Ik dacht, laat ik mijn Bip weer eens opladen / updaten (inmiddels al enkele maanden tot tevredenheid de Bip S in gebruik). Vervolgens ook een nieuw watch face geïnstalleerd; echt was ik met van alles tegelijk bezig en had er niet op gelet dat dit een Bip S watch face was... De Bip lijkt volledig gebricked; hij blijft uit en reageert nergens meer op (ook bij opladen verschijnt er niets meer op het scherm). Iemand een idee? Ik heb weinig (hoopvols) terug kunnen vinden, bijv. op Reddit.
Update:
Gezien het ontbreken van reacties; verwacht ik dat niemand een idee heeft hoe dit kan worden opgelost. Dit is in lijn met hetgeen ik elders heb terug kunnen vinden. Ook contact gehad met Amazfit, maar die proberen er snel van af te zijn of 'oplossingen' aan te dragen als 'kan je de nieuwste firmware er op zetten', terwijl ik in mijn vraag heb aangegeven dat de Bip nergens op reageert en ik er ook geen connectie mee kan maken. Vervolgens sturen ze mij door naar de verkoper; die uiteraard ook geen idee heeft of (en hoe) dit kan worden opgelost. Ik vrees dat dit einde verhaal is voor mij Bip...
Update:
Gezien het ontbreken van reacties; verwacht ik dat niemand een idee heeft hoe dit kan worden opgelost. Dit is in lijn met hetgeen ik elders heb terug kunnen vinden. Ook contact gehad met Amazfit, maar die proberen er snel van af te zijn of 'oplossingen' aan te dragen als 'kan je de nieuwste firmware er op zetten', terwijl ik in mijn vraag heb aangegeven dat de Bip nergens op reageert en ik er ook geen connectie mee kan maken. Vervolgens sturen ze mij door naar de verkoper; die uiteraard ook geen idee heeft of (en hoe) dit kan worden opgelost. Ik vrees dat dit einde verhaal is voor mij Bip...
[ Voor 34% gewijzigd door zerocool82 op 20-11-2020 16:08 . Reden: Contact gehad met Amazfit ]