Dat is de wetenschapper in mij. Die zal altijd een stukje twijfel houden. Oftewel, "een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"Jerie schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Ik twijfel niet dat mevrouw niet weet waar ze het over heeft. Ik begrijp niet waarom je daarover geen stelling durft te nemen (dat ik het niet begrijp is vast m'n ASD).
Dan zal ik dat nog steeds niet doen.Er is meer informatie dan enkel dat. Radiointerviews, informatie over domeinnamen, de foto shoot in Dubai, voormalig werkgevers.
Ik heb het niet over autisme gehad aangaande deze vrouw of iemand anders, dus ik ga hier niet op in.die niet in jouw straatje past, ja dat is mij wel duidelijk maar om dan te zeggen "jij kunt geen diagnose stellen" terwijl je zelf met autisme hebt lopen strooien? Ronduit sneu.
FTFY.En dat je inderdaad kunt stellen: Trump lijkt is geestesziek te zijn.
Dat zeg ik nergens. Hierop reageren heeft dus geen zin.Je denkt dat je observaties objectief zijn? Dat iedereen het ermee eens is???
Dat mag, daarom zijn dat ook jouw observaties. En die zijn weer anders dan de mijne.Jij zegt bijvoorbeeld sociale onhandigheid. Kun je daar een paar voorbeelden van noemen? Ik observeer dat niet, en ik denk dat een interview voor de televisie of radio ieder normaal mens zenuwachtig maakt. Zeker iemand die dat normaal gesproken niet doet, of zonder mediatraining.
Nergens gezegd dat ik haar dat vind. Het heeft dus geen zin om hier op te reageren.Zenuwachtigheid [...] Verlegenheid [...] Stelligheid [...]
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer