rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
#lekkergroen
(grapje)
Lijkt me niet zo prettig, vacuum enzo. Daarnaast kom je nergens...Unicron schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:54:
Heeft iemand Elon nog in het echt gezien, misschien is die wel stiekem in het ruimtepak gekropen
Hoe lang gaat het duren voordat iemand een alien in de passagiersplaats in ziet stappen ?Felyrion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:51:
Toch vrij bizar om de aarde voorbij te zien komen achter die Tesla
Misschien is het even wachten tot de eerste meteorietenregen komt, waarna het dak dichtklapt?Zware Unit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Hopelijk geen regen, want waar moet hij stoppen om de kap dicht te doen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
''Boosters Cutoff at ~6800km/h, Core ran for another 35 seconds and pushed speed up to 9500km/h at MECO. That speed is similar to the Intelsat 35e launch where the booster was not recoverable.''
Plot twist ... eigenlijk is het Elon Musk die in het pak zit ...AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:50:
Eigenlijk hadden ze die Star-man moeten ombouwen tot een robot die serieus heen en weer stuurt
Niet als je het zien over het totaal aantal kilometers dat hij gaat afleggen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:54:
Laten we er wel even realistisch over zijn dat die roadster net even meer brandstof verstookt dan menig mens in een leven.
#lekkergroen
(grapje)
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Is het officiële ruimtepak wat SpaceX heeft ontwikkeld dus zou in principe geen probleem moeten zijn. Alleen heb je weinig toekomst idd..windwarrior schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:55:
[...]
Lijkt me niet zo prettig, vacuum enzo. Daarnaast kom je nergens...
Hoelang is het wachten tot de eerste fotoshopPixelmagic schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:55:
[...]
Hoe lang gaat het duren voordat iemand een alien in de passagiersplaats in ziet stappen ?
Ik houd Dumpert maar in de gaten, ik voel dat er binnen no-time E.T. als bijrijder ernaast zal zitten
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat het hoofd naar de camera draait en Starman z'n duim op steekt.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:56:
[...]
Hoelang is het wachten tot de eerste fotoshop?
Ik houd Dumpert maar in de gaten, ik voel dat er binnen no-time E.T. als bijrijder ernaast zal zitten
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Jij hebt je alu-hoedje al op?beantherio schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:
Zijn de beelden van die Tesla nu echt? Bijna niet te geloven dit.

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

Haha dit is toch eigenlijk echt belachelijk als je er even nuchter naar kijkt
Hahaha, het ziet er bijna onwerkelijk uit he, maar het is echt!beantherio schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:
Verwijderd
Ik heb me laten vertellen dat de launch van de Falcon Heavy zoveel jaren is uitgesteld omdat het stop-motion-filmpje van de aarde die achter de auto voorbijschuift nog niet klaar was.beantherio schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:

Ik neem aan dat de accu op een gegeven moment op is... Is dat een kwestie van uren / dagen / weken / maanden?
CGI stagiair heeft goed zijn best gedaanBartske schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:
Weerspiegeling van de aarde nu op de auto, hoe vet is dat!
Musk is wel een baas hoor, tjongejonge!
Je hebt gelijk!matroosoft schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:56:
[...]
Is het officiële ruimtepak wat SpaceX heeft ontwikkeld dus zou in principe geen probleem moeten zijn. Alleen heb je weinig toekomst idd..
Redelijk surrealistisch jaWootism schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:
[afbeelding]
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
[ Voor 6% gewijzigd door base_ op 06-02-2018 23:01 ]
Speciale GoProX?tomcool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:59:
Toch wel benieuwd hoe het beeld zo scherp en stabiel is. Welke apparatuur zullen ze wel niet gebruiken om deze videostream zo te krijgen?
Tja, er is amper (geen?) wrijving dus ook geen trilling. Klopt misschien technisch niet hoe ik het zeg.tomcool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:59:
Toch wel benieuwd hoe het beeld zo scherp en stabiel is. Welke apparatuur zullen ze wel niet gebruiken om deze videostream te krijgen?
Bowie playing Nikola Tesla in the Prestige has now come full circle.
Mind blown
YouTube: tesla dialoge -- the prestige (2006)
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ik bedoel het niet "alu-hoedje". Het is gewoon moeilijk te processen.
Haha ik post hierboven echt exact hetzelfde shot
Verwijderd
Ik praat bewust over een absolute kwantiteit en niet over kwantiteit per afgelegde afstandEthirty schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:55:
[...]
Niet als je het zien over het totaal aantal kilometers dat hij gaat afleggen.
Ik vermoed dat na separatie er geen beelden meer zijn van de Tesla camera's en we hopelijk een mooi shot krijgen waarop te zien is dat de Tesla in de diepte verdwijnt.
Doe maar een onsje meer...
Het lijkt ook wel verdacht veel op The Stig van Top GearEmcee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:03:
Wie van daft punk hebben ze nou in die auto gezet?
Verwijderd
... and on that bombshell...! #centercoredennisschr17 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:04:
[...]
Het lijkt ook wel verdacht veel op The Stig van Top Gear
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Horen doe je het toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:05:
Wat ook een stunt zou zijn: auto vanaf afstand hacken en Frans Bauer opzetten in plaats van Bowie.
Misschien zit de reserve-stig Schumacher erin. Zou voor hem wel de ultieme vorm van euthanasie zijn.dennisschr17 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:04:
[...]
Het lijkt ook wel verdacht veel op The Stig van Top Gear
(Maar ik hoop uiteraard dat hij ooit nog mag herstellen)
Precies waar die muziek thuishoort: op onhoorbare afstand.Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:05:
Wat ook een stunt zou zijn: auto vanaf afstand hacken en Frans Bauer opzetten in plaats van Bowie.
#team_UTC+1
Geen, het is The StigEmcee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:03:
Wie van daft punk hebben ze nou in die auto gezet?
Bensimpel
Positieve meneer
De faring is als het goed is opgevangen door een speciale boot met mega vangnet. Alhoewel daar geen film van is, dus zeker weten doe ik niet.torp schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:06:
Is die capsule opengeklapt, hoe zit dat?
😆 - Denk ook eens om ;)
Het openklappen (die dingen laten los) kan je zien aan het einde van de stream.torp schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:06:
Is die capsule opengeklapt, hoe zit dat?
[ Voor 3% gewijzigd door StampVoet op 06-02-2018 23:10 ]
Dat en andere walgelijke bouwvakker fm gejank hoort enkele reis zon gestuurd te worden...Ethirty schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:07:
[...]
Precies waar die muziek thuishoort: op onhoorbare afstand.
Hier kon je op wachtenEthirty schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:05:
Gewoon gerickrolled door de core.
https://twitter.com/Falco...s/960994893622587392?s=17
Het schijnt dat Stanley Kubrick al met een camera ploeg op Tesla HQ gezien is.....
(Wat op zich al een hele prestatie zou zijn
Wie het ook is, als hij/zij iig een handdoek in de handbagage heeft zitten, komt het goed.
nope
Met de kans op spuit 11, want de reacties vliegen voorbij: Hebben jullie de Easter Egg op het dashboard al gezien? Een mini Tesla met een mini Stig erin.
Dat logo op het stuur bedoel je?coelho schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:10:
[...]
Met de kans op spuit 11, want de reacties vliegen voorbij: Hebben jullie de Easter Egg op het dashboard al gezien? Een mini Tesla met een mini Stig erin.
Smiling as the shit comes down...
Nee, op het dashboard, net onder de voorruit, staat een mini Tesla met mini Spaceman erin.
Nee tegen het raam aan in het midden.
Smiling as the shit comes down...
Bovenop het dashboard in het midden (op de ventilatieopeningen) staat een mini-tesla met mini-spaceman
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik liet de beelden zien aan mijn vriendin. Zij geloofd er niks van en dit is allemaal nep. Wat moet ik doen jongens?Wootism schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:57:
[afbeelding]
Uitmaken. Verloren zaak.Qu3st schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik liet de beelden zien aan mijn vriendin. Zij geloofd er niks van en dit is allemaal nep. Wat moet ik doen jongens?
#team_UTC+1
tja dat is einde relatie, of boek een vlucht naar een launchQu3st schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik liet de beelden zien aan mijn vriendin. Zij geloofd er niks van en dit is allemaal nep. Wat moet ik doen jongens?
Bensimpel
Positieve meneer
Laat haar even de lancering zienQu3st schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
In veel gevallen komt dat op hetzelfde neer vermoed ikCatmandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:14:
[...]
tja dat is einde relatie, of boek een vlucht naar een launch
Gewoon zeggen dat ze gelijk heeft, doe ik al 10 jaar en nog nooit op de bank geslapenQu3st schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 06-02-2018 23:16 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Das voor de aliens, anders raken ze in paniekAW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
Konden ze nou niks leukers maken van dat schermpje met "Don't panic". Is het nou lastig om er een LCD-schermpje van te maken met de koers ofzo? Zo iets met navigatie en dan de planeten tonen ofzo.
😆 - Denk ook eens om ;)
Werkt een LCD schermpje überhaupt wel in de ruimte? Want die "dont panic" kan ook gewoon een afbeelding op de plek van het scherm zijn...AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
Konden ze nou niks leukers maken van dat schermpje met "Don't panic". Is het nou lastig om er een LCD-schermpje van te maken met de koers ofzo?
Nee, er is niks leukers dan 'Don't Panic' en een handdoek in het dashboard kastje.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
Konden ze nou niks leukers maken van dat schermpje met "Don't panic". Is het nou lastig om er een LCD-schermpje van te maken met de koers ofzo? Zo iets met navigatie en dan de planeten tonen ofzo.
Verwijderd
Ik vind het net de meeste geniale easter egg van het hele gebeuren. Samen met de handdoek uiteraard =)AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
Ze hebben een auto de ruimte in gestuurd vol met geintjes en zelfs een easter egg. Mensen zijn ook nooit tevreden.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
#team_UTC+1
Ik zou je center core inzetten vanavond en laten voelen wie er gelijk heeft.Qu3st schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik vond die references naar de Hitchhikers Guide to the Galaxy best grappig.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
[ Voor 4% gewijzigd door thescorpi0n op 06-02-2018 23:31 ]
QFT, al hoop ik dat hij ook ergens een theepot heeft verstopt in dat ding, zijn we ook van die discussie af.Ace schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Nee, er is niks leukers dan 'Don't Panic' en een handdoek in het dashboard kastje.
Volgens mij moet LCD gewoon werken in de ruimte?arjan1995 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Werkt een LCD schermpje überhaupt wel in de ruimte? Want die "dont panic" kan ook gewoon een afbeelding op de plek van het scherm zijn...
Nee, refreshrate gaat naar de maan door de temperatuur.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Volgens mij moet LCD gewoon werken in de ruimte?
Wie weet, maar het is natuurlijk wel een geniale easter egg. Verzien maar iets wat nog beter op z'n plaats is dan ditAW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Volgens mij moet LCD gewoon werken in de ruimte?
Niet naar Mars?DaCoTa schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Nee, refreshrate gaat naar de maan door de temperatuur.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
FTFYDaCoTa schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Nee, refreshrate gaat naar de maan Mars door de temperatuur.
#team_UTC+1
Navigatie met kometen erop, en eronder "Don't panic"arjan1995 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Wie weet, maar het is natuurlijk wel een geniale easter egg. Verzien maar iets wat nog beter op z'n plaats is dan dit
Maar LCD werkt in de ruimte dus niet vanwege de temperatuur en de refreshrate , wordt er dus gezegd?
Hoe zit dat dan?
Oke, "Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride."arjan1995 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Wie weet, maar het is natuurlijk wel een geniale easter egg. Verzien maar iets wat nog beter op z'n plaats is dan dit
Het refresht niet, maar "dont panic" is natuurlijk 1 frame dus hoeft het niet te refreshen ;pAW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:20:
[...]
Navigatie met kometen erop, en eronder "Don't panic"
Maar LCD werkt in de ruimte dus niet vanwege de temperatuur en de refreshrate , wordt er dus gezegd?
Hoe zit dat dan?
Van de kou wordt de L van lcd wat minder vloeibaar gok ik zo.AW_Bos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:20:
[...]
Navigatie met kometen erop, en eronder "Don't panic"
Hoe zit dat dan?
#team_UTC+1
Ach, het is daar ruim 3 gradenEthirty schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:21:
[...]
Van de kou wordt de L van lcd wat minder vloeibaar gok ik zo.
Kelvin
Dit topic is gesloten.
Voor algemene discussies over ruimtevaart hebben we dit topic: Ontwikkelingen in de ruimtevaart - Deel II