Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:47
Mede-auteur:
  • Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 23:01

Techrvw

[Xiaomi Huami Amazfit Bip] Accessoires

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/caMMt7VNFFF0IcnjvVkbmkyn/full.png

De Xiaomi Amazfit Bip is een prachtige smartwatch. Het design is misschien een beetje afgekeken van Apple. Op dit moment lijkt mij dit een prima smartwatch voor een niet al te hoge prijs.

Voor de Amazfit Bip zijn een hoop accessoires te krijgen. Bandjes, covers en screenprotectors. Dit topic is bedoeld om dat soort accessoires te bespreken.

Terug naar Inhoudsopgave

Specificaties:

Hardware
  • Brand: Xiaomi
  • Bluetooth Version: Bluetooth 4.0
  • Waterproof: Yes
  • IP rating: IP68
Functions
  • Bluetooth calling: Phone call reminder
  • Messaging: Message reminder
  • Health tracker: Heart rate monitor, Pedometer, Sedentary reminder, Sleep monitor
  • Alert type: Vibration
  • Other Function: Alarm, Barometer, GPS
Screen
  • Screen: Corning Gorilla Glass Screen
  • Screen resolution: 176 x 176
  • Screen size: 1.28 inch
  • Operating mode: Press button, Touch screen
Battery
  • Type of battery: Lithium-ion polymer battery
  • Battery Capacity: 190mAh
  • Charging Time: About 2.5hour
  • Standby time: 45 days
Dial and Band
  • Shape of the dial: Rectangle
  • Case material: Polycarbonate
  • Band material: Silicone
Features
  • Compatible OS: Android, IOS
  • Compatability: Android 4.4 / iOS 8.0 and above systems
Weight and Size
  • Product size (L x W x H): 24.00 x 2.50 x 1.30 cm / 9.45 x 0.98 x 0.51 inches
  • Package size (L x W x H): 15.00 x 15.00 x 15.00 cm / 5.91 x 5.91 x 5.91 inches
  • Product weight: 0.0320 kg
  • Package weight: 0.1420 kg
Package Contents
  • Package Contents: 1 x Smart Watch, 1 x Charging Cable, 1 x English User Manual
Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM naar rens-br of Roboafca.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.012-02-2018Topic aangemaaktrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Ik zal dit topic maar eens aftrappen.

Gisteren was ik alvast aan het kijken naar accessoires voor de Bip. Ik heb nu al een screenprotector besteld en zit er nog aan te denken om een ander bandje en een case te bestellen.

Voor het bandje zat ik te denken aan een van deze:
Afbeeldingslocatie: https://image4.geekbuying.com/ggo_pic/2017-08-24/Huami-Amazfit-Bip-Steel-Watchband-Black-447571-.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img2.banggood.com/thumb/view/oaupload/banggood/images/DF/77/7624c169-277f-405b-b0c5-54ec6fd11317.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img2.banggood.com/thumb/view//oaupload/banggood/images/2E/13/36051927-ac80-45ce-9448-38b77788eca1.jpg
Plaatjes zijn klikbaar.

Iemand al ervaringen met andere bandjes?

De cases heb je geloof ik maar in één soort:
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-provider-img/straight-product-img/20180123/HQBWC3151/HQBWC31510249/source-img/110118-9507.jpg
Ik wil dan graag de zwarte bestellen, al is die niet overal te koop. Ik heb gekeken bij Banggood, Aliexpress, iBuygou, Ebay, Geekbuying, Gearbest en daar zijn ze wisselend tussen de 4 en 6 euro. Vooral het verschil tussen alle kleuren en de zwarte is best aanzienlijk, de meeste kleuren zijn te krijgen voor +/- 1,50.

Maar belangrijkste nog, heeft er iemand ervaring met zo'n case? @Kiswum heb jij zo'n case er niet op zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
Ben benieuwd naar dat bandje.

*volgt dit topic* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Welke? Ik heb de eerste maar besteld, zag hem op veel websites voorbij komen. Maar niet voor die prijs die hij nu is bij Geekbuying. Met code 'VNWJBBZC' kreeg ik nog 5% korting (wel 33 hele cent :p)

Het is nu echter Chinees nieuwjaar, dus het kan wel even duren voordat het hier is. Maar ik hou je zeker op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
Sorry, was dat vergeten te zeggen. Ik bedoelde de eerste.
Goeie korting iig ;)

Thanks! (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Zijn er trouwens al mensen die ervaringen hebben met andere horlogebandjes vor de Bip?
Ik zie er een hoop staan op bijvoorbeeld AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xthephreakx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 17:26
Ik heb het horloge nu bijna 3 weken in gebruik en heb nu nog 27% batterij over tussendoor heb ik niet opgeladen.

ik heb een silicone bandje net zoals de apple nike watch zwart geel en bevalt erg goed.

https://nl.aliexpress.com...ae803_5&priceBeautifyAB=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 12:16

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

xthephreakx schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:06:
Ik heb het horloge nu bijna 3 weken in gebruik en heb nu nog 27% batterij over tussendoor heb ik niet opgeladen.

ik heb een silicone bandje net zoals de apple nike watch zwart geel en bevalt erg goed.

https://nl.aliexpress.com...ae803_5&priceBeautifyAB=0
Ik lees het niet op de productpagina, maar zijn dit Quick Release?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xthephreakx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 17:26
i2Paq schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:36:
[...]

Ik lees het niet op de productpagina, maar zijn dit Quick Release?
ja dat is die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bedankt!

Ik/we hebben uiteindelijk andere besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:02
Mijn amazfit bip komt deze week binnen als het goed is, heb ook gelijk een screenprotector gekocht. Iemand ervaring? Is het gemakkelijk er op te plakken en blijft het er goed opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:53:
Mijn amazfit bip komt deze week binnen als het goed is, heb ook gelijk een screenprotector gekocht.
Welke heb je besteld?

Ik heb deze besteld, maar die is nog onderweg, dus nog geen ervaringen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:55:
[...]

Welke heb je besteld?

Ik heb deze besteld, maar die is nog onderweg, dus nog geen ervaringen helaas.
Heb deze besteld: https://m.nl.aliexpress.c...erList.0.0.9880b752EP76To

Volgens mij hetzelfde toch?

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-03-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Volgens mij zijn ze van een ander merk, maar voor de rest lijken ze inderdaad hetzelfde te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rens-br
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:09:
De cases heb je geloof ik maar in één soort:
[afbeelding]
Ik wil dan graag de zwarte bestellen, al is die niet overal te koop. Ik heb gekeken bij Banggood, Aliexpress, iBuygou, Ebay, Geekbuying, Gearbest en daar zijn ze wisselend tussen de 4 en 6 euro. Vooral het verschil tussen alle kleuren en de zwarte is best aanzienlijk, de meeste kleuren zijn te krijgen voor +/- 1,50.

Maar belangrijkste nog, heeft er iemand ervaring met zo'n case? @Kiswum heb jij zo'n case er niet op zitten?
Om mijzelf maar even te quoten. Mijn case is inmiddels binnen en hij past echt perfect, het doet totaal geen afbreuk aan de Bip zelf en hij beschermd toch vrij goed:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TDLbtlOx8Bjg6G8fSkqZyzop/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X8okGIIuGVZYihkKqDxaLAAP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9LSaatMHKX9m7rJaubzgrfmi/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 06-03-2018 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rens-br schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Mijn case is inmiddels binnen en hij past echt perfect, het doet totaal geen afbreuk aan de Bip zelf en hij beschermd toch vrij goed.
Bedankt, en besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Om mijzelf maar even te quoten. Mijn case is inmiddels binnen en hij past echt perfect, het doet totaal geen afbreuk aan de Bip zelf en hij beschermd toch vrij goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat zelf te twijfelen aan zo een case, is het nu echt nodig? Bedoel beschadigd de zijkanten snel van de bip? Of is het meer om in verschillende kleuren op te fleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:59:
Zat zelf te twijfelen aan zo een case, is het nu echt nodig? Bedoel beschadigd de zijkanten snel van de bip? Of is het meer om in verschillende kleuren op te fleuren?
Echt nodig? Geen idee precies. Maar ik hou mijn spullen graag netjes en het doet totaal geen afbreuk aan de watch, dus waarom niet?

Daarnaast zag ik op mijn Mi Band dat de zijkanten van mijn bandje nogal veel sleten, bij de Mi band is dat niet zo'n ramp. Kwestie van nieuw bandje bestellen, maar bij de Bip kan dat dus niet.

Dus je kan gewoon een case bestellen in de kleur van je Bip, dan zie je er niks van. Of je koopt er eentje in felle kleuren en zo kan je de Bip nog een beetje personaliseren.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 07-03-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Heeft iemand al een bruin-lederen (kwaliteits)band gevonden?

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
koekiemonster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:37:
Heeft iemand al een bruin-lederen (kwaliteits)band gevonden?
Wat heb je zelf al gevonden? Een snelle zoektocht op bijv. Aliexpress leert mij dat die bandjes er gewoon zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Ja, die AliExpress had ik ook al gevonden, maar met een prijs van 2/3 euro vermoed ik dat se kwalitrit mega bagger is.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vraagje, zoek nu een case voor de amazfit bip. Welk merk kan ik het beste pakken? Er wordt gezegd dat sikai de orginele case is voor de amazfit bip allen betaal je daar tussen de 4 a 5 euri voor. De "niet originele" kan je al kopen tussen de 1,40 en 2,50 al kopen. Zit daar echt een kwaliteits verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:56
Past de bip nog in de lader met de case erop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
koekiemonster schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:42:
Ja, die AliExpress had ik ook al gevonden, maar met een prijs van 2/3 euro vermoed ik dat se kwalitrit mega bagger is.
Tot nu toe vallen mij dat soort dingen wel heel erg mee. De stainless steel bandjes bijvoorbeeld zijn best wel prima.
dutchnltweaker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:18:
Vraagje, zoek nu een case voor de amazfit bip. Welk merk kan ik het beste pakken? Zit daar echt een kwaliteits verschil in?
Ik heb dus deze besteld en die bevalt prima. Heb niet het idee dat het slechte kwaliteit is, omdat het niet van 'het merk' is. Overigens zijn bij Geekbuying maar 2 dollar, alleen hebben ze daar geen zwarte.
StinkyPanda schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:28:
Goede vraag! Dat zal ik straks eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
[...]

Tot nu toe valken mij dat soort dingen wel heel erg mee. De stainless steel bandjes bijvoorbeeld zijn best wel prima.

[...]

Ik heb dus deze besteld en die bevalt prima. Heb niet het idee dat het slechte kwaliteit is, omdat het niet van 'het merk' is. Overigens zijn bij Geekbuying maar 2 dollar, alleen hebben ze daar geen zwarte.

[...]

Goede vraag! Dat zal ik straks eens uitproberen.
Geekbuying heeft wel een zwarte ;) https://m.geekbuying.com/...PC-Case-Black-393152.html

Is wel 1 dollar duurder dan de rest.

Btw: zie nu wat jij gestuurd hebt wel van het merk sikai is (dus originele). Jammer genoeg bijna alle kleuren uit stock..

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 08-03-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ah verrek. Die versie hadden ze twee weken nog niet toen ik die van Ebay bestelde. Heb toen nog speciaal aan de klantenservice gevraagd of ze een zwarte versie aanboden, maar dat was niet zo.
Btw: zie nu wat jij gestuurd hebt wel van het merk sikai is (dus originele). Jammer genoeg bijna alle kleuren uit stock..
Ik kan dat niet halen uit de bestelpagina op Ebay. Maar goed hij bevalt tot nu tie prima en ziet er netjes uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:34:
[...]

Ah verrek. Die versie hadden ze twee weken nog niet toen ik die van Ebay bestelde. Heb toen nog speciaal aan de klantenservice gevraagd of ze een zwarte versie aanboden, maar dat was niet zo.

[...]

Ik kan dat niet halen uit de bestelpagina op Ebay. Maar goed hij bevalt tot nu tie prima en ziet er netjes uit.
Gaat over de Geekbuying sorry, die zijn de originele. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:36:
Gaat over de Geekbuying sorry, die zijn de originele. O-)
Deze kleuren inderdaad wel, deze kleuren echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Deze kleuren inderdaad wel, deze kleuren echter niet.
En laat ik nu die kleuren willen die ze op dit moment niet in stock hebben :o O-) .

Excuses, klopt de zwarte is toevallig weer nier van sikai.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 08-03-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:17:
En laat ik nu die kleuren willen die ze op dit moment niet in stock hebben :o O-) .
Wat ik bedoelde te zeggen was dat het ene linkje wel de merk cases heeft en de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rens-br schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:18:
[...]

Wat ik bedoelde te zeggen was dat het ene linkje wel de merk cases heeft en de andere niet.
En welk linkje is wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Volgens de productafbeeldingen is deze serie wel van het merk Sikai en deze dus niet. Verder in de omschrijving wordt er geen woord gerept over het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:50
Mijn Bip is onderweg vanuit China, maar ik twijfel of ik een case moet gebruiken. Mijn huidige horloges zijn ook nauwelijks beschadigd na veel dragen dus denk dat het zonde is van het geld.

Moet alleen nog even op zoek naar een lederen bandje. Is dit een normaal bandje met pinnetjes? Ervaring met bandjes uit China is namelijk niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Highfive95 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:51:
Mijn Bip is onderweg vanuit China, maar ik twijfel of ik een case moet gebruiken. Mijn huidige horloges zijn ook nauwelijks beschadigd na veel dragen dus denk dat het zonde is van het geld.
Aan de andere kant. Een case kost momenteel €1,60 en je ziet er niks van. Dus ik zou zeggen, better safe than sorry.
Moet alleen nog even op zoek naar een lederen bandje. Is dit een normaal bandje met pinnetjes? Ervaring met bandjes uit China is namelijk niet geweldig.
Ik heb geen ervaring met lederen bandjes uit china, maar de stalen bandjes uit china, voor mijn Mi Band waren prima. Ik heb nog geen ervaring met Chinese bandjes voor de Bip, aangezien die nog onderweg is.

Het bandje zelf zit inderdaad met pinnetjes vast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vt6r1dKenOSRxOMyU8hqMU7h/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:50
rens-br schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:15:

Het bandje zelf zit inderdaad met pinnetjes vast:
[afbeelding]
Top! Dan zou een "normaal" horlogebandje ook moeten passen. Even afwachten tot hij binnen is en dan eens kijken of bandje wil vervangen. Lederen bandje vind ik normaal gesproken fijner.

En je hebt gelijk v.w.b. case. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Highfive95 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:27:
Top! Dan zou een "normaal" horlogebandje ook moeten passen. Even afwachten tot hij binnen is en dan eens kijken of bandje wil vervangen. Lederen bandje vind ik normaal gesproken fijner.
Grote kans van wel ja, de bandjes hebben ook gewoon een normaal formaat van 20mm. Ik heb alleen geen idee hoe een 'normaal' horloge bandje vastgemaakt wordt? Hebben die ook zo'n schuifje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rens-br schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:30:
[...]

Grote kans van wel ja, de bandjes hebben ook gewoon een normaal formaat van 20mm. Ik heb alleen geen idee hoe een 'normaal' horloge bandje vastgemaakt wordt? Hebben die ook zo'n schuifje?
Dat heet "Quick Release" en zit niet op elk bandje.

Je moet dus zoeken naar Quick Release, al lijkt het wel dat bijna elk bandje nu een Quick Release is.

Er is wel een groot verschil in de kwaliteit van het mechanisme, de goedkopere bandjes hebben last van niet meer bewegende schuifjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
i2Paq schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:21:
Dat heet "Quick Release" en zit niet op elk bandje.

Je moet dus zoeken naar Quick Release, al lijkt het wel dat bijna elk bandje nu een Quick Release is.
Dat is nuttige informatie! Bedankt voor de uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Zijn er betere screen protectors voor de amazfit bip? De film/tpu zijn kwalitatief niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:50:
Zijn er betere screen protectors voor de amazfit bip? De film/tpu zijn kwalitatief niet echt goed.
Welke had je precies besteld? Ik heb deze besteld, maar die is nog onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Welke had je precies besteld? Ik heb deze besteld, maar die is nog onderweg.
Ik had deze besteld: https://m.nl.aliexpress.c...erList.0.0.9880b752x0SJgw

Had er perongeluk 9 besteld en dat was maar goed ook.. de eerste 3 waren echt flut nu heb ik de 4e er op zitten maar nog steeds niet super... bij de bolling (of beetje daarvoor) zit de screen protector er langs ze zijkanten los, hier komt uiteindelijk vuil onder zitten en vind het er ook niet uitzien.

Had liefst een van echt hard glas gehad.. heb nu een van de apple watch besteld (38mm variant) kijken of dat wat is (wel een harde variant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:06:
Had er perongeluk 9 besteld en dat was maar goed ook.. de eerste 3 waren echt flut nu heb ik de 4e er op zitten maar nog steeds niet super... bij de bolling (of beetje daarvoor) zit de screen protector er langs ze zijkanten los, hier komt uiteindelijk vuil onder zitten en vind het er ook niet uitzien.
Dat is wel het nadeel van een gebogen glass. Op telefoons met een 2.5D scherm is er over het algemeen hetzelfde probleem.
Had liefst een van echt hard glas gehad.. heb nu een van de apple watch besteld (38mm variant) kijken of dat wat is (wel een harde variant).
Is het formaat van het scherm van de Apple Watch en Bip hetzelfde dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Dat is wel het nadeel van een gebogen glass. Op telefoons met een 2.5D scherm is er over het algemeen hetzelfde probleem.

[...]

Is het formaat van het scherm van de Apple Watch en Bip hetzelfde dan?
Formaat is bijna hetzelfde dacht ik scheelde wel 2 of 1 mm.

Dit bedoelde ik @rens-br :
Amazfit bip screen protector

De zijkanten komen automatisch los en er komt vuil onder.. hopelijk is de ene die ik nu bestel stuk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:44:
Formaat is bijna hetzelfde dacht ik scheelde wel 2 of 1 mm.

Dit bedoelde ik @rens-br :
[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad echt niet uit. Ik zal mijn ervaring delen, als die binnen is.
StinkyPanda schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:28:
Ik heb dit gisteren even voor je gecontroleerd en de case moet eraf voordat deze in de lader past. Gelukkig is de case er met één wip vanaf te halen en hoeft het laden maar 1x per 20/30 dagen.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 13-03-2018 08:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:09:
Voor het bandje zat ik te denken aan een van deze:
[afbeelding]
Dit bandje kwam vandaag binnen en het is een hele grote verbetering voor de Bip! Het was even uitzoeken hoe het bandje kleiner moest (pinnetje eruit drukken in de richting van de pijl) Zie hieronder het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ADNfIOOrdE3lhdwbLnQmK9S9/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WCOhSfZKbgedGvp46iGUNdPq/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@rens-br moet concluderen dat de link die je me gaf: https://m.geekbuying.com/Search?keyword=Bip%20case beetje neppers zijn... ze geven aan 3 dagen flash sale dus ik dacht hehe eindelijk kan ik de kleuren kopen die ik wil.. dus niet en nu de 2e keer weer niet. Vind dit wel vreemd, maar ga ze wel ergens anders bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-03-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:51:
@rens-br moet concluderen dat de link die je me gaf: https://m.geekbuying.com/Search?keyword=Bip%20case beetje neppers zijn... ze geven aan 3 dagen flash sale dus ik dacht hehe eindelijk kan ik de kleuren kopen die ik wil.. dus niet en nu de 2e keer weer niet. Helaas vertrouw ik de site hierom niet echt meer.
Ik begrijp niet helemaal wat je nu precies bedoeld? En naar welke kleur ben je op zoek?

Overigens heb ik zowel mijn Bip, als bijna alle accessoires besteld bij die website en op de screenprotector na, is inmiddels alles binnen. Website is dus prima te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:53:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat je nu precies bedoeld? En naar welke website ben je op zoek?

Overigens heb ik zowel mijn Bip, als alle accessoires besteld bij die website en op de screenprotector na, is inmiddels alles binnen. Website is dus prima te vertrouwen.
Bedoel, ik wachten op bepaalde kleuren (deze zijn in sale), 3 dagen duurde het voor dat deze afgelopen zou zijn. Dus ik op de minuut gewacht, de tijd ging weer in en de teller stond gelijk weer op uitverkocht.

Kan gebeuren dacht ik dus 2e keer gewacht en weer hetzelfde, dat bedoelde ik dus dat het een beetje nepperij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:58:
Bedoel, ik wachten op bepaalde kleuren (deze zijn in sale), 3 dagen duurde het voor dat deze afgelopen zou zijn. Dus ik op de minuut gewacht, de tijd ging weer in en de teller stond gelijk weer op uitverkocht.
Wellicht is de Sale populair en verlengen ze hem daarom weer. Het op 'uitverkocht' laten staan heeft daar weinig mee te maken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:00:
[...]

Wellicht is de Sale populair en verlengen ze hem daarom weer. Het op 'uitverkocht' laten staan heeft daar weinig mee te maken lijkt me?
Ja maar als ze hem verlengen en je kunt het heletijd niet kopen.. is ook niet echt handig toch? :+ ;) Dat was meer mijn punt.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-03-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:01:
Ja maar als ze hem verlengen en je kunt het heletijd niet kopen.. is ook niet echt handig toch? :+ ;) Dat was meer mijn punt.
Ah zo. Nee echt handig is dat niet nee. Maar welke kleur wil je graag hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Ah zo. Nee echt handig is dat niet nee. Maar welke kleur wil je graag hebben?
De leger groen en oranje, maar heb deze nu via aliexpress besteld voor ongeveer 1,40 per stuk (weet niet wat de kwaliteit is maar goed), vond de sikai variant best duur. Kosten tussen de 6 a 10 euro een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:30:
De leger groen en oranje, maar heb deze nu via aliexpress besteld voor ongeveer 1,40 per stuk (weet niet wat de kwaliteit is maar goed), vond de sikai variant best duur. Kosten tussen de 6 a 10 euro een beetje te veel van het goede.
Welke precies? En dat ben ik helemaal met jou eens. Dat is echt te duur voor een beetje plastic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Welke precies? En dat ben ik helemaal met jou eens. Dat is echt te duur voor een beetje plastic.
Deze: https://m.nl.aliexpress.c...erList.0.0.9880b752s0j2ZK

Kan je uit verschillende kleuren kiezen, heb zelf dus de army green en de oranje gekozen. Nette prijs vind ik zelf, als ik ze binnen heb laat ik me mening hier wel even horen ;) .

Vraag me af of de originele strap van de amazfit ergens te koop is, zie alleen maar op dit moment die er op lijken maar het niet zijn qua kwaliteit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:39:
Deze: https://m.nl.aliexpress.c...erList.0.0.9880b752s0j2ZK

Kan je uit verschillende kleuren kiezen, heb zelf dus de army green en de oranje gekozen. Nette prijs vind ik zelf, als ik ze binnen heb laat ik me mening hier wel even horen ;) .
Op het eerste oog zijn die volgens mij ook prima, maar goed de kwaliteit kan altijd minder zijn.
Vraag me af of de originele strap van de amazfit ergens te koop is, zie alleen maar op dit moment die er op lijken maar het niet zijn qua kwaliteit helaas.
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Waarom zou je die willen? Ik vind dat bandje maar lelijk, als ik heel eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Op het eerste oog zijn die volgens mij ook prima, maar goed de kwaliteit kan altijd minder zijn.

[...]

Die ben ik nog niet tegen gekomen. Waarom zou je die willen? Ik vind dat bandje maar lelijk, als ik heel eerlijk ben.
Precies, we zullen zien.

Hij is niet super mooi klopt, maar het zit gewoon lekker en dacht misschien is deze los te koop als reserve in de toekomst(frisse nieuwe), maar tot nu toe alleen "nepperds" gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:48:
Hij is niet super mooi klopt, maar het zit gewoon lekker
Dat ben in helemaal met je eens. Zit een stuk beter en steviger dan het bandje van de Mi Band bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
rens-br schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Dit bandje kwam vandaag binnen en het is een hele grote verbetering voor de Bip! Het was even uitzoeken hoe het bandje kleiner moest (pinnetje eruit drukken in de richting van de pijl) Zie hieronder het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha! Vandaag die van mij binnen gekregen. Daar knapt ie zeker van op! Staat erg netjes en zit ook erg prettig bij mij.

Pinnetjes eruit drukken was bij die van mij vrij lastig. Maar kan ook door gebrek aan gereedschap komen hier :). Gat is ~1mm, dus zou met iets van 1mm door moeten drukken.. Uiteindelijk een oud boortje gebruikt van 1mm die ik nog had liggen (kon ik ze er zo uit tikken). Maar zoiets als dit zou wel handig zijn geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RaptorRVL schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:44:
Pinnetjes eruit drukken was bij die van mij vrij lastig. Maar kan ook door gebrek aan gereedschap komen hier :). Gat is ~1mm, dus zou met iets van 1mm door moeten drukken.. Uiteindelijk een oud boortje gebruikt van 1mm die ik nog had liggen (kon ik ze er zo uit tikken). Maar zoiets als dit zou wel handig zijn geweest..
Zoiets was inderdaad wel handig geweest. Ik had het opgelost om te drukken met een kleine schroevendraaier, ging ook lastig, maar uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb zo'n apparaatje besteld op eBay voor een paar Euro.

Ligt niet in de weg en altijd handig.

Verder heb ik voor mijn vrouw en mijzelf de volgende bandjes besteld: Universal Quick release 20mm Wrist Band Strap

Mede vanwege de vele vrolijke kleurtjes.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1KnmKj3fH8KJjy1zcq6ATzpXaW/Universal-Quick-release-20mm-Wrist-Band-Strap-For-Samsung-Gear-Sport-Moto360-Gen-2-42mm-Pebble.jpg_220x220.jpg

Bandjes zijn inmiddels binnen en zitten erg comfortabel.

[ Voor 84% gewijzigd door i2Paq op 16-03-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@rens-br ben heel benieuwd naar jou ervaring straks met een screen protector voor de amazfit bip, wil nu al melden dat die van mij er gewoon na een paar dagen van zelf eraf gevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:46:
@rens-br ben heel benieuwd naar jou ervaring straks met een screen protector voor de amazfit bip, wil nu al melden dat die van mij er gewoon na een paar dagen van zelf eraf gevallen....
Die zal ik zeker delen, ik verwacht de protector een dezer dagen. Heb die tegelijkertijd besteld met mijn bandje, dus ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:47:
[...]

Die zal ik zeker delen, ik verwacht de protector een dezer dagen. Heb die tegelijkertijd besteld met mijn bandje, dus ik hou je op de hoogte.
Even update, heb tussen de film screen protectors een TPU variant gekregen. Soort van flexibele plastic die zo vast zit aan je scherm en deze is perfect heb er meer van besteld.

Het is volgens mij deze (weet het niet meer zeker andere bestelling gaf dat ook aan maar is film): https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.IA9etT

Laat wel weten als ik ze binnen heb.

Btw heb die zelfde die jij hebt besteld via geekbuying nu ook besteld, kijk en of het wat is. Vraag me wel af hoe ik een account kan verwijderen want wou geen account, had om die reden alleen uitgecheckt via paypal.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-03-2018 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 01:23
Ik zit nog een beetje te azen op de deze bandjes.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB11nzsawjN8KJjSZFgq6zjbVXaT.jpg?size=53111&height=640&width=640&hash=1670d77e1c3365f42e3eb28286622e2c

Zo zit het uiteinde van het bandje altijd onder de band, waardoor die nooit dubbelklapt. Maar ik moet nog maar even beter zoeken om het onder de €4,48 te kunnen krijgen.

€3,11 lijkt er al meer op. 22 mm

[ Voor 24% gewijzigd door DJustin op 16-03-2018 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-06 10:40
DJustin schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:25:

[afbeelding]

Zo zit het uiteinde van het bandje altijd onder de band, waardoor die nooit dubbelklapt. Maar ik moet nog maar even beter zoeken om het onder de €4,48 te kunnen krijgen.

Het lijkt er op dat ze alleen in 22mm gemaakt worden, maar er zijn een paar slimmeriken die er aan weerszijden een mm af snijden en er een 20mm quick release in zetten.
Als je goed naar de foto's kijkt zie je dat de ronding in de band niet door loopt naar het einde, maar zo'n 2cm voor het eind naar binnen loopt.

Ik hoop de mijne (zwart met grijs) morgen in ontvangst te nemen..

Toegevoegd:
De band is gemaakt op 20mm. Ziet er netjes afgewerkt uit, en het materiaal is net iets zachter dat de originele band. De sluiting blijft niet achter de mouw van een trui hangen.
Verwisselen gaat makkelijk in en minuut, mooie vinding, die quick releases.

[ Voor 5% gewijzigd door guapper op 17-03-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 20:05
Hallo allemaal!

Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar de stevigheid van de cases. Heeft iemand al enkele niet-officiele cases in gebruikt?

Idem voor de screen protectors. De tempered glass is voor alles met 2.5D glass helemaal onbruikbaar maar die film protectors ben ik benieuwd naar. Iemand meer ervaringen al? Topic doorgelezen hoor maar ik hoop iemand te vinden die echt kan zeggen: déze heb ik gekocht én ze zitten perfect :)

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:47:
[...]

Al binnengekregen en ervaring? Ik hem hem juist binnengekregen maar wachte eerst op jou ervaring O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
dutchnltweaker schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:26:
Al binnengekregen en ervaring? Ik hem hem juist binnengekregen maar wachte eerst op jou ervaring O-) .
Ja al best een tijdje, om eerlijk te zijn. Maar ben er nog niet aan toegekomen om hem uit te pakken en te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:26:
[...]

Ja al best een tijdje, om eerlijk te zijn. Maar ben er nog niet aan toegekomen om hem uit te pakken en te bevestigen.
Heb het er nu op gezet.. blijft lastig zit er wel op maar wel veel bubbeltjes again.

Heb nu een van aliexpress er op gezet en die is echt super, m.nl.aliexpress.com/item/32847 deze is super. Ben nu niet in de gelegenheid een foto hier op te zetten maar zet deze er straks op.

[ Voor 22% gewijzigd door dutchnltweaker op 30-03-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-06 10:40

[afbeelding]

Vraagje: hoe is jouw ervaring met deze band?

Ik heb m al wat weken in gebruik en nergens last van, tot ik maandag op de fiets naar het werk ging. Beetje zweet tussen de band en arm.
Volgende dag stond de metalen ring afgedrukt op mijn pols (lijkt wel uitslag) en de rand van de band laat een spoor van bultjes achter op de plaats waar mijn pols op tafel ligt... Irriteert flink, als een lichte brandwond. 24 uur later nog steeds zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 01:23
guapper schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:41:
[...]

Vraagje: hoe is jouw ervaring met deze band?
Uiteindelijk niet gekocht, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Hoi,

Ik heb de mijne inmiddels, top ding! : ))

Iemand een idee waar je best cases / straps kan bestellen?

Grt
Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
MetalG schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:33:
Iemand een idee waar je best cases / straps kan bestellen?
Hier in het topic komen een aantal websites voorbij, waarom probeer je het niet eerst daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
rens-br schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:25:
[...]

Hier in het topic komen een aantal websites voorbij, waarom probeer je het niet eerst daar?
Vond Aliexpress wat duur, en op geekbuying kan ik voor één of andere reden niet afrekenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
SIKAI Case voor Xiaomi Amazfit Bip BIT TEMPO Lite Jeugd horloge Case Cover Beschermende Shell voor Xiaomi Amazfit Smart Horloge tempo
http://s.aliexpress.com/yAB367jA?fromSns=Copy to Clipboard

De Sikai cases zijn nu een stuk goedkoper,
Heeft iemand al ervaring met de sikai bandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Janet_ schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:48:
Heeft iemand al ervaring met de sikai bandjes?
Als dat de meer-kleurige bandjes in die fotos zijn dan: Ja.

Mijn vrouw en ik hebben zo'n bandje en dat zit heerlijk.

Deze is origineel.

Wij hebben deze: Universal Quick release 20mm Wrist Band Strap

[ Voor 46% gewijzigd door i2Paq op 11-04-2018 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vraagje, is er een andere oplader beschikbaar voor de Amazfit bip dan de cradle charger (de gene dat bijgeleverd is).
als je een case hebt om je amazfit moet je deze elke keer eraf halen, mijn amazfit gaat met elke dag GPS 10 dagen mee en elke keer als ik hem eraf haal dan voelt dit zo fragiel aan dat ik bang ben dat hij zo kapot gaat.

Heeft iemand ervaring met de Sikai cases? zijn deze echt veel beter?

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 11-04-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

dutchnltweaker schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:19:
Vraagje, is er een andere oplader beschikbaar voor de Amazfit bip dan de cradle charger (de gene dat bijgeleverd is).
als je een case hebt om je amazfit moet je deze elke keer eraf halen, mijn amazfit gaat met elke dag GPS 10 dagen mee en elke keer als ik hem eraf haal dan voelt dit zo fragiel aan dat ik bang ben dat hij zo kapot gaat.

Heeft iemand ervaring met de Sikai cases? zijn deze echt veel beter?
Ik zocht ook al een dergelijke lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
i2Paq schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:52:
[...]

Als dat de meer-kleurige bandjes in die fotos zijn dan: Ja.

Mijn vrouw en ik hebben zo'n bandje en dat zit heerlijk.

Deze is origineel.

Wij hebben deze: Universal Quick release 20mm Wrist Band Strap
Dank je! Dan ga ik bestellen, mijn bip is onderweg uit Spanje alleen snap niks van de track and trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ronnie N schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:54:
Zijn de frontjes ook los te bestellen? Zie ze op DX niet staan.
Ik neem even aan dat je de case bedoeld? Die zijn alleen maar los te bestellen. De mijne komt van Ebay vandaan, maar ze zijn bij veel verschillende shops te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1068153

Hoop dat iemand het antwoord weet ....:-)
Kan er een (externe) hartslagband gekoppeld worden aan de Bip (zoals dat bij de Stratos kan) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anoniem: 1068153 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:35:
Kan er een (externe) hartslagband gekoppeld worden aan de Bip (zoals dat bij de Stratos kan) ?
Externe hartslag band? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Dat de Bip de hartslag van een ander apparaat afhaalt en weergeeft? Ik ben zo'n optie nog nergens tegengekomen, dus ik verwacht dat het niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Externe hartslag band? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Dat de Bip de hartslag van een ander apparaat afhaalt en weergeeft? Ik ben zo'n optie nog nergens tegengekomen, dus ik verwacht dat het ondersteund wordt.
Hier een instructie hoe de Stratos via bluetooth een hartslagband koppeld: YouTube: How to pair Amazfit Stratos to Bluetooth chest strap or arm band

Je reactie lezende, lijkt het erop dat je het woord 'niet'' bent vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anoniem: 1068153 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:19:
Hier een instructie hoe de Stratos via bluetooth een hartslagband koppeld: YouTube: How to pair Amazfit Stratos to Bluetooth chest strap or arm band

Je reactie lezende, lijkt het erop dat je het woord 'niet'' bent vergeten.
Klopt inderdaad. Ik heb net het filmpje even bekeken en zo'n optie zit er niet op de Bip. Dus nu om zeker te zijn: Nee, dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb net het filmpje even bekeken en zo'n optie zit er niet op de Bip. Dus nu om zeker te zijn, nee dat gaat niet.
Dank voor het uitzoeken en je snelle reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-06 15:35

[afbeelding]

Ik heb dit bandje en hij bevalt mij super goed.
Nooit meer een los uiteinde en de gaatjes zorgen er bij mij voor dat ik minder last heb van zweet.
Zn geld dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06 18:52
rens-br schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:07:
[...]

Ik neem even aan dat je de case bedoeld? Die zijn alleen maar los te bestellen. De mijne komt van Ebay vandaan, maar ze zijn bij veel verschillende shops te koop.
Ik heb zelf inmiddels 2 verschillende merken geprobeerd van de cases: De eerste brak op 't middenpunt bij 't plaatsen en de andere werd gebroken geleverd. In beide gevallen precies op dezelfde plek gebroken. :(
Nu een 3e in bestelling van 't 'orginele' merk Sikai. Eens kijken of het type plastic daadwerkelijk verschilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
dasystemcheck schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:16:
Ik heb zelf inmiddels 2 verschillende merken geprobeerd van de cases: De eerste brak op 't middenpunt bij 't plaatsen en de andere werd gebroken geleverd. In beide gevallen precies op dezelfde plek gebroken. :(
Nu een 3e in bestelling van 't 'orginele' merk Sikai. Eens kijken of het type plastic daadwerkelijk verschilt.
Vervelend dat de kwaliteit bij jou zo tegen valt. Overigens viel mij een paar dagen geleden op dat aan de binnenkant van mijn case, Sikai staat. Die bevalt prima en is ook meerdere malen al los geweest. Dus dikke aanrader om te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
dasystemcheck schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Hopelijk bevalt het, ik wacht nog op de mijne sinds 10-4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 19:25
Sikai case is bij mij wel kapot gegaan. Het rood is wel mooier dan van de hele cheape versies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aran
  • Laatst online: 25-06 18:09
Hier ook een sikai binnen. Mooi ding. Laat zich prima plaatsen. En niet duur bij Ali.

Nog wel op zoek naar een leuk bandje. Nog andere aanraders dan hierboven? Ik zoek iets wat nog wel 'netjes' is zodat ik het dagelijks kan dragen maar wat 'leuker' en prettiger dan de zwarte die erbij zat.

[ Voor 55% gewijzigd door aran op 26-05-2018 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
aran schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:29:
Hier ook een sikai binnen. Mooi ding. Laat zich prima plaatsen. En niet duur bij Ali.
Heb je een link toevallig?
Nog wel op zoek naar een leuk bandje. Nog andere aanraders dan hierboven? Ik zoek iets wat nog wel 'netjes' is zodat ik het dagelijks kan dragen maar wat 'leuker' en prettiger dan de zwarte die erbij zat.
Je zal de mijne waarschijnlijk al wel gezien hebben, maar ik vind hem erg lekker zitten en ziet er netjes en degelijk uit. Naar wat voor iets ben je precies op zoek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aran
@rens-br . Ik heb deze gekocht. Echt supersnel binnen overigens. Binnen een week.

https://nl.aliexpress.com...ell-voor/32843747406.html. Ik heb zwart en army green. Beiden mooi! Beetje rubberachtige feel.

Betreft jouw bandje. Ziet er 'zwaar' uit. Voelt ie zwaar?

[ Voor 9% gewijzigd door aran op 30-05-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
aran schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:19:
Betreft jouw bandje. Ziet er 'zwaar' uit. Voelt ie zwaar?
Hij is inderdaad vrij 'zwaar', zeker in verhouding met het originele bandje. Maar je voelt er eigenlijk helemaal niks van. Ik vind het in ieder geval een dikke aanrader.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 30-05-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06 18:52
aran schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:19:
... Beetje rubberachtige feel.
Klopt, heb de green army variant binnen en materiaal is duidelijk van betere kwaliteit dan die mixed-kleuren varianten van andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Heeft iemand nog ervaringen met deze mesh bandjes, in de zin van, of ze verkleuren na een tijdje of niet.
En zijn ze ergens goedkoper te krijgen in goeie kwaliteit

16 18 20 22 23mm Silver Black Gold Rose Gold Blue Mesh Milanese Loop Steel Bracelet Wrist Watch Band Strap Magnetic Closure
http://s.aliexpress.com/v63Q7vIb?fromSns=Copy to clipboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik ben rond aan het zoeken naar een nieuw bandje, omdat het originele bandje erg zweet bij mij. Graag wat advies. Ik ben aan het twijfelen tussen het materiaal. Geen leer, want ik wil hem niet af hoeven doen onder de douche. Ik zit te dubben tussen siliconen of metaal. Ik ben bang dat siliconen toch gaat zweten. Iemand ervaring/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TheovdS schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:45:
Ik zit te dubben tussen siliconen of metaal. Ik ben bang dat siliconen toch gaat zweten. Iemand ervaring/tips?
In dit topic komen al een aantal tips voorbij voor bandjes. Voldoen die allemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
rens-br schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:56:
[...]

In dit topic komen al een aantal tips voorbij voor bandjes. Voldoen die allemaal niet?
Ik kom wel geteld 2 reacties tegen als ik op zweet/zweten zoek. Daarnaast kom ik tegenstrijdige reacties tegen na speuren op internet. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aran
Ik heb deze een tijdje terug gekocht.

https://www.aliexpress.co...381&productId=32856159538

Ok heb series 2. Vergelijkbaar met wat @Anoniem: 523837 heeft gepost. Ik moet zeggen: erg tevreden! Licht en zweet niet! Lekker fris wel.
Pagina: 1 2 Laatste