Lordy79 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:49:
[...]
Ik geniet niet van een oude man die gewoon seniel is of gehersenspoeld.
Die man moet geholpen worden en tegen zichzelf beschermd worden.
Net als zijn bedrijven met legio stakeholders ook tegen hem beschermd moeten worden.
Ik vond het een paar jaar geleden ook nog grappig maar dit is gewoon zielig. Arme man.
Weet je voor wie het pas zielig is? Brigitte van Egten!
Die vrouw heeft jarenlang een leuk leven gehad met Sanderink, en zaten uiteraard prima in de slappe was en dacht waarschijnlijk dat ze haar oude dag helemaal voor elkaar had.
Vervolgens komt Rian in the picture, doet ongetwijfeld een paar keer een trucje op Sanderink, die vervolgens compleet pussy-whipped is en van Egten niet alleen aan de straat zet, maar gewoon compleet all out gaat om haar kapot te maken, haar naam door het slijk te halen, en haar financieel te ruineren. Hoeveel gezeik waren we allemaal niet bespaard gebleven als hij gewoon had gezegd 'Joh, Brigitte, ik heb een leuker/jonger/strakker modelletje gevonden waar ik m'n oude dag mee wil slijten, hier is 50 mio en het ga je goed'.
Sanderink doet dit tot op zekere hoogte allemaal zelf. Natuurlijk kan je vragen stellen bij z'n gezondheid en noem maar op, maar ik heb toch wat problemen met het zielig vinden voor hem.
Oh en iedereen die denkt dat Rian alleen dat schuchtere muisje uit 2Vandaag was:
Ze is een vorig leven model geweest, dus die weet vast wel wat mannen interessant vinden. Goed, die foto was waarschijnlijk 20 jaar geleden, maar Sanderink is ook niet bepaald een jonge god meer, dus in zijn ogen ziet ze er waarschijnlijk nog steeds zo uit
[
Voor 6% gewijzigd door
The_Admin op 03-11-2022 16:46
]