LankHoar schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:30:
Ah ze bewegen gewoon de hele lamp. Dat is op zich wel logisch en werkt ook prima! Hoewel het gefaceerde van LED natuuurlijk nog net prettiger is, is dit al een verademing ten opzichte van het "automatische" grootlicht van andere auto's waarin ik gereden heb
Helaas heeft de mijne geen Hibeam kwam ik gisteren achter
Momenteel rijd ik flex lease, dus zou elke maand kunnen wisselen. Kan ook overstappen op reguliere lease, en dan kan ik zelf een auto samenstellen met precies de opties die ik belangrijk vind. Wellicht dat ik dat doe, hoewel ik er een beetje tegen aan hik om 4 jaar aan een auto vast te zitten. Anderzijds heb ik mijn Opel Astra ook 3,5 jaar gereden zonder problemen..

Yep. Het ILS kalibratieproces wat plaatsvind bij opstarten systeem vind ik altijd al een mooi iets om te zien, zonder ook maar één meter gereden te hebben
Ik weet wel dat ik bij een volgende auto daarop nog kritischer zal zijn. Toen ik voor de huidige ging kijken, en direct daarop ook aankocht, kwam ik er eigenlijk pas na de aankoop achter wat er aan "verborgen" opties allemaal in de auto zat. De eerste rij en visuele indruk was al meer dan voldoende om ja te zeggen.
Er zit ook zo'n belachelijk duur DVD wisselaar systeem in mijn auto, de eerste eigenaar had aardig dure wensen. Ik doe er werkelijk vrijwel niets mee, heb enkel via Marktplaats een DVD-Audio op de kop getikt om dat eens te kunnen beleven, en een Video DVD geprobeerd, maar daar is het verder ook wel bij gebleven.
Dus de nieuwere uitvoering van ILS, ja graag, DVD systeem, nergens voor nodig
Testing, one, two ...