Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Siparti
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23-06-2018
Dank! Ja de berichten staan inderdaad gewoon nog op de server. Ik geloof (minimaal) een maand?

Ik herinner me dat ik eerder ooit op onderstaande manier hersteld heb, en toen de berichten van tussen 'laatste backup' en 'nu' niet meer kon zien. Ik was toen een halve dag aan berichten kwijt.

Misschien vergis ik me maar ik ben bang dat ik door back-up terugzetten wederom m'n ongelezen berichten kwijt ben.. Ik hoop dat iemand met zekerheid kan bevestigen/ontkrachten dat dit zo is.
Buitenom de leuke toevoeging van stickers versturen, is WA volgens de geruchten ook aan het testen met Touch ID en Face ID voor verificatie/authenticatie.

Hoe gebruik je stickers

http://i63.tinypic.com/2cxgor8.jpg

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Destijds was het ook de enige met vrije filters en eenvoudige downloads ingebakken.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True