vanaalten schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:19:
[...]

...in het verleden heb ik gemerkt dat dat niet altijd voldoende was om alles te zien. De App Store app even afschieten (home dubbelklikken en de juiste omhoog swipen) en dan de App Store opnieuw starten gaf dan ineens nieuwe updates.
Uit en weer inloggen kan dat ook verhelpen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 10:56

Halfkakkende

Vandring

Ik heb inmiddels ook de dark modus (toestel staat al enige tijd erop), maar kan nu geen enkele tekstballon lezen, omdat deze dezelfde kleur hebben als voorheen, maar nu met lichte tekst 7(8)7

Dark modus en iPhone opnieuw uit en aan zetten verandert niets. Ben nu niet in de gelegenheid om Whatsapp opnieuw te installeren, dus zit nu noodgedwongen weer op de lichte modus... ff wachten op een update I guess.

MUZIEK!

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 22:14
Stomme vraag maar ik heb tot op heden het antwoord niet gevonden: ik heb een iPhone XS, wil hem eigenlijk wegdoen en voorlopig even een ouderen SE pakken en gaan gebruiken. Maar nu het volgende, die SE heeft te weinig opslag om een gehele backup terug te zetten. Nu dacht ik het volgende te doen, ik maak een volledige iCloud back (voor op nieuwe iPhone tzt) en een iCliud backup met alleen whatsapp. Die laatste zet ik op mijn SE waarna ik dat in ieder geval weer kan voortzetten. Kan ik dan wederom een iCloud backup maken voor Whatsapp op die SE en die op een of andere manier straks op m’n nieuwe iPhone zetten?

Dus als het ware die backup te overschrijven met alleen whatsapp? Lukt dat of is dat te idealistisch gedacht?
@Lucifertje Dan gebruik je toch gewoon de back-up functie van WhatsApp zelf...? Snap het probleem niet helemaal.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:36
Ik heb 90.000 foto’s sinds een tijdje maar dat werkt niet lekker. Als ik een foto in een app wil sturen ‘hangt’ hij een sec of 5/6 bij foto keuze. 99% zeker dat dit aan de extreme hoeveelheid fotos ligt. Iemand een idee om dit te fixen?

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:52
Is het mogelijk om een nummer wijziging door te voeren naar een bestaand Whatsapp account?
Heb nu een zakelijk telefoon, welke ik straks ga afstaan. Ik wil graag laten weten aan mijn relaties dat ik een nieuw nummer heb. Nu weet ik van de optie 'Nummer wijzigen'. Maar kan dit ook als het al een nummer is gekoppeld aan een bestaand Whatsapp account?
MartijnMartijn schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:03:
Is het mogelijk om een nummer wijziging door te voeren naar een bestaand Whatsapp account?
Heb nu een zakelijk telefoon, welke ik straks ga afstaan. Ik wil graag laten weten aan mijn relaties dat ik een nieuw nummer heb. Nu weet ik van de optie 'Nummer wijzigen'. Maar kan dit ook als het al een nummer is gekoppeld aan een bestaand Whatsapp account?
Volgens mij niet, want dan zou die account overschreven worden. Dan zul je een verzendlijst moeten maken en iedereen via die weg moeten inlichten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:52
Balen, had gehoopt dat je op die manier snel kon samenvoegen. Dan wordt het toch iedereen individueel een berichtje sturen
Je kunt 1 bericht maken en aan alle geselecteerde contacten sturen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 17:14
Hooli-gan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:17:
[...]

Je moet je toestel op dark mode zetten in de instellingen. Whatsapp neemt de toestel instelling over. Je kunt niet alleen whatsapp op dark zetten. Misschien dat het probleem is.

Ik vind het wel zeer prettig.
M'n toestel stond al maanden op dark mode. Bleek dat als je via de appstore kijkt om bij te werken dat dan niet gelijk zichtbaar is. Moest op het logo van whatsapp in de appstore klikken en toen kreeg ik pas de optie bijwerken. Maar dat gebeurde niet toen ik m'n eerste bericht typte want ik had dat al geprobeerd.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-05 22:12
Ik heb een Iphone 11 pro en als ik spraakberichten of een video opneem (direct in WhatsApp) is het volume extreem zacht met veel ruis / stem klinkt ver weg (internet microfoon). Normaal opnemen gaat wel prima. Meer mensen last van of iemand met een oplossing?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb mijn constatering proberen na te zoeken op Google, maar kan het tot dusver niet vinden. Ben benieuwd of jullie mijn verhaal ook hebben ervaren (of iig weten dat het zo is).

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik ineens nummers van bepaalde contacten mis. De "kaart" met naam (en eventuele andere ingevulde gegevens) is er nog wel, maar het nummer ontbreekt ineens.
Ik denk ineens te weten hoe dit komt. Volgens mij hadden de contacten die ik kwijt ben als gemeenschappelijke deler dat ze allen waren toegevoegd via/vanuit WhatsApp.

Ik heb de gewoonte om WhatsApp-chats met personen waar ik slechts incidenteel contact mee heb te verwijderen (gewoonte uit het verleden toen ruimte op de telefoon nog schaars was). Ook groepen waar ik in ben gesleept maar die niet meer nodig zijn stap ik uit en verwijder ik.
Ik heb nergens kunnen vinden dat het echt zo is, maar ik denk dus nu dat contacten die via WhatsApp zijn toegevoegd ook weer worden verwijderd zodra je de chat met die desbetreffende persoon weggooit.

Is dit zo of is er misschien iets heel anders aan de hand?

TLDR:
Ik vermoed dat telefoonnummers van contacten die zijn toegevoegd vanuit WhatsApp ook weer door WhatsApp worden verwijderd zodra je de chat met die persoon weggooit. Is dat een bug of een feature?

