Toon posts:

Het grote motortopic deel 21 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste
Acties:
  • 274.089 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
@wimmel_1 Ik heb bij zoiets hetzelfde als met bijvoorbeeld verzekeringen. Je smijt er maar weer geld tegenaan, maar waarvoor? Bescherming voor jezelf, dat lijkt me voor zichzelf te spreken. Maar een band? Die kost in vergelijking met wat van die flesjes nou ook de wereld niet

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

lolgast schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:01:
@wimmel_1 Ik heb bij zoiets hetzelfde als met bijvoorbeeld verzekeringen. Je smijt er maar weer geld tegenaan, maar waarvoor? Bescherming voor jezelf, dat lijkt me voor zichzelf te spreken. Maar een band? Die kost in vergelijking met wat van die flesjes nou ook de wereld niet
:Y

Zelfde geldt eigenlijk ook voor het vullen van banden met zuiver stikstof met als genoemd voordeel dat dat minder snel ontsnapt door de porieën van een (tubeless) band én de banden dus langer op de juiste spanning zouden moeten blijven... De buitenlucht bestaat al voor bijna 80% uit stikstof dus er kan hooguit 20% méér ontsnappen aan andere elementen…. Vul je dat éénmalig weer aan met buitenlucht dan pomp je er dus weer 80% stikstof bij welke die 20% verschil aanvult en zit je aan ~ 95% stikstof in je band.

Hoe ver moet je gaan om een "groen" ventieldopje te kunnen krijgen? :'(

[Voor 3% gewijzigd door Will_M op 22-06-2018 21:23]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 08:34
darkkingll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:39:
Mjah, hier op het Hanze werkt dat helaas niet helemaal zo, ik kan nog steeds zakken als ik de verdediging verpruts.. maar daar gaan we niet van uit.;)
Jij succes nog!
Waar les je? Ik les bij 1-2 Drive in Groningen

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:13
Secsytime schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:33:
[...]

Thanks voor de tip, net 2 bourbon besteld :9

Mooie helm trouwens! Je hebt hem dus nog niet kunnen testen?
YW ;)

En ik ben vanuit mijn werk met de Yahama Bulldog (van mijn vrouw) met topkoffer gegaan. Dus heb de terugweg met de nieuwe helm gereden! Stukken fijner maar goed... dat mag ook wel gezien de nieuwe een advies prijs van 630 heeft en mijn oude 215-235...

@wimmel_1 heb dat Ride-On spul nog niet echt bekeken maar kwam veel positieve reviews tegen. Spul zou ook alleen op de band gaan zitten en niet op de velg. Verder heb ik niet echt gigantische bandjes op mijn naked/tourfiets. Maar heb het gratis gekregen dus tsja. Volgens MotoPort zou het goed spul zijn (maar goed je kan moeilijk dat spul cadeau geven en dan zeggen dat het meuk is...)

[Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 22-06-2018 21:53]

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ooops….. Hét grote motortopic - Deel 22

Oftwel: Er was al weer iets meer dan 10K aan posts in (dit) deel 21 gepost dus was 't tijd voor een nieuw deeltje volgens…. :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee