door de contacten opnieuw in te voeren als nieuw contact. Vreemde is dat sommige groepsappen ook opeens leeg zijn.Hackus schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:35:
@Incognitum
laatste WA versie ?
(2.21.200)
Toestel als eens geforceerd herstart ?
Ik open net Whatsapp Desktop op m'n MacBook en kreeg melding van een nieuwe versie "Waarbij je telefoon niet meer online hoeft te zijn". Dus ik gok dat ze op grote schaal dat nieuwe stukje functionaliteit aan het uitrollen zijn en dat geeft idd bij iedereen zo'n meldingDennisdn schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:17:
Vanochtend ineens bij alle contacten de melding in gele letters " Uw beveiligingscode voor -naam- is gewijzigd". Ik heb geen nieuw device in gebruik genomen o.i.d. Ik heb al gekeken via Whatsapp-web of er andere inlogs zijn, maar zie daar niks. Ook niks ontvangen voor de 2traps.
Kan zo'n melding spontaan worden weergegeven omdat Whatsapp aan hun zijde iets heeft gedaan?
Ze komen niet zomaar binnen als je de telefoon aanzet. De nieuwe telefoon moet eerst weten dat je überhaupt whatsapp hebt en dat weet ie pas als je tijdens de installatieprocedure de backup hebt teruggezet. Zal dus vanzelf goed komen 😉mister9 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:20:
Goedemorgen. Zondag is mijn telefoon kapot gegaan, en is niet meer aan gekregen sindsdien. Vandaag komt m'n nieuwe telefoon binnen. Ik had whatsapp ingesteld om dagelijks een backup te maken dus die zal ik terugzetten. Maar hoe regel ik het dat ik ook de appjes behoudt die binnenkomen (die ik ontvangen heb sinds mijn telefoon kapot ging). Want als ik m'n nieuwe telefoon straks aanzet, komen die appjes binnen, maar als ik vervolgens de backup van zondag terugzet zijn die weer weg toch?
Bedankt alvast!
Oh misverstand denk ik. Ik zet denk ik geen iOS backup terug, maar ik installeer Whatsapp, en zet dan de whatsapp backup terug. Maar zodra ik whatsapp geïnstalleerd heb, komen de pending appjes binnen denk ik. En als ik daarna m'n backup terug zet zijn die nieuwe appjes weer weg toch?Dennisdn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:43:
[...]
Ze komen niet zomaar binnen als je de telefoon aanzet. De nieuwe telefoon moet eerst weten dat je überhaupt whatsapp hebt en dat weet ie pas als je tijdens de installatieprocedure de backup hebt teruggezet. Zal dus vanzelf goed komen 😉
Oh je doelt op terugzetten van de whatsapp-backup terwijl je iOS niet terugzet maar als nieuw begint… ja dan zou je die kwijt raken ja.mister9 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:48:
[...]
Oh misverstand denk ik. Ik zet denk ik geen iOS backup terug, maar ik installeer Whatsapp, en zet dan de whatsapp backup terug. Maar zodra ik whatsapp geïnstalleerd heb, komen de pending appjes binnen denk ik. En als ik daarna m'n backup terug zet zijn die nieuwe appjes weer weg toch?
[Voor 36% gewijzigd door Dennisdn op 09-11-2021 10:03]
Klopt, maar mis ik dan niet alle berichten tussen laatste IOS backup en laatste whatsapp backup?Dennisdn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:54:
[...]
Oh je doelt op terugzetten van de whatsapp-backup terwijl je iOS niet terugzet maar als nieuw begint… ja dan zou je die kwijt raken ja.
Wat je dan wel zou kunnen doen…. Eerst tijdens installatie de laatste ios-backup terugzetten. Berichten binnen laten komen. Nieuwe Whatsapp-backup maken, iPhone weer wipen, en dan met een schone lei beginnen en dan de nieuwste Whatsapp-backup terugzetten.
Zo werkt het niet. Je kunt niet eerst Whatsapp installeren, appjes ontvangen en daarna een backup terugzetten.mister9 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:48:
[...]
Oh misverstand denk ik. Ik zet denk ik geen iOS backup terug, maar ik installeer Whatsapp, en zet dan de whatsapp backup terug. Maar zodra ik whatsapp geïnstalleerd heb, komen de pending appjes binnen denk ik. En als ik daarna m'n backup terug zet zijn die nieuwe appjes weer weg toch?
[Voor 8% gewijzigd door Ethiron op 09-11-2021 21:30]
Hoezo? Als je WhatsApp elke dag naar iCloud back-upt dan staan daar toch gewoon al je berichten in...? En gezien je de volledige iOS-backup van iCloud naar eigen zeggen niet gaat herstellen op je nieuwe iPhone, dan boeit het toch niet wat daar in staat?mister9 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:35:
[...]
Klopt, maar mis ik dan niet alle berichten tussen laatste IOS backup en laatste whatsapp backup?
[Voor 20% gewijzigd door WhatsappHack op 10-11-2021 02:18]
PSN: Flix20-NL
Is dat nog gelukt? Ik wil het nu namelijk andersom doen (android naar ios). En het zou in een beta moeten zitten maar veel wijzer wordt ik niet.GforceNL schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:50:
Heeft iemand al uitgevogeld hoe de nieuwe export functie werkt? Ik probeer over te zetten van een iPhone naar een Samsung maar er gebeurd niet zoveel.
[Afbeelding]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
<Zinloze tekst hier>
Als je in het appgesprek gaat staan, klik je op de naam van persoon of groep en krijg je alle media te zien. Van daaruit kun je selecteren welke je lokaal op wilt slaan in een album. Via dezelfde weg kun je ook alle media uit een groep wissen om ruimte te maken.Valkyre schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:24:
ik heb even schuin door het topic gekeken maar ik volgens mij is de vraag nog niet gesteld.
momenteel loopt mijn telefoon aardig vol omdat ik voor 20gb aan whatsapp media e.d. heb staan.
het vinkje om alles in de camera rol op te slaan staat uit.
binnen verschillende groepen bevind zich een hele hoop bagger die ik verder niet wil hebben.
maar ook de app groep met mijn schoonouders met fotos/filmpjes van de kinderen.
voor ik deze allemaal uit de app groep gooi wil ik deze graag opslaan.
1 voor 1 alle dingen exporteren is niet echt een optie omdat het zoveel is.
mijn alternatief lijkt dan te zijn om een 3rd party tooltje te gebruiken, ik vind het an sich niet erg om te betalen voor software als ik daarvoor gebruikersgemak terug krijg. maar er zijn zoveel tooltjes.
dus de vraag hoe kan ik nu het makkelijkste en snelste media vanuit 1 app groep lokaal opslaan? (mijn telefoon zit al te vol dat ik geen export naar icloud meer kan maken... volgende keer toch maar voor 128gb gaan ipv 64)
nee ik ben eigenlijk heel simpel opzoek naar de mogelijkheid om van een groepschat alle media te exporteren via een kabeltje. waarbij de datum in ieder geval bewaard blijft (zodat ik nog een beetje kan filteren)Dennisdn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:37:
[...]
Als je in het appgesprek gaat staan, klik je op de naam van persoon of groep en krijg je alle media te zien. Van daaruit kun je selecteren welke je lokaal op wilt slaan in een album. Via dezelfde weg kun je ook alle media uit een groep wissen om ruimte te maken.
Of is dat niet wat je bedoeld?
[Voor 11% gewijzigd door Valkyre op 08-12-2021 22:57]
Mag het ook via WiFi naar je pc/mac? In dat geval is niet zo lastig als je denkt.Valkyre schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:44:
[...]
nee ik ben eigenlijk heel simpel opzoek naar de mogelijkheid om van een groepschat alle media te exporteren via een kabeltje. waarbij de datum in ieder geval bewaard blijft (zodat ik nog een beetje kan filteren)
als ik nog kan kiezen om alleen de media van mijn schoonouders te saven is dat nog makkelijker
(er zitten nu 2999 fotos en 375 filmpjes in deze groep)
[Voor 3% gewijzigd door Ethiron op 29-12-2021 02:24]
Ik gebruik iMazing hiervoor. (En voor tig andere zaken, hehe.)Valkyre schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:24:
dus de vraag hoe kan ik nu het makkelijkste en snelste media vanuit 1 app groep lokaal opslaan? (mijn telefoon zit al te vol dat ik geen export naar icloud meer kan maken... volgende keer toch maar voor 128gb gaan ipv 64)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar wellicht een idee om met twee nummers te werken. Je werknummer gebruik je dan in de Whatsapp Business app en je privénummer in de reguliere app.Jumpman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:58:
Is het mogelijk dat mensen niet 'online' zien als ik WhatsApp open op mijn telefoon? Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en privé. En merk dat mensen menen dat als je online bent, dat ze recht hebben op ook een reactie (Natuurlijk in eerste instantie hun probleem). Ik probeer al in werktijd geen privé berichten te beantwoorden en anders om ook niet (behalve als het echt een incident is).
Ja, dat heb ik gehad, twee jaar geleden vanaf gestapt, omdat ik alles zo simpel mogelijk wil houden voor mijzelf.wardjj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:02:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar wellicht een idee om met twee nummers te werken. Je werknummer gebruik je dan in de Whatsapp Business app en je privénummer in de reguliere app.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oké duidelijk! Absoluut niet helemaal wat je zoekt maar wellicht kan je er wat mee; wat ik me nog wel kan bedenken is dat als je een quick reply doet via Notification Center (long press op een bericht) je een bericht kan sturen zonder dat je online komt op WhatsApp.Jumpman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:04:
[...]
Ja, dat heb ik gehad, twee jaar geleden vanaf gestapt, omdat ik alles zo simpel mogelijk wil houden voor mijzelf.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat je kan doen:Donstil schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:08:
Is er nog een mogelijkheid dat ik ook in bestaande chats niet te bereiken ben? De chat toont wel een enkel vinkje maar het zou mij verbazen als iemand daar naar kijkt.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Geen echt grote issues hier.page404 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:41:
Krijgen meer mensen om de haverklap (echt dagelijks) de pop-up met het verzoek om notificaties aan te zetten? Ik heb die al half aan staan (alleen een badge en verder niks) maar uit ergernis heb ik het helemaal uitgezet. Nu krijg ik nog irritantere meldingen. Ik sta echt op het punt die &()£}# app eraf te flikkeren. Is er nog een mogelijkheid om die notificaties van notificaties uit te zetten?
Meteen uit gezet, ik werd er helemaal gek van (meerdere mensen hebben hier in de buurt doodleuk geen wachtwoord op hun netwerk, ook lekker snugger)WhatsappHack schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 11:11:
@Mizgala28 Dat met die open netwerken heeft van doen met je instelling voor “vraag om verbinden”. Die is zo weer uit te zetten.
Off-topic:Mizgala28 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 16:57:
[...]
Meteen uit gezet, ik werd er helemaal gek van (meerdere mensen hebben hier in de buurt doodleuk geen wachtwoord op hun netwerk, ook lekker snugger)
thx
[Voor 160% gewijzigd door CarolV op 22-04-2022 18:04]
Heel stom, maar ik heb hetzelfde en krijg dus een keer in de zoveel tijd de melding wil je backup maken, die ik vervolgens compleet negeer. Omdat mijn primaire app om te chatten berichten/iMessage isCarolV schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:27:
Whatsapp maakt geen backups meet???
Snap er niets van!👎
Icloud storage is 2 tb dus dat is het ook niet;)
Soms duurt dat enkele minuten..heppe01 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:26:
Ik heb een nieuw contact toegevoegd in mijn nieuwe IPhone hoe kan ik dat diegene nog niet kan vinden in Whatsapp?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
By all means don’t elaborate. Wat gaat er precies mis? Foutmelding? Wat doet ie als je ‘t handmatig doet? Etc.CarolV schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:27:
Whatsapp maakt geen backups meet???
Snap er niets van!👎
Icloud storage is 2 tb dus dat is het ook niet;)
Hij bleef bufferen;) uiteindelijk mijn iphone naar factory reset en nu alles weer Top!WhatsappHack schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:14:
[...]
By all means don’t elaborate. Wat gaat er precies mis? Foutmelding? Wat doet ie als je ‘t handmatig doet? Etc.
Bron: Mark Zuckerberg op FacebookWe're rolling out the ability to use any emoji as a reaction on WhatsApp.
[Voor 0% gewijzigd door Mog op 11-07-2022 17:02. Reden: Typo]
[Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 30-08-2022 19:41]
Wat je kunt doen, is een back-up maken op haar oude toestel (WhatsApp back-up inschakelen) en deze laten maken. Vervolgens WhatsApp verwijderen op haar nieuwe toestel, daarna WhatsApp opnieuw installeren en daarna komt WhatsApp met de melding om het terug te lezen.F41R schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:02:
Beste Tweakers. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Mijn partner heeft zojuist haar iPhoneXR ingewisseld voor een iPhone13. De iPhone13 is ingesteld (restored) door middel van de iCloud backup.
Zo komen al haar aps en instellingen grotendeels terug zou je denken. Nu mist ze echter al haar chats die ze voorheen had in whatsap. Nader onderzoek blijkt dat je in whatsapp zelf de backup functionaliteit aan moet zetten. Helaas stond deze dus kennelijk niet aan. Dit wist ik helaas niet. En ging ervanuit dat het aanvinken als item in icloudbackup voldoenden was. De iPhoneXR is inmiddels vergeven en opnieuw geïnitieerd. Nu heb ik op mijn eigen iPhone 12 nog wel onze chatgeschiedenis staan tussen mij en mijn partner. Weet iemand hopelijk nog een mogelijkheid om deze chatgeschiedenis ook bij mijn partner op haar iPhone 13 te krijgen? Ik heb de volledige chatgeschiedenis op mijn iphone12 kunnen exporten naar een zip bestanden maar die is vervolgens niet in te lezen in whatsapp op haar iPhone 13. Jullie tips en hulp worden zeer op prijs gesteld.
Give 2 Get
Bedoel je toevallig een plaatje met witte tekst en zwarte achtergrond?Nicj56 schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:37:
Even iets heel anders, zijn er mensen die de afbeeldingen bij mensen zien in groepsgesprekken het gaat dan alleen om het tekst gedeelte?
Nee de profielfoto van je contacten.Mizgala28 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:08:
[...]
Bedoel je toevallig een plaatje met witte tekst en zwarte achtergrond?
Draai je TestFlight van Whatsapp (beta dus)? Dat gaan ze binnenkort namelijk uitbrengen en zit al in de beta. Of wellicht ben je al een van de gelukkigen.
Nee, ik niet een maat van mij heeft dat.Mr.ZeroNull! schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
[...]
Draai je TestFlight van Whatsapp (beta dus)? Dat gaan ze binnenkort namelijk uitbrengen en zit al in de beta. Of wellicht ben je al een van de gelukkigen.
Ja, wordt nu steeds meer uitgerold.Nicj56 schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:37:
Even iets heel anders, zijn er mensen die de afbeeldingen bij mensen zien in groepsgesprekken het gaat dan alleen om het tekst gedeelte?
Klopt, met witte tekst. Tekst kopiëren naar notities ? Zie er verder niks negatiefs in. Je kunt ook screenshot toevoegen ipv tekst direct naar je e-mail.martwoutnl schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:09:
Goedemorgen. Sinds korte tijd krijg ik als ik iets vanuit Whatsapp naar mijn mail stuur een zwarte achtergrond te zien met die tekst. Erg irritant als het info is van klanten die ik nodig heb. Vroeger zag je in de mail dan alleen puur een alinea met antwoord of de vraag/antwoord. Hoe kan ik dit oplossen?
Screenshot kan inderdaad ook. Bedankt voor die tip. Doe ik dat voorlopig. Tegenwoordig apt de jongere generatie ipv mailen. Dus krijg vaak vragen of stukken via whatsapp.Hackus schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:57:
[...]
Klopt, met witte tekst. Tekst kopiëren naar notities ? Zie er verder niks negatiefs in. Je kunt ook screenshot toevoegen ipv tekst direct naar je e-mail.
Zakelijke vragen via WA zakelijk beantwoord ik ook daar, ipv via e-mail. Je zegt zelf dat 'ze' blijven appen.martwoutnl schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:16:
[...]
Screenshot kan inderdaad ook. Bedankt voor die tip. Doe ik dat voorlopig. Tegenwoordig apt de jongere generatie ipv mailen. Dus krijg vaak vragen of stukken via whatsapp.
4000Wp - Zuid Live PVoutput & 7560Wp - Oost/West/btjeZuid - Live PVoutput & Atlantic 200L
[Voor 23% gewijzigd door dangerousp op 18-02-2023 09:56]
[Voor 99% gewijzigd door Deef_K op 08-03-2023 18:42]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details