Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.953 views

Onderwerpen

Verwijderd

Cloudmining is zo goed als verloren geld. Je krijgt het echt niet terug daardoor.

Ben ook lekker de schreef in gegaan. Kocht met een fikse partij in op IOST/ETH. Dag later stort de satoshi in met 1/3de en staat nu al een week zo. Hou het nog in de gaten, komen soms beste buy orders voorbij (50eth), hopelijk komt die koers ook terug. :P

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:36

Archimond

Lopende Helpdesk

Programma weggegooid en wallet ook. Heb tot januari 2017 in een grot (klein dorpje) elke dag van s'ochtends tot savonds laat gewerkt. Toen pas hoorde ik alle hype op de tv en vrienden die al eerder hadden gekocht dat het zoveel waard was.

Ik was al het financieel onafhankelijk topic aan het volgen om te beleggen, de dip van crypto is goed voor mij zodat ik in de materie kan inlezen. Het stabiliseert nu zoals vorige keer in 2013/2014 en na chinees nieuwjaar 15 februari gaat het denk ik weer stijgen als de vakantie in china klaar is.
Mijn jongste oom en tantes hadden zonder kennis in de dot.com hype duizenden euro's op de beurs gezet en alles verloren, die fout wil ik niet maken.
Het leken wel kleine kinderen hoe ze elke dag voor de tv zaten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Archimond op 04-02-2018 01:39 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Archimond schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:24:
Gebruikt iemand hier Hashflare cloudmining? Ik ga denk ik 2000 euro (minder brengt te weinig op volgens reviewers) in Hashflare stoppen en Ethereum laten minen, ik denk dat het later evenveel waard kan worden als BTC
Of is het beter gewoon ETH kopen en dan wachten op de piek in december?

Deze informatie is belangrijk als je wilt traden op de crypto of aandelen beurs:
http://allstarcharts.com/...alysis-make-money-market/
http://stockcharts.com/sc...roduction_to_candlesticks
https://hackernoon.com/ho...e-it-was-too-c2f26933db23

p.s.
In 2009 had ik 5 Bitcoins gemined op mijn PC, maar ik ging verder met Folding @home omdat iedereen op tweakers zei dat het leuk experiment was, maar waarschijnlijk niks werd.
Als ik gewoon doorging, had ik nu een leuk zakcentje :'(.
Gebruik het ja. Na de prijsverhoging in december is het denk ik weinig interessant meer. Difficulty van BTC-mining neemt laatste maanden ook flink toe. Even goed stoeien met calculators of je break even gaat kunnen draaien. Houd daarbij rekening met een toenemende difficulty en bereken break even in BTC! Oftewel, als je er nu 0,3 BTC in stopt, bereken of je binnen een jaar minstens 0,3 BTC kan bereiken, anders kan je immers net zo goed nu direct 0,3 BTC kopen :)

Voor wat het waard is, met mijn aankoop van Hashflare begin december verwacht ik rond april break even te spelen. Vind ik niet mis, ben benieuwd hoe het daarna verder gaat. Als de koers van BTC niet stijgt wordt het niet veel soeps, de maintenance kosten gaan er namelijk in USD af en zijn dus relatief meer bij een lage koers van de BTC.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 11:18
Gebruikt iemand hier Hashflare cloudmining? Ik ga denk ik 2000 euro (minder brengt te weinig op volgens reviewers) in Hashflare stoppen en Ethereum laten minen, ik denk dat het later evenveel waard kan worden als BTC
Bedenk je even dat waarschijnlijk binnen een jaar ETH geen proof-of-work meer gebruikt maar een hybride tussen PoW en PoS of enkel PoS, dus minen dan of een stuk minder rendabel wordt of helemaal niet meer mogelijk is. En of je tussen die tijd quite gaat spelen, ja wie zal het weten.

Wot-stats

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46

Deze informatie is belangrijk als je wilt traden op de crypto of aandelen beurs:
http://allstarcharts.com/...alysis-make-money-market/
http://stockcharts.com/sc...roduction_to_candlesticks
https://hackernoon.com/ho...e-it-was-too-c2f26933db23

p.s.
In 2009 had ik 5 Bitcoins gemined op mijn PC, maar ik ging verder met Folding @home omdat iedereen op tweakers zei dat het leuk experiment was, maar waarschijnlijk niks werd.
Als ik gewoon doorging, had ik nu een leuk zakcentje :'(.
Ik weet het niet zeker maar bied nicehash niet ongeveer hetzelfde? Alleen dan ga je geen langdurig contract aan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:03
Chris.nl schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:24:
[...]

Dank je. Gulden vind ik grappig, het wordt gebruikt in sommige NL (web)winkels en je kan het terugstorten op de bankrekening. Weinig munten die dat kunnen. Ik weet zelf niet zo snel welke (web)winkels :+ maar gun die coin z'n bestaan.

Voor de rest heb je vast gelijk, ik weet imo te weinig van die/alle munten om er iets zinnigs over te kunnen zeggen d:)b maar ik ben dus op sommige momenten enthousiast over sommige munten geweest. En later lees/r ik weer wat meer. *proost
Gulden is ook helemaal niks mis mee. Dat Gulden bashen is beetje triest. Binnenkort komen er nog wat updates aan, bijv witnessen.

• Archimond

Archimond

Lopende Helpdesk

Veel mensen zeggen nog steeds: toen met de gulden ging het nog goed in Nederland. Het idee is leuk, maar ook gewaagd.
Kijk maar naar Estland, zij zijn veel moderner dan West europese landen. Ze beginnen op een 2e zwitserland te lijken: https://www.businessinsid...le-cryptomunt-de-estcoin/

[ Voor 5% gewijzigd door Archimond op 04-02-2018 02:09 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Archimond schreef op zondag 4 februari 2018 @ 02:09:
Veel mensen zeggen nog steeds: toen met de gulden ging het nog goed in Nederland. Het idee is leuk, maar ook gewaagd.
Kijk maar naar Estland, zij zijn veel moderner dan West europese landen. Ze beginnen op een 2e zwitserland te lijken: https://www.businessinsid...le-cryptomunt-de-estcoin/
Ken het artikel en ja hoor dat doen ze goed.
Waar het internationaal over gaat is dat een land zoals Japan de BTC omarmt, dat maakt meer indruk toch.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
😪😪😪

• Archimond

Archimond

Lopende Helpdesk

Trouwens deze crash/dip van Bitcoin geldt over 2 tot 3jaar ook voor de beurs zeggen de experts als de internationale banken het bijdrukken van geld afbouwen.

Dus onthoud dit: als iedereen op TV en sociale media zeggen die aandeel en die aandeel gaat helemaal tot in de hemel, moet je uitstappen. Dan ben je namelijk te laat en komt de daling al snel.

• poderosoo
  • Laatst online: 19-11 11:18
Archimond schreef op zondag 4 februari 2018 @ 02:09:
Ik heb een tijdje in Estland gewoond, in het modernere centrum van Tallinn om precies te zijn. Maar om het land nu veel moderner te noemen op basis van enkel dit artikel gaat wel wat ver. Ja, ze hebben veel mooie technologische initiatieven en implementeren hier ook veel van door veel subsidies uit de rest van de EU (je ziet er ook bordjes hangen op bijvoorbeeld de nieuwe trams uit Spanje met: dit is gesubsidieerd met EU-geld 8)7 ). En ja, er komen verschillende tech-bedrijven vandaan zoals Skype. Maar aan de andere kant worden daar ook nog de vooroordelen over het Oostblok bevestigd en kijk je er wel anders tegenaan dan Estland moderner te noemen dan West-europese landen.

Overigens wel slim hoor om als klein landje je op deze manier proberen te onderscheiden.

Wot-stats

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:33

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Slux is van het treintje afgevallen :'(

Dacht stel een sell order in op 137.50 met de gedachte daar gaat LTC toch niet voorbij de komende dagen.

En op Kraken had een ik sell order op 124 staan die ik was vergeten te cancelen

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 04-02-2018 07:11 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
nu te laat denk ik met LTC.. :)

• Ypuh
Schijnbaar toch dat nieuwsbericht wat iedereen al wist :|. Dan verwacht ik ook weer een 'sell the news' als die boel uitkomt.
Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:02:
Die LTC's voor €85 zit er voorlopig niet meer in gok ik :(.

https://www.express.co.uk...in-ripple-ethereum-launch

Stom dat ik ze gister direct verkocht heb nadat ze zo laag stonden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:34
Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:10:
Slux is van het treintje afgevallen :'(

Dacht stel een sell order in op 137.50 met de gedachte daar gaat LTC toch niet voorbij de komende dagen.

En op Kraken had een ik sell order op 124 staan die ik was vergeten te cancelen
pff dat is minder

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo nu 1000 Vennetjes.. :) mischien iets te hoog op 59k gekocht de laatste batch maar goed.. verwachting dat het allemaal aardig hersteld.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 08:39
Toch blij dat ik door kameraden op crypto ben gewezen met kerst. Sta al op 68,3% winst sinds 30 december, ondanks dat ik er niet in geloof :)

Mijn verwachting voor de komende tijd:

- Vandaag nog relatief rustig (tot +4%). Alts herstellen sneller (winst tot +10-15% mogelijk). Weerstand op $96000-$9800 wordt getest.
- Komende dagen terugval tot $8000 voor dubbele bodem.
- Vanaf die dubbele bodem 5 tot 10% herstel, om er daarna door te zakken.
- Rond $6000 weer een (kleine) steun (10-15%), daarna $4000 met een grote rebound (20%+), rond $3000 weer een kleine steun en uiteindelijk $2000 rond mei/juni dit jaar de trend reversal.

Waarom is de huidige stijging een bull trap? De volumes zijn gewoon te klein voor een trend reversal.

Ik heb geen glazen bol, maar dit lijkt me het meest logische de komende tijd, daarom ben ik nu helemaal uitgestapt.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Helix schreef op zondag 4 februari 2018 @ 02:01:
[...]

Gulden is ook helemaal niks mis mee. Dat Gulden bashen is beetje triest. Binnenkort komen er nog wat updates aan, bijv witnessen.
Idd, jammer dat het verhandelde volume zo klein is door de nationale focus (waardoor deze eigenlijk direct niet levensvatbaar is op de lange termijn in internationaal opzicht) maar ligt qua praktische toepassingen mijlenver voor op 99,9% van de overige coins.

Weinig mis mee idd maar door het gebrek aan potentie om te moonen vrees dat de gulden te weinig momentum heeft om de waarde tot uiting te laten komen in de koers (wat best wel paradoxaal is). Zolang het middel als doel gezien wordt zie ik dit niet veranderen.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

gabn88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 08:08:
Toch blij dat ik door kameraden op crypto ben gewezen met kerst. Sta al op 68,3% winst sinds 30 december, ondanks dat ik er niet in geloof :)

- Vandaag nog relatief rustig (tot +4%). Alts herstellen sneller (winst tot +10-15% mogelijk). Weerstand op $96000-$9800 wordt getest.
- Rond $6000 weer een (kleine) steun (10-15%), daarna $4000 met een grote rebound (20%+), rond $3000 weer een kleine steun en uiteindelijk $2000 rond mei/juni dit jaar de trend reversal.

Waarom is de huidige stijging een bull trap? De volumes zijn gewoon te klein voor een trend reversal.

Ik heb geen glazen bol, maar dit lijkt me het meest logische de komende tijd, daarom ben ik nu helemaal uitgestapt.
Exactly my roadmap!

XRP = trash

• Slux
  • Niet online
Ik hoop voor je dat het de juiste keus is, maar meestal als je de to the moon roeptoeters niet meer op verschillende forums ziet, dan is de kans groter dat we up dan down gaan, ik krijg ook een beetje het gevoel dat de markt wat positiever is dan een paar dagen terug.

Zelf kijk het vandaag noodgedwongen ook maar even aan, tenzij er minimaal 15% af gaat, dan spring ik er weer op, maar zeer kleine kans dat dat gaat gebeuren zegt mijn glazenbol

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

Het is allemaal speculeren, zou ook graag BTC van de nr 1 hebben. Maar welk project zou dit dan overpakken?

Denk dat BTC wel zal blijven zweven bij $9000.- /$8000.- tot de volgende crash. Support vind en herstelt wat we nu zien. Tot de volgende daling. Sommige Alt coins zullen er sterker uitkomen.
De techniek zal het toch winnen van de gierigheid van de mensen wat je nu vooral ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door jorisdeket op 04-02-2018 08:20 ]

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 06:32
Gisteren wat LTC gekocht en mooie winst gemaakt. Nu wijs om te verkopen? Lees links en rechts wel dat hij verder tot $200 kan gaan omdat hij door de resistance heen is.

• bie100
SpaceAce schreef op zondag 4 februari 2018 @ 08:23:
Gisteren wat LTC gekocht en mooie winst gemaakt. Nu wijs om te verkopen? Lees links en rechts wel dat hij verder tot $200 kan gaan omdat hij door de resistance heen is.
misschien je winst pakken en de rest laten staan

• Slux
  • Niet online
Oh nee he de NLG krijgt weer een pump zo te lezen.

Je leest altijd van die berichtjes de NLG gaat updates uitbrengen er komt nieuws aan enz enz, dan komen de NLG marketing boys weer om zieltjes te winnen, om ze vervolgens als bagholders achter te laten.

Mensen trap er niet in, NLG is echt een shitcoin van ellende, zit een hele nare community achter.

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 06:32
bie100 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 08:25:
[...]

misschien je winst pakken en de rest laten staan
Misschien wat verkeerde bewoording gebruikt, ik zit op eToro, dus heb ze niet echt gekocht aangezien ze gebruik maken van CFD's. Kan ook enkel een transactie "sluiten" waarmee je je winst of verlies pakt. Ik heb er niet veel geld in zitten en een transactie die je opent is minimaal $200, dus heb er ook niet super veel open staan. Ik open ze wel altijd voor $200 zodat je niet alles hoeft te sluiten en wat flexibeler bent.

Voor day-trading is zoiets als eToro eigenlijk niet ideaal vanwege de grote spreads. Als ik een transactie open begin je al op zo'n -4%, dus moet de coin die je dan pakt toch al wat gaan stijgen wil je winst gaan maken. Is dan ook meer voor de langere termijn.

Voor de korte termijn moet ik misschien toch maar naar een exchange gaan. Wat zijn jullie adviezen hierin?

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 08:25:
[...]

Je leest altijd van die berichtjes de NLG gaat updates uitbrengen er komt nieuws aan enz enz, dan komen de NLG marketing boys weer om zieltjes te winnen, om ze vervolgens als bagholders achter te laten.

Mensen trap er niet in, NLG is echt een shitcoin van ellende, zit een hele nare community achter.
Ik heb ze zelf dan ook niet, geloof niet dat er toekomst in zit.

• uuldriks
  • Laatst online: 19-11 10:29
[...]

Ben ooit eens met 100 eu begonnen en heb het al meer dan verdubbeld gezien. Als dit nog een keer zo is dan dump ik alle Guldens idd

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

SpaceAce schreef op zondag 4 februari 2018 @ 08:23:
Anders gesteld... als $200 dé prijs zou zijn of worden van 1 LTC dan is er van alles misgegaan. 😉

Voor mij persoonlijk is iedere prijs onder de 260 momenteel een goede aankoop met perespectief op veel, heel veel meer.

Je moet alleen een stevige hand hebben en lang willen vasthouden.

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb weer ingezet op ICX. Gisteren met LTC ongeveer 15% gepakt. ICX staat nu vrij laag en zie ik op de korte termijn wel weer een spurt krijgen.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Ypuh
HellBeast schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:33:
Ik heb weer ingezet op ICX. Gisteren met LTC ongeveer 15% gepakt. ICX staat nu vrij laag en zie ik op de korte termijn wel weer een spurt krijgen.
ICX is vrij stabiel de afgelopen dagen en staat relatief laag. Er zal wel een stijging komen, maar ik ben benieuwd of dat voor of na de rebrand van VEN zal zijn.

Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar de koersen van ICX en VEN lijken behoorlijk aan elkaar geplakt :9.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
HellBeast schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:33:
Laat maar komen die spurt dan ... ik heb gisteren mijn VEN verkocht en overgezet naar ICX, met het doel dat ICX ging stijgen ik hetzelfde aantal weer zou verkopen en dan meer VEN ervoor in de plaats kon kopen ..
(swingtrading, de enige manier om mijn PF te vergroten).

Gisteren op prima moment VEN verkocht en ICX gekocht, alleen ... nu stijgt ICX niet!
Schiet niet op zo he! ;-)

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11 16:48
Bij iedere zware dip leek dit logisch. Totdat we een bepaalde grens naar boven doorbreken, dan is het ineens voor iedereen weer heel logisch dat we aan het begin staan van iets wat nog veel groter gaat worden. Je verhaal sluit mooi aan bij het sentiment van afgelopen week, maar ongetwijfeld had je precies hetzelfde geschreven als BTC vandaag de 25.000 aantikte alleen dan met de voorspelling dat we in mei de 75.000 gaan aantikken want dat was logisch.

Je weet het niet, eerdere dips hadden dezelfde eigenschappen qua volume (anders was er geen dip) en herstel naar 12.000 dollar hoeft ook niet in 1 maand, het is zeker niet ongezond als dat 1 of 2 jaar duurt :).

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

HellBeast

Oh My GoT!

ICX gaat gewoon de $7 aantikken vandaag. >:)

Beauty is in the eye of the beerholder

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-11 17:38
Ga mijn BTC maar eens omzetten in LTC denk ik. Ben geen handelaar maar dit voelt wel goed denk ik. LTC gaat denk ik de komende tijd wat harder stijgen dan BTC. Ik ben er nieuw mee maar heb kooporder op 0.015 BTC, maar LTC staat nu wel wat hoger, dus of dat lukt?

[ Voor 24% gewijzigd door Timminator op 04-02-2018 10:02 ]

• smoken
HellBeast schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:52:
Deal!

• smoken
Timminator schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:59:
Ga mijn BTC maar eens omzetten in LTC denk ik. Ben geen handelaar maar dit voelt wel goed denk ik. LTC gaat denk ik de komende tijd wat harder stijgen dan BTC.
Het blijft een gok ... maar als jij denkt dat het de juiste is: doen!

Gisteren durfde ik de gok NIET te nemen om tijdelijk een deel van mijn PF om te zetten in VIBE, had ik het maar gedaan...

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
smoken schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:01:
[...]

Het blijft een gok ... maar als jij denkt dat het de juiste is: doen!

Gisteren durfde ik de gok NIET te nemen om tijdelijk een deel van mijn PF om te zetten in VIBE, had ik het maar gedaan...
Ik heb laatst ook getwijfeld om VIBE te kopen. Maar ik snap niet dat de 'aanwezigheid in een reclamespotje met enkel je logo' tot zo'n groeispurt leidt...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• smoken
RickvN schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Ik heb laatst ook getwijfeld om VIBE te kopen. Maar ik snap niet dat de 'aanwezigheid in een reclamespotje met enkel je logo' tot zo'n groeispurt leidt...
Ja, absurd he! Hij is nu weer sterk aan het dalen zag ik, -5% in ongeveer 5 minuten.
Dus mij kennende was dat toch fout gegaan met op de piek verkopen ;)

edit: Pôh, die maakt gewoon een vrije val nu!
BTC is ook onder de 9k trouwens...dus ben benieuwd wat vandaag gaat brengen!
Rustig dagje verwacht ik ... ik ga de auto poetsen, geen Lambo ... moet het nog doen met mijn Skoda..

[ Voor 20% gewijzigd door smoken op 04-02-2018 10:14 ]

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Denken jullie niet dat de hype een beetje voorbij is? Jan alleman is nog niet ingestapt zeggen velen, maar het nieuws van de laatste tijd is wel bij Jan alleman aangekomen. Oplevingen gaan zeker nog wel komen, maar ik denk alleen bij munten waar groot nieuws naar buiten komt. 99,9% zit er in voor het geld. What goes up goes down want mensen willen meer winst. Ik ben zeer benieuwd of we net als voorgaande jaren een steady grow gaan zien vanaf februari. Dit jaar zou wel eens anders kunnen lopen dan voorgaande jaren toen de hype nog niet aanwezig was.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Nou zak dan, zak dan, zak dan zak dan
Alle whales verzameluuuun
Zak zak zak, zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zak maar door)
Zak zak zak (zakkuh), zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zakkuh)
Tot de grond schudden met die coins van links naar rechts.
whales gaan er mee vandoor doe het, whales gaan er mee vandoor doe heeeeeet.

ode aan.... >:)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 15:47
waar kan je als 'leek' het voordeligsteLTC kopen? (die heeft potentie denk ik)
tenminste ik denk er eens over om ook de gok te wagen :)
ook nog maar een wallet zoeken

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51
HellBeast schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:52:
Met een btc die duikt onder de 9000 grens? Veel succes.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
technoaddict schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:24:
Denken jullie niet dat de hype een beetje voorbij is? Jan alleman is nog niet ingestapt zeggen velen, maar het nieuws van de laatste tijd is wel bij Jan alleman aangekomen. Oplevingen gaan zeker nog wel komen, maar ik denk alleen bij munten waar groot nieuws naar buiten komt. 99,9% zit er in voor het geld. What goes up goes down want mensen willen meer winst. Ik ben zeer benieuwd of we net als voorgaande jaren een steady grow gaan zien vanaf februari. Dit jaar zou wel eens anders kunnen lopen dan voorgaande jaren toen de hype nog niet aanwezig was.
Ik weet niet wie je bedoelt met 'jan en alleman' maar ik denk dat je niet moet kijken naar hoe Nederlanders naar crypto kijken en wat er zich in de media afspeelt. Nederlanders hebben echt 0.1% invloed op de koers.

Als ik de Aziaten zo zie moet het qua hype nog allemaal beginnen. Er komen nu daadwerkelijk echte projecten van de grond gebaseerd op blockchain. Bij ons hebben 'jan en alleman' het alleen maar over Bitcoin en heeeeel soms Ethereum en/of Ripple. En dan net name over de stijgingen en voornamelijk de dalingen. Vrijwel nooit over de onderliggende techniek.

[ Voor 5% gewijzigd door Whis! op 04-02-2018 10:38 ]

Verwijderd

[...]

Goedemorgen, ik heb gehele andere ervaringen met mijn investeringen in deze munt (en behaalde rendementen).
Ben geen marketing boy in de NLG zin maar vind je bericht wat ongefundeerd overkomen.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:28
Swingtrading vandaag....

Is geen lijn in te ontdekken... :+

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03
Bitcoin gaat de komende maanden nog wel zakken tot $1000 - $2000 tot alle lucht er een beetje uit is. En altcoins dalen mee. Veel TA's voorspellen ook nog wel een verdere daling.

Fijn dat het wat rustiger is in deze topics. Er waren toch een hoop goudzoekers ineens bijgekomen. Heerlijk.
Heeft iedereen verkocht ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door MaStar op 04-02-2018 10:44 ]

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03
technoaddict schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:24:
Dit dus. Ik verwacht ook dat het anders is. Er zijn toch wel veel "nobodies" in crypto gestapt wat in de jaren daarvoor niet was.

• bie100
CrazyFool schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:43:
Swingtrading vandaag....

Is geen lijn in te ontdekken... :+
tis idd een achtbaan maar goed maakt mijn niet uit kijk over een paar maanden wel hoe ik er voor sta ook beter voor mijn gemoedstoestand btw

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Kijk dit is nou typisch een voorbeeld van een ongefundeerde rant waar je alleen maar om kan lachen.

Wie zijn die NLG marketing boys en heb je een voorbeeld? En wat is voor jou een "nare community" überhaupt koop ik geen coin omdat het een gezellig clubje moet zijn.

Oftewel kom eens met iets substantieel als je een coin afkraakt ipv vage termen. Geld voor alle coins niet alleen voor deze toevallig.

Heb de NLG namelijk met plezier gebruikt om coins heen en weer te schuiven, nadeel dat changely zo duur is dus ben er maar weer mee gestopt. NLG is verdomd snel en was tijdens de vorige dip volledig wars van alle dalingen en was lekker stabiel. Was tijdens deze dip wel anders overigens. :)

Heb hem nooit gekocht om winst mee te maken trouwens.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Goedemorgen, ik heb gehele andere ervaringen met mijn investeringen in deze munt (en behaalde rendementen).
Ben geen marketing boy in de NLG zin maar vind je bericht wat ongefundeerd overkomen.
Goedemorgen ;)

Let maar eens goed op, met de pumps zie je echt een blik marketing boys opengetrokken worden.
Verhalen er komt nieuws blabla, koers gaat up om vervolgens massaal gedumpt te worden.
laatste keer ging het rond de 0.50 toen kwam de dump, zo gaat het echt elke keer, lees de berichten hier maar terug en vergelijk daar de koersen mee.

Zit je er op, dan kan het leuk zijn om op mee te liften, maar de meerderheid wat ik bijvoorbeeld hier lees hebben daar geen tijd voor dus blijven ze achter als bagholder.
Ik zuig het echt niet uit mijn duimpje, ik reken bijna nog dagelijks om naar de Gulden en volg de NLG dus ook vanwege de nostalgie en elke keer gaat het zo met de NLG.

Ik ben eens op het slack geweest en kwam met wat opmerkingen/vragen, het is maar goed dat ze mijn adres niet hadden anders hadden ze op de stoep gestaan met hun dreigementen.
Ze werden zelfs al boos omdat ik info die daar stond op andere mediums knipte en plakte

@Flagg Zoek maar in de vorige topics op NLG, er is genoeg over gezegd, en nu zal je wel roepen lekker makkelijk lullen, het heeft weinig zin om elke keer in herhaling te vallen als je zelfs al te lui bent om eerst zelf onderzoek te doen voordat je dingen roept waar je geen verstand van hebt, want zo komt je reactie over.

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 04-02-2018 10:55 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
MaStar schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:44:
Bitcoin gaat de komende maanden nog wel zakken tot $1000 - $2000 tot alle lucht er een beetje uit is. En altcoins dalen mee. Veel TA's voorspellen ook nog wel een verdere daling.

Fijn dat het wat rustiger is in deze topics. Er waren toch een hoop goudzoekers ineens bijgekomen. Heerlijk.
Heeft iedereen verkocht ofzo?
Nee bitcoin gaat stijgen naar 15-20K. En altcoins stijgen mee. Veel TA’s voorspellen een verdere stijging. Echt rustiger is hier niet geworden toch?

Verwijderd

MaStar schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Dit dus. Ik verwacht ook dat het anders is. Er zijn toch wel veel "nobodies" in crypto gestapt wat in de jaren daarvoor niet was.
Die nobodies zijn nu afgeschrikt en gaan de komende jaar er niet weer in stappen hoor. :) Ze zijn beschadigt. Met hun verlies op zak zullen ze niet zo gauw meer instappen.

Verwijderd

Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Nee bitcoin gaat stijgen naar 15-20K. En altcoins stijgen mee. Veel TA’s voorspellen een verdere stijging. Echt rustiger is hier niet geworden toch?
Maar snap jij wel waarom ze meestijgen? Dat is puur omdat er geen connectie zit tussen die alt coins en fiat geld. Dat zijn coins die verbonden zijn aan bitcoin qua pairs.

Er komen steeds meer pairs met Ethereum. Je ziet dat Ethereum steeds meer onafhankelijker reageert dan bitcoin. Omdat Ethereum wil verbonden zit aan fiat.

Zo zie je straks misschien meer munten meebewegen met Ethereum in plaats van Bitcoin. En zeg nou zelf, wees een kritisch. Wat is er nou zo geweldig aan bitcoin anders dan dat het de eerste was....

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Whaaaaaa nxt maakt weer een vrije val. :D

Trek aan het touwtje! Trek aan het touwtje!!

*Houdt los touwtje in zijn hand*

De reseverve parachute! Vlug!!

Afbeeldingslocatie: https://pragmaticleadership.files.wordpress.com/2012/10/wilee2.jpg

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Goedemorgen ;)

Let maar eens goed op, met de pumps zie je echt een blik marketing boys opengetrokken worden.
Verhalen er komt nieuws blabla, koers gaat up om vervolgens massaal gedumpt te worden.
laatste keer ging het rond de 0.50 toen kwam de dump, zo gaat het echt elke keer, lees de berichten hier maar terug en vergelijk daar de koersen mee.

Zit je er op, dan kan het leuk zijn om op mee te liften, maar de meerderheid wat ik bijvoorbeeld hier lees hebben daar geen tijd voor dus blijven ze achter als bagholder.
Ik zuig het echt niet uit mijn duimpje, ik reken bijna nog dagelijks om naar de Gulden en volg de NLG dus ook vanwege de nostalgie en elke keer gaat het zo met de NLG.

Ik ben eens op het slack geweest en kwam met wat opmerkingen/vragen, het is maar goed dat ze mijn adres niet hadden anders hadden ze op de stoep gestaan met hun dreigementen.
Ze werden zelfs al boos omdat ik info die daar stond op andere mediums knipte en plakte
Nogmaals, persoonlijk heb ik goede ervaringen met verschillende investeringen in deze munt.
Rendementen van +100% in weken zonder de marketing zaken waar jij het over hebt.

Je verhaal klopt (laatste alinea niet meegenomen), blijft het ongefundeerd.
Afkraken als "blijf er weg van" in die zin (naar mijn mening) is sentiment zetten voor wat anders.

Bepaal altijd je eigen instap en uitstap, kies je verkeerd kan je overal als bagholder overblijven.

• Machlah
Ja snap ik, maar mocht geen antwoord geven voordat je het al besloot verder uit te leggen.

Wat is er zo geweldig aan Ethereum dan?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 08:59
Down we go!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Goedemorgen ;)

@Flagg Zoek maar in de vorige topics op NLG, er is genoeg over gezegd, en nu zal je wel roepen lekker makkelijk lullen, het heeft weinig zin om elke keer in herhaling te vallen als je zelfs al te lui bent om eerst zelf onderzoek te doen voordat je dingen roept waar je geen verstand van hebt, want zo komt je reactie over.
Nou ja als jij dat vindt prima, maar poneer het niet als feit. Zijn verdomd slechte "Marketingboys" (alleen de term al) dan want ik heb ze nog nooit gehoord. En ik heb ook nog nooit een echte pump gezien behalve in december maar ja toen ging alles de lucht in.

En als ik op GoT zoek krijg ik weinig substantieels te zien maar kan aan mijn zoekskills liggen.

En voor de bedreigingen moet ik je maar op je woord geloven. Ze stonden al bijna bij je op de stoep begrijp ik. :+

Nou weet ik wel dat het cryptocurrency is en dat het redelijk normaal is dat iedereen continu en overal maar wat roept wat hun uitkomt of omdat het interessant staat, maar kan er slecht aan wennen.

Verwijderd

Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Ja snap ik, maar mocht geen antwoord geven voordat je het al besloot verder uit te leggen.

Wat is er zo geweldig aan Ethereum dan?
Wat er zo geweldig is aan Ethereum is dat het gewoon een betere munt is op allerlei vlakken en heeft meer innovatie betreffende de smart contracts en dergelijke.

Maar... ik zie dit als een incrementele verbetering. Ik geloof dat er straks wel weer nieuwere munten komen die Ethereum weer in het niets zetten qua innovatie. Maar echte grote innovatie na Ethereum heb ik nog niet zoveel gezien. Het zijn vaak maar kleine bouwsels of bovenop Ethereum of meer implementatie voor de markt.

Ik zie crypto nog steeds in de kinderschoenen staan. Dus Ethereum is ook zeker het eindstation niet. Ik zie het als een soort oersoep waaruit uiteindelijk echt iets geweldigs gaat evolueren.

Het is alleen nu nog een oersoepje. :)

• Rebbelx
Veel mensen hebben laatste maanden veel geld verdiend, onlangs stapten veeeel newbies in en die gaan veel geld verliezen. Binnen paar weken stappen allemaal uit en het geld wat zij verloren pikken de holders terug allemaal mee :-D

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Nou weet ik wel dat het cryptocurrency is en dat het redelijk normaal is dat iedereen continu en overal maar wat roept wat hun uitkomt of omdat het interessant staat, maar kan er slecht aan wennen.
Iedereen roeptoetert over de munten die toevallig in hun eigen portfolio zitten.

Leuk leesvoer: https://www.psychologytod...our-own-purchasing-habits

Vrije wil is vaak een illusie. Grote kans dat het niet bestaat. Iedereen wordt beïnvloed om een bepaalde munt aan te kopen door bepaalde informatie vergaderd door je hersens. Een goede afweging kost veel tijd en veel informatie inlezen. Niet veel mensen hebben daar veel tijd voor over.

Psychologie is zo interessant, omdat je eigenlijk lees waarom je iets doet. En doordat je weet waarom je iets doet kun je daaruit betere beslissingen maken. Psychologie is daarom heel goede leesvoer voor iedereen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2018 11:13 ]

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:57

orf

Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Wat er zo geweldig is aan Ethereum is dat het gewoon een betere munt is op allerlei vlakken en heeft meer innovatie betreffende de smart contracts en dergelijke.

Maar... ik zie dit als een incrementele verbetering. Ik geloof dat er straks wel weer nieuwere munten komen die Ethereum weer in het niets zetten qua innovatie. Maar echte grote innovatie na Ethereum heb ik nog niet zoveel gezien. Het zijn vaak maar kleine bouwsels of bovenop Ethereum of meer implementatie voor de markt.

Ik zie crypto nog steeds in de kinderschoenen staan. Dus Ethereum is ook zeker het eindstation niet. Ik zie het als een soort oersoep waaruit uiteindelijk echt iets geweldigs gaat evolueren.

Met RSK zijn smart contracts ook mogelijk op het bitcoin netwerk.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Ik hoop echt dat er een munt komt die wereldwijd gebruikt kan worden naast alle lokale fiat, die een stabiele koers heeft en waar dus niet op gespeculeerd wordt, snel en lage fees. Niet volledig decentraal, en niet ongereguleerd dus. Want dan krijg je nooit een stabiele koers en wereldwijde adoptie.

Het zooitje coins wat je nu hebt is alleen geschikt voor speculatie tot nu toe en nergens anders voor. Is ook wel grappig voor de hobby maar de jochies die roepen dat ze de banken en overheden buiten spel denken te gaan zetten met deze onzin, zijn verdomd naïef en overschatten deze kleuterspeelplaats ontzettend. :)

En als je de hijgerige hebberigheid ziet is het misschien ook wel beter dat we betaalmiddelen en de regulatie daarvan niet aan mensen zelf overlaten. ;)

• Slux
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Nou ja als jij dat vindt prima, maar poneer het niet als feit. Zijn verdomd slechte "Marketingboys" (alleen de term al) dan want ik heb ze nog nooit gehoord. En ik heb ook nog nooit een echte pump gezien behalve in december maar ja toen ging alles de lucht in.

En als ik op GoT zoek krijg ik weinig substantieels te zien maar kan aan mijn zoekskills liggen.

En voor de bedreigingen moet ik je maar op je woord geloven. Ze stonden al bijna bij je op de stoep begrijp ik. :+

Ik leg toch duidelijk uit hoe het gaat en hoe je het kan vergelijken.
Als je het topic van December wel terug kan vinden, dan kan je daar ook zien dat er een aantal gebruikers kort naar elkaar NLG promoten en vervolgens zie je ze nooit meer, ze zijn er alleen als er een NLG pump komt dus NLG marketingboys.
Het maakt niet eens uit hoe gedetailleerd iemand het je uitlegt lijkt wel want je kijkt er toch alleen maar naar oogkleppen lijkt wel ,en roept direct dat ik het afzeik zonder onderbouwing.
Zoek maar in de topics waar bijvoorbeeld Ranasha nog in zat die heeft er ook het nodige over geschreven en uitgelegd.

Zou wel mooi zijn als er aparte topics voor coins zouden zijn zodat het makkelijk terug te lezen is en niet elke keer herhaald hoeft te worden

NLG is copy paste shitcoin niks meer niks minder :+

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 04-02-2018 11:19 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:40
Who cares dat een kleine onbekende alt het ook kan. De echte projecten bestaan al. Op het ETH netwerk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Had gisteravond 0,8 eth in monero gold omgezet, en je raad nooit wat er vannacht gebeurd is..

• orf

orf

Richh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Who cares dat een kleine onbekende alt het ook kan. De echte projecten bestaan al. Op het ETH netwerk.
Ik quote even @Rannasha
OK, maar waarom is dat speciaal? Dat is speciaal omdat RSK geen op zichzelf staande altcoin is, maar een zogenaamde "sidechain" van Bitcoin. Dat betekent dat RSK gelinked is aan Bitcoin en dat gebruikers ten alle tijde BTC kunnen inwiseelen voor tokens op de RSK blockchain, zonder dat daar exchanges voor nodig zijn en zonder dat er koersrisico is.

Sidechains zijn een concept dat al langere tijd genoemd wordt. Uitbreiding van de Bitcoin blockchain waar andere regels gelden (bijvoorbeeld andere blockgrootte, of smartcontract-functionaliteit), maar waarvan de wisselkoers vast zit aan BTC en waar BTC gebruikers moeiteloos naar kunnen overstappen. De lange termijn visie is bijvoorbeeld dat je een het grootste deel van je BTC op de hoofd-chain hebt in een cold wallet, maar geld voor je dagelijkse boodschappen zitten in een sidechain met snelle transactie-tijden of een lightning channel. Daarnaast heb je op een andere sidechain wat investeringen die met smart contracts worden beheerd. En op elk moment kun je eenvoudig overstappen van de ene naar de andere chain.

RSK is de eerste implementatie van een dergelijke sidechain. Het project is nog in beta-stadium en enkel geselecteerde gebruikers worden toegelaten, maar alles gebeurd al wel op het Bitcoin mainnet.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Als je het topic van December wel terug kan vinden, dan kan je daar ook zien dat er een aantal gebruikers kort naar elkaar NLG promoten en vervolgens zie je ze nooit meer, ze zijn er alleen als er een NLG pump komt dus NLG marketingboys.
Het maakt niet eens uit hoe gedetailleerd iemand het je uitlegt lijkt wel want je kijkt er toch alleen maar naar oogkleppen lijkt wel ,en roept direct dat ik het afzeik zonder onderbouwing.
Zoek maar in de topics waar bijvoorbeeld Ranasha nog in zat die heeft er ook het nodige over geschreven en uitgelegd
Maar dat is toch het hele spelletje! Alle coins blazen hun nieuws op tot bizarre proporties, announcements over niks, rebranding, een logo in een reclamespotjes, testen met banken, visa!!, etc etc.

Ik snap gewoon niet waarom NLG blijkbaar erger is dan alle andere.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 18:07
tias86 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
Had gisteravond 0,8 eth in monero gold omgezet, en je raad nooit wat er vannacht gebeurd is..
Gedelist ofzo? Das wel zuur van je eth. Wat was de reden dat je was ingestapt?

• smoken
outlandos schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Met een btc die duikt onder de 9000 grens? Veel succes.
$ stand maakt me niet uit. Gaat me om het aantal BNB die ik ervoor krijg. Maar die stand die ik nodig heb gaan we vandaag ook niet halen denk ik.

Dus geen (swing)trading voor mij vandaag!
Dan maar lekker op de bank hangen met de kinderen na mijn zondag klusjes ;-)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verdubbeld in waarde? :)

• tias86
spokje schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:21:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/monero-gold/

Gedelist ofzo? Das wel zuur van je eth. Wat was de reden dat je was ingestapt?
Schijnt dus dat er een dude vannacht coins heeft gedumpt meer dan de totale supply die op cmc stond..
Het zag er goed uit, en was nieuw en goedkoop, had gedacht er wat aan te verdienen, website ziet er ook leuk uit, en waren bezig met nieuwe exchanges eetc.

• Machlah
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Ik hoop echt dat er een munt komt die wereldwijd gebruikt kan worden naast alle lokale fiat, die een stabiele koers heeft en waar dus niet op gespeculeerd wordt, snel en lage fees. Niet volledig decentraal, en niet ongereguleerd dus. Want dan krijg je nooit een stabiele koers en wereldwijde adoptie.
Wat ga je met die coin doen dan...?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Wat ga je met die coin doen dan...?
Het is wellicht een hele gekke gedachte maar, wat dacht je van betalen.

Ben je zo ver verwijderd van de core business van een munt dat je niet meer snapt wat het uiteindelijke doel is? :o

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Uiteindelijk zal BTC zijn titel af moeten geven aan ETH en dan ga ik heel goedkoop mij positie verhogen in mij bestaande projecten. Nu heeft het niet veel zin om te investeren. Dit is mij gedacht. Geduld is een schone zaak.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:25:
[...]

[...]

Schijnt dus dat er een dude vannacht coins heeft gedumpt meer dan de totale supply die op cmc stond..
Het zag er goed uit, en was nieuw en goedkoop, had gedacht er wat aan te verdienen, website ziet er ook leuk uit, en waren bezig met nieuwe exchanges eetc.
Ouch, nou ja gewoon vasthouden en hopen op betere tijden. :)

• SeelenSchmerz
  • Laatst online: 15-04 18:04
Vandaag eindelijk positiever overheidsnieuws uit Zuid-Korea en indirect ook goed nieuws voor ICX:
South Korea Finance Minister: Cryptocurrencies are Necessary For Blockchains to Operate

Joseph Young • Feb 4, 2018 • 09:02

Kim Dong-yeon, the Finance Minister of South Korea, firmly stated that cryptocurrencies as incentive systems are necessary for public blockchain networks to operate.

“Blockchain technology can disrupt and revolutionize the world. But, for open-source blockchain networks, cryptocurrencies are necessary as incentives for individuals to participate in the network.”

Yeon’s statement was released this week, following the official decision of the government to not ban cryptocurrency trading both in the short and long-term. During a government hearing held on February 1, Yeon further emphasized his stance on cryptocurrencies, when he stated that the South Korean Finance Ministry has no intentions to eliminate cryptocurrencies or strictly restrict them to the point in which cryptocurrencies can no longer be used in the local market.

Verwijderd

Jij en je moeder hebben weer een panic sell gedaan?

• smoken
SeelenSchmerz schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:32:
Vandaag eindelijk wat meer positief overheidsnieuws uit Zuid-Korea en indirect ook goed nieuws voor ICX:

[...]
Nou, laat maar komen die stijging!

• orf

orf

Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Tegen welke andere valuta stabiel? Als je het hebt over een munt die superstabiel is, dan wordt het juist een munt om mee te speculeren. Dan is het veilig om die munt te gebruiken tegenover koersverschillen tussen andere valuta. De valutahandel is de grootste handel ter wereld.

Een munt kan niet zomaar stabiel worden. Daarvoor moet de munt enorm verspreid zijn. Hoe meer mensen 'm hebben, hoe minder de koers zal schommelen als een paar mensen speculeren. Een munt draait op vertrouwen, dus men moet vertrouwen dat dit de beste en meest stabiele munt is, maar voor vertrouwen heb je historie en bewijs nodig.

Er komt dus niet zomaar een munt die dit even kan.

• tias86
Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Jij en je moeder hebben weer een panic sell gedaan?
same guy just crack or due to dev scamer,see transform history here,got a very very large count coins,large than total supply.
https://etherscan.io/toke...5b5f63c20942850e447f5a5ee

1,157,920,892,373,160,000,000,000,000,000,000,000,000...

dumping to hell and every one in coinexchange buyer list just clear up,all is selled out and get there btc.

when all is happend,CM is now inactive trade.but too late.
beware,guys.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 18:07
au

• Machlah
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Het is wellicht een hele gekke gedachte maar, wat dacht je van betalen.

Ben je zo ver verwijderd van de core business van een munt dat je niet meer snapt wat het uiteindelijke doel is? :o
Waarom heb je daar een crypto coin voor nodig dan? Kan overal ter wereld betalen of geld opnemen met mijn credit card...

Verwijderd

Slux schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Zoek maar in de topics waar bijvoorbeeld Ranasha nog in zat die heeft er ook het nodige over geschreven en uitgelegd.

Zou wel mooi zijn als er aparte topics voor coins zouden zijn zodat het makkelijk terug te lezen is en niet elke keer herhaald hoeft te worden

NLG is copy paste shitcoin niks meer niks minder :+
? Wat heb je wie wanneer gedetailleerd uitgelegd, ik vind zo snel niets gedetailleerd?
Je bericht is naar mijn idee ongefundeerd en je eigen visie/mening (oogkleppen?).
ik weerspreek je niet, maar je argumenten gaan op voor vele coins (evenals BTC).

NLG is, één van de weinige met een perfect werkend product op het moment.
Ja een copy/paste, maar het werkt is snel, voordelig en voor iedereen toegankelijk.
Buiten dat is het een prima coin om wat mee te verdienen (vergelijk de BTC chart met de NLG chart maar).

• Rebbelx
Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:50:
[...]

Waarom heb je daar een crypto coin voor nodig dan? Kan overal ter wereld betalen of geld opnemen met mijn credit card...
Inderdaad maar kan jij van geld naar de overkant van de wereld sturen en maken dat het een paar minuten later al aankomt? Dacht het niet...

• Rebbelx
[...]

En misschien nog mooier. Het is niet JOUW credit kaart, het is een kaart van de bank die je toegang geeft tot geld. Lees: als de bank een technisch probleem heeft, kan je helemaal niks met je plastic kaartje.

• tias86
Rebbelx schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:00:
[...]

En misschien nog mooier. Het is niet JOUW credit kaart, het is een kaart van de bank die je toegang geeft tot geld. Lees: als de bank een technisch probleem heeft, kan je helemaal niks met je plastic kaartje.
Ja en als de blockchain hapert of wat dan ook , dan doe je ook niet veel

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Dat zei ik ook tegen dat ventje die in 2009 voor €50 1000 btc aanbood, toch wel blij dat ik ze kocht.
Maar wie nu nog denkt dat dit ooit een betaalmiddel gaat worden moet zich toch nog eens achter het oor krabben.

XRP = trash

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46
tias86 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Ja en als de blockchain hapert of wat dan ook , dan doe je ook niet veel
Leg mij eens uit hoe de blockchain op technisch vlak kan haperen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• tias86
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Leg mij eens uit hoe de blockchain op technisch vlak kan haperen?
Geen idee, maar het gaat lang niet altijd even snel met de transacties. Zoals laatst ook bij xvg na de harde vork duurde dingen ook lang voor het bij mensen in de wallet stond.

• Machlah
Rebbelx schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Ah ok... Er zijn ook nog geen enkele technische problemen bij geen enkele cryptocoin geweest zeker? Wanneer was de laatste keer dat je door een technisch probleem van de bank niet bij je geld kon wanneer je dit direct nodig had.

Even realistich... hoe vaak in je leven heb je geld naar de andere kant van de wereld hoeven sturen dat direct aan moest komen? Door middel van bijvoorbeeld paypal kun je ook iemand direct betalen aan de andere kant van de wereld.

• Morty
  • Laatst online: 18-11 13:42
[...]

Ik wordt nu wel heel benieuwd wat jij denk dat het nut van crypto munten is?

• Machlah
Morty schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Ik wordt nu wel heel benieuwd wat jij denk dat het nut van crypto munten is?
Leg het me uit zou ik zeggen...

• Morty
  • Laatst online: 18-11 13:42
Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Leg het me uit zou ik zeggen...
Ah ok, je vindt dat crypto munten geen enkel nut hebben? Dan begrijp ik je.

• Machlah
Morty schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Ah ok, je vindt dat crypto munten geen enkel nut hebben? Dan begrijp ik je.
Dat zeg ik toch niet? Vind de gebruikte voorbeelden/argumenten waarom crypto zo geweldig is alleen erg zwak.

Nogmaals: leg mij eens uit wat het nut van crypto is.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30

hmr

Not sure if serious .....

8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
Machlah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:15:
[...]

Dat zeg ik toch niet? Vind de gebruikte voorbeelden/argumenten waarom crypto zo geweldig is alleen erg zwak.

Nogmaals: leg mij eens uit wat het nut van crypto is.
Het brengt mensen samen op tweakers.net ;) , de techniek erachter is de toekomst op allerlei gebied denk ik, de munten ansich speculatie waarde op basis van de toko erachter
Pagina: 1 ... 87 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)