Goedemorgen
Let maar eens goed op, met de pumps zie je echt een blik marketing boys opengetrokken worden.
Verhalen er komt nieuws blabla, koers gaat up om vervolgens massaal gedumpt te worden.
laatste keer ging het rond de 0.50 toen kwam de dump, zo gaat het echt elke keer, lees de berichten hier maar terug en vergelijk daar de koersen mee.
Zit je er op, dan kan het leuk zijn om op mee te liften, maar de meerderheid wat ik bijvoorbeeld hier lees hebben daar geen tijd voor dus blijven ze achter als bagholder.
Ik zuig het echt niet uit mijn duimpje, ik reken bijna nog dagelijks om naar de Gulden en volg de NLG dus ook vanwege de nostalgie en elke keer gaat het zo met de NLG.
Ik ben eens op het slack geweest en kwam met wat opmerkingen/vragen, het is maar goed dat ze mijn adres niet hadden anders hadden ze op de stoep gestaan met hun dreigementen.
Ze werden zelfs al boos omdat ik info die daar stond op andere mediums knipte en plakte
@
Flagg Zoek maar in de vorige topics op NLG, er is genoeg over gezegd, en nu zal je wel roepen lekker makkelijk lullen, het heeft weinig zin om elke keer in herhaling te vallen als je zelfs al te lui bent om eerst zelf onderzoek te doen voordat je dingen roept waar je geen verstand van hebt, want zo komt je reactie over.
[
Voor 11% gewijzigd door
Slux op 04-02-2018 10:55
]