Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Harde reset geven?Silasje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:39:
[...]
Dat lijkt mij de laatste optie.. een VRAM reset en geforceerde herstart werken ook niet...
Update:
App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Heb probleem blijft.
Bij het indrukken van het whatsapp icoon verschijnt er een wit scherm van whatsapp voor nog geen halve seconde, daarna zit ik weer op het homescherm...
https://www.iculture.nl/tips/iphone-resetten/
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb hetzelfde probleem op mijn iPhone 4S (iOS 9.3.5). Schijnt echt aan de update te liggen, zie Tweet van @WABetaInfo van 12 uur geleden.Silasje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:39:
[...]
Dat lijkt mij de laatste optie.. een VRAM reset en geforceerde herstart werken ook niet...
Update:
App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Heb probleem blijft.
Bij het indrukken van het whatsapp icoon verschijnt er een wit scherm van whatsapp voor nog geen halve seconde, daarna zit ik weer op het homescherm...
Duidelijk! Het probleem ligt dus niet bij mij. Enig idee wanneer er een fix verwacht wordt?GekkeAr schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:48:
[...]
Heb hetzelfde probleem op mijn iPhone 4S (iOS 9.3.5). Schijnt echt aan de update te liggen, zie Tweet van @WABetaInfo van 12 uur geleden.
Update:
Een iOS update naar 12.2 heeft het probleem verholpen. Deze update stond al klaar in de instellingen.
[Voor 13% gewijzigd door Silasje op 10-04-2019 17:49]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Mooi zo! Hopelijk komt er ook een oplossing vanuit Whatsapp, aangezien mijn iPhone 4S geen iOS updates meer ontvangtSilasje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:04:
[...]
Duidelijk! Het probleem ligt dus niet bij mij. Enig idee wanneer er een fix verwacht wordt?
Update:
Een iOS update naar 12.2 heeft het probleem verholpen. Deze update stond al klaar in de instellingen.

Versie 2.19.41 is er(al)GekkeAr schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:47:
[...]
Mooi zo! Hopelijk komt er ook een oplossing vanuit Whatsapp, aangezien mijn iPhone 4S geen iOS updates meer ontvangt
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Erg irritant.
I hide at work because good employees are hard to find.
- WhatsappHack
- Registratie: Mei 2011
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
/u/407403/WAhack.png?f=community)
Nee, dat zie ik hier niet.Incolumis schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:06:
Zijn er meer mensen die, zodra ze willen typen, een hoofdletter Q zien in het tekstvak?
Erg irritant.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik heb het al een hele tijd, ik snap niet waar dit steeds vandaan komt. Misschien het toetsenbord van Google?
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Only one way to find outIncolumis schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:20:
[...]
Ik heb het al een hele tijd, ik snap niet waar dit steeds vandaan komt. Misschien het toetsenbord van Google?

Ik gebruik inderdaad het default keyboard. Zou sowieso nooit een keyboard van Google installeren hehe.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik vind het swipen nogal fijn, werkt sneller dan typen met deze dikke vingersWhatsappHack schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:07:
[...]
Only one way to find out
Ik gebruik inderdaad het default keyboard. Zou sowieso nooit een keyboard van Google installeren hehe.

Waarschijnlijk wel, maar hier niet voorgekomenIncolumis schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:06:
Zijn er meer mensen die, zodra ze willen typen, een hoofdletter Q zien in het tekstvak?
Erg irritant.
Sinds 2 weken zijn wij van Samsung Smartphones overgestapt naar iPhone XR.
Ik heb toen alle WhatsApp chats met Dr.Fone (Wondershare) succesvol naar de iPhones overgezet.
Feitelijk functioneert het ook prima op één vreemd probleem na.
Op één van beide iPhones levert het gebruik van WhatsApp problemen op.
Nadat ik WhatsApp voor het eerst die dag heb opgestart en ik een bericht wil typen vliegt WhatsApp er weer uit, dit kan na 10 seconden maar ook na 30 seconden gebeuren.
De eerder getypte tekst is dan verdwenen.
Het kan ook gebeuren dat ik nog niets getypt heb maar WhatsApp toch alweer afsluit zonder enige reden.
Op de andere identieke iPhone XR heb ik dat probleem niet.
Iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken?
Een corrupte backup of database die Dr.Fone aangemaakt heeft?srna513006 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:48:
Ik gebruik sinds jaren al WhatsApp op Android en heb feitelijk nooit problemen ondervonden.
Sinds 2 weken zijn wij van Samsung Smartphones overgestapt naar iPhone XR.
Ik heb toen alle WhatsApp chats met Dr.Fone (Wondershare) succesvol naar de iPhones overgezet.
Feitelijk functioneert het ook prima op één vreemd probleem na.
Op één van beide iPhones levert het gebruik van WhatsApp problemen op.
Nadat ik WhatsApp voor het eerst die dag heb opgestart en ik een bericht wil typen vliegt WhatsApp er weer uit, dit kan na 10 seconden maar ook na 30 seconden gebeuren.
De eerder getypte tekst is dan verdwenen.
Het kan ook gebeuren dat ik nog niets getypt heb maar WhatsApp toch alweer afsluit zonder enige reden.
Op de andere identieke iPhone XR heb ik dat probleem niet.
Iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
@srna513006 Wat is de crashreden die WhatsApp genereert? Instellingen - Privacy - Analyse - Analysegegevens. Staat ergens een kopje met daarin de exception type, termination reason, etc
Intussen heb ik de WhatsApp berichten van de Samsung S7 van mijn vrouw ook met Dr.Phone naar haar nieuwe iPhone XR 64 Gb overgezet, dus exact hetzelfde type dan waar ik nu de problemen met ondervind.
Met dit toestel heb ik het probleem niet.
Intussen heb ik ook contact opgezocht met de service van WhatsApp maar daar wordt ik op dit moment niet veel wijzer van.
@WhatsappHack
De genoemde optie Instellingen - Privacy zie ik bij mij niet, wel Instellingen - Account - Privacy maar daar staat geen optie Analyse en ook nergens anders.
Nog even over het begrip 'Crash'.
Ik wil nu niet echt over een Crash spreken maar meer een ongemak.
Zodra ik WhatsApp opstart wordt WhatsApp spontaan binnen 10 á 30 seconden beëindigd, ongeacht of ik nu al iets heb ingetoetst.
Als ik daarna onmiddellijk WhatsApp weer opstart is eventueel al ingetoetste tekst verdwenen, er is dus na het onbedoelde spontane afsluiten niets opgeslagen, net als of ik WhatsApp nog niet had gebruikt.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5

Inderdaad, ik zie nu bij de Analyse gegevens diverse WhatsApp gegevens staan maar helemaal begrijp ik het nog niet.
Daar staan gegevens van 5 mei tot 16 mei 2019 terwijl de genoemde klacht elke dag opnieuw verschijnt.
Dus die gegevens zullen wellicht betrekking kunnen hebben op een ander wellicht eerder opgelost probleem...
Ik heb van het laatste .ips bestand van de 1e pagina een screenshot gemaakt, zie bijlage.
Hierin staat dan ook gelijk het eerder gevraagde versienummer welk ik niet kon beantwoorden.
Op de iPhone XR 64 Gb van mijn vrouw zie ik geen vermeldingen bij de Analyse gegevens staan maar zij heeft er ook geen problemen met WhatsApp.
https://drive.google.com/...zIWxJzFu/view?usp=sharing
Off-topicsrna513006 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:17:
Aha, nu begrijp ik het, valt ook niet mee met mijn 74 jaar...![]()
Inderdaad, ik zie nu bij de Analyse gegevens diverse WhatsApp gegevens staan maar helemaal begrijp ik het nog niet.
Daar staan gegevens van 5 mei tot 16 mei 2019 terwijl de genoemde klacht elke dag opnieuw verschijnt.
Dus die gegevens zullen wellicht betrekking kunnen hebben op een ander wellicht eerder opgelost probleem...
Ik heb van het laatste .ips bestand van de 1e pagina een screenshot gemaakt, zie bijlage.
Hierin staat dan ook gelijk het eerder gevraagde versienummer welk ik niet kon beantwoorden.
Op de iPhone XR 64 Gb van mijn vrouw zie ik geen vermeldingen bij de Analyse gegevens staan maar zij heeft er ook geen problemen met WhatsApp.
https://drive.google.com/...zIWxJzFu/view?usp=sharing
Mooi om te zien, 74 jaar en nog lekker bezig met gadgets/techniek.

Omdat het probleem met het spontane afsluiten na 10 á 30 seconden van WhatsApp op mijn iPhone XR nog steeds niet opgelost is ben ik van alles aan het proberen om erachter te komen wat de reden zou kunnen zijn maar tot nu toe zonder resultaat.
Nu zou het ook mogelijk kunnen zijn dat in mijn backup chat-data welke ik na een Herstel restore troep zit die dit probleem zou kunnen veroorzaken.
Hiervoor wil ik op mijn iPhone een schone installatie uitvoeren maar de WhatsApp chat-data niet restoren.
Hierna Whatsapp opnieuw installeren, mijn telefoonnummer invoeren en dan zonder teruggezette chat-data testen.
Maar... dat levert een nieuw probleem op want als ik tijdens de nieuwe installatie de voorgestelde Restore van de WhatsApp chat-data vanuit de iCloud niet meteen terugzet komt er een waarschuwing dat dit later niet meer mogelijk is.
Uiteraard is het wel de bedoeling dat ik alle chats weer terugzet, probleem opgelost of niet.
Mijn vraag is dan ook, kan ik een of andere wijze een backup van mijn chatgegevens maken en die later hoe dan ook weer kan restoren.
Zo weet ik dat op de iPhone én in iCloud ook een backup van de WhatsApp chatgegevens worden vastgelegd maar ik weet niet waar die staan en of die later weer bruikbaar zijn.
Ik veronderstel dat WhatsApp update 2.19.60 bedoeld is?
Intussen geïnstalleerd en morgenochtend kijken of er verschil in zit.
Edit.
Deze nieuwe versie levert geen beter resultaat op want WhatsApp stopt er gelijke weer na circa 10 seconden.
[Voor 84% gewijzigd door srna513006 op 10-06-2019 19:07]
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
:strip_icc():strip_exif()/u/172393/crop575c1e0ea6322.jpeg?f=community)
Ik zou een versleutelde backup maken met iTunes. Dat is de meest volledige manier. Dan kun je rommelen met je whatsapp installatie. Lost dat het niet op dan zet je die back-up weer terug.srna513006 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:03:
Misschien dat iemand m.b.t. het onderstaande een goede suggestie heeft.
Omdat het probleem met het spontane afsluiten na 10 á 30 seconden van WhatsApp op mijn iPhone XR nog steeds niet opgelost is ben ik van alles aan het proberen om erachter te komen wat de reden zou kunnen zijn maar tot nu toe zonder resultaat.
Nu zou het ook mogelijk kunnen zijn dat in mijn backup chat-data welke ik na een Herstel restore troep zit die dit probleem zou kunnen veroorzaken.
Hiervoor wil ik op mijn iPhone een schone installatie uitvoeren maar de WhatsApp chat-data niet restoren.
Hierna Whatsapp opnieuw installeren, mijn telefoonnummer invoeren en dan zonder teruggezette chat-data testen.
Maar... dat levert een nieuw probleem op want als ik tijdens de nieuwe installatie de voorgestelde Restore van de WhatsApp chat-data vanuit de iCloud niet meteen terugzet komt er een waarschuwing dat dit later niet meer mogelijk is.
Uiteraard is het wel de bedoeling dat ik alle chats weer terugzet, probleem opgelost of niet.
Mijn vraag is dan ook, kan ik een of andere wijze een backup van mijn chatgegevens maken en die later hoe dan ook weer kan restoren.
Zo weet ik dat op de iPhone én in iCloud ook een backup van de WhatsApp chatgegevens worden vastgelegd maar ik weet niet waar die staan en of die later weer bruikbaar zijn.
Als tweede optie zou je nog een backup kunnen maken van je ChatStorage.sqlite. Daarin zitten je daadwerkelijke gesprekken. Deze file zit in je lokale iTunes back-up en is uit te lezen met tooltjes als Back-up extractor.
Nadeel is alleen dat terug zetten hiervan ook weer via iTunes back-up moet dus dan ben je weer bij optie 1

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo ja, betekent dit dan eveneens dat bij een schone installatie van de iPhone incl. nieuwe installatie van WhatsApp de eerder via iTunes gemaakte versleutelde backup niet wordt overschreven totdat ik daar zelf om vraag?
Excuseer mijn vragen maar ik ben pas enkele weken van Samsung Smartphones overgestapt naar iPhones en dat is hier en daar toch wel verschillend.
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Dat klopt idd. Dit blijft een lokale back-up. Zolang je die lokaal bewaard kan je die terug zetten op dezelfde iOS versie of hoger.srna513006 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:22:
Ok, begrijp ik nu goed dat als ik via iTunes een versleutelde backup maak daar de hele backup van de iPhone incl. WhatsApp wordt opgeslagen, correct?
Zo ja, betekent dit dan eveneens dat bij een schone installatie van de iPhone incl. nieuwe installatie van WhatsApp de eerder via iTunes gemaakte versleutelde backup niet wordt overschreven totdat ik daar zelf om vraag?
Excuseer mijn vragen maar ik ben pas enkele weken van Samsung Smartphones overgestapt naar iPhones en dat is hier en daar toch wel verschillend.
Tot nu toe maakte ik direct vanuit de iPhone een backup naar iCloud.
Vanaf nu dus lokaal via mijn MacBook Pro.
Dit heeft het probleem opgelost althans WhatsApp sluit niet meer spontaan na 10 á 30 seconden af.
Dus ik veronderstel dat in de chat-backup corrupte data staat die wellicht dit probleem veroorzaakt maar ja, als dat inderdaad zo is, hoe herstel ik dat?
Waarschijnlijk niet, ik denk dat de enige optie is om WhatsApp te gaan gebruiken zonder de backup terug te plaatsen en helemaal opnieuw te beginnen.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Je hebt dit probleem dus ook nogsteeds nadat je een reservekopie had gemaakt naar iCloud vanuit WhatsApp (of crasht ie daarop ook/kan het niet afmaken?), WhatsApp overnieuw had geïnstalleerd en de backup terug had ingeladen?srna513006 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:16:
Vanmorgen een schone installatie op mijn iPhone uitgevoerd zonder de chat-backup van WhatsApp terug te zetten.
Dit heeft het probleem opgelost althans WhatsApp sluit niet meer spontaan na 10 á 30 seconden af.
Dus ik veronderstel dat in de chat-backup corrupte data staat die wellicht dit probleem veroorzaakt maar ja, als dat inderdaad zo is, hoe herstel ik dat?
Waarschijnlijk niet, ik denk dat de enige optie is om WhatsApp te gaan gebruiken zonder de backup terug te plaatsen en helemaal opnieuw te beginnen.
Maak vanuit de WhatsApp-app dan even een support verzoek aan.
Instellingen -> Help -> Contact opnemen. Dan verstuurt ie de logs van WhatsApp mee. Je kan die crashlog die je in Analysegegevens van de iPhone zag ook meesturen, die geeft ze wellicht nog meer informatie. (Die zijn wel f-ing brak om te kopiëren/plakken trouwens, maar alé). Even bij vermelden dat je constante crashes hebt en of de developers dat willen onderzoeken. Vergeet niet te vermelden dat je al vanalles hebt geprobeerd, anders komen ze eerst terug met een standaard riedeltje.
Voorop even het volgende, wat ik ook na elke nieuwe of her-installatie deed, zodra ik de backup van de WhatsApp chats terug had gezet was het probleem weer terug.
Als ik WhatsApp op een schone installatie installeer en de WhatsApp backup niet terugzet dan is er geen probleem.
Nu heb ik WhatsApp uit de overigens verder goed werkende iPhone installatie volledig verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd maar geen backup teruggezet en nu functioneert alles uitstekend.
Ja, ik ben mijn oude WhatsApp chats kwijt maar dat is niet zo erg dan dat WhatsApp regelmatig afsluit.
Dus mijn vermoeden is dat in de oude WhatsApp backup iets zit welk dit probleem veroorzaakte,
Ik had dit probleem trouwens ook al aan de WhatsApp Support gemeld, incl. deze laatste constatering.
Allen bedankt voor het meedenken.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
De gebruikte software was dan misschien toch niet goed. Je zou kunnen overwegen om de WhatsApp-geschiedenis over te zetten met BackupTrans. Tot dusver 100% successrate, op wat foto’s na bij sommigen. Als je die nog hebt op je oude toestel tenminste.
Als ik op een schone iPhone installatie WhatsApp opnieuw vanuit de App store installeer dan gaat het prima maar zodra ik de WhatsApp geschiedenis terugzet gaat het fout.
Als ik de iPhone gebruik zoals ik die weken geleden voor het eerst heb geïnstalleerd en ik verwijder WhatsApp en ik installeer opnieuw exact dezelfde versie WhatsApp maar zet de geschiedenis niet terug dan gaat het prima.
Dus blijft mijn vermoeden bestaan dat er iets in de geschiedenis staat wat deze verstoring veroorzaakt.
Overzetten van deze wellicht corrupte geschiedenis zou waarschijnlijk weer hetzelfde probleem veroorzaken.
Opnieuw opstarten schijnt niet te helpen
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Heb ik ook op mijn 8. Zwaar irritant, zeker wanneer je in eerste instantie niet weet waarom mensen niet in je lijst komen. Na wat puzzelen inderdaad de dubbele 31. Handmatig wijzigen lijkt me de enige optie.Bram22 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:21:
Ik weet niet of het al eerder voorbij is gekomen, maar als ik een whatsapp-contact aan mijn contacten wil toevoegen via de "zet-in-contacten"-knop dan geeft hij het nummer weer met +31 31. Dus 2x +31, nu is dit eenvoudig te verhelpen door dit één keer te verwijderen, maar kan je dit ook nog ergens automatisch instellen?
En @Bram22 heb het ook inderdaad. Bug van Whatsapp zelf, heel irritant..Incognitum schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:08:
[...]
Heb ik ook op mijn 8. Zwaar irritant, zeker wanneer je in eerste instantie niet weet waarom mensen niet in je lijst komen. Na wat puzzelen inderdaad de dubbele 31. Handmatig wijzigen lijkt me de enige optie.
nieuw contact - mobielBram22 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:21:
Ik weet niet of het al eerder voorbij is gekomen, maar als ik een whatsapp-contact aan mijn contacten wil toevoegen via de "zet-in-contacten"-knop dan geeft hij het nummer weer met +31 31. Dus 2x +31, nu is dit eenvoudig te verhelpen door dit één keer te verwijderen, maar kan je dit ook nog ergens automatisch instellen?
daar staat al +31, dan hoef je alleen vanaf 6 in te vullen en komt je contact als +316.........
edit: ondertussen is 2.19.80 er als update. misschien is jullie probleem nu verholpen
[Voor 6% gewijzigd door Hackus op 05-08-2019 20:34]
@Hackus, helaas is het met de nieuwe versie nog niet eruit
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
[Voor 19% gewijzigd door Bram22 op 06-08-2019 21:13]
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5

Mijn boefje is liev!
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Heb je een spare iPhone? Dan zou je evt nog daar de backup heen kunnen zetten, dan WhatsApp laten back-uppen naar iCloud en dan die herstellen op je telefoon.

Daarnaast zal het uitlezen vanuit de iTunes-backup geen ramp zijn, op je PC/Mac je gesprekken bekijken kan als het goed is met software als iMazing; al weet ik niet of die de iTunes-backup direct kan importeren.
Anyway, er zijn dus wat opties - maar gelimiteerd en je zult er wat voor moeten doen.
Voor de volgende(keer) in WA: instellingen - Data-en opslaggebruik - opslag in gebruik - en daar kun je per chat gewenste data wissen. oa Foto's, gesproken berichten, video..

Mijn boefje is liev!
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
@WhatsappHack Die error met de +31 316..... bij nieuwe contacten leek er inderdaad uit bij iOS 13.0, maar lijkt er nu bij iOS 13.1 weer in te zittenWhatsappHack schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:18:@Bram22 Ah, specifiek dáár kan ik het probleem wel reproduceren. Zal er feedback voor inschieten bij de WhatsApp devs. Dit zal idd niet opgelost zijn in de huidige .80 dan.

- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Ik heb het nog eens aangekaart, kreeg gister een berichtje terug van een de devs dat het nu opgelost zou moeten zijn. Ik weet alleen niet of ie daarmee in de stable (die in de App Store) of in de beta bedoelde. Hier in de beta lijkt het in ieder geval opgelost te zijn.Bram22 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:59:
[...]
@WhatsappHack Die error met de +31 316..... bij nieuwe contacten leek er inderdaad uit bij iOS 13.0, maar lijkt er nu bij iOS 13.1 weer in te zitten
New privacy settings allow you to control who can add you to groups. Admins will have the option of sending you a private invite instead. Go to Settings > Account > Privacy > Groups to get started.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Die staan al los van de berichtendatabase opgeslagen.Boinkie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:02:
Iemand een idee hoe je alleen de foto's/video's uit een whatsapp backup kan krijgen op een makkelijke manier?
Maar dan staan ze in allemaal mappen. Is het niet mogelijk alles in 1 map te zetten dat je weet?WhatsappHack schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:57:
[...]
Die staan al los van de berichtendatabase opgeslagen.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Ik neem aan dat daar vast wel programmaatjes voor zijn of je moet ff een ba(s)(tc)h scriptje schrijven.Boinkie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:20:
[...]
Maar dan staan ze in allemaal mappen. Is het niet mogelijk alles in 1 map te zetten dat je weet?

Ik ken de tooltjes zelf niet bij naam, maar ‘t lijkt me dat dit voor tal van verschillende usecases wel eens een probleem is geweest en dat er wel iets voor bestaat.

Toch alleen maar wanneer deze is verwijderd uit je geheugen? ik krijg deze ' splash' melding denk ik 1 keer per dag?s0kkie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:03:
Na de update van gisteren komt er nu bij het opstarten telkens heel kort een splashscreen van de app, heel irritant
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Hij verschijnt ook elke keer als je FaceID gebruikt. Althans dat is hier het geval en mijn time-out is 1 minuut, dusja.alexhooven schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:10:
[...]
Toch alleen maar wanneer deze is verwijderd uit je geheugen? ik krijg deze ' splash' melding denk ik 1 keer per dag?

Het gekke is dus dat je niet alleen niet kan zien of iemand een berichtje uit een verzendlijst heeft gelezen (dubbele blauwe vinkjes) maar ook niet of het bericht wel aangekomen is (dubbele grijze vinkjes).
Met 'back up now' doet 'ie het gewoon...
Hardware: iPhone 11 Pro Max 64GB en een 50GB iCloud abbo
[Voor 15% gewijzigd door tweaker0180 op 14-02-2020 17:16]
0180 ~~ iPhone 11 Pro Max
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
iCloud-integratie blijft een beetje temperamental, zeker met wisselende verbindingen.
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Dat werkt ruk inderdaad. Hier ook maar krijg je echt een foutmelding dan? Ik zie het meestal als ik per ongeluk eens in dat scherm zit (lees: meestal in septembertweaker0180 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 17:15:
Ik weet niet of dit topic erg actief is, maar ik krijg geregeld een foutmelding met mijn back-up.
[Afbeelding]
Met 'back up now' doet 'ie het gewoon...
Hardware: iPhone 11 Pro Max 64GB en een 50GB iCloud abbo

Ik heb dan rechtsonderin een eentje staan boven instellingen, vandaar dat ik het dan zie...Donstil schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:19:
[...]
Dat werkt ruk inderdaad. Hier ook maar krijg je echt een foutmelding dan? Ik zie het meestal als ik per ongeluk eens in dat scherm zit (lees: meestal in september)
Staat nu op weekly, hopelijk blijft dat zo werkenWhatsappHack schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:06:
@tweaker0180 Schakel hem eens naar Weekly zoals de melding suggereert.
iCloud-integratie blijft een beetje temperamental, zeker met wisselende verbindingen.
Goed om te weten, daar was ik me niet van bewust eigenlijk.Hackus schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:17:
@tweaker0180 Als je de update zelf/handmatig) doet heb je meer aan. anders heb je vaak dan er gewisseld wordt van netwerk. verder is reservekopie van iCloud ook voldoende. nu maakt WA apart een kopie en iCloud(iOS)
0180 ~~ iPhone 11 Pro Max
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Ooh zo, irritant ja. Ik geen badges toegestaan voor whatsapp dus dat verklaard het wel.tweaker0180 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:23:
[...]
Ik heb dan rechtsonderin een eentje staan boven instellingen, vandaar dat ik het dan zie...
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Toch werkt ‘t andersom fijner zolang het werkt. Immers kan je dan WhatsApp opnieuw installeren en berichten herstellen zonder je hele toestel te moeten resetten.Hackus schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:17:
@tweaker0180 Als je de update zelf/handmatig) doet heb je meer aan. anders heb je vaak dan er gewisseld wordt van netwerk. verder is reservekopie van iCloud ook voldoende. nu maakt WA apart een kopie en iCloud(iOS)

Dat klopt, vanuit dat oogpunt is dat handig ja.WhatsappHack schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:30:
[...]
Toch werkt ‘t andersom fijner zolang het werkt. Immers kan je dan WhatsApp opnieuw installeren en berichten herstellen zonder je hele toestel te moeten resetten.
Ik heb hier al een aantal keer bug reports over aangemaakt en ook geprobeerd de App Store versie te installeren, maar niks werkt.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5

(Afhankelijk van iOS-instellingen. Er is geen aparte toggle in WhatsApp.)
Dit houdt in dat het waarschijnlijk in de volgende App Store build aanwezig zal zijn als activated, dat is meestal binnen maximaal 2 weken tenzij er een mega bug wordt gevonden.
Hoe meld ik mij aan voor de beta. Hij is vol staat er. Bestaat er een invite mogelijkheid?WhatsappHack schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:35:
Yayyyyy, Dark Mode is net als default geactiveerd op de iOS beta.
(Afhankelijk van iOS-instellingen. Er is geen aparte toggle in WhatsApp.)
Dit houdt in dat het waarschijnlijk in de volgende App Store build aanwezig zal zijn als activated, dat is meestal binnen maximaal 2 weken tenzij er een mega bug wordt gevonden.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Testflight zit aan z’n 10K limiet ja. Misschien heb ik nog een andere testflight link die waarschijnlijk niet vol zal zitten als ie ‘t nog doet, zal straks es kijken.alexhooven schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 17:34:
[...]
Hoe meld ik mij aan voor de beta. Hij is vol staat er. Bestaat er een invite mogelijkheid?
Top Dankje!WhatsappHack schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:10:
[...]
Testflight zit aan z’n 10K limiet ja. Misschien heb ik nog een andere testflight link die waarschijnlijk niet vol zal zitten als ie ‘t nog doet, zal straks es kijken.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Helaas, dat was blijkbaar een persoonlijke invite die ik had gekregen; daar is geen TestFlight-linkje van. Althans, niet bekend.

Voorheen nooit problemen gehad met deze combinatie. Windscribe weet het ook niet en geven aan geen ondersteuning te geven aan Whatsapp icm WS.
Heb zowel bij instellingen van WA als iOS (13.1) gekeken, maar zie niks vreemds. Heb ook niks recents gewijzigd hierin.
Iemand nog een idee?
JB iPhone ?(anders updaten, we zitten al op 13.3)Incognitum schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:09:
Ik heb sinds kort een probleem met whatsapp icm Windscribe VPN. In het kort; whatsapp kan geen verbinding meer maken. Zet ik de VPN uit komen alle berichten weer binnen en worden verzonden.
Voorheen nooit problemen gehad met deze combinatie. Windscribe weet het ook niet en geven aan geen ondersteuning te geven aan Whatsapp icm WS.
Heb zowel bij instellingen van WA als iOS (13.1) gekeken, maar zie niks vreemds. Heb ook niks recents gewijzigd hierin.
Iemand nog een idee?
Zet je VPN uit. je kunt niet verwachten dat alle apps werken met VPN.
Nee geen JB. En het moet inderdaad 13.3.1 zijn. Foutje.Hackus schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:13:
[...]
JB iPhone ?(anders updaten, we zitten al op 13.3)
Zet je VPN uit. je kunt niet verwachten dat alle apps werken met VPN.
VPN uitzetten is natuurlijk een optie. De gehele app verwijderen en overstappen op briefpost kan ook. Of we gaan weer ouderwets sms’en. Maar dat was mijn vraag niet.
Dat niet alle apps werken met VPN dat geloof ik en begrijp ik ook. In mijn geval werkt het ‘opeens’ niet meer na jaren, vandaar mijn vraag of iemand het ook heeft en wat eventueel de oplossing is.
Grote kans dat het is gebeurt na de WS update van gister, of icm updates na 14 feb. in WA kun je geen instellingen wijzigen die WS ineens toestaan of welke VPN ook. Verder lijkt het me meer VPN gerelateerd dan WAIncognitum schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:47:
[...]
Nee geen JB. En het moet inderdaad 13.3.1 zijn. Foutje.
VPN uitzetten is natuurlijk een optie. De gehele app verwijderen en overstappen op briefpost kan ook. Of we gaan weer ouderwets sms’en. Maar dat was mijn vraag niet.
Dat niet alle apps werken met VPN dat geloof ik en begrijp ik ook. In mijn geval werkt het ‘opeens’ niet meer na jaren, vandaar mijn vraag of iemand het ook heeft en wat eventueel de oplossing is.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Dan moet ik er maar mee leven. Helaas.WhatsappHack schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:11:
Ik gebruik ook een VPN en kan prima WhatsApp’en. Zal wss toch liggen aan die VPN-boer.
[Voor 18% gewijzigd door Incognitum op 03-03-2020 15:49]
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Ik denk dat het te maken heeft met de Links naar Facebook, Hardcore mode in iVPN maakt daar specifiek melding van namelijk.
Ik ken Windscribe niet maar als ik er even op Internet kijk zie ik dat ze iets soortgelijks doen of kunnen.
Het zal de prijs wel zijn die je betaald vóór wat extra bescherming. Ik zet nu eens per dag even de VPN uit om te kijken of ik nog wat “gemist” heb.
- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
De overgang van de zwarte balk beneden en boven vind ik niet echt fraai.
Grijs en donkergroen voor de chat ballonnen is dan weer wel fijn .
Blijf dat toch bizar vinden hoe lang Whatsapp daar altijd maar over doet, was in het verleden met nieuwe iOS features ook.alexhooven schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:53:
Eindelijk dark mode!
Bijvoorbeeld toen we naar 4"en 5,5" gingen. Duurde ook al zo lang.
[Voor 25% gewijzigd door Donstil op 03-03-2020 19:43]
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5

- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Is er nog meer veranderd dan, waardoor dit een “flinke verbetering” is?WhatsappHack schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:03:
Mooi, net op tijd om te kloppen met mijn voorspelling van 2 weken terug.Enjoy, tis een flinke verbetering.
Ja dat kan alleen dan heb je nog steeds de grijze interface elementen natuurlijk. Dus echt wat voegt dat niet toe.Mr.ZeroNull! schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:25:
Op iCulture staat er een afbeelding met zwarte achtergrond... Bij mij is die groenachtig nu.. Standaard is er geen zwart. Ja je kunt natuurlijke een zwarte afbeelding invoeren. Of zie ik dit fout?
[Voor 41% gewijzigd door Donstil op 03-03-2020 20:38]
Na vanavond en de laatste update komen gesprekken wel weer binnen maar laden geen filmpjes en foto’s. Zolang dat zo is accepteer ik het maar. Gesprekken komen iig weer binnen.Donstil schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:41:
Ik gebruik iVPN maar ken dit probleem ook wel. Als ik AntiTracking en de HardcoreMode daarvan aanzet is het bal met Whatsapp.
Ik denk dat het te maken heeft met de Links naar Facebook, Hardcore mode in iVPN maakt daar specifiek melding van namelijk.
Ik ken Windscribe niet maar als ik er even op Internet kijk zie ik dat ze iets soortgelijks doen of kunnen.
Het zal de prijs wel zijn die je betaald vóór wat extra bescherming. Ik zet nu eens per dag even de VPN uit om te kijken of ik nog wat “gemist” heb.
Dark mode inderdaad een goede vooruitgang, erg prettig.
M'n xs is geupdate naar de laatste IOS en whatsapp is ook up to date. Tenminste kan de app niet update maar dat van donkere modus naar lichte modus maakt voor mij geen klap uit. Blijft gewoon hetzelfde?alexhooven schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:53:
Eindelijk dark mode!
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Dark Mode *is* de flinke verbetering.Donstil schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:38:
[...]
Is er nog meer veranderd dan, waardoor dit een “flinke verbetering” is?

- Donstil
- Niet online
Apple iPhone
Apple iPhone 7 Plus
Apple iPhone 11
Apple iPhone 13 Pro
Apple
Apple iPhone X
Apple iPhone SE
Apple iPhone 12
Apple iPhone 12 Pro
Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 11 Pro Max
Smartphones
Apple iPhone 7
Apple iPhone 11 Pro
Apple iPhone 12 Pro Max
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone 8
Apple iPhone 6
Haha oké, ik dacht er is ook niet iets echt verbeterd ofz.
Je moet je toestel op dark mode zetten in de instellingen. Whatsapp neemt de toestel instelling over. Je kunt niet alleen whatsapp op dark zetten. Misschien dat het probleem is.mike30 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 22:18:
[...]
M'n xs is geupdate naar de laatste IOS en whatsapp is ook up to date. Tenminste kan de app niet update maar dat van donkere modus naar lichte modus maakt voor mij geen klap uit. Blijft gewoon hetzelfde?
Ik vind het wel zeer prettig.
[Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 04-03-2020 07:18]

Ook niet als je WhatsApp opzoekt in de AppStore?mr.JamesBond schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:46:
Whatsapp heeft bij mij nog steeds geen update
Als het goed is moet er dan "werk bij" naast staan.
- WhatsappHack
- Niet online
Apple
Whatsapp
Apple iPhone 7
Apple iPhone 8
Apple iPhone XR
Apple iPhone XS
Apple iPhone 6
Apple iPhone XS Max
Apple iPhone
Apple iPhone 6s
Apple iPhone 6s Plus
Apple iPhone X
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 12
Apple iPhone SE
Apple iPhone 7 Plus
Smartphones
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 5
Naar je updates gaan en dan ff pull-down om te refreshen doen. Dan zou ie motten verschijnen.mr.JamesBond schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:46:
Al een aantal keer gedaan sinds gisteravond. Gisteravond alles laten updaten en sindsdien zijn er al een aantal nieuwe updates gekomen (YouTube, NPO Start) maar Whatsapp nog niet. Ach ja, kwestie van tijdWhatsappHack schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Naar je updates gaan en dan ff pull-down om te refreshen doen. Dan zou ie motten verschijnen.
Dan zal de laatste versie er al op staan.mr.JamesBond schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:46:
...in het verleden heb ik gemerkt dat dat niet altijd voldoende was om alles te zien. De App Store app even afschieten (home dubbelklikken en de juiste omhoog swipen) en dan de App Store opnieuw starten gaf dan ineens nieuwe updates.WhatsappHack schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Naar je updates gaan en dan ff pull-down om te refreshen doen. Dan zou ie motten verschijnen.