• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Plasma_Wolf schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:46:

Het gaat van Sanderink niet meer om zijn bedrijf. Hij ziet iedereen die kritiek uit (terecht of niet) als vijand en geeft dan geen inhoudelijk antwoord meer.
Ik krijg een beetje het gevoel dat het Sanderink allemaal boven het hoofd is gegroeid. Hij zoekt rust en hoopt die te krijgen door iedereen en alles die over hem of RvR te schrijven met een rechtszaak te dreigen. Maar dat is puur speculatie van mijn kant.

Dat dreigement is in ieder geval weer goed voor plop- en knispergeluiden: biertjes en zakken chips die opengetrokken worden... :+

[ Voor 0% gewijzigd door Pietervs op 26-12-2019 15:15 . Reden: +: is iets anders als : + ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ShellGhost schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:50:
Nog even en die van Rijbroek gaat Sanderink incapable laten verklaren via een rechtszaak. Let maar op.
Wat schiet zij daar mee op? Ze zijn officieel niets van elkaar, Van Rijbroek is officieel niets binnen zijn bedrijf/bedrijven. Et c.

[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 26-12-2019 11:40 ]

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:53
Rusland, Iran en Noord-Korea 18 jarige puber wordt toch vervolgd voor ddos aanval.

Oosterhoutse DDoS-aanvaller die Van Rijbroek uit Veghel beroemd maakte wel vervolgd

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Osiris schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:39:
[...]

Wat schiet zij daar mee op? Ze zijn officieel niets van elkaar, Van Rijbroek is officieel niets binnen zijn bedrijf/bedrijven. Et c.
Dat wij weten in ieder geval. Je weet niet wat er binnen hun muren besproken en voornamelijk afgesproken danwel bekokstoofd wordt.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
[...]

Ze is toch inmiddels bestuurder in die stichting die na z'n dood de touwtjes in handen krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
[...]

Behalve dat ze wel heel toevallig de penningmeester is van een nieuwe stichting waar al het geld van Sanderink heen gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Nog even en die van Rijbroek gaat Sanderink incapable laten verklaren via een rechtszaak. Let maar op.
Hoeft niet. Hij is niet jong meer, zijn gezondheid is niet zo goed, hij krijgt nu een boel extra stress over zich heen en heeft zelf al bij een krant (Tubantia?) verteld dat hij "dankzij haar" geen medicijnen meer gebruikt. Een snelle dood ligt voor de hand.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

anboni schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:53:
[...]

Ze is toch inmiddels bestuurder in die stichting die na z'n dood de touwtjes in handen krijgt?
Ja, zie https://www.stichtingtcgs.nl/

Echter heeft die stichting verder niets met Centric of zijn andere bedrijven te maken, die staat er helemaal los van. Enige overeenkomst is dat het dezelfde eigenaar heeft (Sanderink dus).

Virussen? Scan ze hier!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Qua vacatures zal het toch wel mee, hoeveel impact deze soap heeft?

Bij Centric werken duizenden mensen. Als je werkt voor de servicedesk, heb je hier toch relatief weinig last van. Ben benieuwd hoeveel lagen er tussen de servicedesk en de directie zit.

Ben weer benieuwd naar de volgende rechtzaak.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:22
downtime schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:57:
[...]

Hoeft niet. Hij is niet jong meer, zijn gezondheid is niet zo goed, hij krijgt nu een boel extra stress over zich heen en heeft zelf al bij een krant (Tubantia?) verteld dat hij "dankzij haar" geen medicijnen meer gebruikt. Een snelle dood ligt voor de hand.
In dat geval kan je je afvragen, mocht er iets met hem gebeuren, zij kan worden vervolgd voor nalatigheid.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 15:28

_Arthur

blub

wildhagen schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:59:
Ja, zie https://www.stichtingtcgs.nl/

Echter heeft die stichting verder niets met Centric of zijn andere bedrijven te maken, die staat er helemaal los van. Enige overeenkomst is dat het dezelfde eigenaar heeft (Sanderink dus).
Nu nog niet; maar wel wanneer Sanderink er niet meer is; dan is ze (indirect via die Stichting) dus wel eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

[...]

Hij is niet jong meer, zijn gezondheid is niet zo goed, hij krijgt nu een boel extra stress over zich heen en heeft zelf al bij een krant (Tubantia?) verteld dat hij "dankzij haar" geen medicijnen meer gebruikt.
Is het ook bekend waarvoor hij die medicijnen gebruikte? Het niet meer gebruiken van bepaalde meds zou z'n paranoia en irrationele rampage tegen feiten kunnen verklaren die hij heeft getoond sinds z'n omgang met Van Rijbroek.

[ Voor 3% gewijzigd door Pwuts op 26-12-2019 12:24 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
_Arthur schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:22:
[...]

Nu nog niet; maar wel wanneer Sanderink er niet meer is; dan is ze (indirect via die Stichting) dus wel eigenaar.
Let wel op dat er twee stichtingen zijn. De stichting waar van Rijbroek penningmeester is, wordt gefinancieerd uit giften vanuit de Sanderink bedrijven. De andere stichting gaat na z'n dood het vermogen beheren, maar daar lijkt zij (nog) geen functie in te hebben. Jouw opmerking was ook mijn eerste gedachte, maar het linkje wat @wildhagen post, lijkt op iets anders te wijzen. Wat we natuurlijk niet weten, is hoe zaken in zijn testament geregeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 19:36
[...]

De bedrijven Centric en Strukton-groep. Staan los van die stichting. Als Sanderink komt te overlijden, dan vangt zij een hoop geld, but thats it.

De genoemde bedrijven gaan gewoon zelfstandig verder, het enigste wat er dan veranderd is dat ze financiering via de bank moeten gaan regelen. No big deal dus.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Nee dus, want zoals gezegd hebben die stichting en zijn bedrijven helemaal niks met elkaar van doen. Ze staan volkomen los van elkaar. Ook na zijn dood.

Virussen? Scan ze hier!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
D-Raven schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:33:
[...]

De bedrijven Centric en Strukton-groep. Staan los van die stichting. Als Sanderink komt te overlijden, dan vangt zij een hoop geld, but thats it.

De genoemde bedrijven gaan gewoon zelfstandig verder, het enigste wat er dan veranderd is dat ze financiering via de bank moeten gaan regelen. No big deal dus.
En waar gaat het eigendom (en de zeggenschap) dan heen? Die bedrijven zijn gewoon bv's en die ouwe heeft (bijna) alle aandelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Pwuts schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:24:
[...]

Is het ook bekend waarvoor hij die medicijnen gebruikte? Het niet meer gebruiken van bepaalde meds zou z'n paranoia en irrationele rampage tegen feiten kunnen verklaren die hij heeft getoond sinds z'n omgang met Van Rijbroek.
Uit de Gelderlander:
Hoe ver zijn adoratie voor Van Rijbroek gaat, blijkt uit een interview met Quote, waarin hij aangeeft dat zij tegenwoordig over zijn medicijngebruik gaat:

„Ik mag rustig zeggen: ze heeft iets betekend in mijn gezondheidspatroon. Ik heb een hartinfarct gehad, maagbloedingen, nierstenen. Nu neem ik natuurlijke middelen, niet die chemische medicijnen. Dat komt door haar contacten met goede artsen in het Midden-Oosten en Amerika.”
Hier het oorspronkelijke artikel met nog wat aanvullende info: https://www.quotenet.nl/n...et-mijn-geld-aan-de-haal/

[ Voor 7% gewijzigd door downtime op 26-12-2019 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 13-05 19:36
Ankona schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:40:
[...]

En waar gaat het eigendom (en de zeggenschap) dan heen? Die bedrijven zijn gewoon bv's en die ouwe heeft (bijna) alle aandelen.
Geen idee, zo diep zit ik er niet in. Ik weet alleen dat "er dingen geregeld zijn" in het geval dat Sanderink komt te overlijden, en dat niemand (binnen Strukton athans) zich druk maakt over van Rijbroek. Dat gecombineerd met mijn vorige post is alles wat ik hiervan weet.

Maar meer details hoef ik ook niet te weten. Dus ik ga ook niet verder vissen naar details. Rian van Rijbroek is gewoon een non-issue voor de mensen op de werkvloer. Totaal geen macht / invloed van betekenis. Ze is alleen een bron van eindeloze roddels, thats it :P

[ Voor 4% gewijzigd door D-Raven op 26-12-2019 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Dan heb je je nou ook niet bepaald ingelezen over de hele situatie en hoe zaken als manipulatie werken. Van Rijbroek heeft namelijk alleen maar Sanderink onder controle. De rest is fel tegen haar aanwezigheid en daar reageert Sanderink dan ook als een echte autist op: hij kan kritiek en tegenspraak niet aan en ontslaat daardoor mensen, start rechtszaken, uit wilde beschuldigingen (waar de gemiddelde rechter gehakt van maakt), etc. etc. etc.

Sanderink is de enige via wie Van Rijbroek invloed kan uitoefenen. Die elimineren betekent dat ze helemaal niks meer kan en buiten spel staat. Dat is je zelf in de voet schieten. Van Rijbroek zal dan ook nooit Sanderink ongeschikt willen laten verklaren. Centric daarentegen wel. Zij zijn degene die enorme hinder ondervinden van al dit gedoe. Personeel (tot in de top) loopt weg, klanten en toeleveranciers kijken er met argusogen naar. Hoe denk je dat hun positie nu is bij een aanbesteding? Niet heel goed. Zij hebben er dan ook alle baat bij dat er weer rust in de tent komt. Dus als er een partij Sanderink ongeschikt wil laten verklaren dan zijn zij het wel. Kunnen ze dat? Heel moeilijk, er komt namelijk nogal wat bij kijken.

Tubantia heeft nog een artikel geschreven over Van Rijbroek zelf en waarbij voormalige werkgevers/opdrachtgevers van Van Rijbroek aan het woord komen en hun ervaringen met haar vertellen. Daar zie je dezelfde tactiek als bij Sanderink terugkomen. Gaat om dit artikel: Hoe Rian van Rijbroek de Twentse miljonair Gerard Sanderink voor zich won. Het artikel zit wel achter een soort van paywall (je hebt 3 gratis artikelen per maand) waar je omheen werkt door het artikel in de private modus van je browser te openen. Tubantia heeft inmiddels een compleet dossier over dit onderwerp aangelegd incl. de reden waarom ze dit volgen.

@D-Raven ze is een stuk schadelijker dan je denkt. Het hele probleem is niet haar positie als penningmeester bij een stichting van Sanderink maar om haar positie binnen Centric. Sanderink laat haar daar een grote rol van betekenis spelen op gebied van security. Dat is waar al die topmensen die ontslagen zijn zo fel op tegen waren.

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 26-12-2019 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ShellGhost schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:25:
Een kennis van mij maakte de terechte opmerking: dit is de ultieme social engineering attack...
Van Rijbroek doet research voor haar nieuwe boek :)
Pietervs schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:35:
[...]
Ik krijg een beetje het gevoel dat het Sanderink allemaal boven het hoofd is gegroeid. Hij zoekt rust en hoopt die te krijgen door iedereen en alles die over hem of RvR te schrijven met een rechtszaak te dreigen. Maar dat is puur speculatie van mijn kant.

Dat dreigement is in ieder geval weer goed voor plop- en knispergeluiden: biertjes en zakken chips die opengetrokken worden... +:
De champagnekurken bij het advocatenkantoor dat hij inhuurt ploppen ook :)
[...]

Levend is hij (tot nu toe) waardevoller voor haar dan wanneer hij is overleden. Totdat de aandelen/testament, et cetera haar kant op komen natuurlijk. Hij noemde haar al in een interview 'mijn vriendin' meen ik, dus zij moet uitkijken dat zij het niet 'tussen de lakens' bespoedigt.
Wackmack schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:04:
Qua vacatures zal het toch wel mee, hoeveel impact deze soap heeft?

Bij Centric werken duizenden mensen. Als je werkt voor de servicedesk, heb je hier toch relatief weinig last van. Ben benieuwd hoeveel lagen er tussen de servicedesk en de directie zit.

Ben weer benieuwd naar de volgende rechtzaak.
Misschien geen directe invloed, maar de negatieve sfeer kan doorsijpelen door heel de organisatie en effect hebben op de bedrijfscultuur. Niet zo zeer door Van Rijbroek direct, maar indirect via Sanderink. Die houdt dadelijk alleen maar ja-knikkers over in zijn management team en die verwachten op hun beurt ook weer ja-knikkers onder hen. De officieuze strategie van de onderneming verandert naar daardoor.

Daarnaast kijken talentvolle professionals die op zoek zijn naar een nieuwe baan wellicht eerder bij een andere organisatie. Alles wat de communicatie-, marketing, en HR afdeling de laatste jaren heeft opgebouwd wordt nu eigenhandig door twee mensen de nek omgedraaid. Dat kan niet zonder impact blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
ppl schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:25:
[...]

Tubantia heeft nog een artikel geschreven over Van Rijbroek zelf en waarbij voormalige werkgevers/opdrachtgevers van Van Rijbroek aan het woord komen en hun ervaringen met haar vertellen. Daar zie je dezelfde tactiek als bij Sanderink terugkomen. Gaat om dit artikel: Hoe Rian van Rijbroek de Twentse miljonair Gerard Sanderink voor zich won. Het artikel zit wel achter een soort van paywall (je hebt 3 gratis artikelen per maand) waar je omheen werkt door het artikel in de private modus van je browser te openen. Tubantia heeft inmiddels een compleet dossier over dit onderwerp aangelegd incl. de reden waarom ze dit volgen.

@D-Raven ze is een stuk schadelijker dan je denkt. Het hele probleem is niet haar positie als penningmeester bij een stichting van Sanderink maar om haar positie binnen Centric. Sanderink laat haar daar een grote rol van betekenis spelen op gebied van security. Dat is waar al die topmensen die ontslagen zijn zo fel op tegen waren.
Wat ik nog het meest verbazingwekkend vind is dat Van Rijbroek erin geslaagd is Sanderink op deze manier om haar vinger te winden. Want als je dat optreden bij Nieuwsuur zag, dat was niet om aan te horen - op basis daarvan zou je denken dat ze niet eens één krantenabonnement zou kunnen verkopen al zou ze een jaar lang voor de supermarkt gaan staan. Niet echt een meestercharlatan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:18
Op GeenStijl hebben ze de perfecte naam voor deze mevrouw: Data Hari... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Cocytus schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:51:
[...]

Wat ik nog het meest verbazingwekkend vind is dat Van Rijbroek erin geslaagd is Sanderink op deze manier om haar vinger te winden. Want als je dat optreden bij Nieuwsuur zag, dat was niet om aan te horen - op basis daarvan zou je denken dat ze niet eens één krantenabonnement zou kunnen verkopen al zou ze een jaar lang voor de supermarkt gaan staan. Niet echt een meestercharlatan.
Ik denk dat van rijbroek lijdt aan een vorm van narcisme. En niet zo'n klein beetje ook.

Bedoel als je struikelt voor hetgeen wat een narcist bij je doet.... Bekijk de voorgangers van Sanderink. Wat hebben ze allemaal gemeen? Allemaal een sterke positie, geld, macht vooral, en blijkbaar een zwak voor vrouwen gepaard met een zwakke rug. Zo ook die domme agent die zich inliet met van Rijbroek.

Bedoel het enige wat je kunt doen als je onder het juk van een narcist hangt is RENNEN. :+ Hoe meer ze over je weten hoe meer het tegen je gebruikt gaat worden. Sanderink hangt er gewoon in. Is een dik feit.

Moet je eens zien hoe ze zichzelf voor paal zet.

En dat is dan een head of security bij nederlands meest invloedvolle bedrijf ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 15:18:
Sanderink hangt er gewoon in. Is een dik feit.
Denk dat je met deze dubbelzinnige opmerking de spijker op z'n kop slaat: de man is 71 en als Rian in bed net zo bezeten is als wij haar op TV zien dan heeft de Tukker de tijd van z'n leven...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShellGhost
Ik betwijfel het serieus of die twee het doen. Denk niet dat zij sex als middel gebruikt om dingen er doorheen te krijgen. Daar heeft ze "verhalen en connecties" genoeg voor om dat voor elkaar te krijgen.

https://blogs.psychcentra...confuse-and-dominate-you/

Iedereen die ook maar een gevaar vormt voor van Rijbroek ruimt het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Cocytus schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:51:
Wat ik nog het meest verbazingwekkend vind is dat Van Rijbroek erin geslaagd is Sanderink op deze manier om haar vinger te winden.
Het is geen heel unieke situatie, er zijn zat verhalen van oplichters die op dezelfde wijze te werk gaan. Liefde maakt vaak blind en mensen zijn soms ook gewoon naïef (zie de babbeltrucs bij ouderen). Het is gewoon observeren en misbruik maken van de zwakte(s) die iemand heeft. Dat kan heel erg geraffineerd gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Player1S schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:20:
[...]

hier moest ik wel hard om lachen. Die is echt de weg kwijt.
Het probleem is, en dat is best wel sneu eigenlijk maar medelijden heb ik niet, Sanderink heeft een godsvermogen en kan de hele wereld de pan in procederen. Achter hem staat die leugenachtige griet (sue me) en die jut de boel natuurlijk op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

[...]

Het Yomanda-effect...Diep triest om te zien hoe een goede ondernemer (zo mag je iemand die zoiets opgebouwd heeft wel noemen) zo aan z'n einde gaat komen.

• hoevenpe
Weet niet of deze hier al is langsgekomen, maar wat een verhaal:
Hoe Rian van Rijbroek de Twentse miljonair Gerard Sanderink voor zich won

De speurtocht naar Rian van Rijbroeks verleden roept bij betrokkenen heftige emoties op. Als we bellen met oude zakelijke of persoonlijke relaties raken sommigen in paniek, anderen gooien direct de hoorn op de haak. “Ik heb haar geheimhouding beloofd” fluistert de een. “Ik wil daar niets meer mee te maken hebben!” schreeuwt de volgende. De mensen die wel willen praten eisen bijna allemaal dat hun naam niet wordt genoemd. “Want ik ga die ellende niet weer over me afroepen, ze heeft al genoeg kapot gemaakt”.

De verhalen daarover zorgen voor koude rillingen bij een aantal mensen die eerder met Van Rijbroek te maken hadden. Zij herkennen het patroon, herkennen de werkwijze. Het overkwam hen ook, met desastreuze gevolgen. Eén van hen zegt: “Toen ik die eerste berichten las over Rian en Gerard Sanderink, heb ik eraan gedacht om bij hem binnen te lopen en hem te waarschuwen. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, ik denk niet dat hij naar me zou luisteren. Ik luisterde destijds ook niet naar goede raad.”
Als geheim agent was ze blijkbaar actief in Dubai, een spoor van ellende en faillissementen achterlatend.

Edit: zie nu dat dit artikel eerder al genoemd is

Anoniem: 669783

Publieke spreekpop word gefileerd, en ik snap waarom. Ben niet eens een IT'er lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoevenpe schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:57:

[...]

Als geheim agent was ze blijkbaar actief in Dubai, een spoor van ellende en faillissementen achterlatend.

Dat is gewoon een uitje geweest met een zakenmannetje. Gebeurd wel vaker dat vrouwelijk gezelschap meegaat gedurende de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 07:30
ToBe schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:42:
Dit is ook bijzonder: https://mobile.twitter.co...tatus/1209143512844898311

Blijkbaar een interview geweest met FD, kan zich er niet in vinden, plaatst het stuk op eigen website, maar op een aantal aspecten anders dan dat de FD het op de eigen site heeft staan.
Over de totstandkoming van het artikel een ontluisterende potcast van BNR Newsroom van dinsdag. O.m. op Spotify . Fast forward naar 6:20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:52

3DDude

I void warranty's

hoevenpe schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:57:

[...]

Kijk dit is een goed - geheel alles omvattend artikel met een stukje historie.
Goed artikel; zegt genoeg dat er een spoor van chaos, failliete bedrijven en vernieling is achter gelaten door mevrouw Rijbroek.. Centric/Sanderink is niet haar eerste actie zullen we maar zeggen.

Dus mijn conclusie is nu: Helaas is meneer Sanderink nu het bokje, en dit kan nog wel even door gaan voor die het door heeft en omdat die zoveel zakgeld heeft; kan het wel even duren voor dat op is.. dus dat worden een hele hoop kansloze rechtszaken tegen o.a. z'n ex omdat Rian het leuk vind mensen tegen elkaar op te zetten en vervolgens een factuur te sturen :P
Marcva schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 07:59:
[...]

Over de totstandkoming van het artikel een ontluisterende potcast van BNR Newsroom van dinsdag. O.m. op Spotify . Fast forward naar 6:20.
https://www.bnr.nl/podcas...view-met-gerard-sanderink
Voor als je geen spotify hebt via BNR zelf even door naar 6:26.

[ Voor 20% gewijzigd door 3DDude op 27-12-2019 11:41 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShellGhost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:42

Plasma_Wolf

Student

Een van de wapens van nepnieuws is het nepnieuws verspreiden dat anderen nepnieuws verspreiden. Aan alles in die tekst kun je zien dat ze indrukwekkend willen lijken, terwijl de beschuldigingen aan de kranten op nergens gebaseerd zijn.

Trumpian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:00
de bedrijven van Gerard Sanderink, Gerard Sanderink en Rian van Rijbroek. Het is de kennelijke bedoeling van de media, de bedrijven van Gerard Sanderink, Gerard Sanderink en Rian van Rijbroek
Ik controller mijn boodschappenlijstje nog beter dan dit. En sinds wanneer heeft Rian van Rijbroek bedrijven???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
:o

Productief daar in Twente op eerste kerstdag.

Maar, wat een management daar bij Centric dat zich laat gebruiken om dit soort niet bedrijfsgerelateerde uitingen als 'nieuws' op de bedrijfswebsite te (laten) zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Rukapul schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:47:
…wat een management daar bij Centric…
De welbekende Ja-knikkers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

sypie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:48:
[...]
De welbekende Ja-knikkers.
Zeg je bij Centric nee, dan ga je in de WW.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rukapul
JohanKupers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:52:
[...]

Zeg je bij Centric nee, dan ga je in de WW.
De strategie voor werknemers / management mag inmiddels toch duidelijk zijn. Stappenplan:
• zorg voor juridische achtervang
• zoek een nieuwe baan
• zeg "nee"
• hark de ontslagvergoeding binnen bij de kantonrechter in Almelo
• ga aan de slag bij de nieuwe werkgever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
HallonRubus schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:39:
[...]

Ik controller mijn boodschappenlijstje nog beter dan dit. En sinds wanneer heeft Rian van Rijbroek bedrijven???
Je leest het verkeerd. Sanderink staat er met een reden 2x in. De 1e keer gaat het om "de bedrijven van Sanderink", daarna gaat het om Sanderink als persoon en vervolgens Rijbroek. Als persoon ;)

Overigens wel tekenend dat in het "nieuws" gerefereerd wordt naar een boek van Van Rijbroek _O- ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 27-12-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:52

3DDude

I void warranty's

[...]

:o

Productief daar in Twente op eerste kerstdag.

Maar, wat een management daar bij Centric dat zich laat gebruiken om dit soort niet bedrijfsgerelateerde uitingen als 'nieuws' op de bedrijfswebsite te (laten) zetten.
Heb je het niet gevolgd, het management is er allemaal uit getrapt.
Er zijn 9 v.d. top weg; er is geen management meer zelfs die dame die halverwege dit jaar als CFO was begonnen is alweer weg.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 14:01

Croga

The Unreasonable Man

Rukapul schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:56:
De strategie voor werknemers / management mag inmiddels toch duidelijk zijn. Stappenplan:
• zorg voor juridische achtervang
• zoek een nieuwe baan
• zeg "nee"
• hark de ontslagvergoeding binnen bij de kantonrechter in Almelo
• ga aan de slag bij de nieuwe werkgever
Ik hoor dat Cegeka nog wel wat mensen kan gebruiken ;-)

(zeker aangezien Cegeka heel sterk vergelijkbaar is aan Centric, wat bestuur betreft; 1 alleenheerser die geen tegenspraak duldt)

[ Voor 12% gewijzigd door Croga op 27-12-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Croga schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:58:
[...]

Ik hoor dat Cegeka nog wel wat mensen kan gebruiken ;-)

(zeker aangezien Cegeka heel sterk vergelijkbaar is aan Centric, wat bestuur betreft; 1 alleenheerser die geen tegenspraak duldt)
En toch heeft Cegeka wel een pagina met het management, etc., terwijl bij Centric op het eerste oog niets te vinden is over management, raad van commissarissen, corporate governance, jaarverslag (elders/indirect wel te vinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
Vreemd:

16-05-2019
Het aantal werkzame personen van Centric Netherlands B.V. is gewijzigd van 832 naar 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Het zou fijn zijn als zulk soort quotes ook meteen een linkje met zich meebrengen, zodat zulke statements gecontroleerd kunnen worden zonder eerst zelf halve AIVD-medewerker te moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ShellGhost schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:09:
16-05-2019
Het aantal werkzame personen van Centric Netherlands B.V. is gewijzigd van 832 naar 50.
Is van https://bedrijvenmonitor....herlands-b-v/241818900000
Het probleem is dat je dat alleen ziet als je niet verblind bent door liefde of iets anders. Van een afstandje is het makkelijk te zien, wellicht niet als je er middenin zit. Het geheel doet me eigenlijk denken aan Merlin S02E06. Het gebeuren is vergelijkbaar met deze scene, met Sanderink als de koning:

Op 30:00 in de gehele aflevering zit ook nog een geniale scene waarbij 'het management' de koning probeert te vertellen dat het om een trol gaat.

Als de analogie klopt, dan moet Sanderink eerst tranen van spijt krijgen voordat hij gaat inzien wat er gebeurd is. Er is nu nog niet genoeg stuk, ondanks al het management dat is overgestapt.
Ofwel ze zitten nog niet bij stap 3, of het boeit ze niet. Ik denk dat de meesten niet zullen weten dat het er staat, tenzij ze hier mee lezen. Er staat genoeg andere onzin op bedrijfswebsites, dit kan er wel bij. Overigens zal vast niet al het nieuws kloppen, maar het interview bij Nieuwsuur is mij duidelijk genoeg.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Dat zegt helemaal weinig. Als het al klopt (vast wel, want overgenomen uit KVK) dan is het voor dit soort bedrijven niet erg veelzeggend omdat bij grote bedrijven wel vaker personeel tussen BVs schuift (holdings, werkmaatschappijen, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Rukapul schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:47:
[...]

Dat zegt helemaal weinig. Als het al klopt (vast wel, want overgenomen uit KVK) dan is het voor dit soort bedrijven niet erg veelzeggend omdat bij grote bedrijven wel vaker personeel tussen BVs schuift (holdings, werkmaatschappijen, etc.).
Dit dus:
Centric Netherlands Holding B.V. is de 100% eigenaar van Centric Netherlands B.V.. Centric Netherlands B.V. heeft op haar beurt weer 9 dochterondernemingen.
Van dezelfde pagina, onder het kopje "Algemeen".
Kan zomaar zijn dat er een nieuwe dochter is opgericht onder Centric Netherlands BV waar het personeel in geplaatst is.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:33
ShellGhost schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:09:
Vreemd:

16-05-2019
Ik weet toch wel zeker dat er nog steeds honderden (eigenlijk >1000) mensen werken bij Centric NL. Kijk alleen al hoeveel mensen er werken op hoofdkantoor Gouda.

Neemt niet weg dat er heel veel goede mensen vertrokken zijn. Technisch consultants, architecten, projectmanagers, managers, directeuren, c-laag, engineers, security officers. Velen zitten nu bij andere werkgevers (vaak concurrenten zoals Cegeka) en die zie ik echt niet meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trishul schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:46:
[...]

Ik weet toch wel zeker dat er nog steeds honderden (eigenlijk >1000) mensen werken bij Centric NL. Kijk alleen al hoeveel mensen er werken op hoofdkantoor Gouda.
In 2018 had Centric ruim 4300 medewerkers, zie het jaarverslag: https://cdn.foleon.com/up...lag_2018.8976cee73e72.pdf

Geen idee hoeveel dat er in 2019 zijn, maar ik kan je garanderen dat het er *iets* meer dan 1000 zijn ;)

Dit is weliswaar niet allemaal in NL (Centric zit immers ook in Noorwegen, Zweden, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Zwitserland, Belgie, Litouwen en Roemenië), maar een zeer groot deel wel.

Staat los van Oranjewoud en Strukton enzo, want die hebben ook nog eens bijna 10.000 medewerkers (6200 voor Strukton, 3200 voor Oranjewoud volgens hun jaarverslagen van 2018). Ook weer in zowel Nederland als diverse andere landen.

Dan heb je natuurlijk ook nog de Pensioenfondsen-tak en de Finance-tak van Centric, ik weet niet hoeveel mensen die nog in dienst hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 27-12-2019 13:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Laatst online: 02:58

defiant

Moderator General Chat
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre overheidsklanten deze situatie kunnen aangrijpen om Centric uit te kunnen sluiten bij aanbestedingstrajecten. Juist doordat ze in de overheidsmarkt zitten, heb je volgens mij dan minder mogelijkheden om zulke leveranciers te weren aangezien ze gewoon mee mogen dingen met aanbestedingstrajecten.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-04 09:34
Echt uitsluiten zal niet kunnen want dan zal sanderink onmiddelijk een rechtszaak beginnen omdat er sprake is van laster etc. Hoewel ik zelf geen aanbestedingsdeskundige ben denk ik dat er ook bij aanbestedingen wel manieren zijn om partijen uit te sluiten zonder officieel de wet te overtreden (beetje analoog aan de afwijzingsgrond ‘u past niet in het profiel’ bij sollicitaties als je iemand niet wil vanwege huidskleur, leeftijd etc).

Iemand met kennis van de praktijk van aanbestedingen en het weren van ‘ongewenste partijen’ hierbij in dit topic?

[ Voor 12% gewijzigd door Philpend op 27-12-2019 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Je kan een aanbesteding zo schrijven dat alleen 1 bedrijf hier in past. De rest kan je uitsluiten omdat ze niet kunnen voldoen aan de gestelde eisen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

pedorus schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:42:
[...]

Is van https://bedrijvenmonitor....herlands-b-v/241818900000

[...]

Het probleem is dat je dat alleen ziet als je niet verblind bent door liefde of iets anders. Van een afstandje is het makkelijk te zien, wellicht niet als je er middenin zit. Het geheel doet me eigenlijk denken aan Merlin S02E06. Het gebeuren is vergelijkbaar met deze scene, met Sanderink als de koning:
[YouTube: Merlin 2x06 - Uther, Morgana and Arthur: She's a troll?!]
Op 30:00 in de gehele aflevering zit ook nog een geniale scene waarbij 'het management' de koning probeert te vertellen dat het om een trol gaat.

Als de analogie klopt, dan moet Sanderink eerst tranen van spijt krijgen voordat hij gaat inzien wat er gebeurd is. Er is nu nog niet genoeg stuk, ondanks al het management dat is overgestapt.
Vrouwen zoals van Rijbroek zijn goed in het uitbuiten van bepaalde zwaktes in mannen. Vooral diegene die een machtspositie hebben (de vorige, nu sanderink maar ook die recente politieagent), allen hebben ze gemeen dat ze van Rijbroek van narcissistic supply kunnen voorzien.

Als je niet meer nodig bent, wordt je gewoon discard of zelfs als je maar ook een gevaar vormt voor van Rijbroek dan ontstaat er een smearing campaing. Als je je iets verdiept in het ziektebeeld narcisme en de hang naar aandacht, bewondering en vooral haar positie bekijkt dan valt de puzzel voor mijn gevoel ook gewoon samen. Ik heb de meest vreselijkste ex ooit in m'n leven getroffen, en ben daar wijselijk uitgestapt op het juiste moment.

Voor Sanderink is het wat complexer. Ze zijn al wat tijden samen en blijkbaar is het vertrouwen dusdanig groot dat zij zijn medicijnen doet en zelfs mails loopt te versturen onder zijn naam. Als Sanderink vandaag bij wijze van wakker zou worden, haar eruit schopt dan valt van Rijbroek terug op het bekende smearing campaing en trekt alles uit de kast om van Sanderink een hell on earth te geven.

Waarom denk je dat die andere mannen, voorheen vaker aan een interview gelegd werden, niets durven te zeggen? Of hun mond niet open durven te doen? Ze weten dat van Rijbroek enige macht over hun heeft en als je haar met rust laat laat zij jou ook met rust ofzo.

Check de apps maar die ontdekt waren, daar waar van Rijbroek strooit met potentieele (ernstige) beschuldigingen van kinderporno. Narcisten hebben geen empathie met wat ze bij een ander veroorzaken laat staan hoe voorzichtig ze met zoiets om moet gaan. Narcisten zijn heel goed in bepaalde dingen, maar het heeft geen 2de partij nodig om haar te kunnen exposen. Dat doet ze zelf al in haar achterlijke interviews en boekwerk wat gewoon een copy paste was van verschillende bronnen. Ook de administratie wel even op orde brengen, stelt terecht vraagtekens bij accountants die geen handtekening durven te zetten.

Wederom ook hier wou van Rijbroek "aandacht" en trof ze iemand die die gehele boekenpresentatie uit de kast trok en waarschijnlijk inclusief het financieren. Haar zakenreis met haar werkzaamheden voor de geheime dienst is een farce. Dat mens loopt gewoon te hoeren met die idiote foto's zwaar overbelicht en debiele poses. :D :+

Afbeeldingslocatie: https://www.netkwesties.nl/images/ad91046a92c7b45d5e10ea137706f1a8.jpg

Komop.. dit is toch niet meer serieus te noemen? Als je daadwerkelijk op zulke 'missies' uitbent dan weet niemand zowat van je bestaan af laat staan dat je na afloop dat nog eens aan de grote klok hangt. Dit was gewoon een snoepreisje geweest die 1 van haar minnaars hoogstwaarschijnlijk heeft betaald. Ik werk in de adult business. Ik deal met dit soort vrouwen op dagelijkse basis. Rian van rijbroek is echt niet anders dan een high class model dat eerlijk voor haar vak uitkomt maar dat nog wel met enige klasse naar voren brengt.

Sanderink hangt er gewoon in. Hoe je het ook went of keert. Deze soap is nog niet klaar. Maar het komt met een big bang. Geloof me maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 16:20
@Anoniem: 58485 "Geloof me maar" dat roept elke Centric recruiter en Rianne al tijden zelf met 0 resultaat of geloofwaardigheid. Dus vind je het gek als ik dat even met een korreltje of 20 zout neem? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel dat het tot een breuk tussen die twee komt, dan komt dat niet zonder kleerscheuren en de meest debiele pers-interviews ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-04 09:34
Anoniem: 58485 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:04:
Stel dat het tot een breuk tussen die twee komt, dan komt dat niet zonder kleerscheuren en de meest debiele pers-interviews ofzo. :P
En rechtszaken, heeeel veeeeel rechtszaken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 16:29
@defiant Je kan kwaliteitseisen stellen aan een bedrijf, ik vermoed dat ke daar Centric inmiddels mee kan uitsluiten (want bestuurloos, in opspraak). Er is uiteraard wel te spelen met de regels van een aanbesteding, maar de mate waarin wordt nog wel eens overschat. Een aanbesteding zo schrijven dan slechts een partij of product het kan winnen is niet haalbaar, daar trapt geen rechter in als het tot een rechtzaak zou komen. (in die context kan je je dus ook zorgen maken als dit lijkt te gebeuren, en er niet geprocedeerd wordt... connect the dots)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 17:11
ShellGhost schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:53:
Je kan een aanbesteding zo schrijven dat alleen 1 bedrijf hier in past. De rest kan je uitsluiten omdat ze niet kunnen voldoen aan de gestelde eisen.
gebeurd heel erg vaak maar als iemand naar de rechter stapt ga je nat. Het is bijna niet te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Sites als "bedrijvenmonitor" hebben weinig waarde want zijn een samenraapsel van her en der gevonden informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En dit wordt dan zo langs de marketing en communicatie medewerkers gepushed en op de bedrijfspagina gepost....

Die vent is echt geïsoleerd aan het werk.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SkiFan
  • Laatst online: 16-05 15:13
Als je dit leest, krijg je ook echt het gevoel dat dit broddelwerkje rechtstreeks van haar afkomt. Het taalgebruik, de waarige schrijfstijl, het van de hak op de tak springen en het gebrekkige inhoudelijke verhaal, alles wijst naar haar. Het vertoont veel overeenkomsten met het broddelinterview van Nieuwsuur.

Nonsensical line goes here <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:43:
[...]

En dit wordt dan zo langs de marketing en communicatie medewerkers gepushed en op de bedrijfspagina gepost....
dit wordt steeds pijnlijker.
Welke "nieuwe" bestuurder wil hiervoor nog de nek uitsteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 11:27
Nes01No schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:24:
[...]

dit wordt steeds pijnlijker.
Welke "nieuwe" bestuurder wil hiervoor nog de nek uitsteken?
Ik heb waarschijnlijk de kwalificaties niet, maar tegen de juiste vergoeding wil ik daar best een paar maandjes in het gekkenhuis zitten hoor.. :7

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Malfunctions schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:35:
[...]

Ik heb waarschijnlijk de kwalificaties niet,
Hoezo, kun je geen ja knikken ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 11:27
@Oekiejoekie da's nou net een van mijn minder ontwikkelde kwaliteiten idd ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Daar had je best even een NSFW bij mogen zetten. Zowel bij die foto als bij de dame in kwestie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 14:45

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Die Rianne doet me een beetje denken aan Elisabeth Holmes van Theranos. Ook zij kon zich niet laten betrappen op enige wetenschappelijke fundering, maar is hier jarenlang mee weggekomen. Ze trok zelfs zwaargewichten als Henry Kissinger mee in de VC funding van haar vaporware-bedrijf. Een tiental (!) jaren lang draaide ze haar volledige board een rad voor de ogen.

Over dit verhaal werd een interessante podcast gemaakt door ABC.

Om maar te zeggen dat je met de juiste manipulaties op de juiste momenten een heel eind kunt komen. Dat een downfall onvermijdelijk is, staat buiten kijf. Maar net zoals bij Elisabeth, verwacht ik dat Rianne daarna gewoon weer opstaat om haar trukendoos open te doen.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
Gelukkig zijn de media in Nederland nog solide genoeg om zich niet te laten omkopen,

Strukton-topman Sanderink probeerde voorpagina FD te kopen
https://www.villamedia.nl...de-voorpagina-fd-te-kopen

En dus bij gebrek aan "medeleven" van het FD is het eigen verhaal op de Centric bedrijfswebsite geplaats.
https://www.centric.eu/nl...n-nieuw-gevaarlijk-wapen/

Onder druk wordt alles vloeibaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
:X
Rukapul schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:04:
[...]
En toch heeft Cegeka wel een pagina met het management, etc., terwijl bij Centric op het eerste oog niets te vinden is over management, raad van commissarissen, corporate governance, jaarverslag (elders/indirect wel te vinden).
De redacteur die die pagina altijd aanpast die zit waarschijnlijk overspannen thuis. Die had meer dan een dagtaak aan alle veranderingen :X

Er zullen bedrijven zijn die ook zo geleid worden, maar meestal blijven dat kleinere familiebedrijven. Juist bij zo'n grote organisatie zou je meer professionaliteit verwachten. Maar goed, Sanderink verbrand zijn eigen geld en reputatie. Jammer dat hij zijn medewerkers, leveranciers en afnemers mee sleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

sypie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:55:
[...]
Daar had je best even een NSFW bij mogen zetten. Zowel bij die foto als bij de dame in kwestie.
Valt wel mee hoor. Je kunt ook gewoon doorscrollen of je werk doen. Er zijn avatars die minder verbergen en niet tegen de policy alhier zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 28-12-2019 12:03 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekiejoekie
PcDealer schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:02:
[...]

Valt wel mee hoor. Je kunt ook gewoon doorscrollen of je werk doen. Er zijn avatars die minder verbergen en niet tegen de policy alhier zijn.
De foto zelf, soit... In bushokjes kom je vergelijkbare reclamefoto's tegen... Maar dat de dame in kwestie zelf NSFW is, dat blijkt toch echt wel uit het slagveld aan faillissementen dat ze achter zich laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 26-01 10:36
Ik snap de fascinatie niet helemaal. We weten dat de dame het niet zo nauw neemt met de waarheid en dat de topman van centric dit blijkbaar geen probleem vind.
Tja.. wat moet je dan? Persoonlijk vind ik de snelle groei van Cegeka veel interessanter om te volgen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Wijnands schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:13:
Ik snap de fascinatie niet helemaal. We weten dat de dame het niet zo nauw neemt met de waarheid en dat de topman van centric dit blijkbaar geen probleem vind.
Tja.. wat moet je dan? Persoonlijk vind ik de snelle groei van Cegeka veel interessanter om te volgen.
Prive moet Sanderink ook helemaal zelf weten wat hij doet. Maar zakelijk is hij werkgever van meer dan 10.000 mensen, en ook nog eens leverancier op het gebied van vitale processen in de samenleving.

Het kleine puntje is dat Sanderink prive en zakelijk niet helemaal gescheiden kan houden. Fitties met zijn ex en de media worden via de websites van zijn bedrijven uitgevochten. Een discutabel boek van zijn nieuwe vriendin, wordt aangeprezen door het management van zijn bedrijven. Oh, en als je niet meedoet in de hetze van Sanderink en van Rijbroek, dan sta je de eerstvolgende werkdag om 9.00 uur bij het UWV op de stoep en wordt er in het ergste geval publiekelijk nog een kar stront over je heen gegooid ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Wijnands schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:13:
Is dit een verkapte werving van oud-werknemers van een concurrent :P :*) ?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 14:26

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Oekiejoekie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:32:
[...]

Prive moet Sanderink ook helemaal zelf weten wat hij doet. Maar zakelijk is hij werkgever van meer dan 10.000 mensen, en ook nog eens leverancier op het gebied van vitale processen in de samenleving.

Het kleine puntje is dat Sanderink prive en zakelijk niet helemaal gescheiden kan houden. Fitties met zijn ex en de media worden via de websites van zijn bedrijven uitgevochten. Een discutabel boek van zijn nieuwe vriendin, wordt aangeprezen door het management van zijn bedrijven. Oh, en als je niet meedoet in de hetze van Sanderink en van Rijbroek, dan sta je de eerstvolgende werkdag om 9.00 uur bij het UWV op de stoep en wordt er in het ergste geval publiekelijk nog een kar stront over je heen gegooid ook...
Dat en natuurlijk ook dat Centric een van de belangrijkste IT-leveranciers is van de overheid. Daarmee is het maatschappelijk relevant als Sanderink zijn imperium ten grabbel gooit.

Daarbij vind ik het persoonlijk fascinerend om te zien hoe dat allemaal in zijn werk gaat. (niet per se leuk, maar wel fascinerend)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Laatst online: 01:40
Eusebius schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:24:
[...]

Mevrouw Rijbroek werkt in opdracht van de concurrent via een dubbelleven heel Centric om zeep. Het verhaaltje over geheime diensten in Dubai is een slecht verzonnen verhaal om mijn eerste zin in twijfel te trekken. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Flimovic schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:27:
[...]

Dat en natuurlijk ook dat Centric een van de belangrijkste IT-leveranciers is van de overheid. Daarmee is het maatschappelijk relevant als Sanderink zijn imperium ten grabbel gooit.
Niet alleen binnen de overheid. Ook binnen de financiele sector en de zorg zijn ze actief. En ook daar kunnen we niet zonder. Daarom schreef ik ook bewust vitale processen in de samenleving, en niet alleen vitale processen binnen de overheid.
Daarbij vind ik het persoonlijk fascinerend om te zien hoe dat allemaal in zijn werk gaat. (niet per se leuk, maar wel fascinerend)
Ramptoerist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 14:26

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Oekiejoekie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:41:
[...]

Niet alleen binnen de overheid. Ook binnen de financiele sector en de zorg zijn ze actief. En ook daar kunnen we niet zonder. Daarom schreef ik ook bewust vitale processen in de samenleving, en niet alleen vitale processen binnen de overheid.

[...]

Ramptoerist :+
Je hebt helemaal gelijk, zowel op punt 1 als punt 2 :+

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 26-01 10:36
Eusebius schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:24:
[...]

Haha, nee hoor. Ik ben wel 's benadered door Centric, vrij regelmatig zelfs in de periode 2012-2015. Bedrijf sprak me niet echt aan. Cegeka heb ik ook wel 's mee gesproken, aardige lui maar ze waren toen nog zo klein dat er een zeker "grote vis in een kleine vijver" risico aan zat voor me.

Ik heb er dus helemaal geen belangen bij behalve dat ik ook wel 's wat met security doe,.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sypie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:55:
[...]
Wees gerust, er is niets choquerends van Rian van rijbroek te vinden zoverre :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

PcDealer schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:02:
[...]

Eh, zoiets heeft een naam: Wikipedia: Sarcasme :+

Maar de soap borrelt dus verder. Tegenspraak wordt schijnbaar beloont met een ontslag en een enkele reis UWV voor een ieder die werkzaam is bij/voor Sanderink. Dat hij een té grote voet in de deur heeft bij de Nederlandse overheid is een feit maar juist die overheid moet toch ook zien dat het zo niet langer kan doorgaan. De overheid wil toch een bepaalde status van betrouwbaar uitstralen? Hoe kan zij dat doen door met zulke bedrijven in zee te gaan waar dit soort mensen de scepter zwaaien? Dan zou je toch zeggen zoek een andere partner maar dan is de overstap van of naar systemen weer te groot lees ik. Tja, keuze van kwaden denk ik dan en er zijn genoeg bedrijven die het fakkeltje willen overnemen lijkt me.

Mooie soap dit. Heeft wel wat weg van een huwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Bij mijn certificeringen leerde ik o.a. bij VMware dat een leverancier altijd in "good standing" moest zijn anders was dat reden voor intrekken van de status.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
@PcDealer Good standing mag je doorgaans lezen als 'cash cow'. Dus veel spullen wegzetten, en een bepaalde hoeveelheden op het juiste niveau gebrainwagecertificeerde medewerkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 01:30
@Anoniem: 235591 Overheid gaat pas wat doen (lees: kamervragen stellen, 7 jaar debatteren, 2 ministers opstappen en dan nog gebeurt er niks, zie belastingdienst) als het te laat is. Die zijn nu helemaal niet bezig met wat er bij Centric gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
Daarbij, zolang Centric qua werkzaamheden nog steeds volgens de afgesloten contracten werkt, kunnen ze er sowieso niet zoveel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 01-04 13:56
[...]

Ik denk dat van rijbroek lijdt aan een vorm van narcisme. En niet zo'n klein beetje ook.

Bedoel als je struikelt voor hetgeen wat een narcist bij je doet.... Bekijk de voorgangers van Sanderink. Wat hebben ze allemaal gemeen? Allemaal een sterke positie, geld, macht vooral, en blijkbaar een zwak voor vrouwen gepaard met een zwakke rug. Zo ook die domme agent die zich inliet met van Rijbroek.

Bedoel het enige wat je kunt doen als je onder het juk van een narcist hangt is RENNEN. :+ Hoe meer ze over je weten hoe meer het tegen je gebruikt gaat worden. Sanderink hangt er gewoon in. Is een dik feit.

[YouTube: Rian van Rijbroek – Nieuwsuur 29 januari 2018]

En dat is dan een head of security bij nederlands meest invloedvolle bedrijf ...
Dat was mijn vermoeden ook:
Ossi in "Cybercharlatan Rijbroek en het Sanderink bedrijvenimperium"

Maar dan in iets minder woorden... Goed verhaal in ieder geval (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Wijnands schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:18:
Ik heb er dus helemaal geen belangen bij behalve dat ik ook wel 's wat met security doe,.
Ook? Ik denk dat deze juffrouw alleen de security van €620 miljoen kent, voor later.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
nostalgisch, Nog even deze, Zondag met Lubach van 4 febr 2018..

[url="//www.vpro.nl/zondag-met-lubach/speel~POMS_VPRO_12720105~nieuwsuur-zegt-sorry~.html"]//www.vpro.nl/zondag-met-lubach/speel~POMS_VPRO_12720105~nieuwsuur-zegt-sorry~.html[/url]

Over 2 maanden en een paar dagen een jubileum, al weer 2 jaar in het nieuws. :-(

[ Voor 18% gewijzigd door Nes01No op 28-12-2019 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

https://www.vpro.nl/zonda...ieuwsuur-zegt-sorry~.html

Dit is beter denk ik. :P

Maar die heeft zichzelf goed voor schut gezet.

https://www.bd.nl/binnenl...tuurlijke-chaos~ae3e0cc5/

Oud maar goud.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 29-12-2019 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 16:31
Oekiejoekie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:41:
[...]

Gelukkig dat er mensen werken welke de exit plannen met dit soort berichten weer eens uit het archief halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

ShellGhost schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:53:
Dat kan inderdaad maar dan kun je je meteen voorbereiden op de nodige rechtszaken en een uitspraak waarbij de rechter een hele grote dikke vette streep door heel je aanbesteding zet. Hier is inmiddels EU breed al diverse jurisprudentie over. Let wel, dit geldt dan alleen voor overheid en semi-overheid, voor het bedrijfsleven (waar ze ook aan aanbestedingsprocedures doen) ligt het verhaal anders.

Je kunt wel het een en ander in je eisen opnemen en ook weer bij het toewijzen van punten maar dat is maar heel mondjesmaat. Er is dus, in tegenstelling tot wat velen denken, wel wat speling in die aanbestedingsprocedures wat betreft de eindkeuze, echter is deze niet oneindig.

Zolang Centric nog gewoon haar werk doet en er geen daling in kwaliteit is, is er eigenlijk ook niks aan de hand. Natuurlijk kijken klanten allemaal met argusogen naar de situatie, gedoe wil niemand hebben. De situatie kan zomaar veranderen en dan zit je als klant wel met de gebakken peren. Je schakelt niet zo eventjes in een weekje van systeem a naar systeem b. Je bent al gauw 2 jaar met dat soort dingen bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:20

alienfruit

the alien you never expected

Blijft raar dat ze mijn overbuurvrouw was :) Mijn moeder heeft zelfs een getekende kopie van haar boek gekregen. Geen idee, wat daar mee is gebeurd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 14:34
alienfruit schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:09:
Blijft raar dat ze mijn overbuurvrouw was :) Mijn moeder heeft zelfs een getekende kopie van haar boek gekregen. Geen idee, wat daar mee is gebeurd.
Gebruikt om de kachel/haard mee aan te steken, en dan na veel gevloek de papiercontainer in omdat dat toch niet zo goed brandbaar bleek? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-04 11:31
ppl schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:36:
[...]

Dat kan inderdaad maar dan kun je je meteen voorbereiden op de nodige rechtszaken en een uitspraak waarbij de rechter een hele grote dikke vette streep door heel je aanbesteding zet. Hier is inmiddels EU breed al diverse jurisprudentie over. Let wel, dit geldt dan alleen voor overheid en semi-overheid, voor het bedrijfsleven (waar ze ook aan aanbestedingsprocedures doen) ligt het verhaal anders.

Je kunt wel het een en ander in je eisen opnemen en ook weer bij het toewijzen van punten maar dat is maar heel mondjesmaat. Er is dus, in tegenstelling tot wat velen denken, wel wat speling in die aanbestedingsprocedures wat betreft de eindkeuze, echter is deze niet oneindig.

Zolang Centric nog gewoon haar werk doet en er geen daling in kwaliteit is, is er eigenlijk ook niks aan de hand. Natuurlijk kijken klanten allemaal met argusogen naar de situatie, gedoe wil niemand hebben. De situatie kan zomaar veranderen en dan zit je als klant wel met de gebakken peren. Je schakelt niet zo eventjes in een weekje van systeem a naar systeem b. Je bent al gauw 2 jaar met dat soort dingen bezig.
Mwoah, zo'n vaart loopt het niet. Zolang je eisen objectief te rechtvaardigen zijn mag je in principe (functioneel) eisen wat je wilt. Je mag dus prima eisen stellen die als gevolg hebben dat er maar 1 partij overblijft, zolang je daar maar een redelijke reden voor hebt. En dat gebeurt ook constant; er wordt aan de lopende band 'slim' aanbesteed door overheden die allang weten welk product ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussie95
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-01-2022
alienfruit schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:09:
Weleens contact met haar gehad? Komt ze in het echte leven ook zo apart over als in het Nieuwsuur-interview? :?

[ Voor 12% gewijzigd door maussie95 op 31-12-2019 08:15 ]

To the dwarf, the cripple and the mother of madness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-05 17:01
Lan Mandragoran schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 01:40:
[...]

Mwoah, zo'n vaart loopt het niet. Zolang je eisen objectief te rechtvaardigen zijn mag je in principe (functioneel) eisen wat je wilt. Je mag dus prima eisen stellen die als gevolg hebben dat er maar 1 partij overblijft, zolang je daar maar een redelijke reden voor hebt. En dat gebeurt ook constant; er wordt aan de lopende band 'slim' aanbesteed door overheden die allang weten welk product ze willen.
Sorry, maar daar moet je dan echt een zwaarwegende reden voor hebben.
Er is ook een groot verschil tussen je (functionele) eisen en je selectie en gunningscriteria!
Concurrenten die daardoor buitengesloten worden kunnen dan prima bezwaar maken.

Het verschilt overigens wel per sector hoe veel ‘unieke’ oplossingen gebruikt worden, waardoor de markt vernauwd wordt. Als opdrachtgever moet je juist zo breed mogelijk blijven, anders zit je straks vast aan 1 of 2 partijen die kunnen leveren. Als 1 partij dan de soap die nu gaande is mee maakt ben je als opdrachtgever mooi de lul.

Ik hoop dat het gewoon snel berg afwaarts gaat en dat de boel over genomen wordt door een paar andere partijen. De kans dat Antea en Strukton naar 1 partij gaan is nog redelijk, maar ik ken weinig aannemers/ingenieursbureau’s die ook een IT bedrijf zijn ;) ...

[ Voor 3% gewijzigd door Smobbo op 31-12-2019 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:52

Alfisti

So macht Reisen Spaß

https://www.agconnect.nl/...oor-gevaarlijk-cyberwapen

Plaatst Centric nu nepnieuws over nepnieuws? :? Of is mevrouw van Rijbroek het gevaarlijke cyberwapen? :?
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste

Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops