Denk dat men haar echt nog wel eens onderschat. Ik vermoedt dat het erg dichtbij narcisme of een andere stoornis moet liggen. Als je de vorige lui checked in hoe zij gedupeerd raakte maar ook afgeperst werden met intieme foto's - is niet zomaar iets hoor. Die vrouw is gedreven door geld obviously, en wat het ook kosten mag wordt letterlijk in de strijd gegooid.
Ze houdt die ouwe ook constant voor de gek. Houdt 'm van medicatie af dat 'm nou net op dat rechte pad hield. Blijft beweren de meest onmogelijke stellingen zoals seks met afrikanen, gehacked en noem maar op terwijl zij constant bovenop die mails en berichtgeving zit. Terecht dat die advocaten het nu krijgen gaan. Die hebben zich ook laten strikken door iemand met een flink budget.
Poos terug waren hier nogal pikante foto's gestrooid, of teminste vanaf iemand op Twitter. Op de schoot bij een vorig slachtoffer zoenend en wel. Nou ja dat zegt al iets over de aard van dat mens in waarin ze zich mee bezig houdt. Het zijn altijd die lui met een redelijk hoge positie, geld, status of macht wat zij gebruiken kan voor haar delusional shit.
Bedoel dat boek prestantie... En dan later dat item in het nieuwsuur. Wat moeten die lui achteraf wel niet gedacht hebben?

Idioten.. Zoiets schuif je toch ook niet voor ten koste van je eigen reputatie? Ze beticht anderen er ook van constant spyware op laptops te hebben laten installeren, om vervolgens de laptop mee te nemen en zelf er spyware op te plaatsen.
Dat soort rare shit houdt rian zich mee bezig. Die vrouw _hoort_ daar absoluut niet. En ik denk dat iedere organisatie direct banden moet verbreken zodra die persoonsgevoelige gegevens op straat komen te liggen. Hoevaak pikte we niet op dat zij in besprekingen ook toegang wou hebben tot die kluis? Ik bedoel maar.