Nee dat bedoel ik niet en volgt ook niet uit mijn tekst. Wat ik wil zeggen is dat het recht er niet voor de grap is en het recht er rekening mee houdt als de dingen niet gaan zoals ze behoren te gaan en/of mensen zich niet aan rechtsregels houden.
Het recht is inderdaad geen “magische truuk” dat alles even gaat fixen.
Met een juridisch ingewikkelde bedrijfsstructuur, veel (privé)vermogen en een aantal mensen die niet meer door één deur kunnen, is er genoeg munitie voor jaren van gerechtelijke procedures.
Het rechtssysteem in Nederland is kwalitatief heel goed en behoort tot de beste van de wereld, toch blijft de basis van zaken doen en met elkaar omgaan vertrouwen.
@
DataGhost Er worden vooral op de laatste pagina van dit topic niet al te positieve kwaliteiten aan de heet Sanderink mevrouw van Rijbroek toegedicht. Dat lijkt vooral te gaan om een extrapolatie en eigen interpretatie en invulling van eerdere berichten over hen eerder die in de media zijn verschenen.
Aan het begin van dit topic wordt er wat tegengas gegeven dat communiceren met de media over voor een leek ingewikkelde IT zaken lastig is en nu niet goed overkomt.
Dat een Mod ergens hierboven even de bezem door het topic haalt vind ik ook een duidelijk signaal over het niveau/status van dit topic.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: wees kritisch op de feiten, ook wat in de media verschijnt en gebruik je kritisch denkvermogen.
[
Voor 47% gewijzigd door
shadowlyse op 09-12-2021 22:26
]