Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het was helaas gewoon een samenvatting van Tubantia artikelen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Woy schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:01:
Het was helaas gewoon een samenvatting van Tubantia artikelen.
het is meer dan niks.
het is nu aan de aandacht gebracht voor het Nederlandse publiek.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Lubach heeft doorgaans wel invloed en brengt het op een goede manier onder de aandacht van een breed publiek, hopelijk werkt het hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ach, krijgen we morgen weer een onzinnige aanklacht. Moet je vooral tegen Lubach doen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lubach staat toch best bekend bij dit lijstje: meest invloedrijke Nederlander in de Media.
Op nummer 2, na John de Mol.

Hoe je eraan komt is mij een raadsel, maar hoe kom je er weer vanaf is de enige relevante vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Blijft zo bizar.. Dit moet toch gewoon ziek veel narcisme zijn, icm "iets" wat ze tegen hem heeft :? Hoe kun je anders zo'n groot bedrijf laten klappen en al die mensen die het mede mee op hebben gebouwd, zo maar aan de kant zetten als eigenaar. Die gun je toch ook een mooie (zakelijke) toekomst na alles wat ze voor je hebben gedaan...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JB schreef op maandag 16 maart 2020 @ 08:45:
Blijft zo bizar.. Dit moet toch gewoon ziek veel narcisme zijn, icm "iets" wat ze tegen hem heeft :? Hoe kun je anders zo'n groot bedrijf laten klappen en al die mensen die het mede mee op hebben gebouwd, zo maar aan de kant zetten als eigenaar. Die gun je toch ook een mooie (zakelijke) toekomst na alles wat ze voor je hebben gedaan...
Je noemt een heleboel dingen die bij een narcist net anders werken.

Een narcist doet een ander niets aan, die ander bestaat emotioneel niet voor een narcist. Die ander is een minderwaardige uitvoering van het eigen gedachtengoed. Daarom, wat goed is voor de narcist, is ook goed en logisch voor ieder ander. Zo niet, dan snapt die ander dat niet en is dat nog meer een reden om die ander tegen zichzelf te beschermen door die te domineren/manipuleren.

En die narcist zelf, die denkt gewoon goed en logisch te handelen. Dat maakt het ook zo lastig/onmogelijk om in te grijpen. Een narcist zal niet tot inzicht komen ziek te zijn, zelfs niet als de hele omgeving dat weet en probeert duidelijk te maken. (helaas ken ik dit ziektebeeld uit mijn directe omgeving )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ankona schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:22:
[...]

Je noemt een heleboel dingen die bij een narcist net anders werken.

Een narcist doet een ander niets aan, die ander bestaat emotioneel niet voor een narcist. Die ander is een minderwaardige uitvoering van het eigen gedachtengoed. Daarom, wat goed is voor de narcist, is ook goed en logisch voor ieder ander. Zo niet, dan snapt die ander dat niet en is dat nog meer een reden om die ander tegen zichzelf te beschermen door die te domineren/manipuleren.

En die narcist zelf, die denkt gewoon goed en logisch te handelen. Dat maakt het ook zo lastig/onmogelijk om in te grijpen. Een narcist zal niet tot inzicht komen ziek te zijn, zelfs niet als de hele omgeving dat weet en probeert duidelijk te maken. (helaas ken ik dit ziektebeeld uit mijn directe omgeving )
Je projecteert het narcisme denk ik op Sanderink? Ik doelde op oorzaak/gevolg :) Wat zij klaarblijkelijk doet, herken ik prima in jouw uiteenzetting en dat probeer ik ook te zeggen icm dat ze waarschijnlijk ook iets anders heeft waarmee hij in de houdgreep ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 16-03-2020 09:33 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet alleen naar sanderink kijken, maar ook de 'vorige' slachtoffers. Neem nu dat background artikel van Tubantia ( https://www.tubantia.nl/r...k-voor-zich-won~a01c6483/ ) . Daar graven ze in haar verleden en o.a haar CV. Maar als ze dieper komen klopt er geen reet van dat CV en klopt er ook niets van enkele beweringen over succesvol bedrijf wat opgevoerd was in haar CV maar een jaar later failliet gegaan was.

Van rijbroek komt bij mij over als iemand die constant jaagt op mannen met een bepaald succes (zie vorige en nu sanderink) met als doel het financieele gewin zelf binnen te harken. Als ze daar haar lichaam voor in de strijd gooit en bepaalde handelen voor doen moet dan heiligt het doel al de middelen. Ik ken eerlijk gezegd betere prostitutees die er gewoon eerlijk vooruit komen ook, maar goed :P

Wat mij zo stoort is de invloed van haar dat zorgt voor onrust en het zichzelf op landelijke televisie compleet voor schut zet. Apart van dat beantwoord het nu ook emails in naam van Sanderink en dicteert het het reilen en zeilen binnen centric. Voor een bedrijf dat 80% overheidsgerelateerd werk doet echt geen goede reclame.

Neem nu de ex liefjes van van rijbroek:
Maar als we contact zoeken met die toenmalige directeur reageert hij als door een wesp gestoken: “Ik wil hier niets mee te maken hebben” is het enige dat hij roept voordat hij de verbinding verbreekt.
“Ze heeft hooguit af en toe gebeld voor een fiscale vraag”, zegt hij. “Maar het is absoluut 100 procent zeker dat ze nooit voor ons gewerkt heeft.”
De volgende betrekking is ook al mistig. Op het cv noemt Van Rijbroek de Valkenberg Beheermaatschappij BV uit Tilburg als werkgever in 2004 en 2005. Ze vermeldt trots dat haar inzet geleid heeft tot “automatisering en beveiliging van processen en productie”en “winstgevendheid van alle ondernemingen.” Maar van die winstgevendheid is na een paar jaar weinig meer over: Valkenberg gaat in 2010 failliet.
Vreemd genoeg vermeldt ze niet dat ze ook na 2005 werkt voor Frans Brouwers, eigenaar van Valkenberg. Ze is van 2008 tot 2012 zelfs directeur en groot-aandeelhouder van Brouwers pensioen-bv Eferje. Brouwers wil niet met deze krant praten over die periode in zijn leven, maar tegenover het Financieele Dagblad bevestigde hij eerder dat Van Rijbroek hem “veel geld heeft gekost”. Ingewijden beweren dat de relatie meer was dan alleen zakelijk: ook privé zouden de twee een koppel zijn. Van Rijbroek ontkent dat overigens.
“Ze is de grootste parasiet die ik ooit ben tegengekomen en het is de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb begaan”, zegt Mario*.
Sanderink is gewoon blind voor wat er de laatste tijd gebeurd en om 'm heenspeelt. Geef 'm geen ongelijk, die man is boven de 70 en dan werkt het bovenkamertje allemaal niet zo goed meer als toen men jong was. Juist daarom "hovert" van rijbroek juist om die man heen, er staat immers een fikse erfenis op het spel zeg maar. De wens van iedere golddigger ...

Ik ken prostituees die er gewoon eerlijk voor uitkomen, en bij lange na niet zo'n show en rotzooi van maken als van Rijbroek. Modellenwerk undercover in Dubai.. komop. Cheap ass foto's. Ik weet bijna wel zeker dat ze nog niet eens weet hoe ze een windows SAM gebaseerd wachtwoord herschrijven kan. Dat mens heeft een gestoorde fantasie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:36:

Sanderink is gewoon blind voor wat er de laatste tijd gebeurd en om 'm heenspeelt. Geef 'm geen ongelijk, die man is boven de 70 en dan werkt het bovenkamertje allemaal niet zo goed meer als toen men jong was. Juist daarom "hovert" van rijbroek juist om die man heen, er staat immers een fikse erfenis op het spel zeg maar. De wens van iedere golddigger ...

Ik ken prostituees die er gewoon eerlijk voor uitkomen, en bij lange na niet zo'n show en rotzooi van maken als van Rijbroek. Modellenwerk undercover in Dubai.. komop. Cheap ass foto's. Ik weet bijna wel zeker dat ze nog niet eens weet hoe ze een windows SAM gebaseerd wachtwoord herschrijven kan. Dat mens heeft een gestoorde fantasie.
Zulke mensen zouden eigenlijk niet meer op zulke functies moeten zitten. Maar ja, je mag ook nog autorijden op die leeftijd, en stemmen en zelfs president van Amerika worden ligt nog binnen de mogelijkheden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Marzman schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:29:
[...]

Zulke mensen zouden eigenlijk niet meer op zulke functies moeten zitten. Maar ja, je mag ook nog autorijden op die leeftijd, en stemmen en zelfs president van Amerika worden ligt nog binnen de mogelijkheden.
Hij is de eigenaar van de bedrijven. Dus kan hij doen en laten wat hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

m3gA schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:44:
[...]

Klopt, dat maakt het niet wenselijk. Hetzelfde kun je zeggen van een 70 jarige president, of een 70 jarige met parkinson die nog rondrijd in een snelle auto.

/▌

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
m3gA schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:44:
[...]

dus eigenlijk moet je niet voor zo'n oude man willen werken en geen klant bij hem willen zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ankona schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:02:
[...]

dus eigenlijk moet je niet voor zo'n oude man willen werken en geen klant bij hem willen zijn.
Vervelende is dat je bij een overheidsaanbesteding wel mee moet gaan als ze het beste aan de eisen voldoen. Je kunt bedrijven niet uitsluiten of redenen opgeven "we doen geen zaken met bedrijven die relaties hebben tot Rijkbroek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:58

BCC

m3gA schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:34:
[...]
Vervelende is dat je bij een overheidsaanbesteding wel mee moet gaan als ze het beste aan de eisen voldoen. Je kunt bedrijven niet uitsluiten of redenen opgeven "we doen geen zaken met bedrijven die relaties hebben tot Rijkbroek"
Als er gegronde twijfel bestaat over de veiligheid van je gegevens, dan kun je daar zeker wel wat mee.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
[...]

Dat zeker, er gaan verhalen dat Centric meer juristen dan bidmanagers heeft en dat ze hun werk vooral via de rechter binnenhalen....

Punt is eigenlijk ook wel dat het op papier misschien prima geregeld is en dat de structuur voor een duurzaam gezonde organisatie er gewoon was. Maar als er dan een bejaarde pipo rondloopt die niet bang is rechtzaken te verliezen en gewoon tegen de regels in mensen passeert en ontslaat.....

In een aanbesteding zou je wat screening voorwaarden op kunnen nemen. Geen idee wat er precies wel en niet in mag staan.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ankona schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:39:
[...]

Dat zeker, er gaan verhalen dat Centric meer juristen dan bidmanagers heeft en dat ze hun werk vooral via de rechter binnenhalen....

Punt is eigenlijk ook wel dat het op papier misschien prima geregeld is en dat de structuur voor een duurzaam gezonde organisatie er gewoon was. Maar als er dan een bejaarde pipo rondloopt die niet bang is rechtzaken te verliezen en gewoon tegen de regels in mensen passeert en ontslaat.....

In een aanbesteding zou je wat screening voorwaarden op kunnen nemen. Geen idee wat er precies wel en niet in mag staan.
Verhalen verhalen.. zullen we het bij feiten houden? Ipv "yo aluhoedje bob heeft dit geroepen op facebook"?

Ik ken een paar mensen die bij Centric werken, en die zijn er nog steeds tevreden over. Die worden niet massaal ontslagen, staan niet elke dag bij de rechter om werk binnen te halen..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
corset schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:54:
[...]

Verhalen verhalen.. zullen we het bij feiten houden? Ipv "yo aluhoedje bob heeft dit geroepen op facebook"?

Ik ken een paar mensen die bij Centric werken, en die zijn er nog steeds tevreden over. Die worden niet massaal ontslagen, staan niet elke dag bij de rechter om werk binnen te halen..
Eh is het tweede deel van je bericht nou niet precies wat je met je eerste deel wil voorkomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ankona schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:39:
[...]

waar haal je die 'kennis' vandaan?

is volledige nonsens... en imho ook kwalijk om dat soort laster hier op Tweakers te gaan beweren

uit exact hetzelfde klantentevredenheidsonderzoek dat hier kort voor aangehaald is blijkt heel duidelijk tot juist tot vorig jaar Centric absoluut bovenaan stond qua klantentevredenheid en dat heeft er veel meer te maken dat ze hun dienstverlening en -prestatie juist heel goed op orde hebben en een zeer goede ICT-aanbieder iig waren.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Rechtszaken zijn in principe openbaar, dus je zou die uitspraken online moeten kunnen vinden. In 2019-2020 heb ik maar één aanbestedingszaak gevonden waar Centric bij betrokken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

[...]

Ik ook en wat me vooral opvalt is dat het ze eigenlijk niet echt interesseert. Als dit soort verhalen zouden spelen bij mijn eigen werkgever dan zou ik daar zeker geïnteresseerd in zijn.

Ken toevallig ook twee mensen die bij Strukton werken en dat is echt een "ballentent" (niet mijn woorden). Woon je in Noord-Holland, wordt je gestationeerd in Zeeland :o Die proberen wel echt mensen eruit te werken.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
RM-rf schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:57:
[...]

is volledige nonsens... en imho ook kwalijk om dat soort laster hier op Tweakers te gaan beweren

uit exact hetzelfde klantentevredenheidsonderzoek dat hier kort voor aangehaald is blijkt heel duidelijk tot juist tot vorig jaar Centric absoluut bovenaan stond qua klantentevredenheid en dat heeft er veel meer te maken dat ze hun dienstverlening en -prestatie juist heel goed op orde hebben en een zeer goede ICT-aanbieder iig waren.
[...]

Ik werk in dezelfde business als Centric, dan kom je nog wel eens mensen tegen die daar gewerkt hebben (eigenlijk zelden die er nog werken)
En daar zitten ook mensen bij die dit met eigen ogen hebben zien gebeuren (en daar bepaald niet van gecharmeerd waren). Dus ja, het is via via en er zal best ruis op de lijn zitten. Onzin is het zeker niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
Rook en vuur

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
StephanVierkant schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:02:
Rechtszaken zijn in principe openbaar, dus je zou die uitspraken online moeten kunnen vinden. In 2019-2020 heb ik maar één aanbestedingszaak gevonden waar Centric bij betrokken was.
Voor zo ver ik weet staat op rechtspraak.nl niet alles of is geanonimiseerd. Er zijn betaalde diensten om de rest te bekijken. het komt trouwens best vaak voor dat bedrijven met rechtszaken aanbestedingen aanvechten dus zo heel bijzonder vind ik het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Dames.
Laten we nou niet de opmerkingen van mensen die via via van 1 of 2 ontevreden medewerkers 'iets' gehoord hebben, al te serieus gaan nemen. Laat staan het op compleet consortium (Strukton) of bedrijf Centric gaan projecteren.

Het lijkt de telegraaf wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
RM-rf schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:57:
[...]

Waar haal jij vandaan dat het volledige nonsens is?

Vriend van mij is bidmanager bij een concurrent en die heb ik ook al over horen klagen over het feit dat Centric nogal snel naar de rechter stapt als een ander de aanbesteding wint.

Anders geformuleerd maar het resultaat is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Snowdog schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:57:
[...]

Eh is het tweede deel van je bericht nou niet precies wat je met je eerste deel wil voorkomen? :P
erm.. 1e hands informatie vs "yo m'n neef z'n hondenuitlater, daar de huishoudsters zus van heeft een kennis die bij Centric soms schoon maakt, en heeft dit gehoord"

wat zal meer feitelijk zijn :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
[...]

En daarom blijven al die overheids ICT projecten ook falen. Bij het volgende project doen alle bedrijven gewoon weer vrolijk mee ondanks dat ze keer op keer falen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Titusvh schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:16:
Vriend van mij is bidmanager bij een concurrent en die heb ik ook al over horen klagen over het feit dat Centric nogal snel naar de rechter stapt als een ander de aanbesteding wint.
Dat doen alle grote clubs. Cap, Accenture, Ordina, CGI, IBM. Ze bieden op publieke projecten en deze aanbestedingsprojecten duren lang en kosten veel geld. Als ze dan 'het' niet worden, gaan ze alsnog naar de rechter om te kijken of ze op die manier toch het project kunnen claimen.

Dus ja je hebt gelijk, maar het is niet relevant voor dit topic want alle grote integrators werken op die manier.

https://niels.nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
Hydra schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:01:
[...]

Dat doen alle grote clubs. Cap, Accenture, Ordina, CGI, IBM. Ze bieden op publieke projecten en deze aanbestedingsprojecten duren lang en kosten veel geld. Als ze dan 'het' niet worden, gaan ze alsnog naar de rechter om te kijken of ze op die manier toch het project kunnen claimen.

Dus ja je hebt gelijk, maar het is niet relevant voor dit topic want alle grote integrators werken op die manier.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En toen was het stil, stilte voor de storm?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Nes01No schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:20:
En toen was het stil, stilte voor de storm?
De rechtspraak doet op dit moment alleen de kritische, hoogst noodzakelijke zaken. Niet de dagbesteding van bejaarde grootaandeelhouders en hun nieuwe vriendinnetjes :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

De show gaat nog steeds verder...

Van Egten voor Almelose rechtbank: "De terreur van Sanderink moet stoppen"

https://www.rtvoost.nl/ni...an-Sanderink-moet-stoppen

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
Bastien schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:04:
De show gaat nog steeds verder...

Van Egten voor Almelose rechtbank: "De terreur van Sanderink moet stoppen"

https://www.rtvoost.nl/ni...an-Sanderink-moet-stoppen
Dus toch nog sleep en nasleep... we wachten af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:32:
[...]

De rechtspraak doet op dit moment alleen de kritische, hoogst noodzakelijke zaken. Niet de dagbesteding van bejaarde grootaandeelhouders en hun nieuwe vriendinnetjes :+
Dan gaan we post Corona nog een boel tegelijk krijgen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

De advocaat van de heer S. is blijkbaar stout geweest bij een van de vele zaken.

https://www.rtvoost.nl/ni...-door-Raad-van-Discipline

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Bastien schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:47:
De advocaat van de heer S. is blijkbaar stout geweest bij een van de vele zaken.

Maar ook het laatste stuk is erg:
Boogaard verloor alle rechtszaken

Tot voor kort werkte de advocaat uit Middelburg in alle ontslag- en andere rechtszaken voor Sanderink. Dat waren er veel omdat niet alleen Van Egten en Van der Heijden met succes tegen hun ontslag procedeerden, maar ook een handvol Centric-topbestuurders.

De aanname is dat Boogaard (die alle zaken voor Sanderink verloor) via Rian van Rijbroek voor Sanderink is komen te werken. De laatste rechtszaak liet Sanderink zich bijstaan door een andere advocaat. Naar verluidt heeft de multimiljonair Boogaard aan de kant gezet nadat die een exorbitante rekening van meer dan een miljoen euro had ingediend.
Misschien is een positief punt, dat hij een nieuwe advocaat in de arm heeft genomen. Alle rechtszaken verliezen en dan nog even een rekening van meer dan een miljoen euro indienen. Je moet maar durven.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Koenoe schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 00:05:
[...]

Maar ook het laatste stuk is erg:

[...]

Misschien is een positief punt, dat hij een nieuwe advocaat in de arm heeft genomen. Alle rechtszaken verliezen en dan nog even een rekening van meer dan een miljoen euro indienen. Je moet maar durven.
Winnen wordt lastig als een type als Sanderink je client is })

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Tja, zaak is kansloos, maar client wil doorzetten met jou als z'n vertegenwoordiger op aanraden van de charlatan....moet je dan gratis gaan werken?
Lijkt mij een 1-2tje tussen charlatan en advocaat, een inkoppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nota van een miljoen euro. :')

Ik moest grinniken gisteren toen ik het oorspronkelijke artikel op RTVoost zag. Die wreef z'n handen wel de afgelopen maanden zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021

een rekening van meer dan een miljoen euro
Ik zie de volgende rechtzaak aankomen wegens een niet betaalde rekening.Want waarom zou je niet betaald mogen worden ondanks dat je alles verloren hebt? Ja 1 miljoen is veel, maar een advocaat is niet goedkoop, en het lijkt me dat er aardig wat uurtjes gemaakt zijn in dit alles.

Ja je heb no cure, no pay. Maar dat zal niet het geval zijn hier vermoed ik.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-PassY- schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:32:
[...]

Ik zie de volgende rechtzaak aankomen wegens een niet betaalde rekening.Want waarom zou je niet betaald mogen worden ondanks dat je alles verloren hebt? Ja 1 miljoen is veel, maar een advocaat is niet goedkoop, en het lijkt me dat er aardig wat uurtjes gemaakt zijn in dit alles.

Ja je heb no cure, no pay. Maar dat zal niet het geval zijn hier vermoed ik.
In nederland mogen advocaten niet op die basis van no-cure-no-pay werken... Ze mogen enkel of een 'fixed fee' afspreken, waarbij dus een vooraf afgesproken bedrag gehanteerd wordt en het werk daarbinnen moet passen, wat lastig kan zijn als een zaak zich verder ontwikkelt...

Of op basis van uurtje-factuurtje...
Maar zelfs dan is een miljoen best verdomd veel en ergens moet ik dan denken aan dat ene Tubantia-verhaal waar de werkwijze van Rijbroek beschreven werd, dat als de relatie met haar 'gunner' slecht begon te worden en de boel samenbrak ze opeens aankwam met enorm hoge rekeningen die de ondernemer dan moest betalen.

Anderszijds, het is de vraag of het aanname in dat artikel dat die advocaat gelieerd aan van Rijbroek zou zijn nu werkelijk klopt, en ook of die rekening van meer dan een miljoen echt klopt is de vraag; In die tekst worden nogal vage bewoordingen gebruikt: "naar aanname' en "naar verluid" duiden een beetje op roddel, en achterklap, waarbij ook de journalist dat net werkelijk als hard feit durft te melden.
Daar moet je zeker in deze gevallen ook vor oppassen, dat niet journlaisten de boel pogen 'op te leuken' omdat het nu eenmaal zoveel soap-gehalte heeft.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 11:01
[...]

Alle rechtszaken verliezen en dan nog even een rekening van meer dan een miljoen euro indienen. Je moet maar durven.
Als je een overeenkomst hebt gesloten voor, zeg, 250 EUR/uur is 1 miljoen ongeveer 2,5 jaar werk, zonder andere gemaakte onkosten. Dat is dus helemaal niet ondenkbaar. Verder denk ik dat die advocaat vast wel weet wat hij afgesproken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Bastien schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:47:

En dit is pas 1 zaak tegen die advocaat.
Het verbaast me dat er niet meer aanhangig zijn gemaakt, of worden alleen de uitspraken gepubliceerd en niet welke zaken er lopen? :?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Alle rechtszaken verliezen en dan nog even een rekening van meer dan een miljoen euro indienen. Je moet maar durven.
EnigmA-X schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:38:
[...]

Als je een overeenkomst hebt gesloten voor, zeg, 250 EUR/uur is 1 miljoen ongeveer 2,5 jaar werk, zonder andere gemaakte onkosten. Dat is dus helemaal niet ondenkbaar. Verder denk ik dat die advocaat vast wel weet wat hij afgesproken heeft.
Hij is partner bij een advocatenkantoor dus heeft er heus niet in z'n eentje aan gewerkt. Die 2.5 jaar zijn dus manjaren, maar inderdaad zonder overige onkosten: Het kantoor zit in Middelburg, dus er zullen wel 'minimaal' wat reiskosten hier en daar gedeclareerd zijn..... Werk dat gedaan is, is gedaan. Wat minder slim is geweest, is dat ie de rekening tot 1mln op liet lopen voordat ie ging declareren. Maar als je een rechtszaak voert, dan weet je dat er een rekening gaat volgen.....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:49

PinusRigida

I put the p in pool.

Mag ik er gewoon nog aan toevoegen, totaal niet inhoudelijk hoor maar het is leuk: wanneer je het filmpje versneld bekijkt, heel haar gezicht beweegt maar haar wenkbrauwen... het lijkt wel dat die denken: "er kijkt een T-rex mee: als we niet bewegen ziet ie ons niet"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49

_Arthur

blub

Ben benieuwd of die advocaat een rechtzaak moet voeren nadat een rechter al een uitspraak heeft gedaan dat die rekening betaald dient te worden. Sanderink is niet zo van het luisteren naar een rechter natuurlijk :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.tubantia.nl/e...-cybercharlatan~a453084b/

Ik weet niet of deze al gementioned was hier, maar Tubantia doet erg goed werk de laatste tijd(en). Ik zeg het je zo'n fantast en constante hung naar aandacht en erkenning voor iets wat er niet is en ook niet zal zijn doet me sterk denken aan narcisme. Je hoeft een narcist ook niet te exposen, dat doen ze zelf namelijk al. :P

Die van rijbroek is me er eentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jep, op de dag van publicatie al. En ja, Tubantia houdt een goed dossier bij met deze zakenman en z'n oplichtster.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Er mag geplukt worden... :P

https://www.rtvoost.nl/ni...gers-van-Almelose-rechter
Obscuur bedrijfje'
De Amsterdamse rechter liet in de uitspraak over het verbod wel open dat een 'onafhankelijk' onderzoeksbureau onderzoek zou doen.

Sanderink zag blijkbaar een mogelijkheid om hiermee toch zijn gelijk (diefstal) te bewijzen; een 'obscuur' Rotterdamse bedrijfje AB Com, dat transporten met Oekraine organiseert, kreeg de opdracht onderzoek te doen naar fraude bij DSS. Voor dat 'onderzoek' kreeg AB Com inzage in de mails van Van Egten.

Rotterdams transportbedrijf doet 'forensisch onderzoek'

De uitkomst van het onderzoek laat zich raden: AB Com 'bewijst' in haar rapport dat Van Egten heeft gefraudeerd. Meermalen wordt in het rapport gebruik gemaakt van mails van Van Egten om de 'diefstal' te bewijzen. Het is een duur rapport geworden, want al die verwijzingen kosten 10.000 euro. Want Van Egten beroept zich op het verbod van de Amsterdamse rechter.

De rechter 'trapt er niet in'

Sanderink probeerde de Almelose rechter te overtuigen van de 'onafhankelijkheid' van AB Com, want een 'onafhankelijk' onderzoeksbureau mocht immers onderzoek doen, zo stond in de uitspraak van de Amsterdamse rechter.

Maar daar trapte de Almelose rechter niet in, die vond niet dat een transportbedrijfje met vijf werknemers dat transporten naar de Oekraine organiseert een 'onafhankelijk onderzoeksbureau' is.
Hoe verzin je het om zonder blikken of blozen op zo'n manier een onderzoek op te tuigen. :X

[ Voor 75% gewijzigd door Bastien op 15-04-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch niet serieus meer te nemen als IT bedrijf van Nederland? Sjonge jonge jonge. Het is gewoon werkverschaffing vanuit van Rijbroek. Geloof me die plukt die hele sanderink financieel kaal. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:06

gws24

Thinking is hard!

Bastien schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:59:

Hoe verzin je het om zonder blikken of blozen op zo'n manier een onderzoek op te tuigen. :X
Goh, wat zou de kans zijn dat AB Com ook een bekende van van Rijbroek is? :z

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 10-09 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:58:
Dit is toch niet serieus meer te nemen als IT bedrijf van Nederland? Sjonge jonge jonge. Het is gewoon werkverschaffing vanuit van Rijbroek. Geloof me die plukt die hele sanderink financieel kaal. :X
Hij laat het zelf toe. Hij gelooft een mooie vrouw op de mooie ogen en laat zich lekker inpakken. Prima. Van Rijbroek lacht zich spreekwoordelijk de ballen uit de broek.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

PageFault schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:01:
[...]

Hij gelooft een mooie vrouw op de mooie ogen en laat zich lekker inpakken. Prima.
We hadden het toch over Rijbroek? Heeft hij nu ook al een mooie vrouw erbij? Sommige mensen hebben ook al het geluk in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 10-09 19:15
downtime schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:11:
[...]

We hadden het toch over Rijbroek? Heeft hij nu ook al een mooie vrouw erbij? Sommige mensen hebben ook al het geluk in de wereld.
Voor die ouwe zakken is elk jonger, slank blaadje een mooie vrouw. Of laten we zeggen: in elk geval beter dan hun massieve, platina blonde juridische wederhelft in de keuken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Van rijbroek is 50+ he. Ik vindt haar absoluut niet mooi. Ook die fotoshoot in dat hotel in dubai sloeg nergens op. Niemand doet zulke idiote poses.

Bedoel ik werk al 13 jaar in de adult. Ik weet wat wel een goede pose en mooie vrouw is. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:53:
Van rijbroek is 50+ he. Ik vindt haar absoluut niet mooi. Ook die fotoshoot in dat hotel in dubai sloeg nergens op. Niemand doet zulke idiote poses.

Bedoel ik werk al 13 jaar in de adult. Ik weet wat wel een goede pose en mooie vrouw is. :+
offtopic:
In de adult industrie worden anders genoeg films gemaakt van vrouwen die ik totaal niet mooi vindt. Vast genoeg mannen die van Rijbroek wel lekker vinden

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PageFault schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:19:
[...]

Voor die ouwe zakken is elk jonger, slank blaadje een mooie vrouw. Of laten we zeggen: in elk geval beter dan hun massieve, platina blonde juridische wederhelft in de keuken.
Met zijn geld kan hij mooier kopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Woy schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:25:
[...]

offtopic:
In de adult industrie worden anders genoeg films gemaakt van vrouwen die ik totaal niet mooi vindt. Vast genoeg mannen die van Rijbroek wel lekker vinden
Op ieder potje past een deksel, dat is gewoon een feit. Maar ze is of wil iets zijn wat ze nooit is of worden zal. Jezelf belachelijk maken op televisie, op internet, allemaal vage snuiterijtjes doen enzo. Alles voor die hunk naar aandacht. En vooral het strikken van mannen met relatief veel macht, maar met een zwakke ruggengraat. Ze is echt niets anders dan een ordinaire hoer die er wel eerlijk vooruit komt dat het 'm om geld gaat.

Iemand als van rijbroek moet zichzelf ook constant 'belangrijk' binnen de organisatie achten. Hetzij de mails beantwoorden van sanderink zelf, hetzij een vinger in de pap houden in de security tak, maar ook met de lopende rechtzaken met bewijs dat nergens op slaat aankomen kakken.

Ergens houdt dat circus ook op; beseft ook sanderink ergens dat van rijbroek een hopeloze put is wat 'm alleen maar geld kosten gaat. En dan mag die net zoals alle anderen in de rij aansluiten met slachtoffer te zijn geweest van een vrouw met een persoonlijkheidsprobleem.

Dit neem je toch niet serieus binnen een IT tak? Dagelijks worden wel tientallen websites van mij of klanten van mij aangevallen. Dagelijks struinen er wel duizenden IP adressen mijn servers af opzoek naar een exploit. Heb ik daar een security expert voor nodig? Nee. Als je je werk gewoon goed dichttimmert is er weinig om zorgen over te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:10:
[...]

Dagelijks worden wel tientallen websites van mij of klanten van mij aangevallen. Dagelijks struinen er wel duizenden IP adressen mijn servers af opzoek naar een exploit. Heb ik daar een security expert voor nodig? Nee. Als je je werk gewoon goed dichttimmert is er weinig om zorgen over te maken.
Om iets dicht te timmeren heb je toch security experts nodig om uit te leggen uit welke hoek de dreiging komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Nieuwe week, nieuwe rechtzaak:

https://www.quotenet.nl/z...-ex-voor-de-tuchtrechter/

Gerard Sanderink sleept advocaat van zijn ex voor de tuchtrechter

Het nieuwe hoofdstuk in de Sanderink-saga gaat over een advocaat. Hij heet Paul Tjiam van de firma Simmons + Simmons. Deze 38-jarige Delftenaar, expert in mediazaken en intellectueel eigendom, staat de getergde ex-geliefde van Sanderink bij, Brigitte van Egten. Normaliter langs de zijlijn of pleitend in de rechtbank, wordt Tjiam nu zelf onderdeel van een juridisch vuurgevecht dat al een jaar duurt.

De raadsman van de 71-jarige Sanderink [...] is naar de tuchtrechter gestapt. Dat deed hij ook namens Van Rijbroek [...]. Sanderink en Van Rijbroek zijn het zat dat ze door Tjiam steeds maar weer worden genoemd in rechtszaken, terwijl ze geen partij zijn. En dan ook nog in ‘onnodig grievende bewoordingen’, staat er in de klachten, die in bezit zijn van Quote.
Naast die van Sanderink en Van Rijbroek, heeft Tjiam overigens nog een derde tuchtklacht aan zijn broek gekregen. Die komt van AB Com Services BV, een douane-expert die door Sanderink’s DSS was ingehuurd voor een onafhankelijk onderzoek naar de mogelijke fraude door Van Egten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Laatst online: 16:06
And the soap continues....

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titusvh
Doet me denken aan het Postbus 51 spotje over huiselijk geweld...

"Het houdt niet op... "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Titusvh schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:46:
Doet me denken aan het Postbus 51 spotje over huiselijk geweld...

"Het houdt niet op... "
...niet vanzelf in ieder geval."

Maar nu advocaten nu ook al tuchtzaken aan de broek krijgen realiseer ik mij dat een man met een diepe portemonnee heel veel leed kan berokkenen aan iedereen die Sanderink in de weg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Gelukkig gaat hij niet de politiek in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:44
jadjong schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:49:
Gelukkig gaat hij niet de politiek in.
Breng haar nou niet op ideeen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roenie schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:30:
[...]

Maar nu advocaten nu ook al tuchtzaken aan de broek krijgen realiseer ik mij dat een man met een diepe portemonnee heel veel leed kan berokkenen aan iedereen die Sanderink in de weg staat.
Ach ja, advocaten kunnen behoorlijk over lui ook heenlopen hoor. Heb vroeger ook verschillende 'zaken' op civiele basis gehad, en echt soms vraag ik me af waar die lui het lef vandaan halen. Alles om de grootste onrust maar te veroorzaken. Dus enigzins kan ik de kritiek wel begrijpen als iemand constant loopt te zuigen ofzo.

Maar dat is niet strafbaar. Zo'n advocaat doet dat gewoon binnen de term van de gestelde wet. Ik denk dat sanderink bot zal gaan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]
Een voordeel de advocaat kan zichzelf verdedigen. Dat scheelt in de factuur. Een gewone man loopt er helemaal op leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Hoe lang nog tot een rechter zegt "tot hier en niet verder"? Dat kunnen ze in uitzonderlijke gevallen toch?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

jawel hoor, wel vanzelf: zodra Sanderink de onderkant van het gras gaat bekijken houdt het allemaal op... :)

niet dat ik hem gun dat hij vroegtijdig het loodje legt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 01:08:
[...]

Ach ja, advocaten kunnen behoorlijk over lui ook heenlopen hoor. Heb vroeger ook verschillende 'zaken' op civiele basis gehad, en echt soms vraag ik me af waar die lui het lef vandaan halen. Alles om de grootste onrust maar te veroorzaken. Dus enigzins kan ik de kritiek wel begrijpen als iemand constant loopt te zuigen ofzo.

Maar dat is niet strafbaar. Zo'n advocaat doet dat gewoon binnen de term van de gestelde wet. Ik denk dat sanderink bot zal gaan vangen.
Compleet kansloos die tuchtzaak. Het is niet alleen niet strafbaar, maar ook civieltrechtelijk of tuchtrechtelijk slaat het nergens op. Iedereen weet dat het Sanderink - Van Rijbroek debacle de oorzaak is van de onrust binnen Centric en andere bedrijven. Doen alsof dat Sanderink en Rijbroek er niets mee te maken hebben is bespottelijk en zeggen dat het tuchtrechtelijk verwijtbaar is als deze personen wel worden genoemd is werkelijk bespottelijk.

Ik moet zeggen, ik kon eerst nog wel lachen om dit circus. Dat stadium zijn we wat mij betreft wel goed voorbij... mijn god, Sanderink moet echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Lan Mandragoran schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:01:
[...]
Ik moet zeggen, ik kon eerst nog wel lachen om dit circus. Dat stadium zijn we wat mij betreft wel goed voorbij... mijn god, Sanderink moet echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen....
Ik denk dat het vooral van Rijbroek is, waartegen hij in bescherming genomen moet worden... ;)

Daarna afkoelen en kijken naar de ravage achter zich zou hem sieren... mits hij genoeg afstand kan nemen. Maar goed, mevrouw aast op een bepaald slag mensen en eerdere clienten/slachtoffers zijn ook niet echt mededeelzaam in wat er exact is gebeurd, en dus zal Sanderink het daar alleen moeten uitzoeken.
(Of er zou een club 'Gedupeerden van Data Hari' opgericht moeten worden waar ze gezamelijk hun ervaringen kunnen delen ;) )

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:14
https://www.tubantia.nl/e...an-van-rijbroek~ab193bfc/

Weer wat nieuws over mevrouw van Rijbroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Welicht dat hij kan solliciteren bij Centric? Voor mijn gevoel zie ik steeds meer Centric vacatures onder aan de tweakers site.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe een disciplinaire maatregel eruit ziet voor politiemensen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:07:
Kan iemand mij uitleggen hoe een disciplinaire maatregel eruit ziet voor politiemensen?
https://www.politie.nl/bi...rzoeken-a4-def-2018-2.pdf

Onderaan de laatste pagina.
Soorten disciplinaire straffen
  • schriftelijke berisping;
  • maximaal zes uur extra werken zonder beloning of tegen een lager loon;
  • vermindering van het aantal vakantie-uren; maximaal een kwart deel;
  • geldboete van maximaal 22 euro;
  • gedeeltelijke inhouding van salaris, maximaal een half maandsalaris;
  • vermindering van het salaris, maximaal twee jaar lang;
  • niet meetellen van dienstjaren (maximaal vier jaar) voor de vaststelling van het salaris;
  • schorsing voor een bepaalde tijd met gehele of gedeeltelijke inhouding van het salaris;
  • plaatsing in een lagere salarisschaal;
  • (voorwaardelijk) ontslag.
geldboete van maximaal 22 euro;
Waarom is dit überhaupt als straf opgenomen? :+

[ Voor 3% gewijzigd door True op 11-05-2020 15:12 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

True schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:11:
[...]

https://www.politie.nl/bi...rzoeken-a4-def-2018-2.pdf

Onderaan de laatste pagina.
Soorten disciplinaire straffen
  • schriftelijke berisping;
  • maximaal zes uur extra werken zonder beloning of tegen een lager loon;
  • vermindering van het aantal vakantie-uren; maximaal een kwart deel;
  • geldboete van maximaal 22 euro;
  • gedeeltelijke inhouding van salaris, maximaal een half maandsalaris;
  • vermindering van het salaris, maximaal twee jaar lang;
  • niet meetellen van dienstjaren (maximaal vier jaar) voor de vaststelling van het salaris;
  • schorsing voor een bepaalde tijd met gehele of gedeeltelijke inhouding van het salaris;
  • plaatsing in een lagere salarisschaal;
  • (voorwaardelijk) ontslag.
geldboete van maximaal 22 euro;
Waarom is dit überhaupt als straf opgenomen? :+
Het overzicht is ook niet compleet. Er ontbreekt:
In de hoek staan
1000 keer opschrijven 'Ik mag geen relatie hebben met Rian van Rijbroek'
Pepperspray opsnuiven

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
vergeet de "FOEI" niet.

Maar het zal mij niet verbazen dat het ergens genoteerd word, en je wellicht in de toekomst bepaalde zaken niet mag opppaken/meewerken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Narcistic supply

Niet om het e.a, politieagent naast je houden kan prima, ik heb dat ook (zedenzaken) maar die gebruiken voor prive zaken is gewoon not done. Iemand loopt z'n boekje te buiten gewoon in zulke dingen en daar is een disciplinaire maatregel op z'n plek voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titusvh
Wel achter een registratiemuur van het Financieel Dagblad:

Centric verliest grootste pensioenklant en Cegeka wint aanbesteding AFM van rivaal Centric (bij Cegeka zitten nu wat ex-Centric managers).

Er lijkt eerder een relatie met problemen rondom de accountantsverklaring dan de associatie Centric - Rian. Het is natuurlijk de vraag of dat openbaar gemaakt zou worden als dat toch de werkelijke reden zou zijn geweest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:44
Titusvh schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:37:
Er lijkt eerder een relatie met problemen rondom de accountantsverklaring
Was dat niet die accountsverklaring waarvan SanderinkRyan stelde dat daarmee gerotzooid was?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

anboni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:43:
[...]

Was dat niet die accountsverklaring waarvan SanderinkRyan stelde dat daarmee gerotzooid was?
Ja, maar dat is haar truucje ook. Voet tussen de deur krijgen.
De Brabantse ondernemer ontmoet Van Rijbroek in januari 2015, op een regionale netwerkbijeenkomst voor bedrijven. Mario: “Ze zei dat ze bij de FIOD had gewerkt en dat haar ervaring was dat er in elk bedrijf wel iets mis was in de administratie. Dus ze stelde voor mijn bedrijf FIOD-proof te maken. Dat kostte me maar 1000 euro, zei ze. Het leek me wel wat.” Van Rijbroek levert haar rapportage aan op 27 april 2015. Haar conclusies zijn onthutsend, de administratie is een puinhoop: “Uit voorgaande feiten blijkt dat de getrouwheid van de jaarrekeningen en administratie van uw ondernemingen er niet is. Uw administratie en de manier van werken is enorm fraudegevoelig. De cultuur in uw bedrijf is negatief. Geen verantwoordingsgevoel bij medewerkers. Er is te weinig werk. Het resultaat eerste kwartaal is zwaar negatief.”
Dat lijkt verdraaid veel op een rapportage die ze een paar jaar eerder, in 2011, ook al heeft gemaakt over het bedrijf van Willem*, een Twentse ondernemer. Van Rijbroek is ingehuurd door zijn compagnon: hijzelf verneemt pas van haar bestaan als ze al klaar is met haar boekenonderzoek. En ook dat oordeel is vernietigend: “Uit voorgaande feiten en rapportages blijkt dat de getrouwheid van de jaarrekeningen van uw ondernemingen er niet is. Er wordt niet eenduidig geboekt. Het risico voor bestuurdersaansprakelijkheid is enorm.”
En in 2019 herhaalt ze de truc: ze mag van Gerard Sanderink boekenonderzoek doen bij DSS, het bedrijf van zijn ex-vriendin Brigitte van Egten. Van Rijbroek concludeert daar dat er ‘te weinig informatie’ is om te ‘controleren of de getrouwheid van de jaarrekeningen er is.’ Volgens haar zit er een fout van zeven ton in de jaarcijfers, er is helemaal geen winst, er werden vanuit het bedrijf aanzienlijke cash-opnames gedaan en Van Rijbroek vond “onverklaarbare en onzakelijke transacties”.
https://www.bd.nl/uden-ve...roek-uit-veghel~a01c6483/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Super knap hoe ze zoveel kan bereiken door over onderwerpen intelligent klinkende dingen te roepen.
Zolang degene waar je tegen praat (een Nieuwsuur-verslaggever, een directeur) maar gelooft dat jij meer over het onderwerp weet dan zij kan ze ze alles wijsmaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StephanVierkant
Grannd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:13:
Super knap hoe ze zoveel kan bereiken door over onderwerpen intelligent klinkende dingen te roepen.
Zolang degene waar je tegen praat (een Nieuwsuur-verslaggever, een directeur) maar gelooft dat jij meer over het onderwerp weet dan zij kan ze ze alles wijsmaken.
Klopt. Denk dat Willem Vermeend daar wel een rol in speelde; zij heeft denk ik dankbaar gebruik gemaakt van zijn netwerk.

Vind het ook kwalijk dat Nieuwsuur weliswaar halfjes excuses aanbood ('betreuren de ophef', dat soort teksten) maar niet dieper door het stof ging. Dit verdiende wel meer dan een 'foutje, bedankt'. Ik zou graag willen horen wat Nieuwsuur gewijzigd heeft aan het selectiebeleid, want bij onderwerpen waar ik niets van snap wil ik wel zeker weten dat ze een echte expert uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:13:
Iets met vrouwenquotum, ofzo. Ik blijf me ook verbazen hoe die zichzelf zo voor schut kon zetten in die uitzending van nieuwsuur.

En juist nu door het harde timmerwerk van Tubantia en toestanden zal je d'r voorlopig ook niet meer in de media zien of horen. Voor haar is de buit al binnen en dat moet ze tot die tijd beschermen. Snap ook niet dat je een security tak binnen een bedrijf onder leiding van deze tante hebben wilt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

De volgende aflevering... DSS heeft het blijkbaar moeilijk door beslaglegging en de grote eigenaar de heer S. is schijnbaar de veroorzaker. Dit is echt handelen op kleuter niveau (met excuses voor de kleuters).

https://www.tubantia.nl/h...-goor-te-redden~a04412c9/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Bastien schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:42:
De volgende aflevering... DSS heeft het blijkbaar moeilijk door beslaglegging en de grote eigenaar de heer S. is schijnbaar de veroorzaker. Dit is echt handelen op kleuter niveau (met excuses voor de kleuters).

https://www.tubantia.nl/h...-goor-te-redden~a04412c9/
Als ik het goed begrijp: hij laat liever een van zijn bedrijven failliet gaan dan Van Egten iets te betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 16:03
Roenie schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:43:
[...]
Als ik het goed begrijp: hij laat liever een van zijn bedrijven failliet gaan dan Van Egten iets te betalen?
Lijkt het op. Wordt leuk als ie persoonlijk aansprakelijk wordt gesteld bij faillissement vanwege onbehoorlijk bestuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

[...]
Klopt. En een eerder bedrag wat ie moest betalen is ook gewoon uit het bedrijf gehaald. Ook wel logisch misschien aangezien het bedrijf de werkgever is, maar het is toch dankzij zijn gedrag. Hij geeft blijkbaar niet zoveel om de werknemers, laat liever door zijn eigen ego bedrijven klappen. Dat is al eerder gebeurd.

Het is dat Centric en Strukton een paar maatjes groter zijn, anders zou ik mij daar ook niet meer veilig voelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

Ik heb zelf een 3 maanden bij centric (gedetacheerd gezeten) was al voor dit gedoe met Rian.
Maar ik zie veel oud collega's die daar exit gaan.
Ook tijdens de corona crisis.

Ik hoop voor hun het beste, maar ze zijn ook heijmans al als klant verloren ( was een van de grootste contracten met 2 - 3000 werkplekken ;))

Het is dat ze vuistdiep in de overheid zitten.. en het nog wel even door zal blijven gaan.. maar die Rian maakt alle bedrijven waar ze ooit in aanraking mee kwam kapot :|

[ Voor 21% gewijzigd door 3DDude op 21-05-2020 09:56 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

[...]
Ik denk dat ie erop gokt dat Van Egten wel inbindt als hij die dwangsom niet uit eigen vermogen betaalt maar het bedrijf gewoon failliet laat gaan. Dat ze wel afziet van het geld als ze ziet dat het personeel het slachtoffer wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

downtime schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat ie erop gokt dat Van Egten wel inbindt als hij die dwangsom niet uit eigen vermogen betaalt maar het bedrijf gewoon failliet laat gaan. Dat ze wel afziet van het geld als ze ziet dat het personeel het slachtoffer wordt.
Ze weet dat Sanderink het geld heeft, dus in haar optiek laat zij het bedrijf niet failliet gaan, maar Sanderink.
Daarnaast denk ik dat het voor haar ook een principekwestie is: Sanderink heeft zijn best gedaan om haar zoveel mogelijk te beschadigen met een onrechtmatig ontslag en verhalen in de pers over haar manier van leidinggeven.
Dus als hij daarop gokt, denk ik dat hij aardig op zijn neus zal kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

Pietervs schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:
[...]

Ze weet dat Sanderink het geld heeft, dus in haar optiek laat zij het bedrijf niet failliet gaan, maar Sanderink.
Daarnaast denk ik dat het voor haar ook een principekwestie is: Sanderink heeft zijn best gedaan om haar zoveel mogelijk te beschadigen met een onrechtmatig ontslag en verhalen in de pers over haar manier van leidinggeven.
Dus als hij daarop gokt, denk ik dat hij aardig op zijn neus zal kijken.
En gelijk heeft van egten, ze is eerst beschuldigd, dat bedrijf met de zonnepanelen liep prima.
Tot Sanderink opeens begon haar vals te beschuldigen van allerlei zaken. En dat heeft veel geld gekost --> wat Sanderink uit dat bedrijf heeft getrokken.
Als dat niet was gebeurd was er helemaal niks aan de hand geweest, want dat bedrijf maakt gewoon winst.

Maar door toedoen van Sanderink moeten ze opeens iets van 2 a 3 ton aan schadevergoeding betalen... sjah kan me voorstellen dat je dat niet hebt liggen als klein bedrijf of dat het daarna wel op is.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 23:23

Qwerty-273

Meukposter

Wat ik een beetje mis in het stuk van Tubantia, daar zeggen ze dat er 13 mensen werken bij DSS. Maar hoewel het niet een groot bedrijf is in NL, heeft men in 2014 wel Wagner Solar overgenomen. Toch?

Dat staat zowel bij DSS op https://www.dutchsolarsystems.com/over-dutch-solar-systems/
In september 2014 is de duurzame energiepoot versterkt met de aankoop van Wagner Solar GmbH uit Cölbe in Duitsland, een 80 man groot bedrijf dat hightech zonnecollectoren en TRIC-montage systemen ontwikkelt en produceert en, net als DSS, veel aan research en ontwikkeling doet.
En bij Wagner Solar op https://www.wagner-solar.com/en/about-us/the-company-story
Since September 2014 we are a subsidiary of Sanderink Holding under the leadership of the Dutch entrepreneur Gerard Sanderink. The Wagner Solar GmbH continues the business activities with the industry-experienced lawyer Brigitte van Egten as managing director. She looks back on many years of close business partnership with Wagner Solar. With approximately 80 employees at our existing premises in Cölbe and Kirchhain in Germany, we continue the operation of the business division’s solar thermal energy, solar power and power storages, TRIC mounting systems as well as other sustainable energy products under the established brand name “Wagner Solar.
Waarbij het nou niet echt duidelijk is waar DSS en Wagner nu daadwerkelijk zitten. En waarom heeft Wagner nog steeds Brigitte van Egten op de website staan :?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

@3Dude
Inderdaad, wat mij betreft houdt ze haar poot stijf.
Als Sanderink er voor kiest om DSS failliet te laten gaan schaadt dat zijn andere bedrijven nog meer, en zijn reputatie ook. Dus ik denk dat de faillissementsrechtbank daar ook nog wel wat van zal vinden...
Qwerty-273 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 16:56:
Wat ik een beetje mis in het stuk van Tubantia, daar zeggen ze dat er 13 mensen werken bij DSS. Maar hoewel het niet een groot bedrijf is in NL, heeft men in 2014 wel Wagner Solar overgenomen. Toch?

Dat staat zowel bij DSS op https://www.dutchsolarsystems.com/over-dutch-solar-systems/

[...]

En bij Wagner Solar op https://www.wagner-solar.com/en/about-us/the-company-story

[...]

Waarbij het nou niet echt duidelijk is waar DSS en Wagner nu daadwerkelijk zitten. En waarom heeft Wagner nog steeds Brigitte van Egten op de website staan :?
Ik denk dat ze Engelse versie niet bijgewerkt hebben.
In de Duitse versie hebben ze het over 70 medewerkers en wordt van Egten niet meer genoemd:
Seit September 2014 sind wir eine Tochter der Sanderink Holding unter der Führung des niederländischen Unternehmers Gerard Sanderink. Der Geschäftsbetrieb wird unter der Wagner Solar GmbH fortgeführt. Mit rund 70 MitarbeiterInnen an den beiden Standorten Cölbe und Kirchhain werden unsere Geschäftsbereiche Solarwärme, Solarstrom, Stromspeicher und TRIC Montagesysteme
Als ik dat lees denk ik dat Wagner een zelfstandige dochteronderneming is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
[...]
Wat staat dit, en de overige bedrijven nog te wachten met deze sterke en almachtige leider.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Nes01No schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:14:
[...]

Wat staat dit, en de overige bedrijven nog te wachten met deze sterke en almachtige leider.?
Zie de leegloop bij Centric. Zowel het topmanagement als klanten verlaten de toko.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

En vandaag heeft DSS het kort geding verloren. Beslaglegging is dus terecht. Volgende week maar kijken of het dreigement om het personeel hier slachtoffer van te laten worden waargemaakt gaat worden. Mag hopen dat het UWV daar niet mee akkoord gaat.

https://www.tubantia.nl/h...est-kort-geding~aaee9f9d/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

En nu ook door de rechter op de vingers getikt dat een tweede kort geding terwijl het hoger beroep van het eerste nog loopt ook niet helemaal de bedoeling is:

https://www.tubantia.nl/e...ik-van-recht-br~ad34923f/

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops