SmurfLink schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:42:
[...]
Ha dan zijn we ongeveer gelijk klaar.

Ik heb er net 5 opzitten, zou met 20 klaar moeten zijn.
[...]
Zal het binnenkort laten weten als ik voor laarzen ga kijken bij de outlet

ben helaas dan wel in het smurfblauwe koekblik haha. Vriendinlief wou graag mee, mag ze gelijk d'r geboortestad aan me laten zien. Wie weet nog richting schoonfamilie, mocht ze daar al aan toe zijn om me voor te stellen.
Ah, dus daar komt de nick vandaan

.
Ik kom zojuist nog een hele leuke smurfblauwe CB1 tegen als opknapper op MP.
Heb momenteel niet echt wat nodig, maar na de offroad rit van volgend weekend zou het zo maar kunnen dat ik nog naar een paar nieuwe laarzen moet gaan shoppen, de huidige gaan het niet lang meer halen.
Vandaag was de jaarlijkse "APK" inspectiedag van de Transalpclub in mijn regio, waarbij alle clubmotoren weer eens grondig aan de tand werden gevoeld. De uitkomst:
- balhoofdslager is aan vervanging toe (nog steeds, vorige jaar ook al

)
- middenbok klapt niet soepel terug (nog steeds

)
- lichte speling op mijn voorwiel lager
- voorband heeft een beetje veel droogtescheuren (anderhalf jaar oud

) maar gaat toch al 15k mee
Dus dat word dit voorjaar een nieuw setje rubber, gewoon die dunlops even oproken. Gaat er gelijk een nieuw lager in.
Nieuw dit jaar was een DB meting van de clubmotoren, met officiele apparatuur, op de manier waarop de politie dit ook test. Mijn db-killer loze Produro pijp produceerde daarbij 90-91 decibel, waar voor mijn motor 86 is toegestaan (88 met marge). Dat is te veel, maar dat wist ik zelf ook al. Hopelijk is mijn killer snel hier met de post, en als ik dat niet passend krijg laat ik er gewoon eentje op maat aanmeten.
Verder konden ze er helemaal niks op aanmerken

.
Woensdag nog wel even terug om die carbs uit te schrobben en even membraampjes e.d. te checken. Hij staat nog steeds een beetje rijk afgesteld omdat ik grotere carbs/naalden heb dan origineel bij dit (zilveren) blok hoort.
[
Voor 44% gewijzigd door
HTT-Thalan op 08-04-2018 18:56
]