@wimmel_1 Ik heb bij zoiets hetzelfde als met bijvoorbeeld verzekeringen. Je smijt er maar weer geld tegenaan, maar waarvoor? Bescherming voor jezelf, dat lijkt me voor zichzelf te spreken. Maar een band? Die kost in vergelijking met wat van die flesjes nou ook de wereld niet
lolgast schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:01:
@wimmel_1 Ik heb bij zoiets hetzelfde als met bijvoorbeeld verzekeringen. Je smijt er maar weer geld tegenaan, maar waarvoor? Bescherming voor jezelf, dat lijkt me voor zichzelf te spreken. Maar een band? Die kost in vergelijking met wat van die flesjes nou ook de wereld niet

Zelfde geldt eigenlijk ook voor het vullen van banden met zuiver stikstof met als genoemd voordeel dat dat minder snel ontsnapt door de porieën van een (tubeless) band én de banden dus langer op de juiste spanning zouden moeten blijven... De buitenlucht bestaat al voor bijna 80% uit stikstof dus er kan hooguit 20% méér ontsnappen aan andere elementen…. Vul je dat éénmalig weer aan met buitenlucht dan pomp je er dus weer 80% stikstof bij welke die 20% verschil aanvult en zit je aan ~ 95% stikstof in je band.
Hoe ver moet je gaan om een "groen" ventieldopje te kunnen krijgen?

[Voor 3% gewijzigd door Will_M op 22-06-2018 21:23]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Waar les je? Ik les bij 1-2 Drive in Groningendarkkingll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:39:
Mjah, hier op het Hanze werkt dat helaas niet helemaal zo, ik kan nog steeds zakken als ik de verdediging verpruts.. maar daar gaan we niet van uit.;)
Jij succes nog!
YWSecsytime schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:33:
[...]
Thanks voor de tip, net 2 bourbon besteld![]()
Mooie helm trouwens! Je hebt hem dus nog niet kunnen testen?

En ik ben vanuit mijn werk met de Yahama Bulldog (van mijn vrouw) met topkoffer gegaan. Dus heb de terugweg met de nieuwe helm gereden! Stukken fijner maar goed... dat mag ook wel gezien de nieuwe een advies prijs van 630 heeft en mijn oude 215-235...
@wimmel_1 heb dat Ride-On spul nog niet echt bekeken maar kwam veel positieve reviews tegen. Spul zou ook alleen op de band gaan zitten en niet op de velg. Verder heb ik niet echt gigantische bandjes op mijn naked/tourfiets. Maar heb het gratis gekregen dus tsja. Volgens MotoPort zou het goed spul zijn (maar goed je kan moeilijk dat spul cadeau geven en dan zeggen dat het meuk is...)
[Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 22-06-2018 21:53]
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Ooops….. Hét grote motortopic - Deel 22
Oftwel: Er was al weer iets meer dan 10K aan posts in (dit) deel 21 gepost dus was 't tijd voor een nieuw deeltje volgens….
Oftwel: Er was al weer iets meer dan 10K aan posts in (dit) deel 21 gepost dus was 't tijd voor een nieuw deeltje volgens….

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht