Anoniem: 235591 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:43:
[...]
Dat vond ik ook wel een beetje. Veel 'ik' en 'kijk wat ik kan' en 'wie ik ben' en 'wie ik ken' praat. Ik zou in zijn geval bij lange na niet zo uitgebreid gereageerd hebben en het veel korter en zakelijker gehouden hebben. Je geeft de andere kant veel munitie en teveel info.
Maar goed het is popcorn waardig.
Als de informatie klopt dat die foto's in de zakelijke en onderlinge mail rondgingen en werden verspreid door rian zelf, dan heeft ie een goed en sterk punt.
Second hij heeft me verteld dat ie meerdere slachtoffers heeft en dat het echt niet bij die ene foto is. Weet je waar Rian sinds centric constant mee bezig was? Doelbewust toegang verkrijgen tot vitale systemen. Er zijn niet voor niets kamervragen over gesteld gezien Centric de leverancier van software voor de overheid is. Wat heeft dat mens daarin te zoeken?
Sterker zelfs; dat mens is constant bezig spyware op laptops van zakenrelaties te installeren. Compleet in de war daar bij centric en zichzelf bezig houden of er "spionage" dingen op laptops staat om dit vervolgens zelf te installeren. Er zijn signalen van achter aandelen gaan; en als dat niet lukt wordt gedreigd met publicatie van foto's. Dat is afpersing.
Ze scheen al ruim voor 2 jaar met sanderink bezig te zijn; om tot hem te komen. En dat is inmiddels gelukt en haar financieele positie maar ook status moet koste wat het kost gewaarborg blijven.
Die nieuwsuur uitzending is niets ten opzichte van hoe ze zich intern bij centric gedraagt. Je hebt totaal geen idee. Ze beweert achter stuxnet te zitten ... zucht.