Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:38
Je zou toch verwachten dat een advocaat dit voorkomt. Ik mag hopen dat de advocaat die dit faciliteert ook nog op de vingers getikt wordt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Als advocaat van Sanderink is het gewoon uurtje factuurtje.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
JohanKupers schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:06:
Als advocaat van Sanderink is het gewoon uurtje factuurtje.
En waarschijnlijk zit Sanderink gewoon autistisch te drammen tot ie zn zin krijgt of de advocaat vliegt eruit.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedere advocaat schuift een reeel beeld met haalbaarheid van een zaak. Dat is het vertiefde ervan. De beste advocaat ben je gewoon immers zelf. Ik hekel dan ook advocaten die direct 2k vooruit rekenen en totaal niet inhoudelijk op de zaak meekijken van joh, is wat we hier gaan doen haalbaar in een civiele procedure of heeft mijn client amper 20% kans ofzo?

Maar goed voor het kaliber zoals Sanderink en het budget dat ie ook heeft hebben ze echtwel de ruimte om hiermee te kunnen spelen en de grenzen op te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:58
Allemaal vooropgezet door Rian dus, maar net zoals dat ze zich volledig voor paal zette bij nieuwsuur is dat nu ook het geval, maar is het Sanderink die de klappen krijgt. Zo jammer dat die vent zand in de ogen heeft en het maar niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik zie Sanderink over paar jaar als gebroken en arm man bij een talkshow zitten jammerend hoe blind hij wel niet is geweest en door die charlatan zijn volledige vermogen is kwijt geraakt en de liefde van zijn leven.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Player1S schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:05:
Ik zie Sanderink over paar jaar als gebroken en arm man bij een talkshow zitten jammerend hoe blind hij wel niet is geweest en door die charlatan zijn volledige vermogen is kwijt geraakt en de liefde van zijn leven.
Sanderink in een talkshow? Mocht ie voor zijn dood tot inkeer komen gaat die gewoon via de rechtbank aan de slag.
Rian zal net als bij de voorgangers van Sanderink wel wat chantage middelen hebben, maar als hij zich nu niks aantrekt van rechtbanken en opgelegde dwangsommen laat hem dat dan ook koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:47
Net een brief van mijn pensioenfonds, ook die gaan weg bij Centric voor administratie vanwege "het serviceniveau en dienstniveau welke niet voldoen aan de standaardwaarden die wij gewend zijn".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CrazyOne schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:23:
Net een brief van mijn pensioenfonds, ook die gaan weg bij Centric voor administratie vanwege "het serviceniveau en dienstniveau welke niet voldoen aan de standaardwaarden die wij gewend zijn".
offtopic:
WTF, bizar dat dergelijke bewoording wordt gebruikt bij een regelmatig voorkomende wisseling van dienstverleners. Mijn pensioenfonds heeft me nooit een brief gestuurd wegens andere leverancier van pennen, accountants of SaaS-software...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

https://www.tubantia.nl/h...llemaal-verlies~aeaee0c6/

Curieus.. bedrijven van Sanderink lijden verlies. Ga je je toch afvragen of het echt ineens allemaal slecht met ze gaat (al die slechte PR kan onmogelijk wat goeds doen voor je bedrijf) of dat het alleen slecht wordt voorgespiegeld. Ik vind het erg lastig om te bepalen wat er waar is van de informatie die verstrekt wordt door Sanderinks bedrijven.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Wellicht dat je via Smart Blockchain de berichten kan veriferen?

Maar ik vermoed slechte PR, daardoor minder opdrachten, klanten die weg gaan. Weet uit zeer betrouwbare bron (moet eigenlijk mijn mond houden omdat ik wellicht nu al te veel zeg), dat meerdere klanten overstappen omdat het vertrouwen in Centric laag is, en de kwaliteit minder is geworden.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar komop, iemand een positie geven binnen een bedrijf op gebied van security terwijl die zichzelf volledig voor schut zet op nationale televisie. Dan zou ik ook twijfels krijgen bij het werk dat ik eventueel aan een bedrijf uitbesteed. Van rijbroek maakt van iedere administratie ook nog eens een hoop stront wat waarschijnlijk niemand begrijpt, en die aantijgingen over seks met afrikanen gaat helemaal nergens over. Administratiekantoor zet alleen zijn handtekening onder een jaarrekening als die van mening is dat het ook klopt. Ook zij zijn aansprakelijk bij de belastingdienst als het niet lijkt te kloppen. En terecht dat ie z'n krabbel er niet onder zet.

Valt me ook op dat ze nergens maar dan ook nergens in het nieuws uberhaubt op wil treden en enige rectificatie geven of een toelichting op vele aantijgingen maakt. Het is alleen maar verbergen achter emailtjes terwijl journalisten echt wel goed werk op dat vlak hebben gezet met ontmaskering van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Het is gewoon alles bijelkaar:
- cybercharlatan die door niemand serieus genomen wordt
- hele laag managers die de laan uit gestuurd zijn, met bijbehorende ontslagvergoedingen en rechtzaken
- personeel dat op de bank zit vanwege slechte aansturing (zoon van een klant van me zit al maanden zonder werk, zijn manager is weggestuurd en hij wordt gewoon doorbetaald zonder dat ie wat opbrengt, er is geen nieuwe opdracht)
- daarbovenop nog COVID19 situatie (alhoewel dat voor een IT dienstverlener juist een boost zou moeten betekenen ipv niet aan te slepen thuiswerkoplossingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Radiostilte? Opgelegd of gebeurt er echt niets meer en is alles met betrekking tot R van R weer koek en ei ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
https://www.tubantia.nl/d...ndere-bedrijven~a9b379f4/ ah ok.... alleen een beetje topic vermoeidheid dus,
Ook de top bestuurders van Sanderink zijn andere bedrijven (Strukton rail en Antea) verlaten "het pand", er wordt niet direct een link gelegd met R van R maar aannemelijk is dat wel.
Bestuurders hebben in de regel de nodige (voor) kennis waardoor een al dan niet vrijwillig vertrek als een "luid klinkend signaal" over de staat van het bedrijfsonderdeel kan worden gezien.

[ Voor 66% gewijzigd door Nes01No op 04-07-2020 08:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• defiant
  • Laatst online: 17:56

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Graag even de aandacht voor onze regel wat betreft linkdrops:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops

Post dus altijd een korte samenvatting van het artikel of quote de relevante onderdelen, maar nooit het hele artikel i.v.m. copyright. Geef tevens aan wat de discussiewaarde is. Zo voorkomen we dat dit topic verzand in een simpel opsom topic.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Doodse stilte hier... Maar Sanderink gaat door. :9

Nadat en Oranjewoud en Strukton vorig jaar een aardig verlies hebben mogen verwerken, heeft hij toch gemeend over 2019 € 100.000.000 uit te moeten keren aangezien Centric blijkbaar toch nog iets winst heeft gemaakt... En omdat Strukton anders blijkbaar een uitdaging zou hebben met de bank(en).
Waar er in 2018 onder de streep nog 18,3 miljoen netto over bleef, was dat vorig jaar ‘slechts’ 9,8 miljoen. Het operationele resultaat daalde met ruim 40 procent naar 11,9 miljoen. Een heldere verklaring voor de winstval wordt er in het jaarverslag niet gegeven. Er wordt wel gesproken over ‘vele contractverlengingen van tevreden klanten’ en de komst van drie nieuwe pensioenfondsen voor wie Centric de uitvoering van de pensioenregeling gaat doen.
Niet toekomstbestendig

Wat niet wordt gemeld, is dat Centric het Pensioenfonds Meubel als klant kwijt raakt. Dit pensioenfonds brengt zijn activiteiten vanaf volgend jaar onder bij TKP. Met circa 4 miljard euro onder beheer is Meubel het grootste fonds waarvoor Centric werkt. ‘Met Meubel gaat de helft van de omzet van de pensioenpoot van Centric verloren en de omzet lag al op een niveau dat het niet toekomstbestendig was’, zei pensioendeskundige Tobias Bastian er over in het Financieele Dagblad.