• vanrijn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-02-2021
MartijnMartijn schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:52:
Balen, had gehoopt dat je op die manier snel kon samenvoegen. Dan wordt het toch iedereen individueel een berichtje sturen
Als je op je nieuwe telefoon inlogt met dezelfde gegevens/een back-up draait via iCloud, dan krijgen alle gesprekken een melding en wordt direct je nieuwe nummer aan alle groepsgesprekken toegevoegd.

Dit gebeurde bij een kennis die van baan wisselde. Daarnaast kreeg ik deerstalker keer zelfs netjes het bericht ‘je whatsappt nu met het nieuwe nummer van persoon X’

• relst89
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Even een vraagje tussendoor:

Iedere nacht maken onze telefoons (8 plus van mij) (X van mijn vrouw) een back up van de gehele telefoon in de iCloud. Maar toch geeft Whatsapp iedere keer aan dat de reservekopie is mislukt...?

We hebben dit nu al geruime tijd aan de hand...iemand anders met hetzelfde probleem of een idee?
relst89 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 12:28:

Iedere nacht maken onze telefoons (8 plus van mij) (X van mijn vrouw) een back up van de gehele telefoon in de iCloud. Maar toch geeft Whatsapp iedere keer aan dat de reservekopie is mislukt...?

We hebben dit nu al geruime tijd aan de hand...iemand anders met hetzelfde probleem of een idee?
Als je in instellingen, help aangeeft dat je een probleem wilt rapporteren, dan krijg je een mailscherm waarin debug informatie staat. Daar kan je zien wat de iCloud-foutmelding precies is. Dat is wat makkelijker dan nu maar moeten raden waarom ie nu misschien voor je mislukt.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:33
relst89 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 12:28:

Hoe groot is ie?
Bij mij slaagt de kopie alleen als ik even instel dat het scherm van mijn iPhone nooit uit gaat, dan handmatig de backup starten. Is een gieg of vijf bij mij, blijkbaar vrij groot?

• relst89
@WhatsappHack Ondanks dat je uitleg vrij duidelijk is krijg ik het niet voor elkaar? Ik kan bij iCloud niet vinden waar ik een probleem moet melden via mijn telefoon en als ik bij Whatsapp kijk staat er direct dat problemen met back-up vrijwel altijd een iCloud probleem is en geen Whatsapp probleem...

@Pino112 Slechts 1.18GB dus niks bijzonders zou je zeggen...

Het vreemde is dus dat een handmatige back-up in Whatsapp zelf wel werkt maar de automatische 's nachts niet.

En de automatische back-up die die telefoon zelf maakt slaagt iedere nacht omstreeks 0:30 en daar staat Whatsapp wel aangevinkt. Wordt er nu wel of niet automatisch een back-up van de gespreksgeschiedenis gemaakt dat is voor ons onduidelijk.
@relst89 In WhatsApp, instellingen - help - contact opnemen. Gewoon doorklikken, geen vragen openen. Dan word je naar mail gedumpt en daar staat het log met een iCloud-status en foutmelding. De mail verstuur je niet, ze kunnen idd toch niet helpen, t gaat puur om die log om de foutmelding te krijgen.

• relst89
@WhatsappHack Thanks! Zie hieronder het logbestand:

--[[ ‎Supportinformatie ]]--
CCode: 31
Description: v2.20.40.29-0-g7bd6c8d838
Version: 2.20.40
LC: NL
LG: nl
Context: about
Carrier: vf nl
Manufacturer: Apple
Model: iPhone 8 Plus
Socket Conn: UP
Connection: wifi
Last VoIP call blocked: No
Network Type: LTE
Datacenter: vll
Radio MCC-MNC: N/A
SIM MCC-MNC: 204-004
Free Space Built-In: 20656840704 (19699 MB)
Free Space Removable: Not Present
FAQ Results Returned: 10
FAQ Results Read: 0
Cached Connection FAQ: no
Cached Connection FAQ Time Read: n/a
Device ISO8601: 2020-04-02 12:55:44.439+0200
Smb count: 5
Ent count: 0
Interface: WiFi/WiFi
DA: 31
DB corrupted: false
Backup: daily
BUError: none
Video Calls: enabled
Payments: false
VoiceOver: false
Larger Text: false
SO: C

Ik heb gisteren handmatig een back-up gedaan dus wellicht geeft hij nu geen foutmelding mocht er voor jou niks bruikbaars tussen staan.

[Voor 8% gewijzigd door relst89 op 02-04-2020 15:51]

@relst89 Nope, opnieuw proberen als ie wel fout is gegaan. :P
En ik zou je telefoonnummer ff uit je post halen. :)

Al is het wel vaag dat ie het nu wel pakt. Ik dénk dat het ook zomaar kan zijn dat iCloud "gelockt" wordt zodra je telefoon die complete reservekopie staat te draaien of er dan tijdelijk even geen "ruimte" is (staging). Je telefoon of WhatsApp wekelijks laten back-uppen i.p.v. dagelijks kan misschien helpen... Maar dit is slechts een theorie. Als ie iets aangeeft als iCloudPossiblyFull als BUError, dan geeft dat al weer een stuk meer diagnostisch relevante info. :)

[Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 02-04-2020 15:23]

• relst89
@WhatsappHack Thanks! Had niet eens gezien dat het mijn telefoonnummer is ik dacht gewoon een CASE ID of iets dergelijks _O-

Ik ga eerst afwachten tot hij weer een foutmelding geeft dan post ik die weer voordat we wekelijks gaan back-uppen. Dagelijks heeft het altijd gedaan dus daar wijk ik niet zomaar van af natuurlijk ;)

Edit:
@WhatsappHack
Backup foutmelding is weer tevoorschijn gekomen zie hier de log:

CCode: 31
Description: v2.20.40.29-0-g7bd6c8d838
Version: 2.20.40
LC: NL
LG: nl
Context: about
Carrier: vf nl
Manufacturer: Apple
Model: iPhone 8 Plus
Socket Conn: UP
Connection: wifi
Last VoIP call blocked: No
Network Type: LTE
Datacenter: vll
Radio MCC-MNC: N/A
SIM MCC-MNC: 204-004
Free Space Built-In: 19400265728 (18501 MB)
Free Space Removable: Not Present
FAQ Results Returned: 10
FAQ Results Read: 0
Cached Connection FAQ: no
Cached Connection FAQ Time Read: n/a
Device ISO8601: 2020-04-07 16:25:52.375+0200
Smb count: 5
Ent count: 0
Interface: WiFi/WiFi
DA: 31
DB corrupted: false
Backup: daily
BUError: none
Video Calls: enabled
Payments: false
VoiceOver: false
Larger Text: false
SO: C

[Voor 62% gewijzigd door relst89 op 07-04-2020 16:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• heppe01
  • Laatst online: 13-05 10:32
Laatst gezien bij jullie ook niet zichtbaar?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:15
heppe01 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:39:
Laatst gezien bij jullie ook niet zichtbaar?
Dat zie je alleen als je het zelf ook deelt.

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:06

Basho

Sample Text

Hooli-gan schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 18:09:
[...]

Dat zie je alleen als je het zelf ook deelt.
Duidelijk nog niet ontdekt dus ;)
Ook bij mij zijn de laatst gezien statussen weg en dus ook wanneer iemand typt enz.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lijkt idd een issue mee.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:41

Honesty

kattenneus!

iemand een idee, op mijn adroid kan ik versturen via send en mijn bericht bewerken met enter maar op de iphone 7 van mijn vrouw lukt het haar niet, die verstuurd per enter een bericht. Op de android is er een instelling voor maar volgens mij is dat op ios niet mogelijk toch?
Doordat zij braille gebruikt is deze functie voor haar ook nog eens heel belangrijk, heeft iemand een idee hoe dit wel werkend te maken?

festina lente

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 14:06
Basho schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:20:
[...]

Duidelijk nog niet ontdekt dus ;)
Ook bij mij zijn de laatst gezien statussen weg en dus ook wanneer iemand typt enz.
Hier hetzelfde probleem. Laatst gezien status staat nu uit bij mij en kan ik ook niet aanzetten. En daarom kan ik deze status dus ook niet zien van anderen

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:06

Basho

Sample Text

Ik heb overigens geen iPhone, maar Android. Hoorde van wat iPhone-gebruikers hetzelfde probleem. Lijkt wel iets wereldwijd.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 14:06
Zit me net te bedenken. Ligt volgens mij aan whatsapp zelf. Vanmiddag zag ik nog wel bij mensen “Aan het typen.....” staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!
En, het is al verholpen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Honesty schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:50:
iemand een idee, op mijn adroid kan ik versturen via send en mijn bericht bewerken met enter maar op de iphone 7 van mijn vrouw lukt het haar niet, die verstuurd per enter een bericht. Op de android is er een instelling voor maar volgens mij is dat op ios niet mogelijk toch?
Doordat zij braille gebruikt is deze functie voor haar ook nog eens heel belangrijk, heeft iemand een idee hoe dit wel werkend te maken?
Dat is niet standaard, hier is enter gewoon een enter, niet versturen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-05 15:42
Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:15:
[...]

Dat is niet standaard, hier is enter gewoon een enter, niet versturen.
Gebruikt ze braille via een leesregel, of via het brailletoetsenbord op het scherm? Ik gebruik zelf ook braille op mijn telefoon en heb dit probleem ook gehad. Je kan bij sommige leesregels de commando's aanpassen, shift + enter geeft namelijk een nieuwe regel ipv te versturen. Als je de toets op de brailleregel aan shift + enter kan koppelen zou het moeten werken. Hopelijk lukt het.

Oost west 127.0.0.1 best

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:52
Ik heb op mijn iPhone 11 zowel WhatsApp als WhatsApp business geinstalleerd. De gewone Whatsapp gebruikt de simcard, Whatsapp Business is gekoppeld aan mijn zakelijke eSim.

Wanneer ik nu bijvoorbeeld een YouTube link wil delen met een privé contact en ik kies voor Delen > Whatsapp, dan wordt standaard Whatsapp Business geopend. Ik kan dan wel via het business account een berichtje naar mijn prive account sturen en van daaruit weer doorsturen naar mijn privé contact, maar ik zou veel liever direct delen via privé.

Is het ergens in te stellen dat Whatsapp de standaard app bij delen is, of is het mogelijk beiden toe te voegen aan het deel-menu?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 14:04
Whatsapp business is een compleet andere app toch? Dan zou je in het 'deel' menu van iOS naar rechts moeten kunnen scrollen en op 'more' klikken.. Staan daar 2 WhatsApp's tussen?

• Pieter1990m
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-10-2020
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een iPhone XR en ondervind problemen met het ontvangen van whatsapp berichten zowel op WiFi als op mobiel netwerk. De berichten zijn soms 10minuten onderweg of ze komen plots binnen als ik de app open . Ik heb de app ondertussen al geüpdate en ook al verwijderd en geherinstalleerd maar niets helpt. Ik ben echt ten einde raad en hoop dat iemand mij kan helpen.
Pieter1990m schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:33:
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een iPhone XR en ondervind problemen met het ontvangen van whatsapp berichten zowel op WiFi als op mobiel netwerk. De berichten zijn soms 10minuten onderweg of ze komen plots binnen als ik de app open . Ik heb de app ondertussen al geüpdate en ook al verwijderd en geherinstalleerd maar niets helpt. Ik ben echt ten einde raad en hoop dat iemand mij kan helpen.
Er zijn deze week 2 updates geweest, met bug fix. heb je deze al geüpdatet ?

• Pieter1990m
Ik heb 2 uur geleden de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. ook als ik nu in de App Store bij apps kijk waar een update voor beschikbaar is dan staat whatsapp er niet bij, dus ik denk dat dat goed zit.

Bedankt al voor de reactie , hopelijk vinden we het probleem

• Pieter1990m
Hallo,
Ik heb net ge-update naar iOS 13.7 maar nog steeds problemen met whatsapp...

Niemand die kan helpen?
Pieter1990m schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:04:
Hallo,
Ik heb net ge-update naar iOS 13.7 maar nog steeds problemen met whatsapp...

Niemand die kan helpen?
Open deur hoor, maar heb je al eens contact opgenomen met WhatsApp’s support team...? (Liefst vanuit de app want dan stuurt ie logs mee.)

[Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 05-09-2020 02:51]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

WhatsappHack schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:32:
Ah, WhatsApp Desktop honoreert eindelijk de Dark Mode - fijn. :)
Nu nog een fatsoenlijke iPad app.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:14

JB

Cédric roelt!

Net helaas iets te snel een bepaalde groepchat leeg gegooid. Wilde alleen data doen en de chatgeschiedenis behouden maar was te snel. Ik heb geen reservekopie. Wel heb ik een export van de chat via ander lid groep. Kan ik die inladen? Is een zip bestand.

Mijn boefje is liev!

JB schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:26:
Net helaas iets te snel een bepaalde groepchat leeg gegooid. Wilde alleen data doen en de chatgeschiedenis behouden maar was te snel. Ik heb geen reservekopie. Wel heb ik een export van de chat via ander lid groep. Kan ik die inladen? Is een zip bestand.
Nope, helaas.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:01
Meer mensen hier die met de recente versie 2.20.110 een battery drain merken? Vanochtend met 100% batterij begonnen, vanmiddag rond lunchtijd op 15%. Toen opgeladen tot ~80%... en nu nog 3% over. Waarbij volgens de batterij-info, WhatsApp met 24% background activity de grote 'winnaar' is.

Toestel: iPhone SE (2016), 83% battery health.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:01
...lijkt als vanzelf opgelost. Zelfde versie nog steeds, maar batterij gedraagt zich nu gewoon normaal.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:57

s0kkie

Follow The Fool

Nou, ik vind de nieuwe opruim functie maar 10x niks.
Kon eerst per gesprek gewoon apart audio, stickers, foto’s en video’s verwijderen. Maar nu helaas alleen foto’s en video’s alleen bij gesprekken boven 5mb :/
Nu nemen groepen onnodig ruimte in wat je niet kan verwijderen dus wat is er beter geworden om op te ruimen 8)7

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Asserti
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-11-2022
Een aantal vrienden en kennissen van mij hebben het volgende probleem; vreemd genoeg valt we op internet nagenoeg niets over te vinden:

Sinds enige tijd duurt het een aantal seconden om een foto te openen in bepaalde groepsgesprekken. Ik zit in 2 grote groepsgesprekken waar dit het geval is. Het symptoom is bij 1 kennis begonnen, wat later bij mij, nog wat later bij nog iemand anders etc.

Wij hebben iPhone X en xs met 256gb geheugen. Bij een iemand was het gesprek een pak groter dan bij mij terwijl ik er even goed last van kreeg. Hij verwijderde het gesprek met hele historie, herinstall van whatsapp, helpt allemaal niets uit. In die 2 gesprekken blijft het een 6 seconden duren als hij een foto wilt openen.

Iemand een idee?

• Pino112
Asserti schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:37:
Een aantal vrienden en kennissen van mij hebben het volgende probleem; vreemd genoeg valt we op internet nagenoeg niets over te vinden:

Sinds enige tijd duurt het een aantal seconden om een foto te openen in bepaalde groepsgesprekken. Ik zit in 2 grote groepsgesprekken waar dit het geval is. Het symptoom is bij 1 kennis begonnen, wat later bij mij, nog wat later bij nog iemand anders etc.

Wij hebben iPhone X en xs met 256gb geheugen. Bij een iemand was het gesprek een pak groter dan bij mij terwijl ik er even goed last van kreeg. Hij verwijderde het gesprek met hele historie, herinstall van whatsapp, helpt allemaal niets uit. In die 2 gesprekken blijft het een 6 seconden duren als hij een foto wilt openen.

Iemand een idee?
Ja hebben mijn vriendin en ik ook. Is inderdaad alleen bij de grotere groepsapps. Ook het openen van de groepsinfo duurt meerdere seconden, bij mij zijn er ongeveer 36k media in die specifieke groep.
Beiden een iPhone SE 2020, maar het lijkt dus aan WhatsApp te liggen en niet per se aan de telefoon.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:54
Sinds vandaag een raar probleem met Whatsapp op mijn iphone. Alleen als ik de app open heb staan dan krijg ik berichten binnen. Wanneer de app op de achtergrond zit dan komen er geen whatsapp berichten binnen. Ook kan ik niet met whatsapp web connecten.

Telefoon is gewoon verbonden met internet: Krijg gewoon pushmeldingen binnen van een andere app
Telefoon is verbonden met wifi: Kan gewoon bij mijn interne website komen

Verversen op de achtergrond staat aan: Heb zelf al uit en aangezet
Locatievoorziening: staat op altijd
Telefoon aan en uitgezet: Heeft ook geen effect gehad.
Geen update beschikbaar: Zie dat er recentelijk geen update beschikbaar is voor Whatsapp (en deze is vandaag niet geinstalleerd)
Er is geen storing bij whatsapp: https://allestoringen.nl/storing/whatsapp/

Enige wat ik nog kan proberen is backup maken en app verwijderen, maar dat wil ik even voorkomen.

Hebben meer mensen hier last van? En wanneer ik de enige ben ben ik benieuwd wat ik nog meer kan doen.
grote_oever schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:02:
Sinds vandaag een raar probleem met Whatsapp op mijn iphone. Alleen als ik de app open heb staan dan krijg ik berichten binnen.
jup, hier hetzelfde.

Hopelijk een tijdelijke storing. (Ook al staat 't niet op allestoringen.nl ;) )

• grote_oever
_Bailey_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:10:
[...]

jup, hier hetzelfde.

Hopelijk een tijdelijke storing. (Ook al staat 't niet op allestoringen.nl ;) )
Werkt bij jou inmiddels alweer? want ik word er echt helemaal gek van. Krijg alleen Whatsappjes binnen als de app open staat.

Ik ben ook de enige in mijn omgeving die hier last van heeft. Overigens ook de enige met een iphone X (zie dat jij die ook hebt).

[Voor 15% gewijzigd door grote_oever op 30-11-2020 20:48]

• Pino112
Asserti schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:37:

Iemand een idee?
De versie die nu in de App Store staat lost bij mij het probleem op.
grote_oever schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:47:
[...]

Werkt bij jou inmiddels alweer? want ik word er echt helemaal gek van. Krijg alleen Whatsappjes binnen als de app open staat.

Ik ben ook de enige in mijn omgeving die hier last van heeft. Overigens ook de enige met een iphone X (zie dat jij die ook hebt).
Hier werkt 't inmiddels weer!

• grote_oever
_Bailey_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:17:
[...]

Hier werkt 't inmiddels weer!
Iets bijzonders gedaan? Want hier werkt het nog steeds niet. Af en toe komen er wat berichten door.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
grote_oever schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:03:
[...]

Iets bijzonders gedaan? Want hier werkt het nog steeds niet. Af en toe komen er wat berichten door.
Check even de updates, staat een nieuwe versie bij mij in de Appstore.

Soms helpt het, na het drukken op je profielfoto, om nog even te vernieuwen door naar beneden te trekken.

• grote_oever
Vorkie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:07:
[...]

Check even de updates, staat een nieuwe versie bij mij in de Appstore.

Soms helpt het, na het drukken op je profielfoto, om nog even te vernieuwen door naar beneden te trekken.
Gisteren inderdaad al ge-update naar nieuwe versie. Naar aanleiding van reactie @Pino112. Maar daarna blijf ik het probleem houden.
nee, in de loop van de dag kwamen de push berichten weer gewoon 100% door. (Nog voor de WhatsApp update in de AppStore)

• grote_oever
grote_oever schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:02:
Sinds vandaag een raar probleem met Whatsapp op mijn iphone. Alleen als ik de app open heb staan dan krijg ik berichten binnen. Wanneer de app op de achtergrond zit dan komen er geen whatsapp berichten binnen. Ook kan ik niet met whatsapp web connecten.

Telefoon is gewoon verbonden met internet: Krijg gewoon pushmeldingen binnen van een andere app
Telefoon is verbonden met wifi: Kan gewoon bij mijn interne website komen

Verversen op de achtergrond staat aan: Heb zelf al uit en aangezet
Locatievoorziening: staat op altijd
Telefoon aan en uitgezet: Heeft ook geen effect gehad.
Geen update beschikbaar: Zie dat er recentelijk geen update beschikbaar is voor Whatsapp (en deze is vandaag niet geinstalleerd)
Er is geen storing bij whatsapp: https://allestoringen.nl/storing/whatsapp/

Enige wat ik nog kan proberen is backup maken en app verwijderen, maar dat wil ik even voorkomen.

Hebben meer mensen hier last van? En wanneer ik de enige ben ben ik benieuwd wat ik nog meer kan doen.
Na 3 frustrerende dagen en 101 topics lezen over mensen met dezelfde problemen (maar niet posten wat de oplossing is geweest) heb ik eindelijk de oplossing.

App verwijderen en opnieuw installeren; probleem was daarmee opgelost.

Dom, had ik eerder moeten doen... nah ja.. het werkt weer.

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:00
Wie is er van plan hier om WA te ditchen en over te gaan op andere vanwege de nieuwe spelregels?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 11 64GB

• alexhooven
  • Laatst online: 28-05 06:52
Nicj56 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:39:
Wie is er van plan hier om WA te ditchen en over te gaan op andere vanwege de nieuwe spelregels?
Iedereen zegt het, niemand doet het. Massaal Signal installeren en dan er achter komen dat de app “kut” is en dan weer allemaal terug naar WhatsApp

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:55
Nicj56 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:39:
Al gedaan. En alexhooven heeft hiermee meteen zijn ongelijk :) Kan prima zonder WA.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Nicj56
Muyz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Al gedaan. En alexhooven heeft hiermee meteen zijn ongelijk :) Kan prima zonder WA.
Mooi ik wacht nog tot ik die prompt niet meer weg kan krijgen en dan gaat die lekker de iPhone af... Vind het wel gebakken zo.

• alexhooven
  • Laatst online: 28-05 06:52
Nicj56 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Mooi ik wacht nog tot ik die prompt niet meer weg kan krijgen en dan gaat die lekker de iPhone af... Vind het wel gebakken zo.
Voor ons in de EU is t allemaal anders hè. En het wordt nu uitgesteld naar mei

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04
Muyz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Zakelijk overgestapt op Signal. Maar privé is toch lastiger met familie...
Maar volgens mij hebben we met z’n allen als overstappers een stevige boodschap afgegeven dat ze nu opeens besluiten de nieuwe voorwaarden uit te stellen.

• Nicj56
alexhooven schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 07:52:
[...]

Dan nog ze leggen het vast, en dan mag het alsnog in de EU. Weet zo snel even niet de wet die dit bekrachtigd.

• Muyz
alexhooven schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 07:52:
[...]
Vergis je niet. Het lijkt alsof het in de EU wel meevalt, maar al je metadata gaat naar FB. Zoveel anders is het dus niet in de EU, want het is dit bedrijf met name om deze informatie te doen.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Muyz
PeaceNlove schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 07:56:
[...]
Zakelijk overgestapt op Signal. Maar privé is toch lastiger ....
Ja, dat snap ik. Toch heb ík iedereen uitgelegd waarom ik het deed. Daarop heb ik alleen maar positieve reacties gekregen. Veel WA contacten hebben inmiddels ook de overstap gemaakt. Het volgen van principes mag ook best een beetje pijn doen 😉

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 14:42
Weet iemand heel toevallig hoe het juridisch zit met het aanmaken van een groepsapp in whatsapp?

Want als je in een groep wordt toegevoegd, heb je daar (soms) niet om gevraagd. Maar iedereen in de groep ziet wel mijn telefoonnummer. Ook personen die ik wellicht helemaal niet ken, en waarbij ik niet heb gekozen om mijn telefoonnummer met vreemden te delen.

Ik weet dat er een optie is in whatsapp waarbij je kunt aangeven wie in jouw adressenboek een groep mag aanmaken, maar dit moet wel aan staan. De kans dat je zomaar in een groep komt is dus aanwezig.

Bedankt alvast!

• Nicj56
Muyz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 00:09:
[...]

Ja, dat snap ik. Toch heb ík iedereen uitgelegd waarom ik het deed. Daarop heb ik alleen maar positieve reacties gekregen. Veel WA contacten hebben inmiddels ook de overstap gemaakt. Het volgen van principes mag ook best een beetje pijn doen 😉
Ik krijg mensen niet over(op een enkeling na). Tevens ben ik wel eens benieuwd hoe jij het hebt verwoord.

• Muyz
Nicj56 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:15:
[...]
Ik krijg mensen niet over(op een enkeling na). Tevens ben ik wel eens benieuwd hoe jij het hebt verwoord.
Zoiets:
Hi, Ik ga WhatsApp binnenkort verlaten i.v.m. hun privacy beleid dat steeds onaantrekkelijker wordt. Telegram of Signal (apps die ik al gebruik) zijn superieur wat dit betreft. Beide apps blijf ik gebruiken, maar WhatsApp is binnenkort verwijderd. Hier zijn de links naar Signal https://signal.org/install/ en Telegram https://telegram.org Fijne dag en tot snel!

Telegram superieur op privacygebied? Echt in de verste verte niet. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het zelfs vergeleken met WhatsApp een stap terug is ipv vooruit; maar op z’n minst is het evil1 inruilen voor evil2. Veel te onveilig by design. Qua gebruiksgemak helemaal top natuurlijk, don’t get me wrong, maar niet qua privacy. Absoluut niet, dus beter ook geen misinformatie verspreiden dat het privacy vriendelijk zou zijn voordat mensen dat geloven.

Het is dan veel beter om uitsluitend Signal aan te raden, immers is het fijner als iedereen nu overgaat naar een daadwerkelijk veilige messenger. Alternatieven zijn evt Threema en een aantal Matrix-clients wellicht. Maar mensen aansporen om over te stappen naar Telegram als de context veiligheid en privacy is, is absurd en een slecht plan.

Het is denk ik nog beter om mensen die nu nog steeds Telegram gebruiken óók aan te raden zo snel mogelijk over te stappen naar een veilig alternatief zoals Signal. In één klap van WhatsApp, Telegram én FB Messenger afzijn zou werkelijk goud zijn en een winst voor online privacy en veiligheid.

• Nicj56
Hier liep ik in die tekst ook al tegenaan, omdat je toch na gaat lopen. Telegram is gevestigd in Dubai(geen idee waar de servers staan, meende een hele tijd terug in rusland).

WhatsApp in amerika, geen idee via waar onze berichten lopen.

Signal lijkt voor mijn P2P, en dan contacts check via MTM van Signal.

• JB

JB

Cédric roelt!

In kader van privacy discussie maar eigenlijk al sinds de overname door FB wil ik al weg bij Whatsapp. Nu weerhielden groepsgesprekken me altijd omdat ik info dacht te gaan missen maar ik durf die knoop nu wel door te hakken. Mijn vraag; kun je de Whatsapp geschiedenis makkelijk raadplegen nadien zonder "online" te hoeven en dus de app te verwijderen. Iemand tips? Als dat via een *.zip moet, vind ik niet zo erg ook al is het wellicht omslachtig maar bepaalde gesprekken/foto's/videos etc nog ergens kunnen vinden, is wellicht nog een keer handig. @WhatsappHack jij wellicht praktische inzichten? _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door JB op 02-02-2021 08:42]

Mijn boefje is liev!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 16:11
Hebben meer mensen problemen met Whatsapp Web? Bij mij verliest deze voortdurend connectie. Ik moet dan mijn telefoon (SE2020) unlocken, Whatsapp openen, en dan direct is de verbinding weer goed. Maar soms gebeurt dit elke paar minuten, en soms werkt het ineens voor uren aan een stuk goed.

Waar kan dit aan liggen, en welke settings op mijn iPhone zouden hier impact op kunnen hebben? Ik lees op internet meerdere mensen met dit probleem maar weinig oplossingen...

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:03
JB schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:41:
In kader van privacy discussie maar eigenlijk al sinds de overname door FB wil ik al weg bij Whatsapp. Nu weerhielden groepsgesprekken me altijd omdat ik info dacht te gaan missen maar ik durf die knoop nu wel door te hakken. Mijn vraag; kun je de Whatsapp geschiedenis makkelijk raadplegen nadien zonder "online" te hoeven en dus de app te verwijderen. Iemand tips? Als dat via een *.zip moet, vind ik niet zo erg ook al is het wellicht omslachtig maar bepaalde gesprekken/foto's/videos etc nog ergens kunnen vinden, is wellicht nog een keer handig. @WhatsappHack jij wellicht praktische inzichten? _/-\o_
Je kan je whatsapp gesprekken exporteren.
https://www.iculture.nl/t...p-chats-exporteren-media/ een linkje.

Think Different

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned
JB schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:41:
Ik gebruik iMazing voor mijn backups en die staat het toe om WhatsApp-gesprekken te exporteren in allerlei formaten. Ik heb hem alle gesprekken laten exporteren naar PDF incl. bijbehorende media. Dan ziet het er uit alsof je op groot scherm door je chatgeschiedenis zit te bladeren; inclusief gekleurde tekstballonetjes, et cetera. Deze PDF's zijn ook prima te doorzoeken. Het is alsof je een WhatsApp gesprek opent, maar dan in een PDF hehe. Erg relaxt.

De PDF'jes heb ik vervolgens opgeslagen in een encrypted container, maar dat is aan jezelf natuurlijk of je het wilt beveiligen. :)

• JB

JB

Cédric roelt!

@WhatsappHack wel goed om erbij te vermelden dat de trial versie max 25 berichten uit 1 chat kan exporten. Het pakket aanschaffen is erg duur voor een laatste backup/extractie in dit geval (vanaf 45 euro)...

[Voor 7% gewijzigd door JB op 05-02-2021 09:41]

Mijn boefje is liev!

JB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:38:
@WhatsappHack wel goed om erbij te vermelden dat de trial versie max 25 berichten uit 1 chat kan exporten. Het pakket aanschaffen is erg duur voor een laatste backup/extractie in dit geval (vanaf 45 euro)...
Hmm niet bij stilgestaan dat er mogelijk limieten in de free versie zitten. Dat is wel lastig ja. Het is geniale software als je van onveilige cloudbackups wilt afstappen (kan volautomatisch over WiFi backups maken van je iDevicss, versioned en al.), dus heb t al jaren in bezit hehe. :P

Mocht je t willen overwegen te kopen, volgens mij werkt de code EDUCATIONISAMAZING nog altijd om het met 30% korting te kopen.

• JB

JB

Cédric roelt!

@WhatsappHack het ziet er inderdaad zeer gelikt uit, ook de export van 25 berichtjes incl foto's is erg prettig in PDF vorm op het eerste oog. Uiteraard niet handig als je algehele export wil maken, maar met bovenstaande korting is het enigszins te overzien. Voor nu heb ik gewoon een handmatige export gedaan vanuit Whatsapp zelf met een zipje foto's en textfile. Betrof uiteindelijk 3 groepsgesprekken die ik nog wilde bewaren en dan voornamelijk de foto's. Dat was te overzien. Bijna zover voor een SHIFT DEL... :D

[Voor 60% gewijzigd door JB op 05-02-2021 17:46]

Mijn boefje is liev!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-05 00:03
Wellicht hebben jullie een idee, ik wil in principe notifications aan hebben staan wbt berichtjes via WhatsApp.
Alleen zou ik die graag stil willen hebben tijdens het telefoneren.
En dat zonder de fysieke knop aan de zijkant op "stil" te moeten zetten iedere keer als ik aan het bellen ben.
De door mij gebruikte telefoon is een iPhone 7 met iOs 14.4.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46
ik merk sinds een week dat ik geen icloud backup meer kan doen met zowel mijn whatsapp als mijn whatsapp business (dual sim phone).

Meer mensen die hier last van hebben? in icloud staat het aangevinkt, maar er gebeurd niks...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

miel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:03:
ik merk sinds een week dat ik geen icloud backup meer kan doen met zowel mijn whatsapp als mijn whatsapp business (dual sim phone).

Meer mensen die hier last van hebben? in icloud staat het aangevinkt, maar er gebeurd niks...
Ik gebruik WA zakelijk op ander toestel. Wil niet per ongeluk een zakenrelatie een bericht sturen wat voor privé is ;)

• remco112
  • Laatst online: 23-01 16:28
Ik ben onlangs overgestapt van Android (OnePlus 6T) naar iOS (iPhone 12 Pro)

Twee 'simpele vragen':

1. Hoe krijg ik alle foto's in één map? Ik heb MobileTrans gebruikt om mijn Whatsapp-geschiedenis en media over te zetten. Nu is er een aparte map aangemaakt (genaamd: Van mijn Mac) Deze map bevat weer allerlei submappen. Ik zou graag één map willen waarin alle foto's staan.

2. Waarom wordt de voorvertoonde media onderin mijn Whatsapp-geschiedenis getoond als witte vlakken? Het gaat om de media waarin je horizontaal kunt scrollen. Dit gaat puur om de media-bestanden die door MobileTrans zijn geïmporteerd.

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:25
Iemand een idee hoevaak je WhatsApp kan switchen tussen 2 mobieltjes tot het geblokkeerd word? Dit ivm met privé gsm en werk gsm

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-05 23:35
Vandaag was ik mijn iPhone vergeten naar het werk. Uit gewoonte opende ik de WhatsApp web versie, maar die bleek gewoon te werken.

Vervolgens al mijn zakken nagezocht of mijn mobiel toch niet mee was. Maar blijkbaar is het een nieuwe functie en werkt het tegenwoordig op afstand?

• Nicj56
mobby1971 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:40:
Vandaag was ik mijn iPhone vergeten naar het werk. Uit gewoonte opende ik de WhatsApp web versie, maar die bleek gewoon te werken.

Vervolgens al mijn zakken nagezocht of mijn mobiel toch niet mee was. Maar blijkbaar is het een nieuwe functie en werkt het tegenwoordig op afstand?
Dit was altijd al zo, het enige is dat je iPhone met internet moet verbonden zijn.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:48
https://traced.app/2021/0...-is-aiding-cyberstalkers/
According to Statista, WhatsApp is the world’s most popular messaging app, with over two billion active monthly users. In the UK it’s present on 58% of smartphones and the number of WhatsApp users in the US is expected to hit 86 million by 2023.

When someone comes online in WhatsApp (that is, they open the app or bring it to the foreground), an indicator changes, setting their status to “Online”. This indicator is public information, and can be used by anyone to build a service that watches out for this online status indicator.

Which is exactly what our CTO, Matt Boddy, discovered when he looked into WhatsApp Online Status Tracker websites and apps. You can enter any mobile phone number, and if that person uses WhatsApp, the status tracker will provide the exact date and time that person opened WhatsApp.

Please note that we have redacted the names of the apps and services in this article to avoid unwittingly promoting them. We can provide a list of those mentioned here and many others to researchers.

• Nicj56
Klopt, had het ook al gelezen, leuke manier van omgaan met privacy zal ik maar zeggen.

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05 06:53
Nicj56 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:20:
Klopt, had het ook al gelezen, leuke manier van omgaan met privacy zal ik maar zeggen.
Maar die info is beschikbaar zodra je WhatsApp gebruikt. Het is niet dat het afgeschermd is en door een derde ineens openbaar gemaakt wordt. Het wordt alleen makkelijker inzichtelijk gemaakt, maar als je daar al een probleem mee hebt lijkt me dat je überhaupt dit niet zou gebruiken.
“Discovered”, lol. Volgens mij heeft een aantal jaar geleden een Tweaker al een site gemaakt die dat “probleem” zichtbaar maakte, het is geen nieuwe informatie ofzo.

• Martinusz
  • Laatst online: 23:23
Op de IPhone SE (2016) van mijn dochter komen berichten pas binnen als de app geopend wordt, dit was voorheen niet.
Zover ik kan zien staat alles mbt meldingen e.d. goed of in ieder geval hetzelfde als op mijn SE toestel.
Iemand nog een idee?

Float like a butterfly, sting like a bee.

@Martinusz restart al gedaan ?

• Martinusz
Jep, ook whatsapp bijgewerkt al was dat een update van gisteren, probleem speelt al paar dagen.

Mobiele data of WiFi maakt ook niet uit.
Zolang ze “online” is in whatsapp komen de berichten aan, ook als ze net vergrendeld, maar zodra ze in mijn whatsapp niet meer als online staat, komen berichten niet meteen door (1 streepje bij mij, dochter ziet helemaal niks).

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:15
Sinds wanneer vraagt Whatsapp om achtergrond verversing toe te staan?

Is dit een verplichting of blijft alles werken zoals het was al je het negeert? Ik heb uberhaupt voor alles achtergrond verversing uit staan. Mail, appjes, meldingen enz komen altijd gewoon binnen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:34
Wouter36 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:35:

Is dit een verplichting of blijft alles werken zoals het was al je het negeert? Ik heb uberhaupt voor alles achtergrond verversing uit staan. Mail, appjes, meldingen enz komen altijd gewoon binnen.
Geen last van hier in ieder geval. Achtergrond verversing staat volledig uit.

Wat moeten we doen met die pop-up die dagelijks voorbij komt over de nieuwe voorwaardes? Ik kan deze nu nog wegklikken, maar ga er vanuit dat er een moment komt dat Whatsapp daar niet meer mee akkoord gaat..

[Voor 3% gewijzigd door SgtElPotato op 30-04-2021 16:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wouter36 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:35:

Nee, dat is niet verplicht, het is een aanwijzing/opmerking

Martinusz schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:43:
[...]

Jep, ook whatsapp bijgewerkt al was dat een update van gisteren, probleem speelt al paar dagen.

Mobiele data of WiFi maakt ook niet uit.
Zolang ze “online” is in whatsapp komen de berichten aan, ook als ze net vergrendeld, maar zodra ze in mijn whatsapp niet meer als online staat, komen berichten niet meteen door (1 streepje bij mij, dochter ziet helemaal niks).
App opnieuw instellen al gedaan ?

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:48:
[...]

App opnieuw instellen al gedaan ?
Je bedoelt verwijderen en herinstalleren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heppe01
  • Laatst online: 13-05 10:32
Ik krijg mijn berichten pas als ik de app open in plaats dat ik van te voren een notificatie krijg. Hoe krijg ik dit weer zoals het was?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Martinusz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:58:
[...]

Je bedoelt verwijderen en herinstalleren?
Yep
heppe01 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:07:
Ik krijg mijn berichten pas als ik de app open in plaats dat ik van te voren een notificatie krijg. Hoe krijg ik dit weer zoals het was?
zie eerdere berichten

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee