Toch word social engineering ook gezien als hacken, en daar is ze door veel te oefenen heel erg goed in. Is ze dan stiekem toch een hacker?
ping 127.212.23.124
ping 127.212.23.124
Misschien moeten we Alberto Stegeman of Kees van der Spek eens op d'r afsturenpjottum schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:44:
Toch word social engineering ook gezien als hacken, en daar is ze door veel te oefenen heel erg goed in. Is ze dan stiekem toch een hacker?
Hey ze was vaste klant van de SpyShop ofzo.pjottum schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:44:
Vroeger mocht dit niet; goh waarom nu wel?
Verre van.pjottum schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:44:
M'n magische bol werken.
Mjah dit is meer gewoon misleiding en bedrog, imho. Maar het heeft ook niet zo veel zin om een definitiediscussie te voeren geloof ikpjottum schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:44:
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
bvdbos schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 07:17:
En wederom lijkt unhacked gehackt/defaced te zijn... @defiant : Wasn't me, ben ik niet handig genoeg voor...
[Afbeelding]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
… al krijg ik er een Centric bij …Jism schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 08:37:
[...]
Verre van.
Ik heb vroeger zelf ook staan hacken. Op meerdere fronten. Eerder een leerproces dan daadwerkelijk schade willen aandoen.
Zij is dat "meisje" dat gewoon opvalt. Maar voor de verkeerde redenen eigenlijk. Vroeger waren hier ook foto's gepubliceerd dat ze half naakt op schoot zat van een vorig slachtoffer. Seks is een wapen.
En het zijn meestal zwakke mannen die erin tuinen. Dit krijgt ze niet voor elkaar bij mensen die wel stevig in hun schoenen staan.
ping 127.212.23.124
[Voor 5% gewijzigd door Hugo op 10-08-2022 21:36]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
[Voor 12% gewijzigd door Flimovic op 11-08-2022 08:10]
Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129
Tja, als je zakken diep genoeg zijn is er altijd wel een advocaat te vinden om je vuile werk op te knappen. De aard van het werk in (een deel van) de advocatuur trekt geldbeluste mensen aan die vrijwel elke grens opzoeken voor het juiste bedrag.Flimovic schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:09:
https://www.tubantia.nl/e...an-smaadwebsite~ac71d3ca/
Advocaat van Sanderink betaalde namens henlm 100.000 euro aan de eigenaar van een website om smaad te plaatsen over Van Egten. Van Egten is nu een tuchtzaak gestart. Dit is nu al de 4e advocaat die (waarschijnlijk) op de vingers wordt getikt.
100K !Flimovic schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:09:
Advocaat van Sanderink betaalde namens henlm 100.000 euro aan de eigenaar van een website om smaad te plaatsen over Van Egten. Van Egten is nu een tuchtzaak gestart. Dit is nu al de 4e advocaat die (waarschijnlijk) op de vingers wordt getikt.
Echt alles wat Sanderink en Van Rijbroek aanraken verandert in een hoop stront. Ongelofelijk.
M'n magische bol werken.
Kan iemand de beweegredenen van die advocaat eens uitleggen? Want als hij namens Sanderink 100k betaalt aan een website, weet je dat hij er echt niet met nog eens 100k vandoor gaat. En zelfs al zou hij dat doen: de kans dat zijn reputatie en mogelijk zelfs carriere naar de filistijnen gaat is echt enorm.Flimovic schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:09:
Echt alles wat Sanderink en Van Rijbroek aanraken verandert in een hoop stront. Ongelofelijk.
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
als advocaat kan je je beroepen op een onafhankelijke positie. In het strafrecht moet je ook Riduan vertegenwoordigen, om een voorbeeld te geven. Daamee ben je het nog niet met hem eens, die man heeft ook een verdediging nodig.Pietervs schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:02:
[...]
Kan iemand de beweegredenen van die advocaat eens uitleggen? Want als hij namens Sanderink 100k betaalt aan een website, weet je dat hij er echt niet met nog eens 100k vandoor gaat. En zelfs al zou hij dat doen: de kans dat zijn reputatie en mogelijk zelfs carriere naar de filistijnen gaat is echt enorm.
Dus hoe losgeslagen ben je eigenlijk als je je zo voor het karretje van Sanderink/van Rijbroek laat spannen?
ping 127.212.23.124
Dat gaat maar zover: je kan als advocaat je niet onbeperkt verbergen achter wat de klant wil.pjottum schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:11:
[...]
als advocaat kan je je beroepen op een onafhankelijke positie. In het strafrecht moet je ook Riduan vertegenwoordigen, om een voorbeeld te geven. Daamee ben je het nog niet met hem eens, die man heeft ook een verdediging nodig.
De advocaat kan zich hier beroepen op stroman en handelt dan enkel en alleen in het belang van die client. Als dat de cybercharlatan is, dan kan je lezen, horen en zien dat ze heel goed is in verzinsels, waarmee die advocaat misschien zelfs wel denkt dat dit het juiste is.
[Voor 14% gewijzigd door Pietervs op 11-08-2022 13:31. Reden: aanvullinkje]
En dan de anti-climax.... voorwaardelijk. Daarom nu weer een andere advocaat. Aldo heeft al geel. (Geen idee wat dat kost overigens, een advocaat een gele kaart op laten lopen. Maar in dat wereldje is alles te koop.)Pietervs schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:26:
[...]
Dat gaat maar zover: je kan als advocaat je niet onbeperkt verbergen achter wat de klant wil.
En deze advocaat weet (of had moeten weten), dat het tegen alle ethische normen in gaat om een bedrijf te betalen om een smeercampagne tegen iemand te voeren. Daarom verbaast het me zo dat hij zich voor dit karretje heeft laten spannen.
edit: voorbeeldje https://www.computable.nl...-sanderink-geschorst.html
Aldo Verbruggen werd tot vier maanden veroordeeld, omdat hij een onafhankelijk fraudeonderzoek naar Sanderinks ex-vriendin deed, maar gelijktijdig de belangen van de Twentse zakenman diende.
[Voor 6% gewijzigd door BazzH op 11-08-2022 13:48]
Think smart........ Act stupid........
'Dit is de druppel', zegt Paul Tjiam, advocaat van Van Egten van het Amsterdamse kantoor Simmons & Simmons. 'Alle vier advocatenkantoren die Sanderink langer dan een paar maanden hebben bijgestaan, hebben zich gedragsrechtelijk misdragen en daarbij mijn cliënte ernstig beschadigd.' Het is volgens hem 'hoog tijd' dat de Orde van advocaten ingrijpt bij de juridische adviseurs van Sanderink.
[Voor 52% gewijzigd door PalingDrone op 12-08-2022 01:05]
M'n magische bol werken.
Ja, ik was dus de /s vergeten.Pietervs schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:26:
[...]
Dat gaat maar zover: je kan als advocaat je niet onbeperkt verbergen achter wat de klant wil.
En deze advocaat weet (of had moeten weten), dat het tegen alle ethische normen in gaat om een bedrijf te betalen om een smeercampagne tegen iemand te voeren. Daarom verbaast het me zo dat hij zich voor dit karretje heeft laten spannen.
ping 127.212.23.124
geld maakt niet alles goed. Je zal jezelf toch ook nog in een spiegel aan moeten kunnen kijken, lijkt mij...Jism schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:05:
En groot gelijk. Maar een grotere vis zoals Sanderink wil men best een tik op de vingers voor riskeren. Als je weet wat voor een honorarium tegenover staat....
en ik pikte niet op dat je het sarcastisch bedoeldepjottum schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:22:
[...]
Ja, ik was dus de /s vergeten.
Het stuk in de Tub is op zijn minst pijnlijk. Ik ben benieuwd wanneer Angelique Kunst op de korrel wordt genomen, ik sponsor de crowdfunding voor haar verdediging in elk geval.
Sommigen hebben geen spiegel of gewoon totaal andere normen en waarden..Pietervs schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:20:
[...]
geld maakt niet alles goed. Je zal jezelf toch ook nog in een spiegel aan moeten kunnen kijken, lijkt mij...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
In de AD podcast komt een vergelijkbaar argument van een psycholoog ter sprake. Hij legde ook uit, er uit komen is enorm moeilijk, je moet al je gestapelde geloof namelijk ineens resoluut verwerpen. Dat kost je een hoop, voor je zelfbeeld en je beeld naar anderen toe.zwahiel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:14:
Hele gekke vergelijking wellicht, maar Sanderink kun je nog best wel vergelijken met hoe mensen er tijdens de covid crisis aan toe waren: volledig in hun eigen bubbel en eigen gelijk.
Beste voorbeeld: geloof je nu werkelijk dat politici bloed van kinderen drinken. Antwoord: genoeg mensen deden dit. Als je maar lang genoeg omringt bent door mensen die je gedachten bevestigen ontstaat er een glijdende schaal. In het bedrijfsleven zie je dit bij grote bedrijven (en kleine) doordat mensen zich omringen met ja-knikkers. Op den duur gaan ze in hun eigen waarheden geloven.
Sanderink heeft een diepgewortelde minachting voor de overheid, maar wordt tegelijkertijd door die zelfde overheid gevoed. Hij heeft steeds het idee dat men hem wil dwarsbomen. Voeg dat Rian aan toe die dat volcontinue bij hem blijft bevestigen en je hebt je glijdende schaal. Ook de mensen om hem heen, buiten Rian, blijven dit bevestigen want wat moeten ze anders. Op de duur gaan ook zij in de 'waan' ideeën van Sanderink en van Rijbroek geloven want ze kunnen niet anders. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet, is het zeg maar.
Idem voor die advocaten, als jou client maar blijft volharden en met allerlei 'bewijzen' aan blijft komen zetten en dat keer op keer blijft doen, dan ga je als advocaat op een bepaald punt ook gewoon mee.
In het Engels heet dit heel mooi: een web of lies. Maar zie er maar eens uit te komen.
Die minachting weet ik niet zo zeker;zwahiel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:14:
Hele gekke vergelijking wellicht, maar Sanderink kun je nog best wel vergelijken met hoe mensen er tijdens de covid crisis aan toe waren: volledig in hun eigen bubbel en eigen gelijk.
Beste voorbeeld: geloof je nu werkelijk dat politici bloed van kinderen drinken. Antwoord: genoeg mensen deden dit. Als je maar lang genoeg omringt bent door mensen die je gedachten bevestigen ontstaat er een glijdende schaal. In het bedrijfsleven zie je dit bij grote bedrijven (en kleine) doordat mensen zich omringen met ja-knikkers. Op den duur gaan ze in hun eigen waarheden geloven.
Sanderink heeft een diepgewortelde minachting voor de overheid, maar wordt tegelijkertijd door die zelfde overheid gevoed. Hij heeft steeds het idee dat men hem wil dwarsbomen. Voeg dat Rian aan toe die dat volcontinue bij hem blijft bevestigen en je hebt je glijdende schaal. Ook de mensen om hem heen, buiten Rian, blijven dit bevestigen want wat moeten ze anders. Op de duur gaan ook zij in de 'waan' ideeën van Sanderink en van Rijbroek geloven want ze kunnen niet anders. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet, is het zeg maar.
Idem voor die advocaten, als jou client maar blijft volharden en met allerlei 'bewijzen' aan blijft komen zetten en dat keer op keer blijft doen, dan ga je als advocaat op een bepaald punt ook gewoon mee.
In het Engels heet dit heel mooi: een web of lies. Maar zie er maar eens uit te komen.
[Voor 39% gewijzigd door Jism op 12-09-2022 03:10]
M'n magische bol werken.
Zie in dit topic vanaf 27-7:Jism schreef op maandag 12 september 2022 @ 03:09:
https://unhacked.nl/
Zie dat het domein op 14/06 geregistreerd is en op 2022-08-01 de laatste wijziging kent.
Wie zit daarachter?
Ik zie dat alle voorgaande server en security settings zoals de upload directory nog steeds wagenweid openstaat. pas maar op met submitten van gevoelige informatie.
Vreemd. Het lijkt nu alsof het domein van iemand is die Rian wil "ontmaskeren"....Jism schreef op maandag 12 september 2022 @ 06:58:
Ja maar zie je niet dat de content van die website volledig omgegooid is?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Misschien een manier voor Rian om "vijanden" te ontmaskeren. Het bedrijf DocuMasters lijkt helemaal niet te bestaan.Lordy79 schreef op maandag 12 september 2022 @ 07:11:
[...]
Vreemd. Het lijkt nu alsof het domein van iemand is die Rian wil "ontmaskeren"....
Aangezien unhacked.nl al een paar keer gedefaced is zou ik vooralsnog niet teveel waarde hechten aan wat je daar leestPizzalucht schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:45:
Als je deze pagina mag geloven komt er ook een stichting? https://unhacked.nl/slachtoffer/
Dat is zo, maar het matched op zich wel met wat hier is gezegd:bvdbos schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:47:
[...]
Aangezien unhacked.nl al een paar keer gedefaced is zou ik vooralsnog niet teveel waarde hechten aan wat je daar leest
https://www.tubantia.nl/e...an-van-rijbroek~a2c189a7/Kamps beweert inmiddels dat hij Unhacked.nl onlangs heeft overgenomen en kondigt aan dat hij het platform gaat gebruiken om nieuwe onthullingen te doen over de dubieuze werkwijze van Van Rijbroek. „Op basis van het feitenonderzoek in ‘dossier Sanderink’ hebben wij ‘duistere’ zaken ontdekt, waarvan wij vinden dat die ter bescherming ‘van een ieder’ aan het daglicht moeten komen’”, zo meldt Kamps letterlijk.
[Voor 12% gewijzigd door Pizzalucht op 12-09-2022 17:04]
M'n magische bol werken.
[Voor 27% gewijzigd door JapyDooge op 23-09-2022 20:54]
Ik wilde hem net posten hier. Dit is die hoogmoed die weleens voor de val komt, gok ik. Dit kan haast niets anders dan een aflopend verhaal worden, toch? De naam Sanderink is inmiddels zo ernstig besmeurd.... door zichzelf ook nog eens.JapyDooge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:54:
Strukton-eignaar Sanderink verdacht van omkoping bij Saudisch megaproject
https://nos.nl/artikel/24...-bij-saudisch-megaproject
Think smart........ Act stupid........
Ligt eraan wat je met 'de val' bedoelt. Dat de naam van Sanderink en zijn bedrijven niet veel meer waard is in de ogen van een groeiende groep mensen zal duidelijk zijn. Tegelijkertijd zijn de belangen van zijn klanten bij het voortbestaan van hun relatie zo groot dat velen met plezier doen alsof hun neus bloedt. Verder is en blijft Gerard een stinkend rijke klootzak die zoals de meeste van zijn soort allerlei manieren heeft om de status quo te handhaven. Tenzij hem een enorme financiële strop boven het hoofd hangt gaat er niet veel veranderen denk ik. Dit laatste debacle zal voor hem ook eerder weer van de categorie 'tik op de vingers' zijn dan iets anders.BazzH schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:53:
[...]
Ik wilde hem net posten hier. Dit is die hoogmoed die weleens voor de val komt, gok ik. Dit kan haast niets anders dan een aflopend verhaal worden, toch? De naam Sanderink is inmiddels zo ernstig besmeurd.... door zichzelf ook nog eens.
Naar mijn weten is Strukton nog steeds een marktleider op het gebied van Rail (techniek en onderhoud)PhWolf schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:34:
[...]
Ligt eraan wat je met 'de val' bedoelt. Dat de naam van Sanderink en zijn bedrijven niet veel meer waard is in de ogen van een groeiende groep mensen zal duidelijk zijn...
Rian heeft haar tengels in Gerards complete zakenimperium, daar valt Strukton ook onder. Wat mij betreft zegt dat genoeg. Maar je hebt gelijk dat Centric wat dat betreft meer imagoschade heeft geleden door Rian.tmaniac schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:08:
[...]
Naar mijn weten is Strukton nog steeds een marktleider op het gebied van Rail (techniek en onderhoud)
Afgezien van de kapitein was het bedrijf zelf (nog) niet(heel erg) besmeurd.
(Misschien is mijn mening ook wel een beetje biased aangezien ik voor Strukton werk.... Maar toch)
ping 127.212.23.124
[Voor 21% gewijzigd door peter-rm op 19-10-2022 19:24. Reden: typo]
Wat een fijne kromme zin. Heeft het hoofd communicatie Centric ook al verlaten?Kitano schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:52:
Zie ook het persbericht op hun eigen site:
https://www.centric.eu/nl...stuursvoorzitter-centric/
Ik citeer:
"Met het aantreden van de heer G.P. Sanderink leggen, in goede harmonie, de heer L.L.E. Luijten (niet-uitvoerend bestuurder, tevens huidige bestuursvoorzitter) en de heer A. Schoots (niet-uitvoerend bestuurder) hun taken per direct neer en zullen Centric verlaten."
Punctuality is the politeness of kings
Nee dat is de waarzegster van Rian nudreamscape schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:04:
[...]
Wat een fijne kromme zin. Heeft het hoofd communicatie Centric ook al verlaten?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik denk dat het gewoon 1 op 1 is overgenomen uit de mail die Sanderink aan de directie gestuurd heeft om de wijzigingen bekend te maken...
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft Centric Holding BV (Centric) op de hoogte gesteld dat een gang naar de Ondernemingskamer per direct wordt voorbereid.
Alle mail van Sanderink wordt toch afgehandeld/verstuurd door zijn CyberSecurityWhatever?Wild Chocolate schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 01:32:
[...]
Ik denk dat het gewoon 1 op 1 is overgenomen uit de mail die Sanderink aan de directie gestuurd heeft om de wijzigingen bekend te maken...
Nieuwbericht van wat @Real ook al poste.Openbaar Ministerie dreigt eigenaar IT-bedrijf Centric met de rechter
Het Openbaar Ministerie is niet te spreken over de plotselinge terugkeer van Gerard Sanderink als bestuursvoorzitter van zijn IT-bedrijf Centric. Het OM wil dat Centric de herbenoeming uiterlijk maandag terugdraait, anders stapt justitie naar de Ondernemingskamer, de rechter in kwesties van wanbeleid in het bedrijfsleven.
[Voor 4% gewijzigd door DDX op 20-10-2022 21:11]
Ze zijn bij de NOS ook wakker geworden. Stond al voor 1700 uur op de website van het OM. Misschien hebben nog lopen bellen voor interviews, kan ook natuurlijk.
Vandaar het duiveltjeDronium schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:10:
[...]
Alle mail van Sanderink wordt toch afgehandeld/verstuurd door zijn CyberSecurityWhatever?
NOS gaat denk ik meer voor kwaliteit dan voor haantje de voorste. Dus waarschijnlijk even wat bronnen checken, wederhoor proberen toe te passen en een fatsoenlijk artikel schrijven.Real schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:15:
[...]
Ze zijn bij de NOS ook wakker geworden. Stond al voor 1700 uur op de website van het OM. Misschien hebben nog lopen bellen voor interviews, kan ook natuurlijk.
[Voor 48% gewijzigd door Wild Chocolate op 20-10-2022 23:50]
M'n magische bol werken.
Het feit dat er op die hele site geen letter wordt geweid aan wie erachter zit zegt eigenlijk al genoeg. Als dit een legitieme stichting was die handelt in het belang van de slachtoffers van Rian, is er toch alles aan gelegen om vertrouwen te wekken bij je doelgroep wiens vertrouwen in de buitenwereld enorme schade is toegebracht?Jism schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:44:
https://unhacked.nl/
Dat niemand aandacht besteedt aan het feit dat die stichtingen, niet bestaan en totaal geen garantie wordt geboden op anonimiteit. Als Rian erachter zit is dit natuurlijk wel een ultiem middel zoals Social engineering.
Het linkt nu door naar grootschandaal.nl, ik denk niet dat Rian zulke humor heeft.PhWolf schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:48:
[...]
Het feit dat er op die hele site geen letter wordt geweid aan wie erachter zit zegt eigenlijk al genoeg. Als dit een legitieme stichting was die handelt in het belang van de slachtoffers van Rian, is er toch alles aan gelegen om vertrouwen te wekken bij je doelgroep wiens vertrouwen in de buitenwereld enorme schade is toegebracht?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik vind het wel opvallend dat elke keer als er hier op tweakers weer iets over de site wordt gezegd hij veranderd. Ten tijde van de laatste reactie van @Jism was de een na laatste versie van de site nog online.Marzman schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:20:
[...]
Het linkt nu door naar grootschandaal.nl, ik denk niet dat Rian zulke humor heeft.
geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.
Sterker zelfs, de open-dir is ook daar van toepassing. Dezelfde server in principe. Pas maar op met submitten van info op die website. Meen het.CurlyMo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:38:
[...]
Ik vind het wel opvallend dat elke keer als er hier op tweakers weer iets over de site wordt gezegd hij veranderd. Ten tijde van de laatste reactie van @Jism was de een na laatste versie van de site nog online.
M'n magische bol werken.
[Voor 53% gewijzigd door Pizzalucht op 21-10-2022 20:00]
M'n magische bol werken.
En waar is je bewijs dat de site van hen is? Als je terug leest zie je dat er meer en meer informatie is die erop lijkt dat het totaal niet van hen is.Jism schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:39:
150k... Sanderink en Rian van rijbroek zijn knettergek.
Je weet dat je niet zomaar shit kunt publiceren over iemand of een organisatie met als doel smaadt of laster over een ander in te brengen. Zeker als het een .nl betreft.
Er zou maar iemand zijn die nu daar shit publiceert op de website unhacked punt nl en dat vervolgens doorgespeeld wordt naar Rian van rijbroek.
Wat een ellende die partijen man.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kamps is geen journalist maar gewoon een aluhoedje die zich journalist noemt zodat hij wat geloofwaardiger klinkt.Pizzalucht schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:45:
Als ik dat artikel van de Gelderlander lees dan stond Henrie Kamps eerst aan de kant van Rian/Sanderink en kreeg hij geld om artikelen te schrijven over Brigitte van Egten.
Nu lijkt het erop dat Henrie Kamps juist gedraaid is en tegen Rian/Sanderink is geworden, misschien omdat hij door ze benadeeld is (hij zegt dat een kwart miljoen was beloofd) of omdat hij terecht is gekomen in de rechtzaakmolen van Rian/Sanderink door het schrijven over Brigitte. Nu doet hij waar hij het beste in is, verschillende sites opzetten over hetzelfde onderwerp onder de noemer "nieuwsblog" en dan namens de "redactie" (die alleen uit hem bestaat) verschillende artikelen schrijven.
Wat echter wel weer vreemd is is dit: https://www.onrecht.nl/wa...-over-brigitte-van-egten/
Vrij recent artikel dat weer het tegenovergestelde laat zien. Misschien heeft hij weer wat geld ontvangen?
Anyway, een "journalist" die van iemand geld heeft ontvangen om zich in het onderwerp te mengen vertrouw ik sowieso niet, aan welke kant hij dan ook staat op een willekeurig moment.
Toen die website net online was of kwam, stond dezelfde "flaw" erin met name tot die open base dir. Ook dezelfde backup plugins in gebruik. Ik zou dus echt ff opletten als je daar uberhaubt iets naar submit.corset schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:27:
[...]
En waar is je bewijs dat de site van hen is?
[Voor 7% gewijzigd door Jism op 24-10-2022 11:37]
M'n magische bol werken.
Ik ga er niks op submitten, want de site doet het niet. Nergens staat ook iets over submitten of iets dergelijks. Dus laten we vooral even lekker afwachten ipv gelijk aannames te doenJism schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:36:
[...]
Toen die website net online was of kwam, stond dezelfde "flaw" erin met name tot die open base dir. Ook dezelfde backup plugins in gebruik. Ik zou dus echt ff opletten als je daar uberhaubt iets naar submit.
Nu is dat eruit gewerkt, mischien leest de eigenaar mee, geen idee, maar het zaakje stinkt.
En als ik die website afstruin, stuit ik op http://www.grootschandaal.nl/ ...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er is een redirect sinds gisteren of eergisteren ingesteld.. Je weet dus duidelijk niet waar het over gaat hier.corset schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:45:
[...]
Ik ga er niks op submitten, want de site doet het niet. Nergens staat ook iets over submitten of iets dergelijks. Dus laten we vooral even lekker afwachten ipv gelijk aannames te doen
M'n magische bol werken.
Aan een rijschoolhouder om een website te bouwen? Ik vind het ook een raar verhaal.Jism schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:39:
150k... Sanderink en Rian van rijbroek zijn knettergek.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Niet zomaar een website,Marzman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:28:
[...]
Aan een rijschoolhouder om een website te bouwen? Ik vind het ook een raar verhaal.
M'n magische bol werken.
Die website was er toen al, ging om onrecht.nl. De 150k is volgens mij geweest om artikelen over Brigitte te schrijven. Henrie Kamps gebruikt zijn websites vooral om persoonlijke vetes publiekelijk uit te vechten, bijvoorbeeld die met het CBR. Blijkbaar zagen Sanderink/Rian daar wel een goede partner in.Marzman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:28:
[...]
Aan een rijschoolhouder om een website te bouwen? Ik vind het ook een raar verhaal.
Gaat behoorlijk persoonlijk en op de man in allemaal.Ik nam de proef op de som en kan er over meespreken. Niet alleen de wolf rukt op in ons land, maar ook Brigitte van Egten. Het grote voordeel is dat de laatste de leeftijd heeft bereikt dat voortplanting vrijwel uitgesloten is.
[Voor 48% gewijzigd door Jism op 24-10-2022 14:38]
M'n magische bol werken.
Het Openbaar Ministerie (OM) dient vandaag, 24 oktober, om redenen van openbaar belang een verzoek tot onderzoek (een zogenoemde enquête) naar Centric Holding BV (Centric) in bij de Ondernemingskamer van het gerechtshof Amsterdam.
Dat is vrij ironisch te noemen. Het gaat in deze zaak om wat meer dan een website. Als jij je zo druk maakt om een site die elke week van content wisselt (hoewel het soms een paar dagen is), dan zou ik me wat meer verdiepen in de financiële schade die mevrouw al heeft veroorzaakt. Dat is echt wel wat boeiender en erger dan een random url waarvan niemand meer weet wat en wie er achter zit.Jism schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
Er is een redirect sinds gisteren of eergisteren ingesteld.. Je weet dus duidelijk niet waar het over gaat hier.
Wat je waarschijnlijk hebt gemist is dat tot een paar dagen geleden de website en oproep had voor slachtoffers van Rian, t.b.v. een documentare door een zekere 'DocuMasters Amsterdam', wat niet lijkt/blijkt te bestaan.corset schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 17:48:
[...]
Dat is vrij ironisch te noemen. Het gaat in deze zaak om wat meer dan een website. Als jij je zo druk maakt om een site die elke week van content wisselt (hoewel het soms een paar dagen is), dan zou ik me wat meer verdiepen in de financiële schade die mevrouw al heeft veroorzaakt. Dat is echt wel wat boeiender en erger dan een random url waarvan niemand meer weet wat en wie er achter zit.
En nogmaals.. in het algehele plaatje is dat totaal irrelevant. Wat is belangrijker?JapyDooge schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 18:46:
[...]
Wat je waarschijnlijk hebt gemist is dat tot een paar dagen geleden de website en oproep had voor slachtoffers van Rian, t.b.v. een documentare door een zekere 'DocuMasters Amsterdam', wat niet lijkt/blijkt te bestaan.
Kort daarvoor linkte de website ook door naar scbr[.]nl met een tracking-code in de URL, wat een website is van Henrie Kamps.
M'n magische bol werken.
Ik vind dit wel een beetje flauw.corset schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 17:48:
[...]
Dat is vrij ironisch te noemen. Het gaat in deze zaak om wat meer dan een website. Als jij je zo druk maakt om een site die elke week van content wisselt (hoewel het soms een paar dagen is), dan zou ik me wat meer verdiepen in de financiële schade die mevrouw al heeft veroorzaakt. Dat is echt wel wat boeiender en erger dan een random url waarvan niemand meer weet wat en wie er achter zit.
1.) Ik zeg nergens dat het zeikerds zijnTitusvh schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Ik vind dit wel een beetje flauw.
Je gaat zelf ook gewoon in op die site 'dat er niks te submitten is' en er geen aannames gedaan moeten worden.
Anderen wijzen erop dat je in jouw aannames duidelijk een stukje historie mist.
En dan nu het afserveren als onbelangrijk, alsof die anderen niet alleen zeikers zijn, maar ook nog eens dom omdat ze zich over 'de verkeerde dingen' druk maken.
Dit is een drogredenering, ik kan alleen niet zo snel vinden welk naampje daarbij hoort![]()
Wie het weet mag het zeggen.
[Voor 4% gewijzigd door corset op 24-10-2022 22:09]
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Lijkt me niet lastig voor het OM.Frieda schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:33:
Wat een soap weer, dat Netflix daar nog niet op is gedoken!
Ben benieuwd of het OM het voor elkaar krijgt te bewijzen dat de publieke belangen in het geding zijn. Zitting op 3 november lees ik.
ik vraag mij af waarom mensen nog voor Sanderink willen werken. Toch het geld?alexbl69 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:14:
[...]
Lijkt me niet lastig voor het OM.
Voor de publieke zaak is het van groot belang dat Centric op betrouwbare wijze bestuurd wordt, en dat is aantoonbaar niet het geval. Sanderink dwong zijn medewerkers leugenachtige verklaringen aan justitie te geven en stuurde eenieder die zich niet voor zijn karretje liet spannen de laan uit.
Kan me niet voorstellen dat de top van dat bedrijf 'zonder last of ruggespraak' zijn taken uit kan voeren.
Voor Sanderink werken doen de mensen van Antea en Strukton ook. De uitvoerenden (het "werkvolk") hebben normaliter niets met Sanderink te maken en ik kan me best voorstellen dat ook bij Centric het leuk werken is... Maar de trots zal bij Centric-medewerkers wel weg zijn neem ik aan...Roenie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:36:
[...]
ik vraag mij af waarom mensen nog voor Sanderink willen werken. Toch het geld?
In deze tijd is er werk zat voor die mensen lijkt mij. Sterker nog, als je daar weg gaat vanwege de gang van zaken dan lijkt mij dat alleen maar voor die werknemers te pleiten. Als je daar blijft zitten raakt je naam besmet. Dus de goede gaan als eerste weg lijkt mij.
Al met al een wonderbaarlijke soap. Het zou vermakelijk zijn als het niet in en in triest zou zijn en de Nederlandse staat en dus de belastingbetaler geen klant zou zijn.
Klanten en collega's? Op de werkvloer hoef je hier volgens mij weinig van te merken (anders dan de vragen zoals deze).Roenie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:36:
[...]
ik vraag mij af waarom mensen nog voor Sanderink willen werken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
@alexbl69 had het over de top. Dat iemand onderaan de ladder dat niets interesseert kan ik mij nog voorstellen. Maar het management? Dus die link met pompbediendes snap ik niet zoF_J_K schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Klanten en collega's? Op de werkvloer hoef je hier volgens mij weinig van te merken (anders dan de vragen zoals deze).
De vraag wordt ook niet gesteld aan pompmedewerkers van Shell, een vakkenvuller die Nestle bijvult, kledingzaakmedewerker ondanks de kinderarbeid in de keten of bitcoin mine rig-bouwer.
Ah dan had ik dat niet goed begrepen. Nee dan zijn die voorbeelden minder voor de hand liggendRoenie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:56:
[...]
@alexbl69 had het over de top. Dat iemand onderaan de ladder dat niets interesseert kan ik mij nog voorstellen. Maar het management? Dus die link met pompbediendes snap ik niet zo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Persoonlijk zou ik me daar weinig zorgen over maken. Als ik mijn werk effectief, met plezier en toestanden zou doen en goed betaald krijgen zal het me een worst wezen wat de overhand doet.Roenie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:36:
[...]
In deze tijd is er werk zat voor die mensen lijkt mij. Sterker nog, als je daar weg gaat vanwege de gang van zaken dan lijkt mij dat alleen maar voor die werknemers te pleiten. Als je daar blijft zitten raakt je naam besmet. Dus de goede gaan als eerste weg lijkt mij.
Al met al een wonderbaarlijke soap. Het zou vermakelijk zijn als het niet in en in triest zou zijn en de Nederlandse staat en dus de belastingbetaler geen klant zou zijn.
M'n magische bol werken.
Mja, ik werk voor hem.Roenie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:36:
[...]
Vast, maar een slecht loon en geen klant meer over. Centric betaalt zeer slecht. 30% onder de markt, zeker voor jouw functie.tmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:24:
[...]
Mja, ik werk voor hem.
Dus de vraag waarom ik er nog werk?
ik heb een leuk team, zit op een goede positie, heb goede arbeidsvoorwaarden en ik heb maar zeer sporadisch met 'm te maken.
Kortom: leuk werk, leuk bedrijf, jammer van 'die ene persoon' die d'r tengels in 'm heeft gezet.
Ik werk voor Strukton, niet voor Centric.wvkreg schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:27:
[...]
Vast, maar een slecht loon en geen klant meer over. Centric betaalt zeer slecht. 30% onder de markt, zeker voor jouw functie.
[Voor 20% gewijzigd door bvdbos op 01-11-2022 16:24]
Dit is waarom ik dit topic leesbvdbos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:23:
Quote over het verhaald van de sabotage van de auto: „Ik ben IT-specialist. We hebben de software uitgelezen, vergeleken met een andere auto van hetzelfde merk. Dat heb ik niet zelf gedaan, dat deden de Israëlieten. Die hebben de hele hexadecimale code bekeken.”
en over drugstransporten: „Ik heb onderzoek laten uitvoeren door buitenlanders. Er worden drugs verstopt in zonnepanelen van mijn Duitse bedrijf en dat gaat allemaal naar Gambia. Ik durf de jaarrekening van het bedrijf niet eens af te tekenen, dan ben ik verantwoordelijk voor die criminele daden. Ik heb het hele dossier inmiddels overgedragen aan het Europese OM in Luxemburg. Als ik dat zelf bij me zou houden zou mijn leven niet meer zeker zijn.”
Hoi.
Ik geniet niet van een oude man die gewoon seniel is of gehersenspoeld.Bundin schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:41:
[...]
Dit is waarom ik dit topic lees![]()
Jammer van de paywall bij de krant, maar dit was al genieten
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dubbel ROT-13 encrypted, nog best een klus om te kraken, zelfs voor de beste hAcKzOr van NL, maar met behulp van wat israelieten getapt uit de smart-blockchain is het dan toch gelukt om er hexadecimale code van te fabrieken.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details