[...]
De slechte prestaties van Centric weerhouden Sanderink er niet van zichzelf namens Centric 20 miljoen euro dividend uit te keren. En kort na het sluiten van het boekjaar nog eens 80 miljoen. Dat geld gaat naar Sanderink Investments. Uit dat bedrijf kan Sanderink bijvoorbeeld de verliezen bijpassen, die worden geleden bij bouwconcern Strukton, waar de Twentse zakenman ook eigenaar van is.

[...]

Sanderink moest in mei van dit jaar vanuit het beursgenoteerde Oranjewoud 20 miljoen euro bijstorten in bouwconcern Strukton. Dat was een eis van de banken om de kredietfaciliteit van de bouwreus te verlengen. Sanderink bezit bijna 99 procent van de aandelen van het beursgenoteerde Oranjewoud. In totaal meldde Oranjewoud een nettoverlies van 3,9 miljoen over 2019. Onder Oranjewoud vallen naast bouwconcern Strukton de adviesbureaus van de Antea Group.
Iets met een kaartenhuis. Ben benieuwd hoe lang dit nog goed blijft gaan.

Ow, en de rechtbank heeft ook nog weer wat behandeld de laatste maand. Zijn wrakingsverzoek:
De eigenzinnige Twentse zakenman Gerard Sanderink krijgt opnieuw ongelijk, ditmaal van de Zwolse rechtbank. Daar probeerde hij tevergeefs een Almelose kantonrechter te weerhouden van behandeling van een rechtszaak tussen hem en zijn ex, Brigitte van Egten.

[...]
De Almelose rechter Van Houten mag dus gaan oordelen over het arbeidsgeschil tussen Sanderink en Van Egten. Daarbij vraagt Sanderink onder meer of hij aanspraak kan maken op betaling van een schadevergoeding op grond van onrechtmatig bestuur en op terugbetaling van de - door Van der Heijden - aan Van Egten betaalde bonus.

Hoger beroep tegen een uitspraak van de wrakingskamer is niet mogelijk.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
Bastien schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:50:
Doodse stilte hier... Maar Sanderink gaat door. :9

Nadat en Oranjewoud en Strukton vorig jaar een aardig verlies hebben mogen verwerken, heeft hij toch gemeend over 2019 € 100.000.000 uit te moeten keren aangezien Centric blijkbaar toch nog iets winst heeft gemaakt... En omdat Strukton anders blijkbaar een uitdaging zou hebben met de bank(en).
[...]
Wow dit is hogere geld verschuivingskunde...aandelen kopen om een door jezelf gekozen bedrag aan dividend te kunnen uitkeren en die dan weer in een zelfgekozen\gegraven put storten]

De hard houten fundering van dit kaarten huis is dhr Sanderink zelf , de boeren vinden hem een net mens vind hij zelf. of de mensen die door hem op de straat staan dat ook vinden laat zich raden.
ik vind het persoonlijk niet "netjes"om willens en wetens een bedrijf failliet te laten gaan, ik weet niet wat dit dan weer over boeren zegt...

[...]
[/quote]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen Privé, maar Tubantia:
Ex-vriendin wil Gerard Sanderink achter de tralies
https://www.tubantia.nl/e...hter-de-tralies~a98baf88/

Het houdt niet op, niet vanzelf ..

Let s.v.p. even op de topic warning, je post nu een linkdrop naar een artikel dat tevens achter een zachte pay-wall zit, dus niet iedereen kan het lezen. Post op z'n minst een korte samenvatting of quote de relevante stukken.

[ Voor 35% gewijzigd door defiant op 18-09-2020 22:51 ]

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Eusebius schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:52:
Geen Privé, maar Tubantia:
Ex-vriendin wil Gerard Sanderink achter de tralies
https://www.tubantia.nl/e...hter-de-tralies~a98baf88/

Het houdt niet op, niet vanzelf ..
Belangrijkste stukje; Sanderink wil niet betalen, werkt deurwaarders tegen. Dus zoals het artikel stelt:
Vanwege Sanderinks hardnekkige weigering om gevolg te geven aan rechterlijke vonnissen zag Van Egten zich genoodzaakt tot een uitzonderlijke stap. Haar advocaat Tjiam vroeg om ‘lijfsdwang’ als Sanderink zich in deze Haagse rechtszaak opnieuw niet aan het vonnis houdt.

Met lijfsdwang wordt bedoeld dat iemand de gevangenis ingaat, net zo lang tot hij wel doet wat de rechter heeft opgedragen. „We hebben gezien dat financiële dwang geen indruk maakt. Meneer Sanderink is multimiljonair, hij kan zich permitteren om die dwangsommen op te laten lopen. Dus dan lijkt lijfsdwang de enige manier”, stelde Tjiam.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StephanVierkant
Volkomen terecht. Die man waant zich onaantastbaar.

Dat gijzelen van mensen omdat ze niet kunnen betalen (https://open.decorrespond...1457816-ecb50bce/app-open) is absurd, maar is juist precies bedoeld voor mensen die niet willen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Hij heeft ook de deurwaarder gedreigd met een proces. Hij ziet het gewoon als oplossing voor alles want ja, betalen voor een advocaat lukt nog wel. Al staat er in het artikel ook dat Van Egten beslag heeft laten leggen op aandelen van Sanderink Holding en deze wil veilen om het geld voor de dwangsommen te verkrijgen. Dus wellicht a of b. Lijkt me dat je niet en beslag kan leggen en iemand kan laten opsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StephanVierkant
Poekie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:45:
Hij heeft ook de deurwaarder gedreigd met een proces. Hij ziet het gewoon als oplossing voor alles want ja, betalen voor een advocaat lukt nog wel. Al staat er in het artikel ook dat Van Egten beslag heeft laten leggen op aandelen van Sanderink Holding en deze wil veilen om het geld voor de dwangsommen te verkrijgen. Dus wellicht a of b. Lijkt me dat je niet en beslag kan leggen en iemand kan laten opsluiten.
Waarom niet? Het is geen vervanging voor de betaling, maar een dwangmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

StephanVierkant schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:46:
[...]

Waarom niet? Het is geen vervanging voor de betaling, maar een dwangmiddel.
Maar dat is beslaglegging op aandelen en veilen daarvan toch ook? Dan kan je niet ook nog iemand opsluiten tot hij betaalt, toch? Want je krijgt het geld via die veiling van zijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nu is het afwachten of er een rechter (?) daarin meegaat en de daadwerkelijke lijfsdwang honoreert en ook concreet laat uitvoeren!

We gaan het zien... :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik verbaas me er eigenlijk wel om dat de rechters nog zo rustig blijven. Na lezen hele dossier zou je toch eigenlijk direct al willen zeggen: "Meneer, u hebt keer op keer op keer verloren. U weigert te betalen. Indien het bedrag uiterlijk maandag a.s. 12:00 niet op de door mij aangewezen rekening staat laat ik u opsluiten"

Ook zo'n advocaat zou toch eens voor de tuchtcommissie moeten komen. Wringen zich al tijden in bochten die het advocaatschap te kakken zet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:45:
Ah, was Eef hoos er nog maar. :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
T valt me in deze zaak vooral op hoe makkelijk diverse advocaten zich voor het karretje van Sanderink laten sparren. In dit geval is het echt dat wie betaald bepaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Gijsje22 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
T valt me in deze zaak vooral op hoe makkelijk diverse advocaten zich voor het karretje van Sanderink laten sparren. In dit geval is het echt dat wie betaald bepaald.
Dat is bijna altijd het geval bij civiele procedures.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gijsje22 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
hoe bedoel je dit? In welke zin zou dat vreemd of verkeerd zijn?

