“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Lichte roest/oxidatie haal je weg met staalwol. Zoals roest op het stuur van je stadsfiets.iMars schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:44:
Even een vraagje:
Van mijn motor (SV1000N) is van mijn rechter voorvork de olie keerring lek. Dat komt (denk ik) omdat ik een paar hele kleine putjes op mijn voorvork heb zitten door steenslag o.i.d. Deze putjes zijn in mijn ogen minuscuul, maar je voelt ze wel zitten (heb nog geen foto ervan om te laten zien). Een collega van mij zei dat je dit met staalwol (o.i.d.) weg kan halen. Echter bij de motorwinkel vertelde ze mij (zonder dat ze het gezien hadden) dat dat niet te herstellen is en dat ik óf een nieuwe voorvork, óf een tweedehands voorvork daarvoor moest aanschaffen.
Wat is jullie ervaring/advies daarvoor?
Zal kijken of ik eind van de dag een foto kan maken.
Mocht het echt niet lukken dan eens een andere vork erin of opnieuw laten coaten.
Asus Zenbook i7 256gb
Man oh man oh man....Marquez was al niet mijn favoriete rijder, maar na gisteren...
Yes, was een chaotische race. Marquez had dat inderdaad niet moeten / hoeven doen bij Rossi, echter was Rossi in het verleden ook niet heiligdarkkingll schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:46:
Iemand gisteren de MotoGP gekeken?
Man oh man oh man....Marquez was al niet mijn favoriete rijder, maar na gisteren...
En dan nog iedereen eraf butsen, dat kost ook stiekem wat tijd
Droplets of yes and no in an ocean of maybe
http://www.zeromotorcycles.com/nl/Tylen schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:17:
wtf... Waar gaat dat heen allemaal. Laat die merken zich eens buigen om de motoren stiller te maken. Daar hebben we toch veel meer aan.
Hoor je bijna niet
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is jammer dat de volgende stap voor hem A2 of een driewieler is, want er is een hoop leuks te krijgen in de 350-500cc categorie dat echt serieus snel is (zeker vergeleken met A1 natuurlijk).Secsytime schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:31:
[...]
Hmm ja, makes sense. Dan moet @caesar1000 er maar een 125 snel onder zetten en polini raceveertjes
Zo dus Video
Volgens mij mag hij onder A2 wel een 'snelle' 125 rijden of niet? Zo lang hij maar onder de 35kw blijft?
Daar hebben we een apart topic voordarkkingll schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:46:
Iemand gisteren de MotoGP gekeken?
[ Voor 17% gewijzigd door Tylen op 09-04-2018 09:59 ]
Voor A2 maakt aantal cc niet uit, zolang het vermogen minder is dan 35kw is het goed. Dusja, een 'snelle' 125cc (bestaan die?HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:55:
[...]
Het is jammer dat de volgende stap voor hem A2 of een driewieler is, want er is een hoop leuks te krijgen in de 350-500cc categorie dat echt serieus snel is (zeker vergeleken met A1 natuurlijk).
Volgens mij mag hij onder A2 wel een 'snelle' 125 rijden of niet? Zo lang hij maar onder de 35kw blijft?
Ohja, voor degenen die het boeit, mijn kleine Honda is dit weekend verkocht. Iemand in Eindhoven gaat er heel veel plezier aan beleven. Het aftellen naar mijn MT-07 is begonnen
Dus waar ga je nu in de tussentijd op rijden?Leviathius schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:59:
[...]
Voor A2 maakt aantal cc niet uit, zolang het vermogen minder is dan 35kw is het goed. Dusja, een 'snelle' 125cc (bestaan die?) mag gewoon. Zou alleen niet weten waarom je niet voor meer vermogen zou gaan als het mag. Met A2 motoren kun je toch beduidend meer dan met een A1..
Ohja, voor degenen die het boeit, mijn kleine Honda is dit weekend verkocht. Iemand in Eindhoven gaat er heel veel plezier aan beleven. Het aftellen naar mijn MT-07 is begonnen
Ik weet niet waar hij voor gaat kiezen, ik kijk een beetje naar een CB500 maar een goede is lastig te vinden voor weinig, ik kijk nu ook naar de CB1, ook een leuk ding, maar niet A2 geschikt (tenzij je ze afvoert natuurlijk).
Is de CB1 niet A2? Was die niet 399cc?HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:25:
[...]
Dus waar ga je nu in de tussentijd op rijden?
Ik weet niet waar hij voor gaat kiezen, ik kijk een beetje naar een CB500 maar een goede is lastig te vinden voor weinig, ik kijk nu ook naar de CB1, ook een leuk ding, maar niet A2 geschikt (tenzij je ze afvoert natuurlijk).
Verwijderd
In Dongen zie ik ze ook nooitHTT-Thalan schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:03:
[...]
Ik kom nooit een tweaker tegen rond Breda.
Klopt, maar wel ~55pk geloof ik.
Er is wel een andere grens, niet meer dan 0,2kW per Kg.Leviathius schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:59:
[...]
Voor A2 maakt aantal cc niet uit, zolang het vermogen minder is dan 35kw is het goed. Dusja, een 'snelle' 125cc (bestaan die?) mag gewoon. Zou alleen niet weten waarom je niet voor meer vermogen zou gaan als het mag. Met A2 motoren kun je toch beduidend meer dan met een A1..
Snelle 125cc? Aprilia RS125
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Waar ligt dat dan?
@Rick-Jan Klopt inderdaad, ik twijfelde even of dat nog zo was, maar je hebt inderdaad gelijk. Al moet je motor best zwaar licht zijn wil je daar niet aan voldoen. Mijn CB500f is iets van 192kg en 35kw, dus 0,184kW/kg.
[ Voor 1% gewijzigd door Leviathius op 09-04-2018 11:14 . Reden: Thanks Raym09 ]
Verwijderd
FTFYLeviathius schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:50:
@Rick-Jan Klopt inderdaad, ik twijfelde even of dat nog zo was, maar je hebt inderdaad gelijk. Al moet je motor best zwaar licht zijn wil je daar niet aan voldoen. Mijn CB500f is iets van 192kg en 35kw, dus 0,184kW/kg.
Je motor moet minimaal 175kg wegen bij 35kW, ga je naar een lichtere motor bij 35kW ga je over de 0,2kW/kg heen.
[ Voor 17% gewijzigd door A13X op 09-04-2018 11:06 ]
Awesome
Onder de rook van Breda (afhankelijk van hoe de wind staat
Ik stuur een bericht naar een garage die adverteert met een doe-het-zelf garage waarbij zij je op gang helpen met het werk dat je gaat doen.
Nu is het zo dat mijn klepspeling geïnspecteerd en eventueel bijgesteld moet worden. Dus ik mail ze: ik wil het wel zelf doen, maar heb er de kennis niet voor. Dus help me op weg en ik kan zelf wel schroefjes draaien.
Krijg een reactie terug: kleppen inspecteren is dusdanig specifiek per motor dat ze dat niet kunnen doen. Ik mag hun werkbanken wel gebruiken maar ze kunnen me er niet bij helpen.
Dus zojuist maar een mail naar een garage gestuurd om het maar te laten doen.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Dan zou ik even bij een van de garages aankloppen die ook clubdealer zijn voor de Transalp club.w4rguy schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:03:
Ook mooi...
Ik stuur een bericht naar een garage die adverteert met een doe-het-zelf garage waarbij zij je op gang helpen met het werk dat je gaat doen.
Nu is het zo dat mijn klepspeling geïnspecteerd en eventueel bijgesteld moet worden. Dus ik mail ze: ik wil het wel zelf doen, maar heb er de kennis niet voor. Dus help me op weg en ik kan zelf wel schroefjes draaien.
Krijg een reactie terug: kleppen inspecteren is dusdanig specifiek per motor dat ze dat niet kunnen doen. Ik mag hun werkbanken wel gebruiken maar ze kunnen me er niet bij helpen.![]()
Dus zojuist maar een mail naar een garage gestuurd om het maar te laten doen.geld
Die hebben beiden veel verstand van zaken en voeren een zelfsleutel concept (of samen, kan ook).
Beide erg behulpzaam:
www.motorbandenzaak.nl/ in Alpen en
http://www.msd-motorbandenservice.nl/ in Sprundel.
Ik sta woensdag in Sprundel om mijn carburateurs uit elkaar te trekken en (ultrasoon) schoon te maken.
Nog nooit gedaan, maar ik weet dat zolang hij me de aanwijzingen geeft het altijd goed komt
[ Voor 18% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-04-2018 11:10 ]
Mijn vrouw twijfelt wel eens om hem te verkopen, maar dan koop ik hem over
lolgast schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:09:
Mijn vrouw twijfelt wel eens om hem te verkopen
maar dan koop ik hem over
Er zijn een hoop handleidingen te vinden hoe je dit zelf kan doen. Het staat ook in het werkplaatshandboek van je motor als ik mij niet vergis. Als je dat volgt kan er weinig mis gaan.w4rguy schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:03:
Ook mooi...
Krijg een reactie terug: kleppen inspecteren is dusdanig specifiek per motor dat ze dat niet kunnen doen. Ik mag hun werkbanken wel gebruiken maar ze kunnen me er niet bij helpen.![]()
Dus zojuist maar een mail naar een garage gestuurd om het maar te laten doen.geld
En het werkplaatshandboek kan je altijd wel ergens (gratis) downloaden. Dus gewoon lekker thuis in de tuin doen.
We komen gewoon langs met een groepje tweakers om even advies te geven terwijl hij sleuteltPanini schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:15:
[...]
Er zijn een hoop handleidingen te vinden hoe je dit zelf kan doen. Het staat ook in het werkplaatshandboek van je motor als ik mij niet vergis. Als je dat volgt kan er weinig mis gaan.
En het werkplaatshandboek kan je altijd wel ergens (gratis) downloaden. Dus gewoon lekker thuis in de tuin doen.
Afgelopen weekend 2 dagen door Dongen gereden.
[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 09-04-2018 11:32 ]
Je hebt alleen een probleem als je de klepspeling moet bijstellen met plaatjes. Die plaatjes moet je dan ook net hebben. Een setje kan vaak erg duur zijn.Panini schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:15:
[...]
Er zijn een hoop handleidingen te vinden hoe je dit zelf kan doen. Het staat ook in het werkplaatshandboek van je motor als ik mij niet vergis. Als je dat volgt kan er weinig mis gaan.
Op het frame wel, de papier die ik heb/had van de Leovince staat 102db vermeld.Tylen schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:13:
[...]
Serieus gekeurd voor 102db?? Wat staat er op het frame plaatje dan? Denk eerder dat er 96 of 98 staat.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Volgens een artikel van de MAG kun je tot 5db overschrijding wegkomen met een waarschuwing, dat zou volgens hen het 'protocol' zijn (ondanks dat de wet blijkbaar een marge van 2db hanteert).Joopieboy schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:29:
[...]
Op het frame wel, de papier die ik heb/had van de Leovince staat 102db vermeld.
Ook voor het eerst met de cardo packtalk gereden echt een super fijn ding en voor een klein prijsje op de kop kunnen tikken. (360eu voor 2)
DMC werkt ideaal en je kan een bijrijder (non cardo) meenemen met elke packtalk dus je kunt ontwijs veel mensen koppelen als een paar mensen een cardo packtalk hebben.
Geluid is ook echt top en mic blijft netjes gemute als je niet praat.
Hiervoor een Sena SMH5-FM gehad maar deze had ik toch eerder moeten kopen.
heeft iemand nog een site voor motorroutes ik gebruik nu https://motorroutes.net/ maar wellicht zijn er nog andere?
Een voelermaat is niet zo duur. Tussen de 15-30 euro ben je wel klaar.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:28:
[...]
Je hebt alleen een probleem als je de klepspeling moet bijstellen met plaatjes. Die plaatjes moet je dan ook net hebben. Een setje kan vaak erg duur zijn.
Zodat we zeker weten dat het in de soep loopt?HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:20:
[...]
We komen gewoon langs met een groepje tweakers om even advies te geven terwijl hij sleutelt.
[ Voor 36% gewijzigd door Panini op 09-04-2018 11:38 ]
Dus je motor is niet gekeurd op 102db...Joopieboy schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:29:
[...]
Op het frame wel, de papier die ik heb/had van de Leovince staat 102db vermeld.
[ Voor 29% gewijzigd door Tylen op 09-04-2018 11:36 ]
Pink? Hoe dan? Dan zitten er bij mij toch echt 3 andere vingers in de weg....(naja ik heb korte hendels dus die pink kan ik sowieso wel vergeten.)TheBrut3 schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:20:
Ik moet de koppeling eens wat meer met al mijn vingers bedienen in plaats van vooral met de pink. Heb gewoon pink spierpijn
En als je ze op de hendel legt, waarom zou je ze dan niet gebruiken
Ik ga vanavond maar eens mijn hendels en schakel/remset wat afstellen. Kan mijn voet niet makkelijk op de achterrem zetten zonder hem compleet op te tillen en voor mijn gevoel staan de hendels ook te recht.
[ Voor 26% gewijzigd door A13X op 09-04-2018 11:41 ]
Awesome
Stukje automatisme. De vingers liggen wel op de hendel, maar om één of andere reden zet ik de kracht met mijn pink. Als je dat onbewust doet is het lastig afleren.Raym09 schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:37:
Pink? Hoe dan? Dan zitten er bij mij toch echt 3 andere vingers in de weg....(naja ik heb korte hendels dus die pink kan ik sowieso wel vergeten.)
En als je ze op de hendel legt, waarom zou je ze dan niet gebruiken
We hebben een route gereden die door de TomTom gegenereerd werd alszijnde kronkelroute dus de exacte route weet ik niet meer exact. We zijn vanuit Spijkernisse vertrokken met als eindbestemming Vlissingen waarbij maximale kronkels ingesteld stond en snelweg vermijden. Hierbij zijn we vrijwel constant over kleine wegen gestuurd behalve wanneer we soms een brug naar het volgende zeeuwse eiland over moesten.R0y. schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:42:
[...]
Ben toch wel benieuwd naar je route, zou je die willen delen?
Helaas begon het in de buurt van Geersdijk te regenen dus zijn we direct via de provinciale weg naar Goes gereden om daar te lunchen. Vervolgens dachten we de A58 --> A4 terug te pakken omdat 1 van de rijders op tijd terug moest zijn o.i.d.. Dat is dus mooi niet gelukt
De A4 was dit weekend dicht in de buurt van de verbinding van de A58 naar de A4 toe. Dus toen maar de A12 naar Antwerpen gepakt en daarvandaan de A16 terug via Breda.
Overigens de eerste keer dat ik met de motor in het "buitenland" kom en daarnaast ook eerste keer in Zeeland met de motor. Met de auto al vaak genoeg geweest ivm duiken, maar had eigenlijk niet verwacht dat het met de motor ook best leuk rijden is!
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Dat zal wel meevallen denk ikPanini schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:36:
[...]
Een voelermaat is niet zo duur. Tussen de 15-30 euro ben je wel klaar.
[...]
Zodat we zeker weten dat het in de soep loopt?
Onderhand ben ik wel zo ver dat ik ook de wat meer ingewikkelde klussen zelf kan, het gaat gewoon om plek, spullen en tijd.
En zelfs een stukje met mijn dochter van 11 achterop (ze had namelijk zelf een helm geregeld dus mijn excuus gold niet meer.. hoewel MrsT er minder blij mee was..)
Toen ik solo een rondje aan rijden was, ben ik even bij de dealer die Royal Enfields verkoopt:
Ik heb namelijk deze op het oog: https://www.motorcycletra...reading-berkshire-1524183 om dat te tweaken met off road banden etc om er een soort van scrambler van te maken..
Maar helaas hadden ze er geen een staan waar een proefrit op gemaakt kon worden.. en het ritje dat ik in India op een oude bullit 350 heb gedaan was een leuk opwarmertje, maar ik will wel een UK spec 500 proefrijden voor ik overstag ga..
Maar toen ik daar was zag ik deze ook:
https://www.motorcycletra...reading-berkshire-1039833
Tot mijn verbazing is die goedkoper dan de bullit.. en volgens de verkoper hadden ze er een stuk of 6 verkocht en geen van alle heeft problemen (wat ik van de eerste versie die in India uitkwam begreep is dat er nogal veel issues mee waren).. best een goede optie want daar kan ik veel ruiger terrein mee aan (hoewel ze met die bullits ook de Himalaya door scheuren over allerlei terrein.
En om kiezen nog lastiger te maken, er stond een heel low milage GS https://www.motorcycletra...ading-berkshire-1224826.. dus als ik de Fazer inruil zou ik daar voor kunnen gaan..
mmm toch maar even goed nadenken wat ik nou precies wil.. retro voor erbij.. lichtgewich allroader, of zwaargewicht alleskunner..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Tsss...... Gisteren nog in Dongen bij een kamaraad van me geweest
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je zegt het goed, even goed na denken wat je wilt.
Als ik voor die keuze stond, staat toch wel het reisgemak als eerste. Dan is de GS natuurlijk wel een ultieme reisfiets en zolang je van diep rul zand wegblijft is off road ook te doen.
Vind de Himalayan ook een fiets die ik best wel voor erbij wil hebben, maar ik ben bang dat het alleen zondagmiddag ritjes worden en die doe ik niet (vaak).
Vraag me af hoeveel ik van jullie dan wel niet een keer op de weg ben tegengekomen zonder dat je het door hebt!
.. ElmoGrubeater schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:02:
Beetje als Elmo rondrijden is ook leuk.
[afbeelding]
@HTT-Thalan Mijn meeting was 88,5 dBa met db-killer, daar kom jij waarschijnlijk ook op met db-killer straks.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
sinds ik geen woon-werk meer doe (werk thuis nu) rijd ik alleen maar de spreekwoordelijke zondagmiddag..Least Inkling schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:10:
[...]
Je zegt het goed, even goed na denken wat je wilt.
Als ik voor die keuze stond, staat toch wel het reisgemak als eerste. Dan is de GS natuurlijk wel een ultieme reisfiets en zolang je van diep rul zand wegblijft is off road ook te doen.
Vind de Himalayan ook een fiets die ik best wel voor erbij wil hebben, maar ik ben bang dat het alleen zondagmiddag ritjes worden en die doe ik niet (vaak).
En ik merk dat op de Fazer ik toch wel heel vaak snelheden aantik waar rijbewijs in gevaar komt.. en dat ik vaak een beetje aan het rondtouren ben en steed meer achteraf paden tegenkom waar een Fazer gewoon te zwaar is om met prettig gevoel door de modder/slecht wegdek te crossen..
Dus een Himalaya zou dan een mooie oplossing zijn.. op mijn 125 had ik ook altijd veel pret om meeste uit klein vermogen te halen.. maar aan de andere kant vrees ik dat ik wel verwend ben en het misshien gaat tegenvallen.. dus duidelijk eerst een proefrit maken..
En of het toeval is weet ik niet maar Bike magazine die net op de mat viel, had net een artikel over de Himalaya... zou het een teken zijn?
En MrsT vroeg me net: zeg hoe snel kan je eigenlijk je motor rijbewijs halen?
ik: huh?
Blijkt dat Wikipedia: Elspeth Beard een women only trip aan het organiseren is..
Dus.. als ik nou een Himalaya erbij koop, onder mom voor lekker licht voor MrsT
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Maar euh, je hebt al wat mooie reizen achter de rug, zie je jezelf dat doen op de Himalayan?
Hoewel vermogen niet zalig makend is, zo'n fiets heeft niet echt de puf alle bergen op en neer te rijden, hoewel de naam anders doet vermoeden.
Ik heb hem gezien en erop gezeten met de motorbeurs en allereerst, hij is heul erg klein.
Nou ben ik natuurlijk wat gewend met mijn tractor en misschien overwint de charme van zo'n fiets wel mijn verwendheid. Ik weet het niet...
Het kan wel, maar je moet alleen wel extra tijd uittrekken... een GS kan je lekker mee de autobahn over knallen..Least Inkling schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:49:
@ToolkiT dat wordt dus dan even handig manipuleren manouvreren tussen wat zij wil en daar je voordeel uithalen![]()
Maar euh, je hebt al wat mooie reizen achter de rug, zie je jezelf dat doen op de Himalayan?
Hoewel vermogen niet zalig makend is, zo'n fiets heeft niet echt de puf alle bergen op en neer te rijden, hoewel de naam anders doet vermoeden.
Ik heb hem gezien en erop gezeten met de motorbeurs en allereerst, hij is heul erg klein.
Nou ben ik natuurlijk wat gewend met mijn tractor en misschien overwint de charme van zo'n fiets wel mijn verwendheid. Ik weet het niet...
mmm mischien is zowel Fazer inruilen voor de GS en de Himalayan voor mrsT een oplossing
Het gaat om de shims zelf, niet om de voelermaten. Als je met de voelermaten merkt dat de kleppen niet goed staan, moet je dit aanpassen met shims. Niet iedere type motor heeft het nodig hé. Mijn Yamaha bijv. wel, maar mijn KTM niet.Panini schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:36:
[...]
Een voelermaat is niet zo duur. Tussen de 15-30 euro ben je wel klaar.
[...]
Zodat we zeker weten dat het in de soep loopt?
Zoiets bedoel ik dan: https://procycle.us/hotcams/valve_shims.htm
[ Voor 15% gewijzigd door Thoit op 09-04-2018 13:17 ]
Klinkt niet verkeerd, ik zou er voor gaan.ToolkiT schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:58:
[...]
Het kan wel, maar je moet alleen wel extra tijd uittrekken... een GS kan je lekker mee de autobahn over knallen..
mmm mischien is zowel Fazer inruilen voor de GS en de Himalayan voor mrsT een oplossing
Succes met manipuleren manouvreren
Check je massa en pluskabel eens. Had 2 weken terug met mijn motor hetzelfde probleem. Was uiteindelijk het schroefje van de plus kabel op de accu losgestrild.ShininNL schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:20:
Het zit ook niet mee. De nieuwe kuipdelen zijn nog steeds niet binnen en blijkbaar is de accu van de zzr1400 ook stervende. Krijg hem niet goed gestart, de startmotor draait niet eens , je hoort alleen een “klik” die ergens onder het zadel vandaan komt. Na 5 x proberen start ie overigens wel soms, maar dan is wel de dagteller en klok gereset
Kun je er geen veerring tussen stoppen?Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:27:
[...]
Check je massa en pluskabel eens. Had 2 weken terug met mijn motor hetzelfde probleem. Was uiteindelijk het schroefje van de plus kabel op de accu losgestrild.
Dan kan hij ook niet meer los trillen.
Jawel, probleem is nu ook opgelost. Accu is in de winter eruit geweest, dus waarschijnlijk was het boutje niet vast genoeg gedraaid met monteren.Godoftwente schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:38:
[...]
Kun je er geen veerring tussen stoppen?
Dan kan hij ook niet meer los trillen.
Voor mij of @caesar1000? Ik zoek namelijk gewoon een el cheapo brik dat voor de mooi weer rijder geen optie meer is maar voor mij een mooi opknap project kan zijn. Ik vind zat 600 ~ 1000cc racers voor weinig maar dat is niet wat ik zoek. Liefst een naked, liefst oud, en liefst honda, maar geen chromen café racers oid. Alles tussen de 125 en 500cc is prima.
[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-04-2018 13:49 ]
Beide opnieuw verbonden en aangedraaid, maar nog steeds zeer moeizaam starten helaas.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:27:
[...]
Check je massa en pluskabel eens. Had 2 weken terug met mijn motor hetzelfde probleem. Was uiteindelijk het schroefje van de plus kabel op de accu losgestrild.
Wanneer gingen we die AVB dag nou doen?HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:20:
[...]
We komen gewoon langs met een groepje tweakers om even advies te geven terwijl hij sleutelt.
I have stability. The ability to stab.
Mja, motor, uitlaat gekeurd voor de motor, zo iets idd.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
En dat ding is toch nog steeds niet te krijgen na 2 jaar? tenminste ik zie nog steeds alleen prijzen voor India.
Wat misschien ook leuk kan zijn is dan een xtz660z (dat is geloof ik de adventure variant)
Accu ook gelijk doorgemeten / gecheckt of de Dynamo werkt?ShininNL schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:01:
[...]
Beide opnieuw verbonden en aangedraaid, maar nog steeds zeer moeizaam starten helaas.
Het is dat, of de connectie op je frame ergens.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:27:
[...]
Ook kan er ergens sluiting ontstaan, voor dit soort dingen is een voltmeter vaak wel chill op je fiets.
Of bij de noodknop even wat contactspray proberen.
Mis jij niet nog een essentieel stukje plastic om met ons te mogen AVB-en? Los van het gemotoriseerde plastic, danSmurfLink schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:01:
[...]
Wanneer gingen we die AVB dag nou doen?Jij en @Vrijdag gingen dat plannen toch?
[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-04-2018 14:13 ]
Ik mocht bij Vrijdag achteropHTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:12:
[...]
Mis jij niet nog een essentieel stukje plastic om met ons te mogen AVB-en? Los van het gemotoriseerde plastic, dan. Want anders moeten gewoon een keer met een groepje langskomen daar waar jij lest
.
I have stability. The ability to stab.
Hmmm dynamo niet, mijn testertje van de lidl geeft wel netjes 12.6 volt aan. Motor is van 2009 en ik kan niet achterhalen hoelang deze accu erin zit. Prijs viel me gelukkig mee voor exact dezelfde accu.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:06:
[...]
Accu ook gelijk doorgemeten / gecheckt of de Dynamo werkt?
Heeft @Vrijdag dat op maandag of op vrijdag aangeboden..?SmurfLink schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:19:
[...]
Ik mocht bij Vrijdag achteropEn volgens mij waren er meerdere aanbieders dus was de conclusie dat we regelmatig moesten stoppen zodat ik kon wisselen.
Ah dat is wel wat duurder, maar gelukkig onder te streep nog altijd goedkoper dan de dealer. Mits je eigen tijd niet te kostbaar is natuurlijk.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:07:
[...]
Het gaat om de shims zelf, niet om de voelermaten. Als je met de voelermaten merkt dat de kleppen niet goed staan, moet je dit aanpassen met shims. Niet iedere type motor heeft het nodig hé. Mijn Yamaha bijv. wel, maar mijn KTM niet.
Zoiets bedoel ik dan: https://procycle.us/hotcams/valve_shims.htm
Bedankt voor de link, kon echt even niet op de naam (shims) komen.
Netjes en 12,6 volt.... dat is niet echt netjes volgens mij. Zou minstens 13,4 ofzo moeten aangeven.ShininNL schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:21:
[...]
Hmmm dynamo niet, mijn testertje van de lidl geeft wel netjes 12.6 volt aan. Motor is van 2009 en ik kan niet achterhalen hoelang deze accu erin zit. Prijs viel me gelukkig mee voor exact dezelfde accu.
En wanneer je start wat doet de voltmeter dan?
Het is nu grote kans dat je even wat moet bij laden. Ik weet niet hoe dit model is, anders even aanduwen (ik raad aan de 2e versnelling) en dan een rondje te doen en even kijken waar dan de accu op zit.
CB1 pik je op voor een prikkie toch?HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:48:
[...]
Voor mij of @caesar1000? Ik zoek namelijk gewoon een el cheapo brik dat voor de mooi weer rijder geen optie meer is maar voor mij een mooi opknap project kan zijn. Ik vind zat 600 ~ 1000cc racers voor weinig maar dat is niet wat ik zoek. Liefst een naked, liefst oud, en liefst honda, maar geen chromen café racers oid. Alles tussen de 125 en 500cc is prima.
Anders bandit N en dan gewoon de 400 variant die kan je ook voor 800 euro ofzo wel op de kop tikken.
Op de dynamo zelf gemeten/het stekkertje?ShininNL schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:21:
[...]
Hmmm dynamo niet, mijn testertje van de lidl geeft wel netjes 12.6 volt aan. Motor is van 2009 en ik kan niet achterhalen hoelang deze accu erin zit. Prijs viel me gelukkig mee voor exact dezelfde accu.
Zoja, dan lijkt mij dat te weinig..
Als het op de accu gemeten is en de dynamo is goed(bij 5000rpm rond de 50volt per pin) kan de spanningsregelaar ook nog roet in het eten gooien..
[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 09-04-2018 14:44 ]
Overigens kan je prima 12/13 volt meten wanneer de motor niet loopt, maar wanneer je probeert te starten gebruikt de startmotor een bak aan energie. Moet je eens blijven meten terwijl je tegelijkertijd start, misschien dat je dan ineens vrij lage waardes krijgt.kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:38:
[...]
Netjes en 12,6 volt.... dat is niet echt netjes volgens mij. Zou minstens 13,4 ofzo moeten aangeven.
En wanneer je start wat doet de voltmeter dan?
Het is nu grote kans dat je even wat moet bij laden. Ik weet niet hoe dit model is, anders even aanduwen (ik raad aan de 2e versnelling) en dan een rondje te doen en even kijken waar dan de accu op zit.
Had ik laatst met de motor van mijn vriendin, dash + lampjes werkten prima maar starten ho maar. Las op meter gewoon 13v, kwam een maat langs om eens te kijken. Zie ik de meter ineens naar 0-2v springen wanneer die probeert te starten. Nieuwe accu er in en niets meer aan de hand.
12,6 volt vind ik al laag! mijn twin weigert echt dienst als die niet boven de 13,2 zitaidanl schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:45:
[...]
Overigens kan je prima 12/13 volt meten wanneer de motor niet loopt, maar wanneer je probeert te starten gebruikt de startmotor een bak aan energie. Moet je eens blijven meten terwijl je tegelijkertijd start, misschien dat je dan ineens vrij lage waardes krijgt.
Had ik laatst met de motor van mijn vriendin, dash + lampjes werkten prima maar starten ho maar. Las op meter gewoon 13v, kwam een maat langs om eens te kijken. Zie ik de meter ineens naar 0-2v springen wanneer die probeert te starten. Nieuwe accu er in en niets meer aan de hand.
Als hij loopt dan zit hij op 14,4v (dat is dus het bijladen).
Edit:
Even opgezocht:
the book says 14-15v@5000rpm,
lights off at 5k is 15.2v, lights on at 5k is 14.8v measured on a multimeter at battery
[ Voor 8% gewijzigd door kneusteun op 09-04-2018 15:03 ]
Vergis je niet aan de hoeveelheid werk het bij sommige motoren kan zijn voor je uberhaupt de kleppen kan controleren.Panini schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:32:
[...]
Ah dat is wel wat duurder, maar gelukkig onder te streep nog altijd goedkoper dan de dealer. Mits je eigen tijd niet te kostbaar is natuurlijk.
Bedankt voor de link, kon echt even niet op de naam (shims) komen.
Ik weet nog dat bij de XTZ750 je zelfs tank,luchtfilter + radiateur moest verwijderen volgens het boekje om de bougies te vervangen!!! man man man wat was ik blij met de kleine handjes van de vriendin. Slechts 2 schroeven van de radiateur eruit en dan kon ze er net bij met de mini handjes... ongelofelijk hoe ze dat bedenken bij sommige motoren.Thoit schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:50:
[...]
Vergis je niet aan de hoeveelheid werk het bij sommige motoren kan zijn voor je uberhaupt de kleppen kan controleren.
Mee eens, maar ik doelde er meer op dat er genoeg fietsen zijn waarvan de accu op is maar omdat die zelfs al 12v aangeeft men meteen uitgaat van spanningsregelaar oid. Vriendin van me werkt bij een dealer, krijgt dagelijks tig vragen voor nieuwe spanningsregelaar omdat de accu voldoende stroom nog zou hebben waarna achteraf blijkt dat de accu gewoon op was.kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:47:
[...]
12,6 volt vind ik al laag! mijn twin weigert echt dienst als die niet boven de 13,2 zit
Als hij loopt dan zit hij op 14,4v (dat is dus het bijladen).
Edit:
Even opgezocht:
the book says 14-15v@5000rpm,
lights off at 5k is 15.2v, lights on at 5k is 14.8v measured on a multimeter at battery
Het was van het weekend dat ik toch alle voorste kuipdelen van de motor af moest halen om mistlampen en bekabeling op de Versys te installeren, kon ik meteen mijn dag rijverlichting vervangen. Daar kan je op de Versys met kappen ook eigenlijk alleen maar bij met handen formaat chinees.kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:02:
[...]
Ik weet nog dat bij de XTZ750 je zelfs tank,luchtfilter + radiateur moest verwijderen volgens het boekje om de bougies te vervangen!!! man man man wat was ik blij met de kleine handjes van de vriendin. Slechts 2 schroeven van de radiateur eruit en dan kon ze er net bij met de mini handjes... ongelofelijk hoe ze dat bedenken bij sommige motoren.
Bij mijn Diversion moet ik ook eerst het rekje en dan de kappen achter eraf halen om bij de zekeringen of accu te komenkneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:02:
[...]
Ik weet nog dat bij de XTZ750 je zelfs tank,luchtfilter + radiateur moest verwijderen volgens het boekje om de bougies te vervangen!!! man man man wat was ik blij met de kleine handjes van de vriendin. Slechts 2 schroeven van de radiateur eruit en dan kon ze er net bij met de mini handjes... ongelofelijk hoe ze dat bedenken bij sommige motoren.
800 vind ik veel te veel voor een knutsel project. Het is voor erbij (naast de drie kinderen, zolderverbouwing e.a.kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:39:
[...]
CB1 pik je op voor een prikkie toch?
Anders bandit N en dan gewoon de 400 variant die kan je ook voor 800 euro ofzo wel op de kop tikken.
Ja dat is ook wel echt laag budgetje ja, zou je bijna kunnen gaan kijken naar een GN250 en dan mag je blij zijn als de historie er is.HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:29:
[...]
800 vind ik veel te veel voor een knutsel project. Het is voor erbij (naast de drie kinderen, zolderverbouwing e.a.) dus ik hoop het voor 300 of minder te kunnen, momenteel heb ik contact met iemand die een goed gebruikte cb1 voor 450 wegdoet, maar zonder historie.
Of houd de 500 euro challenge in de gaten, daar worden goedkope fietsen aangeboden. Nadeel van de goedkope fietsen is dat meestal ook de banden en remmen op zijn. Als je dat gaat vernieuwen ben je al snel meer kwijt dan de aanschaf van de motor.HTT-Thalan schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:29:
[...]
800 vind ik veel te veel voor een knutsel project. Het is voor erbij (naast de drie kinderen, zolderverbouwing e.a.) dus ik hoop het voor 300 of minder te kunnen, momenteel heb ik contact met iemand die een goed gebruikte cb1 voor 450 wegdoet, maar zonder historie.
Besef ik me allemaal
De gedachte is dat je de 'winst' pakt op het feit dat er een hoop 'elbow grease' werk aan is wat de meesten zouden uitbesteden en daarom het geld er niet meer in willen steken om het te laten doen. Uiteraard heb je delen nodig, maar omdat zoiets toch langzaam loopt (over maanden heen) kun je de benodigde delen er stukje bij beetje bij halen.
Ik kan wel in 1 keer een goeie kopen, maar los van dat het 1) een hap geld ineens is, 2) je dan nog een slechte kunt hebben gaat het ook om de lol van het proces. Het gaat me niet alleen om het rijden, maar ook om het creeeren/opknappen. Op deze manier hoef ik geen spaargeld stuk te slaan op iets wat totaal niet 'nodig' is (ik heb al een motor immers).
Hier zijn ze wel te koop.. ik heb zaterdag op showroom model gezeten.. viel wel mee hoe klein hij was vond ik..kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:06:
Die himalayan is erg tof, toch denk ben ik wel benieuwd of je dan niet ook wat koppel mist.
En dat ding is toch nog steeds niet te krijgen na 2 jaar? tenminste ik zie nog steeds alleen prijzen voor India.
Ja, ga de keuze nog eens nog lastiger maken.. zo komt er nooit wat van..kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:06:
Wat misschien ook leuk kan zijn is dan een xtz660z (dat is geloof ik de adventure variant)
Bedenk me trouwens wel net dat er nog een paar maanden afbetaling op de Fazer zit.. laat ik dat maar eerst afronden voor ik upgrade naar GS.. maakt papierwerk stuk makkelijker..
Wow waar stond die en wat is de prijs in NL?!?!ToolkiT schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:40:
[...]
Hier zijn ze wel te koop.. ik heb zaterdag op showroom model gezeten.. viel wel mee hoe klein hij was vond ik..
[...]
Ja, ga de keuze nog eens nog lastiger maken.. zo komt er nooit wat van..
Bedenk me trouwens wel net dat er nog een paar maanden afbetaling op de Fazer zit.. laat ik dat maar eerst afronden voor ik upgrade naar GS.. maakt papierwerk stuk makkelijker..
en heb je afbetaling op de motor ja? ik vind dat altijd een beetje enge gedachte, als je hem neerlegt betaal je af voor een wrak dat ergens op de sloop ligt...
Het volgas optrekken en doortrekken tot de 10K toeren om niet teveel achter te raken op die supersports vind hij blijkbaar niet zo leuk meer op zijn oude dag.
Nu twijfel ik tussen 2 mogelijke opvolgers: Honda CBR 1000, of Kawasaki ZX9R. In beide gevallen hebben we het dan over 2de hands motoren van minstens 15 jaar oud. Ik ga er redelijkerwijs vanuit dat de CBR 1000 min of meer dezelfde rijstijl zal hebben als mijn 600, maar simpelweg harder kan accelereren.
De Ninja lijkt me een hele gave motor, maar kan iemand mij vertellen hoe de rijstijl van de Kawasaki (super) sport verschilt tov de Honda sport? Mijn rijstijl is redelijk aggressief qua bochtenwerk, Schoenen en stepjes schaven gebeurd regelmatig tijdens touren. Plus dat mijn eerste instinct bij verkeerd inschatten van een bocht ook altijd "platter gaan" is. Als dat niet genoeg is, pak ik de achterrem er voorzichtig bij.
Ik wil expres geen Fireblade omdat we er daar al genoeg van in de groep hebben, en ik wel gewoon in natte omstandigheden wil kunnen rijden, wat door de Fireblade rijders ten zeerste wordt afgeraden.
De CBR 600 zal ik er zowieso wel bij houden als pekelhok zolang hij blijft rijden, maar als de Kawasaki daar ook geen moeite mee heeft is dat mooi meegenomen.
[ Voor 10% gewijzigd door AcidBurn op 09-04-2018 15:56 ]
Bij motorzaak bij mij verderop:kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:42:
[...]
Wow waar stond die en wat is de prijs in NL?!?!
en heb je afbetaling op de motor ja? ik vind dat altijd een beetje enge gedachte, als je hem neerlegt betaal je af voor een wrak dat ergens op de sloop ligt...
Omgerekend dus ongeveer €4500 voor dat je gaat importeren.. geen idee wat dat gaat kosten aan BPM en BTW etc..
Afbetaling was eigenlijk alleen omdat ze een 0% regeling hadden.. kost me dus niks extra maar kan spaargeld op de bank laten staan/uitgeven aan iets leuks.
Motor is Allrisk verzekert dus als het een wrak word ben ik safe..
CBR1000 = FirebladeAcidBurn schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:46:
Momenteel rijdt ik nog een Honda CBR 600F uit '88, maar ik begin nu wel redelijk de max van de motor te leren kennen. Plus dat hij de laatste tijd nogal olie verbruikt sinds ik vaker meerijd met 2 Fireblades.
Het volgas optrekken en doortrekken tot de 10K toeren om niet teveel achter te raken op die supersports vind hij blijkbaar niet zo leuk meer op zijn oude dag.
Nu twijfel ik tussen 2 mogelijke opvolgers: Honda CBR 1000, of Kawasaki ZX9R. In beide gevallen hebben we het dan over 2de hands motoren van minstens 15 jaar oud. Ik ga er redelijkerwijs vanuit dat de CBR 1000 min of meer dezelfde rijstijl zal hebben als mijn 600, maar simpelweg harder kan accelereren.
De Ninja lijkt me een hele gave motor, maar kan iemand mij vertellen hoe de rijstijl van de Kawasaki (super) sport verschilt tov de Honda sport?
Ik wil expres geen Fireblade omdat we er daar al genoeg van in de groep hebben, en ik wel gewoon in natte omstandigheden wil kunnen rijden, wat door de Fireblade rijders ten zeerste wordt afgeraden.
De CBR 600 zal ik er zowieso wel bij houden als pekelhok zolang hij blijft rijden, maar als de Kawasaki daar ook geen moeite mee heeft is dat mooi meegenomen.
Advies van mensen die met een FireBlade niet met regen durven te rijden
Is prima te doen hoor, lekker koppel en je hoef geen toeren te maken om vooruit te komen. Rijden met regen en goede banden is ook geen probleem!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Die vraag heb ik serieus eens gehadChakotay schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:52:
@kneusteun let er wel op dat als je die GS waar @ToolkiT mee komt naar NL haalt, je hem wel eerst om moet laten bouwen van rechtsgestuurd naar linksgestuurd
Nou, klinkt gek, maar kan zijn dat je wel wat moet veranderen.
Lampjes
Fireblade is de RR, ik bedoel de 1000F, wat volgens mij gewoon de snellere versie van mijn 600F isSniperGuy schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:51:
[...]
CBR1000 = Fireblade![]()
Advies van mensen die met een FireBlade niet met regen durven te rijden![]()
![]()
![]()
Is prima te doen hoor, lekker koppel en je hoef geen toeren te maken om vooruit te komen. Rijden met regen en goede banden is ook geen probleem!
Zowieso zijn die 2 Fireblade rijders ook 100% mooi-weer rijders, daar niet van
Ik ben de enige in de familie die bij temperaturen onder de 10 graden - of neerslag - gewoon door blijft rijden als me dat zo uitkomt. Haak pas af bij gladheid en/of ijzel.
[ Voor 20% gewijzigd door AcidBurn op 09-04-2018 16:02 ]
True en teller van mile naar km is ook fijn (indien dat digitaal niet kan).kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:57:
[...]
Nou, klinkt gek, maar kan zijn dat je wel wat moet veranderen.
Lampjes
Maar de personen die het mij vroegen doelden serieus op het stuur...
Die himalayan is serieus wel een mooie fiets vind ik!ToolkiT schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:48:
[...]
Bij motorzaak bij mij verderop:
Omgerekend dus ongeveer €4500 voor dat je gaat importeren.. geen idee wat dat gaat kosten aan BPM en BTW etc..
Afbetaling was eigenlijk alleen omdat ze een 0% regeling hadden.. kost me dus niks extra maar kan spaargeld op de bank laten staan/uitgeven aan iets leuks.
Motor is Allrisk verzekert dus als het een wrak word ben ik safe..
Ik denk dat dat ding in NL wel rond de 6k gaat zitten ben ik bang, als hij bij 5.5k kan houden is dat echt wel iets waar ze behoorlijk mee kunnen scoren.
Edit: NU VOOR DE INTRODUCTIEPRIJS VAN € 4999 GELDIG T/M EIND MAART 2018. damn dat is best wel een goede deal!
[ Voor 6% gewijzigd door kneusteun op 09-04-2018 16:01 ]
Weet niet welk jaartal je aan het kijken bent maar, het is niet alleen +30pk maar ook + 70kg. Effectief kan je wel eens meer moeite krijgen om je maten bij te houden doordat het apparaat nogal log is en naar verhouding pk/kg niet heel veel sterker.AcidBurn schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:57:
[...]
Fireblade is de RR, ik bedoel de 1000F, wat volgens mij gewoon de snellere versie van mijn 600F is
85pk @ 209kg (0,407pk/kg) of 113pk @ 273kg (0,414pk/kg) daar ga je niet heel veel sneller mee zijn. Van SS'en van die leeftijd zijn de 600cc's beter in het bochtenwerk dan de 1000cc jongens.
ps:achterwiel pk's overigens
[ Voor 19% gewijzigd door A13X op 09-04-2018 18:10 ]
Awesome
Vergeet dan ook niet de rem- en schakelpedaaltjes van kant te wisselen
Je grapt erom.. maar bij oude Royal Enfields is dat serieus andersom..Chakotay schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:11:
[...]
Vergeet dan ook niet de rem- en schakelpedaaltjes van kant te wisselen
Lijkt me heel vreemd rijden..
Gelukkig zijn alle moderne versies (qua levering niet qua model want de bullit is amper anders dan origineel) wel andersom.
Ik weet het inderdaad, lijkt me interessant rijden. Aan het stuur zit de spulleboel wel op de gebruikelijke plek toch?ToolkiT schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:15:
[...]
Je grapt erom.. maar bij oude Royal Enfields is dat serieus andersom..
Lijkt me heel vreemd rijden..
Gelukkig zijn alle moderne versies (qua levering niet qua model want de bullit is amper anders dan origineel) wel andersom.
ja stuur is gelook ik wel hetzelfde... maar ik zou de £200 uitgeveven om een conversion kit erop te zetten anders word je volgens mij horensdol.. zeker als je meerdere motoren hebt...Chakotay schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:16:
[...]
Ik weet het inderdaad, lijkt me interessant rijden. Aan het stuur zit de spulleboel wel op de gebruikelijke plek toch?
zag je dat hier? http://www.vandoornmotore...l-enfield-himalayan-10079kneusteun schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:00:
[...]
Die himalayan is serieus wel een mooie fiets vind ik!
Ik denk dat dat ding in NL wel rond de 6k gaat zitten ben ik bang, als hij bij 5.5k kan houden is dat echt wel iets waar ze behoorlijk mee kunnen scoren.
Edit: NU VOOR DE INTRODUCTIEPRIJS VAN € 4999 GELDIG T/M EIND MAART 2018. damn dat is best wel een goede deal!
Volgens mij de zelfde website builder gebruikt als de dealer van mij..
Ik vermoed als je ze belt dat je best een goede deal met ze kan sluiten
Ik wacht nog even op de 790 Adventure.
Verwijderd
Roesten ze zo snel dan?AcidBurn schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:46:
Dit topic is gesloten.
![]()
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht