[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 202 ... 204 Laatste
Acties:
  • 579.910 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Alles op NLG!!! >:)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Schijnt dat alle bad motherfuckers een airdrop hebben gehad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-06 19:30
'We believe the current purgatory period will last for 150-175 days, implying a bull market for alt-coins really starts mid-August to mid-September,” according to the report.'

Dus de alts gaan pas half augustus weer moonen? Wtf :S. Dan kunnen we beter ons vertrouwen stellen in onze eigen Tweakers crypto-goeroe :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:04
https://twitter.com/BMWUSA/status/976151860162818049
VeChain is participating in the BMW Startup Garage programme. As a Venture Client, the BMW Group becomes a customer of the start-up at a time when the product, technology or service is not yet ready for the market.
Wat denken jullie hiervan? Ook al is het goed nieuws dat er een samenwerking tussen Vechain en BMW is, ik vind het enigszins misleidend hoe het in eerste instantie is gebracht, maar wellicht ligt dat aan mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 20-03-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ouch VEN is flink aan het dalen.. :/ Up please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:27:
Het valt me wel op dat in vergelijking met de vorige opleving (vanaf 5900$) de alts nu veel meer mee lijken te gaan. Vorige keer ging btc omhoog en kwamen de alts er een beetje lafjes achteraan.

Nu gaan ze eigenlijk net zo hard mee omhoog. Zou dat betekenen dat de stijging wat robuuster is en niet meteen weer naar beneden klapt na een paar dagen?

Of is dat wishfull thinking? :)

[Edit] de G20 vind het blijkbaar niet nodig om Crypto te reguleren, da's op zijn minst verdacht te noemen, of zien ze het als een experimentje om te kijken of het zichzelf uiteindelijk reguleert?

@Bmfd I...hate...you... :> :P
De / m'n alts stonden zo laag tov hun ath dat ze imo wel even moeten bouncen / stijgen.

Ps, m'n moeder heet ADA, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:46:

[...]

Wat denken jullie hiervan? Ook al is het goed nieuws dat er een samenwerking tussen Vechain en BMW is, ik vind het enigszins misleidend hoe het in eerste instantie is gebracht, maar wellicht ligt dat aan mij.
Er is geen directe samenwerking tussen BMW en VEN, het is een startup programma waar ze aan deelnemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024

[...]

En mensen hier maar vechain verdedigen en mensen die sceptisch waren hier kregen de volle laag haha. Was zo overduidelijk dat vechain gewoon alles doet om de prijs te pompen, red flag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:44
Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:56:
[...]

Er is geen directe samenwerking tussen BMW en VEN, het is een startup programma waar ze aan deelnemen
Klopt en dit was volgens mij ook al vrij vlot na de initiële aankondiging bekend geworden. Natuurlijk niet door Vechain zelf..

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:57:
[...]

En mensen hier maar vechain verdedigen en mensen die sceptisch waren hier kregen de volle laag haha. Was zo overduidelijk dat vechain gewoon alles doet om de prijs te pompen, red flag
Ik verkoop ze allemaal. Ben er klaar mee met die loze beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:10

GaMbiNo

1337

@channel What's next? The choice is yours: 4 innovative projects and you get to vote on which of these 4 projects we develop first. https://dev.gulden.com/whats-next
Dat was de NLG mededeling dus. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Greymore1 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:00:
[...]

Ik verkoop ze allemaal. Ben er klaar mee met die loze beloftes.
Daarom altijd DYOR
En niet blind op Reddit, twitter of een kasteel-lutser afgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Klopt en dit was volgens mij ook al vrij vlot na de initiële aankondiging bekend geworden. Natuurlijk niet door Vechain zelf..
Zelfde verhaal met PwC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Reddit post over BMW en VeChain gaat ook nooit op de homepage komen door grote voting manipulatie. Hoop dat ze weer een ban krijgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

GaMbiNo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:02:
[...]

Nou...uhm... -O-

Een raadgevend referendum jeuh. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
GaMbiNo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:02:
[...]

Wow this huge!! Moon! Lambo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:04:
Reddit post over BMW en VeChain gaat ook nooit op de homepage komen door grote voting manipulatie. Hoop dat ze weer een ban krijgen :P
Denk je dat het goed is voor crypto, dit soort sneu gebash?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:06:
[...]

Denk je dat het goed is voor crypto, dit soort sneu gebash?
Ha wie anders! Denk je dat het goed is voor crypto dit sneue fake partnerships aankondigen? Oprotten met die rommelcoins. Niet van een mug een olifant maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:03:
[...]

Zelfde verhaal met PwC ;)
Als Pwc de accountant word van ven, is dat dan wel weer een gezond signaal. Betekent dat financiele huishouding word gecontroleerd. Maar betekent ook dat ven een klant is van Pwc en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 06:49
japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:07:
[...]

Ha wie anders! Denk je dat het goed is voor crypto dit sneue fake partnerships aankondigen? Oprotten met die rommelcoins. Niet van een mug een olifant maken.
Hoe je het ook bekijkt, het is wel degelijk een partnership :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:08:
[...]

Als Pwc de accountant word van ven, is dat dan wel weer een gezond signaal. Betekent dat financiele huishouding word gecontroleerd. Maar betekent ook dat ven een klant is van Pwc en niet andersom.
Bron voor deze FUD? Of heb je een kopie van het contract tussen Vechain en PwC?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:56:
[...]

In dat opzicht zie ik het wel als een samenwerking, ook al gaat het maar om een startup programma. Het is vooral dat er in eerste instantie de suggestie is gewekt dat het om iets groters ging, wat nu dus niet zo blijkt te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Junia
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:11:
[...]

In dat opzicht zie ik het wel als een samenwerking, ook al gaat het maar om een startup programma. Het is vooral dat er in eerste instantie de suggestie is gewekt dat het om iets groters ging, wat nu dus niet zo blijkt te zijn.
Dat is een beetje het probleem in de hele crypto wereld. Bij elke zucht of kreun van welke coin dan ook denkt meteen de hele fanbase dat ze gaan partneren met Apple, Alibaba, of Falcon X, en het liefste met alle drie tegelijkertijd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Die suggestie is in elk geval niet door Vechain zelf gewekt want die hebben er niks over naar buiten gebracht, behalve uiteindelijk dat er 'iets' was.
Bovendien is er inderdaad een samenwerking. Is al meer dan 99,9% van de andere alts kunnen zeggen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

blijf er ver van weg van die scam munt
teveel onzin en nep :Y

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 20-03-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Junia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:09:
[...]

Hoe je het ook bekijkt, het is wel degelijk een partnership :p
Ze zijn er zelf totaal niet duidelijk over (geweest). Het is overduidelijk dat ze er echt alles aan doen om hun coin te pompen en dat is voor mij een grote red flag. Slaat namelijk nergens op.

Daarnaast zullen ze niet de enige in die startup garage zijn dus wie weet worden ze wel afgetroefd door een andere partij en kunnen ze lekker terug naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:15:
blijf er ver van weg van die scam munt
teveel onzin en nep :Y
ja pappa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:07:
[...]

Los van het feit dat deze samenwerking geen 'mug' is, is het nooit Vechain zelf geweest die dit heeft lopen hypen.
Maar vertel maar eens even over jouw coins en de geweldige partnerships die zij hebben. Ik ben reuze benieuwd. Of is dat teveel niveau in verhouding tot je gebruikelijke shitposts?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Die suggestie is in elk geval niet door Vechain zelf gewekt want die hebben er niks over naar buiten gebracht, behalve uiteindelijk dat er 'iets' was.
Bovendien is er inderdaad een samenwerking. Is al meer dan 99,9% van de andere alts kunnen zeggen.
Vechain zelf was idd niets te verwijten, het was de community die alles heeft op zitten blazen en er veel meer van gemaakt heeft dan het was.

Wat dat betreft heb je als currency geen vijanden nodig als je dat soort "followers" hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Wie kan de popcorn even doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Als ik een cursus bij de LOI volg heb ik ook een samenwerking met ze :+

Heb je toevallig van de week op rtlz dat item over de blockchain gezien ? was interessant, zijn ook al een hoop startups mee bezig zoals VEN dat probeert, is er ook 1 die met o.a. Nike bezig is volgens mij nog een Nederlandse startup ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Ligt niet aan jou, en in feite is alles in crypto misleidend! ;)

En ondertussen wordt er goed geld verdiend, en verloren. :P

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06 19:12
Rustig dames :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:17:
[...]

Heb je toevallig van de week op rtlz dat item over de blockchain gezien ? was interessant, zijn ook al een hoop startups mee bezig zoals VEN dat probeert, is er ook 1 die met o.a. Nike bezig is volgens mij nog een Nederlandse startup ook.
Dat zal Seal wel geweest zijn denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Junia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Dat is een beetje het probleem in de hele crypto wereld. Bij elke zucht of kreun van welke coin dan ook denkt meteen de hele fanbase dat ze gaan partneren met Apple, Alibaba, of Falcon X, en het liefste met alle drie tegelijkertijd......
Het is 1 grote partnership gangbang/orgie. Ven legt elke avond zn huissleutels in het bakje en het is raden wie er mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Het niveau hier wordt steeds zieliger. Lekker lopen bashen en trollen om even af te reageren dat het portfolio door het putje is door een dipje en wat domme trades. Nou ik gun het sommigen hier van harte. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Nouja, ook een beetje door Vechain zelf vind ik, al heeft de community er het grootste aandeel in gehad. Het event werd afgesloten met de woorden 'the rumours are true' nadat de logo's van Vechain en BMW op beeld verschenen. Dat is tamelijk suggestief, zeker als je er voor de rest geen verdere informatie bij geeft. Dan weet je, zeker in de cryptowereld, dat er op los gespeculeerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:18:
[...]

Dat zal Seal wel geweest zijn denk ik.
Soort seal of approval dan?

Ik laat het posten van het plaatje aan anderen over. :)

[Edit] *zingt*

There is so much a man can tell you, so much he can say
You remain my power, my pleasure, my pain.

[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 20-03-2018 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

als iemand een coin top vind mag hij dat gewoon zeggen toch,en als je iets zwaar bagger misleidend en onzin vind,mag je dat ook gewoon melden
en ja,dan gaat er iemand hier meteen altijd op de kast

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 20-03-2018 20:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zullen we gewoon even kappen met muntje bashen en muntje hypen? :Y

Dat het niveau een beetje gespannen is, is inmiddels duidelijk, maar dit neigt meer naar iets dat je op het schoolplein van de kleuterklas tegenkomt... zelfs voor dit topic erg ondermaats. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• japjaan
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:19:
Het niveau hier wordt steeds zieliger. Lekker lopen bashen en trollen om even af te reageren dat het portfolio door het putje is door een dipje en wat domme trades. Nou ik gun het sommigen hier van harte. :)
Jij bent anders de enige die hier zo emotioneel verbonden is met 1 coin en niet tegen wat negatieve berichten kan :) geen enkele coin is perfect en alle startups in crypto wereldje kunnen nog veel (van elkaar) leren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:20:
als iemand een coin top vind mag hij dat gewoon zeggen toch,en als je iets zwaar bagger misleidend en onzin vind,mag je dat ook gewoon melden
Mwah, tot een bepaald punt wel ja, zolang je het goed kunt onderbouwen. Ongefundeerd gebash heeft weinig waarde naar mijn idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
Peace out, was laatste tijd al minder actief in dit topic, maar het lijkt steeds erger te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Iets scam noemen terwijl het dat niet is, is gewoon strafbaar. Dus ik heb voor dat kliergedrag van je ook een topicreport aangemaakt. Volgens mij mijn eerste in al die jaren. Hopelijk wordt het een IP ban, een jaar cel wegens smaad en een persoonlijk cryptofaillissement

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja en voor beide kampen geldt dat het ontzettend treurig is als dezelfde personen continu exact hetzelfde standpunt blijven uitdragen terwijl het 400 posts geleden al niks meer toevoegde behalve ergernis voor de rest van de mensen die geen emotionele band hebben met/tegen een coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik kan wel lachen op deze manier hoor, heerlijk die felheid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Jij bent anders de enige die hier zo emotioneel verbonden is met 1 coin en niet tegen wat negatieve berichten kan :) geen enkele coin is perfect en alle startups in crypto wereldje kunnen nog veel (van elkaar) leren
Je mag best negatief zijn maar hier worden regelrechte leugens en laster verspreid zonder enige bron of onderbouwing. Mogen de mods best eens tegen op gaan treden of ik houd het ook voor gezien hier.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06 19:12
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:25:
[...]

Je mag best negatief zijn maar hier worden regelrechte leugens en laster verspreid zonder enige bron of onderbouwing. Mogen de mods best eens tegen op gaan treden of ik houd het ook voor gezien hier.
Amen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Volgens mij doe jij niks anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:26:
[...]

precies,en dan komt de bal vanzelf terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
[...]

Hij is fanatiek maar hier ben ik het niet helemaal mee eens..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:34
Zoals het uitziet hebben we tot nu toe een redelijke stabiele cryptodag gehad... Bij forum members onderling nog niet zo te zien.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
'
Mijn onderbuik zegt dat we ook weer naar beneden gaan binnenkort..
We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Slux schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:17:
[...]

Thanks voor de tip, ik ga er eens naar kijken. Vind ik wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Dan moet je je ogen open trekken want ik plaats nieuws over VEN zonder uitzondering met linkjes naar de bron.
Maar ik snap je frustratie gezien de vrije val van het muntje in je avatar. Reageer dat alleen ff niet op mij af aub.

[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 20-03-2018 20:29 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:22
Kinderen toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

C6DL schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:27:
[...]

'
Mijn onderbuik zegt dat we ook weer naar beneden gaan binnenkort..
We gaan het zien
Ongesteld aan het worden misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 14:33
Het is toch wel iets meer dan een cursus.
Het ziet er best aardig uit;

https://www.bmwstartupgarage.com/faq

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• japjaan
[...]

Lol. Er wordt hier alleen gezegd dat VeChain geen directe partnership met BMW heeft en naast andere bedrijven in een startup programma zit. Dit is dus niks om te hypen zoals zij hebben gedaan met hun 'one more thing' tijdens hun 'rebranding' event. Het had maar zo gekund dat een random groepje studenten met een goed idee via een startup weekend ook in dit programma van BMW was beland. Ze kunnen dus beter niks zeggen totdat ze iets concreets hebben anders geven ze crypto een slechte naam net als carvertical nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rav994 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:29:
Het is toch wel iets meer dan een cursus.
Het ziet er best aardig uit;

https://www.bmwstartupgarage.com/faq
Tuurlijk maar je verwacht toch zeker niet dat iemand hier al die Engelse woordjes gaat lezen? :') waarom zouden ze.. iemand op twitter heeft immers al geretweet dat het kut is. Dus scam shitcoin etc etc. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wat een gedoe hier weer zeg... We willen allemaal wat verdienen toch of is dat niet meer de insteek? Of je dat nou doet door te holden, daytraden of iets er tussenin maakt toch weinig uit? :?

Volgens mij verliezen sommigen hier compleet uit het oog waarom ze ooit zijn ingestapt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Tuurlijk maar je verwacht toch zeker niet dat iemand hier al die Engelse woordjes gaat lezen? :') waarom zouden ze.. iemand op twitter heeft immers al geretweet dat het kut is. Dus scam shitcoin etc etc. :')
Dat hep op Twitter gestaan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Lol. Er wordt hier alleen gezegd dat VeChain geen directe partnership met BMW heeft en naast andere bedrijven in een startup programma zit. Dit is dus niks om te hypen zoals zij hebben gedaan met hun 'one more thing' tijdens hun 'rebranding' event. Het had maar zo gekund dat een random groepje studenten met een goed idee via een startup weekend ook in dit programma van BMW was beland. Ze kunnen dus beter niks zeggen totdat ze iets concreets hebben anders geven ze crypto een slechte naam net als carvertical nu doet.
Geef een voorbeeld van zo'n random groepje studenten. Geef ook inhoudelijk aan waarover Vechain heeft gelogen. <knip> Doe niet zo opgefokt aub

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 20-03-2018 23:11 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Afbeeldingslocatie: https://assets-www.npo3.nl/uploads/media_item/media_item/234/93/Juf_Ank_Grimmig_carousel_medium-1518166051.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Laatst online: 27-06 14:33
Hoe dan ook de markt bepaalt.
En op dit moment word ven gedumped.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:27:
[...]

precies,en dan komt de bal vanzelf terug
Kom op zeg, even een paar citaten uit jouw posthistorie
Anoniem: 1026773 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 20:03:
na,ook voor de laatste keer dan,ik heb nog nooit eerder zo,n duidelijk gevalletje van scam gezien als ven..
Anoniem: 1026773 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:05:
ik snap zowiezo niet dat er nog mensen in ven zitten,dat gaat geen maanden meer duren voor het allemaal met de noorderzon verdwenen is(naar asgard?)
Ik heb vaak genoeg commentaar gehad op de manier waarop @FaceDown het over Vechain had, maar de laatste tijd is hij er in ieder geval al wat terughoudender in en bovendien zijn zijn reacties alsnog een stuk beter onderbouwd dan die van jou. Ik vind het prima als je kritiek op een project hebt, maar doe het dan wel op een normale en goed onderbouwde manier. Zo lastig is dat niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:33:
[...]

Geef een voorbeeld van zo'n random groepje studenten. Geef ook inhoudelijk aan waarover Vechain heeft gelogen. En anders STFU.
Ik zeg dus alleen dat ze er beter over kunnen communiceren. Door te zeggen dat ze iets met BMW doen via een zogenaamde lekker (CCK) en daarna 'one more thing' aankondiging is gewoon hypen, like it or not. Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen en veroordeeld andere mensen van hetzelfde feit. Waarom maak jij je zo ontzettend druk over VeChain? Ik ben er 99% van overtuigd dat ze uiteindelijk wel gaan slagen en een top coin gaan worden maar ze moeten eens wat beter communiceren en de prijs van de coin niet als het belangrijkste zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
https://twitter.com/GSMA/status/975733658974871553 Er zit wat vordering in TELcoin. Prijs is ook lichtelijk omhoog aan het gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:33:
[...]

Geef een voorbeeld van zo'n random groepje studenten. Geef ook inhoudelijk aan waarover Vechain heeft gelogen. En anders STFU.
Hier kan je er een aantal vinden
https://twitter.com/BMWStartups/with_replies

https://www.sprout.nl/art...-startupwedstrijd-van-bmw

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 20-03-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rav994 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:35:
Hoe dan ook de markt bepaalt.
En op dit moment word ven gedumped.
Ik vind het prima, koop ik weer goedkoop bij. Mainnet komt in juni en aangezien de gemiddelde cryptohandelaar het geduld heeft van een mug komen er nog kansen genoeg. De HODLers lachen straks het hardst.

Overigens valt die dump wel mee. VEN zit de hele dag al rond de 3.60 a 3.70.

[ Voor 9% gewijzigd door FaceDown op 20-03-2018 20:42 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:36:
[...]

Kom op zeg, even een paar citaten uit jouw posthistorie

[...]

[...]

Ik heb vaak genoeg commentaar gehad op de manier waarop @FaceDown het over Vechain had, maar de laatste tijd is hij er in ieder geval al wat terughoudender in en bovendien zijn zijn reacties alsnog een stuk beter onderbouwd dan die van jou. Ik vind het prima als je kritiek op een project hebt, maar doe het dan wel op een normale en goed onderbouwde manier. Zo lastig is dat niet, toch?
je vergeet de teksten van de ander er voor mee te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greymore1 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:37:
https://twitter.com/GSMA/status/975733658974871553 Er zit wat vordering in TELcoin. Prijs is ook lichtelijk omhoog aan het gaan.
dat is eindelijk goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 22:41
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:39:
[...]

Ik vind het prima, koop ik weer goedkoop bij. Mainnet komt in juni en aangezien de gemiddelde cryptohandelaar het geduld heeft van een mug komen er nog kansen genoeg. De HODLers lachen straks het hardst.
Alles stijgt lekker door :) Ik blijf er lekker vanaf en laat mij verlieslatende trade op NANO het verlies weer inlopen. Zou mooi zijn als die nog een procent of 20 stijgt vanaf dit niveau, maar ik ben er bang voor :p

EDIT: De eerste die een "It's over 9000" plaatje post mag van mij een perma ban krijgen van de mods >:)

[ Voor 9% gewijzigd door gabn88 op 20-03-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hophop, op naar de 30 cent! :9~

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
ICON!!! Eindelijk wordt het muntje wakker. Op naar het event!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Can't we just all get along?

We zitten samen op het crypto schip, allemaal in ons eigen compartiment van het ruim. Als het gaat lekken zinkt alsnog de hele boot.

Help mekaar een beetje water scheppen.

Hand in hand rond het cryptovuur liedjes zingen over blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als het zo door gaat zitten mijn neo,s in de verdubbelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik wil geen kwaad woord horen over Linda, pas op dus.😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Terwijl de anti/pro ven kleuters hier elkaar bestoken, is btc druk bezig de 9k te slechten.

Beetje blijven opletten hé? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:18
Wat een toeval, de bevestiging dat het 'slechts' om een BMW startup garage gaat komt precies nadat de nodes vastliggen :P

En iedereen maar shillen, en maar iedereen voor FUD uitmaken die zei dat het waarschijnlijk om de startup garage zou gaan _O-

Totale ommezwaai ook bij een aantal mensen 7(8)7

Ik pak de popcorn.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:42:
[...]

je vergeet de teksten van de ander er voor mee te sturen
Dit is je argument, really? Probeer je eens wat minder te focussen op wat anderen zeggen en hou je ongefundeerde gebash in het vervolg alsjeblieft voor jezelf, want het komt de sfeer binnen dit topic niet bepaald ten goede en het heeft weinig waarde. Geldt overigens niet alleen voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:48:
[...]

Dit is je argument, really? Probeer je eens wat minder te focussen op wat anderen zeggen en hou je ongefundeerde gebash in het vervolg alsjeblieft voor jezelf, want het komt de sfeer binnen dit topic niet bepaald ten goede en het heeft weinig waarde. Geldt overigens niet alleen voor jou :)
ga jij dan ook niet 30 minuten het forum door spitten naar een ander zijn post en hou je bezig met munten,want daar zitten we hier voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Met deze stijgende markt blijft VEN echt niet achter, hoor. Het is een kwestie van tijd voordat hij weer gaat stijgen. Heb VEN deels voor 15% kunnen verkopen middels arbritage, maar net ook een klein deel op een dalende trend gekocht waarna hij weer verder is gaan dalen. Dat ik al mijn VEN voorgoed ga verkopen is natuurlijk onzin. Terwijl ik typ zie ik hem alweer lichtelijk stijgen. Dus. To the moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 08:44
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:39:
[...]
Het probleem is dat je al lange tijd VEN aan het ophemelen bent alsof het allemaal al in kannen en kruiken is. Het blijft uiterst speculatief.

Elke munt/concept heeft zijn voor- en nadelen en de mindere kanten van VEN mogen vooral niet gezegd worden. Het concept is geweldig maar ze hebben nog geen publieke blockchain(Q2) dus het blijft vooral hen vertrouwen op wat ze communiceren. Deze BMW samenwerking hadden ze alvast minder suggestief/correcter kunnen communiceren.

Het kan met deze dip misschien een goed moment zijn om wat in VEN te steken maar ook deze keer laat je weer uitschijnen dat het een zekere zaak is en dat is het met crypto nooit. Je comments kunnen door nieuwkomers als waarheid genomen worden en ik zou dat voorzichtiger verwoorden. O ja, te veel shillen is ook reteirritant.

Zo lang als er gepoogd wordt om goed/slecht nieuws iets of wat objectief te brengen, zou dat dit topic beter maken maar ja Crypto Moon Lambo :)

[ Voor 6% gewijzigd door FragileM64 op 20-03-2018 20:55 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 22:41
Greymore1 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:51:
Met deze stijgende markt blijft VEN echt niet achter, hoor. Het is een kwestie van tijd voordat hij weer gaat stijgen. Heb VEN deels voor 15% kunnen verkopen middels arbritage, maar net ook een klein deel op een dalende trend gekocht waarna hij weer verder is gaan dalen. Dat ik al mijn VEN voorgoed ga verkopen is natuurlijk onzin. Terwijl ik typ zie ik hem alweer lichtelijk stijgen. Dus. To the moon!
Pas op met het vangen van een vallend mes! Het daalt altijd verder dan je denkt, en ik zie VEN wel nog 10% dalen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe...dat is waar ik tegen in ga(mss moet ik iets minder fel zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
300 miljoen Tether geprint :)

https://omniexplorer.info...6768f5240680f944780ff84f4

Ik vraag me af of we binnenkort nog wat nieuws gaan krijgen hoe het ermee voorstaat met de dagvaarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
ICX🤩

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:53:
Fel is niet erg als het ook nog een beetje intelligent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

gabn88 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Pas op met het vangen van een vallend mes! Het daalt altijd verder dan je denkt, en ik zie VEN wel nog 10% dalen eerlijk gezegd.
Vallend mes? Hij is allang weer opgeveerd en stabiel. In USD is er zelfs nauwelijks iets gebeurd.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 417500

Crypts schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:32:
Wat een gedoe hier weer zeg... We willen allemaal wat verdienen toch of is dat niet meer de insteek? Of je dat nou doet door te holden, daytraden of iets er tussenin maakt toch weinig uit? :?

Volgens mij verliezen sommigen hier compleet uit het oog waarom ze ooit zijn ingestapt.
Wie zou er nog betalen voor cabaret? als je het hier gratis elke dag krijgt voorgeschoteld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 1026773 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:53:
<knip> Op de man.
Lees nog even de regels van dit forum door waar je mee akkoord bent gegaan bij registratie, want dit is duidelijk niet gewenst. Als je het daar niet mee eens bent ben je van harte uitgenodigd een andere plek te zoeken waar je wel je ei kwijt kunt.

[ Voor 37% gewijzigd door Grotman op 20-03-2018 23:14 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:56:
[...]

Fel is niet erg als het ook nog een beetje intelligent is.
dat zal de tijd je vertellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:54:
300 miljoen Tether geprint :)

https://omniexplorer.info...6768f5240680f944780ff84f4

Ik vraag me af of we binnenkort nog wat nieuws gaan krijgen hoe het ermee voorstaat met de dagvaarding.
Hoe kom je erbij dat het geprint is ?

Verder valt die 300 miljoen wel mee in vergelijking met de rest: https://omniexplorer.info...wQpMdGxRQnFKyb3G1FAJysSfz

Is het niet gewoon van de ene naar de andere gegaan en meer niet ? Waarom zou je geprint geld op een openbare blockchain versturen ?

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:15
ben benieuwd hoe lang de bitcoin nog blijft groeien tot we weer een flinke daling gaan zien. Althans dat is het enige wat je overal maar blijft horen dat het gaat zakken

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csc 41% up...gaat nu de goede kant op d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

hollandnick schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:00:
ben benieuwd hoe lang de bitcoin nog blijft groeien tot we weer een flinke daling gaan zien. Althans dat is het enige wat je overal maar blijft horen dat het gaat zakken
Toch apart dat je het overal hoort terwijl niemand het kan weten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:15
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:01:
[...]

Toch apart dat je het overal hoort terwijl niemand het kan weten.
vaak wekken de mensen met de flashy youtube videos, grafiekjes, lijntjes en weetikveel wat nog meer wel vertrouwen in me op haha. al blijf ik sceptisch natuurlijk, het is soms meer gokken dan beleggen

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-06 12:34
Nou dan shillen we effe lekker mee, vinden jullie vast niet erg toch???

ByteCoin new stable wallet & API release was vandaag. Tot dusver exact on schedule volgens hun roadmap van 2018 (alweer!). Zo maar eens kijken hoe die het doet! Heel benieuwd of een exchange als Poloniex zich nu nog onder hun zogenaamde wallet problemen uit kunnen lullen. Devs timmeren flink aan de weg, nu wordt het tijd voor wat meer marketing en exchanges. Maar ook dat stuk staat op hun roadmap. Kon nog wel eens een leuke underdog worden dit jaar.

https://mobile.twitter.co...status/976153185432801282

Roadmap 2018 kan iedereen met een beetje google kunsten wel vinden neem ik aan? Mooi! Ga ik effe aan de slag met de nieuwe stable wallet. Beta zag er ook veelbelovend uit, whoot!
Pagina: 1 ... 202 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!