Advocaten worden nu eenmaal betaald ja, maar ik zie erder niet in waarom dat verder relevant verder is of iets dat je moet bekritiseren.

Wat betreft het gegeven dat Sanderink bijstand krijgt van een advocaat en deze bv een verzoek doet om de betreffende Deurwaarder te laten vervangen, is dat een verzoek dat hij zeker kan doen en de advocaat absoluut ook niet mag weigeren als de klant daarom vraagt.

Verder geheel terecht dat de rechter dit verzoek wél weigert en ook erg streng Sanderink erop wijst dat hij behoorlijk foutzit en ook laat merken dat zulk een verzoek vermoedelijk vooral komt door het wangedrag van sanderink zelf tegen die deurwaarder die niks verkeerd gedaan heeft .

Maar dat komt vooral doordat dat de taak van de rechter is, en niet van een advocaat. (ik vermoed wel dat die mr. De Mol Sanderink binnenskamers ook bepaalde zaken afraad en probeert hem aan te zetten zijn gedrag te veranderen, maar het is ook zijn taak om in de rechtzaak de zijde van zijn client te kiezen en iig een poging te doen diens belangen te behartigen op een manier zoals zijn client dat wenst)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:36
RM-rf schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:42:
[...]

ik vermoed wel dat die mr. De Mol Sanderink binnenskamers ook bepaalde zaken afraad en probeert hem aan te zetten zijn gedrag te veranderen
En dan aangeklaagd worden zeker? Denk dat deze meneer gewoon ja en amen knikt voor hij er ook van langs krijgt. Dit was toch ook al zijn 2e advocaat?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
StephanVierkant schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:40:
Dat gijzelen van mensen omdat ze niet kunnen betalen (https://open.decorrespond...1457816-ecb50bce/app-open) is absurd, maar is juist precies bedoeld voor mensen die niet willen betalen.
Bedankt voor dit artikel. Ik heb met open mond dit gelezen....Alleen gaat het in dit artikel juist over de waanzin van vrijheidsberoving omdat de mensen vaak niet kunnen betalen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chaoscontrol schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:47:
[...]

En dan aangeklaagd worden zeker? Denk dat deze meneer gewoon ja en amen knikt voor hij er ook van langs krijgt. Dit was toch ook al zijn 2e advocaat?
Waar haal je die beschuldiging vandaan? als je wat 'denkt' betekent dat niet dat dat zo is....
ook als Sanderink wisselt van advocaat hoeft dat verder helemaal niks slechts te betekenen, dat mogen mensen nu eenmaal en soms kan dat ook in hun belang zijn.

Nogmaals, je kunt best tegen het gedrag van Sanderink zijn... wat betreft die bedreigingen van die Deurwaarder en het weigeren van een boete na een veroordeling te voldoen, ook als een hoger beroep nog uitstaat, is dat ook enorm verkeerd en afkeurenswaardig gedrag.

Maar dat betekent niet dat zo iemand dan _niet_ door een Advocaat vertegenwoordigt zou mogen worden en Advocaten zulke klanten zouden moeten weigeren... het tegendeel is juist het geval, een advocaat moet altijd pogen in het belang van zijn client te handelen, en nergens blijkt dat dat bij deze mr. De Mol _niet_ het geval is.

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 19-09-2020 02:22 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

armageddon_2k1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:59:
[...]

Bedankt voor dit artikel. Ik heb met open mond dit gelezen....Alleen gaat het in dit artikel juist over de waanzin van vrijheidsberoving omdat de mensen vaak niet kunnen betalen.
Het is een perverse vorm van "gerechtigheid". Het maakt niet uit dat je niet kan betalen, het is vooral dat je er, gevoelsmatig, maar niet mee weg komt.

Less alienation, more cooperation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
chaoscontrol schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:47:
[...]

Dat ligt aan de toon. De ene client accepteert een: "Niet doen." En de andere client gaat al steigeren bij een: "Is het misschien een idee om deze insteek nog een keer proberen te evalueren wellicht?" Bij een type als Sanderink wordt het eerste niet gewaardeerd (en het tweede niet gehoord).

Het is aan iedere advocaat om hier op een bepaalde manier op te reageren, net zoals het Sanderink vrij staat om een advocaat terzijde te schuiven. Vaak is dit een afweging van geld versus ethiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 23:22
RM-rf schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:23:
Maar dat betekent niet dat zo iemand dan _niet_ door een Advocaat vertegenwoordigt zou mogen worden en Advocaten zulke klanten zouden moeten weigeren... het tegendeel is juist het geval, een advocaat moet altijd pogen in het belang van zijn client te handelen, en nergens blijkt dat dat bij deze mr. De Mol _niet_ het geval is.
Ik vind de kennelijk heersende mening dat wat sommige advocaten doen nog valt onder het "pogen in het belang van zijn client te handelen", wat apart, ook daar zie ik wel grenzen aan (maar goed daarom ben ik misschien ook geen advocaat).
Maar goed, als het gevolg in dit geval is dat Sanderink opgesloten zou worden, dan heeft de advocaat wellicht inderdaad wel in het belang van z'n client gehandeld, misschien dat Sanderink dan een beetje bij zinnen komt :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:14
https://www.tubantia.nl/h...eve-publiciteit~ac0a24ec/
Gerard Sanderinks bedrijven Centric en Strukton lijden tientallen miljoenen verlies en de klanten lopen bij bosjes weg. Dat beweerde de Twentse zakenman zelf tijdens een rechtszaak in Arnhem. Volgens Sanderink is het allemaal de schuld van zijn ex, Brigitte van Egten, en de media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 23:23

Qwerty-273

Meukposter

Ik hoop eigenlijk wel dat het dit jaar eens afgerond wordt. Dan kunnen de werknemers van Centric en andere bedrijven onder de vleugels van Gerard eens opgelucht ademhalen. Als dan Rian ook eens een nieuw slachtoffer zoekt, dan wordt het tijd dat Gerard met pensioen gaat (nee het is de man er niet voor, ja hij zou het eigenlijk direct moeten doen - om zich dan vervolgens als een kluizenaar terug te trekken en de stichting die zijn nalatenschap zou regelen aan het werk te zetten - natuurlijk zonder Rian).

Wellicht wordt het 2021, maar veel langer moet het ook niet doorgaan.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nou ja, laat de boel maar klappen. Niet om de mensen die er werken, die moeten op tijd het schip verlaten uiteraard. Maar om de centen van Sanderink én Rian. Laat ze beiden maar bloeden voor deze situatie waarin ze anderen betrekken die er niks mee te maken (willen) hebben.

Aan de andere kant leert het de Nederlandse overheden ook eens nadenken waar ze hun zaken mee doen. Denk dat de overheid beter z'n eigen ICT-dienst kan opzetten waar ze projecten aan uitbesteden. Zo kun je commerciële belangen uitsluiten en kunnen systemen misschien beter op elkaar worden afgestemd.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

gekkie schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:00:
[...]

Ik vind de kennelijk heersende mening dat wat sommige advocaten doen nog valt onder het "pogen in het belang van zijn client te handelen", wat apart, ook daar zie ik wel grenzen aan (maar goed daarom ben ik misschien ook geen advocaat).
Waarom? Als je vindt dat je recht hebt op iets, mag je daarvoor naar de rechter. Een advocaat kan je best adviseren, bijvoorbeeld dat het waarschijnlijk geen goed idee is. Maar als je per se een poging wil doen om je gelijk te krijgen dan moet dat kunnen, en dan moet het logischerwijs ook mogelijk zijn om een advocaat in te schakelen om je daarbij te helpen. Dat die advocaat dan compleet kansloos is, dat is niet zijn probleem. Het wordt misschien een probleem als die advocaat hem gaat aansporen om kansloze zaken te beginnen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sypie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:56:
Denk dat de overheid beter z'n eigen ICT-dienst kan opzetten waar ze projecten aan uitbesteden. Zo kun je commerciële belangen uitsluiten en kunnen systemen misschien beter op elkaar worden afgestemd.
offtopic:
:D Dan weten we zéker dat ICT-projecten 100x over de kop gaan en nooit afkomen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Paul Hewson schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:12:

Gerard Sanderinks bedrijven Centric en Strukton lijden tientallen miljoenen verlies en de klanten lopen bij bosjes weg. Dat beweerde de Twentse zakenman zelf tijdens een rechtszaak in Arnhem.
[...]
Is zoiets niet een self fulfilling prophecy? Als je zelf aan de rechter vertelt dat je miljoenen verliest en klanten vertrekken dan riskeer je dat klanten inderdaad zo nerveus worden dat ze vertrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Aan de andere kant leert het de Nederlandse overheden ook eens nadenken waar ze hun zaken mee doen. Denk dat de overheid beter z'n eigen ICT-dienst kan opzetten waar ze projecten aan uitbesteden. Zo kun je commerciële belangen uitsluiten en kunnen systemen misschien beter op elkaar worden afgestemd.
Een aantal overheidsbedrijven hebben al een grote interne it afdeling. Denk aan de belastingdienst maar ook defensie, de rechtspraak etc. (Vaak wel met veel externe inhuur)

Een eigen losse it dienstverlener opzetten die de projecten krijgt zou wel eens kunnen wrijven met de aanbestedingswet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

downtime schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:49:
[...]

Is zoiets niet een self fulfilling prophecy? Als je zelf aan de rechter vertelt dat je miljoenen verliest en klanten vertrekken dan riskeer je dat klanten inderdaad zo nerveus worden dat ze vertrekken.
Wat al langer wel duidelijk is, is dat Sanderink Oranjewoud, het overkoepelende concern van de beurs wil halen... Hij bezit volgens mij 95% ervan, maar de resterende 5% is nog altijd kennelijk te duur voor hem. Alhoewel sommige mensen beweren dat hij het best zou kunnen betalen, maar domweg te gierig en nukkig is dat te doen.
Iig lijkt hij heel sterk aan te spelen op koersdalingen

Toch volgt er meestal telkens weer op zulke negatieve berichten-offensieven een opkoop-actie van de resterende Oranjewoud aandelen...
Dit jaar heeft Sanderink al voor 1,3 miljoen Oranjewoud aandelen opgekocht, tegen de huidige koers is de rest zo'n 4,6 miljoen waard.
Overigens is de koers enorm stabiel... zelfs tijdens de grote crash in maart dit jaar wegen corona had de beurskoers zo goed als niet te lijden, maar steeg zelfs een beetje.

https://www.lc.nl/economi...helemaal-op-25467938.html

Als ik een gok moet doen, acht ik de kans best groot dat als Oranjewoud van de beurs is (of iig volledig in bezit van Sanderink), opeens er veel minder behoefte is het bedrijf als 'zwak' te presenteren en allerhande schandalen op te roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qwerty-273 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:45:
Als dan Rian ook eens een nieuw slachtoffer zoekt, dan wordt het tijd dat Gerard met pensioen gaat (nee het is de man er niet voor, ja hij zou het eigenlijk direct moeten doen - om zich dan vervolgens als een kluizenaar terug te trekken en de stichting die zijn nalatenschap zou regelen aan het werk te zetten - natuurlijk zonder Rian).
Ik wou dat er meer onderzoek naar dat mens was; en dat ze ala-dennis stijl met een camera en al eens geconfronteerd wordt. Rian stelt haar toekomst gewoon financieel veilig, en maakt gewoon misbruik van die oude knar.

Dit kan je toch niet serieus nemen ? ;w

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:52

Roozzz

Plus ultra

Er zijn diverse grote interne it afdelingen binnen de nl overheid. In mijn ervaring, met één daarvan, is dit ook zeker niet de heilige graal. Typisch duurt het eeuwig en dan heb je nog niet wat je wilt (en wordt intern ook gewoon afgerekend). Ik kijk wel naar de markt...

If you can see, look. If you can look, observe

• Roenie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:22:
[...]

Ik wou dat er meer onderzoek naar dat mens was; en dat ze ala-dennis stijl met een camera en al eens geconfronteerd wordt. Rian stelt haar toekomst gewoon financieel veilig, en maakt gewoon misbruik van die oude knar.

[YouTube: Rian van Rijbroek – Nieuwsuur 29 januari 2018]

Post dit liever niet. Ik kan het gewoon niet aanzien :X Te genant.

Alhoewel ik ondertussen geïntrigeerd ben door dit hele dossier. Hoe kan dit zo ver komen...

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:08
Qwerty-273 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:45:
Ik hoop eigenlijk wel dat het dit jaar eens afgerond wordt. Dan kunnen de werknemers van Centric en andere bedrijven onder de vleugels van Gerard eens opgelucht ademhalen.
Ik weet niet hoe het er nu is, maar zijn er aanwijzingen dat de werknemers daar zich onzeker voelen door de hele situatie?

Ik denk even terug aan een post van @wildhagen een tijd terug:
wildhagen in "Cybercharlatan Rijbroek en het Sanderink bedrijvenimperium"
...waar, in elk geval in zijn deel van het bedrijf, men zich er weinig druk om maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

vanaalten schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:39:
[...]

Ik weet niet hoe het er nu is, maar zijn er aanwijzingen dat de werknemers daar zich onzeker voelen door de hele situatie?

Ik denk even terug aan een post van @wildhagen een tijd terug:
wildhagen in "Cybercharlatan Rijbroek en het Sanderink bedrijvenimperium"
...waar, in elk geval in zijn deel van het bedrijf, men zich er weinig druk om maakt.
Nog steeds onveranderd, zo goed als niks van te merken van de hele ophef ofzo. Alles gaat gewoon zijn gang zoals vanouds.

Worden ook nog steeds volop mensen aangenomen, niet als vervanging, maar als uitbreiding van het personeelsbestand. Alles is behoorlijk booming nog qua klanten, nieuwe opdrachten etc.

Dat is dan iig voor mijn divisie zo, kan niet voor andere divisies spreken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• StephanVierkant
Deze onvriendelijke opmerkingen zijn nergens voor nodig. Of die man lelijk of klein is, lijkt me niet relevant. Bovendien had hij gewoon een vrouw voordat Data Hari in z'n leven kwam.

Die man lijkt nu behoorlijk in de war, dat (en de gevolgen) lijkt me al voldoende gespreksstof.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Ankona schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:10:
[...]

Een aantal overheidsbedrijven hebben al een grote interne it afdeling. Denk aan de belastingdienst maar ook defensie, de rechtspraak etc. (Vaak wel met veel externe inhuur)

Een eigen losse it dienstverlener opzetten die de projecten krijgt zou wel eens kunnen wrijven met de aanbestedingswet.
Die aanbestedingswet is dan ook een probleem denk ik.

Zoals je stelt, hebben sommige ministeries al een it afdeling. Bundel het allemaal samen, ministerie van It en die zorgt voor alle IT zaken. Al is het alleen al om al die tokos als centric, cap, sogeti etc buiten de deur te houden. Maar goed, dat is eigenlijk een hele andere discussie dan over ons Rian, wat een vrouw ook. Ik kan niet wachten op 4 november :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Laatst online: 28-08 16:31
RM-rf schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:23:
[...]

Waar haal je die beschuldiging vandaan? als je wat 'denkt' betekent dat niet dat dat zo is....
ook als Sanderink wisselt van advocaat hoeft dat verder helemaal niks slechts te betekenen, dat mogen mensen nu eenmaal en soms kan dat ook in hun belang zijn.

Nogmaals, je kunt best tegen het gedrag van Sanderink zijn... wat betreft die bedreigingen van die Deurwaarder en het weigeren van een boete na een veroordeling te voldoen, ook als een hoger beroep nog uitstaat, is dat ook enorm verkeerd en afkeurenswaardig gedrag.

Mwoah. Uiteraard mag iedereen door een advocaat vertegenwoordigd worden. Tegelijkertijd is de advocateneed: "... dat ik geen zaak zal aanraden of verdedigen, die ik in gemoede niet gelove rechtvaardig te zijn".

En precies daar gaat het mis. Sanderink heeft totale lak aan de rechtstaat. Hij vindt alle rechters corrupt en houdt zich niet aan vonnissen. Hij krijgt keer op keer door verschillende rechters binnen verschillende rechtbanken ongelijk. En tijdens zittingen blijft hij de meest vreemde beschuldigingen herhalen over corruptie en een porno-imperium van zijn ex op basis van e-mails die hij ingezien zou hebben, maar die nooit als bewijs zijn getoond. En uit verschillende vonnissen blijkt dat zijn advocaten die domme beschuldigingen blijven herhalen, terwijl er geen greintje bewijs voor is.

Ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik deze totaal losgeslagen cliënt zou verdedigen, voor wie je het toch nooit goed kan doen. Soms zijn mensen gewoon totaal gek geworden, en elke zichzelf respecterende advocaat (in civiele procedures!) zou zich serieus moeten afvragen na al die verloren rechtszaken en verspilling van overheidsgeld waar hij/zij mee bezig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:22:
[...]

[YouTube: Rian van Rijbroek – Nieuwsuur 29 januari 2018]

De vraag is nog steeds; hoe krijgt ze dit allemaal voor elkaar? Wat heeft ze van hem? Waarom zit hij zo in het nauw? Is het liefde? Is het iets anders? Bizar dat één persoon zo'n "imperium" aan kan tasten...

Verder lijkt ze amper in beeld te geraken. Knap...

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 24-09-2020 10:16 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
JB schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:07:
[...]

De vraag is nog steeds; hoe krijgt ze dit allemaal voor elkaar? Wat heeft ze van hem? Waarom zit hij zo in het nauw? Is het liefde? Is het iets anders? Bizar dat één persoon zo'n "imperium" aan kan tasten...

Heeft ze geleerd bij de AIVD. 8)

• JB

JB

Cédric roelt!

ShellGhost schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:35:
[...]

Heeft ze geleerd bij de AIVD. 8)
Maar blijft toch bizar dat ze zo uit de wind blijft?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
JB schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:37:
[...]

Sanderink laat het toch gewoon allemaal toe. Op grond van wat zou iemand haar aan moeten pakken?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
JB schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:37:
[...]

Ze hoeft haar nek niet meer uit te steken, dus dan is er ook weinig om op te schieten. Ze zit gewoon stilletjes belangrijk te doen en heeft alle weelde en bescherming die maar mogelijk is zonder dat er een reden is om zelf geluid te maken.

alles kan off-topic

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

[...]

Ik zie het als een kleine sekte. Waarom raken intelligente mensen soms volledig in de ban van idioten met een messiascomplex? Omdat die mensen een snaar, een kwetsbare plek, bij hen raken.
Kijkend naar het verleden van Rian en het aantal slachtoffers wat ze al gemaakt heeft lijkt haar talent te zijn om het achterdocht in mensen wakker te maken. Mensen worden door haar tegen elkaar opgezet terwijl Rian zelf buiten schot blijft en het volledige vertrouwen krijgt.

• JB

JB

Cédric roelt!

downtime schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:46:
[...]

Ik zie het als een kleine sekte. Waarom raken intelligente mensen soms volledig in de ban van idioten met een messiascomplex? Omdat die mensen een snaar, een kwetsbare plek, bij hen raken.
Kijkend naar het verleden van Rian en het aantal slachtoffers wat ze al gemaakt heeft lijkt haar talent te zijn om het achterdocht in mensen wakker te maken. Mensen worden door haar tegen elkaar opgezet terwijl Rian zelf buiten schot blijft en het volledige vertrouwen krijgt.
Ja daar lijkt het op, maar ze moet iets hebben van die mannen waardoor het allemaal voort duurt? Ze zien allemaal hun bedrijven kapot gaan, maar de echte reden weet niemand. Het blijft speculeren. Bijzonder dat een persoon dit nu al voor de zoveelste keer lijkt te bewerkstelligen zonder dat iemand er echt in duikt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Laatst online: 13-09 23:23

Qwerty-273

Meukposter

muffstuff schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:30:
Zoals je stelt, hebben sommige ministeries al een it afdeling. Bundel het allemaal samen, ministerie van It en die zorgt voor alle IT zaken.
Zoiets als SSC-ICT -> https://www.ssc-ict.nl/

Ze doen IT voor 7 ministeries en vallen zelf onder BZK. En hebben ook kruisbestuiving met de andere IT afdelingen bij andere ministeries. Maar 1 IT onderdeel voor de volledige Rijksoverheid zou inderdaad wel een punt maken. Maar zoals overal wilt elk onderdeel wel een vinger in de pap houden - en vindt men een allesoverkoepelend orgaan te traag en te onbeïnvloedbaar. Je wilt dan ook liever behalve de Rijksoverheid de volledige overheid meepakken met alle andere onderdelen. En dan wordt het zo log en complex dat het weer zin heeft om het op te splitsen. Er zitten nog veel te veel eigen methoden, processen, etc bij elk onderdeel.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Qwerty-273 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:14:
[...]

En dan wordt het zo log en complex dat het weer zin heeft om het op te splitsen. Er zitten nog veel te veel eigen methoden, processen, etc bij elk onderdeel.
Niet voor niets is de overheid ook gesplitst in allerlei ministeries met verschillende taken. Waarom niet een superministerie wat alles doet van defensie tot onderwijs? Dat zou toch veel efficienter zijn?

De realiteit is dat groter zeker niet altijd efficienter is - laat staan effectiever. Dat is zelfs bij wat grotere bedrijven al een issue. Daar hebben de verschillende bedrijfsonderdelen soms zulke verschillende wensen dat het helemaal niet ongewoon is om decentrale IT-afdelingen te hebben die onder verschillende directies vallen. En de overheid is immens. Veruit de grootste werkgever van Nederland.

Denk ook aan security. Staatsbosbeheer heeft hele andere beveiligingseisen dan Defensie maar als je IT centraliseert dan zit Staatsbosbeheer opeens met dezelfde security richtlijnen als Defensie. Dat kan de kosten juist enorm verhogen.

• technopeuter
  • Laatst online: 17:33
https://www.ubrijk.nl/service/rijks-ict-gilde

er is dus al meer dan alleen SSC-ICT.
Min. van OCW laat de ICT door DUO doen, die hebben ook expertise, maar waar het ene ministerie kiest voor Java kiest de volgende .net etc... ze zouden dat wat mooier gelijk kunnen trekken. (er zijn nogal wat Oracle en IBM bolwerken, kijk je naar kosten dan wil je daar zsm bij weg, lijkt ze echter niet veel te kunnen schelen)
Daarnaast moet de overheid zich houden aan de BIR, door dit te centraliseren zouden ze een enorme kostenbesparing kunnen realiseren, daarnaast zouden bij calamiteiten (hacks) er veel kordater worden opgetreden.

diskeltische lurker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Laatst online: 18:56
downtime schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:59:
[...]

Niet voor niets is de overheid ook gesplitst in allerlei ministeries met verschillende taken. Waarom niet een superministerie wat alles doet van defensie tot onderwijs? Dat zou toch veel efficienter zijn?

De realiteit is dat groter zeker niet altijd efficienter is - laat staan effectiever. Dat is zelfs bij wat grotere bedrijven al een issue. Daar hebben de verschillende bedrijfsonderdelen soms zulke verschillende wensen dat het helemaal niet ongewoon is om decentrale IT-afdelingen te hebben die onder verschillende directies vallen. En de overheid is immens. Veruit de grootste werkgever van Nederland.

Denk ook aan security. Staatsbosbeheer heeft hele andere beveiligingseisen dan Defensie maar als je IT centraliseert dan zit Staatsbosbeheer opeens met dezelfde security richtlijnen als Defensie. Dat kan de kosten juist enorm verhogen.
Vanuit security oogpunt is het ook onwenselijk om 1 grote IT afdeling te hebben. Als iemand kwade bedoelingen heeft hoeft hij enkel daar aan het werk te komen en zit hij direct als middelpunt bij de hele overheid met zijn tentakels (waar ik zeg hij mag je ook zij lezen natuurlijk).

Nog los van de efficiëntie die je terecht aanhaalt, hoe logger hoe trager.

Maar dat er winst te behalen is door IT deels in huis te halen bij de diverse ministeries, dat is wel een feit. Al dat uitbesteden is nergens voor nodig. Er zijn goede constructies te bedenken hoe je in huis dingen kan oplossen, eventueel met een gedeelde inkoopafdeling voor alle hardware en software om maar iets te noemen.

We dwalen wel wat af, de soep omtrent Sanderink en Rijbroek begint wel een climax te naderen heb ik het gevoel.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

https://www.insider.com/t...s-are-attracted-to-2018-8

Rian van rijbroek is uit op controle. Controle in centric, controle in het prive leven van sanderink. Daarmee stelt ze haar narcissistic supply ook veilig. Het is ook gebleken met de gesprekken van DNB dat ze daar perse aanwezig moest zijn. Het is ook de bemoeienis met haar op de werkvloer op gebied van security.

Ze laat zichzelf iedere keer belangrijk achten door met termen en andere zaken te komen die eigenlijk irrelevant zijn voor vandaag de dag. Ze komt met betichtingen zonder eigen bewijs hiervoor te leveren naar iedereen die ook maar een gevaar voor van Rijbroek vormt.

Een bedrijf dat zichzelf serieus neemt heeft geen Rian van rijbroek over de vloer met spreadsheets over beveiliging. Een bedrijf dat zichzelf wel serieus neemt distancieert zich van lui zoals Rian van rijbroek, en doet gewoon waar het goed in is.

Maar ik heb zo het idee dat als sanderink uit het spel is het ook klaar zal gaan zijn met centric. Er staan een paar in de rij die honger hebben en die de positie van centric maar al te graag willen hebben.

Ik kan mezelf ook wel nuttig maken met een miljoenmiljard termen over waarom security zo belangrijk is, maar ik hoef het wiel niet opnieuw uit te vinden. Daarom zie je haar ook steeds met kreten strooien die niemand eigenlijk begrijpt, maar wel 'relevant' klinken.

Hiermee tracht ze zichzelf 'belangrijk' te vinden en dus ook binnen het bedrijf van centric. Kijk je naar de vorige figuren waarmee ze bezig was, allemaal lijken ze eerder slachtoffer te zijn dan dat die lui ook maar 1 goed woord over haar spreken:
Een zeer merkwaardige reactie komt van haar volgende werkgevers, het Dr. Knippenbergcollege en de OMO Scholengemeenschap in Helmond. Bij haar cv, in bezit van deze krant, voegt Van Rijbroek een zeer vleiend verslag van een functioneringsgesprek met de toenmalige directeur van de school, waarin haar promotie wordt beloofd. Maar als we contact zoeken met die toenmalige directeur reageert hij als door een wesp gestoken: “Ik wil hier niets mee te maken hebben” is het enige dat hij roept voordat hij de verbinding verbreekt.
De volgende betrekking is ook al mistig. Op het cv noemt Van Rijbroek de Valkenberg Beheermaatschappij BV uit Tilburg als werkgever in 2004 en 2005. Ze vermeldt trots dat haar inzet geleid heeft tot “automatisering en beveiliging van processen en productie”en “winstgevendheid van alle ondernemingen.” Maar van die winstgevendheid is na een paar jaar weinig meer over: Valkenberg gaat in 2010 failliet.
Vreemd genoeg vermeldt ze niet dat ze ook na 2005 werkt voor Frans Brouwers, eigenaar van Valkenberg. Ze is van 2008 tot 2012 zelfs directeur en groot-aandeelhouder van Brouwers pensioen-bv Eferje. Brouwers wil niet met deze krant praten over die periode in zijn leven, maar tegenover het Financieele Dagblad bevestigde hij eerder dat Van Rijbroek hem “veel geld heeft gekost”. Ingewijden beweren dat de relatie meer was dan alleen zakelijk: ook privé zouden de twee een koppel zijn. Van Rijbroek ontkent dat overigens.
De opmerking over de inlichtingendienst is trouwens wel typerend: Van Rijbroek beweert al een paar jaar dat ze naast al haar ‘gewone’ banen ook nog allerlei werkzaamheden verrichtte voor geheime diensten en buitenlandse overheden. Daarom ook zet ze onderaan haar cv dat ze overal parttime werkte. Maar van parttime dienstverbanden is haar toenmalige werkgevers niets bekend: ze werkte overal fulltime. En bij geen van de werkgevers zijn haar vermeende exceptionele digitale vaardigheden opgevallen. Als ze in die tijd al software ontwikkelde voor veiligheidsdiensten, zoals ze zelf beweert, dan heeft ze dat goed verborgen gehouden.
Maar op dat lijstje ontbreken een paar opdrachtgevers, zo blijkt uit onderzoek van deze krant. Wellicht omdat Van Rijbroek zelf ook liever niet aan deze periodes wordt herinnerd. Ze onthullen namelijk een werkwijze die griezelig overeenkomt met wat er nu met Gerard Sanderink gebeurt. En de betrokken ondernemers hebben jarenlang zowel privé als zakelijk last gehad van de nasleep van Van Rijbroeks bemoeienis. “Ze is de grootste parasiet die ik ooit ben tegengekomen en het is de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb begaan”, zegt Mario*.
bron: https://www.tubantia.nl/r...k-voor-zich-won~a01c6483/

Gewoon het spoor volgen in het verleden, en je kunt al gissen dat Sanderink the next on the list is. Haar slachtoffers zijn zakelijk knetterharde mensen met succes maar prive zonder ruggegraat. En dat exploiteert ze gewoon met d'r achterlijke reet. Geloof me dat hele centric gaat nog eens omvallen dankzij haar en de berichtgeving erom heen.

ik ben zelf een paar jaar terug ook getuind in de love spell van een narcist. Ik dacht dat ik alles zou hebben tot na een bepaalde periode de facade langzaam verdween. M'n leven werd ondersteboven een hel. Totdat ik stuitte op narcisme, en ontdekte dat ik de ergste soort in m'n leven binnen liet. Als je in jezelf op ten duur het antwoord op dit alles vindt dan verdwijnen ze uit je leven als sneeuw voor de zon. Lees https://www.psychologytod...rcissists-and-gaslighters ook maar eens. En let dan goed op de vreemde fratsen die rian uithaalt. It all makes sense.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2020 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@Verwijderd Het spoor ken ik, daarom ben ik ook zo verbaasd dat geen enkele buitenstaander hier op springt. Ze flikt dit zo lijkt al voor de zoveelste keer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:23

Amphiebietje

In de blubber

Ankona schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:10:
[...]

Zijn dat niet ook exact de overheidsbedrijven waar ICT-schandalen (in de trant van "niet-functionerende geldverslindende bende" :P ) het meest voorkomen?

Iets over het middel is erger dan de kwaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Eigen afdelingen worden minder door concurrentie scherp gehouden

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Twee 'abnormale' persoonlijkheden die elkaar hebben gevonden en die elkaar op één of andere manier aanvullen. Voor de meeste 'normale' mensen lijkt een relatie (in welke vorm ook) met één van hen mij opmerkelijk en zal waarschijnlijk stroef verlopen. Op een of andere manier hebben zij elkaar nodig. Ik vind dit mateloos intrigerend en vraag mij af wie uiteindelijk de 'sterkste' van de twee zal zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

JB schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:57:
@Verwijderd Het spoor ken ik, daarom ben ik ook zo verbaasd dat geen enkele buitenstaander hier op springt. Ze flikt dit zo lijkt al voor de zoveelste keer.
Probleem is natuurlijk dat Sanderink binnen zijn bedrijven enorm veel macht heeft, dus vanuit de directies daar verwacht ik eigenlijk niets, degenen die het probeerden zijn weg en de rest is er te laf voor (of zo verstandig om te zien dat het toch niet uitmaakt).

Of er in de prive sfeer iemand rondom Sanderink is die hem waarschuwt, geen idee, kan me wel voorstellen dat zijn inner circle niet zo heel groot is....Misschien is er wel gewoon niemand om hem voor deze afgang te behoeden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

dr.lowtune schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:00:
[...]

Of er in de prive sfeer iemand rondom Sanderink is die hem waarschuwt, geen idee, kan me wel voorstellen dat zijn inner circle niet zo heel groot is....Misschien is er wel gewoon niemand om hem voor deze afgang te behoeden.
Volgens mij is dat inderdaad het grote probleem. Hij had z'n moeder en toen die overleed kwam van Egten in beeld. En vervolgens kwam Rijbroek in beeld.
Er is, zover ik het uit de verhalen haal, niemand die hem kan helpen de ogen te openen. En ondertussen zal Rijbroek die enkeling die er misschien toe in staat was geweest wel dusdanig zwart hebben gemaakt bij Sanderink dat hij die niet meer vertrouwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 02:32:
[...]
Ik kan mezelf ook wel nuttig maken met een miljoenmiljard termen over waarom security zo belangrijk is, maar ik hoef het wiel niet opnieuw uit te vinden. Daarom zie je haar ook steeds met kreten strooien die niemand eigenlijk begrijpt, maar wel 'relevant' klinken.
Een van de problemen is dat de termen die ze roept ook daadwerkelijk relevant zijn. Wellicht niet altijd in de juiste context, maar genoeg relevant om geen alarmbellen te doen afgaan bij een hoop mensen.

Als je naar dat 'interview' in Nieuwsuur kijkt bijvoorbeeld, dan heeft ze het over DDoS aanvallen. Dat is iets wat de redactie en kijkers herkennen. Vervolgens koppelt ze dat aan iets als geldautomaten die geld spuwen, wat ook daadwerkelijk wel eens gebeurd is. Daarmee heeft ze het vertrouwen van de redactie en kijkers gewonnen en kan ze een nonsens stelling als onveilig bankieren via de smartphone droppen. Waarmee ze heel kundig en belangrijk lijkt.

En dat is dus ook het gevaarlijke. Je kan heel veel van Rian vinden, maar dom is ze niet. En dat is nu net het gevaar. Ze is goed in staat om zich termen en technieken, op papier, eigen te maken. Vervolgens heeft ze ook nog de looks en haar praatje mee (geen stoffige nerd met baard en moeilijke woorden). Dat maakt het voor mensen wel heel makkelijk om mee te gaan in haar verhaaltjes.

Dat gebruikt ze natuurlijk ook privé. Neem maar van mij aan dat Sanderink privé alles met haar mag doen wat hij wil (in de slaapkamer) en dat ze gewillig zijn koffie en advocaatje komt brengen. Alles wordt in het werk gesteld om Sanderink het gevoel te geven dat zij het helemaal is voor hem.
Voor haar is het slechts een kleine opoffering. Ze krijgt er geld, macht en aanzien voor terug. En dat is precies wat ze wil hebben.
Dat gaat goed tot of Sanderink het licht ziet (concreet: als het geld op is en de bedrijven omdonderen) of hij zijn laatste adem uitblaast. Geld heeft hij voldoende, dus dat kan lang goed gaan zo voor Rian.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drardollan
Ankona schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:34:
Eigen afdelingen worden minder door concurrentie scherp gehouden
Ingehuurde bedrijven presteren de eerste 6 maanden boven verwachting, daarna is het klaar en business-as-usual.

Groot nadeel van inhuur is dat de medewerkers geen gevoel bij hun opdrachtgever hebben ('het is maar werk, morgen zit ik wellicht elders') en door de relatief korte arbeidsduur ook geen diepgaande kennis over het bedrijf opbouwen. Daarmee loopt het beetje kennis elke keer weg.

Zelf geloof ik in een eigen afdeling, bij de wat grotere bedrijven, die aangevuld wordt met inhuur voor specialistische kennis. Daarmee houd je belangrijke kennis en feeling met het bedrijf in huis en koop je nieuwe kennis in om je eigen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:15
De divisie PSS (public sector solutions) draait inderdaad nog prima, ook niet zo gek met de grote hoeveelheid langetermijn overheidscontracten. Kijk je naar andere divisies, zoals een managed services, dan zie je dat die steeds verder afbrokkelt. Verlies van grote klanten, verlies van salespersoneel, management, consultants, architecten, enz. De meesten zijn naar Cegeka gegaan waar ze het goed kunnen vinden, want ze werken o.a. voor een groot deel weer met dezelfde collega’s en kunnen hun oude relaties weer benaderen.
Managed services had juist nog groter moeten zijn nu, vooral met het binnenhalen van DNB als klant, maar in plaats daarvan is zo’n beetje 80% van het team dat het vertrouwen had gewonnen van die klant, vertrokken. En dat was een groot team kan ik je vertellen, bestaande uit niet alleen sales, maar ook consultants, architecten, projectmanagers en security officers. Erg zonde. Maar weinig talent is overgebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Trishul schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:29:
De divisie PSS (public sector solutions) draait inderdaad nog prima, ook niet zo gek met de grote hoeveelheid langetermijn overheidscontracten. Kijk je naar andere divisies, zoals een managed services, dan zie je dat die steeds verder afbrokkelt. Verlies van grote klanten, verlies van salespersoneel, management, consultants, architecten, enz. De meesten zijn naar Cegeka gegaan waar ze het goed kunnen vinden, want ze werken o.a. voor een groot deel weer met dezelfde collega’s en kunnen hun oude relaties weer benaderen.
Managed services had juist nog groter moeten zijn nu, vooral met het binnenhalen van DNB als klant, maar in plaats daarvan is zo’n beetje 80% van het team dat het vertrouwen had gewonnen van die klant, vertrokken. En dat was een groot team kan ik je vertellen, bestaande uit niet alleen sales, maar ook consultants, architecten, projectmanagers en security officers. Erg zonde. Maar weinig talent is overgebleven.
Zijn die afdelingen dan dusdanig van elkaar gescheiden dat er blijkbaar zo'n groot verschil in ervaring met dit verhaal is?

@wildhagen geeft immers aan dat het bij hem en zijn collega's totaal niet speelt. Als ik jouw verhaal echter lees speelt het op die afdeling juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Player1S schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:31:
[...]

Zijn die afdelingen dan dusdanig van elkaar gescheiden dat er blijkbaar zo'n groot verschil in ervaring met dit verhaal is?

@wildhagen geeft immers aan dat het bij hem en zijn collega's totaal niet speelt. Als ik jouw verhaal echter lees speelt het op die afdeling juist wel.
MS is gróót. Een van de grotere divisies.

Wij merken er hier iig niets van. Er is weinig recent verloop (die managers ja, maar dat is al máánden geleden), wel gaat inhuur/ZZP er nu zoveel mogelijk uit en wordt vervangen door vast personeel (kosten enzo). Dat is een ontwikkeling die overigens al veel langer speelt en zeker niet nieuw is.

Er wordt nog volop gwworven in ieder geval, en ook nog volop nieuwe mensen aangenomen. Alleen al mijn team van 16 mensen heeft er het laatste halfjaar al 2 nieuwe mensen bijgekregen, en donderdag begint er weer iemand, en er staan nog 1 of 2 vacatures open geloof ik voor ons team.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
The soap continues...
https://www.computable.nl...e-van-lastercampagne.html
Klanten van ict-dienstverlener Centric zijn ongevraagd bestookt met e-mails waarin lasterlijke en privacygevoelige informatie staat. De mails zijn verzonden vanuit het Strukton-account van Centric-topman Gerard Sanderink.
Technisch onderzoek wijst uit dat de mails steevast via hetzelfde ip-adres werden verzonden, een adres dat is te koppelen aan een adres in Veghel. Hier woont Sanderinks vriendin en zelfbenoemd cybersecurity-expert Rian van Rijbroek.
die dus blijkbaar niet eens een VPN gebruikt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Alsof """cybersecurity-expert Van Rijbroek""" überhaupt weet wat een VPN is :+

Overigens, dat stukje over 't IP-adres en Veghel enzo lijkt me eerder gaan over hun vorige onderzoek (wat al lang en breed bekend is) en niet zozeer de huidige stroom e-mails.

[ Voor 56% gewijzigd door Osiris op 02-10-2020 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

is dat niet strafbaar?

alhoewel dat voor Sanderink geen klap uit lijkt te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Elke keer denk je dat het dieptepunt bereikt is, maar dan word je tóch nog verrast *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rian van rijbroek maakt die hele toko compleet kapot ook.

https://www.psychologytod...8-signs-narcissistic-rage
Destructive Consequences

The heavy price many narcissists pay for their “rage”, as well as for their narcissistic behavior in general, may include one or more of the following:

6. Financial, Career, or Legal Trouble – From rule breaking, gross irresponsibility, careless indulgence, or other indiscretions.
Sanderink is gek geworden. Zo'n vrouw laat je toch niet aan het roer staan?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
AP heeft er weer een klusje bij lijkt me. Iets met AVG :)

Het houd niet op, niet vanzelf

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
Wanneer zou Netflix er een mini serie van gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:54:
Rian van rijbroek maakt die hele toko compleet kapot ook.

https://www.psychologytod...8-signs-narcissistic-rage

[...]

Sanderink is gek geworden. Zo'n vrouw laat je toch niet aan het roer staan?
Maar waar blijkt het uit dat zo ook daadwerkelijk een narcist is? Ze is nauwelijks in de picture en opereert vooral op de achtergrond. Er zijn wel wat verhalen die de ronde gaan, maar ik heb haar nooit zien 'ragen' (zie de 8 tekenen van een narcist).

Hiermee wil ik niet ontkennen dat ze een narcist is. Maar ik vind dat er ook niet heel veel bewijs is waaruit blijkt dat ze het wel is.

Manipulatief? Dat zeker... Maar narcist? Kwee nie.... need more data...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Maar waar blijkt het uit dat zo ook daadwerkelijk een narcist is? Ze is nauwelijks in de picture en opereert vooral op de achtergrond. Er zijn wel wat verhalen die de ronde gaan, maar ik heb haar nooit zien 'ragen' (zie de 8 tekenen van een narcist).

Hiermee wil ik niet ontkennen dat ze een narcist is. Maar ik vind dat er ook niet heel veel bewijs is waaruit blijkt dat ze het wel is.

Ik denk bij Van Rijbroek ook meer aan confabuleren of het verwante Pseudologia Phantastica

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2020 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:40:
[...]

Ik denk bij Van Rijbroek ook meer aan confabuleren of het verwante Pseudologia Phantastica
Nog nooit van de term gehoord, maar op basis van de informatie die ik nu heb, klinkt confabuleren een stuk aannemelijker.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:54

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

ChojinZ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Dat 'ragen' zie ik eigenlijk ook niet. Wat ik me wel afvraag: moet je dat 'ragen' hebben om een narcist te zijn? Of is het meer iets waarbij je minimaal x selectievakjes moet aankruizen om eraan te voldoen, maar ze niet allemaal hoeft te hebben?

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:37
NaoPb schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:19:
[...]

Of is het meer iets waarbij je minimaal x selectievakjes moet aankruizen om eraan te voldoen, maar ze niet allemaal hoeft te hebben?
Ja, zoals met de meeste (dan wel niet alle) stoornissen uit de DSM 5. Het kan soms wel voorkomen dat je er tenminste twee specifieke moet hebben i.c.m. een X aantal andere.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• defiant
  • Laatst online: 17:56

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Het is op dit moment speculatie of en zo ja welke psychische aandoeningen er spelen in deze kwestie. Laten we het bij de feiten houden en deze speculatie hier niet voeren.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
nieuwe week, nieuwe kansen moet hij denken. Alles intrekken en verder in amsterdam

https://www.tubantia.nl/d...m-dan-in-almelo~a4db107f/

Hoop dat alle process kosten te verhalen zijn als hij verliest, want zo kan hij nog wel een tijdje doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

-PassY- schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:05:
nieuwe week, nieuwe kansen moet hij denken. Alles intrekken en verder in amsterdam

Hoop dat alle process kosten te verhalen zijn als hij verliest, want zo kan hij nog wel een tijdje doorgaan.
Tis wel smerig, mogelijke strategie is om de zaken te winnen op basis van diepere zakken. Voor Van Egten lopen de proceskosten natuurlijk ook enorm op, op deze manier, terwijl Sanderink pertinent weigert de toegewezen schadevergoedingen aan Van Egten te betalen.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

https://fd.nl/ondernemen/...eo-strukton-rail-vertrekt

De volgende directeur die de zaak verlaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:55

gws24

Thinking is hard!

-PassY- schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:05:

Apart, normaal beslist de rechtbank of er verplaatst kan worden en feitelijk is dit puur een omzeiling hier van. Bestaat er niet zoiets dat je niet dezelfde aanklacht mag indienen nadat je hem hebt ingetrokken? Zal wel niet maar dit is toch wel een flagrante schending van goed gedrag (om het zo maar te noemen) en inderdaad gewoon een vuil spel om Van Egten op kosten te jagen zoals @Flimovic zegt

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Laatst online: 18:04

Speedmaster

Make my day...

Helaas achter een betaalmuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Speedmaster schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Helaas achter een betaalmuur
Jacob Zeeman vertrekt als algemeen directeur bij Strukton Rail. Hij vertrekt vanwege een verschil van inzicht met Gerard Sanderink, topman van moederconcern Oranjewoud. Dat blijkt uit een intranetbericht in handen van SpoorPro. Een woordvoerder van Strukton Rail bevestigt dat Zeeman vertrekt vanwege ‘een verschil van inzicht’ en ‘de manier van samenwerken van de directie van Strukton Rail en Strukton Group op de langere termijn’.
Via https://www.spoorpro.nl/m...-topman-bij-strukton-rail (helaas ook paywall als je er te vaak komt)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Er bestaat ook iets als misbruik van procesrecht.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

als advocaat van Van Egten doe je dit toch gewoon op basis van no cure, no pay. Bij verlies mag Sanderink dokken.

Mooie klus lijkt me als advocaat. Komende jaren nog wel onder de pannen en 99,99% winst kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:36:
als advocaat van Van Egten doe je dit toch gewoon op basis van no cure, no pay. Bij verlies mag Sanderink dokken.

Mooie klus lijkt me als advocaat. Komende jaren nog wel onder de pannen en 99,99% winst kans.
En waar gaat die advocaat de komende jaren zijn kinderen van eten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Skyaero schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:34:
[...]

En waar gaat die advocaat de komende jaren zijn kinderen van eten geven?
De gemiddelde advocaat heeft wel meer dan 1 klus tegelijkertijd.

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste

Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops